Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2116 2265
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar K4mil
+17 / 23

Świat się zmienia. Gdybyś nagle cofnął się o kilkaset lat wstecz również żył byś w dziwnych czasach. Co prawda nasze są bardzo specyficzne ze względu na technikę, ale wszelkie zachowania ludzi wyznaczane są tymi samymi regułami co lata temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2013 o 17:40

avatar K4mil
+1 / 1

@Varant - a co mi tam, poświęcę ci kilka minut. A więc co do idei, to zmieniają się one tak jak zmienia się wszystko inne. Powstają nowe, a stare upadają by być może za jakiś czas ponownie wrócić do łask. Zresztą, nie może być inaczej, bo idea jest niedoskonałym odbiciem rzeczywistości - dokładnie odwrotnie od tego co twierdził Platon. Co do kwestii 'dziwnego czasu', to... no nie wiem co powiedzieć, poza tym, że jest to pewne językowe sformułowanie mające znaczyć mniej więcej tyle co: "patrząc na dany okres dziejowy z perspektywy określonego obserwatora może być on oceniany jako nieprzystający do jego rozumienia świata, a tym samym - dziwny". Tak więc cały wywód dotyczący czasu jako pojęcia fizycznego czy filozoficznego był tu zupełnie nie na miejscu, choć zgadzam się oczywiście z twierdzeniem, że jest on tylko pewną kategorią zbudowaną przez nasz umysł, zwłaszcza jeżeli chodzi o nasze subiektywne rozumienie tego 'zjawiska'. Idąc dalej - filozofia Nietzschego, a tym bardziej on sam - nie jest moim przewodnikiem i miejmy nadzieję, że nigdy wyznawcą cudzej filozofii nie zostanę. Po prostu pewne nietzscheańskie tezy bardzo sobie cenię, jak i sam fakt, że w ówczesnych warunkach Nietzsche potrafił je zbudować. Wiele jeszcze wnosi do całej sprawy sam avatar, który bardzo przypadł mi do gustu, ze względu na pewną symbolikę, którą w nim dostrzegam. Kończąc tę odpowiedź niestety nie będę oryginalny i po raz kolejny powiem ci, że znowu nie zrozumiałeś o czym pisałem. Użycie sformułowania 'dziwny' w powyższym komentarzu miało na celu danie do zrozumienia autorowi, że pojęcie to jest w pełni subiektywne i nie powinien czuć się wyjątkowy mogąc operować nim dzisiaj bo i tysiące lat temu ludzie robili dokładnie to samo, ale w odniesieniu do czegoś zupełnie innego. Świat jest po prostu jaki jest, a wszystko ponadto to nasze mozolnie budowane interpretacje i oceny, które na ogół i tak niewiele mają wspólnego z rzeczywistością.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2013 o 23:29

avatar K4mil
0 / 0

Trzeba zwyczajnie zrobić użytek ze współczesnej wiedzy. Wszystkie nasze myśli i odczucia mają swoje źródło w świecie zewnętrznym, który dostarcza nam określonych bodźców. Stąd też każda myśl, a co za tym idzie idea, jest pewnego rodzaju odbiciem rzeczywistości, mniej lub bardziej bezpośrednio z nią powiązanym. Oczywiście idee mają to do siebie, że choć wynikają z rzeczywistości to ich celem najczęściej nie jest jej opis, ale jakaś określona zmiana. Stąd też na pierwszy rzut oka mogą wydawać się od rzeczywistości oderwane, tworząc jakąś zupełnie odmienną kategorię. Szybko okazuje się jednak, że jakakolwiek, chociażby częściowa, negacja rzeczywistości za swoją podstawę musi brać mniej lub bardziej trafne fakty/sądy o rzeczywistości, które są bezpośrednim wynikiem styczności właśnie z nią. W istocie więc każda idea przesycona jest doświadczeniami, przeżyciami tego kto ją sformułował, a co za tym idzie nieodwołanie związana z okresem historycznym/kulturowym w którym ten ktoś żył. A co mojego materializmu - jest on oczywistą konsekwencją materialnej struktury świata. Odrzucanie oczywistych faktów i na tej podstawie budowanie jakichś rozważań jest dla mnie wyłącznie sztuką dla sztuki, pozbawioną jakiegokolwiek waloru poznawczego. Oczywiście, samo przeżycie estetyczne ma swoją niezaprzeczalną wartość, ale mam wątpliwości czy właśnie ono powinno być wyłączną domeną jakichkolwiek rozważań filozoficznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2013 o 12:22

avatar K4mil
0 / 0

Problem polega na tym, że wszystkie tezy, które przedstawiasz już same z siebie wynikają ze sfery idei nie mając żadnego racjonalnego zakotwiczenia w rzeczywistości (ew. podaj takie jeżeli istnieją). Tak więc już samo twoje rozumowanie dotyczące idei jest niczym więcej jak kolejną ideą o której prawdziwości nie można w żaden sposób orzec,a można jedynie w nią wierzyć. To czysta sztuka dla sztuki nie posiadająca absolutnie żadnych walorów poznawczych, a tym samym nie mająca najmniejszego związku prawdą - rozumianą jako możliwe jak najbardziej zobiektywizowana postać otaczającej nas rzeczywistości. Koniec idealistycznej filozofii jest konsekwencją posiadanej przez nas wiedzy, którą można jak ja akceptować, lub jak ty - nie mając ku temu podstaw, poza własną sferą emocjonalną - odrzucać. Pogrążanie się w spiralach własnych myśli nie ma nic wspólnego z prawdą, która to dochodzi do głosu wtedy gdy zaczyna burczeć ci w brzuchu. Twierdzisz, że poznanie zmysłowe jest wtórne, ale to właśnie dzięki zmysłom byłeś w stanie dojść do podobnych wniosków. Gdybyś był ślepy, głuchy i sparaliżowany, nie mając tym samym żadnego kontaktu z rzeczywistością byłbyś zawieszony w próżni w której nie mógłbyś wyklarować nawet najprostszej myśli. To jeden z wielu faktów jasno dowodzących tego, że mylisz się mówiąc o wtórności zmysłowego poznania, a tym samym w całej wynikającej z tego reszcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2013 o 19:28

S szwarcenator
0 / 0

Zawsze znajdowali się jacyś odmieńcy (najczęściej podróżnicy) którzy widzieli, że świat powinien wyglądać inaczej ale tak po prawdzie to jest coraz gorzej. Ikrysztofik - mimo że ludzie byli bardziej zacofani kilkaset lat temu, byli spokojniejsi i szanowali siebie nawzajem, cenili honor i lojalność. Pomimo, że pracowali dużo ciężej fizycznie przy pługu zawsze znajdowali czas, żeby z kimś porozmawiać, żeby komuś pomóc. A teraz? Człowiek ma 15 maszyn w gospodarstwie, albo całe mieszkanie wyposażone w sprzęt ułatwiający życie a nie znają nawet swojego sąsiada. a o wynaturzeniach już nie wspomnę... Ludzie są coraz gorsi i coraz więcej takich jest na ziemi i nie jest to związane tylko z przyrostem ludzi a z tym, że większość w końcu nie wytrzymuje tego tempa i wariuje, a że filmy, gry, książki, propagują już od dziecka przemoc to w końcu robią to czego się nauczyli w tych pudełkach. Zabijają, biją, kradną, ogólnie mają wszystko i wszystkich gdzieś. A wystarczyło nie angażować się tak bardzo w pracę i odpocząć trochę, zamiast brutalnej gry/filmu spoktać się z sąsiadem na kawie i ciastku. Nie wiele trzeba. Po za tym Ktoś już zapowiedział, że tak będzie bardzo bardzo dawno temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SharonShepard
+17 / 17

To jeszcze nic.Trzeba zdać sobie sprawę z tego,że ci ludzie się rozmnażają i "wychowują" swoje potomstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MąterKlepka
-2 / 6

Przeprowadź się do Arabii Saudyjskiej - tam za posiadanie pornografii (czyli ciała odkrytego więcej niż 10%) możesz dostać nawet KS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~weronka_13
-4 / 10

wszystko jest wporzątku przywyknij do tego jest 21 wiek a nie20

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~piou
+7 / 7

to nie jest w porzadku i nie jest normalne i trudno do tego przywyknac, gdy czlowiek pamieta lepsze czasy, choc wcale stary nie jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukas1121
+9 / 11

w porządku? gdy koleżanka mojej dziewczyny zje**bała mnie że nie chce kupić mojej kobiecie na urodziny spodenek które bardziej wyglądały jak stringi, ale co się dziwić miało ją więcej facetów niż na jej ulicy mieszka, niestety większość kobiet obecnie zachowuje się jak zdziry bo myslą że to fajne a większość podobno mężczyzn wygląda i zachowuje się jak zniewieściałe transiki, no niestety ale to nie jest w porządku, jedz do holandii zobaczysz jak u nich jest wszystko w normie gdzie co krok się żygać chce widząc zjaranych całujących się pedałów, aż dziwie się że jeszcze nie widziałem jak sobie du pe kut sa pakują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antymonachomachia
+2 / 8

New World Order - mówi to Panu coś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-4 / 4

Zestarzałeś się i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar garnek7855
+2 / 8

Niestety ale ten świat jest dziwny. Tutaj największym sukcesem jest nachlać się i naćpać, zgnoić człowieka, który odstaje od systemu i idzie dobrą drogą. Jedynym celem większości facetów jest przelecieć jak najwięcej dziewczyn. Dziewczyny zatem wiążą się z chamami i zostają z nimi mimo możliwości wyboru. Tutaj uczciwy człowiek musi się chować inaczej zostanie psychicznie zniszczony. Jeśli nie należy się do tego systemu , to dopiero wtedy można zauważyć że coś jest nie tak, że zmierzamy do swej zagłady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar garnek7855
+1 / 3

@Icam: Odpowiadając na Twój komentarz:
- Tak wychodzę z domu.
- Spotykam się z wieloma ludźmi, rzeczywiście jest garstka, która jest zła, jednak to oni powodują największy ból.
- Mówię, że ich droga jest zła, ponieważ raczej dobrym nie jest picie alkoholu aby się nachlać, ćpanie, traktowanie dziewczyn jak szmat (w drugą stronę też to działa).
- Co do dziewczyn: widzę znów po swoich znajomych, że na takich chamów lecą (jedna znajoma nawet to przyznała, że woli chama, ponieważ ją pociąga), a potem płaczą (o zgrozo na facebook-u najczęściej).
- Nie twierdzę, że wszystkie są głupie. Jest naprawdę wiele fajnych, mądrych dziewczyn, które najczęściej chowają się przed światem, ponieważ takie g*wno jak TVN wbił wszystkich do głowy, że musi być chuda jak patyk, modnie ubrana i głupia. Niestety nie da się ich przekonać.
- Dlaczego mam zmieniać środowisko, jeśli to oni weszli w moje, a nie ja w ich. Niech sobie sami zmieniają. Ja nie uciekam, ja wolę zmieniać.

A tak na koniec: poleć mi takie miejsca gdzie szara masa nie chodzi. Mi się zdaje, że takie odwiedzam, chyba że jeszcze jakiś nie znam ;).

Pozdrawiam :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-2 / 2

@garnek7855
Jeśli dla ciebie mądra dziewczyna chowa się przed światem, bo na TVNie leci 'zostań modelką' to już się boje, jaka będzie ta 'głupia'. Współczuję otoczenia, tyle mogę napisać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar garnek7855
0 / 0

Niestety obecne media tak ogłupiają, że nawet te mądre dziewczyny chowają się, ponieważ głupi ludzie uważają je za brzydkie. Ja współczuję ich otoczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
0 / 0

@garnek7855
Prawdziwie mądra osoba będzie miała gdzieś, jak postrzegają ją inni. Czemu my, kobiety, mamy przejmować się zdaniem osób nam zupełnie obcych? Ja potrafię wyjść na spacer w za dużym, męskim tshircie i podobnej bluzie - jeśli ktoś na taki strój dziwnie patrzy to świadczy to o nim, nie o mnie. Zrzucaj dalej winę na media skoro źródło problemów jest w tobie, nie w nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2013 o 18:57

avatar garnek7855
+1 / 1

I chwała Tobie za to. Każdy powinien tak się zachowywać, lecz z różnych względów tak nie jest.
Oczywiście to nie jest o mnie, ponieważ mam w to wyrąbane jak inni postrzegają, jednak jak widzę lub słyszę, że trzeba tak i tak, mieć tu duże, a tu małe to szlak mnie trafia. Niestety większość jest debilami, którzy chcą zniszczyć mniejszość z różnym skutkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2013 o 19:21

avatar ~madryczłowiek46
0 / 8

Wykryto ból dupy. Sugerowane rozwiązanie: odłączyć deklowi internet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar switu95
+1 / 3

Ludzie się cofają, a Ci co idą do przodu nimi władają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gothicc
+3 / 7

Sami ten świat stworzyliśmy. Obecnie nawet człowiek inteligentny często boi się to okazać by nie zostać pośmiewiskiem ogółu. Ludzie niestandardowi którzy chcą coś naprawdę ważnego zrobić są tłamszeni tylko dlatego, że ludzie boją się tego, iż on pokaże im na jakim umysłowym dnie są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar garnek7855
-1 / 1

Zgadzam się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShawnHBKMichaels
+2 / 6

Zawsze tak było, zmieniły się tylko warunki. Ludzie ładni zawsze byli faworyzowani, po za tym głupotę dużo łatwiej ukryć niż brzydotę. Jak ktoś jest ładny i głupi to będzie miał opinie "słodkiego wariata", a jak ktoś jest brzydki i głupi to wiadomo jaką będzie miał opinię:] Nastoletnie matki też były zawszę, teraz może jest to bardziej widoczne. Zgodzę się co do telewizji - takiego strumienia głupoty jak przez ostatnie 2-3 lata to jeszcze nigdy w telewizji nie widziałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MotleyMary
0 / 2

Tak na serio, kiedy ty byłeś w gimnazjum? To, że kilka osób na całe gimnazjum ma dziecko to świadczy o tym, że albo te dziewczyny są głupie, albo ktoś je zgwałcił. I co ty sobie myślisz? Mam się bawić lakami? Zauważ, że w pewnym wieku ludzie przestają bawić się zabawkami. Już w podstawówce się nie bawią. Po prostu zanim napiszesz to pomyśl. Bo to jest nierealne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar boorner
0 / 0

nie ważne, o czym ma być demotywator, ważne żeby dotykał prowokującego tematu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kobiecalogika
+1 / 1

wiadomo - przede wszystkim rozum i intelekt, później uczucia a na koniec dobre maniery. Może nawet te dobre maniery (mam też na myśli pielęgnowanie tradycji) powinno być przed uczuciami.
Co ciekawe tak bardzo liczy się wygląd a ludzie są coraz brzydsi - he he...
No ale tak nic nie poradzisz, że większość panów za atrakcyjne uważa kobiety które są chociaż odrobinę podobne do postaci z pornosów, nie prawda? Wystarczy sb wpisać hasło "polish girls"w youtube i zobaczyć jakie dziewczyny zostały powybierane do reprezentowania "piękna". Przecież tak normalne dziewczyny nie wyglądają.
Jeśli chodzi o tą normalność to w sumie nie jestem jej całkowitym zwolennikiem bo normalne jest obgadywanie innych, kłamstwo, oszustwa, upijanie się na imprezach i tracenie dziewictwa przed 20 rokiem życia. No tak, więc normalna nie jestem i nigdy nie byłam i szczerze ci powiem, że nie zamierzam być.
Tak, jednak trzeba przyznać,że to co dobre zostało zastąpione jakimś durnym chaosem i nawet bajki dla dzieci są robione tak aby je na ten chaos programować, no ale co poradzisz? Poczekajmy na taki kryzys gdzie nikogo nie będzie stać na telewizję i internet a wtedy wszystko sie zacznie normalnie rozwijać. Chcecie to się ze mnie śmiejcie ale od kiedy sex zaczął się stawać tematem na pokaz wszystko zaczęło się gwałtownie zmieniać ku gorszemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niezalogowany291381902
+1 / 1

Gratuluje mediom udało się tobie wmówić ze tak jest :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blizzarder
+1 / 3

Takie czasy, ze kazdy chce byc wyjatkowy i sie jakos odrozniac od reszty. Wystarczy popatrzec ile sie w Internecie pojawilo vlogow i blogow, gdzie ludzie publikuja jakies smieci, mimo ze nie maja nic do powiedzenia. Vlog ludzi, ktorzy graja w jakies gry albo robia sobie zdjecia w jakichs ciuchach to dla mnie jakies jaja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamileo111111
-1 / 1

Zgadzam się z demotem, z małym zastrzeżeniem co do zdjęc nagich kobiet ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacrimosa1995
+4 / 4

welcome to the jungle! ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pysia19962
+1 / 1

Świat nie jest zły, tylko ludzie, a z Twoją hipotezą zgadzam się, jedynie, co mogę powiedzieć, to to, że będzie gorzej, niestety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~olry
+1 / 1

nie, ja też tak myślę, ale zamieniliśmy w 1989 roku jeden system na drugi - ten nazywa się EuroBurdel

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KotDobraRada
0 / 0

Głupie standardy są, ale nie są jedynym tematem tego świata. a to, że ocierasz się tylko o te głupie sprawy ? Albo źle szukasz albo nie chcesz szukać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~akhalteke
0 / 0

zgadzam się, ale mylisz gimnazjalistki z 6 letnimi dziewczynkami ;/ w gimnazjum nie bawi si lalkami, tylko myśli o przyszłym zawodzie i przyszłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jozbuczek
0 / 2

Nic dodać, nic ująć !!!!!!!!!!!!1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bejot12
0 / 0

Najgorsze jest niestety, że kolejne pokolenie zmuszone są do wzrastanie w jednej wielkiej anonimowej masie.Ludzie w dzisiejszych czasach mają problem z kształtowaniem siebie, ponieważ "mass media", społeczeństwo, czy środowiska w których żyjemy narzucają nam normy i schematy rządzące życiem innych ludzi.Warto jednak pamiętać, że czasami patrzymy przez pryzmat obrazu, który jest po prostu (świadomie lub nie) - promowany. Tak czy inaczej to w jakim kierunku to wszystko pójdzie zależy też od nas, także oczywiście + za demota:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2013 o 21:56

avatar ~Realista12
0 / 0

Nie tylko Ty ale idź i coś zmień wybij dzieciom z podstawówki wartości jakich uczą ich teraz internet i dorośli. Demota jest łatwo wstawić o tym, że jest źle ale nakierować chociaz jedna osobe na dobrą droge już trudniej wiec może niech każdy zmieni jedna osobe na lepsza i już będzie troche lepiej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JA
0 / 2

Twórco tego demota boorner. Zgadzam się z Tobą doskonale. Najlepsze jest to, że na ten demot 100% ludzi przyzna Ci racje. A 80% z nich jest dokładnie taka sama jak opisałeś ich w swoim podpisie na democie:) Tylko patrzyć i nie wiadomo czy się śmiać czy płakać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+3 / 3

W tych "dziwnych" czasach nikt ci nie załomoce kolbami do drzwi, nie uwięzi za kształt nosa ani za dziwne nazwisko. Nie masz w telewizji jednego programu, tylko setki. Znajomych możesz szukać na całym świecie a nie tylko pod trzepakiem albo pod jedyną w okolicy budką z piwem. Możesz wreszcie wymyślić sobie hobby jakie tylko chcesz i kupić wszystko, czego do niego potrzeba z dostawą pod drzwi. Nie mam pojęcia, co Ci nie pasi. To, że nie potrafisz zrobić dobrego użytku z pilota do TV i z wyszukiwarki internetowej, nie jest problemem czasów, ale tylko i wyłącznie Twoim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chodnik
0 / 0

Poszedłem na zajęcia w swetrze, który mam i ktoś tam mi powiedział, że jak zawsze w tym samym chodzę. I co? Powiedziałem jak jest: mam jeszcze jeden, ale jest zbyt obciachowy, żeby go nosić na codzień. W przyszłym tygodniu pójdę w tym samym. Nie widzę problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MistrzJaskier
+2 / 2

A gdzie się podział katolicyzm?!
Głupota dostała się do myślenia, gdy było dajmy przykład średniowiecze to ludzie nie wyłamywali się publicznie spod formy.
A co się stało z normalnymi związkami geje, lesbijki, zmierzamy do samo-zagłady tylko czekać aż nastąpi :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yyyja
0 / 0

Dziękuje
Dziękuje

Dziękuje, że są jeszcze ludzie na tym świecie jak twórca tego demota oraz ok.1500 które szczerze rozumieją tego demota. Bo reszta tak popatrzy, popatrzy i co "żyjemy" dalej TYLKO GDZIE JA SIĘ PYTAM???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
0 / 0

Mogło być gorzej. Całe szczęście dziś my mamy takie problemy, nie musimy się martwić czy żołnierzom którzy przechodzą obok miasta nie zechce się grabić i gwałcić, nie musimy się martwić, że nagle wybuchnie zaraza na którą nie ma leków, nie musimy się martwić, że rodzina będzie głodować, bo był nieurodzaj na polu, nie musimy się bać, że rodzice ożenią/wydadzą nas za kogoś kogo nie znamy, nie musimy się obawiać bandytów czy wilków grasujących po lasach, nie musimy się martwić, że nas sąsiedzi zabiją po ubzdurają sobie że jesteś wiedźmą albo sługą diabła. Martwimy się tylko upadającą moralnością, wczesnym rodzeniem się dzieci, pornografią w internecie i głupią telewizją. Mimo wszystko żyjemy w całkiem niezłych czasach, choć sam wolałbym się chyba urodzić trochę wcześniej, bo wybitnie nie pasuję do tej epoki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~momana
0 / 0

nie tylko ty;)
ale są miejsca w których nadal boją się wilków (nie mówie o skrajnych przypadkach ale nawet w polsce tak jest) które żyją jeszcze na wolności, na wiele chorób nadal nie ma leków a epidemie grypy są co roku i też ludzie na to umierają (choć znacznie więcej osób ginie na drogach w wypadkach, które niekoniecznie spowodowane są przez pijanych kierowców), sąsiadów nadal się można obawiać a i grabierze w biały dzień się zdarzają i to często... fakt nie ma wojskowych którzy grabią (chodziło ci pewnie o okupantów) ale jak jestem w większym mieście i mam w nocy samemu wracać to też nie jest wesoło, żołnierza z daleka widać a dziś zwykły z pozoru człowiek ci może kose do gardła przystawić. Nie są to lepsze czasy... tylko jedzenia jest więcej i teoretycznego pokoju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RetriveFox
-1 / 3

Wszystko prawda ale z tymi gimnazjalistkami co mają dzieci to lekka przesada. Rzeczywiście istnieje takie zjawisko, nie dość że b. rzadko to w 99% w szkołach patologicznych więc to akurat nie pasuje aby potępiać bo zjawisko to istniało i istnieć będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+2 / 2

Z dziewczynami w gimbazjum to z leksza przesadziłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~VitoŁDZ
0 / 0

Pod tak oczywistą sprawą i prawdą, spośród Milionów Polaków ledwo kilkanaście lików ? Wstyd mi za ten kraj i za ludzi w nim żyjących ... Szacunek dla ludzi, którzy patrząc na wygląd, spoglądają głęboko w oczy, spotykają w nich duszę i dostrzegają prawdziwe piękno człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~9966mam
0 / 0

ja się z Tobą w pełni zgadzam, ciężko się żyje w tych czasach ludziom na których ani wygląd supermodelki ani pieniądze billa gatesa nie robią wrażenia. Szukają zwyklych podobnych do siebie dinozaurów. Za dużo jest seksu w koło i ludzie głupieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Malina52
+1 / 1

Moim zdaniem to te programy "Dlaczego ja " itp najgorzej wpływają na ludzi ... Zamiast puścić coś z morałem coś co możemy zastosować w życiu ( jakieś zachowanie itp ) lub coś takiego, aby w spokoju spędzić czas z rodziną to nawalają nam ciągle o problemach ... Wojnach domowych itp itp .. To jest nam wpajane, a później, że ludzie zachowują się jak zachowują .... Osobiście takiego syfu nie oglądam i nie będę oglądał ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~9966mam
0 / 0

10 lat temu, w gimnazjum bawiłam się lalkami, to nie jest przesada, nie mówiąc o tym, co robiły starsze roczniki w wieku 13-14lat. Na pewno nie dzieci sobie nawzajem. ta cywilizacja zmierza do samozagłady. a niestety głupota w zatrważającym tempie się powiększa..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pinkiii
0 / 0

Tak mamy dziwne czasy, tak świat się zmienia(a właściwie to ludzie go zmieniają)... ludzie się zmieniają, zwyczaje się zmieniają pogoda się zmienia... no i co? to nie jest wytłumaczeniem wszystkiego. Jeżeli się zmieniamy na gorsze to trzaby próbować to odwrócić a nie mówić "no przecież idziemy z czasem do przodu, nie zatrzymujmy się bo będziemy zacofani" nie wszystko co nowe znaczy lepsze. Ale jak kto woli... jesteśmy przecie w internecie:/ płyń ciemna maso z prądem razem z innymi smieciami,
ja jednak wole płynąć w drugą stronę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Patrycjaaaaaaaaaaaaaaa
0 / 0

Wszystko spoko, tylko, dlaczego gimnazjalistki miałyby bawić się lalkami..........?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~XdNj
0 / 0

Z tym bawieniem się lalkami trochę przesada :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~smg1111111111
0 / 0

Internet*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ezeriasz
0 / 0

Kiedyś nastoletnie matki były codziennością. Czymś normalnym. Częścią, że tak powiem, kultury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MiśśKierownicy
0 / 0

Natura zawsze eliminowała słabszych. Przy współczesnym świecie ma nie lada zadanie ;0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Turel
0 / 0

Nie tylko ty tak uważasz ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szukammozguuludzi1
0 / 0

czytając wasze komentarze twierdzę że pełno idiotów żyje w tym kraju więc jak politycy mogą być inteligentni. kocham ten kraj ale tak popieprzonych ludzi jak polacy to w życiu nie widziałam. polak potrafiłby kęs chleba z gardła człowieka wydrzeć byle by mieć nawet kosztem życia drugiej osoby. skoro są ludzie którzy uważają że sprawa głodujących to wyłącznie ich problem to proszę was ludzie idźcie się utopić bo takich szmat nie zdzierżę i mam ochotę was powysadzać w powietrze. w tych czasach nie było by źle gdyby takie ścierwa po prostu się nie rodziły. nawiązując do torebek to osobiście uważam że trzeba mieć nie równo pod sufitem by na torebkę wydać więcej niż70zł (tańszych nie ma chyba że miniaturki) i uważam że zamiast wydawać tysiące na torebki to można by to na głodujących przeznaczyć ale nie można na to liczyć bo większych świń niż polacy nie ma. jak nie świnie w sejmie to i na ulicach:/ pozdarwiam tych normalnych bo zostało ich nie wielu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdfgtre
0 / 0

XXI w.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem