Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
883 1072
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L ladziakpjp
+4 / 16

co do tego podprogowego "sex" jestem za :D przyrost naturalny takie głupoty, mniej miejsca dla wyznawców terroryzmu w europie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
+13 / 21

Tyle, że z takiego Seksu, nie ma dzieci, jest antykoncepcja we wszystkich formach, a jak zostanie poczętę dziecko, to jest traktowane jak wpadka i dużej części przypadków jest zabijane (w europie zachodniej, u nas na szczęście ta zaraza nie dotarła w takim stopniu)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S susza89
-1 / 3

Gracz90 chyba nie byles w europie zachodniej , tam laski wola sobie zrobic 2-3 dzieci i zyc z zasilkow bo nie musza pracowac . Nie tylko muzulmanie tak robia :) . Czesto wola bez gumki bo przyjemniej , a bedzie dziecko to trudno tragedi nie ma , opiekuncze pansto pomoze .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Blackmen19213
0 / 0

Symbol przymróżonego oka oznacza szatana który płacze za ludzimi ktorzy od niego odeszli. Jezeli widzi tam ktos zeby oczy byly przymrozone to zapraszam do okulisty. A tak wogole powiedzcie mi tylko jedno. Jaki by byl cel tego aby iluminaci na nas oddzialywali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evilone
+8 / 38

bez jaj:) symbol oka w piramidzie oznacza Boga z jego atrybutami doskonałości wszechwiedzy i widzącego wszystko. sex jest wszędzie, a dla każdego będzie dobrze jak się ludzie bzykać będą. To jest illuminate na ostatnim zdjęciu. Co do rozwalania zgadzam się najbardziej wolność niszczy państwo, tylko przypisywałbym to rozproszeniu kosztów i skupieniu korzyści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Crilan23
-1 / 29

Symbol oka i piramida to są znaki iluminatów. Radze poczytać o tym, warto....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hilbert
+11 / 23

Ale co mamy poczytac? Wypociny internetowych idiotow? Nawet gdyby byl jakis spisek to i tak nikt by sie o nim nie dowiedzial.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2013 o 11:01

M Milord_Wiktor
+11 / 13

Owszem, jest to symbol Boga, jednak w wielu przypadkach wolnomularze (masoni) używają go jako swojego, np. na banknocie jednodolarowym znajduje się on razem z napisem pod nim "NOVUS ORDO SECLORUM" co oznacza "Nowy porządek świata" ,który według niektórych teorii spiskowych mają masoni wprowadzać. Wśród masonów było wielu sławnych Polaków m. in. Król Stanisław August Poniatowski, Henryk Dąbrowski czy Gabriel Narutowicz. A Józef Piłsudski popierał zakon i nakłaniał do wstępowania w jego szeregi. Byli jednak i Polacy, którzy z masonerię chcieli zwalczać, np. Ignacy Mościcki. Ogólnie dużo by było tego wypisywać, można poczytać o tym na Wikipedii - pl.wikipedia.org/wiki/Wolnomularstwo Możemy uznawać teorie spiskowe na temat tej organizacji za prawdziwe lub fałszywe, ale nigdy nie możemy mieć pewności czy rzeczywiście to prawda. Być może jest to tylko do odciągnięcia uwagi od tego co się dzieje naprawdę, lub to zwyczajne brednie. Na tym właśnie polegają teorie spiskowe - nie możemy udowodnić czy są prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hilbert
+6 / 12

Mnie tylko ciekawi skad wy czerpiecie te informacje o czlonkach tych tajnych grup. Zalozmy, ze jest wielki spisek i jakis tajny zakon. Po co umieszczaliby latwo dostepne informacje o sobie? Po co umieszczac tak oczywiste symbole? Czy celem TAJNEGO zakonu nie jest tajnosc? W czasach internetu sa metody komunikowania tak zeby nikt sie o tym nie dowiedzial. Siec to nie tylko www, w tzw. deepweb'ie mozna bezpiecznie wymieniac info i jak ktos nie wie jak sie z nami polaczyc to sie nie polaczy. Wystarczy stworzyc siec deepwebowa np dzieki torowi(cos w stylu silk road gdzie anonimowo dealuja bronia i narkotykami). Nikt ich by nie podsluchiwal bo ta siec opiera sie o anonimowosci. Po co uzywac metod rodem z filmow z Indiana Jonesem jezeli sa bezpieczne sposoby?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
-2 / 6

Ciekawe, czy jak będziesz miał córkę, to nadal będziesz tak swobodnie podchodził do "bzykania".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nigos
0 / 4

@Hilbert Z jednej strony masz racje ale z drugiej możliwe, że "oni" specjalnie się z tym nie kryją żeby skłonić ludzi do takiego myślenia jak ty właśnie tu napisałeś. Bo jeśli by kasowali wszystko co jest z nimi związane usuwali wszystkie filmiki itd. to w końcu ludzie zaczęli by się domyślać, że coś tu nie gra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
4 4alz
0 / 0

@Milord_Wiktor Novus Ordo Seclorum nie znaczy Nowy porządek świata, a nowy porządek wieków. Jeżeli miał byś porządek świata musiało by być novus ordo mundi. Po za tym ta sentecja jest o wiele starsza albowiem pochodzi z I wieku przed naszą erą z eklogii Wergiliusza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jaaaaaaaa445
0 / 0

Symbol oka w trójkącie to symbol Boga :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Atheo
+8 / 26

Dajcie sobie spokój z tymi Iluminatami, to się robi nudne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ruszka
+1 / 25

Niektórym jak podłożysz dowody przed pysk, to nie będą potrafili wyciągnąć wniosków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
0 / 14

Ruszka jak współczesny człowiek ma wyciągać wnioski jak to już system edukacji który zamiast uczyć tak jakby tłumi w człowieku zdolność logicznego myślenia i tresuje podporządkowanie żeby na koniec był usłuszny, nie wytykał błędów rządzącym albo co gorsza buntował się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
-1 / 13

Lepiej znać wroga, jego zamiary i jego działania. Gdyby ludzie wiedzieli czym naprawdę jest komunizm, zdecydowaliby się zniszczyć go w zarodku. Nie byłoby terroru, który trwał 70 lat i rozniósł się na pół świata prawie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
0 / 6

W sumie życie w nieświadomości nie jest złe, ale i tak mi Ciebie szkoda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szomalek94
-4 / 20

Zajmijcie się czymś pożytecznym w końcu, zamiast szukania jakichś piramidek lub innych choojominatiów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jellycrusher1
+13 / 35

Wszystko pięknie, poza tym, że warunkowanie podprogowe nie działa. No ale fanatycy spiskowych teorii dziejów nigdy w to nie uwierzą. Zresztą niektórym przyjemnie jest myśleć, że człowiek nigdy nie wpadłby na pomysł, żeby się rżnąć z kim popadnie, gdyby go do tego nie zmuszono. A to tylko nasza fizjologia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~q1895274674893
+1 / 5

Amerykanie lubią robić takie "demokratyczne" sekty. Nie jestem pewien czy Illuminati istnieje, ale na pewno ma swoich fanów. Bardziej wierzyłbym w Ku-Klux-Klan który rzeczywiście funkcjonuje do dziś w USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KabaL
+16 / 16

z ciekawości obejrzałem sobie w google plakaty z dark knighta ale nie mogłem dojrzeć napisu 'sex' na wieżowcu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pibi
+14 / 20

Bo cały ten demot jest manipulacją. Też przejrzałem kilka oryginalnych obrazów z filmów, które znam i nie było tam takich symboli ani napisów.
Gościowi wszędzie sex się pojawia, bo jest wyposzczonym prawiczkiem;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar macros1980
+4 / 4

Zapomniał pokazać kadr z Króla Lwa gdzie ponoć widać mgiełkę w kształcie napisu SEX (w rzeczywistości jest to SFX). A twórcy demota radziłbym przeczytać jakieś poważne opracowanie na temat masonerii (która istnieje i do dzisiaj) oraz Iluminatach (która istniała w XVII w. jako odłąm masonerii ale szybko został zlikwidowany notabene przez najważniejszego sponsora grupy).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Frazes
+14 / 16

Widzenie w całkowicie normalnych scenach słowa "sex" świadczy tylko o czyimś problemie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ktos_taki_se
0 / 6

Udowodniono że przekaz podprogowy nie istnieje. I jest to tylko próba wmówienia ludziom tego..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar macros1980
+3 / 3

To nie tak. Przekaz podprogowy istnieje. Udowodniono natomiast, że nie działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Foltest96
+4 / 10

A od kiedy Masoni dążą do zniewolenia świata? Przecież ta organizacja sięga średniowiecznej Anglii i zrzeszała mistrzów rzemieślniczych, była cechem. Aktualnie należą do niej najtęższe głowy świata(należał sam Newton i Einstein m.in. Natomiast, który zakon Iluminatów dąży do opanowania świata? Tych było kilka, kilkanaście na przestrzeni ostatnich 4 wieków. Sama idea Iluminatów dążyła to propagowania wiedzy ogólnej i nauczania ludzi, walczyła z ciemnotą zaserwowaną przez średniowieczny Kościół (żeby nie było nie obrażam tejże instytucji, bo o tym mówię). Łatwo jest mówić o organizacjach potępianych przez Kościół na przestrzeni wieków i zrzucać na nich winę za aktualną złą sytuację na świecie. Może od razu dodajmy Templariuszy, którzy kontrolują firmy farmaceutyczne i prowadzą badania w swych złowieszczych laboratoriach nad złowieszczą technologia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wielkikatz
+1 / 3

Pograły dzieciaki w Assasin's Creed. Czekają na następną część i im odwala.
Żeby nie było, sam uwielbiam tą serię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
-1 / 1

ta, o ile druga część komentarza to pomysł z gry, to w pierwszej sama prawda. To nie są złe zakony( Illuminatom teraz od*ebało, bawią się w okultyzm), po prostu funkcjonują w tym świecie, a ludzie nie mogą strawić tego, że to nie jest grupa dostępna dla wszystkich i że ma swoje tajemnice. Ludzie nienawidzą tajemnic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2013 o 19:58

avatar ~Nie_prawda
+1 / 9

Kolejna wykreowana bzdura, by trafić na główną...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bayonne
+7 / 13

A światem rządzą Reptailanie (czy jak się to pisze), wszyscy żyjemy w Matrixie, a Obama to jaszczurka w ludzkim ciele. Nie znasz się w ogóle na Masonerii, Iluminatach, to nie oni rządzą światem, robi to np Grupa Bilderberg itd.
Przestań wierzyć w każda głupotę przeczytaną na portalach z teoriami spiskowymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+3 / 3

No kurczę, rzeczywiście na wszystko znajdzie się wyjaśnienie. Gwiazdy Popu za to wyznają szatana i mu służą, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-5 / 11

Admini demotów to poprostu niezrównoważone psychicznie kato-świry, tyle w temacie umieszczenia tego barachła na głównej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2013 o 11:20

avatar zaymoon
0 / 6

"Masoneria", "standardowy model rodziny", "homoseksualizm = dewiacja", "zakazać aborcji, antykoncepcji i rozwodów", "złe państwowe szkolnictwo" (bo niema to jak szkółki parafialne).. Typowy kato bełkot,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-5 / 11

Powala mnie naprawdę kretynizm ludzi wierzących w takie brednie! Przekaz podprogowy? A czym że innym jest ten demot jak nie przekazem podprogowym dla niedorozwojów, mającym wciskać ciemniakom kato-religijne brednie! Wielcy mi buntownicy, a w rzeczywistości pachołki najbardziej zbrodniczej, bandyckiej i totalitarnej instytucji świata - kato-kościoła!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 8

Najpierw pomieszanie faktów z teoriami spiskowymi mające obudzić bunt przeciw zastanej rzeczywistości, a potem ten tekst o masonerii który jest niczym innym jak wciskaniem ludziom kato guseł, na końcu jeszcze parę innych bredni coby kato-indoktrynacja znalazła się niewinni gdzieś w środku teksty, jak to przystało na przekaz podprogowy.
Nie wiem jakim trzeba być tępakiem by takie coś łykać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+4 / 6

Bastard, wytłumaczyć? W amerykańskim rządzie jest masa sku*wieli. Koniec. Zdziwiony? Mało? "Och! Ale gdzie tajny zakon?!"... Nie ma. Zły rząd, duża potęga, politycy nie szanujący życia innych. To wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matsurika
-2 / 8

Od kilku miesięcy już jesteśmy zalewani informacjami o szkodliwych illuminatach/masonach, że to wszystko ich wina, że to mafio-sekta stworzona przez Żydów, że chcą nas zniszczyć, promują rozwiązłość seksualną a przecież to koszmar i szataństwo... Jako osoba która woli wszystko poznać nie tylko od jednej strony. Porozmawiałam z paroma ludźmi, przeczytałam kilka informacji na stronach internetowych o wolnomularstwie. Usłyszałam że jest to organizacja która promuje rozwój człowieka, pracę, wykształcenie. Jest to też organizacja wokół której krążą liczne teorie spiskowe i będąca w konflikcie z Kościołem Katolickim. Kto najczęściej krzyczy że to wina "żydów i masonów"? No właśnie. Nie jestem osobą wszechwiedzącą, więc mogę się mylić ale obawiam się że wasze teorie spiskowe, oczernianie itd. są jedynie katolicką próbą oczernienia "wroga". Szczególnie że organizacja chce oświecenia człowieka - jest to dla KK groźne, głupim wiernym łatwiej wszystko wmówić. Pozdrowienia dla wszystkich samodzielnie myślących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matsurika
0 / 2

No mnie akurat nie, bo to trzeba przejść stopnie wtajemniczenia i tak dalej a ja osobiście tego za sobą nie mam. A tak w ogóle w komentarzu użyłam słowa "promują", naucz się czytać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~samouk
+5 / 5

Symbol piramidy i oka pochodzi z czasów egipskich. Został przeinaczony tak samo jak pentagram - symbol dobrej magii z czasów wczesnego średniowiecza na obecny "symbol" szatana. Ludzie przez wieki wierzą w różne rzeczy. Ktoś kto chce wierzyć w takie rzeczy niech sobie wierzy. Do informacji podam tylko, że wśród tych wszystkich "materiałów" są zawsze pojedyncze klatki tylko dlatego, że spreparować pojedynczy obraz jest łatwiej niż fragment filmu. Oryginał Króla Lwa sprzedawany jeszcze na kasetach VHS po jego premierze nie ma wcale gwiazd układających się w ten sposób. Wiem bo oglądałem. Ponadto spekuluje się, że w filmie "Kto wrobił Królika Rogera", Jessica Rabbit wykonując "gwiazdę" (bliżej końca filmu) jest bez bielizny przez ułamek sekundy, co również nie ma miejsca na oryginalnych taśmach rozpowszechnianych w sklepach w latach 90.
Wizja zniszczenia WTC była w dziesiątkach filmów pokazujących ataki na USA, więc nie dziwią mnie sceny z Mario. Film Hackers... Proszę mi pokazać nagranie, które można by przeanalizować klatka po klatce, a nie screeny, które łatwo przerobić w programach graficznych. Odnośnie jednodolarówki to spekuluje się, że posiada wiele symboli różnych "organizacji". Niestety muszę co niektórych rozczarować, ale w końcu USA to zbieranina różnych nacji i kultur utworzona na ruinach nieznanych cywilizacji. Przypominam, że Majowie również budowali piramidy i mieli swoich bogów, a symbol oka był używany przez wiele cywilizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nav18
0 / 0

"Some say they expect Illuminati take my body to sleep" Tupac w They Don't Give a Fuck About Us. Polecam przeczytać tekst tej piosenki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~samouk
0 / 0

To, że pada zdanie, że "niektórzy spodziewają się, że Iluminaci zabiorą moje ciało do snu" niczemu nie świadczy, a cały tekst nie odnosi się do nich. Wszystko zależy od tego jak chcemy to interpretować. Można go zinterpretować mając w domyśle demokrację, rządy, białych ludzi, lub Iluminatów, ale to dalej nie świadczy o tym, że oni są i robią to co robią. Nie zastanowił się nikt z Was, że podrzucanie kolejnych teorii spiskowych może być celowe by po prostu odciągnąć Wasza uwagę od tego co się robi? By zganiać winę za pewne ustawy, postanowienia itp na kogoś kto nie istnieje? Sami sobie komplikujemy życie. Ludzie myślą masowo nie indywidualnie, bo paradoksalnie każde indywidualne myślenie z czasem przeradza się w myślenie mas. Zwróćcie uwagę na to, skąd biorą się te wszystkie "rewelacje" o masonach iluminatach czy nawet o UFO. Zazwyczaj zaczynają się od osób, które twierdzą, że pracowały w jakiś organizacjach rządowych, lub są uczonymi, którzy pracowali w państwowych laboratoriach, instytutach itp. Czy w takim razie to zwiększa ich wiarygodność czy raczej obniża?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rafaell95
0 / 4

zgadzam sie co do masoneri (tak właściwie skąd jest ta definicja bo na necie nie moge jej znaleźć) ale jak z tym walczyć? spróbuj przekonać kogoś że gej to człowiek chory. Zaraz ci powiedzą że jesteś zacofanym homofobem... teraz ani sie kłócić bo nie przegadasz ani pierdo*nąć :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+5 / 5

Czytam, czytam, fajnie, nie wiedziałem o tych podprogowych działaniach, BACH! Masoneria - dziękuję, olewam resztę tekstu. Nie będę nawet wskazywać, kto teraz wydaje się zmanipulowany, myślę że wszyscy dobrze wiedzą. Tak jeszcze dodam, zabierzcie się za swoje życia i róbcie coś produktywnego( taaa! Służcie jak niewolnicy ILLUMINATOM!), ponieważ jeżeli coś na tym świecie nie funkcjonuje tak, jak powinno, to winę ponosimy MY, czyli ludzkość. Nie żadne tajne stowarzyszenia, Masonerie ani nic w tym rodzaju, tylko głupie narody nie umiejące poradzić sobie z kryzysem, który same tworzą. No a przykład z filmem "Skarb Narodów" jest idiotyczny, ponieważ został tam użyty symbol prawidłowo i był częścią fabuły, nie żadnym podprogowym przekazem. Masoneria to nie żadna organizacja działająca dla Szatana, mająca przejąć kontrolę nad światem. Niech zwolennicy teorii spiskowych się douczą i obejrzą np. "Zeitgeist". Niby internetowy dokument, a wyjaśnione jest, że system sam w sobie jest zły, a w dodatku my go podtrzymujemy. Nie wymyślajcie jakichś dodatkowych teorii, tylko zastanówmy się, co zrobić aby system naprawić, nie wywołując jednocześnie anarchii( Gwarantuję, że wymordowanie członków Masonerii i ich rodzin raczej nikomu nie pomoże).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2013 o 21:22

avatar Nowa_Era
0 / 0

Leczcie się. Nie ma dowodów na działanie przekazu podprogowego- nie było o tym tutaj wzmianki. Także wy też manipulujecie. Iluminaci istnieją, mają udział w jakiejś części tego co wypisujecie, a jakiś debili przypisuje im niedorzecznośći (o może to oni sami?) i nikt już nie wieży, bo to wariactwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rafal12334344rf
0 / 0

Wy jesteście nienormalni z tymi waszymi Masonami. Wierzycie w bzdury, które sami wymyślacie, a potem przestrzegacie innych przed nimi. Skoro wszystko jest takie ustawione i każdy jest kontrolowany od kołyski, to wyrzućcie komputery, telefony, telewizory, zamieszkajcie pod miastem lub na wsi i żyjcie jak chcecie. Gdybym wierzył w takie bzdury to tak bym właśnie zrobił, a nie siedział w internecie i szukał słowa "sex" na obrazku z liśćmi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kozzi19
+1 / 1

@Cysiek1991 Nie. W niektórych obrazkach te miejsca są po prostu podreślone, by wskazać w którym miejscu. Nie zrobiłem akurat zestawienia tych dwóch plakatów, dałem tylko podkreślony. W oryginale jak byk można 3 litery odróżnić, tylko są lekko rozmazane, ale podświadomie i tak mózg odczyta je w konkretny sposób. Jesteś chyba ślepy skoro tego nie widzisz. Wiadomości podprogowe oczywiście, że działają. Niektórzy starali się udowodnić, że nie. Żeby jak zawsze od wszystkiego obmyć ręce i odwrócić uwagę. Uważaj bo wprost powiedzą, że tak, używamy takiej techniki, żeby manipolować wami jak stadem baranów. Naiwny to w tym przypadku jesteś zdecydowanie Ty. Nie jestem żadnym fanatykiem, nie jestem nawet katolikiem, osobiście nie wyznaje żadnej religii jaka istnieje. Bo nie potrzebuje ich, do bycia moralnym w granicach rozsądku i posiadania sensu życia. Po prostu nienawidze patrzeć jak ludzi próbuje się traktować jak chomika w kołowrotku zamkniętego w klatce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2013 o 19:29

T tajniak4
-1 / 1

@Kozzi19 - albo raczej jest to dowód na to, że jest to po prostu typowy dla teorii o "iluminatach" stek bzdur i kłamstw dla bezmyślnych, naiwnych cymbałów, którzy wierzą w każde słowo wypowiedziane przez ich guru od teorii spiskowych jak w prawdę objawioną. Taka jest rzeczywistość. Ci którzy deklarują, że jako jedyni głoszą prawdę, najczęściej najbezczelniej kłamią, ci którzy głoszą że są sceptyczni i krytyczny, najczęściej są najbardziej bezmyślni i łatwowierni. Przynajmniej w stosunku do teorii o iluminatach, masonach, nowym porządku świata, 9/11 "inside job" itd. tak jest praktycznie zawsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2013 o 20:31

avatar maggdalena18
+1 / 1

jasne, bo dzieci w bajkach widza takie podteksty, jak dorośli... :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~spectrum2
0 / 0

Nie no przecież inwiligacja to wcale nie przejaw kontroli nad człowiekiem. A najprostszym przykładem inwigilacji są "ciasteczka". Słyszeliście o wikileaks ? Tam wcale też nie było dowodów ,że jesteśmy inwigilowani a rządy robią co im się podoba. Nikogo nie chcę oceniać ale radzę otworzyć oczy i nie żyć w nieświadomości :) Nadal sprawiaj ,że Twoje życie to jedynie przyjęty schemat, no ale jeżeli czujesz się spełniony to czemu miałbyś przestać ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
+1 / 1

heh demot zaczął się ciekawie ale w miarę czytania było coraz więcej bredni aż doszliśmy do tych samych beznadziejnych teorii spiskowych co w ostatnim democie tego typu. Prawda, że świat nie jest piękny, a zostawianie wychowywania dzieci internetowi i telewizji wypacza młode umysły ale wiara w teorię, że jest to jeden z elementów światowego spisku uknutego przez potężną i wszystkowiedzącą organizacje, która kontroluje świat od stuleci jest już kompletnym debilizmem. Autor zachowuje się jak paranoik, może powinien zostawić te zdobycze cywilizacji, które służą manipulacji, wyjechać w góry i zostać pustelnikiem (wygrzebując wcześniej plomby z zębów z nadajnikami i podsłuchami a jeśli miał operacje chirurgiczne to powinien również wziąć skalpel i poszukać innych implantów i czujników pod skórą :D ). Wszyscy by na tym skorzystali: On byłby wolny od manipulacji i kontroli ze strony ewentualnych spiskowców a my nie musielibyśmy wysłuchiwać takich bredni :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kacper659
+2 / 2

Twórca tego demota to wielbiciel teorii spiskowych. Umieścił, chyba najbardziej komentowany demot pt:Niewiedza jest jeszcze groźniejsza czy coś takiego, w której to rzekomo 100 ludzi kieruje całym światem. I temu, który dodaje te demoty oraz temu co pisze radzę wyjść na rower. Nic tak nie rozjaśnia umysłu. Zbyt długie siedzenie przed kompem źle wpływa na mózg. Już widziałem na forach kilku gier takich ludzi, którzy poświęcili na grę 2 lata życia, a grają po kilka godzin dziennie i takie komentarze : "Twórcy gry zaniżają mą postać, bo jestem zbyt dobry i nie mogę niszczyć zbyt wielu nowych graczy, którzy płacą za tą grę". Już wiele razy widziałem ludzi, którzy nie mają w życiu co robić, więc zwalają to na grupę "Iluminatów i masonów", którzy kontrolują jego życie i nie pozwalają mu się wybić, więc jak mi kiepsko idzie w nauce to wejdę sobie na stronę o Iluminatach i się dowartościowuje wmawiając sobie, że mi źle idzie w szkole, bo w podręcznikach kłamią, a ja nie pozwolę sobie mną sterować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pareidolik
0 / 0

Ja myślę, że to po prostu pareidolia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T telvas
0 / 0

To całe postrzeganie podprogowe to ściema jednego kolesia (J. Vicary), który sobie na tym zbudował karierę, a całą historyjkę łyknęły rządne sensacji media. Dopiero po kilkunastu latach ktoś próbował powtórzyć eksperymenty kolesia, ale nikomu się nie udało i po grubszej analizie "sprawa się rypła".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dukla
0 / 0

Piramida to symbol masonów, nie illuminatów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nigos
-1 / 1

Z tego co mi wiadomo (ale oczywiście jako człowiek mogę się mylić) iluminatii to zakon a masoni to członkowie tego zakonu. Czyli możemy powiedzieć że piramida to symbol iluminatii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
0 / 2

Nigos, mylisz się. To są odrębne zakony, cholera, nawet ze sobą nie współpracują, a Masoneria jest o wiele bardziej poważniejsza i powszechniejsza niż Iluminaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2013 o 20:00

P PinkySuavo
+1 / 1

Tak, żyjesz w fałszywym świecie niczym gość w "The Truman show", wszyscy cię obserwują, a wszystko, co robisz, jest spowodowane działaniem Illuminatów na Twoją podświadomość. Gratulacje wygrałeś internet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar slider1908
+1 / 1

Już niedlugo w naszych aptekach - Rutinosexcorbin, tabletki illuminowane :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
+1 / 1

Sprawdziłem plakat "Mrocznego Rycerza" i zgodnie z oczekiwaniem, nie ma tam niczego takiego jak przedstawiono tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FakDag
0 / 0

pff przecież wiadomo że są iluminaci i mają ten swój plan ale jednak jednak nadal się bardziej boje 44 gdyż jestem w 77 :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bart665
0 / 0

Warunkowanie podprogowe było sprawdzane wieloma badaniami. Wszystkie potwierdziły że przekaz jest zbyt krótki by mógł zostać zakodowany przez mózg. Reklama ma znacznie inne, lepsze i skuteczniejsze formy manipulacji. Ta nie działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matimozg
0 / 0

Inteligentni ludzie potrafią się zastanowić nad tym co czytają i odpowiednio do tego ustosunkować, a nie bezmyślnie wyśmiewać, bo coś jest nie zgodne z moim tokiem myślenia. WOLNEMEDIA . NET obowiązkowa stronka dla ludzi którzy informacje znają tylko z teleodbiorników!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~taknietaknietak
0 / 0

takie coś nic nie da. Trzeba pokazać czynem innym to co chcemy przekazać tak pieprzyć będziecie do końca życia. Jedni wyzywają drugich, jedni mądrzejsi od innych. A ci którzy mają władzę niech spokojnie wami manipulują i trzymają was w tym poje**nym konflikcie czerpiąc z was maksymalne korzyści. Tak Kościół to zło, nie ma teorii spiskowych, masoni dążą do oświecenia, równouprawnienie dla związków partnerskich, darmowa aborcja i eutanazja, in vitro dla wszystkich, a potem będziecie żyć w je**nym starym społeczeństwie z przyrostem naturalnym -123124124124 % aż zostaną ci którzy tego chcieli. Idźcie oświecać świat, ale pamiętajcie, Kościół to zło oni tylko zbierają na tacę na którą każdy musi dawać. To ciemnogród i zacofanie, ci którzy studiują i mają dobrą pracę to tylko dzięki biskupom którzy mają wtyki. Musicie się zmienić i iść drogą oświecenia, uprawiać jogę i zezwolić na budowanie meczetów w Polsce, jednocześnie trzeba burzyć kościoły bo tam mieszka ciemnogród. Wiem, że czytaliście całe Pismo święte, dlatego znając ideologię Kościoła Katolickiego konsekwentnie dążycie do jego wyeliminowania, oczywiście żeby panowało oświecenie.
Nie obchodzą mnie wasze poglądy, wy ich i tak nie macie. Tu nie chodzi o teorię czy pierdorię, tu chodzi o fakt taki sam jak prawo grawitacji którego też nie widać ale ono jest i działa czy tego chcecie czy nie.
Idźcie oglądać trudne sprawy, oświećcie ten ciemnogród.
Pozdrawiam, katol z krainy ciemnogrodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar byq100
0 / 0

takie coś nic nie da. Trzeba pokazać czynem innym to co chcemy przekazać tak pieprzyć będziecie do końca życia. Jedni wyzywają drugich, jedni mądrzejsi od innych. A ci którzy mają władzę niech spokojnie wami manipulują i trzymają was w tym poje**nym konflikcie czerpiąc z was maksymalne korzyści. Tak Kościół to zło, nie ma teorii spiskowych, masoni dążą do oświecenia, równouprawnienie dla związków partnerskich, darmowa aborcja i eutanazja, in vitro dla wszystkich, a potem będziecie żyć w je**ym starym społeczeństwie z przyrostem naturalnym -123124124124 % aż zostaną ci którzy tego chcieli. Idźcie oświecać świat, ale pamiętajcie, Kościół to zło oni tylko zbierają na tacę na którą każdy musi dawać. To ciemnogród i zacofanie, ci którzy studiują i mają dobrą pracę to tylko dzięki biskupom którzy mają wtyki. Musicie się zmienić i iść drogą oświecenia, uprawiać jogę i zezwolić na budowanie meczetów w Polsce, jednocześnie trzeba burzyć kościoły bo tam mieszka ciemnogród. Wiem, że czytaliście całe Pismo święte, dlatego znając ideologię Kościoła Katolickiego konsekwentnie dążycie do jego wyeliminowania, oczywiście żeby panowało oświecenie.
Nie obchodzą mnie wasze poglądy, wy ich i tak nie macie. Tu nie chodzi o teorię czy pierdorię, tu chodzi o fakt taki sam jak prawo grawitacji którego też nie widać ale ono jest i działa czy tego chcecie czy nie.
Idźcie oglądać trudne sprawy, oświećcie ten ciemnogród.
Pozdrawiam, katol z krainy ciemnogrodu.
Tak mam avatar z Tym który mną manipuluje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
0 / 0

"Kościół to zło, nie ma teorii spiskowych, masoni dążą do oświecenia, równouprawnienie dla związków partnerskich, darmowa aborcja i eutanazja, in vitro dla wszystkich, a potem będziecie żyć w je**ym starym społeczeństwie z przyrostem naturalnym -123124124124 % aż zostaną ci którzy tego chcieli." Ten sarkazm sugeruje, że to jednak Masoni za wszystkim stoją. Dowody? Lepsze od filmów na youtube mających po 10 minut? Takie, które nie uwzględniają symboli w serialach typu "The Simpsons"? Nie ma? Okej... No i oczywiście to, że ludzie wpływowi są też często Masonami, to żaden dowód. Pogódź się z tym, że społeczeństwo jest nieodpowiedzialne i samo na siebie sprowadza katastrofy. To o wiele trudniejsze, przyznać się do błędu niż kogoś o to oskarżać, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 czerwca 2013 o 13:21

avatar byq100
0 / 0

a i jeszcze jedno. Ciekami mnie fakt, że w badania w których wielokrotnie dowiedziono że percepcja podprogowa nie działa wierzycie bez wahania ale już w te tzw. teorie spiskowe nie. A no tak, przecież nie było badań które by potwierdziły fakt istnienia tajnej organizacji, tak jak nie badano ilości bomb atomowych np. w Rosji. No właśnie, miałem dodać jeszcze że wymyślacie z tymi bombami atomowymi, takiego czegoś nie ma, wymyślają takie bomby te debile z tej wiochy, no jak ona ma, Hiroszima czy coś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~taka_je
0 / 0

moooocno naciągane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Franklin
0 / 0

Niektórzy ludzie chyba bardzo chcą, żeby świat nie był taki, jaki jest na prawdę - taki, jakim go widać za oknem - tylko był jak rodem z książek fantastycznych i kryminalnych. Myślę, że wtedy ich bezwartościowe życia wydają się mieć choć trochę więcej sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stateQ
0 / 0

Opowiedz mi na pytanie, kto tego wszystkiego pilnuje, żeby wszystko szło zgodnie z planem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem