Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
793 865
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Pietter
+12 / 12

chyba z wyglądem, bo taka gleba raczej osiągów nie poprawia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lipton92
+1 / 1

Obniżanie środka ciężkości poprawia prowadzenie w zakrętach, tylko czy osiągi to między innymi wynik na torze? Pewnie nie, więc masz rację. Osiagi to przyspieszenie i V-max.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grzesiek5621
0 / 0

Takie problemy to nie problemy. To sa przyjemnesytuacje ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pietter
0 / 0

obawiam się, że najechanie na "tarkę" albo minimalnie przycięcie zakrętu i zgubiłbyś zderzak. Obniżanie jak najbardziej może pomóc ale to na obrazku to już tylko wizualne ulepszenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kuroi47
0 / 8

użyteczność i osiągi zazwyczaj idą w parze, tylko debile przesadzają i "bajerem", ja rozumiem obniżyć lekko sportowy samochód ale nie na tyle aby żaden lewarek pod niego nie wszedł, a już nie mówiąc o tym by jakikolwiek kamyk leżący na drodze pod samochodem się nie zmieścił, kompletny idiotyzm, zanim pojedzie musi pozamiatać na drodze, ale spoko, debil płaci, debil traci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maciek2021
+1 / 1

Takim autem chyba się nie jeździ 100 czy 150 km/h
a powyżej takich prędkości aerodynamika ma diametralne znaczenie. Więc śmiem stwierdzić że motor takiego auta jest na poziomie tego co na zewnątrz w innym przypadku to po prostu zrobione dla picu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szczerbus9
-2 / 2

śmiem wątpić czy taka konfiguracja zawieszenia miała coś wspólnego z poprawą osiągów. prędzej jest tak dla lansu. dla osiągów bym wsadził pod machę silnik od czołgu i odwróconą skrzynie od kamaza,w sumie dla lansu też, dodajesz gazu i drogę ciarki przelatują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cloner
+1 / 3

Takie przeróbki nic nie dają. W bolidach koszt skrócenia 1 sekundy na okrążenie osiąga ok 3mln euro a co on chce zrobić z subaru? Kwestia całego samochodu a nie zrobienia wlotu powietrza czy spoilerów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2012 o 12:18

avatar dracon2002
+1 / 1

Dlatego ja wolę wysoko zawieszone jeepy i samochody terenowe. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TotallyNormal
+1 / 3

Najlepsze auto dla księgowych i krawaciarzy w wielkich miastach. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dracon2002
-1 / 1

Nigdy nie widziałem biznesmena w terenówce. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+2 / 2

Bez sensu tak obniżać samochód. Nawet na autostradzie przy małych nierównościach mógłby przytrzeć. Osiągi kryją się przede wszystkim pod maską. Gdyby takie kombinacje miały sens, to Ferrari, AMG i Audi RS byłyby także tak robione, albo chociażby dostępne. Co do demota, S65 jest moim zdaniem bardzo użyteczny mimo świetnych osiągów. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2012 o 16:39

K Kar4
+1 / 1

Jak to jest samochód na pokaz (nie na tor wyścigowy), mógłby zainwestować w regulowane zawieszenie pneumatyczne. By się nie męczył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem