Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Obywatel Izraela próbował usunąć palestyńską flagę w rejonie Binyamin, na wschód od Ramallah, nie spodziewał się, że flaga została zaminowana

0:31

www.demotywatory.pl
+
447 457
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N next_2
+14 / 18

a to debil......intelektualnie bierny izraelczyk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kucz10
+15 / 19

Próbował usunąć? Dobre... Kara przyszła bardzo szybko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+12 / 32

To nie będzie popularna opinia.

Ta sytuacja to dowód na to, że obie strony są siebie warte. Izrael ostrzelał konwój humanitarny. Tu Palestyna minuje własne flagi by zabijać każdego kto się do takiej flagi zbliży. Z dziećmi i cywilami włącznie. Już nawet nie wspomnę o braku szacunku do własnej flagi. Mi by do głowy nie przyszło zaminować polską flagę.

Trafił swój na swego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8
+15 / 25

@rafik54321 Obie strony dokonują potwornych zbrodni, ale nie wolno zrównywać ofiary (w tym przypadku Palestyńczyków) z katem, bo to też zbrodnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
+3 / 5

@rafik54321 godni siebie to są z pewnością.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
-5 / 17

@FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8 czy ja wiem czy Palestyńczycy to takie ofiary? Wiesz, sporo Palestyńczyków mieszka w Izraelu więc chyba aż tak źle nie jest. Palestyna odkad istnieje Izrael go podgryza. Ataki terrorystyczne to też ich dzieło i zdarzało się że w tych atakach ginęli cywile. Więc mówić że to tylko ofiary to też zbrodnia.

Dlatego właśnie obie strony są równie winne.

To nie jest tak, jak gdy były polskie powstania, że wysadzano wojska okupacyjne i atakowano wojsko okupanta. Tam obie strony stosują ataki terrorystyczne wymierzone w cywilów. Dlatego są właśnie równe. Żadna strona nie zachowuje się moralnie. Są dokładnie takie same.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ktostamskadstam
+3 / 15

@rafik54321 Doedukuj się z historii kto kogo tutaj podgryza. Żydki mają to co sprowokowali. To Palestyńczycy są u siebie, nie żydzi. Nie popieram terroryzmu ale czasem to jedyna forma walki jaka zostaje człowiekowi uciśnionemu i ograbionemu z majątku, własnego państwa i godności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
-4 / 10

@Ktostamskadstam mógłbym polecieć jeszcze dalej i powiedzieć że ziemię Izraela są żydowskie już od czasów rzymskich :/ .
Każdy ma swoją historię... No i są tak ciśnienie, że sporo Palestyńczyków miesza i pracuje w Izraelu? Coś słaby ten ucisk haha.

Idąc twoja narracja to Niemcy też nie są u siebie, tylko u nas ;) . Bo przecież zostali osiedleni w Europie z dobrej woli polskiego króla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
0 / 8

@rafik54321 Przyszło by Ci do głowy. Wierz mi. Przy odpowiednio długim czasie prania mózgu, zamknięcia w getcie, ciągłego strachu przed atakami terrorystycznymi, czy nalotami to byś był zdolny do zjedzenia swego przeciwnika, a nie tylko zaminowania flagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8
+8 / 10

@rafik54321 Ciekawe co byś mówił, gdyby Wilson się zgodził i Izrael byłby teraz w Polsce, a Ty jako Polak miałbyś szczęście jakby ci żydzi pozwolili pozostać przy życiu po uprzednim odcięciu cię od wody, zburzeniu twojego domu i wygnaniu na pustynię błędowską. Grzecznie byś siedział cicho czy walczył z okupantem jak to robią Palestyńczycy u siebie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piekielnymops
+1 / 7

@rafik54321 Zgadzam się z Tobą. Obie strony są siebie warte a licytować się kto jest większym "ludobójcą" nie jest ludzkie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8
+8 / 12

@rafik54321 Polacy w walce o wolność stosowali te same metody. To jest normalne działanie w walce z okupantem. Piłsudski wysadzał pociągi wraz z cywilami, wszystkie narody świata pod okupacją nie mogąc sięgnąć celów wojskowych uciekają się do ataków na cywilów, zwanych potocznie terroryzmem. Robili to Polacy, Irlandczycy, Ukraińcy, Baskowie, Hindusi, Indianie, większość ludów Afryki pod okupacją białych, a nawet Czesi; i będą to robić inni w przyszłości. Nie ma w tym nic wyjątkowego że Palestyńczycy walczą z najeźdźcą wszelkimi dostępnymi metodami jak każdy na ich miejscu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ktostamskadstam
+4 / 8

@rafik54321 Tak jak powiedziałem. Doedukuj się. Palestyńczycy to są właśnie zislamizowane niskie warstwy żydowskiego społeczeństwa które zamieszkiwało tamte tereny od czasów przedrzymskich. Obecni żydzi obywatele izraela to kundle, mix wszystkich ludów europy którzy przyjęli judaizm i ubzdurali sobie że Palestyna to ich dom.
Swego czasu żydzi prowadzili badania nad bronią genetyczną. Chcieli wyizolowac gen żydowski i geny innych narodów aby wrazie zagrożenia móc skutecznie walczyć z wrogiem. Okazalo się że nie ma na to szans bo są tak zkundlonym narodem że jakkolwiek by tej broni nie skonfigurowali to wykoszą razem z wrogiem połowę swoich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lady_Apocalypse
0 / 4

@rafik54321
Należy jednak pamiętać jakiego sortu są palestyńczycy. Żaden kraj ich nie chce przyjąć pod swój dach. Niedługo będziesz miał takiego w swoim domu. Zobaczymy czy Polakom będzie odpowiadali palestyńscy lekarze i architekci nie zapominając o inżynierach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
0 / 0

@Ktostamskadstam Sami Żydzi i Palestyńczycy mają pewnie gdzieś kim był ich przodek 10 pokoleń temu. Haplogrupy semickie są zaś jednymi z najpowszechniejszych. Bo tam powstało rolnictwo i rolnicy najszybciej się mnożyli, wiec zalali cały świat. Tylko, że to nie byli Żydzi. Raczej można powiedzieć, że Żydzi są jedną z gałęzi tej puli genetycznej. Przejmowanie się tym nie ma w ogóle najmniejszego sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abaddon81
0 / 2

@rafik54321 "chyba aż tak źle nie jest".
Chyba to słowo klucz - Żydzi żyli w getcie więc chyba aż tak źle nie było.
Izrael okupuje palestyne.
W Izraelu jest apartheid - są inne prawa dla palestyńczyków inne dla żydów.
Policjant mógł zastrzelić palestyńczyka za trzymanie kamienia w ręce. Całe szczęście w tamtym roku Izrael zmienił prawo. teraz może zastrzelić palestyńczyka ( żyda nie) jak nie ma kamienia.
tysiące palestyńczyków są zatrzymywani i więzieni bez postawienia zarzutów.
Na zachodnim brzegu ( to już nie Izrael) izraelscy osadnicy zabierają ziemie palestyńczykoom wycinają gaje zabierają stada chronieni przez IDF.
itd itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
-3 / 3

@agronomista jak oni nie szanują Palestyny to po cholerę o nią walczą?

A Polacy zamknięci w warszawskim gettcie to jakoś lżej mieli? Nie. Tam serio szła eksterminacja od domu, do domu, a takich wałków nikt nie odwalał.

@FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8 ale wiesz że przez masę lat, Polska BYŁA bastionem żydowstwa w Europie? XD... Więc tak samo by to wyglądało.
Sedno w tym, że my z żydami potrafiliśmy się jakoś dogadać i żyć obok siebie, a islam, zwłaszcza radykalny islam, nie toleruje jakichkolwiek odmienności obok siebie.

@Piekielnymops naturalnie. Sedno w tym że to "niemedialne". Można obwiniać (i słusznie) Izrael za jego działania. Tyle że na Palestynę znajdzie się też pierdyliard przypadków. Jakby w tej wojnie miała wygrać moralność i etyka, to by się tam sporo miejsca zwolniło XD.

A reszcie nawet nie chce mi się odpowiadać... Równie dobrze my moglibyśmy piszczeć że Niemcy mają się wynosić (cholera wie gdzie XD), bo przecież Niemcy też są "z importu" XD...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haakim1
-1 / 1

@rafik54321 jak już ktoś wyżej pisał - doedukuj się. Żydzi przez wieki mieszkali w krajach arabskich i wyznawcy islamu też "potrafili się jakoś dogadać i żyć obok siebie" z Żydami. Ale jak żydowscy terroryści dokonujący zamachów bombowych na cywilach (tak, tak, nie przesłyszałeś się - poczytaj co w Mandacie Palestyny wyprawiały Irgun i Hagana) w końcu dopięli swego i stworzyli swoje państwo na cudzej ziemii, to sytuacja się zmieniła. Po każdej kolejnej żydowskiej wojnie (wojna Jom-Kippur, 6-ciodniowa itd.) miał miejsce napływ żydowskiej emigracji z krajów arabskich. Ciekawe czemu, co nie? Dlatego większość dzisiejszych mieszkańców izraela pochodzi z aliji z 2 poł. XX wieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boooryss
+1 / 3

@rafik54321 Palestyna walczy z okupantem, więc jak to na wojnie "wszystkie chwyty dozwolone"
Polska jak byla pod okupacja, to też podkładaliśmy bomby, zaminowaliśmy tory i mosty, nie patrząc czy tam cywile mogą zginąć, uroki wojny partyzanckiej wg zasady "wracaj do siebie to Ci sie nic nie stanie, a u nas to jesteś na własne ryzyko" Oczywiście naszym celem były wojska okupacyjne, ale nie raz oberwało się też i cywilom którzy te wojska wspierali. tylko trzeba też brać pod uwagę, że u nas ta okupacja trwała dużo krócej niż w Palestynie.
Piszesz że dużo Palestyńczyków mieszka w izraelu... i to jest błąd logiczny bo oni mieszkają u siebie na okupowanym przez izrael terenie, a izrael pozwala na to bo potrzebuje taniej (wręcz czasami niewolniczej taniej siły roboczej)

Ps. izrale celowo z malej litery bo to nie jest państwo - umowa 1 stronna 1946r zakładała utworzenie państwa izrale i Wielka Brytania w zamian gwarantowała niepodległość Palestyny - wschodnia część od rzeki Jordan, umowa została zerwana w 1947r gdy Wielka Brytania zrzekła się dalszej mediacji i gwarancji niepodległości Palestyny więc wcześniejsze umowy na utworzenie państwa izrael też przestały obowiązywać, w 1948r izrale ogłosił niepodległość (separatyzm) na terenach których nie byli nawet obywatelami tylko imigrantami, więc nie mieli to tego żadnego prawa i jest to tylko okupacja tych terenów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
+1 / 1

@rafik54321

nie twoje, nie tykaj.

teraz też uważam za dziwne zaminować własną flagę ale kto wie, jakby mój kraj był w trakcie wojny i wróg miałby w zwyczaju zdejmować flagi, to w sumie dobry pomysł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
-1 / 1

@Ktostamskadstam No radzej nie Palestanczy sa u siebie bo to byly ziemie zydowskie. Potem przyszli muzulmanie i zabrali. Izrael je odzyskuje. Nie najlepszymi metodami to fakt. I w ogóle nie popieram tych metod. Ale nie mozna mowic ze nie sa u siebie. To jakby Polacy walczyli o polskie po rozbiorach a ktos by mowil ze niemcy sa u siebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hirotikaro
+7 / 11

Strasznie się przejęła tą sytuacją

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PeterGabriel44
+2 / 4

Ani Izrael ani Palestyna nie są winni. Protoplastą tego konfliktu jest Imperium Brytyjskie ktore chcąc mieć sojuszników podczas pierwszej wojny światowej oddało tę samą ziemię obu stronom. Stąd zarzewie konfliktu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar allmaechtig
+1 / 1

@PeterGabriel44 Ale jak obu stronom, skoro ta ziemia należała do Palestyńczyków tysiące lat przed powstaniem imperium brytyjskiego, a Anglicy zanim oddali nie swoje żydkom czasowo Palestynę okupowali?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzt377
+8 / 12

Pomysł 10/10
Wykonanie 10/10
Skuteczność 10/10

Ogólnie 3xTAK

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
+3 / 7

Raczej zakapiszonowana niż zaminowana. Ogólnie daję 10 za scenariusz, 5 za aktorstwo i 1 za wiarygodność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 kwietnia 2024 o 9:26

avatar Koniot
0 / 2

dowód że jedni warci drugich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abaddon81
+6 / 6

Ramallach to zachodni brzeg Jordanu. Palestyna.
Co tam robił obywatel Izraela?
To tak jakby Ruski poszedł sobie wyrywać polską flagę pod Gnieznem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 kwietnia 2024 o 16:08

M madass07
+1 / 1

każdy konflikt i wojna to porażka człowieczeństwa. Jedni są warci drugich ale jaka ironia, że izraelczycy stali się tym czego tak bardzo nienawidzili i od nazistów niewiele się różnią....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Suchar24
0 / 2

No nie? Stoi sobie flaga wroga tak po prostu, po środku niczego. Zdejmę ją. Co może pójść nie tak? xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haakim1
+1 / 1

@Suchar24 ta flaga stała na Zachodnim Brzegu. To nie była flaga wroga, tylko flaga terytorium na którym stała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Suchar24
0 / 0

@haakim1 A co ma do rzeczy miejsce? Izrael walczy z Palestyną, więc dla Izraelitów flaga Palestyny będzie wroga. Tak samo dla Palestyńczyków flaga Izraela noe będzie przyjazna, niezależnie czy wisi u nich, u wroga, czy w Koziej Wólce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haakim1
0 / 0

@Suchar24 miejsce ma to do rzeczy, że nadaje kontekst. Z podanych informacji o miejacu zdarzenia i o obywatestwie sprawcy wynika, że gościu był najeźdźcą i dostał od najechanych to, na co zasłużył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Suchar24
0 / 0

@haakim1 Przecież nigdzie nie powiedziałem, że jest inaczej xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozdupcewas
+2 / 2

Debil - przecież ich od dziecka uczą o takich zagrożeniach a ten sobie tego nie przyswoił.
ps. Oczywiście zakładając, że to wydarzyło się na prawdę - bo wygląda raczej na inscenizację...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 kwietnia 2024 o 22:45

H herhor67
+1 / 1

Niestety przeżył, już wypuszczony ze szpitala. Z tego co słyszałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-3 / 3

Akurat w tej odsłonie konfliktu jestem po stronie Izraela, bo to on został zaatakowany. Ale jakoś mi tego dupka nie szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8
-1 / 1

@Geoffrey Tak samo jak Niemcy byli atakowani przez Polaków w Polsce w latach 1939-1945.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
0 / 0

@FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8 akurat tutaj jst odwrotnie . To Izrael mial te tereny od czasow rzymskich. Jezus był żydem nie Palestynczykiem. Potem muzułmanie zajeli ziemie. Po 500 latach żydzi walczą o wlasne pańswo. Polacy walczyli o swoje po kilkuset latach rozbiorów . Cy tez bylismy okupantem bo chialismy zabrać Niemcom czy Rosjanom ich ziemie tylko z powodu ze kiedyś tam była Polska?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem