Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
+
3167 3306
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G GramDaniel
+66 / 70

Mogę dać co najwyżej "słabe", bo to jest żebranie o "mocne" ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar greony12
0 / 2

@GramDaniel i za to dałbym plusa
PS. kto chce, won na wojnę, kto nie chce, zostanie w domu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slaw1968
+33 / 45

W klinice psychiatrycznej przeprowadzili ten sondaż ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 3

@Likeeaa Czyli robią fałszywe sondaże na zamówienie, z określonym już na początku wynikiem. Trzeba to brać na poważnie, bo poważny jest cel takiego sondażu. A celem jest urabianie Polaków by nie protestowali gdy ich zaczną wysyłać na wojnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seybr
+22 / 48

Kto przeprowadził ten sondaż? Aha jak co 10 jest za aby wysłać nasze wojsko, mam propozycję. Niech się sami zgłoszą do ukrainskiej armii. Oni zyskają żołnierzy, Polska pozbędzie się idiotów.
Pierwszy może iść Duda, ma parcie aby wysłać naszych żołnierzy. Żołnierze przysięgali bronić Polski nie Ukrainy.
Tyle ukrainów mieszka w Polsce, uciekło z kraju. Deportacja, Załeński zyska dodatkowe mięso armatnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
+5 / 13

@seybr W większości się zgadzam, ale co Ukraińcy zawinili, że chcesz ich deportować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trolik1
+1 / 3

@KyloRen bo nie bronią własnego kraju, a niektórzy chcą, żebyśmy my to robili? 8)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
+4 / 4

@trolik1 Ale to nie jest wina Ukraińców jak niektórzy Polacy głosują w sondażach :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seybr
+1 / 1

@KyloRen Dla czego nasi żołnierze, obywatele mają za nich walczyć? Nasi będą ginąć a oni będą chlać u nas piwo.
Norwegowie rozwiązali z nimi problem. Wylecisz z Norwegii na wakacje, już nie wrócisz. Cofają ich na granicy. W Polsce nie jeden ukrainiec to typowy gieroj. Jak tak, won do siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
0 / 4

@seybr Podsumowując: uważasz, że powinno się deportować Ukraińców i wysłać ich na front jako mięso armatnie, ponieważ niektórzy Polacy głupio zagłosowali w sondażu :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seybr
+1 / 1

@KyloRen Nie, tych co chcą wysłać naszych żołnierzy nazwę idiotami. Duda z wysokim ego chce wysłać (dla mnie to debil). Hołownia chce wysłać żonkę i żołnierzy (dla mnie to piz....nie mężczyzna).
Deportacja powinna być z automatu, nie ma nic związane z głosem ludzi. Jakiś czas temu miałem styczność z takimi gierojami z Ukrainy. Zaczepiali naszą ekipę na baletach, szukali dymu. Jak tak chcą się wyżyć, ruskie są gotowi do walki.
Moje poparcie dla nich mocno spadło. Raz za ich wszelkie pretensje, wszystko im się należy. Mamy przyjmować ich syf (zboża, produkty rolne). Mamy cicho siedzieć. Dawać broń, szkolić i nic nie mieć.
Powiem tak, niech spier... Mają kasę, mają płacić za wszystko. Żaden żołnierz z Polski nie powinien walczyć za ich korupcję, ziemię. Deportować wszystkich zdolnych do walki mężczyzn. Wystarczy jeden podpis, głosowanie w sejmie. Wszyscy won ma front.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2024 o 12:36

K KyloRen
+1 / 1

@seybr Żona Hołowni jest pilotem wojskowym, więc to normalne że zostałaby wysłana na front w razie potrzeby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+12 / 16

jak już są takie sondaże to pora uciekać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
+2 / 2

@SteveFoKS lepiej za wczasu na spokojnie niż potem w popłochu..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+12 / 14

Niech jadą ochotnicy i walczą w siłach Ukrainy. Nasze wojsko zyska, bo wrócą doświadczeni. Można im to uwzględnić w awansach wojskowych. Ułatwić im maksymalnie formalności i tyle wystarczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+5 / 5

@daclaw Tak samo jak było w Iraku. xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolasty
0 / 0

@daclaw
Całkiem nizły pomysł
Już tam pojechali, nie zdziwiłbym się, gdyby wzięli byli za cichym przyzwoleniem swoje wyposażenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logon
-1 / 35

@jurek80 no tak, lepiej nic nie wysyłać i dać putinowi zająć całą Ukrainę. Zacznijcie ludzie myśleć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alexa2025
+5 / 15

@Logon wysyłać, wysyłać. A sam pojedziesz? Chciałbyś tam wysłać swoje (potencjalne) dziecko, syna?. Bo eidzisz dopóki to jest " anonimowe" wojsko to ok ale jak już byłby to ktoś Ci bliski albo Ty sam to inaczej smakuje, nie?
Poza tym jak sens wplatywac się w wojnę??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+2 / 16

@szukacpoczesku Szukać jest zawsze dobrze ale szczególnie po czesku. Kiedyś miałem kolegę, który pracował czas jakiś w Instytucie Poszukiwań Geologicznych. Robili jakieś pomiary w Czechosłowacji (wtedy jeszcze była). Mówił, żę Czesi nie mogli wyjść z podziwu. "Ci Polacy - nawet do tego mają instytut".
A poważnie - piszesz oczywiste prawdy. Większość ludzi ma z jednej strony oczy zalane nienawiścią do ruskich a z drugiej strony oficjalną idiotyczną i jednostronną jak wstęga Mobiusa propagandą. Tej wojny mogło (i powinno) nie być w ogóle. .Stratedzy w CIA cały czas realizują plan zniszczenia Rosji. Ale praktyka (jak do tej pory) pokazuje, że niszczenie Rosji jest wyjątkowo niezdrowym i mało produktywnym zajęciem. Przepraszam ale nie mogę się powstrzymać - po penis męski my się w to wpieprzamy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Madrian_PL
+9 / 19

@szukacpoczesku Ty za to czytasz ruską propagandę.
Tak, oni potrafią ładnie i przekonująco pisać. Pięknie podkreślają te fakty, które są dla nich wygodne, zmieniają narrację, tak by im pasowała. Są w tym naprawdę nieźli.
Szkoda tylko, że jak się sprawdzi fakty jakie były naprawdę, to się okazuje, że jak zginęło 700 dzieci, to niekoniecznie rosyjskich, ale rosyjskie to się stały już po śmierci. Że jak zginęło 12 000 Rosjan, to Ukraińców ponad 14000... A i cywilom paszport dawali już po aneksji. przymusowo, albo przywozili swoich.
Bo powiedz, po co mieszkańcom stałym paszport obcego państwa PRZED aneksją?
Z dowodami w Internecie to bywa różnie. Nie można wierzyć w nic. Bo się okazuje, że to samo zdjęcie przedstawia ukraiński sprzęt z faszystowskimi emblematami, rosyjski sprzęt z faszystowskimi emblematami, czeski sprzęt na manewrach 5 lat wcześniej bez faszystowskich emblematów... Nie raz i nie dwa takie kwiatki już widzieliśmy.
A co do Polski wysyłającej wojska, to jesteśmy w NATO. Albo pójdzie całe NATO wspólnie, albo nikt.
Rosji by natomiast pasował konflikt z NATO. Byłby to piękny pretekst do wojny totalnej. Już wcześniej Rosja usiłowała nawoływać swoich obywateli do "wojny ojczyźnianej" i wywołać tym czynny odzew i poparcie dla wojny. Nie przeszło. Ale wróg w granicach byłby jak woda na młyn dla inszej propagandy.
Wtedy nawet przegrana byłaby usprawiedliwiona, bo w walce z wieloma krajami, a nie tylko ze słabą Ukrainą.
Poza władzami Rosji nikt tej wojny nie chciał i nie chce. Ale też nie wolno się dać zastraszyć osiłkowi, który napada niewinnych. Takiego trzeba spacyfikować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
0 / 12

@Madrian_PL Porównanie Rosji do osiłka, który bez powodu napadł niewinnego chłopczyka jest - delikatnie mówiąc - nietrafne. Ukraina jest wszystkim tylko nie niewinnjym chłopczykiem. Nie pozwół by Ci nienawiść zaciemniała obraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolasty
+6 / 10

@szukacpoczesku
Dużo napisałeś
Ze 12 tysięcy zabitych Rosjan itp., że bombardowanie Donbasu
Po pierwsze, to 12000 jest wg raportu ONZ sumą wszystkich ofiar
Po drugie, w 2014 Putin rozpoczął wojnę od Donbasu (rękami separatystów), żeby potem przejąć Krym.
Na wojnie korzystają najbardziej USA, Chiny i Indie. Putin się przejechał, lecz póki co wciąż się nie poddaje. Walka jest o zasoby gazu i litu i mocarstwową pozycję FR.
W kwietniu Rosja się wycofywała, ale na pewno nie wycofałaby się do granicy z 2021. Proponuję krytycznie pomyśleć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-4 / 20

@szukacpoczesku "Parcie Rosji na zachód to wymysł naszych panów, czyli CIA "

W życiu nie powiedziałbym, że twoim panem jest CIA. Po tym co piszesz, stawiałbym raczej na Putina.
Zdajesz sobie sprawę, że te wszystkie ruskie gazety z "Prawda" w tytule, niewiele z prawdą mają wspólnego ?

"i środków obrony powolutku przechodzą do wysyłania coraz groźniejszej broni"
Tego się obawiasz ? Że Ukraina sięgnie w głąb terytorium swojego wroga ?

" 12 potężnych baz wywiadowczych"
12 punktów nasłuchowych naszpikowanych nowoczesną technologią .. na terytorium Ukrainy. Przechwytujących każdy sygnał, który na to terytorium dotrze. Takie bazy ma każde państwo, w tym Rosja choćby w Królewcu.

Reszty bzdur szkoda komentować, choć brak źródeł jest dość znamienny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 19:22

M Mateuszek_K
-1 / 3

@jurek80 nawoływanie do wsparcia wojskiem uważam za skończony debilizm, jednak wysłanie za darmo sprzętu starego było jednak dobre
Inna sprawa czy przypadkiem nie wysyłali za darmo nowoczesnego bo mam złe przeczucia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mateuszek_K
+3 / 7

@szukacpoczesku fakt że się z Tobą w dużej części zgadzam sugeruje że na zdjęciu Ty jesteś po lewej a ja po prawej (ale możemy sie zamienić ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 20:07

G Geoffrey
+3 / 17

@szukacpoczesku Kolejny krótkoterminowy moskiewski troll, który prezentuje wszystkie główne wątki rosyjskiej propagandy. 1. Rosja jest najsilniejsza na świecie. 2. Rosja jest pokojowa jak baranek i "wcale nie chce" Ukrainy 3. to CIA stworzyło Ukrainę, 4. każdy do którego rosja strzela to z definicji nazista. Na koniec: tak, wiem co znaczy szukać po czesku i mam nadzieję ze Cię to szybko spotka. Adieu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trolik1
+2 / 2

@Logon to kiedy jedziesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Magda000xxx
-1 / 15

@szukacpoczesku dziękuję za tytuły książek, przeczytam! To co tu napisałeś to fakty, nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy. No cóż, 95% kieruje się tym co się mówi w mediach gł nurtu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
+5 / 13

@szukacpoczesku lol. Mierzyła w Donbabwe i Ługandę, powiadasz? Dlatego wyszła też z Białorusi i Krymu i odcięła Ukrainę od morza azowskiego. Dla zmyły, tak? Chcieli tylko bronić 'swoich', powiadasz? To wystarczyło rozstawić swoje wojska w Donbabwe i Ługandzie, zrobić bańki antydostępowe i po sprawie. Biedna matuszka Rasija, dala sie sprowokować i dlatego szykowala się kilka lat, w ten czy inny sposób, do wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurek80
-1 / 3

@Mateuszek_K w tym rzecz, ze wyslali rowniez nowoczesny sprzet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-5 / 13

@szukacpoczesku Nie przetłumaczysz im. Dla tych domorosłych strategów wszystko jest proste i jednowymiarowe. To wszystko z winy Rosji, bo to ona napadła biednych Ukraińców. I to będzie prawda, tak Rosja zaatakowała Ukrainę, ale dlaczego to zrobiła? O tym że USA zrobiły zamach stanu, obaliły Janukowycza i tym samym rozpętały konflikt który trwa do dzisiaj, to już nie powiedzą. O tym że USA podpuściły Ukraińców, obiecywały przyjęcie do NATO i Uni, ochronę i dobrobyt, tez udają że nie wiedzą. To były gruszki na wierzbie, Amerykanie dobrze wiedzieli że co jak co, ale wojsk NATO prawie pod Moskwą Rosja nie zdzierży. Dobrze wiedzieli że wybuchnie wojna i zginie tysiące ludzi. Ale to ich wcale nie obchodziło, ważne że mogli zaszkodzić Rosji. Co by takiego strasznego było w tym że Ukraina byłaby krajem neutralnym? Takie były wstępne ustalenia planu pokojowego. Ale Ukraińcy zostali skłonieni albo zmuszeni do jego odrzucenia. Zostali cynicznie wykorzystani jako narzędzie, nikt nie patrzył czy to będzie korzystne dla nich. Amerykanie nie zaczęli i nie zaczną otwartej wojny z Rosją. Po co mieliby to robić? Znaleźli naiwnych narwańców którzy robią to za nich. Nawiasem mówiąc, dobrze że choć raz znalazł się ktoś głupszy od Polaków, chociaż jak słucham naszych zaczadzonych propagandą nawiedzeńców, wręcz marzących o wojence, to jeszcze nie wszyscy zmądrzeli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 9

@Madrian_PL Ja bym zrobił inne porównanie. Wyobraź sobie taką sytuację. Jakiś zbir zamordował ci matkę i ojca, a potem jego napadł inny zbir. Ten bandzior który zabił Twoich rodziców, teraz wrzeszczy żeby mu pomoc. I to nie prosi, tylko żąda, bo ileż można klepać o tej Twojej matce czy ojcu, przecież teraz on jest najważniejszy, teraz jemu, biedakowi dzieje się krzywda. Kogo obchodzą Twoi rodzice, było minęło, no nie?
Mam gdzieś tę wojnę, niech się pozabijają. Jedni warci drugich. Czego właściwie oczekujesz? Że Polacy będą popierać inne państwo które nigdy nie było nam przyjazne? Że będziemy po stronie narodu który dokonał strasznych mordów na naszych rodakch i nigdy nawet nie przeprosił? A wręcz przeciwnie, usprawiedliwia i wręcz gloryfikuje tamte wydarzenia. Co, mamy ich kochać za pomniki Bandery które stoją w każdym ukraińskim mieście? Mamy solidaryzować się że zwyrodniałą UPA i Galizien SS które są honorowane i otaczane kultem na Ukrainie. Nie, dziękuję. Postoję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 3

@anst19 Masz rację oczywiście. Ale nienawiść, która de facto jest miłością na odwrót zaćmiła ludziom oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakisgoscanonim
+2 / 4

@Logon wolałbym, by nasz naród nie oddawał całego wojska jakie ma innemu narodowi. Jasne, bardzo wspomoże innemu narodowi, ale co z naszym krajem? Jesteś debilem, że chcesz by inne państwo bez problemu przejęło kontrolę nad naszym? Ja wolałbym, abyś poszedł do psychiatry, bo stanowisz jakieś zagrożenie dla swoich rodaków, w końcu my nie chcemy wrogiego ataku i na pewno nie chcemy ludzi takich jak ty. Wolimy bezpieczeństwo, więc potrzebujemy obecnego wojska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
-2 / 6

@szukacpoczesku Jpr... rosyjską propagandą zaleciało jak z najgorszego szamba :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
-1 / 5

@Mateuszek_K To że nauczyliście się lepiej prowadzić propagandę nie znaczy, że jesteście nierozpoznawalni. A smród onuc poznam zawsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
0 / 6

@Goretex To odpowiedz na pytanie - co by USA zrobiły gdyby na terytorium Meksyku albo Kanady Rosja założyła przy granicach z USA 12 nowoczesnych baz nasłuchowych? Ja mam nieodparte wrażenie, że by nie zaakceptowali tych baz i COŚ by zrobili. Pewnie jakiś zamach stanu w jednym z w/w krajów albo coś jeszcze.
A w wolnych chwilach popatrz na mapę i porównaj - który to kraj jest ze wszystkich prawie stron otoczony bazami nieprzjaznego mu sojuszu wojskowego? Dla ułątwienia dodam, że ten otoczony nie leży na kontynencie amerykańskim.
Rosja kiedyś była zaborczym imperium ale trochę osłąbała i już nie jest. Ale ludzie pamiętają, prawda. Na pamięć nie ma rady. Prawda. Chyba oczywiście, że chodzi o jakieś brzydkie uczynki Ukraińców - tu mamy stanowisko "no było coś tam ale dawno i po co to drążyć?"
Kto i na jakiej podstawie da gwarancje, że Ukraina po zwycięstwie (załóżmy dla potrzeb rozumowania) nad Rosją, ożywiona duchem zwycięstwa i uzbrojona po zęby (częściowa i w naszą włąsna, byłą broń) nie przypomni sobie o Zakierzońskim Kraju? Ja zaryzykuję i dam gwarancję odwrotną. Na bank sobie w takiej sytuacji przypomni. Co dalej? Jeśli Ukraina będzie w NATO co co zrobi NATO w przypadku konfliktu między dwoma (Polska i Ukraina) państwami członkowskimi? Kogo będą bronić?
Polska bezmyślnie pcha głupi łeb pod gilotynę.
Jak zdołął to wystękać jakiś (nie pamiętam kto i dobrze) polityk "Polska jest sługą narodu ukraińskiego"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+2 / 4

@jeszczeNieZajety "co by USA zrobiły"

A co robi Polska ? Przecież Królewiec to baza wojskowa tak samo nasłuchująca co dzieje się u nas. Sugerujesz, że powinniśmy coś z tym zrobić ?

"który to kraj jest ze wszystkich prawie stron otoczony "
Każdy kraj jest otoczony, tyle że akurat nie Rosja. 2.5 tys km to granica z NATO (po jego rozszerzeniu).
Długość granicy lądowej Rosji to 20,25 tys km.

"Ja zaryzykuję i dam gwarancję odwrotną"
Nie ryzykując stwierdzę, że majaczysz. Na dziś to Rosja narusza granice Ukrainy, które sama zagwarantowała.. a Ty sugerujesz, że Ukraina naruszy w przyszłości granice Polski ? I profilaktycznie pomógłbyś Rosji ?

"Jak zdołął to wystękać jakiś (nie pamiętam kto i dobrze) polityk"
Jak widać bardziej obchodzą Cię kwieciste porównania niż fakty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
-1 / 9

@anst19 następny ruski mądrala, co dołączył kilka dni temu. Ukraina miała zagwarantowana integralność m.in przez was. To wy ich napadliscie w 2014 gwałcąc podpisane przez was samych gwarancje, to się nie dziw, że chcieli do nato. W Ukrainie, jak i każdym innym kraju, może być i 10 majdanow, i gowno wam do tego. USA nie mogły obiecywać wejścia do UE, to nielogiczne. Czemu to ukraina, a nie wy, mialaby być krajem neutralnym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
0 / 4

@jeszczeNieZajety a w czymże to zagroziła matuszce Rasiji, nuklearnemu mocarstwu, które to samo twierdzi, że ma tyle atomu, że całe nato wymaże z powierzchni ziemi i to kilka razy??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
-3 / 5

@Magda000xxx ooo. U Madzi takie wzmożenie, że aż założyła dziś konto żeby móc wesprzeć towarzysza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mateuszek_K
0 / 2

@Magda000xxx "Skoro fakty przeczą teorii, to tym gorzej dla faktów"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-3 / 5

@gust Weź nie pier..l. Sam pewnie jesteś Ukraińcem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Madrian_PL
+1 / 3

@anst19 To poucz się historii. To wcale nie było tak, że nagle zła UPA poszła mordować bo ochoty nabrali.
To był wynik wielu, wielu lat szykan i wyzysku. Zgadnij z której strony.
A przy okazji, polska strona też bez winy w tym konflikcie nie była i odpłacała równie piękną monetą.
Tak, to był zły czas, ale nie był to wcale czas jednostronnego zła. Nic nie jest czarno białe.
Szczególnie, że to Rosjanie spacyfikowali w końcu zarówno UPA jak Polaków.
A kogo Ukraina otacza kultem, to ich sprawa.
My też mamy swoich bohaterów, którzy dla innych nacji bohaterami nie są, a wręcz przeciwnie.
Nic w historii nie jest czarnobiałe, proste i miłe.
Nawet nazizm nie wziął się z niczego, lecz był reakcją na konkretne zdarzenia i kolejne eskalacje.
Jeśli chcesz by był pokój, naucz się wybaczać. Pamiętaj, mówi, wspominaj - ale wybaczaj i buduj relacje na nowo. Czy dziś, Niemcom też wypominasz pradziadka pod Mokrą i wujka z rodziną wymordowanych na Zamojszczyźnie? Czy teraz to są spoko ludzie i można z nimi robić interesy? Hmm?
Tak samo może być z Ukrainą. Szczególnie, że Wołyń i inne historie jakie się zdarzyły, bledną i tak w porównaniu do tego, co nam i im robili Rosjanie. I nadal robią. Skłócają, wsadzają między nas szpilki i nie dają się dogadać. Im to pasuje. Bądźmy lepsi i mądrzejsi. Nikt ci nie każe zapomnieć. Ale przebaczyć - możesz. Po tym się poznaje wielkich ludzi. Że umieją wybaczać, gdy mogą. Te zaszłości między naszymi narodami będą jeszcze długo. Ale możemy sobie robić wrogów, albo się po przepraszać. Dziura po gwoździu w płocie nadal będzie, ale można płot odmalować, żeby nie była tak widoczna.
Bądź Polakiem. Postąp honorowo. My, Polacy nigdy nie wybieraliśmy prostych dróg. Wybieraliśmy słuszne. To nasze dziedzictwo. Zawsze broniliśmy uciśnionych. Nigdy nie wspieraliśmy tyranów. Budowaliśmy, nie niszczyliśmy. Cierpienia znosiliśmy i podnosiliśmy się na nowo. Chcesz być Polakiem czy rosyjskim pachołkiem na posyłki? Tego właśnie chcą źli tego świata. Żebyś był obojętny na innych, skłócony i skupiony tylko na sobie. Takich łatwiej pokonać i podbić. Takimi łatwiej rządzić. Podzielonymi i nieufnymi. Chcesz im wbić szpilę - Bądź honorowy, wybaczaj, podawaj rękę potrzebującym, tych co krzywdzą karć, nawet jeśli ciebie samego boli. To jest siła i wielkość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Madrian_PL
+1 / 1

@jeszczeNieZajety A co takiego zrobili złego?
Że bronili swojego terenu, którego niezawisłość i niepodległość Rosja sama gwarantowała? Ż
Podpisem tego samego przywódcy, który teraz ją napadł? Że ponownie napadła z pełnym inwentarzem po 8 latach od poprzedniej napaści?
Czy to Ukraina bombarduje miasta, przedszkola i szpitale? To Ukraina rabuje mienie, zabija nieuzbrojonych cywili i rozjeżdża cywilne pojazdy czołgami? Czy to Ukraińskie rakiety przelatują nad naszą ziemią i nie tylko naszą? Czy to Ukraińska armia atakuje nieuzbrojone samoloty NATO na terytorium międzynarodowym? Czy to Ukraina uprowadziła tysiące dzieci i wysłała w głąb Syberii?
Jaka nienawiść? Czyste fakty. Rosja zachowuje się jak bandyta i jakby tego nie nazywała, to jest bandytyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+2 / 4

@gust Nic nie rozumiesz. Rosja ma ambicje (wciąż) światowe. Rosja (Putin) uważa, że nie może sobie pozwolić na takie bazy pod bokiem. Szczególnie, że szczególnie po doświadczeniach z Kubą uważają, że USA absolutnie nigdy by się na coś takiego nie zgodziły. Oni nie widzą powodu by być w tej materii gorszym. Teraz będzie ważne, uważaj: NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA CZY ICH POGLĄD JEST "SŁUSZNY" CZY NIE.Jeśli nie jesteś idiotą to nie będziesz zaczepiał grupy łysoli z kijami baseballowymi niezależnie, ZUPEŁNIE NIEZALEŻNIE od tego czy się z tym co oni wrzeszczą zgadzasz czy nie. I tak jest z Rosją. USA doskonale wiedziało, że nie ma siły by Rosja się zgodziła na Ukrainę w NATO. I jeszcze raz - nie ma znaczenia czy Rosja ma w tym przypadku rację czy nie. Dała jasno do zrozumienia, że Ukrainy w NATO nie zaakceptuje. Tak jak ci łysole - nie muszą Ci się z niczego tłumaczyć. Są tam stoją i nikogo się nie boją. Rozumny człowiek przechodzi na drugą stronę ulicy. A co zrobiła Ukraina? Posłuchała podpuszczeń "idź i kopnij tego łysola. Nic się nie bój, my ci pomożemy". I teraz łysole walą baseballami Ukrainę a Zachód pomaga. Jaki jest efekt tej pomocy? Kraj w ruinie. Dosłownie. Straszliwe straty w ludziach. Głęboki kryzys demograficzny. Pokolenia, całę pokolenia zajmie odbudowa. Ale najpierw wojna musi się skończyć. A końca nie widać. I co z tego, że (załóżmy) wszystkiemu w 100$ winna jest zbrodnicza Rosja? Coś to zmienia w tragicznej, TRAGICZNEJ sytuacji Ukrainy?
Jak długo jeszcze ludzie będą ginąć w tej bezsensownej wojnie?
Łysoli się nie zaczepia bez naprawdę bardzo waqżnych powdów. Moim zdaniem tak ważnych powodów nie było. Marzenia, czy mrzonki strategów NATO o zniszczeniu Rosji nie są wystarczającym powodem dla śmierci i cierpień Ukraińców.
Jestem głęboko przekonany, że kiedyś cała obecna ekpia rządząca Ukrainą, z Zełenskim na czele będzie na Ukrainie przekłęta. Myślę, że w bardzo znacznym stopniu już jest.
Patrz na sytuację jak dorosły, odpowiedzialny cżłowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
+1 / 3

@jeszczeNieZajety wszystko spoko, tylko mylisz chronologię zdarzeń. Ruscy ich zaatakowali zanim jakiekolwiek wzmianki o nato padły. Czyli twoi łysi najpierw zapodali parę plaskich, a jak typ zaczął gadać o policji, to zapodali wpierdul i mówią, twoja wina, bo wspomniałeś o policji. Ja rozumiem ruskie ambicje, niemniej dziwne jest, że kraj, który, jak sam głosi, może wymazać nato z powierzchni ziemi i to kilkukrotnie, boi się Ukrainy w tymże nato. Tak, tak, ja wiem, chodziło o to, żeby pokazać kto tu rzadzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
+2 / 4

@jeszczeNieZajety my już mieliśmy ruski Mir na naszej ziemi. Wolę ten hamerykanski, bo przy wielu wadach, każdy w zasadzie zyskuje. U ruskich tylko oni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
0 / 4

@anst19 lol. Czasem warto niczego nie odpisać i wydawać się głupim, niż odpisać i pozbawić wszystkich złudzeń. Pięknie się samozaoraleś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-3 / 3

@Madrian_PL Ciekawe że zawsze podajecie te same argumenty gdy ktoś wspomni rzeź wołyńską. Że to dawno, że nie ma co wracać do tego, że trzeba myśleć o przyszłości, że przecież dzieci nie powinny odpowiadać za czyny swoich rodziców. Tylko dlaczego te dzieci honorują i czczą UPA i Banderę, stawiają im pomniki, nazywają ich imionami ulice. Dla nich to nie jest odległa, nic nie znaczącą przeszłość. Wręcz szczycą się tamtymi wydarzeniami i są domni że swoich krwawych bohaterów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-4 / 4

@Geoffrey Oskarżenia o nazizm to ruska propaganda? A jak nazwać kogoś kto stawia pomniki nazistom? Dlaczego Ukraińcy honorują Banderę i Szuchewycza, UPA i Galizien SS?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2024 o 8:52

G gust
-2 / 4

@anst19 no tak, brak argumentów to i obrażanie i wycieczki ad personam. Udowadniasz, że jesteś dość ograniczonym typem z wielkim ego 'rozumiejącego i widzącego więcej', a tak naprawdę: Nie jesteś Polakiem, bo stoisz po stronie rosyjskiej, bronisz ich interesów i reprezentujesz ich punkt widzenia.
Nawet jeśli nie jesteś rosyjskim trollem to się im wysługujesz.'. Lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
0 / 2

@anst19 a teraz grzeczniutko oddal się w podskokach po swoje kopiejki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+1 / 1

@anst19 Ależ masz chłopie szczęście, z samymi Ukraińcami rozmawiasz, w dodatku co jeden to banderowiec. Kto tylko nie popiera putinowskiej propagandy, bach, nazista. I 10 lat łagru. A, czekaj, putin jeszcze nie zajął Polski. Uff. Zatem zapraszam wyp_dalać do Moskwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sokolasty
0 / 0

@jeszczeNieZajety
Angażujemy się, jako państwo, w ten konflikt, bo tak jest:
1) moralnie, kiedy wspiera się napadniętego słabszego
2) korzystnie dla państwa i Polaków (chciałbyś, żeby przyszli ruscy, kazali ci wy....lac z domu i zostawić wszystkie cenne przedmioty?), bo jeśli Ukraina padnie, Polska będzie na liście (niekonicznie następna, i niekoniecznie w ciągu najbliżej dwudziestolatki) do podbicia bądź co najmniej zwasalizowania. I to jest warunek wystarczający.

@anst19
Pucz (czyli to, co się wydarzyło w wersji Putina) charakteryzuje się spiskiem osób na szczytach władzy i przejęciem jej za pomocą policji, wojska czy innych służb. To, co się wydarzyło w 2004 i w 2013, to rewolucja ludności wbrew w pierwszym przypadku sfałszowaniu przez Janukowycza wyborów prezydenckich, a w drugim odmowy podpisania umowy partnerskiej z UE. Obie te rewolucje wywołane przez próbę podporządkowania Ukrainy Rosji. Czy brały tam udział amerykańskie rządowe pieniądze i służby? Nie wiem, nie wykluczam. USA sponsorowały Solidarność w Polsce.

Masz do wyboru: ruski but (ruskie włażą same) albo amerykański uścisk (gdzie trzeba trochę się poprzymilać, chyba że jesteś Izraelem). Polska jest zbyt słaba na prowadzenie własnej, niezależnej polityki, w tym miejscu na mapie. Nie mamy komfortu geograficznego otoczonej oceanem Islandii lub oddzielonej od kontynentu Iberami Hiszpanii.


Co do UPA: my mamy swoich, z zachowaniem proporcji, wyklętych. UPA dla Ukrainy to wyzwoliciel spod okupacji, a okupantami był ZSRR, i, uważaj, IIRP. Bynajmniej nie popieram kultu Bandery ani Szuchewycza. Sojusz z IIIR przeciw ZSRR jest jak dla Polaków początku XIX wieku sojusz z Bonapartem. Powtórzę: nie popieram, nie usprawiedliwiam, jedynie pokazuję kontekst.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Madrian_PL
0 / 0

@anst19 Oczywiście. Bo to ICH bohaterowie, którzy walczyli tak czy inaczej za niepodległość ICH kraju.
Analogicznie, mógłby Niemiec pisać, że powstańcy śląscy czy wielkopolscy, to byli mordercy i degeneraci, a Polacy czczą teraz morderców i okupantów.
Naprawdę myślisz, że nasi sławni i lubiani, byli kryształowo czyśći i byli uczciwymi świętymi?
Taka g... prawda. Nasi "bohaterzy" byli żołnierzami, robili takie same rzeczy i popełniali takie same zbrodnie.
Tylko, MY to nazywamy teraz "walką o wolność i niepodległość", dla innych to były zbrodnie.
Zawsze są dwie strony medalu. Na wojnie nie ma niewinnych. Sa ofiary i zwycięzcy. Zwycięzcy potem piszą SWOJĄ wersję wydarzeń.
Taka jest prawda i dorośnij wreszcie.
Poza tym, Bandera bynajmniej nie wstał pewnego dnia z łóżka, z myślą o rzezaniu Lachów, tylko miał powody by Polaków nienawidzić i nie widział innego rozwiązania swoich problemów w tamtym czasie.
Wtedy i my spie....my sprawę. Naprawdę. Tak samo jesteśmy winni tamtych wydarzeń. I pamiętaj, że nie pozostaliśmy dłużni. UPA biło naszych, Potem my biliśmy UPA, a na koniec wpadli ruscy i pobili i nas i UPA.
Możemy spędzić następne 100 lat na darciu mordy o to, kto winien i komu, albo zamknąć mordy, podać sobie rękę i zacząć budować nowe relacje. Polska najsilniejsza była gdy współpracowaliśmy z najbliższymi sąsiadami. Gdy graliśmy wspólnie w jednej drużynie. A potem to klasycznie spie...liśmy. I to my, Polacy.
A potem to już była równia pochyła upadku, zakończona ostatecznie wzajemnym mordowaniem się.
Takiej chcesz powtórki z historii? Dalej się kłócić, oskarżać, dawać wyzyskiwać każdemu, kto wykorzysta nasze dawne żale? Byle ruski troll rzuci "ale Ukraińcy na Wołyniu mordowali...", a ty już z kijem chcesz iść mścić krzywdy? Tak łątwo tobą manipulować? Ogarnij się. Polakiem jesteś? To bądź honorowy, otwarty, szczery, pomocny i wybaczaj krzywdy. O zapominaniu mowy nie ma. Pamiętaj o złych, możesz czcić ofiary, skłądaj wieńce i pal znicze.
Ale nie dawaj się skłaniać do nienawiści i przemocy. Jedyną przemoc jaką powinieneś szerzyć, to ta w obronie siebie i swojej ziemi przed aktywnym atakiem. A nas mordowali i Ruscy i Ukraińcy, i Niemcy i Szwedzi i Czesi i jeszcze parę nacji. Taki już nas los, że nas czasem mordują. A potem my się podnosimy, silniejsi i twardsi. Ale się nie mścimy. To Ruscy są mściwą nacją, dążącą do podporządkowania sobie innych. To oni czekają dekady, na chwilę słabości a potem idą się mścić i mordować. My tacy nie jesteśmy i nigdy nie byliśmy. To jest naszą wielkością i siłą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aracarn
+16 / 36

Jestem za, wyślijmy im wojsko złożone ze wszystkich Ukraińców którzy tu przyjechali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+10 / 10

@Aracarn
Byleby pod Ukraińską flagą, żeby nie było nieporozumienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+2 / 4

@Aracarn Czemu? To wolni (ponoć) ludzie i nie nasi obywatele: chcą dezerterować, to co nam do tego? Tylko przyciąć socjale i tyle. Po mam sponsorować tchórzy, podczas gdy ludzie wartościowi gniją w okopach? Dodatkowo również moje datki są rozkradane zanim mają szanse dotrzeć do potrzebujących. Kabareciarz potrafi łapki na kasie położyć - niech gania swoich po całym świecie. Ja tam nie czuję się ukraińskim funkcjonariuszem państwowym żebym za niego odwalał brudną robotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AndPaw
+8 / 14

Ciekawe czy ci są za wysłaniem wojsk, sami pierwsi pojechali by walczyć, że chcą wysyłać innych. To tak jak z politykami, którzy są w stanie w wir wojny wrzucić naród, ale w większości pierwsi uciekają najczęściej robiąc jakieś rządy na uchodźctwie jak się coś dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazona
+15 / 21

Co to za propagandowy demot?

Nie można pytać czy ludzie chcą wysłania polskich wojsk na front bez wyjaśnienia jakie to ma konsekwencje i poza tym jako członkowie NATO nie możemy sobie zrobić tego tak po prostu, mamy zobowiązania wobec paktu. Jest różnica między wojną między dwoma krajami, a otwartym konfliktem całych miliardów, ryzyka III wojny światowej i ataku jądrowego. Nie zrobimy nic na co reszta członków NATO na czele z USA nam nie pozwoli. Jeśli NATO planuje się przyłączyć do wojny w oficjalny sposób, to decyzja już została podjęta, a teraz się tylko robi podkładkę pod opinię publiczną, to tak btw.

A skoro widzą w tym sens, to znaczy że wywiad czuje się wystarczająco pewny że to dobry pomysł i jeśli to ma zapewnić bezpieczeństwo krajów członkowskich zanim eskalacja wojny się przeniesie dalej, to nie mi to oceniać, wojskowi wiedzą co robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S starebaby_yebacpradem
+2 / 8

@mazona taaa wiedzą. Jest troche broni do sprzedania i o to cała chryja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+4 / 6

@mazona Historia pokazuje (często raczej boleśnie), że "wojskowi wiedzą co robią" jest trochę naciągane. Delikatnie mówiąc. Oni są "młotkowcy". Czyli - jak ktoś ma tylko młotek to wszystko wygląda jak gwóźdź".
.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 16:18

S starebaby_yebacpradem
+8 / 18

@tomac mysle ze w Polsce jest wystarczająca ilość ukrainskich poborowych aby ich tam wyslac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+2 / 16

@tomac
Mam rozumieć, że jako jeden z pierwszych zapiszesz się na ochotnika na pierwszy front??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+3 / 13

@tomac Niby w jakim celu Rosja miałaby zaczynać konflikt z NATO?. "Jeśli Rosja pokona Ukrainę to zaatakuje NATO". Ja w to po prostu nie wierzę. Niech będzie, że jestem głupi. Ale nie widzę - z punktu widzenia Rosji - sensu zaatakowania NATO. Przy okazji - stary suchar z PRLu.:
Do gabinetu sekretarza generalnego KPZR wchodzi najważnieszy marszałek i mówi "Towarzyszu sekretarzu, wszystko gotowe. Tylko wydajcie rozkaz i z Europy Zachodniej zostanie tylko szklista pustynia!". Sekretarz się popatrzył na niego cięzkim wzrokiem. "Idi w piz*u, durak! Po ch*j nam jeszcze jedna pustynia! Pustyń u nas mnogo!. A gdzie będziemy towary kupować, a?" .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 16:30

G Geoffrey
+4 / 10

@jeszczeNieZajety A w ogóle po co rosja miałaby zaczynać jakikolwiek konflikt? Przecież mają największe państwo świata, surowców w bród, ile tylko sobie można zamarzyć. Niestety prosta logika tu nie działa. Poza tym, rosja od lat atakuje państwa NATO, konflikt trwa od dawna, tylko poniżej progu wojny. Gdyby nagle rosja wkroczyła na Litwę, NATO potrzebowałoby tygodni albo miesięcy, żeby zorganizować lądową kontrofensywę. Nie wiemy, czy putin nie zrobi znów czegoś, czego nikt się nie spodziewa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomac
-4 / 12

@SrogiKutafon Nie jestem żołnierzem. Ale mamy przecież żołnierzy zawodowych, którzy sami wybrali taką pracę. Nie trzeba robić łapanki na przypadkowe osoby nie znające żołnierki - wystarczy wysłać tych, którzy są wyszkoleni i którzy sami zdecydowali się na takie zajęcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
-2 / 12

No właśnie - dlaczego Rosja zaatakowała Ukrainę? Jakiś powód musieli mieć. Ktoś się nad tym zastanawia? Jak można w ogóle coś robić nie próbując nawet zrozumieć co właściwie myśli i jak widzi świat przeciwnik? Przedstawianie przeciwnika jako krwiożercze zwierząta jest bardzo pożyteczne ale TYLKO w propagandzie dla ludu. Ludzie kierujący sprawami kraju powinni być od takiego widzenia wolni. To zaciemnia i fałszuje obraz i w konsekwencji prowadzi do błędnych i szkodliwych decyzji. Ja wystarczająco długo chodzę po tym świecie i wystarczająco znam życie i historię by mieć bardzo, bardzo silne odczucie, że wina nie jest tylko po stronie Rosjan. Ukraińcy nie słyną z łagodności obyczajów ani też z maniakalnej prawdomówności.
Zachód od samego początku działał w złej wierze. Na przykład ogłoszenie Putina zbrodniarzem wojennym i wydanie nakazu aresztowania. Przecież takie działania mają tylko jeden, TYLKO JEDEN praktyczny skutek. Mianowicie ucinają wszelkie możliwości rozmowy. Przecież, prawada, nikt się nie zhańbi siadaniem do stołu z poszukiwanym zbrodniarzem wojennym. Nie ma jak tej wojny zakończyć. Zdobycie Moskwy? Ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szukacpoczesku
0 / 14

@Geoffrey A kiedyż to Rosja zaatakowała państwa Nato?
To, że Rosja jest agresywna w swojej strefie wpływu to fakt, ale my też tacy jesteśmy w amerykańskiej strefie wpływów (śmiem twierdzić, że nawet gorsi - Irak na przykład - powód okazał się kłamstwem). W naszych (natowskich) misjach stabilizacyjnych zginęło 900 000 cywilów. Rozumiem, że agresja w której my uczestniczymy jest koszerna a inna to już nie? Dla mnie żadne nie są koszerne. Pokój!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
-2 / 8

@szukacpoczesku PRL wiecznie żywy. W PRLu pani w klasie zadaje dzieciom pytanie "Co to jest agresja?" Mały Jasio natychmiast odpowiada i dostaje piątkę. A odpowiedział "Agresją nazywamy sytuację gdy jedno państwo zaatakuje drugie państwo bez zgody Związku Radzieckiego".
Tylko podstawić USA za ZSRR i mamy to co mamy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alexa2025
0 / 2

@tomac "nasze wojsko" to czyjeś dziecko, syn, ojciec. To nie jest jakiś abstrakcyjny byt. Sam pojedziesz tak chętnie czy tylko "wysłać, wyslac"? I w czyim interesie jest ta wojna? Bo na pewno nie w polskim. Kto na tym zarabia, kto zarobi na inwestycjach, kto zyska strategicznie na zniszczonych krajach ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alexa2025
+1 / 1

@tomac ale wysłać zonierzy to nie znaczy wysalc dzieci na wycieczkę. Są konsekwencje takich decyzji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+2 / 2

@szukacpoczesku A co to jest "strefa wpływu"? Ukraina, Gruzja, Mołdawia, Azerbejdżan - to są niepodległe państwa, a nie jakieś "strefy wpływów". Tak samo jak niepodległym krajem jest Polska, Czechy, Słowacja Bułgaria, Rumunia i kraje bałtyckie. Też kiedyś należały do rosyjskiego imperium. Więc co, też rosja może powiedzieć, że to ich "strefa wpływu" i mordować jej mieszkańców, kiedy tylko jej się spodoba? Rosja ma 17 milionów kilometrów kwadratowych, a jeszcze jej mało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+2 / 4

@szukacpoczesku Rosja nie zaatakowała żadnego państwa NATO - przynajmniej nie wprost i nie w sposób mogący dać pretekst do interwencji zbrojnej. Putlerkowi marzy się poziom imperialny dlatego tak gorączkowo pilnuje swojej strefy wpływów.
Zresztą U$A robią to samo.
Inna sprawa, że robią boordel w każdym kraju gdzie mogą siać zamieszanię - nawet w Stanach. :)
U$A robią to samo, np. mało to odstrzelili kacyków w Ameryce Latynoskiej? Mało sponsorowali rebelii, przewrotów, partyzantów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomac
+1 / 3

@Alexa2025 Ale jeśli ktoś zdecydował się zostać żołnierzem zawodowym to musiał zdawać sobie sprawę, że może być skierowany do walki. Zatem musiał się liczyć z konsekwencjami takich decyzji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancz79
+3 / 5

@jeszczeNieZajety Bo na Ukrainie była demokracja i wolność słowa ,polityczna. .A w Rosji to nie do pomyślenia. Putin bał się że Rosjanie pomyślą skoro Ukraina się bogaci to może czas zmienić władzę. I to jest główny powód agresji Putina na Ukrainę. Separatyści ,banderowcy-to wszystko wymysły Rosjan na uzasadnienie agresji.(Dla ciebie jacy byli to " separatyści" w wywiadzie opisał Igor Girkin. Po prostu poprzebierani z FSB przyjechali i pod grozbą karabinów kazali "proklamować" to i owo) Strach przed liberalizacją i demokracja. On Donbas ,Ługańsk ma gdzieś, zwykłych rosjan również. Rosja zarabiała na ropie i gazie ale zarabiała klika oligarchów i ci co przy korycie.
I zachód ma racje. Nie można gadać ze zbrodniarzami. Popełnił (zachód) ten bład z Hitlerem w latach 30tych. Zachodni przywódcy gadali z nim ,on ich okłamywał ,stawiał przed faktami dokonanymi i się zbroił (podobieństw widać bardzo wiele pomiedzy H i Putinem - ochrona mniejszości ). Odprawiał szopki (np przebierancy z Gliwic) .Nie ma sensu z takimi jednostkami gadać bo i tak cię okłamują i oszukują.
Zakończenie wojny to upadek Putina...i w teorii i w praktyce. Pójście na jakiekolwiek ustępstwa Putinowi to jak zgoda na Monachium w 1938. Nie ma co się łudzić. W Rosji rządzi bandyta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alexa2025
0 / 2

@tomac co innego walczyć w obroni własnego kraju, a co innego być wysłanym jako mieso armatnie tam gdzie nie mamy żadnego interesu się pakować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomac
0 / 4

@Alexa2025 Walka w Ukrainie jest obroną Polski. Jak pisałem, po upadku Ukrainy należy się liczyć atakiem Putina na inne kraje, które on uważa za leżące w "rosyjskiej strefie wpływów", a do tych krajów zalicza się też Polska. Lepiej już teraz zatrzymać Putina niż czekać, aż napadnie on na Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-3 / 3

@sancz79 To pewnie Putin bombardował Jugosławię, Kurdów, Irak, Libię, Syrię, Strefę Gazy, stworzył Al-kaidę, ISIS? W tych wojnach wywołanych przez państwa demokratyczne zginęło kilka milionów ludzi, ale to Putin jest bandytą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 marca 2024 o 8:48

M mieteknapletek
+2 / 2

@jeszczeNieZajety
"dlaczego Rosja zaatakowała Ukrainę? Jakiś powód musieli mieć."
dlaczego w 39 niemcy zaatakowaly polske? dlaczego z automatu uwazamy ze hitler byl zly, rownie dobrze mozna powiedziec ze 2ga wojna swiatowa byla skutkiem tego jak cesarstwo niemieckie zostalo potraktowane w wersalu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alexa2025
-2 / 2

@tomac akurat to czy PL będzie kolejnym krajem tego nie wiadomo. Byłby to atak na NATO. A czy Rosji opłaca się otwierać drugi front? I to globalny? Wątpię. To już IIIWS by była. Na razie nie opłaca nam się pchać tam gdzie nie ma potrzeby. Lepiej się zbroić i pilnować wlasnych interesów. A nie cudzych. Nie sądzę, żeby UA leciała nam pomagać..nawet naszych uchodźców by nie przyjęli, tak jak my ich...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomac
0 / 2

@Alexa2025 Jaki "drugi front"? Po pokonaniu Ukrainy obsadzą tam swoje władze i frontu ukraińskiego już nie będzie. Za to będą mieli tereny Białorusi i Ukrainy, z których wygodnie będzie im zaatakować Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancz79
0 / 2

@anst19 Tak Putin jest bandytą. Wykreował pare wojen (Czeczenia ,Gruzja, Ukraina ,Azersko-Armeńska) do tego jego bandytyzm dotyka nie tylko krajów ale obywateli Rosji (mordowanie dziennikarzy ,opozycjonistów ,zawężanie praw obywateli). Putin jest bandytą. I jego siły bombardowały Syrię (np Aleppo) jako sojusznicy innego bandyty niejakiego Baszara Asada .
Widzę z historią, nawet z tą nowożytnią, jest u ciebie na bakier. Państwa demokratyczne nie wywoływały powyższych wojen. Ale po koleii. Wojny w Jugosławi rozpoczał Milošević. Sebowie rozpętali trzy (ze Słowenią,pożniej z Bośnią i Hercegowiną ,z Chorwatami a na koniec walczyli z Albańczykami z Kosowa). W czasie marzeń o "Wielkiej Serbii" dokonywali czystek etnicznych (Srebrenica). Czwartej nie zdołali rozpocząć (na pewno ubolewasz). Dla twojej informacji zakończenie zbrodniczych wojen Serbii przez NATO było na wskroś pozytywnym elementem. I jest tam spokój(wzgledny bo Rosja znowu podsyca ambicje Serbii).
Kurdów bombardował ...Saddam Hussein ,zwłaszcza "chemiczny Ali" Ali Hasan al-Madżid sie w tym specjalizował (jego oddziały w 1988 zamordowały 180 000 Kurdów ,przesiedlił 1 500 000. Teraz Kurdów bombardują irańczycy i turcy .Irak Husseina czy Iran allatolachów demokracjami jakoś nie są .
Jakbyś się orientował to Kurdowie są tym narodem na b.wschodzie wchodzący najczęściej w sojusze z USA
Irak zbombardowali Amerykanie po tym jak Hussain napadł na Kuwejt. Ten człowiek -Saddam miał na koncie ..dziesięcioletą wojen z Iranem oraz ludobójstwo ww już Kurdów. Jego reżmi był bandycki i dobrze ze go nie ma
Libia .. .Kadafi był dyktatorem -terrorystą ,doszedł do władzy poprzez zamach stanu .W 2011 ramach "arabskiej wiosny" po tym jak niezadowoleni obywatele obalili rządy w Tunezji i Egipcie także Libijczycy zbudowali się przeciwko satrapie a ten umiał tylko jedo ...mordować. Nasął na demonstrantów wojska i służby a efektem była to wojna domowa która zakończyła interwencja. Pewnie kibicowałeś ludobójcy i terroryście Kadafiemu.. skoro Putin dla ciebie to nie bandyta ,to pewnie tak,
Strefę Gazy bombardują Żydzi po tym jak Hamas zamordował w październiku 1400 obywateli Izraela
Al Kaidę stworzył Osama bin Laden-bogacz który sie zradykalizował dla twojej informacji demokratą on nie był
ISIS założył Abu Bakr al-Baghdadi -fundamentalistyczny iman dla którego demokracja to wynalazek sztana.
Przypominam też żw zachodnie demokracje bombardowały III Rzeszę oraz Cesarstwo Japonii. Na pewno ubolewasz nad zwycięstwem państw demokratycznych.
Aha jakbyś nie wiedział to Korea Północna napadła na Południową w 1950 .Bo pewnie myślisz że było odwrotnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-4 / 4

@sancz79 W wojnach wywołanych przez tzw. Zachód, które tak pięknie tłumaczysz i usprawiedliwiasz, w ostatnich tylko latach zginęło setki tysięcy ludzi, drugie tyle zostało kalekami. Kraje które zostały najechane przez demokratyczny Zachód są kompletnie zniszczone i w wielu wypadkach są państwami upadłymi. Wojny te spowodowały masowy eksodus uchodźców którzy zalali i dalej zalewają Europę.
Rosja oczywiście święta też nie jest, ale nazywanie jej bandyckim krajem w porównaniu do Zachodu który niby w dobrej intencji zniszczył kawał świata to jest jakaś aberracja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancz79
0 / 0

@anst19 Wyjaśnij mi w jaki sposób Zachód wywołał wojnę w byłej Jugosławi. To Zachód napadł na Bośnie i Hercegowinę. Na Słowenię ?Chorwację?. Dokonywał czystek etnicznych na mniejszościach narodowych w rep byłej Jugosławi. To Serbia napadała na wszystkich swoich sąsiadów . Mam żałować Milosevicza ,Karadžića? Ich bojówek i megalomańskiej polityki. NIE.
To Zachod wywyołal "arabską wiosnę" czy może poczynania dyktatorów i autokratów cisnących własnych obywateli. Doucz się historii. Nie kolportuj nieudowodnionych teorii spiskowych.
Każda z wymienionych przez ciebie konfliktów był spowodowany przez lokalny reżim. Czy to była Jugosławia czy Saddam czy Kadafii .Kurdów też zachód morduje...gdzie?
Wg ciebie kto jest winny śmierci cywilnych Niemców w czasie IIwś. Zachód czy może sami Niemcy rozpętujący światową wojnę?
Rosja jest bandyckim krajem. A w porównaniu do zachodu megabandyckim. Abberacją są twoje poglądy ,bo żałujesz tyranów ,ludobójców ,fundamentalistów i despotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 2

@sancz79 Nie gadaj głupot. Zachód a właściwie głównie usa zawsze się miesza żeby zarabiać na takich konfliktach. Doucz się historii bo to co tu piszesz to jakas propaganda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2024 o 16:15

S sancz79
+1 / 1

@anst19 Sęk w tym ze nie gadam głupot tylko znam świat i ma jasny kompas moralny. Wiem że Milosevicz ,Kadaffi, Saddam, byli bandytami ,mordowali własnych oraz nie własnych obywateli ,byli odpowiedzialni za zbrodnie przeciwko ludzkości tak samo jak Putin. Są one udokumentowane .Ale skoro się ze mną nie zgadzasz o to udowodnij swoją tezę. W jaki sposób zachód wywołał wojnę w Jugosławii ?. Pierwszy z brzegu z wymienionych przez ciebie kraj? Udowodnij że na idei Wielkiej Serbii miało by zarobić USA a nie była ambicja nacjonalistów serbskich którzy ja realizowali.. A może nacjonaliści serbscy byli na usługach USA? Takie bzdury chcesz mi wciskać?
Jaki kraj zachodni morduje Kurdów?Bo to też napisałeś.
Na razie to TY piszesz propagandę ale taką lansowaną przez Rosję i Chiny o "złym .zachodzie". O "złym zachodzie" piszą skrajni nacjonaliści , komuniści i fundamentaliści religijni wiec jesteś w doborowym towarzystwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@sancz79 Nie twierdziłem że zachód wywołał wojnę w Jugosławi, to była wojna domowa będąca skutkiem upadku komunizmu który zamroził tamtejsze konflikty jeszcze z czasów 2 wojny światowej. Mówiąc o Jugosławi miałem na myśli barbarzyńskie naloty na Jugosławię rzekomo w obronie Kosowa, które potem zostało siłą i w arbitralny sposób oderwane od Serbii.
Co z tego że jak twierdzisz masz kompas moralny skoro wynika z tego o wiele więcej problemów i krzywdy ludzkiej niż gdyby nic nie robić. Obalając tych dyktatorów zachód doprowadził do chaosu i permanentnej wojny w tych krajach. Setki tysięcy zabitych i miliony uchodźców żeby tacy jak ty mogli się lepiej poczuć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2024 o 18:12

S sancz79
0 / 0

@anst19
1)"To pewnie Putin bombardował Jugosławię,..... W tych wojnach wywołanych przez państwa demokratyczne" pozwól że cię zacytuję .I co ..nie twierdziłeś? Bujasz mnie w żywe oczy.
2)Nie dość że mnie bujasz to jeszcze nie masz pojęcia o historii. Piszesz bzdury. Co do Kosowa ,to wyjaśnij mi dlaczego miało być częścią Serbii. Przypomnę ze separatyzm Kosowa (albańczyków) wobec zaborców (Turcji ,komunistycznej Jugoslawi ,Serbii) sięga XIX wieku i 90% ludności Kosowa to Albańczycy którzy nie chcą być Serbami . Kosowo było władane przez Serbię do XIVw ale w XVII Serbowie opuścili te tereny a nadpłynęli Albańczycy , i nic Serbom do tych ziem. W 1912 Serbowie najechali na Kosowo (na ówczesną Turcję) i mordowali miejsowych. Nawet w komunistycznej Jugosławi mieli autonomię (Socjalistyczna Prowincja Autonomiczna Kosowo) z językiem albańskim . A samo to że znalazło się Kosowo w socj.Jugosławii było elementem daru Hodża dla Tity. Gdyby granice były wg podziału etnicznego a nie widzimisia komunistycznych kacyków to Kosowo w 1945 było by w Albanii. Od 300lat miejscowi nie utożsamiają się z Serbami . A ci (Serbowie) w narodowym po swojemu postanowili zabronić im języka i zaczęli ich wysiedlać . A jak powstała UCK to zaczęli się z nią napieprzac. Gdzie tu wina zachodu? Odpowiedz mi?
Nie było "rzekomego" oderwania .Kosowo nie chciało być Serbią i tyle a Serbowie na to zareagowali po swojemu ,czystkami etnicznymi ,prześladowaniami, wysiedleńcami. Serbowie mieli się trzymać ustaleń z konferencji Rambouillet ,olal to ,już m miesiać (w kwietniu 1999) po konferencji zaczęli znowu mordować Albanczyków. Wiec jak już za interwencję NATO obarcz hipokryto władze Serbii za politykę która do niej doprowadziła-marzenia o Wielkiej Serbii.
Wjechało NATO i zrobiło porządek. I jest spokój .Nie ma czystek etnicznych (na pewno ubolewasz), państwa b.Jugosławi nie się biją miedzy sobą. Do Chorwacji spokojnie można jechac na wakacje bez obaw że jakiś Serb się upomni "o historyczne "ziemie. A w swojej mądrości USA i albańskich bojowników UCK wpisało na listę terrorystów na równi z nacjonalistami serbskimi.
3)"Mówiąc o Jugosławi miałem na myśli barbarzyńskie naloty na Jugosławię rzekomo w obronie Kosowa"-a dlaczego pomijasz całą reszte działalności Serbów ,Napaści na Słowenię,Chorwację , Bośnie. W ciągu jednego dnia w Serbenicy Serbowie zabili 8xwiecej cywilów niż Nato przez 3miesiące.Skad ta wybiórczość?
Nie wiem dlaczego wojnę o Kosowo miał bym traktować bez tła i kontekstu działalności Milosevicza?
3)"z tego o wiele więcej problemów i krzywdy ludzkiej niż gdyby nic nie robić"-tego nie wiesz. Nie masz pojęcia czy Sadam by nie rozpoczął następnej wojny, czy ISIS by nie zalego się na bliskim wschodzie."Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił".
Jak się nic nie robi to rośnie(jak w latach 30tych XXw taki Hitler,) Putin ,Kim Sen, Hussein.A później jest z nimi mega syf. Nie obarczasz winą dyktatorów , policji politycznej ,religijnej ,reżimy ze robiła syf, wywołują wojny (Kadfii,Sadam ,Milosevicz) ,mają magalomańskie plany ,wprowadzają kraje na skraj ubóstwa, ale tych co chcą temu syfowi zapobiegać .
Zapewne gdyby Zachód interweniował w Ruandzie i rozdzielił by za wczasu Tutsi i Hutu też byś ubolewał nad interwencją zachodu? Byś pisał o barbarzyńskim bombardowaniu Hutu. Biedni Talibowie, fundamentalisci ,nacjonalistyczni przywódcy, " Zły zachód" usuwa dobrych dyktatorów ,mówi im coś o prawach człowieka .Daj se siana z obroną zbrodniarzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2024 o 20:20

E elefun
-4 / 16

Jestem zdecydowanie PRZECIW naszemu udziałowi w wojnie. Z drugiej strony, jeśli każdy kraj wystawiałby 1000 żołnierz i taką misję wysłać na Ukrainę. Putin miałby obawy aby uderzyć.
Pamiętajcie, że Hitlera także nikt nie powstrzymywał, aby go nie drażnić, a kiedy się uzbroił, rozwalił pół Europy. Myślę, że gdyby kraje europejskie wysłały żołnierzy na Ukrainę rok temu, byłoby już po wojnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szukacpoczesku
+2 / 16

@elefun Jeżeli nasze wojsko pojedzie na Ukrainę i pierwszy żołnierz odda strzał na rosyjskie pozycje, automatycznie rozpoczynamy wojnę NAPASTNICZĄ - to póki co jeszcze w naszym prawie przestępstwo (chociaż nie dla półgłówka mieniącego się marszałkiem)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+2 / 2

@szukacpoczesku tak z ciekawości, skąd się wzięły "rosyjskie pozycje" na Ukrainie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
+5 / 13

czy chcesz, żeby polskie wojsko pojechało na Ukrainę?
Nie
Tak: podaj kiedy wyjeżdżasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karuzelczyk
0 / 2

@Tomasz1977 od tego mamy żołnierzy na których łożymy znaczny procent naszego pkb

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
0 / 0

@karuzelczyk do tego, żeby jechali do innego kraju walczyć? Ciekawi mnie właśnie, jak skonstruowana jest umowa pomiędzy żołnierzami a armią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karuzelczyk
0 / 0

@Tomasz1977 jeśli pozwalamy na to, żeby Putin się dozbroił to za rok lub za 5 lat nasi żołnierze nie będą walczyć na Ukrainie tylko w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V veraclixuk
+6 / 14

Najgłupsze co można zrobić to wyslać naszych żołnierzy do Ukrainy... Putler od razu wali na Polske i mamy powtórkę z historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trolrolo
0 / 2

jestm przeciwny daje slabe bo slaby ten demotywator

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
+5 / 5

Niech sami jadą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koniku
+3 / 3

Znowu G. prawda. po co głupoty piszesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gonzor73
+5 / 5

ale każdy Polak może iść i walczyć w AU... idźcie sobie tam na "wasze ziemie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M movah02h
+2 / 14

Zdecydowanie powinniśmy poczekać aż kacapy przyjdą do nas. Fajnie się walczy na własnej ziemi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-1 / 7

@movah02h Dobrze mówisz. I dzieci nam się trochę rozerwą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
-2 / 4

@movah02h A skąd pomysł, że Putlerek zaatakuje i nas? Jesteś z tych pragnących zbawiać cały świat? Droga wolna, sporo ochotników już ginie na froncie - byle nie w imieniu Polski, i nie jako żołnierz WP. Przecie masz możliwości jechać - Bracia Ukraińcy przyjmą z otwartymi rękoma każdego dodatkowego ochotnika, podobnie jak zagospodarują każdego dodatkowego dolca.
-----
Nadal nie rozumiem: w naszym wojsku boordel. Swój sprzęt wysłaliśmy a nowy.... w sporej części nawet nie został jeszcze wyprodukowany. Masowe szkolenia które nam gorączkowo organizują przypomina bardziej słowa klasyka "...zabawa starych ujów w Indian). Weteranów z Iraku i Afganistanu wysłaliśmy na zieloną trawkę, bo przecie spasiony żołdak zza biurka jest lepszy.
---
Putler nie od dwóch lat odgraża się Polsce. Było dwadzieścia lat żeby stopniowo ogarnąć naszą armię do jakiegoś poziomu. Teraz sobie przypomnieliśmy - pare kontraktów wojskowych na kredyt i już Polski Papierowy Tygrys gotów do boju. :))))))))))
P.S. A w razie awantury będziesz miał gdzie schować rodzinę, czy jednak nadal bunkry przerobione na sr@lnie dla bezdomnych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dziennik
+4 / 8

Ciekawe, czy co 10 badany nie był przypadkiem obywatelem Ukrainy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rentier
+4 / 8

te 10% to emeryci, politycy od szczebla lokalnego wzwyż, kler, kobiety itd. czyli wszyscy ci, których problem nie dotyczy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lokutus
-2 / 8

Najpierw odeslijmy nierobow ukrainskich ktorzy siedza u nas pod biedra i pija piwko biorą socjal do obrony ich panstwa plus tych z zajebis....furmanek a potem NASZYCH CO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 17:24

O ozeo
-1 / 3

Czy jest jakiś współczesny kraj który wywalczył sobie trwałą niepodległość używając cudzego sprzętu albo cudzych wojsk?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
+4 / 6

@ozeo tak Rosja, dzięki pomocy amerykańskiej sowieci pokonali nazistowskie Niemcy, generał Patton proponował żeby ruszyć na komunistów po wojnie i zlikwidować gadzinę w zarodku, niestety nikt go nie posłuchał wszyscy chcieli pokoju, parę lat później sowieci mieli już broń jądrowa i mamy to co mamy, w tym zasrany PRL który nas cofnął o 40 lat w stosunku do zachodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 15:48

C Crollo
0 / 2

@Pierdzideuko Tu akurat Sowiecie z aliantami uratowali się wzajemnie przed Niemcami bo tak główny wysiłek poczynili potem Amerykanie ale jednak Sowiecie trzymali ponad 5 mln Niemieckich żołnierzy na froncie wschodnim, jakieś 60% sił lądowych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 1

@Crollo Co najmniej 7 z 10 żołnierzy niemieckich poległych w drugiej światowej poległo z rąk Rosjan na froncie wschodnum. Być może Rosja by sobie nie poradziła z Niemcami bez wsparcia Zachodu, a być może po prostu Niemcy by wracali z trochę większej odległosći rok później na przykłąd.. Napoleon zajął Moskwę i jakoś mu to za bardzo nie pomogło. Natomiast gdyby nagle Stalin zawarł pokój z Hitlerem i ten by przerzucił wszystkie siły z frontu wschodniego na zachodni to chyba by alianci nawet przy ich przewadze lotniczej nie dali rady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 18:48

avatar Pierdzideuko
0 / 0

@Crollo miałem na myśli pomoc materialną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
0 / 0

@Sok__Jablkowy Rosja musiałaby zaatakować teren ambasady, a by kraj do którego ta ambasada należała potraktował to jako atak na swoje terytorium.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+1 / 1

Jeśli my zrobimy u siebie pobòr i wyciągniemy ludzi z pracy, żeby poszli walczyć za Ukrainę, to kto u nas uzupełni wakaty w miejscach pracy? Imigranci Z Ukrainy, którzy uciekli przed poborem u siebie w kraju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
-1 / 1

@lameria No przecie zaatakowali np. naszą ambasadę i niemiecką zresztą też. Czemu nasze wspólne wojska jeszcze nie stoją pod Biełgorodem? Czemu Niemcy nie zerwali stosunków dyplomatycznych, a Luftwaffe nie tankuje samolotów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
0 / 2

@irulax Z premedytacją czy dostała odłamkami, przypadkiem, czy czołgi wjechały na tereny ambasad. To że ktoś rzuci kamieniem w ambasadę to jeszcze nie jest powód do wojny. Zginęły osoby na terenie zaatakowanych ambasad? Czasami wystarczy złożyć protest, notę nie trzeba od razu zrzucać atomówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
0 / 0

@lameria
"Rosja musiałaby zaatakować teren ambasady, aby kraj do którego ta ambasada należała "
MIAŁ PRETEKST
"aby potraktować to jako atak na swoje terytorium."

a wola związana z użyciem pretekstem jest w przypadku Rosji bezpośrednio powiązana z posiadaniem WŁASNEGO arsenału nuklearnego a konkretnie w przypadku Polski i Niemiec z NIEPOSIADANIEM takowego

wystarczyło posłuchać jak tydzień temu się puszył francuski Makaron (bo ma atomówki) i czego to on by nie chciał i gdzie go może Putin cmoknąć, no ale potem jego słowa odszczekał sztab francuskiej armii ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancz79
+4 / 6

"Mieli do wyboru wojnę lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także."-Tak w 1938 wypowiedział się Winston Churchill o politykach ulegającym dyktatorom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JChrabi
-1 / 7

Tak, na pewno tego chcemy. Kto te sondaże robi ?? między kretami chyba. No nic głupszego już dziś nie przeczytam. Niech sami pomysłodawcy lecą na tę wojnę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F filarm
+2 / 2

ja myślę że to.wynika z nie zrozumienia przez ludzi pytania czy odpowiedzi. wielu myśli że pomóc militarna to.dostarczanie broni a nie od razu całe wojsko i stąd myślę że wynikły takie wyniki. ludzie nie potrafią teraz myśleć i czytać że zrozumieniem a potem ktoś nas może do wojny popchnąć bo przecież społeczeństwo tego chce..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+3 / 11

Dosyć mam już tej trollowskiej narracji, że jak "chcesz wysłać wojsko na Ukrainę, to sam jedź". To się niczym nie rózni od narracji "jak chcesz żeby Polska się broniła przed rosją, to sam jej broń" Nie, panowie i panie. Mamy wojsko zawodowe, które po to jest, żeby bronić Ojczyzny. To nie konkretny szeregowy będzie decydował, jaki sposób obrony kraju jest najskuteczniejszy i najbezpieczniejszy. Jeśli padnie decyzja polskiego Rządu, że lepiej, taniej i bezpieczniej jest bronić Polski w ruinach Kijowa i Lwowa, niż w ruinach Lublina i Warszawy, i jeśli to będzie decyzja zgodna z większością krajów NATO, to nie macie tu nic więcej do "decydowania".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 16:51

K KapitanPajk
-3 / 7

@Geoffrey
Jeden detal: tą ojczyzną jest Polska pozostająca w strukturach NATO, a nie Ukraina. Po co iść na wojnę która nam NIE ZAGRAŻA, nawet teoretycznie? ( i z czym i za co obecnie? po wypruciu się na wsparcie Ukrainy która sama zresztą walczyć nie bardzo chce? )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-1 / 3

@KapitanPajk Na szczęście decyzja o tym, czy Polska jest zagrożona, nie będzie podejmowana przez większość użytkowników mediów społecznościowych, lecz przez Sztab Generalny, na podstawie zebranych informacji. Ukraińcy też demokratycznie uznali, że rosja ich nie napadnie i wybrali sobie kabareciarza na prezydenta. Nieststy putin miał o tym inne zdanie. Skąd pomysł, że Polsce nic nie zagraza? Bo jesteśmy w NATO? A jeśli USA odmówią pomocy, bo np będą zaangażowane w Korei lub Tajwanie, KTO Polsce pomoże? Niemcy ze swoimi 400 czołgami? Hiszpania? ILE czasu trwałoby zorganizowanie lądowej kontrofensywy do pomocy Polsce BEZ udziału USA? Pobudka kolego. Mamy rok 1938. Ta rakieta, co leciała nad polski terytorium, nie wleciała "przez pomyłkę", tylko miała zaplanowaną trajektorię z dokładnością do 50 m.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
+1 / 1

@KapitanPajk
kiedy Ukraina odzyska swoje niebo, to pewnie zaryzykuje coś więcej niż walki pozycyjne, bo będzie miała wreszcie szansę na akcje połączonych sił zbrojnych a nie atak samymi siłami lądowymi dostający w dupę z powietrza, jak ofensywa z zeszłego roku,

a tymczasem:
-powoli degradują się rosyjskie jednostki ofensywne, wg Instytutu Studiów nad Wojną ruscy zmienili w tym ofensywie zimowje 23/24 taktykę na bardziej niebezpieczną dla obrońców, bo pchają się szerszym frontem naciskając z różnych kierunków zbieżnych osi ataku, dzięki czemu przeciążają lokalnie obrońców, odpuścili tez sobie zajmowanie miast, mają złe wspomnienia po jatce o Bahmut, więc Awdijewkę zajęli przez zagrożenie okrążeniem, jednak nadal ponoszą nieodwracalne straty w sprzęcie i ludziach z doświadczeniem
-Ukraina podjęła inicjatywę własnych nalotów dronami na teren federacji i dewastują ruskim obiekty logistyczne, non stop gdzie płonie jakaś rafineria czy silosy z paliwem
-flota czarnomorska putlera została zepchnięta do roli dodatkowej obrony plotr dla mostu w Kerczu(Rosja-Krym) i ponoszą w tej flocie straty a i tak co jakiś czas most jest zamykany po trafieniac
-z okazji wyborów Ukraińcy wypuścili na rejon biełgorodzki kilku tysięczny Legion Wolnych Rosjan który pomachał flagami na terenie Rrosji
-kilkadziesiąt a może już nawet 100+ tysięcy rekrutów ukraińskich w państwach UE ćwiczy się na sprzęcie jaki dostaną, sami Niemcy przyznają się oficjalnie do 35 tys a są jeszcze pozostałe państwa

no ale to wszystko nic nie znaczy..

bo taki znawca tematu jak "@KapitanPajk, ocenia jednoznacznie że "Ukraina sama walczyć nie bardzo chce"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KapitanPajk
-3 / 3

@Geoffrey
Na szczęście w Polsce mamy cywilną kontrolę nad Wojskiem i Sztab Generalny może sobie wsadzić. Wiem, Mykoła, że to obcy koncept, ale widzisz - my ostatnich lat nie przespaliśmy, nie tak bardzo jak wy. Wam się marzy, aby NATO weszło do wojny po waszej stronie, ale zapewniam - nic takiego nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KapitanPajk
-3 / 3

@csnrdi
Bo nie chce. Źle się wyrażają o szkoleniach, nie ogłaszają mobilizacji (parlament ogłosił przerwę w pracach), uciekają masowo za granicę. Co jeszcze wyjaśnic?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
+1 / 9

W sumie zawsze możesz poczekać na Rosjan w domu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bollim
+3 / 3

wyczuwam fejk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+5 / 5

Jeśli byłaby bardzo duża szansa (90% albo więcej), że dzięki tej pomocy Rosja zostanie pokonana, to tak. Taką szansę trzeba by wykorzystać, zanim znowu zmienią strategię i zdobędą większą przewagę.

Ale bądźmy poważni. Takiej szansy nie ma. Polska armia nie jest wystarczająco silną, żeby miała aż takie znaczenie. Także nie powinniśmy wysyłać wojsk. Sprzęt tak, bo w naszym interesie jest, żeby Ukraina walczyła jak najdłużej albo żeby wygrała. Jeśli przegra, Polska może być następna. Dlatego trzeba wysyłać I'm sprzęt w ramach rozsądku, a poza tym się zbroić, szykować armię na wojnę w razie przegranej Ukrainy. Im więcej czasu będziemy mieli na przygotowanie, tym lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O outlaws13
0 / 0

chyba nasz rząd szuka kasy, a na wojnie jest jej dużo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ponurymarcin
+3 / 11

@pawelusa74 No to startuj, na co czekasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ponurymarcin
0 / 4

"Czy należy pozwolić obywatelom Polskim na udział w walkach na ukraińskim froncie?"
Pytanie nie dotyczy wojska ale obywateli. Chcesz zaciągnąć się do wojska ukraińskiego - to twoja wolna wola i wybór. Czcesz pobawić się w wojnę? To jedź.
Tego dotyczy pytanie.
Bo teraz to jest zabronione - nie wolno służyć w obcym wojsku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+1 / 3

@ponurymarcin Nieprawda. Nie wolno służyć w obcej armii BEZ ZGODY MON. Ale MON bez problemu wydaje zgodę na zaciąg w Legionie Międzynarodowym ukraińskiej armii. I setki, jak nie tysiące Polaków tam walczą. Ale nie jako wojsko polskie, tylko jako prywatne osoby w ukraińskiej armii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+6 / 6

Coraz więcej Polaków - wcześniej było pięciu, teraz siedmiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Crollo
+2 / 6

Idioci myślący, że wysłanie Polaków do walki na Ukrainie pozwoli nam uniknąć wojny. To nic, że wysyłając żołnierzy sami tą wojnę sprowokujemy i rakiety będą na nas spadać od razu zamiast przygotować się do tego żeby w razie czego je unieszkodliwić jeśli w przyszłości jakby do konfliktu doszło. Do tego ludzie nie myślą i wojsko polskie obecnie po oddaniu takiej ilości sprzętu Ukrainie jest słabsze o jakieś 30% niż przed wojną. świetny pomysł wysyłać żołnierzy z mniejszą ilością sprzętu do walki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 18:02

A apollyone
+4 / 6

te sondaże to załamują rzeczywistość. Nikt nie wie gdzie i kiedy są przeprowadzane, legendy głoszą, że powstają w tajnych laboratoriach w bazach księżycowych na Księżycu Ycu. A tak na serio, komu zależy na tak kretyńskiej sondzie, która swoją tezą wprowadza Polskę w wojnę? Minęły ponad 2 lata, osobiście rzygam tą wojną i stałem się znieczulony na tamtejsze wydarzenia. Nikt mnie nie nakłoni do aktywnej wrogości. Bawcie się sami w wojnę mali chłopcy-politycy, elo 3-2-0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RealistycznyRealista
+1 / 11

Każdy kto jest za wysyłaniem wojsk na Ukrainę, a sam się jeszcze nie zgłosił do ich legii cudzoziemskiej jest zwykłym tchórzem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drjak
0 / 2

Niech jadą, są oddziały ochotnicze i Ukraina z chęcią przywita

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nidwer
+1 / 1

kiedyś widziałem ''wywiad'' z hiphopowiecem który podczas tego wywiadu określił w procentach ile hiphopowców ćpa ile pije a ile kradnie samochody :) . Zawsze jak widzę jak ktoś powołuje się na badania i wali procentami, mi się to przypomina ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
0 / 4

Tia: realnie pewnie z 2% na 4% czyli dramatyczny wzrost. xD
Czyli co, kolejne urabianie ludzi żeby pakować się w następną wojenkę? Już widzę jak NATO sadzi się aby zaczepiać mocarstwo atomowe. To nie kraik gdzie w dwa tygodnie zrobisz kipisz samymi nalotami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P papilonek1900
-1 / 9

Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2024 o 19:09

avatar Bimbol
+2 / 4

Nie wierzę w rzetelność tego sondażu. Polacy są głupi, ale chyba nie aż tak żeby pchać się na wojnę.
Stawiam raczej na to że mamy do czynienia z akcją marketingową przygotowaną przez wrogów państwa polskiego. Od jakiegoś czasu pojawia się straszenie że Putin szykuje się do ataku na Polskę, czy też kraje nadbałtyckie jak Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia. Jakaś kur*a pie***lona chce nas wpakować w wojnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mateuszek_K
+1 / 3

A może by zrobić ten sondaż poza budynkiem sejmu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V veraclixuk
-1 / 5

Widać że nawet demoty opanowali... Na kilkadziesiąt głosów: Nie, nie wysylac, to prawie wszystkie są minusowane... Czy wam do cholery nic to nie mówi???????? Dalej bedziecie się jeden z drugim przekomarzać, licytować, udawać historyków? Takim sposobem to zanim zrobicie kupę, to już bedziecie mówić po rosyjsku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KapitanPajk
-1 / 3

Za niski deficyt budżetowy najwyraźniej. A świadomość jak po 2 latach PiSowskiego rozdawnictwa wygląda WP - ludzie, 1939 to był raj i potęga w porównaniu z obecnym stanem. My mamy nominalnie 3 eskadry samolotów, 3 bataliony współczesnych czołgów ( 1xLeo2PL ze zdjęcia, 2x Leo2A5 ) i może Rosomaków się uzbiera, w wersji KBWP, na 3 bataliony piechoty. Dorzuccie każdemu kompanię pow-des/des-sztrum i macie 3 lekkie Brygady. Czyli na froncie jedna, bo 2 pozostałe do rotacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilkamil30
-2 / 4

Jeśli chciało 3 procent a chce 3.1 to jest ich faktycznie więcej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
+3 / 5

A na cholerę tam polskie wojsko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
+1 / 5

Tym co chcą na wojne - wyrabiajcie paszporty - i szerokości na ukrainę. Tam zaciągnąć się - i powodzenia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+3 / 3

Żebrak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Komandos2206
-1 / 7

Nigdy nie poszedłbym walczyć za Ukraińców za to co robili naszym w Wołyniu jak niemowlakami rzucali i zabijali o ścianę. Bandyci moja prababcia pamięta wszystko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 10

Interesujący jest stan umysłu rządzących, ale i wielu Polaków. Jaki musi być poziom głupoty, aby popierać włączenie się Polski do wojny? To co, ruszamy na Moskwę? Najpierw zaatakujemy obwód królewiecki, czy Białoruś? A może wejdziemy do Lwowa? Litościwie pominę kwestie naszych militarnych możliwości po rozbrojeniu, którego dokonaliśmy gdy byliśmy "sługami Ukrainy". Ale bardziej chodzi mi o to, że w głowach niektórych Polaków w ogóle takie rojenia, aby atakować Rosję się pojawiają... Gotowi są wejść w konflikt, wysłać młodych Polaków, jako mięso armatnie, narazić nasz kraj na zniszczenia, takie jak na Ukrainie. Zrobić z Polski kolejną masę upadłościową, do przejęcia za darmo. Ale w imię czego? Tu uprzedzę odpowiedź podżegaczy wojennych, którzy mają takie uzasadnienie: bo Rosja nas zaatakuje prędzej, czy później. Albo jeszcze lepiej, bo "kacapię", trzeba po prostu zniszczyć. Z tego typu myśleniem nawet trudno polemizować. Ono wynika z zupełnego nie zrozumienia, ani charakteru tej wojny i jej źródeł, ani układu sił globalnych, ani też polskiego interesu narodowego. To myślenie, a właściwie bezmyślenie wynika z "choroby na Moskala", z przyjęcia mesjanistycznej narracji, że rolą Polski jest powstrzymywanie Rosji, za wszelką cenę, bez względu na koszty. Widać, że lekcja wynikająca z mrzonek o "mocarstwowej II RP", hekatomby II wojny światowej, ze sprzedania nas sowietom przy pierwszej nadarzającej się okazji, niczego niektórych nie nauczyła. Dalej chcą uprawiać mitomanię, aż do kolejnej katastrofy. Ostatnio coś takiego pokazaliśmy w Powstawaniu Warszawskim, które wywołaliśmy nie licząc się ze stratami, między innymi po to by świat zobaczył że jesteśmy zdolni do najwyższego poświęcenia. Tylko że świat ma taką postawę gleboko w d... natomiast chętnie wykorzystuje takich naiwnych narwańców do swoich celów, co doskonale widać teraz na Ukrainie.
PS. jak tak bardzo chcecie ratować Ukrainę, to proponuję wyłapać wszystkich młodych ukraińskich dekowników, co się plątają po sklepach i knajpach. Pewnie kilka dywizji by się zebrało. I wysłać do walki z "kacapią". Polakom dajcie spokój. Ewentualnie sami możecie się zaciągnąć do jakiś ochotniczych oddziałów, czemu tu jeszcze siedzicie, chyba nie chcecie być bohaterami za klawiatury?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
+3 / 7

Ankietowanych będących za wysłaniem polskich wojsk wsadzić w kamasze i na pierwszą linię frontu - problem z debilami rozwiązany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
+3 / 5

Jedno pytanie:
CO QRWA????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
0 / 2

UNITED SURVEYS ???

Czy to ta pseudo-sondażownia która przed tygodniem dostała bana na działalność w krajach przybałtyckich a w Polsce ma dzwne problemy z rozliczeniami z fiskusem???

Tak, tak - to ta sondażownia która w przeddzień zeszłorocznych wyborów wróżyła Konfederacji 17%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BlackDevon
0 / 0

to śmieszne bo ja słysze coraz więcej głosów aby wstrzymać pomoc i to od tych którzy na początku wojny byli za pomocą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dan0077
+1 / 3

Na początek, na próbę wyślijmy na Ukrainę tych co sondaż zamówili i przeprowadzili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 3

Tak tylko przypomnę:
Art. 141.
§ 1. Kto, będąc obywatelem polskim, przyjmuje bez zgody właściwego organu obowiązki wojskowe w obcym wojsku lub w obcej organizacji wojskowej,
podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

§ 2. Kto przyjmuje obowiązki w zakazanej przez prawo międzynarodowe wojskowej służbie najemnej,
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

§ 3. Nie popełnia przestępstwa określonego w § 1 obywatel polski będący równocześnie obywatelem innego państwa, jeżeli zamieszkuje na jego terytorium i pełni tam służbę wojskową.

(A wątpię w to, że ci wszyscy zwolennicy wysłania tam naszych wojsk mają też ukraińskie obywatelstwo i tam mieszkają)

A nasi żołnierze też nie mogą sobie tam wjechać, bo jak NATO tam wejdzie, to wojna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukas666aw
+1 / 1

Proponuję by wysłać tam polityków co dużą kłapią gębą, zobaczymy ile by tam wytrzymali, łatwo posyłać żołnierzy na rzeź co i jeszcze mieć banan na gębie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem