100 oktanowe paliwo, tak jak na zdjęciu widać, nazywane AvGas, stosowne jest w małym lotnictwie. Większość awionetek typu Cessna 172 jest zasilana tym paliwem.
Zdarza się, że w okolicach małych lądowisk, które nie chcą stawiać własnej stacji i dbać o dostawy, powstają specjalne dystrybutory. Małe samoloty mogą tam zatankować.
Czy nitkowanie zębów przyjęło się w jakimkolwiek kraju poza USA?
Znajomy Amerykanin przywiózł mi w 1985 nic dentystyczną, dlatego próbowałem się do tego zabrać. Beznadzieja. Dość szybko pozostałem tylko przy zwykłej szczoteczce.
Skoro nie widziałeś pisuaru z klapą to nie dziwne, że nie wiesz, że są paliwa o liczbie oktanowej 100. Bieda.
mogą nawet mieć ponad 100
@Tomasz1977 na przykład LPG do 110 oktanów.
100 oktanowe paliwo, tak jak na zdjęciu widać, nazywane AvGas, stosowne jest w małym lotnictwie. Większość awionetek typu Cessna 172 jest zasilana tym paliwem.
Zdarza się, że w okolicach małych lądowisk, które nie chcą stawiać własnej stacji i dbać o dostawy, powstają specjalne dystrybutory. Małe samoloty mogą tam zatankować.
@silagon Moja mała awionetka drogowa tankuje coś takiego pod nazwą VPower Racing, na Shellu:)
Od lat tankuję 99 octanow w lokalnym Shellu.
Czy nitkowanie zębów przyjęło się w jakimkolwiek kraju poza USA?
Znajomy Amerykanin przywiózł mi w 1985 nic dentystyczną, dlatego próbowałem się do tego zabrać. Beznadzieja. Dość szybko pozostałem tylko przy zwykłej szczoteczce.
te zdjęcia są z usa te ich 100 oktanów to jest ponad 100 u nas ich 93 jest lepsze niż nasze 98 bo to jest inaczej liczone