jeśli chcesz ponownie stracic sens zycia to zobacz sobie film "Food, Inc."
znaczy się, tyczy się to głównie kontynentu amerykańskiego, choć coraz bardziej zaczyna tyczyc sie to europy...
Oczywista bzdura. Ta reklama to żart, dla niektórych widocznie zbyt wyrafinowany w swojej wymowie. W tym kontekście trochę zabawnie wygląda śmianie się z czyjejś głupoty, podczas gdy samemu się jest idiotą. No offence, po prostu stwierdzam fakt.
Ale mieszkańcy USA to naprawdę w większości sympatyczni idioci. Sympatyczni, ale mimo wszystko są dość tępi, bo od nich nie jest wymagane samodzielne myślenie. Nie zawsze to widać, bo Amerykanin z wykształceniem wie naprawdę dużo, a może nawet wie wszystko co dotyczy jego dziedziny. Ale jest głąbem jeśli chodzi o wszystko inne. Nas cenią za wszechstronność, co w kraju o stosunkowo niskim stopniu rozwoju jest zaletą. Jednak w kraju takim jak USA korzystniejsze jest (z perspektywy państwa oczywiście), by ludzie skupiali się na jednym kierunku i opanowali go jak najlepiej. Przykładowo można spotkać genialnego architekta, który jednocześnie myśli że Europa to taki kraj w Afryce.
Tak jest, chociaż chyba nie ma co się wywyższać bo jak na razie Amerykanie dobrze na tym systemie wychodzą, a my mimo naszej wszechstronności nie potrafimy sobie raz a dobrze wybudować autostrad...
Coz z tego ze wiekszosc noblistow mieszka w USA, najbardziej elitarne uczelnie sa w USA, wiekszosc odkryc naukowych dokonywana jest w USA. Ale to przeciez debile...
ale właśnie dlatego w USA mają najlepszych specjalistów na świecie. w Polsce wmuszają nam wiedzę ze wszystkich dziedzin kompletnie niepotrzebnie. ja się pytam po co mi na humanie w LO dwie godziny fizyki, biologii!? wolałabym mieć kilka godzin polskiego więcej, historii, języków. znajoma na profilu humanistycznym, zamiast uczyć się z tych dziedzin praktycznie cały czas wolny poświęcała na korki z matematyki i dokuwanie, bo inaczej by nie zdała. nauczycielka się uwzięła na zaawansowaną matematykę i nie ma przebacz. a później w kampaniach politycznych itp. itd. słucham: "szanse dla młodzieży! stypendia!". a tak mało trzeba żeby stworzyć świetną kadrę specjalistów, zwłaszcza że Polacy są inteligentni i na wiele ich stać. a MEN chyba zapomina że ludzka pamięć jest ograniczona. DZIĘKUJĘ.
Do szkoły, a nie na fora internetowe. Myślicie że jak powiecie "że sprzedają powietrze w czipsach." to jesteście fajni ? Wyprowadzę Was z błędu. Otóż nie jest to powietrze, lecz podtlenek azotu pod nazwą E942 używany do "konserwacji" produktów. Jak nie masz o czymś pojęcia to się po prostu na ten temat nie wypowiadaj.
Mistrz marketingu!:D Parsknąłem śmiechem, jak zobaczyłem reklamę,a nie powinienem, bo to portal dla pseudofilozoficznej zadumy nad każdym demotem. Tak czy siak: mlehehe:D
http://en.wikipedia.org/wiki/Shreddies
ta reklama to żart, jak widać zbyt inteligentny dla niektórych. na dodatek zdobyła bardzo prestiżową nagrodę, a wyprodukowana została w Kanadzie... kto tu z kogo robi idiotów?
Co jak co, ale jako reklama genialna. Prosta, zwraca uwagę, jest charakterystyczna przez co łatwo wpada w pamięć. Zdziwilibyście się ale nawet u nas zwiększyła by sprzedaż "magicznych diamentów:D " Jestem idiotą?
Dzięki, dziwie sie ze jeszcze mam 8/8 :) To był mój pierwszy post na demotach hehe. A co do reklam to w Polsce niejedna reklama jest głupsza od tej. Ale kto co lubi.
Popieram eelbe.Tępak nie zwróci uwagi. Człowiek normalny powie, że ktoś był idiotą. Geniusz powie, że ktoś wpadł na wspaniały pomysł reklamowy. Ale i tak każdy widząc tą reklamę podświadomie kupi te ciasteczka w hipermarkecie. Jak dla mnie jest to irioniczna reklama mająca zwrócić na siebie uwagę.
ciekawe czy to samo robią z komputerami- stary pecet procek 330MHz 40MB twardego i jakiś system z wczesnych lat 90-tych - stare - obrócone o 45 stopni- nowiusieńkie i wydajne!
Nikt z nikogo nie probuje zrobic debila- to zwykly zart, przykuwajacy uwage na dluzej. Ale oczywiscie tegie glowy z demotywatorow musza sie dowartosciowac.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 kwietnia 2010 o 19:59
Anaheim słusznie prawi. Było to nawet wspomniane na którymś z "wykładów" na ted.com.
Co więcej, wspomnieli nawet, że były kontrowersje, bo niektórym podobały się te stare. Ba, był nawet "Combo Pack" (reklamowany, że z dwoma rodzajami w środku). A na youtubie (pewnie) można znaleźć telewizyjną reklamę tego - widać w niej (i nie tylko w niej), że to takie puszczenie oka do klientów.
wiadome jest ze amerykanie to idioci( w wiekszosci)
Kiedys kobieta wyprała w pralce kota i wytoczyla sprawe producentowi bo w "informatorze" nie bylo napisane że nie wolno prac kotow. Wygrala sprawe...
To nie jest idiotyzm tylko taki chamski spryt. Producenci w Ameryce mają naprawdę ciężko, bo już teraz instrukcje obsługi w połowie składają się z "czego nie robić z produktem". I to będzie się rozrastać, bo zawsze znajdzie się spryciarz który znajdzie "lukę w prawie" i wygra w sądzie (sądy chyba nigdy nie umarzają takich spraw).
Mieszkam w USA i wiem że ta reklama to DOWCIP. Ty debilu (twórca) nie potrafisz tego pojąć.
Chyba że sam teraz też żartujesz z nas - sorry, zwracam honor.
Pisze PATTISON a on sie nazywa PattiNson...... szczegoly tez są ważne, zeby nie cfaniakowac... może go juz macie dosc, ale zwracacie uwage xD hehe ...kto sie czubi ten sie lubi .
wy na prawdę myślicie, że tylko wy jesteście tacy mądrzy i zauważyliście, że to nie nowe płatki tylko przekrzywione pod kątem, a Amerykanie to debile i tego nie zauważyli? Proszę was, gimnazjaliści, nie pogrążajcie się...
Musi byc glówna, bo strace sens życia
jeśli chcesz ponownie stracic sens zycia to zobacz sobie film "Food, Inc."
znaczy się, tyczy się to głównie kontynentu amerykańskiego, choć coraz bardziej zaczyna tyczyc sie to europy...
...i nie straciłeś sensu życia. ;P
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 kwietnia 2010 o 14:19
Dzisiaj w Przekroju czytalam o GMO i wlasnie wpsominali o tym filmie ''Food, inc.''
Musze go obejrzec.
PATTISON hahah
Z amerykanów na ogół nie trzeba robić idiotów bo większość jest idiotami sama z siebie:)
Oczywista bzdura. Ta reklama to żart, dla niektórych widocznie zbyt wyrafinowany w swojej wymowie. W tym kontekście trochę zabawnie wygląda śmianie się z czyjejś głupoty, podczas gdy samemu się jest idiotą. No offence, po prostu stwierdzam fakt.
Ale mieszkańcy USA to naprawdę w większości sympatyczni idioci. Sympatyczni, ale mimo wszystko są dość tępi, bo od nich nie jest wymagane samodzielne myślenie. Nie zawsze to widać, bo Amerykanin z wykształceniem wie naprawdę dużo, a może nawet wie wszystko co dotyczy jego dziedziny. Ale jest głąbem jeśli chodzi o wszystko inne. Nas cenią za wszechstronność, co w kraju o stosunkowo niskim stopniu rozwoju jest zaletą. Jednak w kraju takim jak USA korzystniejsze jest (z perspektywy państwa oczywiście), by ludzie skupiali się na jednym kierunku i opanowali go jak najlepiej. Przykładowo można spotkać genialnego architekta, który jednocześnie myśli że Europa to taki kraj w Afryce.
Tak jest, chociaż chyba nie ma co się wywyższać bo jak na razie Amerykanie dobrze na tym systemie wychodzą, a my mimo naszej wszechstronności nie potrafimy sobie raz a dobrze wybudować autostrad...
Coz z tego ze wiekszosc noblistow mieszka w USA, najbardziej elitarne uczelnie sa w USA, wiekszosc odkryc naukowych dokonywana jest w USA. Ale to przeciez debile...
Stereotypowe myślenie? Amerykański student zapytany przez 2 Polaków jak powstały kaniony odpowiedział "Indianie je zbudowali". Jeszcze jakieś pytania?
ale właśnie dlatego w USA mają najlepszych specjalistów na świecie. w Polsce wmuszają nam wiedzę ze wszystkich dziedzin kompletnie niepotrzebnie. ja się pytam po co mi na humanie w LO dwie godziny fizyki, biologii!? wolałabym mieć kilka godzin polskiego więcej, historii, języków. znajoma na profilu humanistycznym, zamiast uczyć się z tych dziedzin praktycznie cały czas wolny poświęcała na korki z matematyki i dokuwanie, bo inaczej by nie zdała. nauczycielka się uwzięła na zaawansowaną matematykę i nie ma przebacz. a później w kampaniach politycznych itp. itd. słucham: "szanse dla młodzieży! stypendia!". a tak mało trzeba żeby stworzyć świetną kadrę specjalistów, zwłaszcza że Polacy są inteligentni i na wiele ich stać. a MEN chyba zapomina że ludzka pamięć jest ograniczona. DZIĘKUJĘ.
W Polsce lepiej?
Na pewno trochę lepiej jest. Nam nie pokazują 2 tych samych produktów pisząc, że jeden jest lepszy od drugiego...
Wystarczy, że sprzedają powietrze w czipsach.
mervil124: a może oni nie mają ścisniętych zwieraczy i jest to tzw. "ironia"? Ja wiem, że trzeba się dowartościować ale bez przesady.
Do szkoły, a nie na fora internetowe. Myślicie że jak powiecie "że sprzedają powietrze w czipsach." to jesteście fajni ? Wyprowadzę Was z błędu. Otóż nie jest to powietrze, lecz podtlenek azotu pod nazwą E942 używany do "konserwacji" produktów. Jak nie masz o czymś pojęcia to się po prostu na ten temat nie wypowiadaj.
Było podobne: ht tp://de motyw atory.pl/1084 831/Rek lama
Mistrz marketingu!:D Parsknąłem śmiechem, jak zobaczyłem reklamę,a nie powinienem, bo to portal dla pseudofilozoficznej zadumy nad każdym demotem. Tak czy siak: mlehehe:D
Najpiękniejsze w tym wszystkim jest to... Że dla nas to idiotyzm w czystej postaci... A Amerykanie nie widzą w tym nic dziwnego : D Dobry demot : D
dokładnie, jakby to Polacy mundrzyjsi byly
Dla ciebie to idiotyzm a dla bardziej inteligentnych to żart
http://en.wikipedia.org/wiki/Shreddies
ta reklama to żart, jak widać zbyt inteligentny dla niektórych. na dodatek zdobyła bardzo prestiżową nagrodę, a wyprodukowana została w Kanadzie... kto tu z kogo robi idiotów?
pattison?!
Haha dokładnie ;D tez na to zwróciłem uwagę ;)
może jest równie inteligentny co ta reklama ;D
hahahahaha:D dobre:D +
haha swietna reklama.. zwraca uwage i o to im chodzilo... a jak ktos jest idiota i zrozumie po swojemu.. no coz :-)
Co jak co, ale jako reklama genialna. Prosta, zwraca uwagę, jest charakterystyczna przez co łatwo wpada w pamięć. Zdziwilibyście się ale nawet u nas zwiększyła by sprzedaż "magicznych diamentów:D " Jestem idiotą?
Dzięki, dziwie sie ze jeszcze mam 8/8 :) To był mój pierwszy post na demotach hehe. A co do reklam to w Polsce niejedna reklama jest głupsza od tej. Ale kto co lubi.
Popieram eelbe.Tępak nie zwróci uwagi. Człowiek normalny powie, że ktoś był idiotą. Geniusz powie, że ktoś wpadł na wspaniały pomysł reklamowy. Ale i tak każdy widząc tą reklamę podświadomie kupi te ciasteczka w hipermarkecie. Jak dla mnie jest to irioniczna reklama mająca zwrócić na siebie uwagę.
Świetne ;)
ha! teraz jak coś będzie wyglądało staro to obrócę od 45 stopni i będzie jak nowe! :D
po prostu amerykanie to optymiście, nie ma u nich nic starego bo wystarczy wszystko obrócić o 45stopni żeby było nowe.
Za mocne. Te wszystkie parodie w South Parku, chyba nie były parodiami, tylko rzeczywistością...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 kwietnia 2010 o 19:17
Właśnie sobie wyobraziłem jak te szychy od marketingu siedziały i w końcu jeden z nich obrócił ciacho oznajmiając z błyskiem w oku "Mam pomysł!"
Magia brainstormingu :D Ale coż, pomysł jest świetny. I niestety kojarzy mi się z innymi dziedzinami życia, nie tylko marketingiem... ;)
woow, really exciting! :D
hehe wbrew pozorom to ma sens ;)
kto ma jakiekolwiek doświadczenie z organizacją reklamy zrozumie :P
ale co do USA to fakt :]
ciekawe czy to samo robią z komputerami- stary pecet procek 330MHz 40MB twardego i jakiś system z wczesnych lat 90-tych - stare - obrócone o 45 stopni- nowiusieńkie i wydajne!
Firma jest z Kanady i tam były umieszczone te billboardy.
i znów ten cholerny Robert Pattison >.>
a mi się wydawało ze PattiNson
piękne ^ ^ ale myślę, że to tylko gra z odbiorcą i założenia to ironia ;)
Nikt z nikogo nie probuje zrobic debila- to zwykly zart, przykuwajacy uwage na dluzej. Ale oczywiscie tegie glowy z demotywatorow musza sie dowartosciowac.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 kwietnia 2010 o 19:59
Dokładnie. Sposób na reklamę. W Polsce była reklama Heyah z pustymi bilbordami i nikt z tego afery nie robił.
dokladnie, to tak jakby tworcow hasla i'm loving it oskarzyc o nieznajomosc gramatyki
Fajny demot +
ee.. Wy też widzicie napis 'Pattison' w prawym dolnym rogu? Co prawda brakuje 1 literki, ale cóż.. ;p
Widziałam reklamę...
Babcie szyjące płatki na mleko
Które zmieniają się w gwiazdy -.-
jaki edward?
a no racja!!! Pattinson ;p
ącki
ciekawe co będzie jak komuś się to przekręci i odkryje "sekret" ^^
No to teraz zlamie demota... To jest produkt KANADYJSKI reklamowany w KANADZIE !! :)
Anaheim słusznie prawi. Było to nawet wspomniane na którymś z "wykładów" na ted.com.
Co więcej, wspomnieli nawet, że były kontrowersje, bo niektórym podobały się te stare. Ba, był nawet "Combo Pack" (reklamowany, że z dwoma rodzajami w środku). A na youtubie (pewnie) można znaleźć telewizyjną reklamę tego - widać w niej (i nie tylko w niej), że to takie puszczenie oka do klientów.
Narzekacie na nudne kampanie reklamowe, narzekacie na te z 'jajem', trudno nam dogodzic...
wiadome jest ze amerykanie to idioci( w wiekszosci)
Kiedys kobieta wyprała w pralce kota i wytoczyla sprawe producentowi bo w "informatorze" nie bylo napisane że nie wolno prac kotow. Wygrala sprawe...
To nie jest idiotyzm tylko taki chamski spryt. Producenci w Ameryce mają naprawdę ciężko, bo już teraz instrukcje obsługi w połowie składają się z "czego nie robić z produktem". I to będzie się rozrastać, bo zawsze znajdzie się spryciarz który znajdzie "lukę w prawie" i wygra w sądzie (sądy chyba nigdy nie umarzają takich spraw).
Mieszkam w USA i wiem że ta reklama to DOWCIP. Ty debilu (twórca) nie potrafisz tego pojąć.
Chyba że sam teraz też żartujesz z nas - sorry, zwracam honor.
wlasnie o to w reklami chodzi... potem o tym sie gada tak jak u nas turbodymomany itp...
hahaha czy tylko za mną wciąż 'chodzi' Pattison? On jest WSZĘDZIE!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 kwietnia 2010 o 15:51
Pisze PATTISON a on sie nazywa PattiNson...... szczegoly tez są ważne, zeby nie cfaniakowac... może go juz macie dosc, ale zwracacie uwage xD hehe ...kto sie czubi ten sie lubi .
nie w usa, tylko 'sold in the United Kingdom, Ireland, Canada and New Zealand'
Pattison xD haha dobree
jaki kraj takie reklamy... JE.BAĆ usa !!!
Te płatki są sprzedawane w Kanadzie, Irlandii i UK. Podpis, że to jest w USA jest błędny...
U nas zmienili by nazwę :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2010 o 8:08
Haha a Amerykanie pewnie nic nawet nie zauwazyli
Ta reklama to po prostu dobry dowcip, którego nie skumaliście.
hehe. reklama jest niezla... jesli jakis kretyn bedzie przejezdzal to nie zrozumie i pomysli ze warto kupic ;D (+)
Może i różnią się czymś; podobno na świecie nie ma dwóch identycznych rzeczy.
adekwatna do amerykańskich odbiorców?
Dla mnie idiotami są ludzie którzy dali minus..
Hahahaha, nie zrozumieliscie przekazu reklamy, przy tych nowych jest napis 'pattison', tak zeby nam sie podswiadomie kojarzyly jakos cool :D
wy na prawdę myślicie, że tylko wy jesteście tacy mądrzy i zauważyliście, że to nie nowe płatki tylko przekrzywione pod kątem, a Amerykanie to debile i tego nie zauważyli? Proszę was, gimnazjaliści, nie pogrążajcie się...
Codziennie na to wchodzę i cały czas mnie śmieszy : D Świetna reklama!
A jak ja wszystko obróciłem o 360 stopni to też było nowe
http://www.diamondshreddies.ca/
Haha, świetna ta stronka!
No to teraz czekam na "nowe" batony i chipsyXD
Reklama jest po prostu świetna :)
haha, niezłe xD ale moją uwagę zwrócił "Pattison" xD ten debil wszędzie się wciśnie...
LUDZIE! Powinni was do podstawówki cofnąć skoro czytac nie potraficie. Tam jest napisane "PATTISON" a nie "PATTINSON".
A to jest znaczna różnica :p
101 komentaż