No właśnie tez tego nie rozumiem, zadzwonił na infolinię/biuro obsługi pewnie z jakimś zażaleniem i ze startu się pozbył konsultanta. Takie sztuczki to najlepiej stosowac jak z jakimiś reklamami dzwonią to jedynie wtedy tak można.
przypomniał mi się historia jak goić oszukał komunikację samochodową, skasował bilet i wysiadł, mniej więcej tak samo na filmiku wygląda, czeka 7min na rozmowę aby w końcu pozbyć się konsultanta... ;]
jeżeli chodzi o nagrywanie rozmów to osoba nagrywająca ma obowiązek nas o tym poinformować - czy jak to było w przypadku informacji na ivr czy tak jak zrobił to autor filmu... z tym, że konsultant takowej infolinii ma prawo stwierdzić, że nie wyraża zgody na jej "wykorzystanie" i tym samym jest to zwykłe nagranie, którego nikt nie może w żaden sposób wykorzystać :)
@wzzz bo to wcale śmieszne nie jest, idiota czekał 8 minut na to by zrobić coś co wcale śmieszne nie jest, i nie dzwonił do telemarketera, tylko pewnie na jakąś (prawdopodobnie darmową) infolinie, gdzie babka zmęczona całodniowym wydzwanianiem dzieciaków i pytających się "czy chodzi pani lodówka?", po prostu nie miała ochoty na kolejną rozmowę z idiotą.
@KENJI512 Tu nie chodzi o oburzenie, a o zdroworozsądkowe myślenie - ale to jest zbyt duże wymaganie od dzisiejszych ludzi. Żart jest słaby, denny, dno, gniot - na takie żarty wpadają dzieci z gimnazjum, dzwoniąc na darmowe infolinie pytając się o głupotę i rechocząc się ze swojej głupoty.
@Dellhoff @michell Wątpię, żeby to była darmowa infolinia. I nie wiem skąd ta moda na przypisywanie rodzaju humoru do gimnazjum. Każdy ma inny humor, mnie to rozbawiło, ten humor podpada pod "Vines" i jest dość specyficzny, chodź ostatnio dość popularny.
Jak zadzwonią do mnie z sieci i powiedzą że jest nagrywane, powiem że nie wyrażam zgody i chamsko się rozłącze. Jak mają chuiową robotę to i brak poszanowania jest mile widziany.
Cysiek1991 - jestem ciekawy jaką Ty masz zaje**stą robotę, strzelam - Dyrektor Regionu w międzynarodowej korporacji ? Zmień swoje tępe myślenie i klasyfikowanie kogo się szanuje po tym jaką ma się pracę. Głupie chamstwo dzisiaj jest bardzo powszechne i widzę że Ty się do tego przykładasz.
Praca jest ch***wa i monotonna mam wyrzuty sumienia jak sprzedam jakieś gówno. Ale nie czuję się z tego powodu gorsza, studiuję dziennie i utrzymuję się sama, praca sprawia że jestem niezależna, a ciężko byłoby mi pogodzić inną pracę z trybem studiów. I za pare lat dzięki mojemu samozaparciu ludzie typu Cysiek1991 możliwe że będą ode mnie pożyczać pieniądze !
Telemarketer to jest osoba która do Ciebie dzwoni z nową ofertą. Tutaj był telefon do konsultanta - do którego się dzwoni by rozwiązać problem a nie go spławiać. Im internet jest bardziej powszechniejszy tym głupota ludzka osiąga dna i 5 metrów mułu z wodorostami. Ja pier....
Tytuł wszystko spieprzył. Nie chodzi o telemarketera, tylko o to,że jak dzwonisz do jakiejś sieci komórkowej np. o poradę, pomoc, to zawsze słyszysz,że rozmowa jest nagrywana-dlaczego więc obywatel nie może zrobić tego samego ? Babka się rozłącza i to jest humorystyczne ;)
Co jest humorystycznego robienia z siebie debila i naśmiewania się z innej nieświadomej tego osoby ? Nie zalicza się to pod nic - pod poczucie humoru, dystans do siebie, ironię, sarkazm - pod nic, to tylko głupota.
podpis nijak ma się do filmiku, a tak poza tym to akurat trafiło na Panią która się rozłączyła, ale równie dobrze mogło trafić na taką która by nie miała nic przeciwko, sama kiedyś pracowałam na infolinii i jak ludzie mi mówili, że nagrywają rozmowę to mówiłam proszę bardzo i wtedy zapadała chwila ciszy, bo przeważnie takie gadki stosowali tacy co ciężko im było przyjąć do wiadomości, że usługa nie będzie działać bo jest awaria i myśleli, że jak rzucą teksem, że rozmowa jest nagrywana to pstryknę palcem i magicznie internet czy telewizja im zacznie działać
Telemarketer dzwoniąc z jakąś ofertą nie będzie mówił że rozmowa jest nagrywana, a nawet jeśli mu się powie, że się rozmowę nagrywa to nie zrobi to na nim wrażenia, powie że się zgadza, bo będzie chciał sprzedać produkt. Dla mnie pomysł bez żadnego sensu :D
mam spore doświadczenie jeśli chodzi o prace w CC.
na infolinii ( klient dzwoni do CC z pytaniem) nie mogłam wyrażać zgody na nagrywanie.
w telemarketingu ( ja dzwonię z ofertą) to nie ma z tym problemu, dzwoniąc do klientów biznesowych rozmowa jest często nagrywana.
Najlepiej jak do Ciebie dzwonią telemarketerzy od razu powiedzieć nie wyrażasz zgody na nagrywanie, konsultant będzie walczył z obiekcjami ale Ty twardo musisz stać przy tym.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 lipca 2013 o 23:36
zadzwoniłeś do telemarketera aby się go pozbyć?? "mondry jezdeś"
No właśnie tez tego nie rozumiem, zadzwonił na infolinię/biuro obsługi pewnie z jakimś zażaleniem i ze startu się pozbył konsultanta. Takie sztuczki to najlepiej stosowac jak z jakimiś reklamami dzwonią to jedynie wtedy tak można.
chciał po prostu pokazać "przykład" jak się pozbyć takiego telemarketera zakładając że to on do nas dzwoni, przynajmniej ja tak to interpretuję
przypomniał mi się historia jak goić oszukał komunikację samochodową, skasował bilet i wysiadł, mniej więcej tak samo na filmiku wygląda, czeka 7min na rozmowę aby w końcu pozbyć się konsultanta... ;]
jeżeli chodzi o nagrywanie rozmów to osoba nagrywająca ma obowiązek nas o tym poinformować - czy jak to było w przypadku informacji na ivr czy tak jak zrobił to autor filmu... z tym, że konsultant takowej infolinii ma prawo stwierdzić, że nie wyraża zgody na jej "wykorzystanie" i tym samym jest to zwykłe nagranie, którego nikt nie może w żaden sposób wykorzystać :)
Przecież nie musiała się rozłączać... "Mądry" 4machu - durna ksywa.
Co za dureń, dzwoni aby spławić. Dzwonisz do Mariana: cześć Maryś, nie chce mi się z Tobą gadać, to zadzwonię i Ci o tym powiem!
Co za dureń nie rozumie, że ten film jest zrobiony w celach humorystycznych?
@wzzz bo to wcale śmieszne nie jest, idiota czekał 8 minut na to by zrobić coś co wcale śmieszne nie jest, i nie dzwonił do telemarketera, tylko pewnie na jakąś (prawdopodobnie darmową) infolinie, gdzie babka zmęczona całodniowym wydzwanianiem dzieciaków i pytających się "czy chodzi pani lodówka?", po prostu nie miała ochoty na kolejną rozmowę z idiotą.
chyba sporo ludzi z telcenter tu sie wypowiada, takie oburzenie :D
@KENJI512 Tu nie chodzi o oburzenie, a o zdroworozsądkowe myślenie - ale to jest zbyt duże wymaganie od dzisiejszych ludzi. Żart jest słaby, denny, dno, gniot - na takie żarty wpadają dzieci z gimnazjum, dzwoniąc na darmowe infolinie pytając się o głupotę i rechocząc się ze swojej głupoty.
@Dellhoff @michell Wątpię, żeby to była darmowa infolinia. I nie wiem skąd ta moda na przypisywanie rodzaju humoru do gimnazjum. Każdy ma inny humor, mnie to rozbawiło, ten humor podpada pod "Vines" i jest dość specyficzny, chodź ostatnio dość popularny.
Mam rozumieć że sprawa którą chciałeś załatwić w Biurze Obsługi Klienta załatwiona? :>
Idiots. Idiots everywhere...
Znam jeszcze prostszą metodę - czerwona słuchawka.
Jak zadzwonią do mnie z sieci i powiedzą że jest nagrywane, powiem że nie wyrażam zgody i chamsko się rozłącze. Jak mają chuiową robotę to i brak poszanowania jest mile widziany.
Lepiej mieć "chuiową robotę", niż żyć na garnuszku państwa z pieniędzy podatników.
Cysiek1991 - jestem ciekawy jaką Ty masz zaje**stą robotę, strzelam - Dyrektor Regionu w międzynarodowej korporacji ? Zmień swoje tępe myślenie i klasyfikowanie kogo się szanuje po tym jaką ma się pracę. Głupie chamstwo dzisiaj jest bardzo powszechne i widzę że Ty się do tego przykładasz.
Praca jest ch***wa i monotonna mam wyrzuty sumienia jak sprzedam jakieś gówno. Ale nie czuję się z tego powodu gorsza, studiuję dziennie i utrzymuję się sama, praca sprawia że jestem niezależna, a ciężko byłoby mi pogodzić inną pracę z trybem studiów. I za pare lat dzięki mojemu samozaparciu ludzie typu Cysiek1991 możliwe że będą ode mnie pożyczać pieniądze !
Konsultant to nie telemarketer baranie!
film był nagrywany w zupełnie innym celu a pani się sama podłożyła... co zostało wykorzystane i wrzucone na YT
Telemarketer to jest osoba która do Ciebie dzwoni z nową ofertą. Tutaj był telefon do konsultanta - do którego się dzwoni by rozwiązać problem a nie go spławiać. Im internet jest bardziej powszechniejszy tym głupota ludzka osiąga dna i 5 metrów mułu z wodorostami. Ja pier....
Tytuł wszystko spieprzył. Nie chodzi o telemarketera, tylko o to,że jak dzwonisz do jakiejś sieci komórkowej np. o poradę, pomoc, to zawsze słyszysz,że rozmowa jest nagrywana-dlaczego więc obywatel nie może zrobić tego samego ? Babka się rozłącza i to jest humorystyczne ;)
Co jest humorystycznego robienia z siebie debila i naśmiewania się z innej nieświadomej tego osoby ? Nie zalicza się to pod nic - pod poczucie humoru, dystans do siebie, ironię, sarkazm - pod nic, to tylko głupota.
ale suchar!
Aż mi pranie wyschło na deszczu.
podpis nijak ma się do filmiku, a tak poza tym to akurat trafiło na Panią która się rozłączyła, ale równie dobrze mogło trafić na taką która by nie miała nic przeciwko, sama kiedyś pracowałam na infolinii i jak ludzie mi mówili, że nagrywają rozmowę to mówiłam proszę bardzo i wtedy zapadała chwila ciszy, bo przeważnie takie gadki stosowali tacy co ciężko im było przyjąć do wiadomości, że usługa nie będzie działać bo jest awaria i myśleli, że jak rzucą teksem, że rozmowa jest nagrywana to pstryknę palcem i magicznie internet czy telewizja im zacznie działać
Telemarketer dzwoniąc z jakąś ofertą nie będzie mówił że rozmowa jest nagrywana, a nawet jeśli mu się powie, że się rozmowę nagrywa to nie zrobi to na nim wrażenia, powie że się zgadza, bo będzie chciał sprzedać produkt. Dla mnie pomysł bez żadnego sensu :D
mam spore doświadczenie jeśli chodzi o prace w CC.
na infolinii ( klient dzwoni do CC z pytaniem) nie mogłam wyrażać zgody na nagrywanie.
w telemarketingu ( ja dzwonię z ofertą) to nie ma z tym problemu, dzwoniąc do klientów biznesowych rozmowa jest często nagrywana.
Najlepiej jak do Ciebie dzwonią telemarketerzy od razu powiedzieć nie wyrażasz zgody na nagrywanie, konsultant będzie walczył z obiekcjami ale Ty twardo musisz stać przy tym.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2013 o 23:36