Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Brawo dla tego pana!

W końcu ktoś powiedział prawdę Tuskowi prosto w oczy o jego pracy

www.demotywatory.pl
+
6983 7399
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar krystian11010
+185 / 225

Potrzebujemy więcej takich ludzi . Widać w Polsce są jeszcze ludzie, którym zależy na rodakach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NajlepszyKomentarz
+97 / 121

Ciekawe co Tusk powie na protest 23 marca. Jakbym ja coś takiego usłyszał, to bym poddał się do dymisji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2013 o 16:29

avatar damian4600
+66 / 80

Ten człowiek jest jadnym z nielicznych ludzi na poziomie w tym syfie na wiejskiej. Inteligentny, wykształcony i jak się domyślam po wypowiedzi profesor. Teraz przyrównajmy tego Pana do Pani Muchy, Pana Palikota, Pana Niesiołowskiego, Pana Grodzka i wielu innych. Różnicę widać na pierwszy rzut oka, to zwykłe średniactwo z dyplomem kupionym na rynku u ruskich. W instytucjach państwowych powinni znajdować się sami specjaliści od ekonomi, finansów i innych ważnych i rzeczy. Zamiast tego mamy wizerunkowych frajerów, którzy sprzedają co popadnie aby tylko słupki na moment skoczyły. Ja osobiście chciałbym aby rząd był zbiorem wybitnych intelektualistów prowadzonych przez wielkiego stratega politycznego. A co mamy?... Czy tylko ja zauważam to że coś tak oczywistego, nie jest w cale takie oczywiste? Pozdrawiam !! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+6 / 12

damian4600! Pragnę zauważyć, że wysublimowana grupa, która rządzi krajem to właśnie jest stan szlachecki, który my znieśliśmy, a za którym po kryjomu ludzie tęsknią. Co prawdą kryteria dostanie się do tej grupy są ciut inne niż w przeszłości, ale założenia są podobne. Kiedyś, ze względu na posiadane bogactwo szlachta starała się o jak najlepszą edukacje dla swoich dzieci, stąd też skutek był taki że byli to najwybitniejsi ludzie kraju (pomijając oczywiście zubożałą szlachtę, która była defektem tamtego systemu). Teraz natomiast można by zrobić stan szlachecki, w którym, np. byli by absolwenci szkół wyższych znajdujących się w pierwszym tysiącu najlepszych szkół na świecie. Oczywiście proponuje tu demokracje szlachecką. Grupa ta składała by się z mniej więcej 10 procent społeczeństwa i tylko oni mieli by prawo głosu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EvilTwin
+5 / 11

Wszyscy ladnie przemawiaja a jak tylko dochodza do wladzy robia swoje. Tusk tez pieknie mowil... Kazda partia, ktora nie jest uwladzy krytykuje partie rzadzaca, ale nie potrafia nic zaproponowac realnego w zamian. Z drugiej strony co 4 lata wybierana jest praktycznie inna partia. Te zas maja inne wizje naszego kraju, a w te 4 lata nie da sie zbudowac dobrze prosperujacego panstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 marca 2013 o 21:11

D duncan
+1 / 3

Wasza Wysokość, widzę, i bardzo mnie to cieszy, że wielkie umysły myślą podobnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar slonmedia
-4 / 4

nie podniecać sie dziewczynki. pis sam sobie s---ra na głowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamelieon
+6 / 8

Zaraz media zajmą się propagandą i wyjdzie, że to jakiś pijak albo obłąkany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sasetka186
+4 / 16

Najszczersza prawda. Tak jest jak władza uderza do głowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ninja33
+3 / 21

na prezydenta go

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Burczyk91
+13 / 21

Miejmy nadzieje że po następnych wyborach wszystko się zmieni i również ci debile co chodzą i głosują na tuska bo wybudowali stadiony za pieniądze z euro2012 i myślą że to zasługa tuska :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar levborodin
+5 / 5

Słuchaj, jeśli nie chcemy aby ryża małpa wraz z całą swoją hołotą do reszty rozkradła kraj to nie możemy czekać do wyborów. Jeśli poczekamy do wyborów to pozostaną jedynie same zgliszcza, rekordowe bezrobocie, pogłębi się zubożenie obywateli, zaś za granicę wyjadą kolej 2 miliony obywateli jeśli nie więcej, pod warunkiem że tamtejsze rynki będą w stanie wchłonąć taki napływ ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P papus
+2 / 20

Gdyby zabrać Polsce dotacje unijne co by nam zostało? NIC. Prawie wszystko jest budowane z dotacji, więc co sie dzieje z naszymi podatkami? Idą jako premie dla "władz najwyższych". Banda złodziei... nie dość, że mamy bardzo wysoki VAT, pierdylion innych opłat oraz mandaty od policji na każdym kroku to jeszcze nie mają dosyć. Brawo dla Pana na mównicy bo powiedział prawdę, niedługo pewnie odwiedzi go seryjny samobójca. Tusk wcale nie wywalczył ŻADNYCH pieniędzy z unii - on po prostu nie dał ich odebrać! To była kasa która się Polsce po prostu należała, a donald siedział w biurze i nie podnosił słuchawki telefonu bo by mu powiedzieli, że muszą pomniejszyć przelew.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+24 / 28

"W latach 2008-2013 mieliśmy jakieś 260 mld przyznane, czyli ok 45mld rocznie. Co roku wpłacaliśmy prawie 20 mld (składka rośnie co roku). Wiadomo też, że jeśli wykorzystanie funduszy unijnych wynosi 80% to jest to bardzo dobry wynik. Czyli na czysto mieliśmy max. 15mld rocznie z UE. Ale to nie koniec. Nasze biedne gminy aby zbudować drogi itp. musiały brać kredyt w zachodnich bankach, bo jakie są teraz polskie, gdyż dofinansowanie do inwestycji to zawsze nie więcej niż 60% jej wartości. W dodatku beneficjent musi najczęściej wyłożyć całą kasę, a potem otrzymuje zwrot. Tak samo z dopłatami do maszyn rolniczych, z tym że tutaj cała kasa wraca na zachód, gdyż trudno kupić dzisiaj dobry polski ciągnik, wszystko w p*zdu rozj***ne. Jeśli chodzi o dopłaty bezpośrednie, to wynoszą one 30% tego co dostaje niemiecki czy francuski rolnik. Czyli na czysto dostajemy co roku może 2 miliardy złotych. Co za te drobne dostaje od nas Unia? Po pierwsze nowy rynek zbytu, gdzie nie ma konkurencji, można sprzedawać Polakom rakotwórcze gówno w supermarketach. Po drugie zniszczenie konkurencji-tak było ze stoczniami, Niemcy dofinansowali swoje i przejęli zamówienia naszych, które kazali zamknąć."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+21 / 25

Zysku z Unii mamy ~15mld € rocznie. Gdybyśmy nie musieli się dostosowywać do ich durnych przepisów, dyrektyw i eko-wymogów, to byśmy więcej zdziałali bez tych 15mld € rocznie, ponieważ więcej pieniędzy marnujemy na dostosowanie się do nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 marca 2013 o 19:07

avatar ~zbychu123123
+1 / 9

to co dostajemy z unii to jest pozyczka. To wszystko jest do oddania,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar levborodin
+5 / 5

To jeszcze ja dołożę swoje 3 grosze. Pieniądze, które "dostajemy" z unii nie mogą zostać rozdysponowane dowolnie przez nasz kraj. Czyli na przykład jeśli unia dotuje sektor usługowy to z tych pieniędzy nie będziemy mogli wydać nawet złamanego grosza na oświatę czy służbę zdrowia. Unia decyduje o tym jak mamy wydawać pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hobbitbotakareklamajest
+8 / 12

Podatki sa i tak juz wysokie,a tu uwaga szoka dla socjalistow i komuchow, bogaci tworza miejsca pracy. To bogaci buduja fabryki, nie biedni.
Druga sprawa, o co oskarzasz PiS? o to ze w tej chwili jest opozycji i nie ma zadnej wladzy w Polsce?? Logiko kolego nie grzeszysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 5

To są XIX wieczne brednie! Jakie to fabryki tworzą bogaci! Bogaci to pasożyty którzy przepierd*ją ogromne środki które możnaby wydać na rozwój. W Polsce bogaci budowali co najwyżej farmy niewolników (XIX wiek), wszystkie wielkie inwestycje w tym kraju tworzyło państwo, zarówno przed wojną (Gdynia, COP) jak i po wojnie. Po 1989 roku bogate pasożyty tylko przejmowały za pół darmo to co naród zbudował.
Dzisiaj w czasach globalnej gospodarki bogacze (mam na myśli multimilionerów i miliarderów) niczego nie tworzą ze swojej kasy, wielkich inwestycji dokonuję spółki akcyjne, najgorsze ścierwo jakie może istnieć w gospodarce, a rządzą tymi spółkami właśnie te bogate pasożyty którzy za nic nie odpowiadają i mogą robić co chcą byle tylko główni akcjonariusze (kolejne bogate pasożyty) były zadowolone.
Więc człowieku nie bredź, albo jesteś po stronie neoliberalizmu i bogatych pasożytów, albo po stronie socjalizmu i zwykłych ludzi. Jest też trzecia droga, to też stanie po stronie neoliberalizmu i bogatych pasożytów, ale tych bogatych pasożytów dzieli się na dobrych (tzw. nasi prawdziwi patrioci członkowie narodu) i złych (zwanych żydami, ubekami, komuchami, ogólnie rzecz biorąc obcymi), w sumie to całe społeczeństwo od żebraka po oligarchę dzieli się na "naszych" i "obcych", obcym zabiera się wszystko i w końcu się ich eksterminuje, a ich majątek przejmują "nasi" (tutaj nawet "naszym: biedakom coś skapnie)
Jeszcze 10 lat temu nie musiałbym przypominać jaki to system jest tą "trzecią drogą", ale w dobie totalnie otępienie polskiego społeczeństwo i zdebilałych giimbusów, muszę przypomnieć że ten to FASZYZM! I tą drogą obawiam się że idzie pisiactwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 marca 2013 o 22:56

S skromny
+1 / 3

Zaymoon: A jakież to państwowe inwestycje się sprawdziły, albo choćby wyszły na 0 ? ZUS ? Przecież on ciągle pochłania kasę, a emerytury i tak śmiesznie niskie w porównaniu do kapitału. Odkładając tą kasę w banku ma się większą stopę zwrotu. Koleje ? Tyle kasy poszło w nie i nie trzeba mówić jak to wygląda. Szkolnictwo ? Śmiech na sali. Co trochę jest reformowane, a i tak nic z tego nie wynika. Wyjście z UE to zamknięcie rynków ? Takie samo, jak zamknięcie rynków z USA, Chinami, czy innymi krajami. Odstaw tego Lenina, czy Stalina, bo najwyraźniej Ci nie służy. Właśnie ten pan na filmiku o tym mówi, że pomimo władowania tyle kasy z UNI nic dobrze nie działa, ale to wszystko wina PISu, co nie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niuniek2000
0 / 2

Skromny co Ty porównujesz budowanie fabryki z ZUS-em, czy szkołą? No proszę Cię.
Kiedyś Państwo budowało fabryki ale, tak jak wspomniał zaymoon, były tak prowadzone, żeby upaść a ktoś mógł je przejąć za 10% wartości.
O co oskarżam PiS?
Gdy byli w Rządzie nie spełnili swoich obietnic przedwyborczych.
hobbit w większości miejsca pracy Tworzą małe i średnie przedsiębiorstwa.
Bogacze mają w nosie ludzi. Nawet jak dają pracę to za takie pieniądze, że tam się stać nie chce a nie mówiąc coś robić. Oczywiście są wyjątki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
0 / 0

"Skromny co Ty porównujesz budowanie fabryki z ZUS-em, czy szkołą? No proszę Cię. Kiedyś Państwo budowało fabryki ale, tak jak wspomniał zaymoon, były tak prowadzone, żeby upaść a ktoś mógł je przejąć za 10% wartości"
Niuniek: Tak, nawet takich rzeczy nie potrafią, a co dopiero fabryki. Właśnie dlatego nie powinny być państwowe. Monopolista narzuca swoje reguły i przerzuca koszty na podatnika.
"Bogacze mają w nosie ludzi. Nawet jak dają pracę to za takie pieniądze, że tam się stać nie chce a nie mówiąc coś robić." Państwo też ma w nosie podatników i co z tego ? Kupując bułkę w sklepie też nie zastanawiasz się, czy sklepikarz ma godne życie, albo czy piekarz zarobi na utrzymanie. Liczy się zysk i on motywuje, jednak państwo nakładając wysokie podatki winduje koszta. Co z kolei powoduje, że pracodawca mniej płaci, bo ma na takim pracowniku mniejszy zysk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niuniek2000
-1 / 1

Szkoła nigdy nie będzie przynosić Zysków. Chyba, że będzie prywatna. Ale wtedy jedni będą uczyć się jednego a inni czego innego a jak ktoś będzie biedny to nie będzie się uczył wcale. ZUS również nie ma szans zarobić, z tego względu, że wypłaca pieniądze emerytom, rencistom itd. Gdyby ZUS-u nie było to kto by im te pieniądze wypłacał? Mogę Ci przyznać racje, że mogliby lepiej nim zarządzać. Mniejsze pensje i premie dla prezesów, mniej urzędników.
Zobacz, że są firmy w części zarządzane przez Państwo. Spółki skarbu Państwa przynoszą Zysk. Ale przez wysokie pensje,premie i zatrudnianie całej rodziny, nie tak duże jak mogły by te firmy zarabiać.
Masz rację, że wysokie podatki, składki itp powodują zwiększenie kosztów. Jestem jak najbardziej za ich zmniejszeniem. Myślę, że nie spowodowałoby to zwiększenia zarobków, ale zmniejszenia cen produktów...
Obecnie Rząd ma w nosie ludzi bo wie, że nic mu nie grozi. I to tylko i wyłącznie nasza wina...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
0 / 0

niuniek: Sam stwierdziłeś, że to jest właśnie problem państwa - nigdy nie przynosi zysków, potęguje tylko koszty przerzucając na podatnika. Jak podatnik krzyczy, że państwo za dużo mu zabiera, to ono nazywa go chciwym. Dodatkowo sieje się nepotyzm i kolesiostwo. Nie bardzo można to zmienić, bo państwo stosuje przymus i chroni przede wszystkim siebie. Na wolnym rynku przedsiębiorstwo, które tak działa po prostu bankrutuje, bo nikt dobrowolnie nie kupuje cały czas tandetnych usług za grubą kasę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jacekl7
+13 / 23

Ja to się boję, żeby tego pana nikt nie "samobił" bo to takie "trendy" się zrobiło w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TakiPolak
-1 / 5

Rzeczywiście brawo dla tego Pana! Świetny demot. Protest bedzie 23 marca, w sobotę, w Warszawie. Dzięki temu więcej ludzi przyjdzie niż w środku tygodnia 20 marca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grim312
+1 / 3

"szczery" gościu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kamis91
0 / 6

Dobrze gada polać mu :) wreszcie ktoś sie odwarzył wypowiedzieć całą prawdę .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KomentatorXP
+8 / 12

Tutaj, w tym kraju nie po co dalej żyć. Wszyscy uciekają za granicę, by przeżyć, by być jak najdalej od tego "polskiego survivalu", w którym walczysz o to, by przeżyć, a nie o to, by dobrze żyć. Może i był szczery co do Tuska, może i powiedział mu prawdę prosto w oczy, ale nie oszukujmy się - on i tak pewnie to zleje, spłynie to po nim jak woda z dupy kaczki. Bo co zrobi jeden przeciwko 460 (p)osłom, którzy wolą zapychać sobie kieszenie i być głuchym na rozpaczliwe wołanie rodaków o kromkę chleba? Jak tak dalej pójdzie, Polski już nie będzie. To, co zostało wywalczone przez naszych przodków, rozwieje się w pył przez nieudolny rząd i ich bezczynne działanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loolipop
+2 / 2

"Bezczynne działanie", dokładnie - czyli jak tu zarobić, żeby się nie narobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+15 / 19

Hitler w grobie puka się w czoło że po co wysyłał wojska jak można było Polskę podbić gospodarczo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+6 / 6

No to robi to w piekle :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ktosik1231
+1 / 9

20 marca my również musimy pokazać swoje niezadowolenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaju
+6 / 22

Poseł Krzysztof Szczerski jeszcze nie wie, że w najbliższym czasie może popełnić samobójstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Misquamacus
0 / 4

Eee tam samobójstwo- za dużo ludzi chcących żyć, ostatnio popełnia samobójstwo- w moim odczuciu albo zrobią z niego chorego psychicznie albo będzie miał nieszczęśliwy wypadek samochody. Ten pan po prostu powiedział to co 30 % tych, co głosowali na PiS wie od kliku lat. Reszta teraz się dopiero budzi -tylko ilu z tych co teraz potępia Tuska głosowało na niego w ostatnich wyborach? Ale spoko. A minę premier miał taka a nie inną-bo myślał co zrobić, żeby winę za to zwalić na PiS i Kaczora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edyta1253
0 / 10

Brawo, brawo i jeszcze raz brawo. Święte słowa, szkoda tylko że do szanownego pana Tuska to jak rzucać grochem o ścianę, w końcu Polacy mogą przecież wpieprzać sam szczaw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~shrek1
+8 / 10

po tym co powiedział będzie musiał "popełnić samobójstwo"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+6 / 10

Tutaj nawet nie chodzi o naprawę. Z roku na rok jest coraz gorzej przez coraz większą biurokrację, coraz więcej bzdurnych przepisów i coraz większe zaangażowanie w zajmowaniu się pierdołami, kodeksem drogowym, wywozem śmieci i innymi bzdetami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
+2 / 6

Skoro PO jest najlepsze, to reszta partii to chyba twory kanapowe ;) Donald zajmuje się nie tym co trzeba. Obecnie nie są najważniejsze związki partnerskie, ale walka z biurokracją i korupcją-coś co robił PiS, i za co mówiono że Jarek "ma zapędy dyktatorskie". Silne państwa stworzą silną Europę, a Donald i Palikot myślą że jak odrzucimy niepodległość to od razu będziemy mieli high-life pod znakiem sierp.... przepraszam, 12 gwiazdek (zapomniałem że zmieniły się symbole komunizmu ;)). Tak to nie działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sobol100
0 / 0

Panu Tuskowi już podziękujemy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kindek007
+1 / 11

Coś mi się wydaje, że w niedługim czasie popełni samobójstwo :E

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyanGiggs
0 / 0

Albo upozorują samobójstwo a okaże się że poseł został zabity. Ja bym się nie zdziwił gdyby taki Lepper co traktorami drogi blokował nie miał tak a nie inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 marca 2013 o 22:37

avatar ~Jarek_Kaczyński
-1 / 3

A JA i Gliński to co ? To samu mu mówili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B baton208
+4 / 6

No racja... Tylko co to zmieni? I tak banda oszołomów pójdzie głosować na tego oszusta (o Tusku piszę), bo jaka maja alternatywę? PIS, SLD, RP, PSL, litości... wybierać lepsze zło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+1 / 7

@baton208: Korwin jest bardzo alternatywny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nigos
+1 / 5

Dobrze gada. Polać mu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+4 / 10

nie wiem, czy ten facet gada tak, bo tak czuje, czy tylko po to, by dosrac Tuskowi. nie wiem, ale nie to jest wazne! facet powiedzial najszczersza prawde i to sie liczy! zastanawiam sie tylko, jak malo honoru musi miec ten , by moc jeszcze chodzic z podniesiona glowa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar netja
0 / 4

amen!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dullo
+1 / 7

Jak on się nazywa? Bo to chyba jedyna konkretna i szczera wypowiedź, jaką w sejmie usłyszałam...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boewulf
+3 / 7

Krzysztof Szczerski, politolog z UJ, PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~siedemnascie
0 / 6

profesor nadzwyczajny UJ, specjalista z zakresu współczesnych systemów politycznych, integracji europejskiej, administracji publicznej, ulubieniec studentów + szanowany przez środowisko naukowe (nie tylko krakowskie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boewulf
+2 / 8

@tombak90: Ty masz jakieś fobie? W czym widzisz problem? W tym, że podałem nazwisko i zawód gościa? A może w tym, że jest z PiS-u? Idź walić łbem w podłogę przed portretem Kim Don Tuska, bo do niczego więcej ten łeb się nie nadaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~siedemnascie
-3 / 5

DAMIAN _ Ale Poseł Szczerski to właśnie taki strateg i samiec alfa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar josel1
+1 / 7

Najsmutniejsze w tym jest to ,że ten Pan mówi prawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2013 o 14:11

W WireX
-2 / 14

Faktycznie ten człowiek mówi z sensem i wytyka błędy. Jednak jeśli mam być szczery to nie widzę, żeby opozycja (PiS) coś robiła by to zmienić, dla nich najważniejszy jest Smoleńsk oraz zamach, którego nigdy nie było. Także wolę, żeby rządziło PO, niż PiS, który skupił by się tylko na Smoleński i stworzeniu państwa wyznaniowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MankHoody
-4 / 6

A ryży się śmieje wniebogłosy. Niemiecki Gdańszczanin który lepiej spreche po niemiecku. Bo to dziedzicze, morda dostosowana do mowy niemieckiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skee123
-2 / 6

Pan Krzysztof pewnie niedługo popełni samobójstwo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Juve92
+1 / 3

A może by tak podać nazwisko "tego pana", chociażby po to żeby w następnych wyborach było wiadomo na kogo głosować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lapka21
-1 / 3

brawo. aby tak dalej. tylko czy to było wystąpienie z kręgu "ludzi koryta" i za tym głosem pójdą inni i może faktycznie coś się zmieni na lepsze a może to było ukartowane i obok przechodzi jakaś dziwna ustawa:-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sannyoshin
-1 / 5

a po co. lepiej dofinansować kościół i dać miliony na nagrody dla tych debili. Ludzie kiedy my wreszcie obalimy ten rzad?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 marca 2013 o 20:18

avatar ~ZoltekMan
0 / 0

Mam nadzieje ze niedlugo bo jak tu glosowac jak tu kazda partia lipna? Powinna powstac nowa partia mlodych, energicznych ludzi ktorzy maja za cel odbudowac polske po tych zdechlych kriminalistach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur123
-1 / 9

Z tym dofinansowaniem kościołów to akurat marny argument. To właśnie PiS panicznie boi się ePISkopatu i poprą każdą ustawę jak im biskupi każą. Nie da się ukryć, że "mohery" to ich elektorat. Ja nie widzę żadnego powodu, dla którego państwo miałoby w jakikolwiek sposób wspierać finansowo (i to aż tak) religie. Jedyne realne rozwiązanie to wprowadzić odpis na kościoły, ale dodatkowy, na wzór niemiecki. Jednak nie łudźmy się, że PiS czy PO byłby w stanie to zaproponować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
-1 / 3

No tak się składa, że pieniądze idące na Kościół to drobny szczególik w porównaniu do tego, co się w kraju dzieje. Robienie z KK źródła wszelkiego zła w Polsce to zwykłe mydlenie oczu. Śluby gejów, refundacja in vitro i inne tego typu wymysły to bzdury, które mają zaprzątać nam uwagę. Bo przecież Polacy chcą być liberalni i fajni, jak Zachód. Zapominają tylko, że Zachód jest całe dziesięciolecia przed nami w rozwoju i Zachód może sobie pozwolić na spokojne zajmowanie się takimi bzdurami - nas na to NIE STAĆ. NASZA gospodarka się SYPIE, młodych i zdolnych z kraju wywiewa, a my się kłócimy o to, czy Polska ma być państwem kościelnym, neutralnym światopoglądowo, czy może religia ma zostać zakazana. BRAWO. PS. nie wiem jak ty, ale jeśli chodzi o finansowanie Kościoła - to wolę oddawać księdzu 1/4 z 4 tys. PLN pensji, niż mieć dla siebie 100% z 2 tys., bo i tak będę o tysiaka do przodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nagato0012
-5 / 7

Jestem ciekaw czy i ta osoba nie wytrzyma presji i popełni samobójstwo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kompilator0
+1 / 7

Dobrze gada, ale jako poseł nie powinien krytykować rządu, ale przedstawić konkretne pomysły jak to zmienić. Siedzieć i marudzić "jak to jest źle" każdy potrafi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boewulf
+1 / 7

Dla wszystkich pytających o nazwisko - Krzysztof Szczerski, politolog z UJ, PiS. Jego wypowiedzi często zamieszczają portale stefczyk.info i wpolityce.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aywaro
-1 / 3

Po Donaldzie spłynęło jak po kaczce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Major125
-1 / 1

Wszystko fajnie, ale sala sejmowa świeci pustkami i na ławie PIS i na ławie PO i PSL i innych śmiesznych partii. To jest kpina a Tusk ma to przemówienie i nas w tym samym miejscy co studentów, bezrobotnych, nauczycieli, służbę zdrowia i służby mundurowe. Jeśli sami sobie nie pomożemy nawzajem, to rząd też nam nie pomoże.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
-2 / 2

Lepiej by było gdyby polska nie dostała nic od UE, bo wtedy rząd MUSIAŁBY iść w stronę kapitalizmu, zwolnić urzędników i obniżyć podatki, bo bez tego gospodarka by się szybko załamała.Teraz mogą gasić tą kasą nasz okręt zwany POLSKĄ, tyle że polewając pieniędzmi ogień, bez usunięcia źródła ognia, czyli socjalizmu nie ugasi okrętu, a jedynie opóźni jego spłonięcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur123
+3 / 9

Tak, tak, gdyby PiS rządził to byśmy przywieźli ze szczytu całą kasę a jeszcze byśmy odzyskali Litwę i Wilno. Chcecie krytykować (całkiem słusznie) Tuska? To dajcie filmy jakiś ekspertów, niezależnych specjalistów, dziennikarzy czy zwykłych acz uważnych ludzi. Natomiast umieszczanie każdego dnia kogoś z PiSu na głównej niestety zakrawa na marną propagandę polityczną. O niekonstytucyjnym "Parlamentarnym Zespole ds. Przeciwdziałania Ateizacji Polski", który stworzył PiS, to słyszeliście? A o domaganiu się ukarania członków kabaretu Limo i Rucińskiego za ostatnie skecze? Może to błaha sprawa w świetle tego filmiku, ale już nawet tutaj ujawniają się wyraźne zapędy autorytarne tej partii. Oni już raz rządzili, kiedy to doszło do takiego absurdu, że dwóch najważniejszych ludzi w kraju to byli bliźniacy. Coś sprawiło, że stracili poparcie u ludzi i do tej pory przy pomocy Radia Maryja i całej tej smoleńskiej sekty nieudolnie usiłują je odzyskać. Może warto sobie przypomnieć co to takiego było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~masky7543
-5 / 5

@up
nie wim skąd się biorą tacy ludzie jak ty, naprawdę
Jasne, że nie usłyszałeś ani nie przeczytałeś o żadnych rozwiązaniach proponowanych przez Prawo i Sprawiedliwość, bo tego nie znajdziesz w mediach publicznych. Trzeba POSZUKAĆ sobie, wykazać się odrobiną zainteresowania, nie wiem, wejść na przykład na stronę PiSu (lub jakiejś innej partii) i po prostu poczytać program polityczny i prześledzić wydarzenia, dyskusje i narady, jakie ta organizowała w ciągu ostatnich miesięcy.
Śmiem przypuszczać, że nazwisko i osoba niejakiego profesora Glińskiego jest Ci obca? Pewnie nie, bo mainstream w ostatnich dniach wręcz huczał o nim jako o głupku bez pomysłu i marionetce PiSu (no bo co innego można usłyszeć w telewizji?), lub o postaci, która "wystąpiła w tablecie Jarka". Nikogo nie zainteresuje, dlaczego Kaczyński musiał posuwać się do tak prymitywnego i durnego fortelu, by przemówienie tegoż jegomościa zaprezentować. Otóż, wspomniany profesor Gliński jest osobą którą PiS zaproponował na szefa "rządu technicznego", choć sam miał pozostać z założenia bezpartyjną osobą. Pan ten jak i szereg profesorów biegłych w swoich dziedzinach, których Gliński zaproponował jako członków swojego "rządu" wysunęło kilka programów naprawy naszego państwa. Kilka z nich może wydać się absurdalne, jak sławne już stypendium (tysiąc złotych mies. dla każdego dziecka do 18. roku życia), jednak one miały z założenia sprowokować debatę i zwrócić uwagę na pewne problemy, takie jak spadek urodzeń w Polsce. Ale w których mediach ktoś nagłośniłby coś, co może zakrawać na konkrety, a jednocześnie może być powiązane choćby minimalnie z PiSem? Bądź co bądź ja bym nie podejrzewał o to naszego mainstream'u ;)
Co do obalenia rządu Kaczyńskich po dwóch latach: cóż, ciężko to osobom myślącym zwalić bezpośrednio tylko na niezadowolenie społeczne, czego ja ani w kręgach znajomych, ani w pracy ani nigdzie indziej bezpośrednio nie doznałem. Mało tego, PiS w tych czasach wprowadził wiele usprawnień, które w założeniu bardzo usprawniły państwo i dobrze wykorzystały ówczesną koniunkturę (dla krzykaczy i innych niedowiarków polecam wpisać w Google "osiągnięcia rządów Pisu" lub podobnie), niestety nie będące, na początku bynajmniej, wizerunkowo dla Pisu korzystne. Bardzo pozytywnie wspominam walkę z korupcją, która dla niektórych wydaje się radykalna (lub jak to określił pewien sędzina, pan T., wręcz wzorowana na stalinowskich metodach, co było dość ironiczne biorąc pod uwagę, na czyim procesie i w jakich okolicznościach wygłosił swoje perory). Naprawdę przez kilka lat można było iść do lekarza, który wszystko robił rzetelnie bez wyciągania łapska po kopertę. Wam może się to wydawać trywialne, ja miałem natomiast członka rodziny, który ze względu na chorobę parę lat dosyć często odwiedzał szpitale i przychodnie, więc naprawdę wiem o czym mówię.
Śmiem przypuszczać, że istniało pewne lobby, któremu po prostu nie bardzo się to podobało, a które miało dobre narzędzia medialnej propagandy oraz najładniejszych (i najgłośniejszych) krzykaczy.
Zresztą kilka bardzo niemedialnych ( i średnio wizerunkowych) zabiegów, jak nieszczęśni koalicjanci, tęz się do tego przyczyniło.
Co do bardziej współczesnych bytów, wymieniona przez Ciebie komisja ma, bardziej niż działać, zasygnalizować, że w naszym państwie panuje pewien bardzo brzydki relatywizm, zwłaszcza w mediach. I tak to można na jedne rzeczy, za przeproszeniem, wylewać gówno, pluć, obśmiewać, podczas gdy na inne nie można wyrazić nawet konstruktywnej i rzetelnej krytyki (na przykład na podstawie praw stricte naturalnych), bo na to nie pozwala politpoprawność. To jest krzywdzące dla bardzo dużej ilości osób, o czym nie usłyszysz w mediach.
Co do Smoleńska, nie chodzi nawet o zamach, chodzi po prostu o wyjaśnienie całej tej maskarady. Dlaczego komisja Millera za cholerę nie chce się spotkać ze specjalistami przy kamerach, a najlepiej w ogóle, i wyłożyć swoje racje. Przecież są one jedyną prawdziwą prawdą? Ile można wmawiać zwykłym ludzio

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rj
0 / 0

Brawo Artur!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T therosiu
0 / 0

brawo Artur

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matfri
+2 / 8

Niema jak gnoić tych którzy żądzą, kamieniem rzucić łatwo. Za pięć lat rząd też odpowie że kryzys jest bo parę lat temu niejaki Tusk dał Du.. i będzie wytłumaczenie.dwóch polaków ginie podczas wspinaczki też wina Tuska.. 20 Marca podczas demonstracji będzie kilka tysięcy szkód mienia publicznego ale to też wina Tuska i PO, pomyślcie kryzys dotkną całą europę a z pustego i Salomon nie naleje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alexisathene
+3 / 5

No dobra.. załóżmy że ten rząd zostanie obalony, albo że nadejdą wybory (trzeba jeszcze trochę poczekać). Będą wybory, ale na kogo można głosować? Pewnie jak zwykle znowu będzie do głosowania PO, PiS, Ruchy Palikota, które przecież nic nie robią. Mogłabym zagłosować na Partię Libertariańską (jakby mogła oczywiście być wybierana ) bo na Kongres Nowej Prawicy (z naciskiem prawicy) trochę się boję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Enrothe
0 / 6

I na tego Pana chciał bym głosować...
A nie wybierać miedzy mniejszą a większą krzywdą dla Polski...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchymike
-3 / 7

Kolejne tajemnicze samobójstwo posła. Już niedługo w fakcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vorden
-4 / 8

Brzmi jak "mowa samobójcza"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D durex90
-2 / 4

profesor Szczerski wypowiedział się z wielką kulturą i elokwencją jednak dwie poważne rzeczy mogę mu w tym momencie zarzucić - zależność przyczynowo skutkowa pomiędzy wydawaniem pieniędzy, ba nawet decyzjami rządu a ich wpływem na bezrobocie w systemie w jaki szczęśliwie dziś żyjemy (mówię tu o demokracji) nie jest tak prosta i mało kto jak on powinien to wiedzieć i za to minus, bo nie broni prawdy, tylko udowadnia tezę; druga rzecz - gdzie propozycje? z jego wypowiedz można pośrednio wywnioskować, że pieniądze unijne powinny być wydane na zwiększenie ilości specjalistów przyjmujących w ramach NFZ - u i na obiady w szkoła - i po raz drugi mało kto tak jak on powinien wiedzieć, że po pierwsze nie można na te cele wydawać pieniędzy z UE, a po drugie, to pomoże jedynie na krótką metę - drugi minus za brak obiektywizmu. Więc kończąc - mimo efektowności, to tak naprawdę nic ciekawego nie powiedział

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E enicc
+1 / 5

Święta k*** racja... gnoja wsadzić w paczkę i wysłać w h** najdalej od nas

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bull1977
-2 / 6

Powiedział to co ja bym chętnie powiedział panu premierowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aerq
0 / 4

Ja się zastanawiam jaki idiota dał przy tym słabe...
Idiotyzm w czystej postaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wybrana21
-1 / 5

Dobrze gada! Polać mu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~oko147
-3 / 5

kolejne "samobójstwo" wisi w powietrzu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KL89
+3 / 3

Facet mówi prawdę, tyle że pytanie, czy mówi tak bo mu zależy na Polsce, czy to po prostu zagrywka polityczna. Nie oglądałem ostatnio w telewizji, więc ciekaw jestem czy np, w takim TVN24 o tym wspomnieli :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MisieXPL1
-3 / 7

No ładnie powiedział. A za jakiś czas w gazetach pojawi się info o jego samobójstwie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Łukasz_Duran
+1 / 1

Powiedział prawdę ale prawda jest taka, że winni są wszyscy politycy z ostatnich 20 lat bo od 20 lat rządzą na przemian Ci sami politycy tylko szyldy się zmieniają. prawdę o politykach mówi Konstytucja RP Art. 104 i 105. 20 marca 2013 manifestacja powinna dotyczyć odwołania wszystkich polityków a nie tylko Tuska i jego ferajny.
Kiedy do wyborów Parlamentarnych dopuszczone zostaną wszystkie organizacje posiadające osobowość prawną a nie tylko partie polityczne?kiedy będą JOMy?kiedy polityk będzie dostawał najniższą krajową a resztę niech zarobi na "wolnym rynku"?

Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~miła
+2 / 2

nareszcie jeden mądry wygarnoł cała prawdę i rzeczywistość jaka jest ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Barcarolla
+2 / 2

Szczery ten Szczerski...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateo1145
+1 / 1

Samo to że ktoś jest z Pis-u wzbudza u ludzi pewne zniechęcenie co mnie bardzo drażni i nie akceptuję tego ponieważ jak dla mnie to jest ograniczone myślenie.Facet dobrze gada i mówi prawde prosto w zakłamane oczy Tuseczka,szkoda że autor demota nie spomniał ani ugrupowania ani nazwiska tego człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CrimsonIdol
+1 / 3

Ja pier... jacy ludzie są kur... głupi! Może zacznijcie myśleć chociaż 10 lat w tył i przód, żeby cokolwiek zrozumieć, a nie plusować takie brednie. Populistyczny bezsensowny bełkot. Końcówka to już niemożliwy bełkot o tym tuskobusie, wasz wielki prezes Kaczyński nawet samochodu prowadzić nie umie, bez tygodniowej ogólnopolskiej awantury nie potrafi zrobić zakupów w sklepie i to jest człowiek co wie cokolwiek na temat życia? Jak na to wszystko spojrzeć to jak on dostanie władzę to będziecie mieli władcę na swoją miarę. Pozdro :) I piszę to jako ktoś kto nie znosi urzędującego premiera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus24
-1 / 3

może nie zauważyłeś ale PiS już dawno nie wszczął awantury i gdybyś nie ogladał TVN to zauważyłbyś jedną rzecz!!! Mianowicie afera z trotylem w tupolewie była prowokacją!!! i była po to wywołana żeby właśnie PiS zrobił larum a ludzie mieli dość PiSu. A ty co byś zrobił gdybyś znalazł się na miejscu Kaczyńskiego i nagle dowiadujesz się że prokuratura znalazła pozostałości trotylu????? PO zatrudnia cyba najlepszych ludzi od wizerunku społecznego i stosuje setki zagrywek które powodują to że na widok pisowca ludziom idzie piana z ust. Ja na szczęście tego nie kupuje!!! Nie oglądam TVN-u!!! i wiem jedno!!!!! PiS w ciągu dwóch lat rządzenia zrobił więcej dla zwykłych szarych ludzi niż PO przez 6 ostatnich lat i mało mnie interesuje że PiS popiera kościół!!!! nie przeszkadza mi to!! Bo najważniejsze że za rządów PiSu żyło się dużo lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~prawda_aż_boli
+2 / 2

Smutna prawda. Obecny rząd i jego "działania" przypominają mi PZPR i ogłupiającą komunę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Berenil
+1 / 5

Szczerski szczerze wszystko wygarnął. Ostatnio na historii mieliśmy sytuację Polski po 11.11.1918, jak to się miały sprawy między Dmowskim a Piłsudskim. Ci dwaj panowie, osobiście szczerze się nienawidząc, na czas odbudowy kraju potrafili porzucić wszelkie uprzedzenia do drugiego i razem, wspólnie przyczynić się do umocnienia nowego kraju. Zastanawialiśmy się potem, czy takie coś byłoby możliwe w czasach obecnych. Jednogłośnie (co się raczej w gimnazjum nie zdarza) stwierdziliśmy, że nie. Honor? Japończyk popełniłby seppuku już 10 razy, podczas gdy ci ludzie z uśmiechem na twarzy mówią, że wszystko jest dobrze. Moi drodzy, rok temu staliśmy na skraju wielkiej przepaści, a teraz zrobiliśmy wielki krok naprzód!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lagerrr
0 / 0

taa, jasne. Tusk też ładnie mówił w spotach reklamowych i na mównicach przed wyborami. Każdy tylko ładnie pierdcli dopóki nie dojdzie do władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gośki
-1 / 1

o tak ktoś w końcu mądrze gada!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfsdfghj
+1 / 3

Myślę, że gość pieprzy jak poparzony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czekolada185
-1 / 1

W końcu ktoś odważył się powiedziec prawde naj szczerszą prawdę o ty tam panu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S serspodlaski
+2 / 2

Fajnie, podał kilka liczb, podał kilka suchych faktów, ale związku przyczynowo skutkowego to żadnego nie wyjaśnił. Nie podał też oczywiście jak taką sytuacje wyprostować. W skrócie "Wy robicie to źle, My zrobimy to lepiej". A w komentarzach tłum gimbazy oczywiście krzyczy odwołać - i jak tu nie wierzyć w prymitywny instynkt stadny? Ile ludzi ma w ogóle prawa wyborcze? Ilu z was ma jakąkolwiek wiedzę ekonomiczną, ilu cokolwiek przemyślało/poszukało w różnych źródłach i je skonfrontowało? Ilu widzi jakąś realną alternatywę dla rządu? Hę? Bo Kaczyński się specjalnie do tego nie nadaje, chociaż z racji charakteru posadziłbym go jako szefa CBA/NIK, tam by się przydał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~extre
0 / 2

Niedługo zapewne przyjdą do niego panowie popełnić samobójstwo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czytelnikdemotow
-2 / 2

tombak fajnie że umiesz liczyć, nawet do czternastu. Widać sam nie masz lepszego zajęcia tylko siedzenie i zliczanie beznadziejnych komentarzy. Brawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thelizardking
+1 / 1

Jasne, bijcie brawo jak małpy w cyrku, razem z posłami. Już nie pamiętam kto to powiedział, ale: Ludzie mali mówią o innych ludziach, przeciętni o faktach, a wielcy o ideach. Mówca jest na przełomie 2 pierwszych wymienionych. Zawsze jak jest problem to miernoty drą morde. Ale 1szy raz widzę żeby mieli w tym poparcie, mówi się "gdzie naszych 2 tam zdania 3" Teraz już wszyscy mają 1 zdanie i są gotowi na totalitaryzm. Zgłupieliśmy do reszty, demokracja umiera w konwulsjach. po raz kolejny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pasterzzzz
-1 / 1

Glosuje na goscia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mateusz136215616
-1 / 1

Dobrze mówi !!! polać mu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boniu93
0 / 0

I co się zmieni jak Tusk przestanie rządzić i wybierzemy inny, niezwiązany z PO rząd? Mogę przyjmować zakłady, że... nic. Smutne, ale prawdziwe. PO też miało być wielkim wybawieniem od "strasznych rządów PiSu" (które zresztą nawet jednej kadencji nie wytrzymały). Jak jest - każdy widzi. Ja już nie wierzę, że tam w sejmie jest ktoś, kto może poprawić los kraju, bo gadać, jak ten pan umie każdy, gdyż każdy widzi co jest w Polsce nie w porządku. Pytanie tylko, kto umiałby to zmienić na lepsze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~GWR23
+1 / 1

LUDZIE CZY WY MACIE MÓZGI??!! Przeciez w tym sejmie kazdy potrafi tylko gadać. Żal mi was

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Seebuleek
-2 / 2

Nie wiem kto to jest, ale wiem, że powinien być przy władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsss
-5 / 5

Przecież ostatnie wybory były sfałszowane!. pracowalem w komisji i wiem coś o tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~top_10
-2 / 2

Na top10!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mól_Książkowy
0 / 0

Szkoda, że nie wspomniał pan o największej ,ciągle nie rozliczonej aferze Amber Gold, która okradła zwykłych rodaków na 650 milionów zł. i w której akurat musiał znaleźć pracę syn p. premiera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ducato12
0 / 0

Pojawił sie cień nadziei na to że w tym kraju będzie lepiej.
Gdyby ten pan kandydował w wyborach podejrzewam że zmiażdżył by całą kandydującą hołotę, która tylko patrzy jak najbardziej okraść nasz kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gośco
0 / 0

przynajmniej wspomniał o wschodzie, chociaż na samym końcu wypowiedzi, ciekawe czy wie gdzie leży Lublin...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
+1 / 3

Co z tego, że słusznie krytykuje, jak sam przedstawia równie debilne populistyczne pomysły?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus24
-3 / 3

Do rozenkranz: Ale to świadczy o inteligencji naszych rodaków i o tym jak łatwo ich nabrać!!! Polecam film chyba na youtube o tym jak telewizja TVN manipuluje wypowiedzi polityków przeważnie PiSu. Wystarczy wyciąć 2 słowa z wypowiedzii z normalnego polityka robi się faszystę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~karolinappp
0 / 0

Okej ludzie spokojnie, bez spiny. Każdy z Was ma część racji, tylko czy nawet wchodząc na taki portal jak ten nie możemy na sekundę zapomnieć o tej całej politycznej aferze, o rządzie, prawicy, lewicy i iinych ugrupowaniach udających, że działają pod swoimi pomysłami. Hej, siądźcie, wypijcie co tam lubicie, i niech każdy z Was zastanowi się, co sam mógłby zrobić, żeby ten kraj zmienić. Jeśli widzicie, że na scenę polityczną może wejść każdy, Wy też spróbujcie. Hejtować jest łatwo przez internet, pisać jak powinno być również, tylko czy warto?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anika222
0 / 2

ok, zgadzam się z tym, że patrząc na same przytoczone cyfry nie wygląda to wszystko kolorowo, ale dlaczego wszyscy mówiący o nieudolności rządów Tuska i s-ki pomijają fakt, że od 2008 roku, żyjemy w dobie globalnego kryzysu, gdzie gospodarki zdychają na całym świecie, nie tylko u nas; dlaczego mówiąc o bezrobotnych nie wspomina się o ile w tych latach wzrosła grupa ludzi, gotowych do pracy (wystarczy zrobić procentowe porównanie na przestrzeni lat); dlaczego wszyscy pokazujący negatywy odwołują się tylko do lat poprzednich, bez uwzględniania takich czynników jak sytuacja gospodarcza na całym świecie? Dlaczego pomijają w swoich ocenach to w jakim stanie obecny rząd przejął gospodarkę po poprzednikach? Nie bronię obecnych rządów, absolutnie nie usprawiedliwiam - czekam na kogoś, kto wreszcie biorąc pod uwagę wszystkie czynniki będzie w stanie pokazać jak naprawdę wygląda sytuacja w Polsce i pokaże osiągnięcia lub "osiągnięcia" obecnego rządu, bo jak na razie w mojej ocenie w dalszym ciągu jesteśmy manipulowani przez lepszych lub gorszych mówców - co z resztą jest bardzo wygodne i dla rządzących i dla tych, którzy chcą dorwać się do władzy - oni doskonale wiedzą, że niestety większość polskiego społeczeństwa ogranicza się tylko do słuchania i wybierania tych co głośniej krzyczą, a nie zadaje sobie trudu na własne analizy i własne wyciąganie wniosków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CrimsonIdol
0 / 0

Bo to wymaga zrozumienia czegokolwiek , a nie słuchania i popierania debilnych wypowiedzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~McCue
+1 / 3

Odrazu wiedzialem ze sepleniacy premier to nic dobrego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JackTI
-1 / 3

Bardzo dobrze facet mowi ! Tusk nic sie nie odzywa.. hahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kasiullaa91
0 / 2

Dobra, dobra. Widzę jedni mądrzejsi od drugich... A ja zapytuję kto ma zastąpić Pana Premiera? w jaki sposób? z jakimi pomysłami? co dalej? Niech mi ktoś coś konkretnego powie, zachęci jakoś, bo póki co jakoś mi tego 23 do Warszawki nie śpieszno...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boniu93
+1 / 1

Nikt Ci nie powie, bo ma tym portalu jest podobnie jak w sejmie - krytykować umie każdy, pomysłu nie ma nikt!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kasiullaa91
+1 / 1

Nad tym właśnie ubolewam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dante1979
-1 / 3

że poseł PiS łże jak pies i manipuluje jak Goebbels to mnie nie dziwi. ale żeby się tym ekscytować i taki bełkot popierać, to tego nie rozumiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CrimsonIdol
+1 / 1

Odpowiedź na post globus24 11 marca o 8:31 :
Fajnie, że nie wszczął awantury od dawna, może wyszli z wieku przedszkolnego i dorośli do I klasy szkoły podstawowej? :) Nie oglądam TVN i staram się nie oglądać wiadomości z polityki od dłuższego czasu, a jak już oglądam to wszystkie 3 pod kolej : polsat, tvn i tvp na koniec i nie różnią się za specjalnie, te sztuczne podziały wymyślone przez twoją partię mnie nie obchodzą. Jak zobaczę tv trwam to dopiero wiem czym jest propaganda i ogłupianie ludzi. Oglądałem wielokrotnie Szkło Kontaktowe i wyrobiłem sobie zdanie na ten temat ( od tego zawsze trzeba zacząć , ale cóż, jacy ludzie, taki kraj) i uważam, ze to jeden z najbardziej obiektywnych programów jakie widziałem: oni zabraniają tam ludziom bluzgać na pis, a śmieją się z tych CO NA TO ZASŁUGUJĄ. Ciekawy jestem ile Ty widziałeś tych programów, pewnie tyle co Twój wielki prezes, a takim gardłować najłatwiej. Jedyne co zarzucam tvn to nie przerywanie jakiemuś Kurskiemu czy innemu Brudzińskiemu gdy opowiadają brednie najwyższych lotów, bo chcą być obiektywni. A to twoje gadanie, że PIS zrobiło coś tam bla bla bla to bzdury wynikające z braku znajomości realiów, przyczynili się złymi decyzjami do opóźnień budowy dróg, jak taki geniusz jak Polaczek, a po nim jeszcze większy geniusz Grabarczyk się za to biorą to nic dziwnego, że jest co jest ( akurat w tym siedzę więc nie próbuj niczego tu głupiego pisać) . Ja nie ciepię PO , bo mają na koncie afery Amber Gold i wcześniej lobbing z Chlebowskim na czele i tylko PIS pracuje na ich popularność, ale staram się jeszcze używać rozumu, a nie słuchać i popierać te demagogiczne brednie jakie ktoś w dodatku wstawia na główną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2013 o 10:57

avatar ~nick43324
-1 / 1

i tak nic z tym nie zrobimy bedziemy dymani do kona zycia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stokropek
-1 / 1

wyjście ludzi na ulice jest jedyną drogą bo inaczej to oni dalej będą myśleli że wszystko jest "cacy" brawo dla tego pana mam nadzieję ze takich jak on jest więcej w naszym sejmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mints
0 / 0

Większość z was siedzi w czterech ścianach przed wyimaginowanym światem internetu i tylko narzeka zamiast zmienić coś w tym państwie. Przecież samo komentowanie na jakichś portalach nic nie zmieni, ludzie weźcie się w garść i zacznijcie żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ola1008
-1 / 1

szczera prawda ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxzcuzzme
-1 / 1

Wkońcu ktoś się odważył powiedzieć całą prawdę.
"czasami mam wrażenie, że pan jest jak Neron - tak pan kocha Polskę, że aż postanowił ją pan spalić" - MISTRZOWSKI TEKST!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pst4
-1 / 1

miejmy nadzieję, że w Polsce znowu nie zacznie grasować seryjny samobójca, a pan Krzysztof zdecydowanie mnie do siebie przekonał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Misuuy
0 / 2

Gadajcie co chcecie o PiSie ale moj ojciec jako wlasciciel malego zakladu za czasow Jarka jak byl premierem kupil wiekszoc drogich maszyn. Teraz sie musi grubo zastanowic jak chce wydac smieszne 500zl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hela0123
0 / 0

Nazwisko do niego pasuje idealnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Blauuuuuuuu
-2 / 2

I kolejny który popełni samobójstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwer1121212
-1 / 1

i co z tego że wygarnął, czekajcie na odpowiedz i dopiero mu bijcie brawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~usytasy87
-1 / 1

Tak brawo dla tego Pana i szacun za to co powiedzial, z tym, ze jeszcze troche tak pogada to uslyszymy w telewizji o jego samobojstwie lub nieszczesliwym wypadku...gowniane realia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kam1234
0 / 2

Facet jest elokwentny, przygotował trochę faktów, ale w ogólności to tylko piękne gadanie. Ludzie się podniecają, że koleś strzelił parę statystyk,
podał bezrobocie liczbowo , a nie procentowo, bo liczbowo brzmi groźniej,
wspomniał ile ludzi wyjechalo, ale zapomnial o tym ile wyjechalo w poprzednich okresach o porownywalnej długości (nie zdziwie się jak więcej)
powiedział, że tusk zle wydaje pieniadze, na to zle , na tamto zle, a własna propozycja to "Polska potrzebuje na wszystko" ,
itp.
przeciez to zwykła demagogia

Parę pierwszych komentarzy wpisanych przez zwolennikow jednej partii , chwalacych typa za "powiedzenie prawdy" i juz wszystkie owce meczą tak samo, lecą komentarze "polac mu" , "dobrze gada", "mial odwage".

Nie jestem zwolennikiem PO, ale ludzie, miejcie trochę rozumu, zastanówcie sie czy ktos naprawde miał cos do powiedzenia i warto to popierac, czy wyszedł rzucił parę populistycznych haseł na podatny grunt i wszyscy bezmyślnie przyklaskują uszami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazubaal
+1 / 3

rozumiem ,że gdyby rządził Jarosław Wiecznie Dziewica to bezrobocie by spadło , ludzie nie wyjechaliby na saksy , itd ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar karol21b
0 / 4

Prawda i jeszcze raz prawda. Tuskowi głupio, Rostowski nie wie co zrobić i jak zwykle się śmieje. widziałem część tego przemówienia wcześniej na jednej ze stron, a w programach informacyjnych tego w ogóle nie pokazali(może się mylę), bo nie chcą działać na szkodę rządu. chcą żeby ciemni ludzie dalej myśleli że Pan Donald "wynegocjował" nam najwięcej pieniędzy(ja od początku wiedziałem: Polska-największy liczebnie biedny kraj-dostanie najwięcej pieniędzy). Ostatnio zauważyłem że media są jak najbardziej po stronie Platformy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartosz17215
-1 / 1

ta mowa i tak nic nie zmieni tusk sobie ja oleje pedal jeden

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
0 / 2

w Polsc już dawno nie ma czegoś takiego jak demokracja, my głosujemy a oni robią nas w ch*ja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dseba
-2 / 2

dobrze mówi! polać mu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KrissW
0 / 2

Szkoda że ten gość nawet w PiSie nie ma nic do powiedzenia.......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kuba612
-1 / 1

Aż napiłbym się z tym Panem, póki jeszcze nie popełnił samobójstwa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anonim2121
-2 / 2

i takiego prezydenta nam brakuje i takich ludzi jak on w rządzie w końcu ktoś powiedział prawdę jak jest! rewelacyjny demot oczywiście masz mocne ode mnie i więcej takich w końcu może ktoś z tych ,,osłów'' przejrzy na oczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~łukasz
-1 / 1

Polkać temu panu !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rfaa
-1 / 3

Mówi prawdę? to znaczy że jest niewygodny. Sprzątnąć go

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tehacjusz8505
0 / 0

nie po raz pierwszy!!! juz od 5 lat mu to mowia!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szoasfgoaaa
-1 / 3

Dokładnie wiecej takich ludzdzi a polska bedzie kims a nie >:D



Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szyser
-1 / 1

w końcu ktoś wyjawił prawdę Gratuluję i bije brawa temu panu, tylko szkoda , że wkrótce ten pan zostanie w tajemniczych okolicznościach usunięty z sejmu tak jak się robi z tymi , którzy mogą zagrozić przodującej w tym kraju partii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dziadek15943
-1 / 1

Nareszcie powiedziane to co myśli większość,lecz to i tak jakby rzucał grochem o ścianę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobo132
-1 / 1

szacun

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~peterhedgehog20
-1 / 1

Wg mnie, facet mówi na temat i rzeczowo. Szkoda, że do tak małego grona posłów i posłanek. Obawiam się, że ten pan, tylko mówi i mówi teraz. Nie zdziwiłbym się gdyby doszło do sytuacji, kiedy to Pan Szczerski jest u władzy i robi to samo co Tusk teraz. Mam nadzieje, możliwe że złudną, że nie jest hipokrytą i kiedy dojdzie do protestów nie będzie stał w kącie i nie pozwoli żeby policja lub inne służby pacyfikowały naród na ulicach miast. Co do 23 marca też mam pewne obawy, dlatego że, jednostka w sieci rzuca się jak przysłowiowa wesz na łańcuchu, a w rzeczywistości nie robi nic.
ps. damian4600, NinjaAssasin, Azon, święte słowa panowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaaaa443
+1 / 1

Tusk nie jest super, ale dajecie się nabrać na populizm tego Pana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeFiQ
-1 / 1

Nareszcie wszystkim klapki na oczach upadły i widzą co się dzieję w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~swoj
0 / 0

ja ne po nie zaglosuje oby sie im urwalo bo to kupe chui i zydow jest pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zlomnik
0 / 0

Jak to "w końcu"?
Przecież co trzeci demotywator kaczyści wrzucają podobne propagandowe wrzutki lżące i plujące na premiera.
Każdy juz wie, jaki on jest be!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bartczek
0 / 0

Na taczce go z tego sejmu !, złodzieja pieprzonego !.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bum_szakalaka
0 / 0

Połowa z tego co ten chłopaczek mówi to są wyssane z palca dyrdymały mające na celu zbuntowanie półgłówków intelektualnych nie mających bladego pojęcia o polityce i ekonomii, no ale nic 1/3 wyborców i tak nie będzie głosować a połowa z głosujących z zawiści lub głupoty zrobi wyliczankę i postawi krzyżyk przy wylosowanej osobie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zitruth
0 / 0

Dobrze gada! Polać mu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MIthrandir2
+1 / 1

ja pier*ole... dostajemy kase- zle i wina Tuska bo dostajemy ja tylko dlatego ze jestesmy biedni. Nie dostawalibysmy kasy- jeszcze gorzej i tez wina Tuska bo nie potrafilby dobrze negocjowac... PiSlam taka sobie ustawil taktyke na budzet ze co by Tusk nie zrobil i ile by nie wywalczyl to i tak PiS ma powod do narzekania. A Wy to lykacie jak pelikany ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Salina
0 / 0

Odwołać Tuska! Piszecie. Ale kto za niego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dami546
0 / 0

kiedyś głosowałem na PO ale juz nie zagłosuje po prostu nie mogę więcej patrzec na ten cyrk tuskobusa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dami546
0 / 0

kiedyś głosowałem na PO ale juz nie zagłosuje po prostu nie mogę więcej patrzec na ten cyrk tuskobusa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fgdgffv
-1 / 1

brawo i jeszcze raz brawo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
-1 / 1

dobrze powiedział

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitro1808
0 / 0

I co z tym zrobią? NIC!!! Bo to Polska właśnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ania1997zxcv
0 / 0

dlatego jestem monarchistką ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gervvazy
+1 / 1

Kolejny polityk pajac który wytyka coś komuś a nic sam nie zrobi jak to w Polsce. Przecież to wszystko wiemy już od dawna. Czysta partyjna propaganda. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gervvazy
+1 / 1

Kolejny polityk pajac który wytyka coś komuś a nic sam nie zrobi jak to w Polsce. Przecież to wszystko wiemy już od dawna. Czysta partyjna propaganda. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adam_Staniszewski
0 / 0

A ja się zapytam tak. Co z tego wynika i będzie wynikało w dalszej perspektywie? Ano podejrzewam że niewiele, że cały czas będzie bardzo podobnie jak teraz. W internecie pojawia się mnóstwo głosów że trzeba zmienić rząd, zrobić porządek, odwołać Tuska, ale znaczna większość jest w stanie tylko w internecie wypisywać takie wielkie i doniosłe hasła. Bo w sumie to najłatwiej, nie zajmuje wiele czasu, nie trzeba wychodzić z domu. Niektórzy myślą że dzięki temu że piszą w internecie takie hasła i tekstu stanie się to rzeczywistością, a ich życzenia zostaną spełnione. Nie, nie zostaną jeśli będą się tylko ograniczać do internetu. Żeby się coś naprawdę zmieniło to trzeba działać rzeczywiście a nie tylko pozorować działanie pisaniem komentarzy w necie. Trzeba się zorganizować i wyjść na ulice, pokazać ilu tych niezadowolonych jest. Tym co jest pisane w komentarzach w internecie mało kto się przejmuje jeśli nie idzie za tym realne działanie. Przykładowo można tutaj podać "protesty" na facebooku, czasami zbierają się tam spore ilości osób które maja zamiar brać udział w jakimś proteście czy innej akcji, ale jak już przychodzi co do czego i trzeba wyjść na ulice, pokazać się to przychodzi może 1/10 osób zgłaszających swoją "gotowość" na fb. Takim sposobem to niewiele można osiągnąć, bo pokazuje to tak naprawdę że internet nie jest tak bardzo szkodliwy, a liczba głosów jest znacznie przesadzone wobec realnych działań. Dlatego nikt praktycznie nie przejmuje się tym co wypisuje się w internecie. Jeżeli jest was tutaj tak wielu, i wszyscy chcecie coś zmienić to zacznijcie działać a nie udawać ze działacie, zacznijcie wychodzić na ulice, pokazywać swoje niezadowolenie z tego co się obecnie dzieje. Trzeba pokazać że powoli coraz większa ilość osób ma dość i chce coś zrobić. Warto zauważyć że władze boją się jak coraz więcej ludzi zaczyna wychodzić na ulice, wiedzą że to "napędza" resztę społeczeństwa która siedzi w ciepłym domku i klepie komentarze na necie. Im więcej ludzi zaczyna protestować i wychodzić na ulice tym większa ilość ludzi do tej pory siedząca w domu tez będzie bardziej skłonna dołączyć do nich, bo będą widzieli że takich osób którzy myślą jak oni jest więcej, nie jest on sam ze swoimi poglądami. Dlatego powtarzam jeszcze raz, przestańmy pisać tylko komentarze w necie, a zacznijmy działać, organizujmy manifestacje niezadowolenia i wychodźmy na ulice!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nanu504
0 / 0

W końcu ktoś wyraził zdanie Polaków !!!!!!!! Brawo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Andrzej12345678
0 / 0

Mądrze mówi. Ale czy gdyby sam rządził tym krajem to czy było by lepiej. Zmiana jednej kadry złodzieji na inną to za mało. To dalej będzie ten sam chory system.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~slafomir
0 / 0

Podpisuję się pod tymi słowami. To najgorszy premier jakiego Polska miała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JERZY_B
0 / 0

POPATRZCIE W KOŃCU JAKIEŚ PRAWDZIWE SŁOWA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tA
0 / 0

wow jaki sensowny facet !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Totao
0 / 0

Demokracji od wielu lat nie ma już na świecie!!! Dokładnie od dnia w którym zastrzelono JF Kennedy'iego.
To co się teraz dzieje to służba piramidzie bankowej i korporacyjnej, która kredytuje wszystkie rządy świata i w ten sposób wywiera naciski. Tusk to pachołek, Obama też, podejrzewam że i Putin jest w tym towarzystwie choć stwarza pozory... To przemówienie, to jak walenie grochem o ścianę!!! Jeśli rząd przestanie tańczyć w takt muzyki banków, te zakręcą kurki i wówczas rząd i tak zostanie zlinczowany przez naród. Będzie baaardzo źle wymienią ekipę, trochę źle to rzucą jakieś ochłapy i nadzieję by doszło do reelekcji. Propaganda sukcesu jak za Gierka, jeszcze dwa lata temu byliśmy zieloną wyspą. Kiedy wchodziliśmy do UE byłem przekonany że to zbyt wcześnie!!! Teraz mam pewność że się nie myliłem, choć bardzo chciałbym nie mieć racji.
Musimy nakarmić światowe banki spłatami odsetek. Stąd podatki za wszystko co się da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Edward Nożycoręki
0 / 0

jedno pewne jest...
jeżeli Nowa (Normalna) Polska to tylko z ludźmi spoza obecnego sejmu (dodając Olka K. Giertycha, Kamińskiego i innych pionków)..
Jednomandatowe Okręgi Wyborcze to podstawa.
PO je obiecała, ale jak praktyka pokazuje obiecywać potrafią najpiękniej na świecie, zwłaszcza przed wyborami, gorzej ze spełnianiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zaqde
0 / 0

populistyczny belkot dla tempego narodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niezależny441
0 / 0

jeśli ktoś interesuje się trochę polityką od czasów rządów SLD, to powinien wiedzieć że ci panowie już rządzili i nie dali rady, więc musieli się poddać. teraz chcą coś udowodnić, że potrafią- żal:( ich czas już się skończył a PO jest po prostu mniejszym złem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
0 / 0

Ktoś sprawił, że autor usunął konto...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem