Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
133 135
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S Selena73
+5 / 5

Obejrzałam program Johna Olivera i Boeing stacza się jako firma. Kiedyś gwarancja jakości teraz pracownicy odradzają nimi latać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+1 / 1

dobrze że nie ma wcześniej wykresu bo dopiero by było widać "dominację" amerykanów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+2 / 4

Wystarczy zmienić definicję incydentów. Można? Można!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szarikm
-1 / 1

rok 2020 - świat zamknięty - lotów prawie brak.
Airbus "utrzymał" ilość wypadków na poziomie z lat poprzednich. Czyli ilość wypadków w stosunku do ilości lotów Airbusa nie tyczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R remmah84
0 / 0

@szarikm
Jak porównasz z rokiem 2019, to Boeing zszedł z 86 do 58, a Airbus z 37 do 22. Czyli Beoing o 33%, a Airbus o 41%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Petyrek
0 / 8

czyżby widoczna gołym okiem różnica pomiędzy przedsiębiorstwem z wysokim poziomem regulacji bezpieczeństwa, a korporacją w libertarianizmie..?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xerk
-4 / 4

dodaj dla prownania udział w rynku, manipulacja faktami, poziom pis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R remmah84
+1 / 1

@Xerk
Udział w rynku jest w tytule demotywatora i w opisie wykresu (w opisie po angielsku). Gdzie jeszcze byś go dodał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xerk
-1 / 1

@remmah84 Nie jest, w nagłówku jest właśnie manipulacja, po angielsku :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
0 / 0

@Xerk mają po koło 50%, w ubiegłym roku było to 52% boeinga i 48% Airbusa, ale te wartości się rok rocznie zmieniają, był moment gdy Airbus miał przewagę w okresie 2019-2021.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xerk
0 / 0

@Elathir Badanie było przeprowadzone w stanach na ich rynku, nie na światowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aracarn
0 / 0

Jeszcze pytanie na ile lotów i jak jest definicja incydentu dla tego wykresu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K k4be
0 / 2

Źródło: ASN WikiBase. Wszystkie zarejestrowane incydenty, w którym udział brał samolot danego producenta. Wliczając helikoptery, maszyny zabytkowe i wojskowe i nie biorąc pod uwagę przyczyny zdarzenia.
2014 - Airbus 180, Boeing 236
2015 - Airbus 173, Boeing 263
2016 - Airbus 227, Boeing 281
2017 - Airbus 252, Boeing 298
2018 - Airbus 258, Boeing 361
2019 - Airbus 250, Boeing 379
2020 - Airbus 173, Boeing 191
2021 - Airbus 228, Boeing 319
2022 - Airbus 261, Boeing 355
2023 - Airbus 366, Boeing 473
2024 (przed 29 kwietnia) - Airbus 126, Boeing 154
Czy można z tych danych wyciągnąć jakieś wnioski? Moim zdaniem nie bardzo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
0 / 0

@k4be Ale po co wliczać inne samoloty niż pasażerskie jak w nich właśnie jest największy problem Boeinga oraz największy rynek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K k4be
0 / 0

Ze względu na sposób pozyskania danych. Ale warto dodać, że wpisów dotyczących modelów pasażerskich była zdecydowana większość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-1 / 1

@k4be A znając życie to pewnie są brane wszystkie latające boeingi nawet te sprzed czterdziestu lat, którymi latają egzotyczne linie lotnicze, z kurami, kozami i takimi tam różnymi egzotykami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gardian
+2 / 2

OK, a teraz jakieś zestawienie ile tych incydentów beinga jest spowodowanych starym wyeksploatowanym sprzętem latającym w "dziadowskich" liniach lotniczych. mówię sprzecie z lat, kiedy being stanowił absolutną większość w liniach lotniczych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@Gardian Ja też nie pamiętam, kiedy leciałem 40-letnim arbuzem. Takich leciwych boeingów jest cała masa. Że nie wspomnę o flocie cargo, gdzie przewaga liczebna maszyn od producentów z USA jest miażdżąca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gieroj777
0 / 0

chyba amerykanie boeingami więcej latają. o kolorze skóry nie powiem, bo banan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
0 / 0

A ja myślałem, że Airbus to rodzaj samolotu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciekslaskpl
0 / 0

Airbus 70% Boening 30%

Taki jest rozkład rynku.
Boeingi złomy kupują afrykański "latawce" i dlatego taka statystyka. Nowe, latające w cywilizowanych krajach nie mają awarii z udziałem martwych paxów czy załogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem