zwariowali z tą cena...jeśli auto.pali 8l/100km i paliwo kosztowałoby 7zl/litr to jest taniej niż tym pociągiem. a jeśli jedzie więcej niż jedna osoba to różnica jest kolosalna. kto jeździ tym pkp wogule?
@filarm osoby, którym odebrano prawo jazdy xd A potem jest płacz, że nie chcą jeździć transportem zbiorowym zamiast po prostu ulepszyć tenże transport.
Takie są opłaty za poruszanie się po niemieckich torach. Cena za bilet jest praktycznie taka sama, jak gdybyś policzył kilometry po polskiej stronie granicy wg cennika PKP i kilometry po niemieckiej stronie granicy wg cennika Deutsche Bahn.
Pociąg jadący w niemczech, jest obsługiwany przez DB. Na granicy zmienia się obsługa, operator. Pociąg pobiera prąd z niemieckiej sieci, jedzie po niemieckich torach. Takie tam są ceny. Wczoraj się urodziłeś? Nigdy nie jechałeś za granicę pociągiem?
Nigdy nie kupowałeś biletu w niemczech na jakiś pociąg ekspresowy? Nie mówię o kolei dojazdowej, tylko o pociągu dalekobieżnym. Kilkadziesięt euro za 200 km to przecież normalna cena w Niemczech.
Przed chwilą sprawdziłem ceny biletów za pociąg pospieszny Berlin - Monachium. Ceny? 250-500 zł (w drugiej klasie).
Przy cenach za niemieckie tory, 600 zł za podróż z Warszawy do Monachium, to jest wyjątkowo tanio.
A czemu prąd w niemczech taki drogi? Zapytaj "zielonych".
A... i jeszcze jedno. Sprawdź sobie ceny biletow na ten sam pociąg, jakbyś kupował bilet na stronie DB, wsiadając po niemieckiej stronie granicy. łatwo sobie zobrazujesz, ile z tych 670 zł idzie do PKP a ile do DB.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
11 grudnia 2023 o 20:26
Niestety w tym kraju, niezależnie w którą stronę rzucisz kamień to trafisz w skur..syna złodzieja dyrektora
zwariowali z tą cena...jeśli auto.pali 8l/100km i paliwo kosztowałoby 7zl/litr to jest taniej niż tym pociągiem. a jeśli jedzie więcej niż jedna osoba to różnica jest kolosalna. kto jeździ tym pkp wogule?
@filarm osoby, którym odebrano prawo jazdy xd A potem jest płacz, że nie chcą jeździć transportem zbiorowym zamiast po prostu ulepszyć tenże transport.
wizzair ma bilet za 400zl
Takie są opłaty za poruszanie się po niemieckich torach. Cena za bilet jest praktycznie taka sama, jak gdybyś policzył kilometry po polskiej stronie granicy wg cennika PKP i kilometry po niemieckiej stronie granicy wg cennika Deutsche Bahn.
Pociąg jadący w niemczech, jest obsługiwany przez DB. Na granicy zmienia się obsługa, operator. Pociąg pobiera prąd z niemieckiej sieci, jedzie po niemieckich torach. Takie tam są ceny. Wczoraj się urodziłeś? Nigdy nie jechałeś za granicę pociągiem?
Nigdy nie kupowałeś biletu w niemczech na jakiś pociąg ekspresowy? Nie mówię o kolei dojazdowej, tylko o pociągu dalekobieżnym. Kilkadziesięt euro za 200 km to przecież normalna cena w Niemczech.
Przed chwilą sprawdziłem ceny biletów za pociąg pospieszny Berlin - Monachium. Ceny? 250-500 zł (w drugiej klasie).
Przy cenach za niemieckie tory, 600 zł za podróż z Warszawy do Monachium, to jest wyjątkowo tanio.
A czemu prąd w niemczech taki drogi? Zapytaj "zielonych".
A... i jeszcze jedno. Sprawdź sobie ceny biletow na ten sam pociąg, jakbyś kupował bilet na stronie DB, wsiadając po niemieckiej stronie granicy. łatwo sobie zobrazujesz, ile z tych 670 zł idzie do PKP a ile do DB.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 grudnia 2023 o 20:26