@PIStozwis na razie muszę się wstrzymać z dyskusją. Ze względów technicznych ;)
Miałem sąsiadkę z Wołynia. I patrzę na tę wojnę jak ten Pan.
A politycy jak to politycy: kręcą własne lody
@slagen tyle tylko, że na zbrodnie Rosjan są dowody, a na rzekome zbrodnie Ukraińców nie ma żadnych. Nie ma filmów czy zdjęć nad których prawdziwością moglibyśmy podebatować. Są tylko słowa rosyjskich polityków i propagandy. A jaka jest wiarygodność tych ostatnich to wiemy. Tzn. Ja wiem. Ty może uważasz, że prawdę mówią i w Ukrainie ludność witała ich kwiatami jako wyzwolicieli. My w Polsce też już to kiedyś przerabialiśmy.
@Goka7 Poszukaj i poczytaj co w Donbasie robiły ukraińskie bataliony Ajdar i Azow, mające na sztandarach nazistowskie symbole, Amnesty International o tym też wspominało.
@fdj09 chętnie poczytam. Podaj jakieś konkretne źródło. Jak na to, że byli ci biedni Rosjanie tacy prześladowani, to zadziwiająco się bronią przed tym rosyjskim "wyzwoleniem".
@Goka7
"My w Polsce też już to kiedyś przerabialiśmy." owszem, na Wołyniu
Poszukaj o zbrodni w Odessie, łatwo znaleźć. Tam też twierdzono że to Rosjanie sami siebie riezali
Poczytaj, a potem wróć myślami do Donbasu. Proszę jednak, najpierw poczytaj zanim odpiszesz.
Nie odbieraj tego jako próby usprawiedliwienia zbrodni Rosjan w Ukrainie.
@odie tak zdjęcia satelitarne, od kiedy leżały zwłoki, kiedy powstały mogiły zbiorowe...itp. wystarczy poszukać, zamiast opierać się na słowach tego nazistowskiego pajaca.
@odie są zdjęcia z satelity na których widać że zwłoki leżały na ulicach w dniach, gdy miasto było jeszcze pod ruską okupacją. Czy to wystarczający dowód?
@mrokis no jasne. Korwin i jego wyznawcy wiedzą lepiej. I nikt Was nie przekona że czarne jest czarne. A jak fakty dowodzą czegoś innego, to tym gorzej dla faktów. Banda ruskich trolli.
@Goka7 Nie jestem za Korwinem, bo on niczym sobą nie reprezentuje, a jedynym osiągnieciem jest odziedziczenie fortuny bo bogatej mamuśce. Musisz sobie uświadomić, ze w dobie wysoce rozwiniętej techniki niczego nie można przyjąć za pewnik, no może poza podatkami i śmiercią. ;)
@tenqoba Ale jakie zdjęcia? Twojego satelity? Chyb anie. A czy nie były przerabiane? Edytowane? Te ciała to zaledwie kilka pikseli, czy można im wierzyć? Brzmi absurdalnie co? Niestety jeśli dojdzie do jakichś procesów to padną takie pytania i trzeba to będzie udowodnić. Oczywiście, że prawdopodobieństwo aby te dowody były sfałszowane jest nikłe, ale niestety prawda jest taka że z tymi zbrodniarzami będą się potem cackać miesiącami a ich obrońcy będą zadawać mnóstwo takich pytań. Sorry, taką mamy rzeczywistość.
@perskieoko Niby masz rację i sam jestem za wymierzaniem kary za ewidentne przestępstwa, niestety w rzeczywistości wygląda to inaczej. Jeśli ktoś miał do czynienia z sądami i policją to się pewnie przekonał że ta cała machina jest zardzewiała i nic nie warta.
@LowcaKomedii Gość o którym wspominasz to ruski troll. Spami tu filmikami Patrica Lancastera, który jest pro-rosyjskim propagandzistą, ale coś mu słabo idzie i ludzie i tak kibicują Ukrainie a nie Rosji w tym konflikcie.
Dobrze, że Korwin wypowiada się na temat obecnego konfliktu Rosja - Ukraina polegającego na prowadzeniu przez Ukrainę wojny obronnej po agresji Rosji. A dlaczego dobrze? Bo przynajmniej ci wszyscy jego zwolennicy mogą zobaczyć, że całe bredzenie tego pseudo-logika jest i zawsze było o kant d&py rozbić; tyczy się to zarówno jego poglądów społeczno-gospodarczych jak i na geopolitykę.
@Paszko_Rymbaba kuce powiedzą że nie powiedział że Ukraińcy wybili miasto w celach propagandowych, tylko "ZADAŁ PYTANIE" (ja pierd*)... za każdym razem jak ktoś wyjeżdza z takim tekstem przypomina mi się Aleks Johns.
@CoGitare A tak obiektywnie - to skąd wiesz, że to Rosjanie? A nie np. batalion Azow albo Ajdar nie zrobili czystek ze zdrajców narodu? Takie obiektywne źródło? Bo na razie ONZ nie wysłało tam żadnych neutralnych obserwatorów/ ekspertów? A w sumie Rosja chciała takich ekspertów...
Bo jak nie masz żadnego takiego źródła to niczym od Rosjan się nie różnisz - źródła informacji tylko z jednej strony, całkowite zamknięcie się na argumenty drugiej. Rosjanie dokładnie tak na Ciebie patrzą, jak Ty na nich. I obie strony uważają, że mają rację, gardząc drugą stroną.
@Paszko_Rymbaba
mysle ze to bez znaczenia, spora czesc korwinistow powie ze jego wypowiedzi zostaly zmanipulowane, zle zrozumiale itp
internet jest pelny wypowiedzi korwina, nawet sa takie w ktorych sam sobie zaprzecza, co wcale nie przeszkadza ze ludzie dalej uwazaja go za osobe inteligetna
@Paszko_Rymbaba Gorzej, jeżeli jesteś zwolennikiem niskich podatków i racjonalnego wydawania przez władzę pieniędzy już zabranych, wtedy nie masz na kogo głosować. Zaczynam mieć wrażenie, że ten gość naprawdę jest komunistą, a w partiiach wolnościowych siedzi tylko po to, żeby siać dywerjsę i organizować sabotaż, tak aby tym, którym leży na serce gospodarka i rozwój do władzy nie doszli. Smutne to.
@Barelik są zdjęcia satelitarne trupów które leżą podczas okupacji regionu przez Rosjan, gdyby to Azow zrobił już węgierski dziennikarz robił by o tym wywiad.
@CoGitare dlaczego węgierski dziennikarz by robił o tym wywiad? Nikt nie neguje trupów (choć przez jakiś czas [dopóki nie było większej liczby zdjęć] była opinia, że być może to aktorzy), nikt nawet nie neguje możliwości, że to byli rosjanie. W momencie, gdy pisałem komentarz, było parę zdjęć, jeden filmik i ukraińska narracja. To było niewystarczające, aby z całą pewnością stwierdzić, że to akurat rosjanie zabili i to w takiej formie (w końcu, na cele propagandowe Ukraińcy mogli zwieźć ciała z wielu miejsc, ułożyć i pokazywać bestwialstwo rosjan). Teraz mamy zdecydowanie więcej dowodów, aby wierzyć w akurat tę narrację (dla mnie te, które widziałem są wystarczające, ale zostały one opublikowane po tym, gdy pisałem tamten komentarz).
Ale wracając do Ciebie: są ciała, więc na pewno rosjanie? Bo jakiegoś wywiadu nie było? To są słabe argumenty. Bardzo słabe.
@CoGitare nie wiem skąd miałeś dostęp do tego typu zdjęć 2 dni temu. Te dowody wychodzą cały wczorajszy, przedwczorajszy i dzisiejszy dzień. A ponieważ oceniamy wypowiedź Korwina, to musimy uwzględnić informacje, które były wtedy dostępne.
@CoGitare ok, to jakiś źródło takiego zdjęcia. Wymagania: ciała w Buczy, datowane najpóźniej na 03.04. Pewnie masz mnóstwo takich dowodów, proszę tylko o jeden :)
Korwin kiedyś był kontrowersyjny potem przekształcił się w kontrowersyjnego chama, a teraz jest już "tylko" głupkiem. Niektórzy starzeją się godnie inni strasznie.
Pomyślcie sobie logicznie jaki Polski oficer przyszedł by na zaproszenie sowieckich najeźdźców do Katyńskiego lasu? Dlaczego Rosjanie nie pomogli Warszawie kiedy stali u jej bram? Oczywiście że Rosjanie nie są winni to tylko spisek historyków i archeologów!
@CoGitare Katyń to Stalin i Beria. Obaj Gruzini. Obaj po rosyjsku mówili z obcym akcentem. W czasie powstania decyzję o zatrzymaniu natarcia i poczekaniu podjął Gruzin Stalin. To powszechnie wiadomo i bez archeologów.
Wracając do Katynia... Wśród tych co strzelali polskim oficerom w tył głowy byli owszem Rosjanie ale nie tylko. Byli i Ukraińcy. Byli i Żydzi. Nie założyłbym się których więcej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 kwietnia 2022 o 0:52
Prawdę mówiąc, jakieś śledztwo prowadzone przez stronę trzecią w sprawie zbrodni wojennych na Ukrainie faktycznie by się przydało. Choć wiadomo, że z tym mogą być "drobne" problemy.
Choć chce mi się wymiotować na samą myśl to korwin może mieć odrobinę sensu, bo przecież odbijali tę całą Bucze co nie? To technicznie mogliby poległych żołnierzy wroga wrzucić do jakiegoś rowu i zrobić zdjęcia i użyć jak kolejnej dawki propagandy (Tak obie strony używają propagandy i nie twierdźcie inaczej), aby zachód pomógł trochę bardziej lub mocniejsze sankcje nałożył na rosję.
choć prawdę mówiąc jakby rosjanie rzeczywiście rozstrzelali te 300 osób to bym się nie dziwił, ale muszę przyznać, iż w takim wypadku bardzo ciekawiłby mnie na powód, bo przecież oni już mają przechlapane u świata, a takie masakry tylko jeszcze bardziej podburzają przeciwko nim świat, a więc jest to działanie zakrawające o skrajną głupotę i brak pomyślunku.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
5 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 kwietnia 2022 o 20:34
@GramDaniel Zgadzam się, że obie strony manipulują. Jednak tyle, co różnych filmików z udziałem rosyjskich pociągaczy za spust pojawiło się w sieci. Oni już nie uratują swojego wizerunku w oczach świata. Mogą mieć teraz totalnie gdzieś co inne kraje o nich myślą i dopuszczać się totalnego zezwierzęcenia. Mają gdzieś podburzanie, bo pogorszyć sytuacji się już bardziej chyba nie da. Osiągnęli takie dno, że niżej już nie upadną.
Raczej od początku mieli gdzieś co myślą inne kraje, co było widać np. po bombach kasetowych.
@LowcaKomedii
Ale żeby aż tak mieli gdzieś opinię świata, że urządzają se masakry na cywilach w miejscach gdzie prawdopodobnie nie mają szans się utrzymać? Toż to jest szczyt głupoty i sami rosjanie powinni wysłać do sądu oficera który wydał taki rozkaz za działanie na szkodę rosji xd (Bo wiadomo że na to że ich ludzie zbrodnie wojenne popełniają to oni raczej nie patrzą)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 kwietnia 2022 o 20:38
@GramDaniel o właśnie, generalnie to konflikt cywilizacji wcale nie przebiega na granicy "my mamy Macdonalda i Colę, a oni nie" tylko m.in. na granicy "znamy prawdę i mamy rację", a "dopuszczamy możliwość ścierania różnych poglądów i idei, umiemy opracować konsensus i osiągnąć z tego tytułu korzyści".
@GramDaniel zdjęcia satelitarn pokazują, że zanim weszli Ukraińcy ciała już tam leżały. Jakiś to dowód jest. Zeznania świadków brzmią prawdziwie. Ukraińcy zapraszają niezależnych obserwatorów do zbadania sprawy. Wpuszczają dziennikarzy reprezentujących wolne zagraniczne media. Rosyjskie media sprzecznie tłumacza sytuację. Raz że to aktorzy inne media że to Ukraińcy strzelali i zabijali.
Więc ogólnie tych dowodów całkiem sporo jest. Gdyby to była manipulacja musiałoby się to wydać. Nie upilnujesz całego miasta, kamer, satelitów, dziennikarzy, świadków, internetowych detektywów itd.
@5g3g
To oni nawet ich nie zakopali że ciała było widać z satelity? o_0
W każdym bądź razie jeśli faktycznie są zdjęcia z satelity że ciała były zanim Ukraińcy weszli to sobie ruski znowu w stopę strzelili i za chiny ludowe nie wiem co oni sobie myśleli, bo takie działanie nie ma żadnego sensu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 kwietnia 2022 o 23:44
@GramDaniel myślisz kategoriami cywilizowanego człowieka i dlatego takie działanie nie mieści Ci się w głowie. Oni nie są cywilizowani. Co mają na celu - to oczywiste zastraszyć ludność cywilną by wywierali presję na władzach do zakończenia wojny nawet kosztem utraty terytorium. Złamać morale żołnierzy - niech wiedzą co może spotkać ich rodziców, żony i dzieci. Wreszcie podłamać ukraińskie władze z prezydentem na czele - to nie Putin I jego zausznicy, dla których ludzie (swoi i obcy) to tylko mięso armatnie. Ukraińcy liczą się ze swoimi ludźmi. Myślisz, że z tyłu głowy nie mają dylematów, czy Krym i Odessa są warte takiego cierpienia. Normalnemu człowiekowi nie jest łatwo wysyłać ludzi na śmierć i ryzykować rzezi i gwałtów na cywilach. Ale Putin I Rosjanie nie są normalni i stąd ich przewaga nad cywilizowanym światem. Tak jak bandyta ma przewagę nad policjantem bo strzela bez ostrzeżenia i bez wahania.
@GramDaniel część zakopali w zbiorowej mogile- też widocznej z satelity. Ale część po prostu leżała tam gdzie ich zabito. Nie przypisuje psychopatom sumienia, potrzeby pochowania ludzi których zamordowali, czy strachu przed konsekwencjami.To, że cywile zostali zabici kiedy miasto było opanowane przez Rosjan można uznać za fakt. Kwestia okoliczności, kto wydał rozkaz, czy Rosjanie przeprowadzą śledztwo i ukarzą winnych? Jak Polacy ostrzelali cywilów w Afganistanie to było śledztwo, media się o tym rozpisywały, była też sprawa w niezawisłym sądzie, z realna szansa na skazanie.
@5g3g Dziwne, gdy wojska rosyjskie wycofały się z Buczy mer tego miasta piał w mediach z radości i przez kilka dni nikt nic nigdzie nie mówił o trupach na ulicach tego miasta, dziwne rzeczy.
@fdj09 krótkie sprawdzenie i już wiadomo że zmyślasz. W polskich internecie pierwsze informacje, że mer ogłosił wyzwolenia miasta pochodzą z 01.04.2022. Doniesienia o zmordowanych cywilach tuż pod Buczą w polskich mediach pojawiły się tego samego dnia. O setkach zabitych cywilów w samej Buczy 02.04.2022.
@GramDaniel Bzdury. Sa zdjecia satelitarne pokazujace od kiedy ciala leza na ulicach. I tak, ci ludzie zostali zabici podczas okupacji rosyjskiej. A dlaczego zabili ponad 300 osob? bo mogli, bo ktos nie chcial oddac oszczednosci, zlota, elektroniki, jedzenia, czy stawial opor podczas gwaltu.
I nie podejzewaj szeregowych zolnierzy, ktorzy zyja w jakichs lepiankach w syberii i pierwszy raz zobaczyli w miare cywilizowany kraj o to, ze beda sie zastanawiac jak ich akcje wplyna na wizerynek rosji. Oni maja calkiem wyprane lby.
Januszu a skąd wiadomo, ze Niemcy zabijali powstańców i cywilów w Powstaniu Warszawskim? Przecież logicznym jest, że mogli to zrobić sami Powstańcy, by zwiększyć propagandowy przekaz..... jak to Niemcy zabijają i mordują.
@Pasqdnik82 Dodałbym jeszcze bardzo prawdopodobną opcję, że znajomi zabitych również chcieli ten przekaz zwiększyć.
Po co robić cokolwiek ze zwłokami, jakoś godnie pochować tych ludzi? Niech ciało np. twojego brata leży tak sobie na ulicy. On już i tak nie żyje, wszystko mu jedno co się z nim stanie. W ten sposób może dołożyć cegiełkę do propagandowego przekazu, nawet po śmierci. Na pewno by tego chciał.
@Pasqdnik82 W świecie Korwina Niemcy nie są winni zabijania ludzi w obozach- ludzie mili wybór przyjąć bochenek chleba za przejażdżkę pociągiem albo nie i na wolnym rynku wybrali jedno a nie drugie!
@Szubertus pomijając zasadność powstania bo czy powinno być czy nie powienno to tyle opinii ile osób się na ten temat wypowiada, nawet wśród historyków i badaczy tego okresu czy tego konkretnego wydarzenia w historii, ja odniosłem się do tego, że to sami Polacy zabijali powstańców, by pokazać potem światu jak to bestialsko postępują niemieccy żołnierze i dowództwo.
Jest to TYPOWE błędne koło. Takie stwierdzenia mają UDOWODNIĆ, że Korwin ma swoje zdanie, że ma głowę nie od parady. A skąd wiadomo, że po prostu nie dostaje swoich "mądrości" od kacapów? Jak to skąd? Bo przecież WIADOMO, że politycy są geniuszami ;-D …...
Pytanie jest jak najbardziej racjonalne; w końcu nikt z nas nie był świadkiem i mamy tylko informacje od zaangażowanych stron.
Po to się bada takie miejsca, rozkopuje groby i przesłuchuje naocznych świadków, żeby zebrać dowody co tak naprawdę się działo. Tu akurat wystarczy zbadać czas zgonów; wiadomo, kiedy Rosjanie weszli, kiedy wyszli, a kiedy weszli Ukraińcy. Jak zwłoki leżą od tygodnia, to raczej nie są to ofiary bitwy.
@niemoja No brawo. Jakie to dowody i kto ci je przedstawił? Skąd wiesz, że nie były sfałszowane? Przecież nie byłeś na orbicie okołoziemskiej i nie widziałeś tego na własne oczy. Czy już zaczynasz pojmować brak logiki w swoim rozumowaniu czy dalej będziesz w to brnął na swoją zgubę?
@polski_niewolnik Nie byłam też w Gdańsku ani w Suwałkach, a wiem, gdzie leżą i jak wyglądają. Chcesz przedstawić dowody, że się mylę?
Szukasz włosa na jaju, podczas gdy sytuacja jest prosta: Ukraina twierdzi, że Rosjanie mordowali mieszkańców Buczy, a Rosja twierdzi, że nikogo nie mordowali, a zdjęcia są "ustawką" Ukrainy. A więc ktoś mówi prawdę, a ktoś kłamie - i tego faktu dotyczy wypowiedź Korwina. Jego zbójeckie prawo - wątpić.
@niemoja dowodami sa zdjecia satelitarne pokazujace, kiedy pojawily sie ciala (podpowiem: w trakcie okupacji przez orkow). Ale onuce i tak beda mowili, ze ci ludzie popelnili samobojstwo tylko po to, zeby przedstawic wspanialych zolnierzy sowieckich w zlym swietle.
@niemoja Nie byłaś w Gdańsku ani w Suwałkach, a widziałaś jedynie zdjęcia oraz informacje które mogły być sfabrykowane. Skoro tam nigdy nie byłaś, nie widziałaś tego na własne oczy, to skąd wiesz, że te informacje są prawdziwe. To samo tyczy się sytuacji w Buczy. Szach i mat. Nie zamierzam dalej udowadniać ci jak bardzo się mylisz bo widzę że masz mentalność polskiego mohera.
"Ludzką rzeczą jest błądzić, rzeczą głupca w błędzie trwać"
@Pasqdnik82 Korwin to showman; lubi co jakiś czas wsadzić kij w mrowisko, żeby o nim nie zapomniano. A że jaki - taki elektorat ma, to i wszystko mu uchodzi na sucho.
Logika podobna jak u Macierewicza: "Brak dowodu na wybuch bomby jest dowodem na wybuch bomby gdyż tylko wybuch bomby mógł zatrzeć wszystkie ślady wybuchu"
Dobrze powiedziałeś. Skąd wiadomo, że sami do siebie nie walą. No skąd to wiesz? Skąd wiesz, że nie robią tego, bo jest wolna amerykanka i można kraść i mordować na potęgę, a wine i tak przypiszą ruskim. No skąd to wiesz? W telewizji ci powiedzieli? W internetach przeczytałeś? Na prawdę, żadnych głębszych przemyśleń tylko bezsensowne powtarzanie tego co dostajesz na tacy?
Ps. Wyzywanie od trolli świadczy tylko o tym, że nie znacie na to odpowiedzi. Nawzajem się nakręcacie w tej bezmyślnej propagandowej papce.To już wkrótce doprowadzi do upadku Polski. Bo taki jest właśnie plan, a plany polityczne mają to do siebie, że są długoterminowe i realizowane bez skrupułów
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 kwietnia 2022 o 2:29
Powiem tak. Jest to wojna nie tylko na karabiny ale też na informację. Już kilka razy wyszło że Ukraina czy też "Zachód" ma dobrą propagandę. Tylko mam wrażenie, że ta propaganda ma nas dezinformować i chwytać za serca a nie oszukiwać Rosjan. Jaka jest prawda tego teraz się nie dowiemy i przez być może kilka najbliższych lat. Winni tej rzezi powinni być surowo ukarani. Historia pokazuje że "Zachód" też ma swoje za uszami i potrafi skręcić takie prowokacje aby mieć powód do interwencji (wtargnięcia) do obcego kraju.
@Dragoo tylko na Ukrainie "Zachodu" nie ma, a przynajmniej nie w sensie armii... Rosjanie byli w Buczy? Byli... w końcu się stamtąd wycofali? Tak. Są trupy na ulicach, w masowych grobach.. mają niektórzy związane ręce co świadczy o egzykucji? Bez wątpienia (no chyba że te zdjęcia i nagrania to fotoshop i fajkowe nagrania z aktorami którzy pozują leżąc na ulicy i niektórzy nawet są spaleni) No i mamy Korwina, który mówi że być może to zrobili sami Ukraińcy....
ja tam mogę powiedzieć tyle że Ukraina kręci tak samo dobrą propagandę co rosja
a wy to wszystko łykacie jak pelikany, są trzy prawdy jest prawda Ukrainy, jest prawda rosji, i jest cała prawda
@Koliber_
Czyli mówisz, jesteś osobą posiadającą jakąś wiedzę ponad tę powszechną, tak? A my, cała reszta, to te pelikany z massmediów, te stado baranów nie mające takich wtyków, jak Ty? Wszyscy Ci z pewnością zazdrościmy pozycji społecznej.
Aha, i Ukraina pewnie owszem, jakąś propagandę uprawia, zapewne związaną z liczbą ofiar, z sukcesami lub ich brakiem (zależy w jakim kontekście bardziej korzystne jest przedstawienie pozytywne lub negatywne). Ale jeśli Ty nazywasz to "tak samo dobrą propagandą jak Rosja", która - jak przypomnę - nikogo nie zaatakowała, nikogo nie najechała, tylko przyszła chronić ludność rosyjskojęzyczną przez "nazistami", to nie myśl, ze ktoś będzie Cię traktował poważnie.
@pacio6 mówiąc taka sama, mam na myśli jej powszechność, a nie styl, bo ruskie to potrafiły sobie nawet w propagandzie powiedzieć że pod Grunwaldem zwyciężyli. Nie zmienia to faktu że propaganda, nie ważne jaka, nie jest dobra, a jak wychodzi na wierzch, ludzie przestają wierzyć.
Tak samo nie nazwałem nikogo stadem baranów, jednak zwróć uwagę jak to się wszyscy zachwycają poświęceniem Ukraińskich żołnierzy, a tym czasem się okazuje że tam nawet cudy zmartwychwstania są już.
Niby logiczne ale jak to samo niedawno w rozmowie pisałem o ofiarach cywilnych w Donbasie to kupa ludzi orzekła że jestem ruski troll.
@slagen Rzeczywiście, bardzo logiczne.
@slagen Bo jesteś..
@slagen
To jest tak samo logiczne jak to że nie ma dowodu na to że Hitler wiedział o holocauście.
@slagen No na logikę Ukraińcy sami się mordują i sami na siebie napadli ;) Ruskie pieski z konfederacji same się pogrążają.
@PIStozwis po prostu świat nie jest czarno biały.
@slagen W tym wypadku jest.
@PIStozwis na razie muszę się wstrzymać z dyskusją. Ze względów technicznych ;)
Miałem sąsiadkę z Wołynia. I patrzę na tę wojnę jak ten Pan.
A politycy jak to politycy: kręcą własne lody
https://youtu.be/qDfOaa9X80E?list=PLmtxcIl72SQaHqdq-12s3msF8cP8CXFOB
@perskieoko ja nie wątpię że i w Ukrainie i w Donbasie dochodziło do zbrodni. Z uwagi na skalę działań w Ukrainie prawdopodobnie więcej.
Tyle że jak napiszesz:
Rosjanie dokonują zbrodni to wszyscy klaszczą
Ukraińcy w Donbasie też dokonywali - ruski troll.
A to tak nie działa. Świat nie jest czarno biały.
@slagen tyle tylko, że na zbrodnie Rosjan są dowody, a na rzekome zbrodnie Ukraińców nie ma żadnych. Nie ma filmów czy zdjęć nad których prawdziwością moglibyśmy podebatować. Są tylko słowa rosyjskich polityków i propagandy. A jaka jest wiarygodność tych ostatnich to wiemy. Tzn. Ja wiem. Ty może uważasz, że prawdę mówią i w Ukrainie ludność witała ich kwiatami jako wyzwolicieli. My w Polsce też już to kiedyś przerabialiśmy.
@Goka7 Poszukaj i poczytaj co w Donbasie robiły ukraińskie bataliony Ajdar i Azow, mające na sztandarach nazistowskie symbole, Amnesty International o tym też wspominało.
@fdj09 chętnie poczytam. Podaj jakieś konkretne źródło. Jak na to, że byli ci biedni Rosjanie tacy prześladowani, to zadziwiająco się bronią przed tym rosyjskim "wyzwoleniem".
Eutanazja w Polsce powinna być obligatoryjna od określonego wieku.
@perskieoko A są dowody? Bo jakoś nikt z krytykujących Korwina żadnego nie przedstawił.
@Goka7 są to sytuacje z 2014: https://amnesty.org.pl/ukraina-musi-powstrzyma%C4%87-zbrodnie-wojenne-pope%C5%82niane-przez-ukrai%C5%84skie-si%C5%82y-ochotnicze/ oraz np. tutaj: https://wiadomosci.wp.pl/amnesty-international-ukrainski-batalion-ajdar-dopuszczal-sie-naduzyc-6027687298946177a
@Goka7
"My w Polsce też już to kiedyś przerabialiśmy." owszem, na Wołyniu
Poszukaj o zbrodni w Odessie, łatwo znaleźć. Tam też twierdzono że to Rosjanie sami siebie riezali
Poczytaj, a potem wróć myślami do Donbasu. Proszę jednak, najpierw poczytaj zanim odpiszesz.
Nie odbieraj tego jako próby usprawiedliwienia zbrodni Rosjan w Ukrainie.
@odie tak zdjęcia satelitarne, od kiedy leżały zwłoki, kiedy powstały mogiły zbiorowe...itp. wystarczy poszukać, zamiast opierać się na słowach tego nazistowskiego pajaca.
@odie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2022 o 13:00
@slagen
Slagen to od SLAG??
@odie są zdjęcia z satelity na których widać że zwłoki leżały na ulicach w dniach, gdy miasto było jeszcze pod ruską okupacją. Czy to wystarczający dowód?
@Goka7 w dobie obrabiania fotek? Dziś o wiele łatwiej na mistyfikacje niż kiedyś. Fotki z satelity no fakt to brzmi poważnie. :D
@Dipol Oczywiście od określonego wieku. Ale to tylko ogólna zasada. W uzasadnionych przypadkach powinna być wcześniej. Na przyklad w Twoim przypadku.
@mrokis no jasne. Korwin i jego wyznawcy wiedzą lepiej. I nikt Was nie przekona że czarne jest czarne. A jak fakty dowodzą czegoś innego, to tym gorzej dla faktów. Banda ruskich trolli.
@Goka7 Nie jestem za Korwinem, bo on niczym sobą nie reprezentuje, a jedynym osiągnieciem jest odziedziczenie fortuny bo bogatej mamuśce. Musisz sobie uświadomić, ze w dobie wysoce rozwiniętej techniki niczego nie można przyjąć za pewnik, no może poza podatkami i śmiercią. ;)
@tenqoba Ale jakie zdjęcia? Twojego satelity? Chyb anie. A czy nie były przerabiane? Edytowane? Te ciała to zaledwie kilka pikseli, czy można im wierzyć? Brzmi absurdalnie co? Niestety jeśli dojdzie do jakichś procesów to padną takie pytania i trzeba to będzie udowodnić. Oczywiście, że prawdopodobieństwo aby te dowody były sfałszowane jest nikłe, ale niestety prawda jest taka że z tymi zbrodniarzami będą się potem cackać miesiącami a ich obrońcy będą zadawać mnóstwo takich pytań. Sorry, taką mamy rzeczywistość.
@perskieoko Niby masz rację i sam jestem za wymierzaniem kary za ewidentne przestępstwa, niestety w rzeczywistości wygląda to inaczej. Jeśli ktoś miał do czynienia z sądami i policją to się pewnie przekonał że ta cała machina jest zardzewiała i nic nie warta.
co ten człowiek ma we łbie...
@piotrKrokodyl dokładnie to samo, co jego wyborcy, ktorzy o dziwo zamknęli mordy
@piotrKrokodyl I co mają w łbie osoby które potrafią go zaciekle bronić?
@JohnLilly O to można zapytać @slagen :)
@piotrKrokodyl powietrze i watolinę...
@LowcaKomedii Gość o którym wspominasz to ruski troll. Spami tu filmikami Patrica Lancastera, który jest pro-rosyjskim propagandzistą, ale coś mu słabo idzie i ludzie i tak kibicują Ukrainie a nie Rosji w tym konflikcie.
https://youtu.be/qDfOaa9X80E?list=PLmtxcIl72SQaHqdq-12s3msF8cP8CXFOB
@LowcaKomedii ja patrzę na to trochę jak ten Pan
@FleurDeLys no właśnie nie zamknęli. Jak patrzę na komentarze i oceny na demotach (chociażby pod tym tutaj) to niestety widzę cały ich wysyp.
@piotrKrokodyl
Nie wiem, co ma we łbie ale wiem, że to do niego odesłano rosyjski statek wojenny
Dobrze, że Korwin wypowiada się na temat obecnego konfliktu Rosja - Ukraina polegającego na prowadzeniu przez Ukrainę wojny obronnej po agresji Rosji. A dlaczego dobrze? Bo przynajmniej ci wszyscy jego zwolennicy mogą zobaczyć, że całe bredzenie tego pseudo-logika jest i zawsze było o kant d&py rozbić; tyczy się to zarówno jego poglądów społeczno-gospodarczych jak i na geopolitykę.
@Paszko_Rymbaba kuce powiedzą że nie powiedział że Ukraińcy wybili miasto w celach propagandowych, tylko "ZADAŁ PYTANIE" (ja pierd*)... za każdym razem jak ktoś wyjeżdza z takim tekstem przypomina mi się Aleks Johns.
@CoGitare A tak obiektywnie - to skąd wiesz, że to Rosjanie? A nie np. batalion Azow albo Ajdar nie zrobili czystek ze zdrajców narodu? Takie obiektywne źródło? Bo na razie ONZ nie wysłało tam żadnych neutralnych obserwatorów/ ekspertów? A w sumie Rosja chciała takich ekspertów...
Bo jak nie masz żadnego takiego źródła to niczym od Rosjan się nie różnisz - źródła informacji tylko z jednej strony, całkowite zamknięcie się na argumenty drugiej. Rosjanie dokładnie tak na Ciebie patrzą, jak Ty na nich. I obie strony uważają, że mają rację, gardząc drugą stroną.
@Paszko_Rymbaba
mysle ze to bez znaczenia, spora czesc korwinistow powie ze jego wypowiedzi zostaly zmanipulowane, zle zrozumiale itp
internet jest pelny wypowiedzi korwina, nawet sa takie w ktorych sam sobie zaprzecza, co wcale nie przeszkadza ze ludzie dalej uwazaja go za osobe inteligetna
@Paszko_Rymbaba Gorzej, jeżeli jesteś zwolennikiem niskich podatków i racjonalnego wydawania przez władzę pieniędzy już zabranych, wtedy nie masz na kogo głosować. Zaczynam mieć wrażenie, że ten gość naprawdę jest komunistą, a w partiiach wolnościowych siedzi tylko po to, żeby siać dywerjsę i organizować sabotaż, tak aby tym, którym leży na serce gospodarka i rozwój do władzy nie doszli. Smutne to.
@Barelik są zdjęcia satelitarne trupów które leżą podczas okupacji regionu przez Rosjan, gdyby to Azow zrobił już węgierski dziennikarz robił by o tym wywiad.
@CoGitare dlaczego węgierski dziennikarz by robił o tym wywiad? Nikt nie neguje trupów (choć przez jakiś czas [dopóki nie było większej liczby zdjęć] była opinia, że być może to aktorzy), nikt nawet nie neguje możliwości, że to byli rosjanie. W momencie, gdy pisałem komentarz, było parę zdjęć, jeden filmik i ukraińska narracja. To było niewystarczające, aby z całą pewnością stwierdzić, że to akurat rosjanie zabili i to w takiej formie (w końcu, na cele propagandowe Ukraińcy mogli zwieźć ciała z wielu miejsc, ułożyć i pokazywać bestwialstwo rosjan). Teraz mamy zdecydowanie więcej dowodów, aby wierzyć w akurat tę narrację (dla mnie te, które widziałem są wystarczające, ale zostały one opublikowane po tym, gdy pisałem tamten komentarz).
Ale wracając do Ciebie: są ciała, więc na pewno rosjanie? Bo jakiegoś wywiadu nie było? To są słabe argumenty. Bardzo słabe.
@Barelik na niektórych zdjęciach satelitarnych trupy leżały tygodnie od czasu wjazdu Ruskich.
@CoGitare nie wiem skąd miałeś dostęp do tego typu zdjęć 2 dni temu. Te dowody wychodzą cały wczorajszy, przedwczorajszy i dzisiejszy dzień. A ponieważ oceniamy wypowiedź Korwina, to musimy uwzględnić informacje, które były wtedy dostępne.
@Barelik Korwin się wypowiedział o czymś mając jeden artykuł w łapie, od początku NATO pokazywało zdjęcia satelitarne
@CoGitare ok, to jakiś źródło takiego zdjęcia. Wymagania: ciała w Buczy, datowane najpóźniej na 03.04. Pewnie masz mnóstwo takich dowodów, proszę tylko o jeden :)
Korwin kiedyś był kontrowersyjny potem przekształcił się w kontrowersyjnego chama, a teraz jest już "tylko" głupkiem. Niektórzy starzeją się godnie inni strasznie.
@tomekbydgoszcz To już nie jest głupek, to jest ostatni sk.wysyn. Normalnie dać w pysk i spytać, skąd wiadomo, że dostał w pysk.
facet nie pozostawia wątpliwości u kogo pracuje
Pomyślcie sobie logicznie jaki Polski oficer przyszedł by na zaproszenie sowieckich najeźdźców do Katyńskiego lasu? Dlaczego Rosjanie nie pomogli Warszawie kiedy stali u jej bram? Oczywiście że Rosjanie nie są winni to tylko spisek historyków i archeologów!
@CoGitare Katyń to Stalin i Beria. Obaj Gruzini. Obaj po rosyjsku mówili z obcym akcentem. W czasie powstania decyzję o zatrzymaniu natarcia i poczekaniu podjął Gruzin Stalin. To powszechnie wiadomo i bez archeologów.
Wracając do Katynia... Wśród tych co strzelali polskim oficerom w tył głowy byli owszem Rosjanie ale nie tylko. Byli i Ukraińcy. Byli i Żydzi. Nie założyłbym się których więcej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2022 o 0:52
@jeszczeNieZajety Wypad, ruski trolu. Wszystko co złe to Gruzini i Ukraińcy, a rassija święta. Właśnie widzimy.
Otwocki imbecyl.
rosjanie byli zdolni wysadzić własne budynki by zwalić na Czeczenów to ruski szpieg bedzie sadzil ze Ukraińcy tez tak mogą....
Typowa to jest rosyjska onuca tego Janusza :P
Prawdę mówiąc, jakieś śledztwo prowadzone przez stronę trzecią w sprawie zbrodni wojennych na Ukrainie faktycznie by się przydało. Choć wiadomo, że z tym mogą być "drobne" problemy.
Choć chce mi się wymiotować na samą myśl to korwin może mieć odrobinę sensu, bo przecież odbijali tę całą Bucze co nie? To technicznie mogliby poległych żołnierzy wroga wrzucić do jakiegoś rowu i zrobić zdjęcia i użyć jak kolejnej dawki propagandy (Tak obie strony używają propagandy i nie twierdźcie inaczej), aby zachód pomógł trochę bardziej lub mocniejsze sankcje nałożył na rosję.
choć prawdę mówiąc jakby rosjanie rzeczywiście rozstrzelali te 300 osób to bym się nie dziwił, ale muszę przyznać, iż w takim wypadku bardzo ciekawiłby mnie na powód, bo przecież oni już mają przechlapane u świata, a takie masakry tylko jeszcze bardziej podburzają przeciwko nim świat, a więc jest to działanie zakrawające o skrajną głupotę i brak pomyślunku.
Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 kwietnia 2022 o 20:34
@GramDaniel Zgadzam się, że obie strony manipulują. Jednak tyle, co różnych filmików z udziałem rosyjskich pociągaczy za spust pojawiło się w sieci. Oni już nie uratują swojego wizerunku w oczach świata. Mogą mieć teraz totalnie gdzieś co inne kraje o nich myślą i dopuszczać się totalnego zezwierzęcenia. Mają gdzieś podburzanie, bo pogorszyć sytuacji się już bardziej chyba nie da. Osiągnęli takie dno, że niżej już nie upadną.
Raczej od początku mieli gdzieś co myślą inne kraje, co było widać np. po bombach kasetowych.
@LowcaKomedii
Ale żeby aż tak mieli gdzieś opinię świata, że urządzają se masakry na cywilach w miejscach gdzie prawdopodobnie nie mają szans się utrzymać? Toż to jest szczyt głupoty i sami rosjanie powinni wysłać do sądu oficera który wydał taki rozkaz za działanie na szkodę rosji xd (Bo wiadomo że na to że ich ludzie zbrodnie wojenne popełniają to oni raczej nie patrzą)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 kwietnia 2022 o 20:38
@GramDaniel Ten uczynił, kto zyskał, a kto na tym zyskał najbardziej? Samodzielne myślenie jest dzisiaj na wagę złota, a nawet droższe.
@GramDaniel Skrajną głupotą jest porywać się z motyką na słońce. Oni jednak to robią dzień w dzień.
Jeśli ktoś siedząc w czołgu potrafi ostrzelać największą elektrownię atomową w Europie to potrafi wszystko.
@GramDaniel o właśnie, generalnie to konflikt cywilizacji wcale nie przebiega na granicy "my mamy Macdonalda i Colę, a oni nie" tylko m.in. na granicy "znamy prawdę i mamy rację", a "dopuszczamy możliwość ścierania różnych poglądów i idei, umiemy opracować konsensus i osiągnąć z tego tytułu korzyści".
@GramDaniel zdjęcia satelitarn pokazują, że zanim weszli Ukraińcy ciała już tam leżały. Jakiś to dowód jest. Zeznania świadków brzmią prawdziwie. Ukraińcy zapraszają niezależnych obserwatorów do zbadania sprawy. Wpuszczają dziennikarzy reprezentujących wolne zagraniczne media. Rosyjskie media sprzecznie tłumacza sytuację. Raz że to aktorzy inne media że to Ukraińcy strzelali i zabijali.
Więc ogólnie tych dowodów całkiem sporo jest. Gdyby to była manipulacja musiałoby się to wydać. Nie upilnujesz całego miasta, kamer, satelitów, dziennikarzy, świadków, internetowych detektywów itd.
@5g3g
To oni nawet ich nie zakopali że ciała było widać z satelity? o_0
W każdym bądź razie jeśli faktycznie są zdjęcia z satelity że ciała były zanim Ukraińcy weszli to sobie ruski znowu w stopę strzelili i za chiny ludowe nie wiem co oni sobie myśleli, bo takie działanie nie ma żadnego sensu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 kwietnia 2022 o 23:44
@GramDaniel myślisz kategoriami cywilizowanego człowieka i dlatego takie działanie nie mieści Ci się w głowie. Oni nie są cywilizowani. Co mają na celu - to oczywiste zastraszyć ludność cywilną by wywierali presję na władzach do zakończenia wojny nawet kosztem utraty terytorium. Złamać morale żołnierzy - niech wiedzą co może spotkać ich rodziców, żony i dzieci. Wreszcie podłamać ukraińskie władze z prezydentem na czele - to nie Putin I jego zausznicy, dla których ludzie (swoi i obcy) to tylko mięso armatnie. Ukraińcy liczą się ze swoimi ludźmi. Myślisz, że z tyłu głowy nie mają dylematów, czy Krym i Odessa są warte takiego cierpienia. Normalnemu człowiekowi nie jest łatwo wysyłać ludzi na śmierć i ryzykować rzezi i gwałtów na cywilach. Ale Putin I Rosjanie nie są normalni i stąd ich przewaga nad cywilizowanym światem. Tak jak bandyta ma przewagę nad policjantem bo strzela bez ostrzeżenia i bez wahania.
@GramDaniel część zakopali w zbiorowej mogile- też widocznej z satelity. Ale część po prostu leżała tam gdzie ich zabito. Nie przypisuje psychopatom sumienia, potrzeby pochowania ludzi których zamordowali, czy strachu przed konsekwencjami.To, że cywile zostali zabici kiedy miasto było opanowane przez Rosjan można uznać za fakt. Kwestia okoliczności, kto wydał rozkaz, czy Rosjanie przeprowadzą śledztwo i ukarzą winnych? Jak Polacy ostrzelali cywilów w Afganistanie to było śledztwo, media się o tym rozpisywały, była też sprawa w niezawisłym sądzie, z realna szansa na skazanie.
@5g3g Dziwne, gdy wojska rosyjskie wycofały się z Buczy mer tego miasta piał w mediach z radości i przez kilka dni nikt nic nigdzie nie mówił o trupach na ulicach tego miasta, dziwne rzeczy.
@fdj09 krótkie sprawdzenie i już wiadomo że zmyślasz. W polskich internecie pierwsze informacje, że mer ogłosił wyzwolenia miasta pochodzą z 01.04.2022. Doniesienia o zmordowanych cywilach tuż pod Buczą w polskich mediach pojawiły się tego samego dnia. O setkach zabitych cywilów w samej Buczy 02.04.2022.
@GramDaniel Bzdury. Sa zdjecia satelitarne pokazujace od kiedy ciala leza na ulicach. I tak, ci ludzie zostali zabici podczas okupacji rosyjskiej. A dlaczego zabili ponad 300 osob? bo mogli, bo ktos nie chcial oddac oszczednosci, zlota, elektroniki, jedzenia, czy stawial opor podczas gwaltu.
I nie podejzewaj szeregowych zolnierzy, ktorzy zyja w jakichs lepiankach w syberii i pierwszy raz zobaczyli w miare cywilizowany kraj o to, ze beda sie zastanawiac jak ich akcje wplyna na wizerynek rosji. Oni maja calkiem wyprane lby.
@Goka7 Ani kacapy ani ukry nie reprezentują europejskich wartości, to azjatycka dzicz, ich sposobu myślenia nie jesteśmy w stanie pojąć.
@fdj09 a mnie nie dziwi fakt, że ktoś kto pojawił się na tej stronie tydzień temu broni kacapów. BTW jaka dzisiaj pogoda pod Czelabińskiem?
Januszu a skąd wiadomo, ze Niemcy zabijali powstańców i cywilów w Powstaniu Warszawskim? Przecież logicznym jest, że mogli to zrobić sami Powstańcy, by zwiększyć propagandowy przekaz..... jak to Niemcy zabijają i mordują.
@Pasqdnik82 Dodałbym jeszcze bardzo prawdopodobną opcję, że znajomi zabitych również chcieli ten przekaz zwiększyć.
Po co robić cokolwiek ze zwłokami, jakoś godnie pochować tych ludzi? Niech ciało np. twojego brata leży tak sobie na ulicy. On już i tak nie żyje, wszystko mu jedno co się z nim stanie. W ten sposób może dołożyć cegiełkę do propagandowego przekazu, nawet po śmierci. Na pewno by tego chciał.
@Pasqdnik82 W świecie Korwina Niemcy nie są winni zabijania ludzi w obozach- ludzie mili wybór przyjąć bochenek chleba za przejażdżkę pociągiem albo nie i na wolnym rynku wybrali jedno a nie drugie!
@Pasqdnik82 Poniekąd mogło tak być. Jeżeli każe się młodym ludziom zdobywać bunkry z pistoletem lub nawet bez...
@Szubertus pomijając zasadność powstania bo czy powinno być czy nie powienno to tyle opinii ile osób się na ten temat wypowiada, nawet wśród historyków i badaczy tego okresu czy tego konkretnego wydarzenia w historii, ja odniosłem się do tego, że to sami Polacy zabijali powstańców, by pokazać potem światu jak to bestialsko postępują niemieccy żołnierze i dowództwo.
Korwin namiętnie walczy o zrzucenie Konfy pod próg wyborczy...
@lolo7 Zgadzam się, konfa żeby się oczyścić powinni pozbyć się Korwina i Brauna
Skąd wiadomo, że korwin to oszkołom? No przecież WIADOMO :D
Skąd wiadomo, że JKM nie jest zoofilem i nałogowym pożeraczem psich odchodów? Czy są jakieś jednoznaczne dowody, że nie jest?
Jest to TYPOWE błędne koło. Takie stwierdzenia mają UDOWODNIĆ, że Korwin ma swoje zdanie, że ma głowę nie od parady. A skąd wiadomo, że po prostu nie dostaje swoich "mądrości" od kacapów? Jak to skąd? Bo przecież WIADOMO, że politycy są geniuszami ;-D …...
Pytanie jest jak najbardziej racjonalne; w końcu nikt z nas nie był świadkiem i mamy tylko informacje od zaangażowanych stron.
Po to się bada takie miejsca, rozkopuje groby i przesłuchuje naocznych świadków, żeby zebrać dowody co tak naprawdę się działo. Tu akurat wystarczy zbadać czas zgonów; wiadomo, kiedy Rosjanie weszli, kiedy wyszli, a kiedy weszli Ukraińcy. Jak zwłoki leżą od tygodnia, to raczej nie są to ofiary bitwy.
@niemoja Nigdy nie byłeś w przestrzeni kosmicznej, więc skąd wiesz, że planeta Ziemia jest okrągła?
@polski_niewolnik Nie jest okrągła, tylko ma kształt zbliżony do kuli - a wiem to właśnie na podstawie przedstawionych dowodów.
@niemoja No brawo. Jakie to dowody i kto ci je przedstawił? Skąd wiesz, że nie były sfałszowane? Przecież nie byłeś na orbicie okołoziemskiej i nie widziałeś tego na własne oczy. Czy już zaczynasz pojmować brak logiki w swoim rozumowaniu czy dalej będziesz w to brnął na swoją zgubę?
@polski_niewolnik Nie byłam też w Gdańsku ani w Suwałkach, a wiem, gdzie leżą i jak wyglądają. Chcesz przedstawić dowody, że się mylę?
Szukasz włosa na jaju, podczas gdy sytuacja jest prosta: Ukraina twierdzi, że Rosjanie mordowali mieszkańców Buczy, a Rosja twierdzi, że nikogo nie mordowali, a zdjęcia są "ustawką" Ukrainy. A więc ktoś mówi prawdę, a ktoś kłamie - i tego faktu dotyczy wypowiedź Korwina. Jego zbójeckie prawo - wątpić.
@niemoja dowodami sa zdjecia satelitarne pokazujace, kiedy pojawily sie ciala (podpowiem: w trakcie okupacji przez orkow). Ale onuce i tak beda mowili, ze ci ludzie popelnili samobojstwo tylko po to, zeby przedstawic wspanialych zolnierzy sowieckich w zlym swietle.
@niemoja Nie byłaś w Gdańsku ani w Suwałkach, a widziałaś jedynie zdjęcia oraz informacje które mogły być sfabrykowane. Skoro tam nigdy nie byłaś, nie widziałaś tego na własne oczy, to skąd wiesz, że te informacje są prawdziwe. To samo tyczy się sytuacji w Buczy. Szach i mat. Nie zamierzam dalej udowadniać ci jak bardzo się mylisz bo widzę że masz mentalność polskiego mohera.
"Ludzką rzeczą jest błądzić, rzeczą głupca w błędzie trwać"
Bez odbioru.
@niemoja Ja wątpię w jego poczytalność, ale nie wiem czy by się zgodził na badanie... a na przymusowe raczej nie ma co liczyć bo to poseł.
@Pasqdnik82 Korwin to showman; lubi co jakiś czas wsadzić kij w mrowisko, żeby o nim nie zapomniano. A że jaki - taki elektorat ma, to i wszystko mu uchodzi na sucho.
Nie wierzę w to, co czytam... serio?? No ku...wa, serio??
Co ten koleś ćpa??
Logika podobna jak u Macierewicza: "Brak dowodu na wybuch bomby jest dowodem na wybuch bomby gdyż tylko wybuch bomby mógł zatrzeć wszystkie ślady wybuchu"
@polski_niewolnik Obydwaj po 70 to bystrość umysłu już nie ta co dawniej.
Dobrze powiedziałeś. Skąd wiadomo, że sami do siebie nie walą. No skąd to wiesz? Skąd wiesz, że nie robią tego, bo jest wolna amerykanka i można kraść i mordować na potęgę, a wine i tak przypiszą ruskim. No skąd to wiesz? W telewizji ci powiedzieli? W internetach przeczytałeś? Na prawdę, żadnych głębszych przemyśleń tylko bezsensowne powtarzanie tego co dostajesz na tacy?
Ps. Wyzywanie od trolli świadczy tylko o tym, że nie znacie na to odpowiedzi. Nawzajem się nakręcacie w tej bezmyślnej propagandowej papce.To już wkrótce doprowadzi do upadku Polski. Bo taki jest właśnie plan, a plany polityczne mają to do siebie, że są długoterminowe i realizowane bez skrupułów
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2022 o 2:29
Ceniłem go kiedyś - bardzo dawno temu, gimby nie pamientajo - za celne punktowanie różnych absurdów życia społecznego.
Niestety teraz przebija je wszystkie, w dodatku w żałosnym stylu.
Powiem tak. Jest to wojna nie tylko na karabiny ale też na informację. Już kilka razy wyszło że Ukraina czy też "Zachód" ma dobrą propagandę. Tylko mam wrażenie, że ta propaganda ma nas dezinformować i chwytać za serca a nie oszukiwać Rosjan. Jaka jest prawda tego teraz się nie dowiemy i przez być może kilka najbliższych lat. Winni tej rzezi powinni być surowo ukarani. Historia pokazuje że "Zachód" też ma swoje za uszami i potrafi skręcić takie prowokacje aby mieć powód do interwencji (wtargnięcia) do obcego kraju.
@Dragoo tylko na Ukrainie "Zachodu" nie ma, a przynajmniej nie w sensie armii... Rosjanie byli w Buczy? Byli... w końcu się stamtąd wycofali? Tak. Są trupy na ulicach, w masowych grobach.. mają niektórzy związane ręce co świadczy o egzykucji? Bez wątpienia (no chyba że te zdjęcia i nagrania to fotoshop i fajkowe nagrania z aktorami którzy pozują leżąc na ulicy i niektórzy nawet są spaleni) No i mamy Korwina, który mówi że być może to zrobili sami Ukraińcy....
ja tam mogę powiedzieć tyle że Ukraina kręci tak samo dobrą propagandę co rosja
a wy to wszystko łykacie jak pelikany, są trzy prawdy jest prawda Ukrainy, jest prawda rosji, i jest cała prawda
@Koliber_
Czyli mówisz, jesteś osobą posiadającą jakąś wiedzę ponad tę powszechną, tak? A my, cała reszta, to te pelikany z massmediów, te stado baranów nie mające takich wtyków, jak Ty? Wszyscy Ci z pewnością zazdrościmy pozycji społecznej.
Aha, i Ukraina pewnie owszem, jakąś propagandę uprawia, zapewne związaną z liczbą ofiar, z sukcesami lub ich brakiem (zależy w jakim kontekście bardziej korzystne jest przedstawienie pozytywne lub negatywne). Ale jeśli Ty nazywasz to "tak samo dobrą propagandą jak Rosja", która - jak przypomnę - nikogo nie zaatakowała, nikogo nie najechała, tylko przyszła chronić ludność rosyjskojęzyczną przez "nazistami", to nie myśl, ze ktoś będzie Cię traktował poważnie.
@pacio6 mówiąc taka sama, mam na myśli jej powszechność, a nie styl, bo ruskie to potrafiły sobie nawet w propagandzie powiedzieć że pod Grunwaldem zwyciężyli. Nie zmienia to faktu że propaganda, nie ważne jaka, nie jest dobra, a jak wychodzi na wierzch, ludzie przestają wierzyć.
Tak samo nie nazwałem nikogo stadem baranów, jednak zwróć uwagę jak to się wszyscy zachwycają poświęceniem Ukraińskich żołnierzy, a tym czasem się okazuje że tam nawet cudy zmartwychwstania są już.
Korwin to sprzedajna suczka Putina, tylko ktoś naiwny może wierzyć, że od tylu lat utrzymuje się w polityce bez zewnętrznego finansowania.
KonfedeRussia
śmiało korwin wydal z siebie, że polscy oficerowie w Katyniu sami sobie strzelali w tył głowy, oj ty to jednak ścierwo jesteś
To s...dalaj do Rosji albo na Węgry ruski onucu i zabierz faszystow z konfy ze sobą.
Ruska onuca spokój zakłóca, nie będzie miło szambo wybiło.
Ten facet już dawno pożegnał się z rozumem.
***** korwina tak jak fiutina...
***** korwina tak jak fiutina...
K urwin, najwyższy czas na Ciebie. Do piachu!!!
W siną dal, w siną dal
Niech Januszek wyp**rdala w siną dal
W siną dal, w siną dal
Do Putina niech spi**dala w siną dal
Plandemia się znudziła to teraz trzeba zrobić demota o wojnie.
hmm Lepper też wymyslił sobie klewki i talibów ....ups to była prawda