Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
14218 28008
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
1 19Adrian90
+7 / 35

a jeśli ktoś ma to w dupie i uważa że są większe tragedie niż Smoleńsk(z resztą do którego te osoby nie jechały za darmo bo na pewno dostały dietę itp...) i wszyscy Ci co rozgrzebują to w nieskończoność powinni zająć się żywymi a nie martwymi to co ma wcisnąć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigu
0 / 0

było

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar leopard2
+7 / 87

Mam tego dość, Katastrofa smoleńska doprowadziła do głębokiego podziału społeczeństwa polskiego jeśli politycy dalej będą to ciągnąć to pewnego dnia ludzie którzy głosowali na PiS będą strzelać do tych co głosowali na PO i odwrotnie ? Boje się Prezesa PiS boje się że ten człowiek gdyby mógł to doprowadziłby do wojny domowej w Polsce , czasami wydaje się ,że właśnie do tego dąży. Na tej całej awanturze zyskują wszyscy tylko nie my . Kaczyński wybrał najgorszy z możliwych sposobów wyjaśniania tej katastrofy wydaje mi się , że to jego celowe działanie. Gdyby polityką zależało na Polsce to skończyliby tą awanturę i razem wspólnymi siłami próbowali wyjaśnić tą awanturę ! a tak podziały miedzy nami polakami się ciągle nawarstwiają i na pewno nie doprowadzą do niczego dobrego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 19smoke08
+72 / 98

Politykom nie zależy na Polsce tylko na swojej opasłej dupie i portfelu. Śmieje się z ludzi, którzy kochają PO i nienawidzą PiS lub odwrotnie. Mam ważniejsze sprawy na głowie niż kilku debili z kasą w kieszeni. Swoją drogą... marzę o takim spotkaniu: ja, Kaczyński, Tusk, Palikot i inne ścierwa polityczne. W jednym pokoju bez kamer, bez ochrony, bez niczego. Ciekawe który z nich gadałby tak głośno jak teraz gdyby nie mieli swoich przydupasów obok, a na przeciwko nich stałby jeden diabelsko wku***ony obywatel. Niestety społeczeństwo mamy z dnia na dzień coraz głupsze i nawet jeśli jest ktoś myślący podobnie jak ja... nic nie zrobimy. Teraz liczy się to ile masz w kieszeni a nie w głowie. Słowa nie wystarczają. Może mała rewolucja zmieniłaby coś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spectrus
0 / 16

Zapomniałeś już, że to do polityków PiS strzelano?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
+3 / 15

@19smoke08 śmieszy mnie ta wiara, że rewolucja pomoże. Dresy i inne tamu podobne szumowiny u władzy to twoim zdaniem dobry pomysł tak? Pomijając juz zniszczenie kraju w trakcie owej rewolucji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 19smoke08
-1 / 3

@LubieTylkoDobreDemoty powiedz mi gdzie napisałem, że dresy u władzy to dobry pomysł? Wg Ciebie AK (Armia Krajowa) to też była banda dresów? Osobiście uważam "stereotypowego" dresa za przejaw debilizmu (nie mówię tu o tych, którzy noszą dresy bo dobrze się w nich czują itp itd, mówię o tych, którzy nie przeżyją tygodnia bez zniszczenia ławki i kilku lusterek w samochodach). Zniszczenie kraju? Trzeba czasami coś poświęcić. Poza tym wątpię żeby ludzie walczący o swoją ojczyznę pragneli zniszczyć Pałac Kultury, muzea itp
@Spectrus co chciałeś przez swój komentarz powiedzieć? Strzelano do jednego polityka PiSu. Nie chce powiedzieć, że popieram rozlew krwi i wojne domową ale niektórych ludzi jest pozbyć się ciężej niż karaluchów. A swoją drogą dla mnie PiS, PO, Ruch Palikota, SLD, PSL itd to jedno i to samo ścierwo. Każdy dąży tylko żeby zapełnić swój portfel

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
0 / 0

40 lat komunizmu z powodzeniem wytępiło ludzi typu AKowców teraz mamy osoby które zamiast poświęświęcać się dla dobra kraju wolę zajumać jak najwięcej dla siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigu
0 / 0

leopard2 nie rozumiem zdania "Gdyby polityką zależało na Polsce..." możesz mi wytłumaczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rydz11
0 / 0

A wracając do tematu zniszczeń jak tak dalej pójdzie to przy ewentualnej rewolucji nie będzie już co niszczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2013 o 18:29

avatar ~Polak_
0 / 0

Zgadzam się z 19smoke08, zwłaszcza jeżeli chodzi o rewolucję, ona jest w Polsce potrzebna, by odsunąć przesiąknięty korupcją rząd, a także aktualną nacjonalistyczną opozycję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~joolaantaa
0 / 0

@leopard2
1. najlepsi piloci
2. dobrze przygotowany samolot
3. brzoza złamana wcześniej
4. zamknięte trumny
5. brak czekającej na nich eskorty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidsznurek
+12 / 20

Tutaj już nawet nie chodzi tak o to, czy to był zamach, a o to, że wiele osób w administracji państwowej popełniło okropne błędy związane ze śledztwem i organizacją lotu. Co jak co, ale nie tylko prezydent zginął w Smoleńsku, zginęli tam generałowie Wojska Polskiego! Wiecie co to oznacza? A co gdyby Nas Ruscy zaatakowali wtedy? Kto by zorganizował mobilizację? Jak mięlibyśmy się bronić? To czy był zamach w Smoleńsku już się nie dowiemy, chyba, że z teczek wywiadowczych, choć konstruktorzy Boeinga twierdzą, że zamach był na 100%, a ci się nie mylą, w Lockerbie twierdzili, że był zamach i się okazało po 2 latach, że rzeczywiście na pokładzie wybuchła bomba, bo nie było realne, żeby samolot spadający z 10 tys m mógł się tak rozsypać, a w Smoleńsku dochodzą do tego zerwane nity. Jednak pomimo tego, Tusk, Klich i Arabski powinni stanąć przed trybunałem stanu. Po pierwsze Klich i Arabski, za włożenie wszystkich generałów i prezydenta do jednego samolotu, po drugie Klich i Tusk za odrzucenie trzykrotnie pomocy NATO w celu zbadania katastrofy w Smoleńsku i oddanie śledztwa Rosjanom co było niedopuszczalne, bo na pokładzie byli generałowie NATO, po trzecie Tusk za mataczenie w sprawie, to chyba każdy widzi... My nie mamy ekspertów do takich spraw jak katastrofa Smoleńska, powinniśmy przyjąć pomoc NATO, żeby ci robili śledztwo swoje, a My powinniśmy dogadać się z Boeingiem, żeby tamtejsi konstruktorzy i serwisanci poprowadzili niezależne śledztwo, a tak wystawiliśmy POLITYKA Millera do prowadzenia śledztwa bez żadnych materiałów. To tak jakby pani z kiosku opowiedzieć o morderstwie, a ta w kiosku miała przeprowadzić śledztwo w sprawie morderstwa osoby z drugiego końca Polski... Ja w zamach osobiście wierzę, bo bardziej przekonują mnie słowa ekspertów (konstruktorzy Boeinga którzy od sekcji zwłok Anny Walentynowicz uważają, że są pewni eksplozji na pokładzie) niż jakiś komisji w których nie było człowieka który ma pojęcie o takich maszynach, a to podstawa, bo co Nam może powiedzieć policjant i polityk o katastrofie lotniczej? Jakie Oni mają do tego kompetencje? Śp. gen. Sławomir Petelicki o tym mówił, dzisiaj nie żyje, to również o czymś świadczy, że osoby powiązane ze Smoleńskiem giną prawda? Jednak bardziej mnie nurtuje pytanie, po co był ten zamach i z czyjej strony? Bo tutaj żadnej logicznej odpowiedzi nie mogę znaleźć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logray
0 / 0

@PSDemot Skąd to info, że Macierewicz był w KC PZPR?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Latop
-3 / 21

uwazam, ze to byl zamach, ale dalem slabe, bo ten "demot" to wymuszenie, zeby sie tylko dostac na glowna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F farfocel1
+5 / 13

bardzo typowe dla Polaka (a nie dam mu wejść na główną)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Latop
+1 / 1

nie "a nie dam mu wejsc na glowna", tylko "nie bedzie sie podstepem wbijal na glowna zebrzac o mocne", a poza tym, to w chwili pisania tego(pierwszego) komentarza to juz byl na glownej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naftalen
+3 / 7

myślisz, że byłby w stanie zabić własnego brata? bo ja nie sądze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sadbre
+4 / 4

nie dowiemy się, kto chciał coś ukryć ten miał na to trochę czasu, sprawę od początku powinna badać międzynarodowa komisja. niestety nikt się nami nie przejmuje, bo nic nie znaczymy, POLSKA to teraz teren na którym gospodarkę rozwijają obce kraje... nikt tego nie rozwiąże, choć jestem pewna, że w przeciwnej sytuacji pobieglibyśmy pomóc pierwsi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F farfocel1
+1 / 3

Jak wpisałem odwrotnie (zamach - słabe) to demotywator w poczekalni zostawał automatycznie archiwizowany z powodu niskiej oceny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dixiluk
0 / 16

1786 (3641) ???
Panie Donaldzie prosimy nie zakładać multikont.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cobalt54
-3 / 7

Ja myślę że jest jakieś 50/50. Rosjanie specjalnie mogli nam kazać lądować na lotnisku, które jest małe i ma bardzo stary, zepsuty sprzęt nawigacyjny. Mogli rozsypać jakąś substancję chemiczną, która z powodowała mgłę (jest higroskopijna), bo nikt nie udowodnił, że to była naturalna mgła. Ale do samej katastrofy doprowadzili Polacy. Piloci pod naciskami śp. Lech Kaczyńskiego, który musiał się nie spóźnić, rozbili się próbując wylądować, w warunkach, w których nikt nie odważył by się lądować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamilex5284
0 / 8

robią wam sieczkę z mózgu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
-2 / 4

Gdyby nie te brednie o sztucznej mgle miałbyś plusa. Co do lotniska to właśnie pan prezydent chciał tam lądować bo było blisko, a Rosjanie "wspaniałomyślnie" się zgodzili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
0 / 0

Proszę, ludzie nie gadajcie o jakiejś śmiesznej sztucznej mgle czy innych tego typu smutnych teoriach bo ośmieszacie temat, który powinien być omawiany i rozwiązany z najwyższą powagą. Nie wyciągajcie też jakiś technicznych nowinek i wiadomości o tym jak powinien wyglądać samolot po zderzeniu z drzewami bo już jest tyle "niezbitych" dowodów zarówno za jak i przeciw teorii zamachu, że encyklopedie można napisać. ALE! Sprawę należy z założenia traktować jako podejrzaną! Gdy umiera człowiek to w praworządnym kraju przedstawia się akt zgonu - a jeżeli przyczyna nie była naturalna to przeprowadza się śledztwo. I dlatego musimy domagać się pociągnięcia do odpowiedzialności wszystkich osób na stanowiskach, które nie reagowały w odpowiedni sposób (szczególnie na arenie międzynarodowej). O to tu najbardziej chodzi, żeby tacy ludzie jak przedstwaiciele rządu Donalda Tuska nie paprali swojej roboty bo płacimy im za to, żeby wszystko działało. A ich działania (czyt. ich brak) nie tylko spowodowały możliwość (powtarzam, tylko MOŻLIWOŚĆ) dokonania zamachu i skutecznego ukrycia go ale co gorsza spowodowały paraliż polityczny i podział społeczeństwa. I wszystkie nieporozumienia teraz są pożywką dla wszelkiej maści złodziei = polityków: Macierewicza z resztą PiSu, i tu uwaga również Platformy - zauważcie, że oni WSZYSCY niezmiernie zyskują. Bo teraz kłócimy się o to kto ma rację jeśli chodzi o Smoleńsk, a nie zwracamy uwagi na ważne kwestie gospodarcze. Politycy mogą robić co tylko chcą. I na koniec jeszcze raz apel: nie szerzmy głupich teorii bo najpierw to niby mgła, potem bomba i inne pierdoły. Zdecydujcie się. A najlepiej w ogóle nie piszcie o śmiesznych teoriach (za i przeciw zamachowi). Za to domagajcie się konsekwencji względem rządzących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zibi211
+1 / 5

Wstrzymałem się od głosu bo NIE WIEM (w sumie wy też nie wiecie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+2 / 2

Jeśli nie wiesz co uważasz..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yetiq
-3 / 7

rzygam tym tematem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
0 / 0

Ja też i wielu innych - nie jesteś sam. Ale temat musi być kontynuowany bo zostały dokonane zaniedbania, a jeszcze nikt nie poniósł konsekwencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1999kamcio
+4 / 10

A co wy na to by wziąć widły obalić rząd i poprosić NATO o pomoc w śledztwie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KicerK
-5 / 11

wole wyjechać i zapomnieć o tym zadupiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fablee
-1 / 3

Myślisz, że uzyskasz wiarygodne dane? Demotywatory mają tyle userów, którym nie chce się kliknąć na Słabe, że nic z tego, Jakby to ilość ludzi decydowała czy to była katastrofa to porażka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ketchup202
+1 / 5

Chciałbym żebyśmy przestali już mówić o Smoleńsku, a zaczeli mówić o tym jak rząd nas okrada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+1 / 1

Aktualny stan: 3931 (7809) czyli 5870 za 1939 przeciw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JemProszekDoPrania
-2 / 2

Daj sobie spokój z takimi żałosnymi próbami dostania się na główną. Wszelkie wyniki i tak nie będą wiarygodne, więc co chciałeś osiągnąć zamieszczając to tutaj?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R realkoles
-1 / 5

a gdzie opcja "mam w dupie wojenkę między pis, a po"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elysse
0 / 4

A co z możliwością odpowiedzi 'gówno mnie to obchodzi?'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Olliinkaa
-2 / 4

oczywiscie ze zamach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kasik0202
+3 / 3

cos jak na fb. Jeśli uważasz że kotek jest słodki daj like jeśli nie kom..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omega18
0 / 4

Kolejna nędzna próba zdobycia ogromnej liczby "plusów"... ale jak widać skuteczna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrCartman87
0 / 2

Świetny sposób na zebranie ogromnej ilości punktów za demota. Genialne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marijan
-1 / 3

Niech ktoś sprawdzi farfocla i leoparda!Jeden robi ankietę a drugi rozwiązuje problem.Brakuje mi tylko jakiegoś znanego pyska z TVN!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2012 o 15:53

J jeshloveguns
0 / 2

Zamach. Szczęście wybicia tylu idiotów naraz nie mogło być czystym przypadkiem. Srać się chce od tego tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Diddl
-1 / 3

Nawet jeśli nie był to zamach (w co nie wierzę) to na pewno nie był to WYPADEK tylko KATASTROFA. Wypadek to może być jak zderzą się czołowo dwa samochody, a nie jak rozbije się samolot z polską elitą. Polacy mają w d*pie zamach na prezydenta swojego kraju i innych. Nie byłoby to złe, gdyby był nim Tusk (do czego o mały włos nie doszło) albo obecny - Komorowski, ale tam zginął Lech Kaczyński - jedyny prezydent, który był prawdziwym patriotą. Jako jedyny nie lizał dupy ruskim. To on wymusił na nich przyznanie się do zbrodni katyńskiej, przez co zresztą wydali na niego wyrok. Pytacie się jaki jest dowód na to, że był patriotą. Odpowiem wam: Jako jedyny prezydent dbał o uczczenie ważnych rocznic dla Polski. Żaden prezydent przed nim nie miał zamiaru brać udziału w uroczystościach rocznicowych. Katynia. Przyznajcie się ilu z was wiedziało, że 10 kwietnia jest rocznica zbrodni katyńskiej przed katastrofą smoleńską? Wyobraźcie sobie podobną sytuację w Wielkiej Brytanii. Samolot z królową na pokładzie rozbija się na terenie Rosji, ruscy traktują ciała jak śmieci. Jak myślicie jak zareagowali by Anglicy? Na pewno nie pozwolili by wmówić sobie, że to był "wypadek", a ci, którzy by dopuścili się zbezczeszczenia ciała ich królowej mocno by tego pożałowali. I wcale nie było by dlatego, że Anglicy lubią swoją królową. Tak nakazywałby im szacunek dla drugiego człowieka. Zapewne w innych krajach też by tak było, choćby w Niemczech, gdyby samolot z ich prezydentem się rozbił - Niemcy by nie dali sobie wmówić kłamstw o wypadku, tylko Polska jakaś dziwna. Przypominam, że sami wybraliście Kaczyńskiego na prezydenta (ostatni dobry wybór w ciągu ostatnich lat, no ale chyba tamte wybory były ostatnimi nie sfałszowanymi). Dobra, przestańmy gadać o smoleńsku chociaż w święto niepodległości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2012 o 17:00

L logray
0 / 2

Nie lubię polityków wycierających sobie gęby takimi słowami jak honor czy patriotyzm. Politycy są z tych co to jakby co będą walczyć do ostatniej kropli krwi. Oczywiście nie swojej. Jak ktoś choć trochę obserwuje sprawy sądowe "to nie ja napisałem" Macierewicza to wie o co mi chodzi. Kaczyńscy dla tych dwóch słów wysłali naszą armię do Afganistanu. Do tego skłócili nas ze wszystkimi sąsiadami. Dobrymi gospodarzami to oni zdecydowanie nie byli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Diddl
0 / 0

logray, dla twojej informacji to TUSK nie chce zawrócić naszej armii z Afganistanu. A czy Afganistan jest ojczyzną Kaczyńskich, że mówisz o patriotyzmie? I z kim niby nas skłócili? Z ruskimi? Prawdziwy Polak nigdy nie zaprzyjaźni się z ruskimi. Wybaczyć zbrodnię katyńską możemy, nigdy zapomnieć. Chociaż patrząc na zamach w Smoleńsku (tak, to był zamach i tylko ślepi i głusi twierdzą inaczej) nie jestem pewna czy i wybaczyć powinniśmy. Zwłaszcza, że ruscy nie chcieli się przyznać, tylko zwalali winę na Niemców. Dopiero Lech Kaczyński wymusił na nich przyznanie się do winy. Co do gazu... moglibyśmy mieć własny gaz ziemny, gdyby nasz "kochany" premier Tusk go nie sprzedał. A tak to jesteśmy na łasce ruskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
-1 / 1

Diddl, specjalnie dla ciebie postanowiłem zrobić kopiuj i wklej i masz tu cześć wpisu o zbrodni katyńskiej z Wikipedii: "13 kwietnia 1990 roku podczas wizyty prezydenta RP Wojciecha Jaruzelskiego w Moskwie, Michaił Gorbaczow przekazał pochodzące z radzieckich archiwów dokumenty dotyczące zbrodni katyńskiej, po raz pierwszy oficjalnie przyznając, że zbrodni dokonało NKWD. Tego samego dnia w oświadczeniu państwowej agencji TASS oznajmiono, że bezpośrednią odpowiedzialność za zbrodnię katyńską ponoszą Beria, Mierkułow i ich pomocnicy[38]. W komunikacie tym, zatwierdzonym tajną uchwałą Biura Politycznego KC KPZR z 7 kwietnia 1990 roku[39], padło stwierdzenie: Strona radziecka, wyrażając ubolewanie w związku z tragedią katyńską, oświadcza, że jest ona jedną z ciężkich zbrodni stalinizmu[38]."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
-1 / 1

Więc, gdyby być złośliwym można by powiedzieć, że to Wojciech Jaruzelski wymusił na Rosjanach przyznanie się do winy. Więc proszę cię Diddl, nie pisz głupot i nie ubóstwiaj Lecha Kaczyńskiego. Bo widzę, że tworzysz sobie z niego herosa, którym nie był. Był tylko politykiem - first objective = electorate. Ale zgoda z tym, że był w danym momencie naszym Pierwszym Obywatelem więc szacunek się należy. Oraz porządne potraktowanie śledztwa. Ale pamiętaj, nie bądź fanatykiem jeśli chodzi o polityków - bo takie postawy właśnie skłócają nasze społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2012 o 17:33

avatar Diddl
0 / 0

Taa, wikipedia jest bardzo wiarygodna skoro mogą pisać wszyscy, nawet nie mając pojęcia o czym. Zauważ, że pomiędzy 1990 a 1940 minęło 50 lat. Czyli przez pół wieku ruscy nie przyznawali się do katynia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 listopada 2012 o 15:49

L Lethorin
0 / 0

Tego, że ukrywali nikt nie neguje ale ty próbujesz nam tu wcisnąć jakieś bujdy o Kaczyńskim. A jeżeli tekst w Wikipedii ci nie pasuje to znajdź bardziej wiarygodne źródło i obal to co zacytowałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 listopada 2012 o 20:36

avatar kszysztow
-1 / 1

Brak trzeciej opcji " MAM TO QRWA W DU..E"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateo1145
0 / 2

To jasne ze to zamach bo gdyby to byl normalny wypadek,przyjmij ze ruscy sa niewinni z ich strony nic nie poszlo nie tak wszystko cacy to by oddali wrak ,nie myli by wraku ani nie tneli , nie zabili by autora filmiku amatorkiego o smolensku ktorego wszyscy kojazymy ,nie wciskali by klasm z ust tej mendy anodiny ze to polski general byl pijany i ze to wszystko przez polakow,poprostu powiedzieliby macie polacy czarne skrzynki macie wrak my nic nie zrobilismy i pocalujcie nas w dupe.Jedna jeszczerzecz ktora daje mi do myslenia to tyle samobojst ludzi ktorzy mieli powiazania ze sprawa katastrofy smolenskiej nawet w polsce.Ostatnio strzelil sobie w leb ruski kontroler ktory byl 10 kwietnia na wiezy...Nastepna sprawa pozamieniane ciala niekompletna i neifachowa naliza dna przez rosjan oraz specjalne oranie ziemi w miejscu gdzie rozbil sie tupolew...Pomijac juz anazlizy ekspertow ze skrzydlo samolotu nei moglo sie zlamac o jakies glupie drzewo ...Jesli dla was wszystko gra to prosze bardzo brnijcie dalej w te klmastwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B basiunia999
0 / 0

Nie wydaje mi się że robienie ankiety na Demotywatorach to najlepszy sposób by uzyskać informacje o tym co sądzi polskie społeczeństwo. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kirman
0 / 4

Trzeba być głupim żeby myśleć że to był tragiczny wypadek. Że niby zawadził o drzewa i się rozleciał na kawałki? hahaha zabawne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aikus
0 / 0

Z tym, ze przydalaby sie jeszcze opcja pt. "Mam to do tego stopnia w dupie, ze jeszcze jeden demotywator na ten temat i pozegnam sie z demotywatorami w ogole."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar medlove
0 / 0

Ja daje słabe bo to nie kwejk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MickeyMouse1990
0 / 0

a ja mam to w dupie. dziekuje. dobranoc. jednak uwazanie ze to zamach to kompletna paranoja, na pokladzie nie bylo ani jednej waznej osoby ktora moglaby komus jakos zaszkodzic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem