Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
815 1202
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K kinga71
-2 / 20

A może szepcze tylko my nie umiemy tego odczytać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
-2 / 12

Albo po prostu czas skończyć z tym jednym wielkim burdelem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klaudia192
0 / 16

Może nie jesteśmy warci ocalenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rodia
+2 / 22

Dlaczego Bóg nie szepcze ?
Dlatego ponieważ przed apokalipsą nie należy się chronić. Apokalipsa to powtóre i ostateczne przyjście Pana w Chwale. Dla człowieka oznacza ostateczne wybawienie. Apokalipsa jest czymś strasznym dla pogan. Dla chrześcijan (nawet dla tych grzesznych) jest dobrą nowiną i powodem do radości.
Jeśli już więc wiemy o tym co napisałem powyżej to teraz łatwo przeprowadzić test wiary: boję się apokalipsy czy jej wyczekuję? to da odpowiedź na to czy jestem poganem czy chrześcijaninem.

Pozdrawiam
Trzymajcie się ciepło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
+7 / 11

Jako grzeszny chrześcijanin raczej nie spodziewałbym się niczego dobrego dla siebie. Sprawiedliwość to sprawiedliwość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gocusnk
+4 / 14

Nie prawdą jest, że każdy chrześcijanin powinien się cieszyć z apokalipsy. Księga Psalmów 37 rozdział wersety od 9 do 11 i 27 werset pokazują, że "złoczyńcy zostaną wytraceni" Bóg nie mówi, że tylko poganie zginą a chrześcijanie nie zginą. Każdy ma możliwość przeżyć jeżeli będzie się stosował do słów z Ewangelii według Jana 17 rozdział 3 werset, gdzie jest napisany jeden z warunków odziedziczenia życia wiecznego. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A akasha
+1 / 3

DOKLADNIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mala1nisza
+4 / 14

Taka prawda - Bóg dokładnie mówi co robić. Ba! Mówi nawet więcej niż potrzeba wiedzieć, by ocaleć. Ale ludzi to nie interesuje. Tak jak nie interesowało wtedy. Zresztą nie bez powodu zostało powiedziane:

Jakie bowiem były dni Noego, taka też będzie obecność Syna Człowieczego. 38 Bo jacy byli w owych dniach przed potopem — jedli i pili, mężczyźni się żenili, a kobiety wydawano za mąż, aż do dnia, gdy Noe wszedł do arki, 39 i nie zwrócili na nic uwagi, aż przyszedł potop i zmiótł ich wszystkich — tak będzie z obecnością Syna Człowieczego.

No... I nie dość, że nie zwracają na nic uwagi, to jeszcze twierdzą że nikt nic nie mówi :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 6288
-1 / 3

Pewnie komuś powiedział :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar armageddon96
-3 / 15

Bóg szepcze cały czas ale tylko nieliczni umieją to usłyszeć.. niestety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanBeliara
+5 / 9

Masz całkowitą pewność? Wybacz, ale nie cierpię, jak ktoś coś mówi w sprawie religii powołując się na "ja wiem lepiej a Kościół mnie całkiem popiera".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mala1nisza
0 / 16

Ja mam pewność - sprawdziłam to osobiście. I nie mówię tutaj o objawieniach ani żadnych mądrych księżach. Bóg nie tylko szepcze, ale mówi. I KAŻDY może go usłyszeć. Tylko mało kto chce się wysilić na tyle, by chociaż spróbować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szym201
-4 / 6

sądząc po twoim nicku widze że próbujesz zaszpanować przy innych aby myśleli że jesteś starczy ale te 96 w nicku za dużo mówi ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Siemaq
+1 / 3

Wiesz "starczy" to może być uwiąd, kolego :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mala1nisza
0 / 10

A kto Ci powiedział o jakichś głosach, kobieto? Nikt dzisiaj żadnych głosów od Boga nie słyszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2012 o 18:42

avatar belzeq
+3 / 7

@armageddon96 Tych co słyszą szepty bogów, zwykle nazywamy schizofrenikami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eSoseN
0 / 0

Na świecie nie ma tyle wody, żeby taki potop mógł kiedykolwiek istnieć. Niemniej jednak wierzę w Boga, a nie KK

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sealtiel
-2 / 8

Jeżeli ty szepczesz do Boga to się modlisz, ale jesli on do ciebie to...wszyscy warci ocalenia są w psychiatrykach pozamykani. A zatem tam apokalipsa nie dotrze :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
+10 / 14

Podobno ty mówisz do Boga modląc się, a gdy czytasz Biblię to On mówi do Ciebie... wiem, że niektórzy uważają chrześcijan za niespełna rozumu, ale w czytaniu Biblii nie ma chyba nic złego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inOs
-4 / 20

Jestem w szoku, ze az tyle ludzi ma w glowie biblie zamiast mozgu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
+5 / 17

Jestem w szoku, że aż tylu ludzi ma wpojone przekonanie o głupocie wierzących zamiast tolerancji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inOs
-5 / 13

Wpojone przekonanie? Haha, ja to wywniaskowalem po tych komentarzach, zamiast mowic logicznie to tylko cytuja biblie jakby ona byla od samego boga, eh.. I te "rozmawianie z bogiem" szkoda slow i czasu na takie gadanie, narazie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sanchezz
+3 / 9

Ale czemu odrazu poganem? Może ktoś jest muzułmanem, żydem czy obojętnie kim innym. Nie można dzielić wszystkich na gorszych i lepszych, bo może to chrześcijanizm jest kłamstwem a inna religia prawdą... i co wtedy? A jaką też masz pewność, że pogaństwo nie było prawdziwe lub wierzenia starożytnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 6

Zgadzam sie w pelni z toba,prawie w kazdej religi twierdzi sie ze to ich,jest ta prawdziwa religia.Wiec nie ma sie pewnosci,religia chrzescijanska nie zostala wymyslona,zwlaszcza ze w kazdej religi brak dowodow na istnienie czyjegos boga.Moze okazac sie ze religia starozytnych egipcjan jest ta prawdziwa,albo ze zadna z religi nie jest prawdziwa.A co do konca swiata,to nie bedzie go,a tym bardziej w tym roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2012 o 17:49

D dzimi94
+1 / 9

Ja akurat z Tobą się nie zgodzę. Po pierwsze tylko z Biblii dowiadujesz się aż tak dużo o Bogu i jego cechach nastawieniu co lubi czego nienawidzi. Po drugie Biblia była spisywana przez 1600 lat i jest księgą, której orędzie przetrwało w całości. Z tego wniosek, że była bardzo ważna dla ludzkości gdyż była przepisywana i chroniona przez wiele osób, a czasy p.n.e i początkowe n.e. to nie była doba, że takie zabezpieczenie było proste. Po trzecie w Biblii (w żadnej księdze innych religii tego nie znajdziemy) zawarto jak było kiedyś przed człowiekiem, zawiera proroctwa, które sprawdzały się po latach, i które w dobie obecnej również się sprawdzają lecz wiele osób ich nie dostrzega. Biblia zawiera ponad 40 przysiąg Boga zawieranych z poszczególnymi ludźmi (np. Abrahamem) i ludem Bożym. Co ciekawe w tych przysięgach nie dotrzymywali słowa tylko ludzie. Natomiast te, w których ludzie dotrzymywali słowa się sprawdzały. Kolejną rzeczą jest, że w Biblii znajdują się opisy wielu bitew zdarzeń, które są potwierdzone wykopaliskami i odkryciami ludzi. Ponadto Biblia zawiera szereg rad i zasad, które pomagają ludziom prowadzić łatwiejsze i szczęśliwsze życie. Jednym słowem Biblia to jedyna księga, która jest kompletna gdyż jest w niej opisane wszystko tak, aby człowiek uwierzył w to i zaczął postępować zgodnie z nią. Dodatkowo jest to księga napisana pod natchnieniem Boga czyli jest to księga której autorem jest Bóg a osoby którą ją spisywali to tylko pośrednicy jak w przypadku sekretarki, która pisze co jej każde pracodawca.
Największym argumentem jednak jest to, iż najwięcej osób pisze tu swoje opinie, które tekst z Biblii widziały tylko na J. Polskim, bo nawet na lekcji Religii jest już to dość rzadkie zjawisko. Dodatkowo znając życie nie uważały, a co dopiero rozmyślały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-2 / 6

@dzimi94.Nim zaczeli ludzie spisywac biblie,to pierw ustnie przekazywano sobie informacje,co do wydarzen opisanych z bilbi,to nie maja nigdzie potwierdzenia.Wielki Potop?brak dowodow,podobnie z arka,z dekalogiem itp.Nawet ksieza,mowia o tym by nie brac informacjiz bilbi doslownie,bilbia ma nauczac,ale nigdzie nie ma dowodow,ze wydarzenia w niej zawarte mialy miejsce np:plagi egipskie,ktore da sie wytlumaczyc w naukowy sposob.Nie wspominajac juz o tym,ze ta ksiege kazdy moze interpretowac na setko roznych sposobow i kazda interpretacja bedzie dobra na swoj sposob.Sa tez religie duzo starsze niz chrzescijanstwo,wiec udowodnij mi czemu one mialby nie byc prawdziwo.Np:wiara starozytnych egipcjan,na scianach zostaly zapiski na ten temat i sa one duzo starsza niz zapiski z bibli.Wracajac do informacji w bibli nt.Boga jaki to byl,to nie mamy pewnosci czy to nie jest wymyslone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2012 o 18:51

M mala1nisza
0 / 2

masti, ale dzimi powiedział Ci właśnie co takiego wyjątkowego jest właśnie w Biblii. Powiedział, że Biblia jest wyjątkowa ponieważ zawiera np. proroctwa, które poświadczają o jej wiarygodności. W egipskich hieroglifach tego nie ma.

Co do potopu, to się akurat mylisz. Naukowcom udało się w naukowy sposób wyjaśnić wystąpienie takiego zjawiska jak potop. Również uprzedzając kolejny zarzut, podobnie z rozstąpieniem Morza Czerwonego czy Krzewem Gorejącym. Są to naukowo udowodnione fakty.

Owszem - ustnie przekazywane. Natomiast zwróć uwagę na jeszcze jeden szczegół. dzimi wspomniał, że Biblia spisywana była przez 1600 lat. Nie dodał, że robiło to 40 różnych ludzi. Nie znających się, żyjących w różnych epokach i o różnym statusie społecznym. A jednak każdy z nich, w najdrobniejszych szczegółach uzupełnia całą historię. Biblia opowiada jedną historię od początku do końca. Dzięki czemu możemy jej zaufać (jako jeden z argumentów poświadczający o jej wiarygodności).

Co do różności interpretacji to... hm... Tylko od Ciebie zależy jak zrozumiesz to co tam napisano, ale uwierz mi - jeśli się wgłębisz w to co tam napisano, to nawet jeśli szczegóły będą dla Ciebie różne, to znajdziesz tam podstawowe nauki biblijne, których inaczej się zwyczajnie nie da zrozumieć. Będziesz wiedział że jest Bóg, że jest Jezus, że będzie nowe życie. Pierdoły mogą się różnić - ale podstawa zawsze będzie ta sama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 1

@mala1nisza.Proroctwa sie sprawdzaja bo ludzie chca to tak interpretowac i kojarzyc z aktualnymi wydarzeniami.Bodajze w 1 z proroctw jest o 2 plonocych skalach(niektorzy ludzie mysla ze chodzi tu o wieze z 11 wrzesnia,czyli atak na WTC)a rowniez dobrze,moze to oznaczac calkowicie co innego,to ze ludzie tak kojarza sobie,to juz ich sprawa.Rowniez dobrze moge napisac,plonaca fala pokryje wyspe,pozniej bedzie jakies wydarzenie i ludziom skojarza sie moje slowa,z tym wydarzeniem(moze chodzic tu o tesy nuklearne np:bomba car,ktora spopielila wyspe).Co do morza,to naukowcy wyjasniali mozliwe sposoby,i one byly efektem dzialan matki natury.Kazdy moze wierzyc w co chce,nikomu nie zabraniam.Sam w pewnym sensie uwazam sie za osobe wierzaca,ale podchodze do tego z dystansem,nauki kosciola nie zawsze do mnie trafiaja.A rzeczy znajdujace sie w bilbi,mogly byc dodane przypadkiem(oczywiscie nie wszystkie) przez ludzi,czyli w wyniku bledu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2012 o 22:43

M mala1nisza
0 / 2

Ale ja nie mówię o proroctwach pod tytułem "będzie niebieska woda". Zobacz:

Oto, co rzekł Jahwe do swego pomazańca, Cyrusa, którego prawicę ująłem, by podbić przed nim narody — żeby zdjąć pasy z bioder królów; żeby otworzyć przed nim podwoje, tak iż nawet bramy nie będą zamknięte

Jest to proroctwo - o ile dobrze pamiętam wypowiedziane 200 lat przed wydarzeniami opisanymi. Król wymieniony jest z imienia. Bóg powiedział, że bramy nie będą zamknięte. Co się stało? Król Cyrus zaatakował Babilon i wlazł tam w momencie, kiedy w Babilonie była impreza i nikt nie pozamykał bram. Tutaj nie ma żadnych interpretacji. Jest powiedziane wprost co się stanie, i dokładnie to się zaczyna dziać.

Bardzo mało jest proroctw, które są mgliste. Nawet proroctwa dotyczące chronologii, będące nieco mgliste, sam prorok wyjaśnia.

Wiesz co, tak - efekt matki natury. Tylko kto powiedział, że Bóg powinien się okazać przez fizyczny paluch z nieba? Bóg stworzył prawa natury, więc dlaczego miałby się nimi nie posługiwać. W końcu jest ich twórca.

Co do błędów czy dodatków. Biblia sama siebie tłumaczy. Jest dokładna w najmniejszych pierdółkach, więc raczej nie mogło tam być żadnych "przypadkowych dodatków", bo przestałoby się to składać w jedną całość.

Argument "każdy wierzy w co chce", jest fajny do momentu kiedy nie mówimy "żadna religia nie ma dowodów na istnienie Boga". Bo w tym momencie ja mam dowód na istnienie Boga - jest nim (między innymi) Biblia. Więc jeśli krytykujesz mój dowód, to "każdy wierzy w co chce" już nie ma racji bytu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-1 / 1

Mowiac ze kazdy wierzy w co chce,mam na mysli ze ma do tego prawo,wydarzenia z bilbi nie zostaly nigdzie potwierdzone,to tylko opisy ludzi.Nawet sytuacje opisane w bilbi,nie musza dowodzic ze to sprawka Boga,tylko zwykly wplyw natury,na ktory Bog nie mial wplywu co z reszta tez zostalo naukowo opisane i potwierdzone.Gdyby jednak Bog istnial,to by pomogl cierpiacym ludziom,jak narazie to tylko szatan sie okazuje,demony i duchy(opetania),jezeli rzeczywiscie jest to opetanie,a nie jakies urojenia psychiczne,z reszta takie zjawiska to nawet watykan weryfikuje,czy to rzeczywiscie nie choroba psychiczna itp.Wiele wydarzen opisanych w bilbi,ma tylko nauczac na przykladzie wymyslnych historyjek np:O synie marnotrwawnym,co nie znaczy ze takie sytuacje nie moglby miec miejsca.Idac dalej,czemu by nie zaczac twierdzic ze muzulmanizm jest ta prawdziwa religia?podobne nauczania maja,podobne historie np:Abel i Kain,tyle ze imiona i sytuacje moga sie nieco roznic,ale to samo znaczenie/przeslanie nawet w opowiadanich egipskich jest podobna historia,tyle ze na przykladzie ich bogow.Dodam tez ze w koranie,tez jest bodajze opisany Mojzesz,Jezus mniejsza o to,nie chce mi sie teraz szukac,jutro poszukam.Chodzi mi o to ze sa powiazania historyczne,wiec czemu by nie sadzic ze to koran,jest ta prawdziwa ksiega,a bilbia tylko kopia lub czyms podobnym.Religia muzulmanska tez jest dobra,nawet wyznawcy bardziej wierzacy niz wiekszosc naszych chrzescijan.Mam na mysli to,ze tam potrafia sie modlic nawet na srodku ulicy,obojetnie w jakim kraju by nie byli,a u nas ludzie wstydza sie nawet znaku krzyza.Tak wiem,wybieglem z tematu,mysle ze nie powinno sie sadzic ze to wlasnie ta nasza religia jest ta prawdziwa,a wszystkie inne falszywe itp.Co do proroctwa o Cyrusie,nie uwierze poki nie znajde dowodow w postaci dat napisania itp,jutro poszukam bo teraz pozno godzina,by sie bawic w to.PS.To z ksiegi wyjscie,jakbys mogl/a dac wersety itp,to bylbym wdzieczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 0:02

M mala1nisza
0 / 2

masti, szkopuł w tym, że prawda nie tkwi w ŻADNEJ religii. Bo to nie religia tworzy prawdy o Bogu, tylko Bóg tworzy prawdę. I są różne sposoby na jej odkrycie - każdy ma swój sposób.

Na jakiej podstawie twierdzisz, że nie zostały potwierdzone? Sam powiedziałeś, że nauka potwierdza, że wydarzenia takie a nie inne zachodziły - chociażby w przyrodzie. Historia również potwierdza wydarzenia, które były w Biblii. Chronologie biblijne, rody królewskie, czy wydarzenia historyczne mają swoje potwierdzenia w świeckich źródłach. Chociażby proroctwo o którym wspomniałam - o jego spełnieniu wiemy ze świeckich kronik i dokumentów.

Wybacz, ale brak wpływu Boga na działanie natury nigdzie nie został opisany. Zostały opisane prawa fizyki, matematyki czy chemii. Zbadana przyczyna czy naturalne możliwości danego miejsca, czy rzeczy do tego, by to czy tamto miało miejsce. Ale jak już pisałam - nikt nie powiedział, że Bóg nie posłużył się prawami które sam stworzył do tego, by osiągnąć to czy tamto.

Co do cierpienia ludzi. Widzisz - mówisz, że Szatan objawia swoje działanie. Że to bardziej do niego pasuje. I masz rację. Nie będę tutaj opowiadać dokładnie dlaczego dzisiejszy świat wygląda w ten a nie inny sposób - jeśli masz ochotę to zapraszam na priv. Nie mniej jednak Biblia dokładnie tłumaczy dlaczego tak jest.

Co do wymyślonych historyjek o synu marnotrawnym to - znowu masz racje. Wiele było historii takich o których Jezus mówił jako o "przykładach" czy "przypowieściach" jak wolisz. Zresztą w ogóle o Jezusie jest powiedziane, że nie mówił do ludu inaczej jak tylko w przykładach. Bo to było im łatwiej zrozumieć. Chociaż nawet uczniowie prosili go, by wyjaśniał im niektóre z tych przykładów. Są informacje, o których powiedziane jest, że jest to tylko przykład, ale są takie, które są faktami, do których może sięgnąć każdy. I przeważającą ich większość sprawdzić.

Dlaczego nie inne księgi? Bo tylko ta mnie przekonuje. Tylko to trzyma się dla mnie kupy i jest moim zdaniem najbardziej wiarygodne. I mówię to z perspektywy kogoś, kto z innymi religiami miał trochę do czynienia. I jak się okazało, tylko Biblia daje mi odpowiedzi, tylko biblia zawiera proroctwa szczegółowe, dokładne, których spełnienie mogę również sama obserwować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aramor
+2 / 4

Bo nic sie nie stanie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szym201
+1 / 3

No! Wkońcu jeden normalny! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fowl
+4 / 4

BO. JEJ. NIE. BĘDZIE.

Dotarło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2012 o 18:36

K Karasov
0 / 2

Bo to jeszcze nie czas?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szym201
+2 / 2

nie głąbie. BO TO BUJDY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shinya_123
-1 / 3

Nie wierzę w Boga. Nie wierzę też w koniec świata, aleee... mały niepokój w sobie mam. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadzio132
+1 / 1

żebyś się głupio pytał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Comr4de
+1 / 1

Naprawde myślisz że jesteś tym jedynym z całego świata jak Noe? Nie rozśmieszaj mnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jazu
-4 / 4

Przecież w Boga się nie wierzy. Poco miałby więc dawać wskazówki? Poza tym co to za koniec świata skoro można się przed nim uchronić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Milosz123
+1 / 3

Tyle, że ,,tym razem" Bóg poświęcił sporą część Nowego Testamentu, aby przekazać nam, jak mamy się uchronić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kalingrad44
+1 / 1

nie będzie końca świata . w biblii jest napisane że nie będziesz znał dnia ani godziny i że będą widoczne znaki na niebie i wielka woda zaleje wszystkie lądy a wtedy pan zejdzie na ziemię w dniu ostatecznym. a jeśli jest coś o podpowiedziach Bożych to ten demot jest głównie dla chrześcijan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patologia98
+1 / 1

I wiele miesięcy budowania arki poszło w piz*u

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S save1
-2 / 2

moze to ze boga nie ma?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patryko66
0 / 0

Kto chce poznać Boga zapraszam na priv lub GG ;) 9803119 Pozdro !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marciex
0 / 0

Może dlatego że nie będzie apokalipsy 21.12.12-.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalia24
0 / 0

Bo jej nie będzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem