7,5 kilometra wagonów i tylko jedna lokomotywa? Bez jaj! O wiele krótsze pociągi cargo amerykańskich Union Pacific jeżdżą co najmniej 4 albo jedna + wagony-silniki!
jedną lokomotywę to ty widzisz. co jakiś czas MUSI być dodatkowa, bo inaczej nawet by nie ruszył, choćby miał i silnik odrzutowy.
poza tym - na nasze koleje nikt nie puściłby tak długiego składu z prostego względu: musiałby mieć priorytet na wszystkich trasach, bo nie schowałby się na zjazdach. poz tym dochodzi do wszystkiego logistyka, etc. to nie stany, tu musi być wszystko na mniejszą skalę.
Chyba, że mieszkasz w Ostródzie. Tu dróżnik zamyka przejazd 10 min przed pociągiem...
30 osob jedzie w pociągu 500 czeka na przejazdach, ot polityka...
Najdłuższy pociąg świata-7,5 km długości. Kiedy zamkną ci szlaban zanim jeszcze przyjedzie, możesz spokojnie iść napić się kawy i wrócić.
7,5 kilometra wagonów i tylko jedna lokomotywa? Bez jaj! O wiele krótsze pociągi cargo amerykańskich Union Pacific jeżdżą co najmniej 4 albo jedna + wagony-silniki!
jedną lokomotywę to ty widzisz. co jakiś czas MUSI być dodatkowa, bo inaczej nawet by nie ruszył, choćby miał i silnik odrzutowy.
poza tym - na nasze koleje nikt nie puściłby tak długiego składu z prostego względu: musiałby mieć priorytet na wszystkich trasach, bo nie schowałby się na zjazdach. poz tym dochodzi do wszystkiego logistyka, etc. to nie stany, tu musi być wszystko na mniejszą skalę.
Chyba, że mieszkasz w Ostródzie. Tu dróżnik zamyka przejazd 10 min przed pociągiem...
30 osob jedzie w pociągu 500 czeka na przejazdach, ot polityka...