Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Muzułmanka i prawo szariatu

"Jeżeli (...) mojemu synowi trzeba by obciąć głowę to muszę to wziąć na klatę, nie ma innej opcji."

www.demotywatory.pl
+
939 1039
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~HappyHeadshot
+181 / 185

Islam powinien zostać zdelegalizowany w Europie i traktowany jako sekta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+6 / 28

Bo islam to herezja zarówno wyznania mojżeszowego jak i Chrześcijaństwa. Powstał w VII w. Niestety zabrakło inkwizytora, który by Mahometowi wytłumaczył błędy w jego pojmowaniu biblii, a gdyby dalej trwał przy swojej herezji na stos. Dlatego właśnie działała Inkwizycja. Tacy heretycy są zagrożeniem dla całego świata, a nie jak mylnie pojmują niewierzący dla "władzy papieża". Pomyślcie gdyby ci wszyscy muzułmanie byli chrześcijanami przyjeżdżając do nas stosowali by się do naszego prawa, a nie swojego szariatu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Byczkowski00
+7 / 9

@~HappyHeadshot Ale nie będzie bo poprawność polityczna tego zakazuje. Szkoda że rozsądek nie ma tu nic do powiedzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2013 o 11:23

avatar ~An
+12 / 14

Święta prawda. Nie powinno być żadnego systemu czy to religijnego czy innego, który by nakazywał prześladowania jakiejś grupy (islam każe przestrzegać niewiernych) lub nie dba o prawa człowieka (maż może zrobić z żoną prawie wszystko, a zgwałcona kobieta jest karana za seks pozamałżeński, zaś gwałciciel uchodzi wolno, dla mnie to niepojęte).

@krzychu25 nie, nie każda. Nie każda religia jest zła a ty nie masz prawa komuś narzucać, w co ma wierzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
+2 / 2

Albo przynajmniej reformowany żeby funkcjonował jak cywilizowana religia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~maulai
+6 / 6

Raczej powinno się rozstrzelać islamskich duchownych o chorych poglądach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar damianeros
+2 / 2

w europie? na świecie! niech obcinają głowy tylko u siebie a nie daleko za swoim krajem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O optymista123
+3 / 3

W sumie islam wychodzi z sekty, więc wszystko będzie na swoim miejscu :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+2 / 2

Sekta to z definicji niewielki odłam jakiejś religii. Są sekty islamskie, tak jak są sekty chrześcijańskie, hinduistyczne itd. Wielkie odłamy potężnych religii, jak Katolicy, Prawosławni, Luteranie i inni Protestanci, Szyici u Sunnici (główne odłamy Islamu) są za duże na bycie sektą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ma5
0 / 0

ISLAM TO CHOROBA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wika777
0 / 0

Zgadzam się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adam_12
+24 / 26

To jest prawo wariatów a nie szariatu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KotJarka
-1 / 1

DO ADMIN. dlaczego skasowałeś moje komentarze? Czyżby powrót do komuny i każdy musi mieć takie same zdanie jak episkopat III RP ? /

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NolDr
+9 / 9

Mylisz się co do ateistów bo cześć czy większość pewnie uważa że życie jest tylko jedno i niema nic poza nim dlatego trzeba je cenić , w religiach jest przeważnie tak że jest życie po życiu i dla wielu nie ma to różnicy czy się umrze wcześniej czy później ., poza tym różnica między muzułmanami a ateistami jest ogromna i naprawdę trudno jej nie dostrzec.
2 raz twego posta koryguję sry :)..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawo1201
+16 / 18

Powiem tak. Pier*olisz głupoty.... Dlaczego z góry zakładasz że jeśli ktoś nie wierzy w boga to nie ma sumienia i nie kieruje się w życiu własnymi zasadami moralnymi? Ja uważam się za ateistę ale nigdy nie pozwoliłbym na aborcję mojego dziecka. W "dżumie" Alberta Camus'a padło takie fajne pojęcie mianowicie "święty bez Boga". Nie trzeba wierzyć w Boga żeby być dobrym człowiekiem, pomagać innym, działać bezinteresownie czy też bronić życia innych. Mimo że jestem za legalizacją aborcji czy eutanazji, bo uważam że każdy powinien mieć wybór, ponieważ to jest jego sprawa, jego sumienie i lepiej żeby miał się pozbyć niechcianego dziecka w ten sposób niż potem wyrzucić na śmietnik albo zostawić w lecie, to tak jak już wspomniałem nigdy bym nie pozwolił na "pozbycie się" mojego dziecka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wicik
+7 / 9

Modem... idź się napij piwa ;) bo na trzeźwo głupoty pleciesz :P jak dla mnie nie znasz ani Muzłumanów ani Ateistów... a aborcja to nie zakup banana w markecie. Do tego trzeba mieć na prawdę nóż na gardle lub nie mieć sumienia. Wierz mi... żadna matka nie zrobi tego od tak. Nawet prostytutka.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
+6 / 6

@ Modem12 - największa organizacja Pro-Life - Libertarianie Dla Życia (Libertarians for Life) jest organizacją nie związaną w żadnej mierze z religią, a należą do niej ateiści i wierzący (różne religie). Etyka nie musi wynikać z moralności chrześcijańskiej, żeby wiedzieć, że coś jest złe. Mało tego moralność chrześcijańśka wynika tylko i wyłącznie z tego, że tak nakazał Bóg i jak się człowiek nie zastosuje to będzie wiecznie cierpiał w piekle. Bycie dobrym ze strachu to chyba jest coś nie tak. Natomiast ateiści swoją etyke opierają na podejściu rozumowym, współczuciu czy samym pragnieniu bycia dobrym. Czyli jestem dobry bo tak chce, a nie dlatego, że w przeciwnym wypadku boję się konsekwencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
+1 / 1

Ja powiem tak. Wielu niewierzących ludzi w europie, którzy nie są jeszcze przesiąknięci lewicową propagandą, stosuje zasady chrześcijaństwa w swoim życiu, bo wynika to z cywilizacji europejskiej, która jest oparta na chrześcijaństwie. Taki typowy porządny człowiek, chce mieć żonę, dzieci, pracę by zarabiać na ich utrzymanie. Chce wychować dzieci na porządnych ludzi, nie chce żeby jego córka puszczała się z wieloma chłopakami od nastoletnich lat. Natomiast jeżeli ktoś jest wychowany w kulturze islamskiej, to na 99% jest muzułmaninem, bo tam nie tylko rodzina decyduje o tym czy wychować dziecko w wierze i jaki stopień tej wiary ma być. W islamie władza religijna jest bardzo często połączona z władzą świecką. W europie od wieków był rozdział władzy świeckiej i kościelnej. Nawet gdy europa w średniowieczu była bardzo mocno schrystianizowana, taki podział istniał, bo był cesarz i papież i inni królowie. Cywilizacja islamska jest zagrożeniem dla naszej, gdyż opiera się tylko wyłącznie na religii i prawie szariatu. Nasza cywilizacja opiera się na 3 filarach Rzymskim prawie, Greckim podejściu do prawdy i Chrześcijańskiej etyce. Tak więc nasza cywilizacja ma dużo solidniejsze podstawy niż islamska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kawał
+20 / 22

Przychodzi muzułmanka z chorym dzieckiem do lekarza:
-Panie doktorze, mój syn kaszle i ma wysoką gorączkę. Co robić?
-Noo... Trzeba będzie mu obciąć głowę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stranger1011
+17 / 19

Toff co ty na to. Co na to twoje dzieci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stranger1011
+12 / 12

Flaga... Nie rozumiem o co ci chodzi? Jestem ciekawy czy matka, która przyłapie swoje islamskie dziecko na jedzeniu albo piciu czegoś niezgodnego z wiarą obcina mu głowę czy "tylko" chłoszcze?
To tak w uproszczeniu. Więc ciekawość i obawa to coś złego?
Zwierzęta nawet za wszelką cenę bronią swojego potomstwa. Może więc zrównajmy ich prawa z ludzkimi. Jak potrzeba takiego wprowadzania w naszym społeczeństwie tolerancji. A tą dzicz zamykamć w klatkach.
Mam nadzieje, że to tylko głupie gadanie, chorej odmiany tamtejszego ortoczegośtam, co dzieci niema i mieć nie może. Ale nadzieja tylko zostaje gdy człowiek jest bezsilny, mając z czymś takim do czynienia. Jeśli w Europie za danie dziecku wychowawczego klapsa można zostać pozbawionym praw rodzicielskich. A za przysłowiowym rogiem matka zabija dziecko w imię islamu. To ja pieprze taką tolerancję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stranger1011
+5 / 5

To nie emocje. To zwykła skłonność do wyciągania wniosków i doświadczenie. Jeśli ktoś uważa, że jednostronna tolerancja spowoduje coś dobrego to się przeliczy.
A tak na marginesie. Może mi jakiś wyznawca islamu wyjaśnić, po co tu przyjechał? Do tzw. zepsutej Europy? Bo jak się gdzieś emigruje, to żeby żyło mu się lepiej, albo przed czymś ucieka. To tam, czy tu jest lepiej?Więc? Po co więc, za sobą wlec coś co widać jest złe skoro skłania do ucieczki. No?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LysySnc
+13 / 13

Ciekawe, czy byłaby taka przekonana do swojej religii jakby według tego jej szariatu kazano skrócić ją o głowę, ciekawe, czy chciałaby to przyjąć na klatę. W Polsce jest i myśli, że może mówić co jej się podoba, tam by jej łeb uje*** pewnie przy samej dupie. Nigdy nie zrozumiem jak do ch*** można coś takiego tolerować, to jest wbrew kur** ludzkiej logiki, pieprzone kozojeby szmatogłowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Crackspider
+28 / 28

Lubię ją. Jakiś czas temu była w tefałenie. Robi genialną antyreklamę całemu islamowi :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alcard
-3 / 3

Tzn. że ona tak specjalnie dla prowokacji? :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vanbobel17
+7 / 13

W ogólnym znaczeniu religia to synonim zła, wojny, nie ładu, maszynka do robienia pięniędzy. 99% wojen jest ze względów religijnych. Brak religii = brak psychopatów zabijających w imię boga. Kraje ateistyczne = najbardziej rozwinięte oraz o najwyższym wskaźniku życia kraje na świecie. Jestem ochrzczonym katolikiem i nie głosowałem na palikota. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2013 o 9:28

avatar ~An
+5 / 5

Generalnie Bóg jest wymówką. Bo lepiej powiedzieć, że się zabija dla wyższych celów niż dla złota, kobiet, ziemi, ropy itp.
Oczywiście są religie, przede wszystkim islam, których łatwiej użyć jako pretekstu bo jest tam cała masa o zabijaniu niewiernych, narzucaniu religii, zwłaszcza przy użyciu podstępu. Kierując się Nowym Testamentem nie jest właściwie możliwe, by znaleźć jakiś pretekst, bo Jezus mówi głównie o miłości wobec bliźniego, wybaczaniu itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~strach185
+14 / 14

widziałam cały dokument. jeżeli islam będzie się tak dalej prężnie rozwijał to niedługo wszyscy będziemy albo martwi albo zniewoleni. dzieci tej kobiety są katolikami. nasuwa się więc pytanie czy jeszcze żyją?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stranger1011
+10 / 10

Może na dzień matki powinny jej zawczasu kupić jakiś bombowy prezent...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Selam
-1 / 1

Myślę, ze ta kobieta zjadla swoje katolickie dzieci!!!! O NIE!!!!!

Ludzie jakie wy bzdury wypisujecie.
W Islamie kazdy ma wolna wole i każdy wyznaje swoja religie. To jest Twoja droga, to jest moja droga.
Pokoj z Toba, pokoj z Toba. I koniec.
A Wy się zachowujecie, jakbyście zyli 2000 lat w Afryce, i wlasnie Was do cywilizacji wpuścili.SZOK!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nick21
+4 / 12

i uważacie że chrześcijaństwo dalej jest złe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebijplx
+2 / 10

Tak, bo nie ucinają rąk za kradzież :D hahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wicik
+4 / 4

Pomysł przedni (z tym obcinaniem) ale co jak po X czasu wyjdzie, że to nie ten gwizdnął? Wtedy... rozkładasz ręce ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzychu25
+3 / 9

Każda organizacja która manipuluje ludźmi jest zła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
+1 / 3

oraz wybiórczą i PO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzychu25
+1 / 1

@up
Oczywiście, gdzie mam się podpisać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dereza
+2 / 2

ciemnota inaczej tego nie nazwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deemootyyy22
+11 / 11

W prawie szariatu kara za gwałt faktycznie nie istnieje. Żeby kobieta mogła skutecznie oskarżyć kogoś o gwałt potrzebuje czterech naocznych, męskich świadków, którzy widzieli penetrację ! Skazanie za gwałt jest więc niemożliwe. Bez czterech naocznych świadków zgwałcona może liczyć jedynie na karę za seks pozamałżeński. To ma zagwarantowane. Poza tym, kara śmierci islamie może być orzeczona za poważne zbrodnie, jak zabójstwo, zdrada małżeńska (według niektórych interpretacji szariatu tylko jeśli było na to 4 świadków), homoseksualizm czy czary. Śmiercią według najważniejszych szkół koranicznych (obejmujących ok. 98% muzułmanów) karana jest też odstępstwo od wiary (ridda), obejmująca zarówno zmianę wyznania, jak też poważne błędy doktrynalne w wyznawanym islamie (np. kwestionowanie prawdziwości Koranu) (żródło wikipedia)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2013 o 10:48

avatar Semitae
+23 / 23

Pół biedy, jak ktoś się rodzi w islamskiej rodzinie i nie ma wyboru, jak większość muzułmanek. Ale jak widzę, ona jest pochodzenia polskiego i pewno sama przeszła na islam - i teraz tego nie rozumiem, bo jak można się samemu - zwłaszcza kobieta - na coś takiego skazywać? Przecież to, że ona jest w szkole i mówi, to już nie tak, bo kobieta ma siedzieć w domu i milczeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~An
+8 / 8

To nie jest cała rozmowa. Mówi też, że mąż jej pozwolił iść do tej szkoły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lagerrr
+8 / 8

sobie niech obetnie jak taka odważna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O optymista123
+7 / 7

Jak ktoś chciałby szerzej pośmiać się z Islamu to obejrzyjcie sobie "Cztery Lwy" :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Byczkowski00
+5 / 11

Z nimi nie powinno się dyskutować tylko trzeba ich zwalczać. Trzeba pozbyć się tej zarazy z Polski. Ponieważ wszyscy chrześcijanie czyli 95% ludności Polski. Czeka właśnie taki los , ścięcie głowy. Powinniśmy to zrobić nie z braku tolerancji czy z rasizmu. Jak to poprawność polityczna nam wmawia. Tylko z troski o nasze życie i życie naszych potomków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzychu25
+2 / 4

Według "Instytutu Statystyki Kościoła Katolickiego" odsetek wierzących w Polsce wynosi 60.8%. Natomiast liczba osób ochrzczonych wynosi właśnie około 90%, ale jak wiadomo nie każdy ochrzczony to wierzący.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anty_taliban
-1 / 7

No i bardzo dobrze niech obcina głowę, będzie jednego talibana mniej i się nie bedzie mnożył jak wesz w naszym kraju....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M megisa
+4 / 6

jeszcze przy okazji sobie by mogła głowę obciąć, jednej głupiej baby mniej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek26511
+7 / 9

wszystkich częstować bekonem albo kaszanką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bobiszon
+1 / 7

W Biblii jest coś podobnego, bodajże w Księdze Rodzaju, Mojżesz z polecenia Boga miał zabić Izaaka i złożyć go w ofierze Bogu. Mojżesz chciał wykonać to zadanie, Izaak również ("zwiąż mnie mocno, bym się nie opierał"). Okazało się, że Bóg wystawił na próbę Mojżesza i ostatecznie nie dopuścił do śmierci Izaaka.
Nie nazwałbym tego fanatyzmem, lecz strachem.
Natomiast ślepa wiara w szariat, jest ewidentnie fanatyzmem. Dlatego nigdy nie będę stał za tym, by zwolennicy Allaha wkroczyli do naszego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-3 / 5

No nie wiem czy strachem. Jak Jeden z apostołów przestał ufać Jezusowi i zlęknął się na jeziorze to wpadł do wozdy. Myślę, że w przypadku Mojżesza skoro nie stało się nic złego nie bylo strachu lecz bezgraniczne zaufanie, że słuchając Boga i tak będzie dobrze co z resztą okazało sie prawdą. W Biblii jest za to coś innego - fragment o ukamieniowaniu własnego syna jeśli jest winny przestępstwa. Fragment ten mówi o tym, że jeżeli twój syn jest przestępcą to mimo tego, że jesteś z nim spokrewniony to jeśli nawet karą za jego zbrodnie jest śmierć to mimo to powinno się postępować zgodnie z prawem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deemootyyy22
+10 / 12

Rzecz w tym, że Stary Testament nie jest w źródłem prawa, w przeciwieństwie do Koranu, który jest czytany bardzo dosłownie. Prawo szariatu jest prawem obowiązującym muzułmanów w takim samym stopniu jak obywatela Polski obowiązuje prawo polskie (kodeks karny, rodzinny, cywilny itd) Muzułmanie, nawet Ci z Europy chlubią się tym, że podlegają prawu boskiemu, a nie jakiemuś wymyślonemu przez ludzi. Ta Pani ze zdjęcia sama o tym wprost mówi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-1 / 1

Ale ja nie mówię, że ST jest źródłem prawa tylko mówię, że ST nakazuje przestrzeganie obowiązującego prawa jakie by nie było. abdul4715521 - No tak... dzięki za zwrócenie uwagi ;-) Pozdro!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 czerwca 2013 o 16:56

D deemootyyy22
+2 / 6

Ciekawe gdzie się tego wszystkiego dowiedziała. Chyba w jakimś warszawskim meczecie ? Czekajmy jak jakiś neofita zrobi to, co świeżo nawrócony Nigeryjczyk z Londynu. Tylko niech nikt nie mówi, że to wina lokalnej kultury, nie islamu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wicik
-3 / 3

Jak czytam teksty w stylu " Polisz army" albo inne tego typu to myślę sobie 'debile'... acz jeśli idzie o Islam to przydało by się im nieco zdrowego rozsądku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzych35
+2 / 8

To po.pie.rdolo.na krowa,niech sobie w dupę ten szariat wsadzi!JESZCZE JEJ PRAW RODZICIELSKICH NIE ODEBRANO?GDZIE JEST MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE?SĄD RODZINNY?POLICJA?.....Znajdą sie jak bedzie za poźno i bedzie,że......my nic nie wiedzieliśmy.To taka dobra rodzina była....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwedfasfsd
+11 / 11

Ta muzumanka mówi zajebiście sprawnie po Polsku zupełnie jak Polka, przypadek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aplauz
+4 / 10

Dobry muzułmanin, to martwy muzułmanin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~masakra1988
+1 / 3

wymyślili sobie jakiegoś durnego bożka i potrafiliby w imię jakiejś bajeczki wybić całą rodzinę... to już nie jest religia - to są psychopaci, któych powinno się leczyć, więzić albo zabijać! Swoją drogą jak bardzo spierniczone trzeba mieć życie żeby non stop myśleć o tym co tam sobie allah chce. Czy oni w ogóle wiedzą o istnieniu życia? Dobra, miłości, muzyki, hobby itd? A nie, po co ja się w ogóle pytam...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ens94
-2 / 2

Pewnie zostanę szybko zminusowany ale chcę zwrócić na jedną rzecz uwagę: "Jeżeli"!!! Gdyby wasz syn miałby być drugim Hitlerem to sami byście nie odcieli mu głowy? Szariat jest surowym prawem, to prawda ale jest też skutecznym, morderca nie wychodzi w krajach arabskich po pietnastu latach i morduje kolejną osobą, więc czy to jest takie złe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tyr45
0 / 0

Jeśli chodzi o morderców i innych zwyrodnialców to częściowo można się zgodzić. Ale tam obcięcie głowy grozi za takie zbrodnie jak wypicie alkoholu, posiadanie biblii czy nawet publiczny pocałunek. Więc jeszcze raz przemyśl swoją wypowiedź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ens94
0 / 0

Oczywiście dla naszego kręgu kulturowego kary za takie "przewinienia" są nieakceptowalne no ale jak się mówi co kraj to obyczaj. No i nie do końca się z tobą zgodzę: Nie wszystkie kraje islamskie są takie rygorystyczne, oczywiście Arabia Saudyjska ze swoją wahhabicką interpretacją Islamu jest straszliwie rygorystyczna ale inne warunki panują np. w Maroku czy Bengladeszu co widać i po zachowaniach jak i po samych ubiorach (przedewszystkim mówie tu Bengladeszu, jak w Maroku ubiór to nie wiem bo nie byłem). Tak więc nie można generalizować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Misquamacus
+1 / 1

Ona nie ma dzieci albo brak jej instynktu macierzyńskiego.To widać od razu. Każdy kto ma i kocha swoje dziecko nie pozwoli mu zrobić krzywdy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edzia118
-1 / 3

Mam nadzieję, że to fake.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BladeRunner
0 / 4

w takim razie mamy prawo im zrobić potrójną wyprawę krzyżową . jakoś to weźmie na klatę...........

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pablo1919
+2 / 2

Jak nic szykuje się wojna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RR
0 / 0

0:25 Pikej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mgr17
0 / 0

Nie chcę tu występować jako obrońca islamu czy jakiejkolwiek innej religii, bo jestem ateistą. Uważam jednak, demot wywołał zbyt wielkie emocje poprzez nieporozumienie. Kobieta powiedziała, że JEŚLI szariat stanowiłby o obowiązku obcięcia głowy swojemu synowi, to ona by to zrobiła. Nie mówiła natomiast, że teraz taki obowiązek istnieje. Jest oddana swojej religii ponad wszystko, co nie robi z niej morderczyni, ale z drugiej strony pokazuje, tak takareligia, sterowana bądź co bądź przez ludzi, może prowadzić do zbrodni, co moim zdaniem jest złe w samym założeniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwertyytrew
0 / 0

Hmm.. ale przecież na filmie ta Pani nie powiedziała że jest takie prawo szariatu polegające na obcinaniu ludziom głów xd. Kobieta jedynie zobrazowała tak wielkie posłuszeństwo wobec szariatu przytaczając jako przykład odcięcia własnemu dziecku głowy. Wydaje mi się że wszyscy interpretujecie ten film jakby w tym szariacie było napisane: ,,Odcinajcie ludziom głowy, a dostaniecie się do raju"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Chesuav
0 / 0

Szczerze? jeśli sąd skarze twoje dziecko na kare dożywocia, to trzeba to wziąc to na klatę, nie ma innej opcji.
Bezlitosne są każde prawa, religijne czy państwowe, bez różnicy jak dla mnie. W filmiku nie ma nic o tym że mają taki przymus, więc jak dla mnie to jest film od hejteruf dla hejteruf :P Ale to nie zmienia faktu że ich religia (w sumie jak każda w mniejszym stopniu lub większym) jest popier***ona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
0 / 0

To jest już paranoja, nie religia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
0 / 0

Otóż właśnie to jest religia, tylko że paranoiczna. Religia może zachęcać ludzi do dobra, jak chrześcijaństwo, albo zachęcać do zła jak islam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar neecheerr
-1 / 1

z NIEJ taka muzułmanka jak z koziej dupy trąba. Gdyby nią naprawde była to by miała gowno do powiedzenia siedziala by cicho za swoim mężem.
Naczytała głupot czy ktos je je wbił i teraz łazi i sie szczyci jaka z niej zaje... muzułmanka wierna itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~znawca_Biblii
0 / 0

To zupełnie tak jak nasz chrześcijański Bóg, który kazał zamordować syna Abrahamowi, a potem swojego pozwolił ukatrupić w wyjątkowych męczarniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SirPL
0 / 0

O nie, mój drogi... Zabójstwo Syna Abrahama nie doszło do skutku, ponieważ była to dla Abrahama próba wierności. A co do Chrystusa - Jego ukrzyżowanie jest wyraźnie potępione w Nowym Testamencie. Poza tym spójrz proszę na motywy śmierci Jezusa - zrobił to, aby odkupić grzech pierworodny. Pismo Święte mówi: daj się zabić za nieprzyjaciół swoich.
Mam wrażenie, że był to z Twojej strony trolling. Szkoda, że nie potrafiłem nie dać się sprowokować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SirPL
0 / 0

W dalszej części reportażu ta muzułmanka stwierdza, że rozumie i popiera afgańczyków wysadzających się i/lub zabijających żołnierzy polskich - ci przyjeżdżają do ich kraju jako goście i starają się uszczęśliwić na siłę... Hmmm... Wyczuwam hipokryzję... A co robią Muzułmanie w Wielkiej Brytanii lub Francji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NolDr
0 / 0

Tak Btw. to matka Madzi mówi ?bo w tej burce trudno ją rozpoznać .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
0 / 2

Katoliczka i prawo katolickie
"Jeżeli (...) mojego czteroletniego syna musi zgwałcić proboszcz to muszę wsiąść to na klatę, nie ma innej opcji"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
0 / 0

I niech mi teraz jakiś ateista powie, że wszystkie religie są jednakowo i bezwzględnie tak samo złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeebaEata
0 / 0

Czy to ważne czy są "tak samo" złe? Powinniśmy się cieszyć, że mamy mniej złą religię? A może powinniśmy się cieszyć, że Europę zalewa właśnie islam, bo mogli to być starożytni Celtowie składający ofiary z ludzi a to byłoby jeszcze gorzej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeebaEata
0 / 0

To jest przerażające... Jak można do tego stopnia dawać sobie robić wodę z mózgu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~esflores
0 / 0

Ale cycki ma fajne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rozumu
0 / 0

Jeżeli by była taka sytuacja !!!!! Ale tak nie ma rozumu troszkę więcej... wycieli kawałek i wielkie halo..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nhyu
0 / 0

SUKA ISLAMSKA I TYLE...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Selam
0 / 0

Ależ moi drodzy, wiele narodowości posługuje się przynajmniej częścią praw Szariatu.

Dla przykładu, jeżeli mój syn jest seryjnym mordercą, lub gwałcicielem, lub pedofilem.. skrzywdził wielu ludzi i zabił wielu synów, czy i rodziny tych zabitych nie będą wołać o pomstę do nieba??

W Ameryce, czy w innych krajach, posadzą zaraz zboczeńca na krześle, lub wstrzykną mu truciznę.
A jak muzułmanin powie, że musi zaakceptować śmierć syna-zboczeńca, bo jest zwyczajnie zły i obrzydliwy, to muzułmanin jest chory psychicznie??

Prawo Szariatu nie osądza nikogo bez określonych świadków.
Jest niemal niemożliwością oszukać to prawo.

Ludzie znają tylko złe strony od Szariat.
Dla przykładu coś dobrego:

Gdy biedny człowiek idzie do ministerstwa które posługuje się prawiem Szeriat, i mówi, że chce ożenić się z kobietą, ale jest biedny. Nie ma domu, pieniędzy.. obawia się, że może zrobić coś złego, by zdobyć pieniądze..
wtedy ministerstwo MUSI dać mu pieniądze na dom, meble, życie.

Szeriat nie jest tylko od karania, ale też od pomagania.

Proponuję zagłębienie się w temat, nie wyciąganie pochopnych wniosków z 1 minuty (z zapewne 1 godziny) wypowiedzi.

Poza tym, wracając do kary śmierci dla złych ludzi..
Ciekawa jestem.. jak zareagujecie Wy ludzie- negatywnie nastawieni do kary, gdy to waszemu dziecku przydarzy się krzywda?
Zapewne, sami wybegniecie na ulicę w poszukiwaniu tego obrzydliwca, który skrzywdził kogoś z waszej rodziny.

I jeszcze jedno- piętnowanie i karanie kryminalisty jest zakazane, bez wcześniejszej rozprawy, okazania świadków i dowodów. Dlatego też kara śmierci nie jest wcale taka łatwa i szybko do wykonania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Noorbibi
+1 / 1

Żałosna kobieta. Jestem europejską muzułmanką i w życiu większych głupot nie słuchałam. Takie osoby tylko wstyd nam przynoszą. Nie dziwię się że potem słyszymy że mamy się wynosić z Europy. :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Selam
0 / 0

Noorbibi jesteś jej Siostrą, więc jej nie osądzaj jej tak łatwo. Usłyszałaś 1 minutę z jej wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Allahhh
0 / 0

STOP: Meczetowi w Warszawie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korkon1
0 / 0

A jeżeli jakaś grupa ludzi ustali coś między sobą, a później jeden z członków tej grupy złamie zasadę (za którą grozi kara pozbawiania głowy) to po cholerę reguły...
I pytanie pomocnicze: Jeżeli w najbliższej rodzinie mielibyście kogos kto po cichaczu jest sprytnym psychopatą i zabija ludzi po zmroku to czy oszczędzamy jego głowę i nie oszczędzamy innych czy wydajemy go, i oszczędzamy innych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antyislamista2
0 / 0

Sura druga, wers 191:
„I zabijacie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili (...) Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciwko wam, zabijacie ich – Taka jest odpłata niewiernym!”

Sura czwarta, wersety 89 i 91:
„Oni by chcieli, abyście byli niewiernymi (...) a jeśli się odwrócą, to chwytajcie i zabijacie ich, gdziekolwiek ich znajdziecie”
„A jeśli oni nie odejdą od was i nie zaproponują wam pokoju (...) chwytajcie ich i zabijacie ich, gdziekolwiek ich napotkacie”

Sura dziewiąta, wers 5:
„A kiedy miną święte miesiące, wtedy zabijacie bałwochwalców, tam gdzie ich znajdziecie, chwytajcie ich, oblegajcie i przygotowujcie dla nich wszelkie zasadzki!”

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antyislamista2
0 / 0

/watch?v=ruOASffCA44
Czy to czeka Polskę ?
Może najwyższy czas przyznać że poprawność religijna wobec islamu jest błędem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xela
0 / 0

Ja pierdykam !!! Co to ma byc ??? To chore !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xela
0 / 0

Jesli teraz nie zrobi sie z tym pozadku to jutro nasze dzieci beda tez mialy tak prane mozgi jak ta biedna kobieta . Muzulmanie rozmnazaja sie jak kroliki, zalewaja panstwa europejskie tworza enklawy , rozmnazaja sie. rozmnazaja ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem