Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ArusxD
+27 / 31

w końcu jeden mądry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Khelthuzad
+27 / 31

az czekam az mu sie zdarzy jaki tzw "wypadek".. wolnosc slowa niby jest, ale kto w to wierzy.. mimo to szacunek dla czlowieka, mowi jak jest, bez owijania w bawelne, czy zmiekczania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LCzK
+3 / 7

Jeszcze coś na koniec.
Myślę, że 09.10.2011 wiecie na kogo głosować. Jeśli nie to zapraszam tu: http://www.facebook.com/2011Wybory
:) Dzięki za wykopanie na główną! Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolson
+4 / 8

wielkie brawa dla pana Tomasza! nie wolno takich rzeczy przeoczyc i przemilczec! Ci j***ni zlodzieje kradna taka kase, a ja mnie ostatnio policja za darmo spod bloku zabrala, bo niby zaklucalem cisze nocna i oczywiscie bede mial sprawe, bo nie przyjalem mandatu. Poje****e panstwo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 59RW
+5 / 7

niestety ale tak jest w naszym komunistycznym państwie,tym k**wom "u góry" zawsze wszystko przejdzie płazem i dlatego nigdy nie pojde na wybory bo każda świnia która dopcha sie do koryta zacznie żreć pełną gębą zapominając o przedwyborczych obietnicach,a jaki z tego morał? bardzo prosty jeszcze nie wynaleziono grabii które grabią od siebie zamiast pod siebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raich
+1 / 5

Obojętnie czy jest to poseł PO,PIS,SLD czy innego ugrupowania. Morał tego demota jest jasny: tylko posłowie partii w sejmie są złodziejami. To brednia nie mająca żadnego uzasadnienia. Polityk partii, która nie weszła do sejmu, nie kręci przy podpisach w komisji... bo nie ma go w SEJMIE! Żaden człowiek mnie nie przekona, że poseł partii XXX nie będzie robił numerów z demota, gdy znajdzie się w parlamencie. Dlaczego? Bo skoro wszyscy będą kradli, to dlaczego on miałby nie kraść?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D diegothic
0 / 4

PIĘKNE SŁOWA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
+1 / 3

Gnidy się już wszystkim przed ostatnie dwie dekady przejadły. Może już czas na zmianę? Taką, po której nie trzeba będzie już zmieniać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzeslo126
-3 / 5

PO,PIS,SLD,PSL,PJN to ci sami złodzieje którzy okradają nas od ponad 20 lat nie zmienią się nawet na to nie liczcie żadna z tych partii nie zasługuje na głos zagłosujcie na kogoś nowego bo oni może coś zmienią a banda czworga nie zrobi tego na pewno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CwLks
+2 / 12

mam czasem taka ochote napluc tym wszystkim złodzieją w mordy ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szajba666
+6 / 10

Wszystkim? Nawet jakbyś miał ślinotok, to byś nie wyrobił...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elviz
+2 / 4

Trzeba mu przyznać, że nie owija w bawełnę i trafia w samo sedno sprawy. Panie Tomku, ja się pod tym podpisuje!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wujekM
-1 / 9

Moja profesorka od języka polskiego od razu rzekłaby, że praca nie na temat - piszesz o europosłach a wyciągasz wnioski wobec posłów na sejm RP...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LethalPwnager
+7 / 13

kurski to zlodziej jakich malo, nie raz cos odwala, nagina przepisy, drapie sie po jajkach w kongresie europejskim i inkasuje ojro, dla mnie ten czlowiek i jego "kiedysiejsze" plakaty 'bo liczy sie polska" czy cos w ten desen to klamstwo w zywe oczy i robienie z nas idiotow, boże broń...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+14 / 18

Olanie wyborów to zwykłe tchórzostwo, oznaka strachu przed wzięciem na siebie odpowiedzialności za kraj. Jeżeli masz naprawdę dość rządów wymienionych wyżej partii, to po prostu oddaj swój głos na opcję polityczną spoza sejmu, której program choćby częściowo zgadza się z twoimi poglądami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dasiek95
+8 / 12

Olanie i nie pójście na wybory to również jakby wybranie. Bo jeżeli każdy by tak pomyślał, to i tak zostają te same barany co są, czyli nie głosując wybierasz tych samych - proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
+3 / 9

zgadzam się z @dasiek, mam święte prawo wolności wyboru, i tak jak co roku chodzę na wybory, tak w tym chyba wstrzymam się od głosu, przynajmniej potem nie będę się musiała wstydzić za partię, którą wybrałam i która też będzie robiła jakieś przekręty. Przeczekam rok, jak pojawi się ciekawsza opcja polityczna to może wtedy oddam swój "jakże ważny i decydujący głos" (ironia). @strumienswiadomosci, olanie wyborów to nie tchórzostwo tylko świadomy wybór. To co? mam pójść i wybrać "mniejsze zło"? Właśnie dlatego w tym kraju rząd jest taki jaki jest, bo większość ludzi nabiera się na gadkę o "obywatelskim obowiązku" i zmuszają się do oddawania głosów, mimo iż nie mają na to ochoty. Stąd mamy byle jaki rząd, byle jaką politykę, byle jaką mentalność... Wszystko takie byle jakie. Moim zdaniem jeśli nie pójście na wybory to przemyślana decyzja i wiąże się z "umywaniem rąk" od każdej przedstawionej opcji politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+14 / 14

@heruka Im więcej osób pogrąży się w apatii i zlekceważy wybory, tym bardziej prawdopodobna staje się wizja kolejnych lat nieefektywnych rządów. Moim zdaniem sytacja, o której piszesz ("byle jaka polityka"), jest wynikiem przede wszystkim bierności społeczeństwa, braku zaangażowania w kształtowanie losów państwa. A godna krytyki mentalność to myślenie: "bo i tak nic się nie zmieni". Przecież gdyby wszyscy (a jeżeli nie wszyscy, to większość) uprawnieni do głosowania zapoznali się z programami konkretnych partii, przemyśleli swoją wyborczą decyzję i poszli do urn, to aktualny stan polskiej polityki wyglądałby dużo lepiej. Nie wierzę, że nie ma ani jednej opcji, której założenia nie pokrywałyby się (przynajmniej w części) z twoimi zapatrywaniami. Nie można pesymistycznie zakładać, że będziesz musiała wstydzić się za partię, której powierzyłaś kredyt zaufania. I jeszcze jedno: kto nie głosuje, ten nie ma prawa narzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
-3 / 5

@strumienswiadomosci, nie chcę popadać z jednej skrajności w skrajność i mówić, że "nie idę na wybory bo mój głos i tak nic nie zmieni", zdaję sobie sprawę, że dużo osób tak myśli a potem się dziwimy, że frekwencja niska. Osobiście jestem generalnie apolityczna i czy to na co dzień czy na okres wyborów guzik mnie obchodzi co sie dzieje w polityce i kto rządzi. Każdy rząd ma wady i zalety (mniejsze, większe). Nie interesuję się polityką, przestałam oglądać wiadomości, bo miałam dosyć stronniczości mediów. Jestem szczęśliwszym człowiekiem. Nie będę się wtrącać w coś na czym sie nie znam, dlatego pewnie wstrzymam się od głosu. Jedyne co mogłoby mnie przekonać to właśnie argument, że ten kto nie głosuje, głosuje na PIS, bo mohery zawsze pójdą do urn. Tak, ta wizja działa mi na wyobraźnię, ale nie wiem czy na tyle by zdecydować się na oddanie swojego głosu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolson
-3 / 5

ja tam zgadzam sie z "tajemnicaa". I nie uwazam to za tchorzostwo, tylko o wysranie sie na nich totalnie. Te smiecie niezasluguja na moj glos, wole sobie pojsc na silownie, niz isc na wybory i tracic czas, wiec nie uwazam, ze to tchorzostwo... kumasz!?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slaveck
+3 / 3

Ja idę na wybory, ale oddam głos nieważny - zawsze tak robię jak nie wie na kogo głosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
-3 / 11

@CuoreDiLeone, może PIS byłby normalniejszą partią, gdyby nie rządził nią pan J.K., ale jako iż uważam tę osobę za kompletnego oszołoma, kłamcę i hipokrytę, nie mam zamiaru głosować na jego partię. Mam dosyć słuchania wyssanych z palca teorii spiskowych, jak to wszystko co złe, to wina OBCYCH itp. Dla mnie to dziecianada, a pan J.K. jest najbardziej zdziecinniały i najbardziej agresywny ze wszystkich polityków, których znam. Mam dość polityki agresji. O to, co mam do PIS-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+7 / 11

@heruka Powiedz szczerze: czy swoje zdanie na temat osoby prezesa PiSu ukształtowałaś na podstawie doniesień mediów typu TVN? Tak przypuszczam. Kaczyński został straszliwie zdemonizowany, sprowadzony do poziomu chorego psychicznie błazna. Agresja w polityce? Tutaj wyróżnia się prymitywny Niesiołowski z PO, którego chamstwo wprost przeraża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+4 / 6

@CuoreDiLeone Radek, czyli słynny "dorzynacz watah", to rzeczywiście świetny przykład w kontekście politycznego buractwa. Dodałbym jeszcze sympatyzującego z POlszewią Wałęsę. Jednak TW Bolek reprezentuje wyjątkowe dno intelektualne, głównie z racji swojego "bogatego" wykształcenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
-4 / 4

@strumienswiadomosci, nie wiem co się dzieje w polityce. Nie wiem co wyprawia pan Niesiołowski. Z tego co tu
piszecie, prawdopodobnie wizerunkowo odbierany jest jeszcze gorzej niż prezes PISu. Obecnie nie jestem za
żadną partią (mówię, guzik mnie to interesuje, a wręcz mam coraz większą awersję do polityki jako
takiej), czy to PIS czy to PO. Na dzień dzisiejszy obydwie są zakłamane i żadnej z nich nie popieram.
Spytałeś, czy mój pogląd na J.K. został uformowany przez media. W dużej części pewnie tak, ale mam
swój rozumek i jeśli czyjeś zachowanie mnie nie przekonuje, a wręcz wydaje mi się po ludzku SPRZECZNE to
nie muszę takiej osoby szanować. Moje "zainteresowanie" jakimikolwiek wydarzeniami politycznymi zatrzymało
się po akcji z krzyżem, gdzie przekonałam się że zarówno prezydent, jak i dwie partie rządzące to cyrk
na kółkach, gdzie nikt nie potrafi zrobić porządku. Ja od czegoś takiego umywam ręce. Poza tym wychodzę
z założenia, że niewiedza jest błogosławieństwem, im mniej na temat światka polityki wiem, tym jestem
szczęśliwsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2011 o 19:30

C Coen
0 / 6

Kurski to największy matoł jaki miał zaszczyt zasiadać w sejmie RP od XVI wieku. Fakt, że ten człowiek jest europosłem to już w ogóle przegięcie. Kto na niego głosuje? Tu nie chodzi o żadne partyjne antagonizmy, tu chodzi o ocenienie najwyższego poziomu buractwa i pogardy dla wszystkiego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+1 / 3

Z całą pewnością mogę stwierdzić, że mało znasz polityków, skoro Kurski jest - twoim zdaniem -
największym "matołem z najwyższym poziomem pogardy dla wszystkiego". Ten pan reprezentuje pewien typ polityka i wcale nie odstaje od jego średniej; to samo można
przecież powiedzieć o Niesiołowskim czy Senyszyn - choć ta ostatnia nie reprezentuje może skrajnego
"buractwa", ale nadrabia to w zupełności wyrachowanym cynizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2011 o 17:05

avatar joker0skater
+82 / 86

O prawdziwych kradzieżach na wielką skalę nawet nie wiecie. Co to jest 304 euro dziennie, jak nasze głowy państwa na lewo wyciągają miliony. Spójrzcie na Grabarczyka - buduje stadiony najtańszym kosztem a reszta leci do kieszeni wielu pośredników i tak mamy stadion za 25% przeznaczonych na niego pieniędzy. Tak jest w każdym ministerstwie. Dlaczego? Dlatego, że od ponad 20 lat Polak nie potrafi zbudować państwa, które ograniczyłoby wpływ na życie narodu, bo człowiek z natury jest chciwy i sam dla siebie wie co jest dobre, a jak osoba, która tworzy prawo, władze może myśleć o pozostałych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Baietkya
+7 / 7

Dokładnie. To tak jak z drogami. Robione są do kitu. Jak są robione, to już w następnym roku trzeba ją remontować...
Wszystko to wygląda dość szemranie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jingo
+3 / 3

Zrobił te kilometry autostrad, bo cała Europa na nas patrzy. To co będzie przed euro to jak nie trudno się domyślić jest minimum. Nie róbmy z Grabarczyka tytana pracy, bo nie ma z czego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek19861
+2 / 2

Kuźwa Juruś, Grzybku - o czym ty do nas zapodajesz, gościu? :D:D:D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dasiek95
0 / 2

Zalogowałem się specjalnie, żeby dać plusa.

I popieram kolesia w 100%. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y YerbaMate
+14 / 16

to jest polska i tyle.Zobaczcie niemców: przegrali dwie wojny a są potęgą,Japonia:przegrali wojnę,dostali atomówki,ich kraj niszczą trzęsienia Ziemi i tsunami:zorganizowani na każdym szczeblu ludzie nie patrzą na swoje koryto tylko dobro ogółu.A polaczek od zawsze jak się dorwie do władzy to już koniec.W polsce zawsze tak było jest i będzie.Trzeba by naprawdę WSZYSTKICH polityków kopnąć w dupe i wymienić ich na mądrych ludzi którzy chcą coś zdziałać-prędzej czy później i tak im odbije palma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jimi777
-2 / 4

A morał tego demota jest krótki i pewnie nieznany -
Z Europarlamentu, nie zaś z Sejmu są owe barany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
-2 / 4

podpis demota troche mi nie współgra z treścią, bo na tytułowych "baranów" inne barany głosują. A tymi baranami jesteśmy my. Nie ważne kogo byśmy wybrali, nie ważne jakimi pobudkami sie kierowali, to i tak na końcu to my będziemy stratni, reformy i oszustwa na wysokich szczeblach odbiją się na Nas - zwykłych obywatelach, szaraczkach, cyfrach w dokumentach rządowych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Apokalipsaa
0 / 6

Ludzie proszę nie głosujcie na tych oszołomów z tzw bandy czworga (po,pis,sld,psl) tylko dajcie szanse innym.
Nowa prawica czy ruch palikota (nowa lewica) moga duzo zmienic w tym kraju... prosze zapoznajcie sie z planem wyborczym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
-2 / 12

Problem jest taki że oni wcale nie są lepsi... Palikot to polityczny odpowiednik trolla internetowego, który słynie głównie z obrażania innych. Nowa prawica się nie różni od starej prawicy - czyli konserwatyzm pełną gębą, człowiek nie może decydować o sobie, tylko państwo za niego decyduje jaka religia jest tą właściwą, z kim może zawrzeć związek, itp... i jeszcze oni się mają za wolnościowców, bardzo śmieszne. Reszta polskiej sceny politycznej wcale nie jest lepsza - cała polska polityka składa się z postkomunistów, złodziei, fanatycznych konserwatystów, i tym podobnych. Przydałaby się jakaś nowa, sensowna partia, złożona z uczciwych ludzi o sensownych, racjonalnych poglądach, taka centrowa, a nie żadna skrajna. Tylko takiej niestety nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Baietkya
+4 / 6

Dlatego uważam, że wybory powinny być jednomandatowe. Te same twarze widać w telewizji od 89'. Tak to chociażby co wybory wszystko by się zmieniało i człowiek chociaż by miał już większy wybór na kogo zagłosować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Physicist
+2 / 2

Żebyś wiedział, ale takie już jest nasze polskie stado baranów: klną, że jest źle, ale i tak głosują, no coś tu jest nie tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar netja
-1 / 1

...i właśnie między innymi, prędzej krowa zaszczeka niż ja pójdę głosować!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demotex1
+2 / 16

Dlatego ja głosuję na Korwina Mikke. On poradzi sobie z takimi złodziejami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2011 o 9:40

M masky17
+2 / 6

Już widzę jak on sobie poradzi, doprowadzi do legalizacji "miękkich narkotyków", by przypodobać się gawiedzi, za co spora część młodych Polaków uzna go za bohatera narodowego, a potem jak sobie wyrobi pozycję w kraju, to ciśnie na bok te wszystkie wolnorynkowe idee i inne utopie, którymi szermuje na lewo i prawo, a które wszyscy jego zwolennicy podają jako "sensowny" powód, by na niego zagłosować (taka jest moja wizja).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mozi77
-3 / 5

a ja sobie wymyśliłam "małe zwycięstwo". Mieszkam na ulicy, gdzie jest zameldowanych 5 osób. Jeśli ja, tata i mama pójdziemy na wybory, to przynajmniej wiem, kto na naszej ulicy wygrał... Było to kiedyś zabawne, teraz jest trochę smutne, ale obrazuje to, o czym mówi się, gdy nakłaniają "idź na wybory" , bo to oznacza "nie daj tym drugim wygrać". Kłamać i kraść będą wszyscy, więc idąc na wybory biorę pod uwagę to, czy wybieram państwo, w którym będę się wszystkiego bać, czy nie. Już to przerabiałam jako dziecko-gdy tata znikał na całe tygodnie (twierdził, że kopał rowy) , bo nie chciał współpracować z władzami.
Wybieram więc PRAWDOPODOBNY BRAK STRACHU I durnych SĄDÓW, komisji, podsłuchów, przesłuchań i przesadzonej martyrologii. TO JUŻ BYŁO I NIE CHCĘ WIĘCEJ !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
-1 / 5

Czyli państwo w którym się nie ściga przestępców, czy może korzysta z usług jasnowidzów by nie trzeba było prowadzić dochodzeń i rozpraw sądowych? :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masky17
0 / 2

Bać się powinni tylko ci, co mają coś na sumieniu. Nagle, parę lat temu się okazało, że dosyć duża część Polaków albo faktycznie ma powód, by bać się, albo ma manię preśladowczą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pawella
-1 / 3

joker0skater
23 września 2011 o 23:41

O prawdziwych kradzieżach na wielką skalę nawet nie wiecie. Co to jest 304 euro dziennie, jak nasze głowy
państwa na lewo wyciągają miliony. Spójrzcie na Grabarczyka - buduje stadiony najtańszym kosztem a reszta
leci do kieszeni wielu pośredników i tak mamy stadion za 25% przeznaczonych na niego pieniędzy. Tak jest w
każdym ministerstwie. Dlaczego? Dlatego, że od ponad 20 lat Polak nie potrafi zbudować państwa, które
ograniczyłoby wpływ na życie narodu, bo człowiek z natury jest chciwy i sam dla siebie wie co jest dobre,
a jak osoba, która tworzy prawo, władze może myśleć o pozostałych?

Może się nie zgodzicie ale mam pewną sugestię, która usilnie póka w drzwi mojej świadomości. Otóż w zdaniu "człowiek z natury jest chciwy" słowo "człowiek" zamieniłabym na słowo "Polak" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrSin
+7 / 9

"Jeżeli nie brali udziału w obradach, to im się kasa nie należy" - obejrzyjcie sobie "codzienne" obrady sejmu, zobaczcie, jak do pustej sali Kalisz czyta raport z kilku lat prac komisji, zobaczcie, ilu posłów rzeczywiście uczęszcza na obrady... czy nam, zwykłym Polakom, wolno tak opuszczać pracę i dostawać pełną pensję? Za co niby oni dostają te pieniądze?! Hasło manipulacji ostatnio jest tak często używane, że się starło, ale Polaku - obudź się z tego transu... głosujesz na śliczne mordy na billboardach i gładkie kłamstewka wypowiadane głosem doświadczonego akwizytora, a później jesteś wielce zdziwiony, że pieniędzy coraz mniej, warunki życia coraz gorsze a do jeszcze złotówka słabnie. I Ty, śmieciu podpolski, masz czelność mówić, że "ciebie manipulacja nie dotyczy, bo jesteś zbyt inteligentny na to"?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
+2 / 4

z tą listą obecności to jest cecha narodowa. Do szkoły podstawowej się chodzi - bo trzeba (lista sprawdzana, tłumacznie przed rodzicami w razie nieobecności), to samo jest aż do liceum. Na studiach nikomu nie trzeba się tłumaczyć, to studenci olewają wykłady, znajomi za nich podpisują ich na liście (mimo iż wykładowcy widzą niską frekwencje, zajęcia zaliczają). Potem jest już praca, gdzie trzeba tłumaczyć się pracodawcom, inaczej mają prawo pracownika zwolnić. Ale i tak większość z nas pracuje na pół-gwizdka. Różnica między Nami-szaraczkami a politykami jest taka, że nas nie obserwują media i nie nagłaśniają spraw. Politycy, nie wiem - zapominają? że są kamery w Sejmie, na sali obrad i że to potem puszcza się w tv? Potem muszą się tłumaczyć przed mediami, a i tak to olewają. Jak dla mnie coś tu jest nie tak, bo każdy idzie po najmniejszej linii oporu, i tylko ci najbardziej ambitni pragną coś zmienić (i pewnie to głównie ich widać na sali obrad). Ale jak wiadomo jest ich bardzo mało. Więc jak ma być w tym kraju lepiej, jak większość ludzi rządzących krajem ma ten kraj w dupie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tottenham
-4 / 8

Nazywasz ich baranami,a sam byś się co najwyżej zesrał w takim sejmie.Polacy,Polacy,widzicie co złe,a co dobre nigdy,kocham ten naród...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F famafema
+3 / 11

Normalny człowiek nigdy nie głosuje na bandę czworga!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szaleniec16
0 / 0

Dobrze gada! Dać mu wódki!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
+4 / 8

Kiedyś Otto von Bismarck powiedział: "Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą." Mam nadzieję, że te słowa w tych jak i kolejnych wyborach nie będą prorocze, i wreszcie obywatele się obudzą i wybiorą na posłów ludzi kompetentnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZapachZimy
0 / 2

Ja swoim głosem na wyborach nie zaszczycę żadnego z tych krwiopijców, po prostu skreślę to wszystko w
piguły mać. Polecam posłuchać kawałka ,,Zmywam'' Hansa z 52Dębiec, każde słowo w każdym wersie
rozcina worek z prawdą. ,,Świnie noszą koronę, orzeł w gównie tonie, a czerwono białe płótno porwał wiatr..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2011 o 12:59

avatar Admc
+3 / 3

Uwielbiam słuchać pana Olbratowskiego, robi świetne felietony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnanRukan
+4 / 12

Oddam głos na Nową Prawicę oni nie mówią co ludzie chcą usłyszeć tylko rzeczywiście zmieniać kraj (bardziej w sumie pasuje dać nam ludziom możliwości decydowania o sobie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rasta4Peace
0 / 4

Nigdy nic sie nie zmienii jak dalej, bedziecie głosowac, z każdego człowieka zrobi sie złodziej kiedy stanie sie politykiem na stołku. Nikt ich nie wybierał do kandydowania, dlaczego my ludzie nie mozemy sami wybrac sobie kandydujacych?
musi byc przynajmniej 50% głosow aby wybory sie liczyły- czy to takie trudne rodacy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Daro1920
0 / 0

Polecam również inne felietony Pana Tomka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ErroR46
0 / 0

LUDZIEEEEEEEEE zrobmy COŚ z tą polską...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rasta4Peace
-4 / 4

nie głosujmy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komratk
+1 / 1

@Rasta a co to zmieni? Nie idąc zostawiasz sprawę do załatwienia w cudzych rękach. Naprawdę uważasz, że ktoś inny wie lepiej co jest dla Ciebie dobre? Poświęć coś dla tego kraju - może to być np. pół godziny na zapoznanie się z programem innych partii politycznych niż te które rotacyjnie zajmują miejsca w rządzie. By coś zmienić trzeba coś robić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Geoida
0 / 0

Pan Olbratowski jest cudowny.Uwielbiam go słuchać w drodze do szkoły z tatą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakub512
+3 / 7

Ja biorę zaświadczenie z urzędu gminy i głosuje na KNP w Łodzi! "Nie chodzi o to, żeby zmieniać świnie przy korycie. Chodzi o to, żeby zabrać koryto!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chantal
0 / 0

cholerni zlodzieje!!! brzydze sie takimi ludzmi:///////

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PerYx8
0 / 0

skandal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar de99ial
-1 / 1

Najbliższe głosowanie za ok 2 tygodnie - zmieńmy to zamiast znowu głosować na te same ryje. Ja nie oddam głosu na osoby z czołówki. Oddam na oszołomów z Nowej Prawicy, bo wole takich oszołomów niż takich "normalnych", jakich mam teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 4

Ok., ale winy stopniujmy właściwie. Babcie ukradła w sklepie 2zł, ci w Euro-parlamencie parę stówek. A ci co kradną miliony, banksterzy i białe kołnierzyki w korporacjach, nieuczciwi biznesmeni oszukujący państwo na podatkach. Ci ostatni, o nich jakoś nikt nawet nie napomknie, a to właśnie takimi należałoby się w pierwszej kolejności zająć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Coen
0 / 2

zaymoon, założ działalność gospodarczą, zobaczymy jak bardzo uczciwy wobec fiskusa będziesz. W tym kraju przepisy dławią wolność gospodarczą która tą gospodarkę napędza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 5

Co za jakieś pseudo-argumenty! Roszczeniowość kasty przedsiębiorców i ich popleczników jest
skandaliczna. Która grupa zawodowa w tak żałosny sposób się skarży? Jeśli łajza nie potrafi uczciwie
prowadzić firmy, to po cholerę się za to zabiera i potem jęczy jak to jej źle, jest tyle innych zawodów, jak nie potrafi prowadzić firmy niech weźmie się za coś innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 września 2011 o 9:43

C Coen
+1 / 1

Człowieku zdaję sobie sprawę, że albo zapieprzasz na etacie i każdy kto się dorobił jest twoim wrogiem bo sam nie dałeś rady. Albo też jeszcze magicznego progu zdolności do pracy nie przekroczyłeś i stąd te bajania. Formalności związane z założeniem firmy to koszmar numer 1. Sanepid i skarbówka to kolejne koszmary, za najmniejszy błąd są w stanie udupić cały wkład twojego życia. Trzeci kop w dupę to podatki. Utrzymaj chociaż jednego pracownika żeby wyjść na swoje w małym biznesie - powodzenia, koszty zusu na kogoś kto nie jest studentem/emerytem/nie ma grupy inwalidzkiej to tragedia. Gospodarkę napędzają mali przedsiębiorcy, a nie ci najwięksi, bo tych jest dużo więcej. Gdyby zus nie był tak chory zamiast 1 pracownika miałbym 3. Ci ludzie wydawali by pieniądze, zniknęli z urzędów pracy i napędzali machinę dalej. TAk się jednak nie dzieje. System jest chory i nie dziwie się, że ludzie go naginają. 70% przedsiębiorców jeżeli chciała by się rozliczać uczciwie musiałaby zamknąć swoje firmy. Takie jest życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 4

Żałosny jesteś. Sam piszesz o nieudacznikach którzy muszą kraść by się dorobić i ja mam niby takie łajzy podziwiać? Ogarnij się człowieku.
Sanepid? I bardzo dobrze że sanepid pilnuje byśmy bakteriami nie zarośli. Skarbówka? Są kraje gdzie podatków się nie płaci, jak Somalia czy Haiti, może tam spróbuj założyć firmę. I skończ z tekstami w rodzaju "zrób to czy tamto w biznesie", bo mnie to gówno obchodzi, ja mam swój zawód i radzę sobie w nim dobrze, jak ktoś się bierze za biznes jego psim obowiązkiem jest robić to dobrze i uczciwie, jak nie potrafi to niech weźmie się za coś innego i skończy jęczeć. Jakoś w innych krajach podatki są jeszcze wyższe niż w Polsce, a pracownicy drożsi i przedsiębiorcy sobie tam radzą i nie jęczą jak lumper-biznes z Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Coen
0 / 0

Jesteś etatowcem właśnie dlatego, że wiesz o gospodarce dokładnie tyle ile napisałeś. Może kiedyś cię zatrudnię :) Życie widziało już lepsze komedie. Takich niezorientowanych w świecie pracowników nam trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ddarek
0 / 0

300 euro to nie kradzież !!! Tacy rządzą Polska .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anna Grodzka
0 / 0

Staruszka nie ukradła, tylko wyszła bez zapłaty, bo była chora na jakąś chorobę, zanik pamięci czy coś. No i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem