Mam wrażenie, że taki demot już był. No, ale niczego nie znalazłem. Także pierwszy plus w dzisiejszej poczekalni, bo demot z życia wzięty. Swoją drogą to ten typek nie wygląda na młodego, a zadanie rodem z podstawówki.
Chciałbym mieć tak proste zadania na studiach...
Z jego wyliczeń (ta ostatnia linijka)
0,1171875+0,046875+0,0078125=0,1335
Nie wiem czemu napisał 22 i skąd mu się to wzieło;P
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 września 2010 o 18:14
Słyszeliście, moim drodzy, o ironii? Uczą o niej na polskim. Z tym przedmiotem też warto się zaznajomić, jeśli chcecie błyszczeć matematyką na demotach. "rodem z podstawówki"-czy naprawdę tak trudno odnaleźć w tym przenośnię? Zadanie z tablicy jest na poziomie max. 2. klasy liceum. No chyba, że ja uczęszczam do jakiegoś wybitnie elitarnego liceum.
Ta z podstawówki, wypowiedział się dumny gimnazjalista który nie słyszał nic o dwumianie Newtona, zauważ że to co uznałeś za ułamki w nawiasie, nie posiada tzw. kreski. Zminusować to każdy potrafi
@pit515: Masz prawo wyrażać swoją idiotyczną opinię, ale prosiłbym, abyś nie wmawiał mi czegoś, czego nie napisałem. "to co uznałeś za ułamki w nawiasie, nie posiada tzw. kreski". Nie wiem, czym jest "TAK ZWANA kreska", wiem jednak czym jest kreska. I raczej lepiej wiem, co za co uznaję. Poza tym poczytaj komentarze, zanim się skompromitujesz udając geniusza.
"Zminusować to każdy potrafi"-tego już całkowicie nie kumam. Wyraźnie napisałem w moim pierwszym komentarzu, że daję PLUSA. Zatem chyba wszyscy przyłączą się do mojej prośby, abyś opuścił tę stronę na zawsze.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 września 2010 o 14:35
No sa w tym mistrzowie , jednak sa i takie nauczycielki i to bardzo czesto sie zdarza gdzie jest "nie wyjdziecie dopoki kolega nie skonczy zadania" , no ale mimo takich wyjatkow + leci :D
Dosłownie z życia wzięte : D Ja mam w klasie typa, który na 3 pytania odpowiadał całą lekcję, to była mistrzowska gra na czas, legendy na mapie szukał 5 minut xD A najśmieszniejsze to, że wcale nie robił tego specjalnie : D
Na moje oko to jest jakieś proste zadanie z rachunku prawdopodobieństwa. Wszystko wygląda na SCHEMAT BERNOULLIEGO. Nie lubię jak stado baranów śmieje się z czegoś, czego nie rozumie lub nie zna.
Racja, schemat Bernouliego. Na dodatek można powiedzieć, że są zadanie które się liczy parę godzin, bo się korzysta z wielu twierdzeń, lematów i własności. No ale jak ktoś jest "humanista" to nie zrozumie.
jak byłem w liceum i ktoś nie zdążył zrobić zadania przed przerwą to pisał dalej aż skończył :P i cała reszta klasy z nim :D więc nie opłacało się grać na zwłokę :P hehe
Minus - co ma wspólnego czas z klasyczną definicją prawdopodobieństwa? Przecież tu nie ma żadnej zmiennej losowej i nie korzystamy z żadnego ze znanych rozkładów.
a do tego na tablicy widać błąd.. czyli gra na czas się nie opłaca, bo się na poci a potem godzinie szuka błędu ;p (5*6/2 nie jest równe 22....) z resztą.. w ogóle on liczy jakimś dziwacznym sposobem.. ;/
LoooL ! To jest komentarz do tych wszystkich ktorzy biorą te "ułamki" ;) to nie są ułamki tylko symbol Newtona xD wiec baju baju ale połowa z was by tego pewnie nie zrobila ; )
Schemat Bernoulliego - rachunek prawdopodobieństwa - ROZSZERZONA matematyka w szkole średniej
widzę, niektórzy chyba nie słyszeli nawet o symbolu newtona;p
22 się zgadza, bo koleś sprytnie wyłączył (1/2)^6 przed nawias;) (15+6+1)*(1/2)^6
przy shemacie Bernoulliego czasem trzeba się trochę opisać, ale to i tak pikuś przy dowodach w geometrii, pochodnych wyższych rzędów czy rachunkach macierzowych... ale nie jestem pewien czy autor demota miał to na myśli
Takie coś miałem na poczatku semestru na statystyce. Fajna sprawa ale niektórym możesz tłumaczyć to całe wieki a i tak nie pojmą tego skoro dla nich problemem jest obliczyć 2+2*2 :|
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 września 2010 o 12:48
lepiej wtedy widać np. jak chcesz sumować potęgi. Dokładnie jest to schemat Bernoulliego, specjalnie konto założyłem żeby to napisać kiedy jeszcze były odp że to proste ułamki^^^, ale trzeba było poczekać 12h na dodawanie komentarzy:D
Mam wrażenie, że taki demot już był. No, ale niczego nie znalazłem. Także pierwszy plus w dzisiejszej poczekalni, bo demot z życia wzięty. Swoją drogą to ten typek nie wygląda na młodego, a zadanie rodem z podstawówki.
Gra na czas od paru lat... widać dobry jest :P
Jak dla mnie to Ci wygląda na ułamki skoro mówisz ze to z podstawówki ale przypatrz się dobrze
Jaka śliczna glaca :]
Chciałbym mieć tak proste zadania na studiach...
Z jego wyliczeń (ta ostatnia linijka)
0,1171875+0,046875+0,0078125=0,1335
Nie wiem czemu napisał 22 i skąd mu się to wzieło;P
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2010 o 18:14
@MishaCollins ale Ty jesteś zajebisty, naprawdę....
Patrząc na treść zadań na tablicy i na fryzurę tego delikwenta łatwo można wywnioskować, że nie jest on prymusem.
Słyszeliście, moim drodzy, o ironii? Uczą o niej na polskim. Z tym przedmiotem też warto się zaznajomić, jeśli chcecie błyszczeć matematyką na demotach. "rodem z podstawówki"-czy naprawdę tak trudno odnaleźć w tym przenośnię? Zadanie z tablicy jest na poziomie max. 2. klasy liceum. No chyba, że ja uczęszczam do jakiegoś wybitnie elitarnego liceum.
Bardziej na zwłokę.
dlaczego jego głowy wygląda jak mój duży palec u nogi?
Ta z podstawówki, wypowiedział się dumny gimnazjalista który nie słyszał nic o dwumianie Newtona, zauważ że to co uznałeś za ułamki w nawiasie, nie posiada tzw. kreski. Zminusować to każdy potrafi
@pit515: Masz prawo wyrażać swoją idiotyczną opinię, ale prosiłbym, abyś nie wmawiał mi czegoś, czego nie napisałem. "to co uznałeś za ułamki w nawiasie, nie posiada tzw. kreski". Nie wiem, czym jest "TAK ZWANA kreska", wiem jednak czym jest kreska. I raczej lepiej wiem, co za co uznaję. Poza tym poczytaj komentarze, zanim się skompromitujesz udając geniusza.
"Zminusować to każdy potrafi"-tego już całkowicie nie kumam. Wyraźnie napisałem w moim pierwszym komentarzu, że daję PLUSA. Zatem chyba wszyscy przyłączą się do mojej prośby, abyś opuścił tę stronę na zawsze.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2010 o 14:35
Mocne [+]
No sa w tym mistrzowie , jednak sa i takie nauczycielki i to bardzo czesto sie zdarza gdzie jest "nie wyjdziecie dopoki kolega nie skonczy zadania" , no ale mimo takich wyjatkow + leci :D
To codzienność
Ścisłowcy to dziwacy.
Ścisłowiec :) Jestem humanistą i wcale nie jestem z tego zadowolony.... Ale się ścisłowiec oburzył, ile masz koszul w kratkę w garderobie?
Nie mierz ludzi swoją miarą bo ktos Cię zmierzy inną.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2010 o 18:54
Kratki były modne latem. Nawet w kolekcji jesiennej też czasem się zdarzają...
no to ile wyszło?
5 koment od góry jest napisane;)
Rzeczywiście... koleś przerośnięty, łysy... pewnie twardziel... a jeszcze na takich ułamkach rzeźbi?
PORAŻAJĄCE!!!
Czyżby statystyka?? Wygląda znajomo...
szkolny klasyk gatunku ; )
STATYSTYKA!!
masz 5 minut. graj na czas!:D
Mam to samo na matmie. ;dd Funkcje i wielomiany.
Dosłownie z życia wzięte : D Ja mam w klasie typa, który na 3 pytania odpowiadał całą lekcję, to była mistrzowska gra na czas, legendy na mapie szukał 5 minut xD A najśmieszniejsze to, że wcale nie robił tego specjalnie : D
Na moje oko to jest jakieś proste zadanie z rachunku prawdopodobieństwa. Wszystko wygląda na SCHEMAT BERNOULLIEGO. Nie lubię jak stado baranów śmieje się z czegoś, czego nie rozumie lub nie zna.
Racja, schemat Bernouliego. Na dodatek można powiedzieć, że są zadanie które się liczy parę godzin, bo się korzysta z wielu twierdzeń, lematów i własności. No ale jak ktoś jest "humanista" to nie zrozumie.
A ja pozdrawiam wszystkich myślących, że to uczeń :D
I pana Oskara, w imieniu Ii1.
haha u mnie przed dzwonkiem to normalka :D
jak byłem w liceum i ktoś nie zdążył zrobić zadania przed przerwą to pisał dalej aż skończył :P i cała reszta klasy z nim :D więc nie opłacało się grać na zwłokę :P hehe
Minus - co ma wspólnego czas z klasyczną definicją prawdopodobieństwa? Przecież tu nie ma żadnej zmiennej losowej i nie korzystamy z żadnego ze znanych rozkładów.
a do tego na tablicy widać błąd.. czyli gra na czas się nie opłaca, bo się na poci a potem godzinie szuka błędu ;p (5*6/2 nie jest równe 22....) z resztą.. w ogóle on liczy jakimś dziwacznym sposobem.. ;/
22 jest sumą działań przed nawiasami. 5*6/2+6+1=22 Nie wiem po co komentujesz, skoro podstaw
działań na potęgach nie znasz.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2010 o 0:29
Skazaniec... :D
LoooL ! To jest komentarz do tych wszystkich ktorzy biorą te "ułamki" ;) to nie są ułamki tylko symbol Newtona xD wiec baju baju ale połowa z was by tego pewnie nie zrobila ; )
11/32 tyle na ten temat.
Schemat Bernoulliego - rachunek prawdopodobieństwa - ROZSZERZONA matematyka w szkole średniej
widzę, niektórzy chyba nie słyszeli nawet o symbolu newtona;p
22 się zgadza, bo koleś sprytnie wyłączył (1/2)^6 przed nawias;) (15+6+1)*(1/2)^6
przy shemacie Bernoulliego czasem trzeba się trochę opisać, ale to i tak pikuś przy dowodach w geometrii, pochodnych wyższych rzędów czy rachunkach macierzowych... ale nie jestem pewien czy autor demota miał to na myśli
Takie coś miałem na poczatku semestru na statystyce. Fajna sprawa ale niektórym możesz tłumaczyć to całe wieki a i tak nie pojmą tego skoro dla nich problemem jest obliczyć 2+2*2 :|
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2010 o 12:48
:O
Zaje*ście ładnie pisze na tablicy jak na faceta :O
lepiej wtedy widać np. jak chcesz sumować potęgi. Dokładnie jest to schemat Bernoulliego, specjalnie konto założyłem żeby to napisać kiedy jeszcze były odp że to proste ułamki^^^, ale trzeba było poczekać 12h na dodawanie komentarzy:D
O, czesc Zyzio :P
A na końcu i tak przegrywasz walkowerem ;/
Schemat Bernoulliego.
CwanyPajac ma rację. Potrafią tylko kogoś zbesztać, a sami plotą głupoty.
I nie Max 2 klasa liceum ale także 3 LO i 4 technikum. : )
Żeście wyj.e.bali z tymi wielomianami ;/
nie wiem kto jest takim śmieszkiem ze mnie wstawił na demoty ale jak znajde to zakuhrwie
Szukaj aż znajdziesz :) - autor demota
ładnie pisze ;)
ciąg geometryczny :P
jeju matma;/ mialam mature w tym roku z tego przedmiotu... dobrze, ze juz nie musze na to patrzec a bede studiowac to co lubie :)) yeah :D