Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1675 1804
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Kiciulek90
+29 / 43

Jaka młodzież? Zdemoralizowane dzieci. Młodzież to ludzie w wieku, gdy już edukacja nie dla nich jest obowiązkowa, czyli pow. 16 lat, w szczególności w przypadku męskiej płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KrzysztofR
+15 / 27

@RyszardK - mama cię chyba kijem szturchała jak się urodziłeś bo nie wiedziała co to jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vouriel
+7 / 9

Nauka jest obowiązkowa do 18 roku życia ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+4 / 4

Filmik na bank jest na TORze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kozi34441
+6 / 6

Cocaine.Myslisz ze te dziewczyny wiedza co to TOR Republic?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kokosnh
+4 / 8

zastanawia mnie ile osób przeglądało komentarze, w poszukiwaniach linka do filmu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
0 / 0

Ci gimnazjaliści, którzy nagrywali nie muszą wiedzieć co to jest tor i jak w nim się poruszać itp ale skoro filmik dostał się do sieci to osoby zainteresowane takowymi tematami na pewno postarali/ją się takowy materiał zdobyć. Mnie osobiście małolaty nie jarają i jakaś torowska pornografia ale jest wielu ludzi, którzy chodzą tam tylko w tym celu i dokonują wielu starań aby zdobywać interesujące ich materiały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~plmnb11
0 / 0

Pomyliłeś Polskę z Anglią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luki13bl
+107 / 141

Według mnie dobrze to o tobie świadczy. Ale jestem zwolennikiem czystości przedmałżeńskiej, więc nie wiem czy ci pasuje taki pogląd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar damianeros
+32 / 32

przynajmniej napisane z wyrozumiałością "ja mam take poglądy ale inni mogą mieć inne"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sihill
+2 / 4

kiedyś znalazłem cytat Karola Wojtyły, że seks powinien być z miłości.
Rozumiem to, że nie jest grzechem, jeżeli stracę prawictwo/dziewictwo z kimś, z kim zamierzam spędzić resztę życia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bettertobehappy
0 / 2

@PannaDeLioncourt Krótka wypowiedź, a nieporozumień sporo niestety.
Założenie ogólne: przedstawiam pogląd katolicki.
1. Ślub to nie "jakaś tam formułka" tylko przysięga - rzecz bardzo poważna, bo nie wolno łamać danego słowa. (Pogląd mój prywatny: to była podstawa naszej cywilizacji jeszcze przed chrześcijaństwem, vide rzymską zasadę pacta sunt servanda).
2. Małżeństwo jest sakramentem, co oznacza, że wiążą się z nim specjalne łaski - m. in. do wytrzymania ze sobą nawzajem:) Oczywiście ludzie mogą potem z tą łaską nie współdziałać.
3. Sakrament ten jest ważny niezależnie od liczby gości, ceny sukni, ilości alkoholu i huczności wesela. Ważny będzie nawet taki ślub, na którym pojawi się tylko pięć osób - narzeczeni i trzech świadków (mówimy, że ksiądz udziela ślubu, ale w istocie jest tylko - praktycznie niezbędnym - świadkiem).
4. To nie urzędnik pozwala, bo jest już po ślubie, tylko prawo Boskie.
5. Z seksu są dzieci. To jest stan naturalny. Dzieci potrzebują rodziców, potrzebują bezpiecznego domu. Dlatego nie zgadzamy się na seks pozamałżeński - żeby nie ryzykować narodzinami dziecka w rodzinie, która nigdy nie będzie rodziną, bo rodzice rozstaną się przed jego urodzeniem, albo krótko po, albo w dowolnym momencie, jak się sobą znudzą, bo nie mają wobec siebie prawnych ani moralnych zobowiązań.
6. Ślub jest formą zabezpieczenia dla przyszłych małżonków - najpierw przysięga (której nie wolno złamać), potem wielkie inwestycje.
7. Uczucia są zmienne, więc same w sobie nie gwarantują trwałości niczego, a jak już wspomniałam - dzieci potrzebują bezpiecznego, trwałego domu.
8. Kiedy podczas ślubu przysięga się - bezwarunkowo - "miłość", to nie przysięga się uczucia. Nie można tego zrobić, bo uczucia są zmienne i nie do końca mamy na nie wpływ. Przysięga się postawę miłości, a więc szukanie przede wszystkim dobra i szczęścia współmałżonka.
9. Choć to pogląd zapomniany i niezrozumiały obecnie - można zawrzeć ważny sakrament małżeństwa z osobą, w której się nie jest zakochanym, byleby tylko świadomie przysięgało się jej, wspomnianą postawę miłości (i całą resztę: wierność, uczciwość małżeńską i że się jej nie opuści aż do śmierci).
@KX Smutne musisz mieć życie, jeśli seks to dla ciebie "ruchanie" i utrata go tak bardzo przeraża...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarasdegras
+8 / 34

dajcie linka..... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cati8
+28 / 30

Musze Cie zmartwic ale to art sprzed 3 lat wiec slabe szanse;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarasdegras
+15 / 25

DIABLI NADALI..... jak zwykle nie jestem na bieżąco ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tete78
+3 / 9

redtube.com

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarasdegras
-1 / 9

oj tam, oj tam.... zaraz redtube....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kowal11111
-2 / 4

odpowiedzi jak na sadolu :D idzie piwo : D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qqp
+12 / 16

za ściąganie pornografii dziecięcej jest jakiś paragraf

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Frogy07
+2 / 6

Po 1) Czemu chcesz oglądać seks jakiś dzieciaków?! Po2) @cati8 Niewygodne zdjęcia to i po kilkunastu latach wypływają więc z tym to różnie bywa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LatającywilkzPociejewa
+47 / 53

Ah jak przyjemnie p****** wzajemnie nie? oburzacie sie a Warsaw Whores bije rerkordy i jest wyszydzana czystosc przedmałżeńska.... btw mam 26 lat i jestem prawiczkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
+33 / 37

Myślałem, że jestem jedynym istniejącym egzemplarzem :D (kilkanaście dni temu stuknęło mi 26)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pozdrawiam_serdecznie
+26 / 34

Mam dwa lata mniej od was i również nie zaczęłam uprawiać seksu. @Marko1990 a seksem w gimnazjum to już można się chwalić, lepsze to, niż szanowanie siebie, własnego ciała i własnych zasad? Niby nie zagląda się ludziom w majtki, bo seks i wiek inicjacji seksualnej to bardzo intymne sprawy, ale jednak w mojej opinii lepiej wygląda "niedoświadczony" dorosły, niż "doświadczony" smarkacz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~huehue123
+14 / 16

no to ja nieco młodszy, 24

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raion86
+3 / 9

@jelon888 nie można się nie zgodzić. To w jaki sposób wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi(w ogólnym sensie, nie chodzi mi tylko o seks) pokazuje jakimi sami jesteśmy ludźmi. Jeśli natomiast nie ma się predyspozycji do bliższych kontaktów z kobietami pozostaje tylko jedno... przejście w wyższy stan świadomości i stanie się czarownikiem (@Critz). Jeszcze tylko 2 lata, nie mogę się doczekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dojelonawypijkielona
+6 / 10

@jelon888 powalasz na kolana. Jeśli chcę zachować czystość do ślubu, to jasnym jest, że mając 20+ lat nie będę z nikim "na tyle blisko". Ale mam zbudowane bardzo dobre i bliskie relacje z ludźmi, których kocham i szanuję, a to dla mnie ważniejsze niż akt seksualny. Mogłabym stwierdzić teraz, że dla mnie niedobrze jest, jeśli nie jest się mężatką/żonatym, a ma się z wieloma zbudowane relacje "aż tak blisko", ale każdy ma jedno życie, ma prawo przeżyć jak chce, albo przynajmniej - jak może. Nie mnie to oceniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonimowus
-3 / 15

jelon przynajmniej jeden mądry. Prawda jest taka, że nie potraficie sobie znaleźć babki to najeżdżacie na nie, że one wolą cwaniaków, idiotów itd.
W takim wieku prawiczki? Nie naśmiewam się z Was, ale po prostu to nie jest normalne. Nie wnikam przez co tak jest, ale na pewno nie przez to, że czekacie na tą "jedyną" itd. Miejcie chociaż jaja się przyznać, że nie wychodzi Wam z kobietami, zamiast pieprzyć farmazony byleby tylko ocalić resztki swojego ego.
Seks w gimnazjum i w ogóle w tak młodym wieku też nie jest normalny dla jasności.
Poza tym odnosząc się do innych komentarzy.
Która osoba prowadząca normalne życie seksualne robi z tego wielkie halo? Żadna. Paradoksalnie wielkie halo, krytykowanie seksu itd robią prawiczki/dziewice aby choćiaż trochę jakoś wynagrodzić sobie dalsze bycie "czystym" jak to mówicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cati8
+1 / 1

Oj wiem wiem ze do odkopania pewnie gdzies ale sadzac po komentarzach to przynajmniej "kilka"
Osob nocy nie zarwie szukajac tego w dzialach "new video" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Footman
-2 / 2

Muszę ciebie zmartwić. Z tego co widzę jak nie nigdy nie uprawiałeś sexu aż do teraz to jestem rad, że jesteś niestabilny emocjonalnie. A gorzej jest wtedy z kobietą. Jak raz spróbujesz a długo się nie będziesz bzykał to ci psycha siądzie a jeszcze gorzej z kobietą. Tak więc, gl and hf z takim życiem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kamieniem_w_łeb
+7 / 11

Ty przespałeś tak?Pewnie z panem woźnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
+2 / 12

Biorąc po uwagę, że całkiem niedawno sam byłeś w gimnazjum, to faktycznie masz czego żałować/zazdrościć ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lydokork
-1 / 19

pewność siebie i poczucie humoru nie wystarczą kiedy z ryja przypominasz krokodyla. chyba że znajdziesz jakąś pijaną desperatkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+7 / 7

Albo masz problemy z otworzeniem się na tyle, aby stworzyć cokolwiek oraz odstajesz od dzisiejszej młodzieży chociażby zachowaniem, czy intelektem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
+3 / 3

Odnoszę wrażenie, że lepszy brak poczucia humoru niż poczucie humoru marki Żenua2000.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kopytko123
+11 / 15

Jakim trzeba być zjebem żeby wrzucać takie rzeczy do internetu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kacper5011
+5 / 11

WSTYD, dobra, dajcie tego linka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maverick3001
+13 / 27

A dlaczego "główną rolę odegrała 13-letnia koleżanka", a o chłopaku, ani słowa? Jakby zaszła w ciążę, to jest od razu traktowana jak poszkodowana, a chłopak z automatu ma zarzuty za seks z nieletnią. Żaden przepis nie mówi, że kobieta nie może mieć zarzutu,za seks z nieletnim, a jednak u nas działa to w takich przypadkach w jedną stronę...Gdzie jest ta równość? A tak w innym temacie, to człowiek fizjologicznie jest tak skonstruowany, że w wieku 13 lat przeważnie jest już zdolny do posiadania potomstwa i wielu cywilizacjach, w tym wieku normalnie ludzie dobierali się w pary, w celu spłodzenia potomstwa, to nasza cywilizacja "walczy" z prawami natury - nie mówię tu o takich "porno zabawach", ale jak robią to w zaciszu, to nie ma w tym niczego nadzwyczajnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
0 / 0

A to nie jest tak, że człowiek fizjologicznie jest gotowy po wieku dojrzewania albo chociaż blisko jego ukończenia? Wydaje mi się, że w wieku 13 lat wszystkie cechy związane z tą sferą nie są jeszcze zbyt dobrze rozwinięte.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+12 / 14

gimnazjum skończyłam 6 lat temu i przeraża mnie to, jak wiele się zmieniło od tego czasu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marmolade1410
+1 / 1

Nic się nie zmieniło... Oczywiście w "normalnych" gimnazjach. Oczywiście zdarzają się patologiczne przypadki (jak ten z demota), ale są wyjątkami potwierdzającymi regułę :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylenatentemat
+31 / 33

Ja mam 22 lata i jestem dziewicą, a nawet super-dziewicą, bo nigdy się nie całowałam, nie byłam na randce itd. Akurat gimbazie nie zazdroszczę, ale licealistkom albo studentkom - które mają to już za sobą - tak.. Nie ma co ukrywać, że jestem dumną singielką albo czekam z utratą dziewictwa do ślubu. Po prostu nikt mnie nie chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylenatentemat
+2 / 2

że niby jestem*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pionka
+24 / 24

A ja Ci powiem, że jedni trafiają wcześniej na tę odpowiednią osobę, a drudzy później i moim zdaniem nie masz się czego wstydzić, nie masz się czym przejmować. Po prostu szukaj tego właściwego :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Galendia
+14 / 16

Szczęściu też czasem trzeba trochę pomóc :) Może wystarczy rozejrzeć się wokół? No i uwierz w siebie, bo to, że nikt Cię nie chce to totalna bzdura! Każdy jest wartościowy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Peeves
+11 / 11

@Tylenatentemat Tak jak autor demota mam 19 lat i tak jak koleżanka pierwszy pocałunek jeszcze przede mną. Nie spieszy mi się nigdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonimowus
+3 / 5

Być może po prostu nie umiesz się dogadać z płcią przeciwną. Tak czy inaczej przynajmniej potrafisz się szczerze przyznać, a nie chrzanić farmazony na czekaniu na kogoś wyjątkowego itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tylenatentemat
+4 / 4

A widzicie, nieprawda. Nie jestem jakąś zastraszoną szarą myszką... Jestem towarzyska i staram się być uśmiechnięta. Zgadła ta osoba, która stwierdziła, że jestem brzydka. Właśnie w tym tkwi problem - jestem po prostu brzydka i faceci nie chcą dać mi szansy. Wiele razy było tak, że na imprezie chłopak przegadał cały wieczór ze mną i wydawało mi się, że świetnie się dogadujemy, a potem zaproponował wymianę numerami mojej pięknej koleżance, która siedziała obok i może raz się odezwała, w dodatku w stylu "oj, ubrudziłam sobie sweterek". Nie ma sprawiedliwości i nie pouczajcie mnie, bo ja już te wszystkie rady przerabiałam. I nie kupuję argumentu, ze jeszcze nie mój czas, bo tak się składa, że to właśnie ostatni dzwonek dla mnie, bo póki co mam jeszcze młode ciało i może ktoś z desperacji się skusi, a potem to już zęby w ścianę, wibrator i kot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Peeves
+2 / 4

@Tylenatentemat Póki co to Ty brzmisz jak desperatka, bez urazy, jestem w stanie to zrozumieć. W moim przypadku jest trochę inaczej, wyglądam raczej przeciętnie choć nie mnie to oceniać, ale za to jestem strasznym odludkiem. Rzadko wychodzę do ludzi, po prostu źle się czuję przy innych. Lubię ciszę i spokój. Ale to, że lubię być sam nie znaczy, że lubię być samotny. Takie tam błędne koło (: Głowa do góry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Cholera_jasna
0 / 0

Tylenatentemat trzymaj mój e-mail michal-wid@o2. pl. Napisz do mnie, chcę tylko kilka rzeczy spytać. Jesteś towarzyska więc od kilku wiadomości nie umrzesz :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
+1 / 1

kacu1980 " A wychodzic z domu chociaz?" To nie jest takie łatwo. Samo wyjście nic nie da kiedy mieszka się w małej miejscowości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
+1 / 1

@kacu1980 Mieszkam obok miasta, ale zapomniałem dodać że jestem niepełnoletni, więc nie mam własnego środka transportu, a autobusy nie kursują w weekend czyli wtedy kiedy miałbym jakiś czas gdzieś wyskoczyć. Poza tym nawet jak bym pojechał, to co dalej? Nikogo nie znam, nie mam gdzie iść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lewizna
-5 / 11

Postęp! Bo tylko oświeceni ludzie inicjację przeżywają w wieku lat 13. A nie jak zacofany ciemnogród 17 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~adfas
+5 / 5

Ja mam 21 i jeszcze mi się nie udało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonimowus
-1 / 5

NobbyNobbs uwielbiam czytać takich idiotów którzy swoje doświadczenie biorą z internetu.
Dla Ciebie i innych mądrych inaczej Twojego pokroju:
To nie jest tak że kobiety wolą chamów itd. Oni chcą pewnego siebie faceta, a nie cipy takie jak Wy które tylko użalają się nad sobą.
Ja ani nie mam jakoś dużo forsy, nie jakiś brzydki czy przystojny, a tym bardziej moja dziewczyna nie jest tępa i jakoś jesteśmy w szczęśliwym związku. To że tacy jak Ty nie potrafią sobie znaleźć partnerki to nie znaczy, że one lecą na idiotów itd.
Czego tu się kobietom dziwić? Mają się z takim związać i jeszcze prowadzić go za rękę? Zachowujcie się w końcu jak na facetów przystało bo przez takich jak Wy to niedługo kobiety zaczną facetom się oświadczać bo im będzie brakowało jaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KoLovsky
0 / 2

Taka sytuacja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aleksaaaaaaaa
-3 / 7

bo jesteś brzydki :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klaud257550
+15 / 17

Idąc tym tropem to niedługo przyznanie się, że jest się prawniczkiem/dziewicą będzie nie lada wyzwaniem :/ btw... sama jestem jeszcze dziewicą, mam 19 lat i jakoś mi się nie śpieszy do utraty dziewictwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2014 o 19:27

avatar ~lonely_and_paranoid_nerd
+2 / 8

Ja mam 27 lat i też prawiczek. W sumie to i dobrze - nie muszę się martwić o to, za co wyżywię dzieciaka, ani skąd wezmę kasę na alimenty... Ani oto, że po fakcie zostanę oskarżony o gwałt bez możliwości udowodnienia niewinności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lonely_and_paranoid_nerd
+8 / 8

Z osobą którą kocham... szkoda, że nigdy wzajemnie. Telepatą nie jestem, nie mam też żadnej gwarancji, że ludzie są ze mną szczerzy. Poza tym jakoś wolę myśleć, że seks to głównie kłopoty - świadomość, że nikomu się nie podobasz jest wtedy trochę mniej dołująca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lonely_and_paranoid_nerd_
+7 / 7

To jest decyzja - wszystkich dziewczyn z jakimi kiedykolwiek się spotykałem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
0 / 4

Ty rzeczywiście masz paranoję jeśli każdy sex z kobietą oznacza dla Ciebie strach przed gwałtem i zajściem w ciążę;) Może to i dobrze, że z takimi zaburzeniami nie szukasz związku, bo tylko byś skrzywdził 2 osobę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonimowus
-1 / 5

Gats, kacu1980 zobaczcie co ludzie nie wymyślą tylko by usprawiedliwić swoje bycie prawiczkiem/dziewicą ;)
Z jednej strony to dobrze byście się nie rozmnażali. Przez takich jak Wy teraz są takie durne sytuacje jak choćby gender.
Ale to oczywiście kobiety są złe, bo przecież one nie chcą takich wspaniałych cip jak Wy, tylko wybierają tych PODŁYCH pewnych siebie facetów.
Albo zmieńcie nastawienie i róbcie ze swoim życiem kończąc pieprzyć te głupoty, albo dalej się użalajcie nad sobą i dajcie sobie z płcią przeciwną po prostu spokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwertyuiop098765
-2 / 2

@Anonimowus - dlaczego zestawiasz ze sobą słowa sprzeczne znaczeniowo? Chyba tylko po to, by wywołać wrażenie, że nie wiesz, co piszesz. Poza tym: 1) Gender (o ile mi wiadomo) powstał, by ludzie którzy mają inną tożsamość płciową, niż ta fizjologiczna, mieli możliwość siebie określić. Pewność siebie lub jej brak nie ma żadnego związku z tożsamością płciową, czy orientacją seksualną. 2) Głównie przez takich ludzi, jak ty - oceniających innych na podstawie rzeczy, za które nie odpowiadają istnieje coś takiego, jak fobia społeczna. Bo oczywiście wszyscy muszą być tacy, jak ty, bo jak nie - to są dziwni. Pewnikiem sam nie bardzo masz się czym chwalić. 3) Takie rzeczy, jak figura, czy pewność siebie można wypracować (z trudem, ale można - chyba, że ktoś oczekuje magicznych sztuczek działających w dwa dni). Jednak nadal można usłyszeć "nie". A zmuszanie kogoś by z tobą był, mimo, iż jasno określił, że tego nie chce, nie brzmi imho za dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anonicostam
0 / 2

Qwerty chyba lepiej wiem co piszę. Co ciekawe ja jestem człowiekiem który po wielu trudach wyleczył się właśnie z Agora fobii i innego ustrojstwa z tym związanego więc o ile Ty tego nie miałeś to nie wypowiadaj się skoro note masz pojęcia. Dobitnie napisałem tylko dlatego, że takim ludziom paradoksalnie potrzeba porządnego kopa w dupe by coś ze sobą zrobili. Na początek np wizyta u specjalisty(jeśli oczywiście o fobii mówimy) z gender przyznam że źle byłem zaznajomiony więc w pełni i z honorem przyznaje się do błędu. Jestem ciekawy gdzie ja się tylko w komentarzu pochwaliłem. Nikomu nie mówię że jest dziwny bo jest inny, jak mu z tym dobrze czy nie to już jego sprawa, ale co to za durne wymyślanie powodów z kosmosu czy użalanie nad sobą byleby tylko nie przyznać się że jest się cipą. Niech wiedzą że żadna z nimi do łóżka z litości nie pójdzie. Co więcej można usłyszeć "nie" z czym każdy się spotkał, ale że jednej nie podpasujesz to nie znaczy że wszystkim. Aż tak generalizujecie kobiety. Zapomniałem, to są demoty, ciągle to robicie bo na kogo innego zgonić swoje porażki miłosne. I gdzie tu ktokolwiek pisał o zmuszaniu? Chciałeś wyjść na mądrego, a jedynie z gender Ci się udało. Chętnie tu z Wami wszystkimi prowadziłbym dyskusję, ale z tego co widzę to tylko nieliczni wiedzą o czym piszą. Reszcie życie kończy się w Internecie, więc niech się nie wypowiada na tematy o których nie ma pojęcia, tak jak ja choćby z tym idiotycznym gender srender.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piaskun
+6 / 8

Szach-mat! Ja mam 27 lat i ciągle nieskalany ;__ ;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karoldwight
-2 / 8

Trzeba było korzystać jak byłeś w gimnazjum :) Teraz będzie trudniej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rowwspaa
0 / 0

Łaaał! I to w dziewiątce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Heaven
+8 / 10

Nie ma sie czym chwalić, ani nad czym płakać. Seks nie zmienia niczego, po utracie dziewictwa nie dostajesz supermocy ani twoja inteligencja nie wzrasta 3x. Naprawdę. Te gadanie o dziewictwach itd. to tak jakby ktoś sie chwalił "no jadłem brokuły!" a inny odpowie "czekam na odpowiedniego brokuła!". To czekaj jeśli chcesz, ale to czy jesz brokuły codziennie, czy ciągle czekasz nie powinno mieć żadnego wpływu na inne aspekty twojego życia. Co do zwiazków, seksu i gotowania wspólnych obiadów to tak naprawde nie zalezy od tego waszych cech, a raczej od tego czy macie szczescie i spotkacie osobę która wam pasuje. I to powinno być główne kryterium doboru partnera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warumimmer
+12 / 12

Mimo wszystko film o wspólnym jedzeniu brokułów nie wzbudza emocji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raion86
+3 / 3

Mylisz się Heaven, to właśnie nasze cechy sprawiają czy jesteśmy zdolni do kontaktów z płcią przeciwną czy nie. Oczywistym jest, że osoby śmiałe wcześniej przejdą inicjację seksualną i przyjdzie im to łatwiej niż osobom nieśmiałym, wycofanym i o niskim poczuciu własnej wartości. Trudno też powiedzieć czy seks sam w sobie niczego nie zmienia, bo może nie daje super właściwości, ale wydaje mi się że jego obecności wpływa na jakość życia i podobno na zdrowie. Wpływa tez pewnie na postrzeganie płci przeciwnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fajnemetafory
+5 / 5

Wiesz, znam ludzi, którzy się mocno zmieniają przed i po, a zwłaszcza zmienia się ich sposób patrzenia na świat - najpierw są przybici, nieufni, lękliwi, zakompleksieni, pełni wydumanych obaw, a po: totalna przemiana, patrzą z góry na niedoświadczonych, czują się lepiej, pewniej, są bardziej dowartościowani. Pewnie dla kogoś to będzie tylko strata błony, od, taki brokuł, a dla innego to będzie AŻ brokuł, ten brokuł, w końcu wyczekany brokuł dla wygłodniałego, można go skonsumować i się chwalić, że ma się brzuch pełny brokułów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
+1 / 1

Niestety to ma ogromny wpływ na myślenie jak i własną samoocenę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Erebeka
+5 / 5

No właśnie: grzmocą a to ma niewiele z prawdziwym dającym satysfakcję miłością fizyczną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~METALURG
+6 / 6

AUTOR OTRZYMUJE ZŁOTĄ ŁOPATE ZA ODKOPANIE POSTU SPRZED 4 LAT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twój_Nick
+4 / 4

heh widzę ze co pokolenie to większa patologia się tworzy ^^ jeszcze trochę i pokolenie fejsBUKA przebije coś zupełnie nowego ;D sodomia i gomora pozdro łby :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bethoven23
0 / 4

wg ideologów gender i zaleceń WHO oni są już w pełni świadomi jak cieszyć się swoim ciałem. wg WHO każdy 10latek powienien być już seksualnie uświadomiony i mieć pełną wiedzę na temat najlepszych środków anty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mixy3
-4 / 4

adf .ly/cZ8I7

Tutaj macie link do filmiku. Wystarczy skopiowac to do przegladarki, bez spacji przed kropka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2014 o 18:46

K kamrat40
-3 / 5

znajdź sobie jakąś burą sukę i przestań marudzić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kiler15
0 / 2

i jakie to szczęście że jestem gimbusem z dosyć sporym wzięciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qwertyuipapapa
+4 / 4

Fobia społeczna przechodząca w zaburzenie urojeniowe - powodzenia w utracie dziewictwa w tym stanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DJozor
+5 / 7

Jeżeli w wieku 13 lat będą uprawiać seks, to czegpo zapragną w wieku 18 lat? Zawsze idzie się do przodu, chce się czegoś więcej, wiec polecą w narkotyki i coraz większa rozwiązłość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+5 / 11

Pocieszę cię że ty jako prawiczek masz chociaż zasady. A tamkto tałatajstwo to po prostu zwierzęta ,a zwierzęta zamyka się do klatek, bo żeby być czlwiekiem należy umysłowo spełniać jakieś kryteria.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
-1 / 3

tak, jestem przekonany że autor jest prawiczkiem z wyboru (ergo: z zasadami). pewnie dlatego wstawił demota porównującego siebie z gimnazjalistami. ech,..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warumimmer
-1 / 1

Kalisz.. Jaki polityk, takie miasto.. Pornogrubas daje przykład

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Samozwaniec12
+3 / 3

Tak to jest jak społeczeństwo dostaje za dużo wolności i swobód:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E External
0 / 2

Ja mam 21 i nadal jestem i jeszcze długo nim zostanę. Takich przypadków nie jest wiele (na całe szczęście), ale byłoby więcej tak jak w Anglii, gdyby weszła ta edukacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Slawek153
-2 / 6

BEZSTRESOWE WYCHOWANIE SIĘ KŁANIA PROSZĘ PAŃSTWA, TA HISTORIA JEST TEGO PRZYKŁADEM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niutek88
+3 / 3

a co w tym zlego, ze w wieku 19 lat jestes prawiczkiem? ci gowniaze beda w pozniejszym zyciu tego cholernie zalowac..a ty bedziesz szczesliwy i dumny z siebie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KL89
+2 / 2

W sumie nie jest to do końca zaskakujące, skoro motyw seksualny tak często się pojawia w dzisiejszej telewizji czy to w reklamach czy to w programach w MTV

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D d1na
+2 / 2

To jest sprawa z 2010 roku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalo12346
0 / 0

to czemu nie chodziles do gimnazjum?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wyrażającaswojezdanie
+1 / 1

serio? aż mam ochotę Cię poznać. :) moim zdaniem, to dobrze świadczy o Tobie. osobiście, przeraża mnie to co dzieje się z obecną "młodzieżą". sama nie jestm dużo starsza. 5 lat to nie jest aż taka różnica, ale takie sytuacje nie mieszczą mi się po prostu w głowie. co się dzieje z tymi ludźmi? jak będzie wyglądał nasz świat za kilka lat, kiedy te osoby staną się pełnoletnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sfrustrowany_przez_cymbałów
+4 / 4

Tacy ludzie zawsze istnieli i będą istnieć dopóki będzie obecny system edukacyjny funkcjonował tak jak funkcjonuje.Ja już w przedszkolu zauważyłem że coś jest nie tak.Nie pasowałem do reszty ludzi bo kiedy oni wybierali zabawki to ja wybierałem gry planszowe,puzzle,układanki i inne wymagające myślenia.Przeszedłem tę niby edukację sam co zaskutkowało wystąpieniem depresji,niestety.I widziałem że szkoła nie uczy myślenia,nie uczy moralności nie uczy tego co jest najważniejsze.Zamiast samodzielnie myśleć ludzie oglądają się na innych co wywołuje irracjonalne zachowania bo próbują się przypodobać.Ja też jestem prawiczkiem ale być może przez moją chorobę,a mam 20 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wyrażającaswojezdanie
0 / 0

masz rację, zdecydowanie. szkoła nie jest po to żeby nauczyć, tylko po to żeby zrealizować program. co z tego, że będę umiała zrobić mnóstwo zadań matematycznych, jak nie będę potrafiła wypełnić PIT-u, napisać CV, czy innych przydatnych rzeczy.? przecież to jest nielogiczne, ale niestety taki jest system w Polsce. co roku coś się zmienia: nowa podstawa, nowy egzamin, nowa matura. każdy powtarza, że przygotowania do matury rozpoczęłam wraz z rozpoczęciem gimnazjum tylko nikt nie potrafi wytłumaczyć dokładnie jak ta matura będzie wyglądać. gdzie tu sens, gdzie logika? to Polska. :) wszystko idzie do przodu, z postępem. każdy myśli, że jak będzie w jakimś stopniu odstawał od grupy to będzie nieakceptowany. być może. ale przynajmniej będzie sobą. czy nie to jest najważniejsze? po co udawać kogoś kim się nie jest? mam pić bo piją wszyscy? mam palić bo kto w tych czasach nie pali? mam uprawiać seks bo stało się to modne, bo coraz więcej młodych ludzi go uprawia? nie. mam swoje priorytety i będę żyć według nich. jeśli się to komuś nie podoba to jego problem. nikogo nie zmuszam do przyjażni ze mną. chociaż na prawdziwą przyjaźń w życiu nie narzekam. nie mam zamiar się przejmować ludźmi, którzy będą uważać mnie za kogoś dziwnego, ponieważ w wieku 18 jestem dziewicą. i nie radzę każdemu. żyjesz dla siebie a nie dla kogoś! ale jeśli ktoś inny ma z tym problem, to on go ma a nie Ty. każdemu kto nie przejmuje się opinią innych życzę szczęśliwego życia i dalszego postępowania według swoich zasad, to jest najważniejsze. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Chudy1987
-1 / 1

Trzeba bylo siedziec w gimnazjum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neofita05
-1 / 3

Najwyraźniej jesteś ciotą :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Brawo_dla_tego_pana
0 / 4

Ty już dymałeś koty w przedszkolu,w podstawówce swoje koleżanki (jak powyżej),w gimnazjum orgie z całym pokojem nauczycielskim tak?Ciota oblewa ci twarz gdy liżesz namiętnie swojej nauczycielce od biologii ważącej 100kg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Michal1233201
0 / 2

Ja to się zastanawiam co Was obchodzi kto kiedy miał swój pierwszy raz? Mam się wstydzić bo wcześniej "zaliczyłem"? A może mam się nabijać bo Ty jeszcze nie? I z jednej i z drugiej strony to jest głupie myślenie więc może pora skończyć się wpieprzać ludziom w życie, a zająć się swoim?
W sumie czego ja oczekuje od tutejszych użytkowników. Eksperci w każdej dziedzinie życia, niestety czerpiący swą wiedzę nie z własnego doświadczenia, lecz z internetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y YouBreakMyHeart
0 / 0

"Błona dziewicza po 15-stym roku życia? Obciach.
Dobrze się bawisz odmawiając picia? Wieś.
Moralność spływa studentkom po dekoltach
Mogę być tylko dumny, że nie chciałem w to wejść".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Destroyer15
0 / 0

Co się z tymi ludźmi dzieje?!?!? PATOLOGIA!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F forceindian
0 / 0

w dupach sie poprzewracało!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Narkosia
0 / 0

Świat zmierza w złym kierunku. Boje się mieć dzieci przez to co się teraz wyprawia w szkołach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Khulik
+1 / 3

Witamy w Wielkopolsce. Ja sam pochodzę z Kalisza i jest mi zwyczajnie przykro, że w tym mieście dzieją się takie rzeczy. Niestety tu to się tylko dostaje do informacji publicznej, a w rzeczywistości tak jest we wszystkich średnich miastach RP. Kto będzie zainteresowany, ten poczyta sobie tam dzieje, ja dodam od siebie tylko, że jeśli dalej będzie taka koniunktura poza metropoliami III RP, to wkrótce tylko duże miasta będą miały coś do zaoferowania ludziom, którzy zostając w Polsce będą chcieli godnie żyć. Średnie już się stają siedliskiem różnorakich patologii. Ja, jako Wielkopolanin, za upadek średnich miast Wielkopolski mogę tylko podziękować władzom Poznania, które bezrozumnie drenują resztę regionu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szczesciara
0 / 2

Ja rocznikowo 20 i też nadal nic :O Tyle stracić :< Było mi się grzmocić w gimbazie, ale nie "piłkarzem będę" :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Poirytowana_14_latka
-1 / 1

OMG! Ciekawe, ze moim znajomym takw wieku 14 lat nie odwala XDD! Choreeee, ktos wgl pilnuje tych bachorow?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bart06
0 / 0

[*]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wolfmanandrabiit
+2 / 2

Hm Seks jest przereklamowany, jest mega ale tylko wtedy kiedy robi się to z głową i najważniejsze z sercem, ogólnie dorośli i dzieciaki które tak dużo grzmocą, tak naprawdę poszukują spełnienia i rozładowania, a nie miłości. Jeśli w seksie nie ma uczucia to człowiek prędzej czy pózniej stanie się nie szczęśliw, czy Ty chcesz być szczęśliwy?. Do nie daj się propagandzie seksualnej gdzie ludzie mają się grzmocić jak króliki i przy tym bez emocji i uczuć. Jeśli mówią że uprawiając seks człowiek jest szczęśliwy, to nie wierz Im bo Oni kłamią!, prawda jest taka że cała otoczka w trakcie seksu i po seksie jest ważniejsza pocałunki, przytulanie. Powodzenia w szukaniu miłości a nie seksu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DJozor
+1 / 1

100% racji, seks jest przereklamowany

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korkon1
0 / 0

Niekompetentna i bezkarna władza=bezrobocie=bieda=patologia=nieszczęścia. Takie trudne do zrozumienia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
+2 / 2

Takie newsy sprawiają, że mając 16 lat zaczynam się wstydzić, że nie miałem dziewczyny, a co dopiero tego że jestem prawiczkiem. ;_;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+1 / 1

Pomyśl jak bohaterowie American Pie: do balu maturalnego masz jeszcze co najmniej 3 lata:):)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
0 / 0

3 lata... Szybko zleci, wątpię że coś się zmieni. A niektórzy moi znajomi wtedy będą mieli szóstą rocznicę związku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2014 o 18:27

avatar ~takap
0 / 0

@wzzz: Większość z nich już w tych związkach dawno nie będzie, związek na prawde trwały i taki co przetrwa w tym wieku to się trafia 1 na 10. W wieku 16 lat to Ty jeszcze masz kupe czasu na to, wszystko od Ciebie zależy i nie ma co dramatyzować .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
0 / 0

Takie gadanie, że trwałych związków w takim wieku nie ma... A co powiesz na temat związków trzynastolatków? Przecież takie związki to przeważnie dziecinada nie trwająca nawet kilku tygodni, a jednak znam przypadki gdzie właśnie się związali w tym wieku i są ze sobą do dzisiaj. Więc czemu nie mieliby być ze sobą przez następne trzy lata? Cóż może się mylę i czegoś nie dostrzegam, ale nie zdziwię się jak ich spotkam razem na balu maturalnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takap
0 / 0

@wzzz: Jasne, że ich możesz spotkać na balu maturalnym, ale równie dobrze możesz ich nie spotkać. Znałem dużo par, które były ze sobą wiele lat, ale mimo to związki się rozpadały. Często jest tak, że ludzie w wieku 13-16 lat dogadują się świetnie, wyglądają jak by cały życie mieli ze sobą spędzić, a potem mimo to się rozstają, bo wraz z dorastaniem sami się zmieniają, bądź zmieniają im się priorytety życiowe. Zaczynają mieć trochę inne wymagania czy to do ludzi czy to od życia i wychodzą różnice w kwestiach, które wcześniej w ogóle ich nie interesowały bądź nie były obecne w ich życiu. Młody jesteś jeszcze to tego nie wiesz (gimnazjum?).
Oczywiście zdarzają się pary, które wiążą się w wieku 13 lat i zostają ze sobą już na zawsze, ale to jak pisałem może 1 na 10 przypadków, większość znajduje partnerów na wiele lat, bądź na stałe znacznie później.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
0 / 0

"większość znajduje partnerów na wiele lat, bądź na stałe znacznie później."
Ale krótsze związki są zakładane w mniej więcej moim wieku albo wcześniej. A te też są ważne bo przygotowują do dłuższego związku. Poza tym brak doświadczenie, szczególnie u faceta może wprowadzać w kompleksy.
"gimnazjum?"
Szkoła średnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takap
0 / 0

Mogą być, ale nie muszą :) Chyba większość ludzi w pierwsze związki wchodzi nawet po pare lat później, a dłuższe to w ogóle przedział 5-10 lat. Z tymi kompleksami to sobie jaj nie rób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
0 / 0

Właśnie większość wchodzi w pierwsze związki +-16 lat. Może za wcześnie, żeby mówić o kompleksach (chociaż głupio się czuję widząc o wiele młodszą od siebie parę), to jednak za parę lat już będzie można mówić o kompleksach z tego powodu. I bardzo możliwe, że ja tak skończę ze względu na miejsce zamieszkania i szkołę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
+1 / 1

To teraz odpowiedz sobie na pytanie, jakimi oni są ludźmi i co robią, że znajdują dziewczyny, a jakim Ty jesteś człowiekiem, że Twoje podrywy kończą się fiaskiem. Po prostu poobserwuj, przeanalizuj swoje zachowanie. A mężczyznę tworzą innego rodzaju doświadczenia niż sex i miłostki, Ferdek Kiepski też ma żonę i 3 dzieci, jemu też zazdrościsz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takap
0 / 0

Różnie z tym bywa, niektórzy zaczynają w wieku 13-16 inni później. Nie zapominaj, że jest masa ludzi którzy mają po 20-25 lat i nigdy nie byli w żadnym związku i nie popadają z tego powodu w kompleksy albo jakieś paranoje. I nie wiem co ludzie się tak przejmują widząc te młodsze pary, mnie to nigdy w żaden sposób nie ruszało nawet jak byłem sam jak palec. A to jak skończysz w głównym stopniu zależy od Ciebie, życzę powodzenia, bo najlepsze lata jeszcze przed Tobą ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
0 / 0

@Gats Moje podrywy nie kończą się fiaskiem, ich po prostu nie ma. Szczerze to nawet nie wychodzę z domu, jestem strasznie nieśmiały. Niby czuję się samotny, a jak jestem już w tłumie to staram się unikać ludzi w tym znajomych. Mam większość objawów fobii społecznej, ale boję się iść do specjalisty. Analizowałem już swoje zachowanie setki godzin, wiem gdzie jest problem, ale nie umiem go zlikwidować. Poza tym załóżmy, że rzeczywiście trafiłem z tą fobią społeczną, rozpocząłem leczenie, jest lepiej. Tylko tu jest kolejny problem, mianowicie mieszkam w małej miejscowości. Mógłbym być duszą towarzystwa, a i tak ciężko będzie o poznanie jakiś ludzi.
W wieku Ferdka Kiepskiego, też kogoś pewnie będę miał.
@takap
Nie wierzę, że ludzie w przedziale 20-25 lat pozostają bierni w takiej sytuacji, szczególnie że w takim wieku coraz więcej osób bierze ślub i ma dzieci. Zresztą jest pełno for na których ludzie w tym przedziale wiekowym desperacko wylewają swoje żale i nie wyglądają na zbyt szczęśliwych. Co do młodszych par, to porównywanie siebie do innych jest najnormalniejszą cechą ludzi. I to czy Cię to nie ruszało jak byłeś sam zależy czy byłeś całe życie sam, czy tylko jakiś czas. Jeżeli w tym pierwszym przypadku to zazdroszczę, że sobie z tym tak łatwo radziłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2014 o 0:18

avatar ~takap
0 / 0

To zacznij wychodzić do ludzi, bo jak się zamkniesz w czterech ścianach to możesz zawsze być sam. Ludzie Ci z nieba do domu nie wpadną, ani pod choinkę ich nikt nie przyniesie. Z nieśmiałości wyrośniesz, a im więcej będziesz przebywał z ludźmi i kobietami tym szybciej. Tak samo jak najpewniej z tych fobii społecznych, bo w tym wieku jest się dzieciakiem jeszcze i się dojrzewa i różne głupie rzeczy ma się w głowie na swój temat. Wiem co mówię, bo sam to przechodziłem, z kobietami zacząłem znacznie później niż w wieku 16 lat i czułem się wśród ludzi nieswojo za młodu choć jednocześnie ich potrzebowałem. A w pewnym momencie zacząłem ich unikać i później człowiek wyrasta z tego i żałuje wielu rzeczy, których się już cofnąć nie da. Tak jak napisałem, sam jesteś Panem swojego losu.
A co do ludzi 20-25 lat to jasne, że są tacy co chodzą po forach, są nawet 13-latkowie zdesperowani swoim dziewictwem, ale sporo z nich nie robi z tego problemu. Byłem zawsze sam będąc starszym i nie ruszało mnie patrzenie nawet na o wiele lat młodszych dzieciaków się miziających. Jak przestaniesz traktować miłość jako główny priorytet życia to dopiero zaczniesz żyć, a problem ze związkiem najpewniej sam się rozwiąże z czasem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzzz
0 / 0

A gdzie mam wychodzić? Tak jak pisałem mieszkam w małej miejscowości, co prawda nie daleko od miasta, ale nie mam za bardzo jak dojechać. No może nie byłoby to jakimś wielkim problemem, ale nawet jak bym pojechał, to nie mam co tam robić, gdzie iść bo nikogo nie znam... Co do nieśmiałości to z tego może się i wyrasta, ale z fobii społecznej już nie. Nie wiem czy jestem nieśmiały czy rzeczywiście mam fobię, zamknąłem się w sobie kilka lat temu, chyba każdy kto był nieśmiały po takim czasie już wyrósł z tego albo chociaż znalazł sobie jakąś grupkę znajomych. Ja nie i ze mną jest z dnia na dzień gorzej. A priorytetów nie umiem zmienić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BorewitchXYZ
+1 / 1

Spoko, 25 lat i też jestem prawiczkiem, na dodatek nigdy nawet się nie całowałem, ani nie trzymałem dziewczyny za rękę. Nie, nie mieszkam na zabitej dechami wsi, w szkole miałem dobre oceny i miałem masę fantastycznych znajomych i kolegów i koleżanek, dalej utrzymujemy kontakt, na studiach (technicznych) dobrze mi szło ale i tak w moim dotychczasowym życiu kobiet/dziewczyn w otoczeniu było tak mało, że aż smutno. Na szczęście wolny czas spędzam na realizowaniu kilku pasji i swoich innych hobby, więc brak drugiej połówki mi aż tak bardzo nie doskwiera. I nie, nie jestem zakompleksionym ani zadufanym w sobie pryszczatym osobnikiem z wadą wzroku -10000 dioptrii, darzę sympatią ludzi i jestem życzliwy wobec każdego.
A więc "single z przymusu" - nie ma się co przejmować i smucić, jeżeli macie swoje pasje i zainteresowania to żyjcie tym, nie ma się co przejmować przydługawym prawictwem/dziewictwem. Moim zdaniem nie seks/ilość partnerek lub partnerów seksualnych jest wyznacznikiem radosnego życia. Ja wolę odczekać więcej czasu, ale zrobić "to" z tą jedyną, a nie z pierwszą lepszą. Co nie oznacza, że jestem zwolennikiem 100% czystości przedmałżeńskiej, ale musi być to osoba, co do której będę wiedział, że niedługo trzeba będzie zastanowić się nad wyborem pierścionka zaręczynowego ;)
Miłych ferii, sesji itp. all ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~AnonimVI
+1 / 1

To ktoś wrzuci link do filmu ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trentilvbidt
0 / 0

Domicjan byłby kontent z tych clinopale:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moher_przez_samo_h
0 / 0

19 lat i już nie w gimnazjum? Masz za swoje, kujonie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Smolik8362
0 / 0

Nie ma co oceniać, każdy ma swoje potrzeby i swój czas, kiedy to zrobi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
0 / 0

@thezajax I co, 2 lata minęły, wciąż jesteś prawiczkiem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem