wojtekjd 6 grudnia 2012 o 19:03 0 / 0 To jest BMW 600... 1) http://www.vintagemicrocar.com/images/microcars/bmw_600_blue.JPG 2) http://klassikauto.pl/wp/wp-content/uploads/2012/02/BMW_600_3.jpg Odpowiedz Komentuj obrazkiem Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2012 o 19:03
Khelthuzad 6 grudnia 2012 o 20:24 +2 / 2 Tylko ja odnosze wrazenie ze autor uwaza strefy zginotu za jakis glupi kaprys producentow samochodow? Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matisowy 7 grudnia 2012 o 9:35 0 / 0 W tam tych czasach wiedzieli co to znaczy strefa zgniotu i dlatego seryjnie był montowany "szyber dach" co po wypadku oznaczało wyjście awaryjne. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prakticafan 7 grudnia 2012 o 17:21 0 / 0 strefa zgniotu minimalnie mniejsza niż w Smarcie... Sam wóz trochę większy, ale o jakich możliwościach przewozowych! Odpowiedz Komentuj obrazkiem
DJozor 7 grudnia 2012 o 21:40 0 / 0 polski Mikrus też miał wejście od przodu ;) Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Dannonka 8 grudnia 2012 o 14:00 +1 / 1 a wiecie, że to maluch jest najbezpieczniejszym samochodem ze wszystkich? strefa zgniotu kończy się na silniku... :) Odpowiedz Komentuj obrazkiem
To jest BMW 600...
1) http://www.vintagemicrocar.com/images/microcars/bmw_600_blue.JPG
2) http://klassikauto.pl/wp/wp-content/uploads/2012/02/BMW_600_3.jpg
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2012 o 19:03
Tylko ja odnosze wrazenie ze autor uwaza strefy zginotu za jakis glupi kaprys producentow samochodow?
W tam tych czasach wiedzieli co to znaczy strefa zgniotu i dlatego seryjnie był montowany "szyber dach" co po wypadku oznaczało wyjście awaryjne.
strefa zgniotu minimalnie mniejsza niż w Smarcie... Sam wóz trochę większy, ale o jakich możliwościach przewozowych!
polski Mikrus też miał wejście od przodu ;)
a wiecie, że to maluch jest najbezpieczniejszym samochodem ze wszystkich? strefa zgniotu kończy się na silniku... :)