Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Była muzułmanka o islamie

www.demotywatory.pl
+
1776 1849
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar podluka
+14 / 28

Tak, i tak jest. Tylko ludzie MUSZĄ w coś wierzyć, taka jest nasza natura. Jak nie w Boga, (jakiegokolwiek imienia) to w zabobony, duchy i inny spirytualizm, Z historii znamy już walkę państwa z religią któryś z Sowieckich włodarzy (wybaczcie mi historyczną ignorancje) powiedział, że za xx lat pokaże światu ostatnią babcie która wierzy w Boga. Nie udało się. Jak nie w boga to w partię ludzie wierzyli. Co do rzekomego obowiązku wyznawania, to gdzie i kiedy takie coś było ? Że matura z religii ? jak ktoś chce niech pisze, z religii możesz się wypisać a jak będzie więcej to szkoła ma obowiązek zorganizować etykę. Niedziela wolna ? Jak chcesz to możesz przecież pracować 7/24 nikt Ci nie broni. Zlikwidujmy fundusz kościelny, proszę bardzo, niech się kościół sam utrzymuje. Takich dialogów z muzułmanami byś nie prowadził bo "Jesteś heretyczką i nie warto z tobą rozmawiać".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
+5 / 7

Indoktrynacja to pojęcie względne i wynika z faktu iż często do nauczania religii podchodzą osoby nieprzygotowane, nieodpowiednie, co z resztą tyczy się nie tylko religii. Fundusz kościelny? przecież mają z tego zrezygnować. Z dotacjami się nie zgadzam o ile to nie są zabytki. Żaden polityk w tej chwili nie głosuje zgodnie z sumieniem, tylko tak, jak im PARTIA każe, więc "naciski" moralne to tylko prowizorka, propagowana przez katolickich ekstremistów. Co do pogan, to jak dla mnie jest to czysta ironia i nie biorę tego na poważnie. A piętnowanie ? Proszę ! Niestety, jesteśmy narodem którym niestety inność się nie podoba i na każdym kroku dostajesz kułaka pod żebro bo: "nie masz konta na fb", "najnowszej płyty/spodni/ładnej cery/włosów" Nic z tym nie zrobisz bo mamy WYCHOWANIE BEZSTRESOWE które nas uczy że "wszystko mi wolno" i gardzi wartościami. Patrz, już stopniujesz, że niby Ty jesteś lepszy bo w "nic" nie wierzysz, ale co do jednego się zgodzę nie musisz wierzyć w Boga by być DOBRYM człowiekiem, przykładem są np ludy indiańskie o którym pisał p. Cejrowski. A co do pracy, to moim zdaniem dobrze że są takie wolne dni, bo człowiek potrzebuje odpoczynku i wcale nasze PKB dużo przez to nie traci. Równie dobrze moglibyśmy znieść święta kościelne i były by tylko 2 dni wolne 11.11 i 03.05, no chyba że jesteś takim pracoholikiem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mystershadow
-1 / 7

@podludka Ja nie stopniuje, podałem tylko przesłanki do czynienia dobra dla katolika i dla niekatolika. Mając do wyboru człowieka który czyni dobro z własnej chęci nie otrzymując za to nic w zamian i takiego który czyni dobro dla zapłaty każdy z nas nazwie pierwszą osobę "lepszą" Zapłatą chrześcijan jest życie wieczne w które wierzą. Co do wychowania to nie rozbijajmy się na wszystkie tematy bo gdzie jak gdzie ale chyba u muzułmanów występuje jedno z najbardziej "stresowych" wychowań i konsekwencje tego ponoszą i oni (oblewane kwasem kobiety itp) jak i reszta świata (ataki terrorystyczne) "Indoktrynacja to pojęcie względne i wynika z faktu iż często do nauczania religii podchodzą osoby nieprzygotowane, nieodpowiednie, co z resztą tyczy się nie tylko religii." skoro takie osoby ciągle występują to kościół ponosi za to odpowiedzialność pozwalając na to, "Z dotacjami się nie zgadzam o ile to nie są zabytki." świątynia opatrzności nie jest zabytkiem, "jak im PARTIA każe" a jak może kazać prawicowa partia jak nie w jedyny słuszny sposób amen.... "A co do pracy, to moim zdaniem dobrze że są takie wolne dni, bo człowiek potrzebuje odpoczynku i wcale nasze PKB dużo przez to nie traci. " nie mówimy to o tym czy traci czy nie, tylko o jawnym wpływie prawa kościelnego na świeckie, którego to wpływu rzekomo niema "ale co do jednego się zgodzę nie musisz wierzyć w Boga by być DOBRYM człowiekiem" no szkoda że większość księży i duża część wiernych się z tym nie zgadza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
+4 / 4

Zaraz zaraz, nie możesz powiedzieć że katolicy "czynią dobrze" bo mają obiecaną "zapłatę" ! Słuchaj, mówisz że nie stopniujesz a stopniujesz. Jeśli ktoś robi dobro, to nie ma "lepsiejszego" dobra, nie ważne czy robi to ateista, muzułmanin, katolik czy wyznawca religii pierwotnej. "u muzułmanów występuje jedno z najbardziej "stresowych" wychowań" I stresowe wychowanie może być dobre ale, NIE TAKIE ! Co do nauczycieli, owszem zgadzam się w PEŁNEJ rozciągłości, powinien. "świątynia opatrzności nie jest zabytkiem" nie wiem, nie wypowiadam się, wiem że w ostatnią nd,bodaj, była na to taca zbierana. "a jak może kazać prawicowa partia jak nie w jedyny słuszny sposób" bo to jest prawica ;) i dlatego jestem centrowcem :P Ale powiedz, co Ci przeszkadza np wolny 1 maj ? Tylko dla zasady że to jest święto kościelne ? Tak czy siak, nie ma drugiej takiej religii, jak islam, która otwarcie w swoich pismach, nawołuje do przemocy, do walki z niewiernymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sliko
+2 / 10

"Religia zatruwa wszystko" - dodam od siebie, że KAŻDA bez wyjątku!
Ta ateistka w muzułmańskim kraju to bohaterka, ale i u nas trzeba być niezłym hardcorem aby publicznie przyznać się do ateizmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
0 / 4

@sliko BŁĄD ! To człowiek zatruwa religię, interpretując ją w całkiem opaczny sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarkusVint
+1 / 1

@podluka Człowiek ją interpretuje, bo zdarza mu się używać mózgu. Gdyby jednak bez tej dowolności interpretacji zagłębić się choćby w "święte" księgi, wiele znajdziemy w nich "nieświętości". Ludzie tak to przerabiają i wybierają co lepsze aspekty, żeby wyglądało dobrze, co dobrym tego nie czyni. To jest swego rodzaju ślepota. To właśnie religia ludzi zaślepia, nawet niekoniecznie powodując oczywistą krzywdę (fizyczną np.), a choćby taką, że odwraca ludzi od racjonalnego myślenia i chęci poznawania świata. Reasumując, uważam religię jednak za złą, mimo że może być ona użyta dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+127 / 129

Najlepszy przykład n a to co sądzi o nas islam jest to co mówi ten kolo w czarnym berecie. "Jesteś heretyczką i nie warto z tobą rozmawiać". Dla nich argumenty rozumu są niczym, a my nie jesteśmy dla nich nawet ludźmi. I jeśli będziemy im u siebie pobłażać to nas zniszczą, jak niszczą wszystko co nie należy do nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciufa
+6 / 34

Argumenty rozumu są dla każdej religii niczym, jeśli oponują jej dogmatom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monika1891
+32 / 34

Oni nigdy nie przyjmą na klatę konstruktywnej krytyki, ani tym bardziej jakiejkolwiek prawdy. Da się zauważyć,że dla nich oni są mądrzy,a my wszyscy głupi. Bardzo spodobała mi się końcówka wypowiedzi tej pani "Muzułmanie powinni zadać sobie pytanie- co mogą zrobić dla ludzkości, zanim zaczną się domagać od tej ludzkości szacunku" i tu tkwi ich problem- wszystko robią dla siebie i pod siebie, biorą -a jedyne co dają od siebie to zamęt, chaos i pozostawiony syf. Jeśli chcą, aby ktokolwiek zaczął ich szanować muszą sobie najpierw na niego zasłużyć, nie wymusić tego siłą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 10:32

O optymista123
-4 / 10

Qrvi jakby ci wpajali chrześcijaństwo ze ścisłą cenzurą na sprawy naukowe i kulturowe mówiąc, że chrześcijanie to nadludzie ktoś wyższy i nie uczyłbyś się niczego co od tej myśli odciągnie, a teraz wyobraź sobie, że tak było w państwach arabskich od dwóch pokoleń i to wystarczyło by zrobić whiskas z mózgu.
Czemu porównałem to do Chrześcijaństwa? Bo większość ludzi na demotach jest chrześcijanami i łatwiej to porównać i "poczuć" ten ból. Napisałem jedną nieprawdę, że ta religia jest wpajana, że chrześcijanie uważają się za wyższych i to już boli, a teraz wyobraź sobie, że w szkołach uczą tylko o islamie każde dziecko ma koran, a jak dorośnie to w głowie ma tylko islam i wpada w furie gdy obrazisz ich Boga. PS: Myślę, że wystarczyłoby zmienić kilka wersów w koranie i w kilka pokoleń wszystko by się naprawiło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 10:43

S stefankosa
+6 / 12

spoko teraz przemów do lewackich kołtunków którzy promują multi-kulti

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
+10 / 10

Widzisz, u nas też żyją muzułmanie, tylko że ci, w odróżnieniu od IMIGRANTÓW (i TU jest cały problem) są ZASYMILOWANI. Nikt tu nie neguje tego że i wśród muzułmanów są też i dobrzy ludzie. Jak w Polsce zabiją kogoś kibole, to to nie jest zabójstwo na tle religijnym (no chyba że jako religię potraktujemy drużynę piłkarską). Te demoty nie są nienawistne, to raczej ostrzeżenie, przed zbyt frywolną polityką imigracyjną oraz większego poszanowania praw MNIEJSZOŚCI niż WIĘKSZOŚCI, bo to MNIEJSZOŚĆ powinna się dostosować a nie WIĘKSZOŚĆ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tt
+1 / 1

zgadzam się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+18 / 18

To przytoczę ci SanSanus przykład morderstwa kiedy polka wyszła za afgańczyka i wyjechała tam do niego. Urodziła mu 4 dzieci, ale wciąż była bita i poniżana. Uciekła z tymi dziećmi tutaj, do Polski, a on przyjechał za nią i ją zabił. Zabił ją za to że w oczach jego rodziny ona go zhańbiła. Tak islam właśnie traktuje kobiety. Mam ich za to lubić? Nie sądzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar urbanauta
0 / 0

stefankosa, jestem za mieszaniem się kultur, NIE za wściekłą ekspansją jednej - pożal się Boże - kultury, która wypiera wszystkie inne. Czym innym jest pokojowa koegzystencja, a czym innym kultura-chwast zarastająca inne cywilizacje. To mnie właśnie najbardziej wpienia - ja mówię "tolerancja", a ludzie słyszą "pozwalanie na czynienie nawet zła, tylko dlatego, że ktoś jest mniejszością". Ja mówię "mieszanie się kultur", a ludzie słyszą "pozwalanie napływowej antykulturze na niszczenie wszystkich innych kultur". Ja mówię "lubię i szanuję homoseksualistów, to ludzie jak każdy z nas", a ludzie słyszą "popieram wyuzdane do porzygu parady równości i księży-gejów molestujących ministrantów". Nie spłycajcie, bo granice bywają cienkie i spłycanie stawia znak równości między sprawami, które równe nie są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SharonShepard
+24 / 30

Z żydami odrobinkę przesadziła. Oni już dobrze umieją używać broni i robią z niej użytek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O otwieracydopiwa
+13 / 13

Po pierwsze. Myślę, że Planck i Lorenz też bazowali na dokonaniach swoich poprzedników. A ci na dokonaniach swoich poprzedników. Na tym polega postęp. Na udoskonalaniu i rozwijaniu tego, co otrzymaliśmy od poprzednich pokoleń.
Po drugie, akurat w linku jest pogrom dokonany przez hinduistów, a laska nic nie wspominała o hinduistach. Mówiła o buddystach i akurat trochę popłynęła. Buddyści, mimo że wydają się pokojowi, też mają swoje za uszami w stosunku do chrześcijan.
Po trzecie, mówiła o Żydach po Holokauście. Lew Trocki został zamordowany na polecenie Stalina zanim w ogóle Holokaust na dobre się rozpoczął.
Po czwarte, to chyba oczywiste, że zastosowała wiele uproszczeń w swojej wypowiedzi, by bardziej wyeksponować prymitywizm i zezwierzęcenie muslimskich fanatyków. Nie ma co ciągnąć ją za słówka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SharonShepard
+11 / 11

Muzułmanie zatrzymali się na pewnym etapie,tak jak to miało miejsce w europie w czasach średniowiecza. Nie mówimy też tu o wybitnych jednostkach,tylko o społeczeństwie,a muzułmanie jako społeczeństwo tkwi w w mrokach średniowiecza właśnie. Powodem w obydwu przypadkach była i jest religia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 13:34

B Bolas
+12 / 12

Bardzo dobre ostatnie zdania. Owszem żydzi tak jak i inne wiary tworzyły część historii ale to nadal ludzie i wierzę że bez względu na wiarę to człowiek i jego wykształcenie i potrzeby są czynnikiem wynalazczości. Nie wyobrażam sobie żeby ktoś moją córkę oblał kwasem czy podpalił bo mąż uznał nagle że jego żona go zdradziła czy obraziła a już na pewno nie wyobrażam sobie żeby moją 9letnią córkę gwałcił (bo trudno nazwać to stosunkiem - który odbywa się między dwoma świadomymi osobami) jakiś dorosły gość bo ma na to ochotę, bo ponoć poniżej tego wieku to tylko seks udowy - u...dolił bym mu k...sa koło samej dupy za samą myśl o tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 8:26

J JackTI
+16 / 16

Polac jej bo dobrze gada!!! Islam to zacofana religia i w ogole Ci ludzie sa zacofani jak w sredniowieczu, europa nie powinna im tak poblazac! Musimy z nimi sobie poradzic bo nam dzikusy wejda na glowe. Nie szanuja zadnych praw oprocz tych ktore sa napisane w koranie, lecz powinni je inaczen interpretowac lecz widac umysly maja niezbyt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dukla
+25 / 27

To nie wina muzułmanów, że tu przyjeżdżają. To wina głupich, socjalistycznych rządów, które ich wręcz zapraszają dając im jeszcze zasiłki.

LEWACTWO TO DROGA KU ZATRACENIU I UPADKU CYWILIZACJI (przykłady: Hitler, Stalin, UE)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dukla
+6 / 10

@mateo1145 oczywiście, że był. Otwórz pierwszą lepszą encyklopedię i wyraźnie jest napisane, że jego partia to "Narodowosocjalistyczna Niemiecka Partia Robotników". Jest to jedna z najgorszych odmian lewactwa. Dodam też, że PiS jest właśnie narodowo-socjalistyczną partią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O optymista123
-4 / 6

Całe szczęście jeszcze nie widziałem flag z symbolami PiS na budynkach i oddziały paramilitarne ;p Trochę dziwne porównanie, ponieważ Hitler chciał wojny i miał wystarczającą władze, poparcie i wystarczającą liczbę lojalnych żołnierzy i tam chodziło o wyjście z kryzysu bo Hitler był tak wspaniałym mówcą, że zaszczepił swoje idee masie ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 10:47

G Gorn221
+7 / 13

Ona nie jest muzułmanką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Safeguard
+8 / 8

@Gorn221 Ona była muzłumanką, tyle że porzuciła religię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
+2 / 2

Powiedziałem, że nie była?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KarlosLSX
+2 / 6

przekonać ludzi którzy wyznają islam że to jest złe być może znajdą się tacy co jej posłuchają a to właśnie jest sposób na tą machinę nienawiści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OroczisakuPl
+10 / 10

Pisano tu wcześniej, muzułmanów nie przekonasz. Może porozmawiasz z 10, ale wśród nich znajdzie się kilku którzy skrócą cię za to o głowę. Najlepszy sposób to odebrać im te cholerne zasiłki i przede wszystkim NIE POZWALAĆ NA TE DURNE MECZETY.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lord_nikkon
+2 / 4

Szacunek dla tej kobiety. Mówi to co wszyscy świeccy ludzie wiedzą. Prawda jest taka, że kiedy jakaś religia zaczyna odwoływać się do rozumu a nie do wierzeń nie popartych przed fakty, zaczyna tracić wpływy, bo nie jest w stanie wytłumaczyć w sposób zwięzły np. zjawisk przyrody. Koran jest podobny do biblii i to interpretacje dokonywane przez wieki powodują wypaczenie orginału. Tak było z Krucjatami i tak jest z jihadem. Muzułmanie byliby normalni gdyby owe interpretacje nie miały miejsca. Prawdziwymi terrorystami nie są ludzie ale imam którzy nawołuje do jihadu, a że przeciętny muzułmanin jest ciemny to w to wierzy ślepo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patologia98
+3 / 5

jeździ po muzłumanach jak swego czasu Kubica po barierkach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Arteklas
-5 / 9

No i? Ktoś teraz coś zrobi? Wątpię. Teraz pewnie większość z was obejrzy sobie kolejny demotywator i nic nie zrobicie. Co najwyżej "zaminusujecie" kilka osób, innym dacie plusy a islam zajmie zachód europy, następnie świat spłonie dzięki waszemu nic nierobieniu. Ciekaw jestem co napiszecie gdy nowe państwa islamskie z całą siłą uderzą na niedobitki cywilizacji zachodniej. Pewnie coś w stylu: Za mało daliśmy like'ów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adamek42435356234
+8 / 8

Sugerujesz kolego ze mam wyjść na ulice i zacząć zabijać muzułmanów ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LibertyPolak
+1 / 7

Nie ma Boga, ale ludzie go wyjątkowo potrzebują, więc go nikomu nie zamierzam wiary odbierać. Mamy prawo wierzyć w co chcemy, tylko tym samym nie odbierajmy sobie prawa do robienia tego czego chcemy, nie ograniczajmy siebie i innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~K8
+3 / 3

PytonZielony - mam pytanie:
Jestem katoliczką. Przyznaję się, że wierzę w Boga i to, że jeśli pomagam innym, kiedyś oni pomogą mnie. Nie, nie chodzę do Kościoła - z wyjątkiem sytuacji, kiedy jestem np. zaproszona na wesele czy inne święto, ew. na pasterkę. Generalnie Kościół jako instytucja mnie odraża. Według mnie wszystkie wiary powinny sprowadzać się do jednego - kochania świata i doceniania tego, co się z nim wiąże. Nadal powinnam wylądować w psychiatryku?
Ludzie, którzy potrafią uogólniać na podstawie wiedzy o fanatykach, a nie prawdziwych wierzących równie ślepo wierzą w te uogólnienia co fanatycy w swoje święte księgi. To od fanatyków biorą się konflikty. Tak, ateiści też bywają fanatykami. Swoich przekonań. I to dzięki nim (wnioskując z wypowiedzi także i dzięki Tobie) nie spotykają się z akceptacją.
Nie znam Cię, wypowiadam się na podstawie tej jednej wypowiedzi. Ale wnioskuję z niej, że czujesz się lepszy (pod względem etyki/moralności) od wierzących. Gratuluję... Pokazałeś tu, jak szanujesz innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M megisa
-1 / 5

Dyskusja jak i z katolickimi duchownymi, ich jedyny argument - jesteś heretyczką, nie znasz się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Macck
+6 / 6

Gówno prawda, mam paru znajomych ateistów i bardzo chętnie księża z nimi rozmawiają bez żadnego "nawróć się bo pójdziesz do piekła" ponadto bardzo często można usłyszeć "Oczywiście ja szanuję twoje zdanie" "Z tym się mogę zgodzić" "Tu myślę inaczej" , ponadto znajomy ksiądz mawia że "cel nie uświęca środków" - gdzie w islamie usłyszysz coś takiego? Często słyszę też jak księża nie biorą za aksjomat wszystkiego co KKK mówi mimo że powinni - nie mam na myśli że dyskutują z soborem, tylko wiadomo, że ludzkie prawa mają swoje ułomności itp. Powiedz islamiście coś z czym się nie zgadza to ci w bardzo przyjemny sposób wyleje kwas na twarz albo uszkodzi w inny wymyślny sposób. KK też popełniało błędy w średniowieczu - inkwizycja dajmy na to. No ale mówimy o czasach gdzie ludzie nie wiedzieli tak naprawdę w co wierzą, dalej było tzw "pogaństwo" czyli oddawanie czci drzewom, słońcu itp. no a że wtedy wszystko się załatwiało na miecze to powstało co powstało. I ta kobieta dobrze mówi bo islam jest na etapie średniowiecza podczas gdy KK już dawno "ewoluował". Kolejny problem to księża którzy idą do seminarium bo im się widzi że ksiądz ma łatwo i dużo pieniędzy. I potem widzimy "Pogrzeb 500zł, ślub 1200 zł" i tak dalej. Ale to też jest wina katolików dusigroszów którzy w niedziele nie wrzucą nawet tych 2 zł - u mnie w kościele takie cenniki są nie do pomyślenia, ale zawsze coś tam ludzie wrzucą na tacę w niedziele, raz do roku jest zbiórka na remonty kościoła i obiektów przykościelnych (kaplice, chodniki, cmentarz) i w nowy rok też jest informacja o wykonanych remontach kosztach remontów i że udało się to zrobić bez długów. Księża dorzucają z własnej kieszeni na kwiaty, wycieczki dla grup przyparafialnych itd. I potem w mieście znajdzie się taki co zbierze kasę, nic nie zrobi i szarga opinię po całości a tak cały kościół w Polsce NIE WYGLĄDA. Na podstawie tego co mówią media o paru księżach czy tego co się dzieje w 1 czy w 2 parafiach nie można wystawiać oceny całemu KK w Polsce bo to równie uczciwe jak rzut karny podyktowany przez Webba dla Austriaków w 93 minucie meczu. I także porównywanie islamu do chrześcijaństwa - śmieszne. Fakt faktem, państwo świeckie powinno być oddzielone jakimś tam płotkiem od kościoła, no ale mimo wszystko walczą przeciwko aborcji, eutanazji - przecież nie trzeba w nic wierzyć żeby wiedzieć, że to jest złe. Islam od niedawna dopiero wystawia nosek spoza swojego swiata na taką skalę bo co - bo się biją i coraz więcej władzy mają militaryści i wpomniany wyżej jihad. Pozatym jak oni tam mają http://www.youtube.com/watch?v=524v81GhJjQ takie bajki to nie ma się nie ma co dziwić jacy ludzie wyrastają z dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~komin25
+4 / 4

Macck, momentami mądrze mówisz, ale idzie odczuć pewien prokatolicki nalot w twojej wypowiedzi. Po pierwsze, jeszcze nie spotkałam księdza z którym dałoby się porozmawiać o Bogu i wierze w sposób racjonalny i rzeczowy nie odczuwając z jego strony pogardy lub chęci nawracania (a chciałabym bardzo) ale ok, możemy uznać że mam pecha w tej kwestii, więc się nie czepiam tej części. Ale mam ale i to duże do kwestii odpłatności za "usługi" księży. Bo gdzie niby jest napisane że za sakramenty trzeba płacić? To nie jest prywatna firma z ustalonym cennikiem usług. Istnieje przecież coś takiego jak fundusz kościelny. Poza tym czy bez zapłaty katolik nie ma prawa wziąć ślubu? I nie, nie jest to wina "katolików dusigroszów" bo to co się daje na tacę to jest z założenia ofiara, a więc tzw. "co łaska". Jeśli ktoś nie ma tych dwóch złotych albo po prostu nie ma ochoty dać na tacę, a chce uczestniczyć w Mszy to co? Bez "co łaska" ma nie przychodzić? A co z cnotą ubóstwa? W parafii w której mieszkam jest od roku nowy proboszcz i pierwsze co zrobił to remont plebanii, oczywiście za pieniądze zebrane od parafian. Dodam, że remont obejmował np. zrobienie podgrzewanych podłóg i każda rodzina musiała dać po 50 zł. A jak brakło to kolejna składka. Kto nie zapłaci jakiejś składki jest z imienia, nazwiska i numeru domu wymieniany na Mszy lub wywieszany na liście pod kościołem. Istnieje też tradycja czytania ile kto dał po kolędzie. A jest to wieś w której wszyscy się znają. Czy to jest dobre? I śmiem twierdzić, że to wcale nie są sporadyczne przypadki jak mówisz. W KK już od ładnych kilku lat się dzieje źle. Ale zawsze znajdą się tacy którzy będą bronić "biednych" księży. Mimo iż jestem niewierząca kibicuję papieżowi Franciszkowi, bo wydaje się, że on może coś zmienić właśnie w tej kwestii. I na koniec, odnośnie aborcji i eutanazji - pozwól, że każdy zdecyduje w zgodzie z własnym sumieniem co jest dobre a co złe. To, że Ty tak uważasz nie znaczy, że każdy tak uważa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
-2 / 2

@komin25 Masz pecha, bo ja się z WIELOMA x spotkałem którzy są w stanie rozmawiać z Tobą bez uprzedzeń i nawracania. Ja sam nie zgadzam się z pewnymi tezami które KK stawia, a powinienem bo.... pracuje w kościele ;) Słuchaj co do "cennika" to TEŻ wszystko zależy od x i MASZ PRAWO wziąć ślub za co łaska, tylko czasami trzeba uderzyć wyżej, np do biskupa ;) ale komu się chce... Co do imiennej ofiary -kategorycznie się nie zgadzam. A co do ślubów ubóstwa to Cię rozczaruje... żaden z nich nie składa takowych OPRÓCZ zakonów żebraczych (np franciszkanie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
0 / 0

@kemotekk Ale ja się z tym zgadzam, masz racje ! są księża i "księża" ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Macck
0 / 0

Ale ja oczywiście też nie pochwalam żadnych cenników i bardzo się cieszę że w mojej parafii ludzie są na tyle odpowiedzialni że potrafią rzucić te 2-10zł na ofiarę czy dać tę składkę większą raz do roku że nie ma żadnych cenników za ślub, pogrzeb czy mszę i każdy daje tyle ile uważa za słuszne. Dzięki temu księża pracując w szkołach bez problemu są w stanie się utrzymać i nie muszą pokrętnie szukać sposobu jak znaleźć pieniądze na remonty i jednocześnie mieć coś dla siebie. A dużo robią, wspomniane chodniki, ogrzewanie, elektryka, płoty, remont schodów czy te mniej widoczne np malowanie dachu (a na takiej powierzchni jak kościół nie jest to tanie) ... i wszystko jest fajnie bo to jest dla ludzi i ludzie wspólnie doszli do tego że w zimie nie szczękają zębami z zimna bo jest za co opłacić ogrzewanie (proszę sobie wyobrazić koszty ogrzania takiej kubatury), serwisować je i tak dalej. Remont plebanii też ok - nie o to chodzi żeby księża mieli tam siedzieć w zimnie z przeciekającym dachem itd. U nas jeśli któryś chce ładny pokój to remont sobie robi z własnych pieniędzy chyba tylko okna wymienili za "składkowe" na całej plebanii no ale kurcze, ksiądz za 3-4 lata odejdzie przyjdzie kolejny i będzie miał. Nie trzeba tak im znowu odejmować wszystkiego z powodu "profesji". Ja tam się cieszę że mogę zawsze pójść i pogadać z nimi o byle bzdetach i powiem więcej prawie nigdy rozmowa nie schodzi na tematy kościelne. No i też mieszkam na wsi. Bardzo się cieszę również z papieża Franciszka - widać że próbuje ogarnąć tzw "klechy" które znając obsługę worda wywieszają cenniki. To jest naprawdę paskudne i przykro jest że są księża którzy praktykują coś takiego. Idąc do seminarium trzeba być gotowym na wiele wyrzeczeń ale niestety niektórzy widać się z tym nie pogodzili i chcą utrzymać wysoki status życia. Mówiąc wysoki nie mam na myśli tego że ksiądz ma nowe auto raz na 15 lat bo oni też muszą dojechać do szkoły, do kaplic, do biskupa czy kurii załatwić jakieś sprawy czy na zakupy i im te auta są potrzebne tak samo jak tobie i mnie. No ale wstyd jeśli taki ksiądz kupuje sobie auto "nie wiadomo jakie" dobre, zegarek za 1500 zł, skórzane meble, i kino domowe bo bez tego to ja też mogę się obyć a co dopiero ksiądz który wręcz powinien. Także sam widzisz, że nie wszędzie jest źle i cała nadzieja że kolejni proboszczowie na konkretnej parafii to będą mądrzy ludzie którzy będą potrafić młodych czegoś nauczyć i prowadzić kościół tak jak powinno to wyglądać. Kościół sam w sobie do niczego Cię nie zmusza i oczywiście można sprowadzić proboszcza na ziemię jeśli żąda pieniędzy za sakrament - tyle że większość ludzi to są "niewypadaje" i nie pójdą z tym np do wyższej instancji kościelnej. A szkoda bo niektórym by się przydało dostać naganę od biskupa. No i jak już mówiłem też nie wszystko mi się w kościele podoba ale jak na razie od księdza nie usłyszałem że jestem heretykiem i się nie znam. Na razie trzeba jakoś przeciwdziałać islamowi bo to nie jest wróg tyle chrześcijaństwa co wróg całego "nie-islamu". Zaczyna być groźnie, ludzie JUŻ giną z tego powodu i to w niearabskich krajach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2013 o 17:56

avatar ~komin25
+1 / 1

podluka, wiem i wierzę Ci że tacy księża istnieją ale jak powiedziałam nigdy nie maiałm przyjemności z takim porozmawiać. Co do ubóstwa to nie powiedziałam o ślubach ubóstwa tylko o cnocie, w rozumieniu pożądanej w tej grupie wartości czy też cesze. Bo ja wyobrażam sobie to tak, że prawdziwy ksiądz z powołania nie odczuwa potrzeby posiadania pewnych dóbr doczesnych czy wręcz luksusów, bo to według nauk KK nie jest sprawą istotną, a wręcz niepożądaną, w końcu "lepiej przejść wielbłądowi przez ucho igielne...", czyż nie? I nie mówię też, że księża mają żyć o chlebie i wodzie ale RAZI MNIE gdy wyciągają pieniądze np. od rodzin wielodzietnych lub emerytów po to aby mieć podgrzewaną podłogę w plebanii. Dobry człowiek by tak na pewno nie zrobił, a od księży powinno się przecież więcej wymagać w tej kwestii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~komin25
0 / 0

Macck, to świetnie, że wasz ksiądz działa przede wszystkim dla dobra ogółu, a o swoje dobra troszczy się ze swoich pieniędzy. Wierzę że są też i tacy księża. Chciałam tylko zwrócić uwagę, że nie wszędzie jest tak wspaniale. I takich miejsc jest na prawdę sporo. Tylko co taki parafianin może zrobić? Bo w moim przekonaniu możliwość którą opisałeś jest czysto teoretyczna. Bo po pierwsze wiem z tego co widzę, że dla wielu osób na wsi ksiądz jest wciąż nietykalny. Moja babcia mówi np. że "jak widzisz grzeszącego księdza to okryj go płachtą". I większość na wsi ma taką mentalność. Zapłacę bo ksiądz mnie wyczyta na Mszy, a to wstyd. Poza tym nie ma pewności, że biskup będący "nad" danym księdzem nie poprze tegoż właśnie księdza. A nawet jeśli stanie po stronie parafianina to wolę sobie nie wyobrażać jakie potem taki niesubordynowany parafianin może ponieść konsekwencje. A i tak - jak mówiłam wcześniej - ksiądz będzie miał za sobą mur tych nad wyraz "pobożnych". Tutaj potrzebna jest głęboka reforma i wierzę, że nowy papież podejmie w tym kierunku odpowiednie kroki. Co do odmawiania księżom wszystkiego wypowiedziałam się już w powyższym komentarzu. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
0 / 0

@Macck
@komin25
Zgadzam się z wami w 100% znam baaardzo dobrze księży i wiem jak to działa od środka (choć nie jestem księdzem) i wiem jakie nieraz luksusy są na plebaniach... Są też księża (o zgrozo) którzy idą na księdza żeby mieć zapewniony byt. Nie idzie za tym nic. Wtedy to dopiero są jaja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Macck
0 / 0

Iść na księdza dla pieniędzy rozwala Kościół od środka czego już efekty widzimy. Nic tylko współczuć że Ci których opisaliście/łyście "widzą drzazgę w oku brata a belki w swoim nie". Naprawdę szkoda ... ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M megisa
0 / 0

Ja nie spotkałam nigdy księdza, który by umiał przyjąć inny punkt widzenia, pogardliwe podejście do zwykłego życia i zwykłych problemów ludzi, jakieś takie widzi-im-się, że są jacys lepsi i trzeba o nich zabiegać i płaszczyć się, jakby byli jakimiś nadludźmi; nie ma z nimi rozmowy w ogóle, bo do zwykłych ludzi w ogóle nie wychodzą, nie wiedzą, co to zarabiać cieżką pracą na chleb i nie wiedzą, co to nie mieć na coś. Spotkałam się z jednym wyjatkiem , był jezuitą - a jezuici są jacyś inni - w pozytywnym wydźwiękiem. Pomagają ludziom, jak ktoś nie ma pieniędzy chrzczą dzieci za darmo, nie gardzą ludzmi z opałach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M megisa
0 / 0

podludka - kiedyś w mojej starej parafii proboszcz tak dopiekł ludziom, że zebrali się , zebrali podpisy i wystąpili do biskupa o odwołanie .... na co... ich nazwiska zostały odczytane na niedzielnej mszy przez owego proboszcza i dostali publiczne upomnienie, żeby tylko... kościół, to taka sama klika kolesi, jak każda inna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dziura1010
+6 / 6

Podejrzewam, że na tą Panią muzułmanie już wydali wyrok śmierci... Gratuluję odwagi! W końcu ktoś powiedział, że król jest nagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blahara
0 / 4

Baba ma jaja, ale pewnie za niedługo za to ją ukatrupią...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kreciuch
+3 / 3

Ta kobieta jeszcze żyje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D devanitsu
-1 / 3

Ciapaci powinni uwierzyć w moc atomówki a hameryka bądź cccp powinna podjąć "drastyczne" kroki w związku z nimi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vanbobel17
+4 / 4

Hakerzy powinni włamać się na stacje telewizyjne wszystkich krajów muzłumańskich i puszczać to, aż muzłumani sami sie pozabijają w tych swoich POP**LONYCH przekonaniach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MeiMisaki
-4 / 4

Zgodziłbym się z panią, gdyby na samym końcu nie wychwalał tak żydów, którzy wcale nie są święci, za holokaust obarczają nas 'Polaków a nie Niemców, Palestyńczyków zabijają w ramach protestu, co z tego że żyd komuś nie strzela w tył głowy, skoro wystrzeliwuje rakietę, co z tego że nie zabija osobiście jak zmusza do zabijania innych w ramach swoich własnych interesów. Co do muzułmanów, to że są tacy, to tylko i wyłącznie nasza wina, w ramach poprawności politycznej nie krytykujemy ich za ich zachowania, obyczaje, ale oni krytykują nas, bo wiedzą że mogą i to się nazywa tolerancja ( " wypatrzona " ). Pozostaje jedynie robić wszystko aby ludzi zaczęli używać rozumu, bo wtedy może zaczną racjonalnie traktować, każdego kto jest zagrożeniem, a nie tak jak nakazuje poprawność polityczna i tolerancja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Diesel88
-4 / 4

Z deszczu pod rynne. Ta "religia" kojarzy mi sie z nazizmem, z podzialem na rasy... A z drugiej strony ta pani ktora jest byla muzlumanka tez zle mowi. Nie wiem jak dla innych ale dla mnie na wstepie kazy czlowiek jest rowny i zaden nie musi czegos zdobywac i udowadniac zeby go szanowac i traktowac jak rownego sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
+3 / 3

Część jej wypowiedzi powinni puścić także w polskiej telewizji, bo ja jako osoba pochodzaca z ateistycznej rodziny widzę tu nierówności. Polska miała być państwem świeckim, a robi się czysto katolickim. Nie zakazuję wiary, ale jeżeli mój brat, który także jest ateistą musi siedzieć trzy godziny po lekcjach na etykę, albo w środku dnia dwie godziny na świetlicy, bo tak wypadają lekcje religii, to robi się niefajnie. Od katechetki już nie raz usłyszał, że jego rodzina będzie smażyć się w męczarniach w piekle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lee34
-4 / 4

a jesli ktos siedzi 3 h i czeka na wykladowce ktory sobie nie przychodzi bpo jest ateista i szacunek dla innych nie zostal mu wpojony to co mamy zrobic ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~komin25
+3 / 3

lee34 a co ma szacunek do innych wspólnego z wiarą? to jest kwestia dobrego wychowania i elementarnej kultury człowieka a nie wynika z tego czy ktoś mówi paciorek przed snem czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P petting
+1 / 1

Jak nie wierzysz w nic co nadprzyrodzone, to jesteś heretyczką? A jak jesteś głodny, to tak naprawdę chcę Ci się pić? Wypowiedź mojego pięcioletniego brata ma większy sens. niż tego muslima...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
0 / 0

Akurat z piciem złe porównanie, bo nasz umysł często myli głód z pragnieniem, ale rozumiem sens twojej wypowiedzi :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Coohman
+2 / 2

Ta kobieta trafiła w samo sedno problemu. Polać jej ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S_E_V
+1 / 1

Fakt, teraz to chyba nie odmówiłaby kielonka ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S_E_V
+3 / 3

Ojeju! Powtarzałem wielokrotnie, że Islam to religia z 700-letnim opóźnieniem :) Dopiero teraz mi uwierzycie, że oni idą na krucjatę (choć zamiast słowa krucjata, baridziej by pasowała księżycjata)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gosia556
0 / 0

całkiem sensowna babka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kwestionariusz
0 / 0

Ta baba albo jest podstawiona przez mossad albo po prostu dość odważna pokazała sie w Al Dżazirze i głośno mówiła o "islamistach" że są źli mogła stracić głowę, albo Al Dżazira jest jakąs komórką propagandy mieniącą się muzułmańską stacją TV. Poza tym dlaczego nikt się nie czepia nie rządów państw które z jednej strony wprowadzają zamordyzm i faszyzm nad prawowitymi obywatelami a jednocześnie wszelkim brudom tej ziemi dają niepojęte prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwerasdfgggddd
0 / 0

Tak kobieta była muzumanką i zmieniła poglądy co znaczy że jest takich więcej i miejmy nadzieje że bendzie takich ludzi w ich kraju więcej to zostaną te wszystkie farsy przerwane pokojowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tort22
+2 / 2

"jeśli jesteś heretyczką więc nie ma sensu z tobą dyskutować bo bluźnisz przeciwko islamowi, proroctwom i koranowi" no i wszystko jasne, nie jesteś muzułmaninem to nie masz tak właściwie prawa głosu i nie ma co ciebie pytać o zdanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ignoracjapolakowboli
0 / 0

Ta babka nie wyglada na arabke sorry. Szczekacie na ksiezy i katolikow a coz ci katolicy i ksieza i komu tak naprawde robie? Ktos kto tak szczeka ma jakis problem. Wystarczy sie troche przyjzec lepiej I widac jak amerykanie robie wszystko by usprawiedliwiac swoj najazd na bogactwa naturalne tamtych panstw. A polaczki zamiast najezdzac na katolikow to przyjzycie sie co ten wasz libertyn tusk i jego partia naprawde robi.

Wielki problem bo ktos ma obowiazkowa etyke/religie.. powaznie? To dla was jest najwiekszy problem w zyciu ? A ogolne chamstwo i zlodziejstwo w tym panstwie nie ? To priorytety macie poprzestawiane. Kolejna biedna mniejszosc ateiści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xenomorphia
0 / 0

Wafa Sultan urodziła się w Syrii w muzułmańskiej rodzinie. Zaczęła tracić wiarę w momencie kiedy była świadkiem rozstrzelania jej profesora (studiowała medycynę). W 1989 roku, wraz z mężem i dziećmi wyemigrowała do USA. Wydała nawet książkę " A God Who Hates: The Courageous Woman Who Inflamed the Muslim World Speaks Out Against the Evils of Islam"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Glaurung_Uluroki
0 / 2

A co ma wspólnego współczesna "cywilizacja" z Cywilizacją Łacińską? Aborcja, eutanazja, propagowanie zboczeń to nie jest moja cywilizacja, ale Islam też nie. Szkoda, że te obce twory nie wykończą się nawzajem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ebdar
0 / 0

SanSanus Pracuje z islamistami w Belgii. Niektórzy z nich przyjechali do Belgii wieki temu inni sie tutaj urodzili. Żaden z nich nie zdązył sie zasymilowac, żaden z nich nie wykazuje choć cienia chęci przystosowania sie do tutejszego prawa, społeczeństwa czy kultury. Za to wszyscy kipią wściekłością do wszystkiego co nieislamskie. Już dawno zaczeli otwarcie mówić o swoim "jhadzie" który jak przyjdzie czas to z pasja wypełnia. Na argumenty reaguja agresją wiec, nie wciskaj ludziom ciemnoty o dobrych islamistach bo kiedy "nadejdzie czas" nawet ci dobrzy nie będa mieli wyboru, będą zabijac !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lech59
+1 / 1

Jestem praktykującym katolikiem bo tak zostałem wychowany przez rodziców ale nie mam nic przeciwko wyznawcom innych religii. uważam, że jest Jeden Bóg tylko każda religia czci Go na swój sposób. Nie narzucajmy innym sposobu w jaki sami czcimy najwyższego. Bądź sobie chrześcijaninem, żydem, muzułmaninem, wyznawcom Buddy czy jakiejkolwiek innej religii ale przede wszystkim bądź CZŁOWIEKIEM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Dosc_z_tym
0 / 0

Co za glupota czlowiek jedyna istota ktora musi w cos wierzyc i po co to nam czujecie sie z tym lepiej czy gorzej? glupie wymyslanie co nowych religi aby zwrocic uwage na siebie i byc krolem wszystkiego. Polacy zbierzmy sie i wypier... tylko muzumanow z naszego kraju skoro im tak u nas zle to po jaka cholere sie tu pchaja mi jako obywatelce tego kraju jest bardzo dobrze tu a jak innym cos nie pasi nikt go tu nie trzyma. WYXEBAC MUZUMANOW Z POLSKI !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar richart
0 / 0

Polać jej! Dobrze gada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~siobry123
0 / 0

fuck islam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem