Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1512 1594
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~wyborcza_g
+14 / 28

Polacy ofiarami? Przecież to ni mordowali żydów, rozpętali wojnę a potem jeszcze stworzyli komunizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Medur
+1 / 5

Przecież już mamy płacić Żydom z ZUSu!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Centi
+4 / 4

@Meldur: A za pare lat niemcy powiedzą: Skoro to nie wy odpowiadacie za holokaust to czemu płacicie odszkodowania ofiarom holokaustu ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+3 / 5

Niemcy to wg mnie jeden z najgorszych narodów świata. Mordowali setki tysięcy ludzi tylko przez to iż byli Żydami, Polakami, lub po prostu nie odpowiadali wizji hitlera.Wysyłali 7 letnie dzieci na front, co to za naród który każe walczyć dzieciom! Do dziś niemcy uważają się za "nadludzi", a to tylko dowodzi jak niewiele warci są. Za każdym razem, gdy jakiś znany pachołek tak pogwałci historię to powinien być ZLINCZOWANY za to i powinien być zmuszony do sprostowania tego na arenie CAŁEGO ŚWIATA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Toto227
+29 / 41

To zdanie nie byłoby takie złe gdyby powiedział "niektórych Niemców", bo przecież i wśród nich byli ludzie czynnie sprzeciwiający się nazistowskiemu systemowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+12 / 32

To niektórych jest w domyśle. Gdyby bezpośrednio powiedział "niektórych Niemców" to zdanie byłoby obraźliwe dla "większości Niemców". Ja tu nie widzę kontrowersji tylko uznanie dla prezydenta Francji za świadomość że nie wszyscy Niemcy byli za faszyzmem i za wojną. Jak widać po komentarzach i ocenach do większości Polaków ten fakt nie dociera. Wielu Niemców zginęło za odmowę walki albo za mniejszy bądź większy opór przeciwko wojnie i nazizmowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Toto227
+5 / 9

Excray, masz racje. Nie pomyślałam o tym w takim kontekście. Ale nasuwa mi się myśl jaki wpływ, na jednak nieco negatywny mój stosunek do wypowiedzi prezydenta Francji, miał sam artykuł i podpis pod demotem. Jak czasem mimowolnie, nawet jeśli staramy się do tego nie dopuścić, dajemy narzucić sobie chociaż w części, opinie i poglądy innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
+4 / 14

@Toto227: I właśnie odkryłeś na własnej skórze, jak działa demagogia i manipulacja. Sens wypowiedzi Hollande'a wydaje się oczywista dla każdego myślącego człowieka - bo przecież BYLI i tacy Niemcy, którzy sprzeciwiali się nazizmowi, a nawet z nim walczyli. Wystarczy jednak wyrwać tę wypowiedź z kontekstu, dać odpowiedni komentarz, sugerujący podpis pod demotem, podeprzeć się karykaturą zamiast zdjęcia - i proszę bardzo, wszyscy są oburzeni na tego podłego Francuza - i przekonani, że znowu "broni się Niemców kosztem Polaków".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 9:00

avatar ~Adolf Hitler
+11 / 13

Jako Austriak i Niemiec jestem oburzony tego typu wypowiedzią przecież
zostałem legalnie wybrany w demokratycznych wyborach w Niemczech, nawet
gdy rozwiązali parlament. Poparcie miałem bardzo wysokie aż do klęski
pod Stalingradem a nawet do momentu wejścia czarnuchów i bolszewików do
niemiec. Przecież wolą narodu niemieckiego było bym zwyciężał, wiec
nie wiem jak ta poprawność polityczna jest popieprzona skoro zakłamuje
fakty nie tylko eugeniczne/biologiczne ,ale i teraz historyczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PathetiC
+7 / 13

Adolf, wygrałeś internet.
Niemcy demokratycznie wybrali gościa który rozpętał wojnę i był głową organizacji która mordowała w sposób bestialski miliony ludzi. Samo usprawiedliwianie Niemców mówiąc że to Naziści, nie oni jest śmieszne. Duży procent Niemców miło wspomina tamte lata, oraz chciało by by wróciły - dane przeprowadzone w sondzie Niemieckiego Dziennika. A tu jeszcze żabojad uważa że byli ofiarami własnych decyzji - żyjemy w niebezpiecznych czasach w których wybielają czarną historię ludzkości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
-1 / 7

Hania Gronkiewicz Waltz została wybrana w demokratycznych wyborach, więc odwalcie się już od tej tęczy - sami tego chcieliście :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wasp_9277
+1 / 5

Toto, Excray - święta racja. Czytał ktoś z was, linczujących Hollanda, lekturę "Niemcy" Kruczkowskiego? Tam jest wszystko ładnie opisane. Mam wrażenie, ze manipulacja autora demota i tego portalu wypłynęły stąd, iż niektórzy słowo Niemcy w wypowiedzi zrozumieli jako kraj, nie naród. Prawda jest taka, że naród niemiecki był podzielony, dobrzy ludzie, nie przesiąknięci hasłami nazizmu byli również prześladowani za to np. że nie chodzą na wiece, nie wysyłały dzieci do Hitlerjugend, czy ogólnie jeśli zauważono ich bierną albo nawet sprzeciwiającą się postawę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 10:44

S superpowerranger
0 / 2

pando waltz dlatego za nie długo przegra wybory, wasp_9277 demokracja to rządy głupich, ta głupia większość wybrała Hitlera a ta mniejszość nie była reprezentatywna na tyle by nie dopuścić do bombardowania Drezna, jak wiesz Drezno było bombardowane z powodu poparcia dla Hitlera i jego władzy. Jak byś miała wątpliwości to wielu sędziów i oficerów u których pracowali po wojnie na swoich stanowiskach nawet jak należeli do nsdap(było ich mało w wojsku) a, zbrodnie trudno było udowodnić ,bo nie były rejestrowane trzeba było szukać światków a Niemcy nie zeznawali przeciwko sobie były takie liczne przypadki gdy zbrodnie na froncie wschodnim nie były dla amerykanów przeszkodą do pozostaniu Niemców na swoim stanowisku po wojnie oczywiście w zamian za pełną współprace

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~121212aaa
0 / 0

Demokratycznie w pewnym kraju w Europie wybrano polityków, którzy zgodzili się (wbrew woli narodu, nie pytając ich o zdanie) na więzienia obcego państwa i torturowanie więźniów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Fasert
+2 / 2

@PathetiC: mógłbyś rzucić tutaj jakimś linkiem do tych badań, w których duży procent Niemców tęskni za czasami nazizmu? Chętnie się z nimi zapoznam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S superpowerranger
+5 / 5

121212aaa większość polaków nie popiera gender związków partnerskich czy islamizacji a co robi rząd PO, odbudowuje tęcze, stawia mu ochronę, liberalizuje prawo imigracyjne, każe za mowę nienawiści w jedną stronę a jak ktoś nazwie kogoś faszystą to już mu wolno, jak ktoś stawia prawo biologiczne nad prawem tożsamości płciowej to nacjonalista faszysta i nienowoczesny europejczyk, wieśniak z ciemnogrodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 11:21

avatar ~Fasert
+4 / 4

Dzięki, PathetiC, ale ten sondaż nie jest wcale taki straszny, ja w każdym razie spodziewałem się dużo bardziej alarmujących wyników. Gdyby w Polsce zadawać podobne pytania, wyniki byłyby pewnie zbliżone, my też nie lubimy demokracji i wolelibyśmy jednego, jasno określonego przywódcę, który wziąłby to wszystko za pysk i zrobił porządek żelazną ręką, czyż nie? Jest tam też sporo racji: gdyby nie Holokaust, gdyby Hitler zatrzymał się był, powiedzmy, w '38 roku, dziś byłby narodowym bohaterem w samych Niemczech i wzorem poza ich granicami. No i bez urazy, ale Fundacja Eberta też wyrocznią nie jest, w końcu to socjaliści :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skerwool
+3 / 3

Naród wybrał sobie Hitlera na przywódcę, ale wmawiajmy, że Hitler był dyktatorem, który zabij pół narodu, żeby dojść do władzy, a Komuniści wyzwolili Europę z nazizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tkeram
+1 / 1

Oddzielanie Niemców od nazistów jest częścią niemieckiej polityki historycznej, tyle że gdzie rekrutowali się ci naziści? Ano w 80% przypadków spośród obywateli Niemiec. Waffen-SS w szczytowym okresie liczyło prawie 1mln żołnierzy (ok 80% pochodziło z Niemiec). Fakty są takie: Niemcy wywołały II WŚ w Europie, nazistów w narodzie niemieckim było bardzo dużo, nie tylko naziści uczestniczyli w wojnie ale cały naród, Hitler został demokratycznie wybrany i miał poparcie większości narodu. Owszem większość niemców nie wiedziała o holokauście i była poddana głębokiej propagandzie. Ale nie zmienia to faktu że naziści rekrutowali się spośród Niemców i nazizm był tam powszechnie akceptowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gagagag
-1 / 1

@up - wdając się w szczegóły, to nie Niemcy wywołały wojnę światową, ale Alianci po wybuchu wojny między Niemcami i Polską. Czy fakty tak nie wyglądają?
Co do pojęcia nazista - Niemiec - czy do dzisiejszego dnia nie ma w naszym kraju ludzi, którzy z rozrzewnieniem wspominają "wielki socjalizm"? Czy przypadkiem taki stan rzeczy, jaki miał miejsce po roku 45' nie był akceptowany społecznie? Czy w związku z tym, że z ludźmi, którzy wprowadzali socjalizm 'ogniem i mieczem', likwidowali żołnierzy armii podziemnej, pacyfikowali strajki robotników czy Czechosłowację, łączy Ciebie jak i naszego "mądrego" @PathetiC'a jedna narodowość, powinniście zostać publicznie zlinczowani wraz z ponad 30toma milionami innych ludzi? I na koniec - jak sądzisz, czy gdyby w latach 30tych ubiegłego wieku zamienić Niemców i Polaków miejscami, to czy nazizm nie padłby na podatny grunt?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tkeram
+2 / 2

@up: 1. Wojna pomiędzy Polską a Niemcami nie wybuchła sama z siebie tylko, Niemcy napadły na Polskę, a później na Holandię i Francję, więc nie widzę tu roboty aliantów, prędzej nieróbstwo i bezczynność. 2. Nie mówię że Niemcy to naziści, ale że naziści byli Niemcami i byli przez Niemców wspierani. Nie ma narodu nazistowskiego, za to niemiecki już istnieje. 3. Na polskim gruncie nazizm by wiele nie zdziałał, Niemcy od Ottona III chorują na zjednoczenie europy, a od Fredyryka Wielkiego chorowały na militaryzm. 4. Tak jestem członkiem narodu który z jednej strony wydał żołnierzy wyklętych a z drugiej wszedł pacyfikować Czechosłowację. Tyle że ja to wiem i nie przekłamuję historii tylko po to by się lepiej poczuć. NIemcy wydali nazizm, Polacy weszli do Czechosłowacji. Relatywizacja historii prowadzi w prostej linii do popełniania tych samych błędów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wasp_9277
0 / 0

@UP gagag nie chodziło o to, że to nie Niemcy zaatakowały, tylko że dopiero po włączeniu się aliantów z ich koloniami zrobiła się z tego wojna "światowa". Tak, II wś nie wybuchła 1 września, wtedy na skutek napaści Polski przez Niemcy wybuchła dopiero wojna polsko-niemiecka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tkeram
0 / 0

@up: Oficjalnie Alianci przystąpili do wojny 3 września. Praktycznie dopiero po najechaniu przez Niemcy terytorium francuskiego, nadal nie widzę jak to Alianci wywołali wojnę. Inna sprawa że równie dobrze można uznać za początek wojny rok 1937 (Japonia zajmuje Chiny). Dlatego napisałem że Niemcy wywołały II WŚ w Europie bo ich agresja była pierwszym elementem domina. Zresztą ten temat to tylko formalizm bez wartości poznawczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 22:59

avatar wasp_9277
+1 / 1

Semantyka. Nie ma czegoś takiego jak II wojna światowa w Europie. No albo jest światowa albo tylko na terenie Europy. Alianci nie wywołali wś, oni tylko oficjalnie przenieśli skalę wojny z europejskiej, którą wywołały Niemcy, na światową i zrobili to właśnie 3 września. Podkreślam, formalnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 23:36

avatar ~gdfgf
-1 / 9

Ale jakiej narodowości byli naziści? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jesh
+1 / 9

ufokami co wyladaowali w autri i niemczech i porwali ciała bogu ducha winnych niemców i austryjaków...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
-3 / 11

A to nazizm jest zaklasyfikowany pod jakąś specjalną narodowość? Widzę sami "mondrzy" tutaj dzisiaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
+2 / 14

@UP - tak, nazizm ma swoją genezę w jednym, bardzo konkretnie określonym narodzie. Kto głosował na Hitlera w demokratycznych wyborach? Naziści. Z tymże, żeby móc głosowac musieli miec obywatelstwo niemieckie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-1 / 1

Zamiast powtarzać jak papuga to modne i błyskotliwe zdanie, zastanowiłbyś się chwilę. Państwa Osi to nie tylko Niemcy, w Wehrmachcie służyli żołnierze różnych narodowości. Podobnie jak sowieci to nie tylko Rosjanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Czug
+9 / 17

Tak działa zrzucanie winy z Niemiec na inne narody. Prawda była taka, że większość dobrowolnie poparła pana Adolfa. Dopiero, jak zaczęli dostawać w skórę, to się część obudziła. OBIEKTYWNA PRAWDA jest jedna. NIEMCY rozpętały II wojnę światową. Większość będzie czuła się urażona - to ich problem. Zacieranie winy pozwala robić biznes - bo kto chciałby robić interes z mordercą? A tak - wszyscy są ofiarami mitycznych nazistów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wasp_9277
-3 / 3

Masz rację, obywatele niemieccy poparli Hitlera w wyborach bo który naród nie poparłby silnego przywódcy, który obiecuje, że wyciągnie nas z kryzysu i wyniesie na gospodarczą potęgę Europy ale i świata? Jego plany w miarę jak wychodziły na światło dzienne, zaczęły niektórych przerażać, nie wiedzieli ze przez ich wybór rozpęta się wojna a oni będą zmuszeni popierać nową władzę pod groźbą śmierci. Dlatego Hollande ma rację, niektórzy Niemcy zostali wplątani w wojnę wbrew swoim poglądom i woli. Wybierając Adolfa nie chcieli wojny a dobrobytu, nie wybrali go z nienawiści do Żydów, ale z chęci do powrotu wielkich silnych, wygrzebujących się z kryzysu Niemiec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PathetiC
-1 / 3

wasp, ludzi oceniamy za czyny nie chęci, za ich czyny też winniśmy wyciągać konsekwencje.
A ich czyn miał konsekwencje jakie miał. I nie da się tego w jakikolwiek sposób usprawiedliwić, a to właśnie próbuje robić Hollande. Czy byli tacy co się nie zgadzali? Być może. Czy byli tacy co to popierali? Bez wątpienia, kiedy zaczęli wątpić? Gdy zaczęli przegrywać.
Gdyby wygrali, nikt by nie wątpił i się nie zgadzał z tych post-nazistów.

Bądźmy obiektywni, usprawiedliwia ich francuz tylko i wyłącznie dlatego że za 10-15 lat, gdy UE upadnie a pozostaną Silne Niemcy oraz zubożała Europa która niczym zboże pod ostrzem sierpu się położy, Francuzi będą mogli liczyć na łaske i chody poczas wojny która wybuchnie, bo liżą im dupę. A wybuchnie, gdyż Rosja już jest potęgą i nadal rośnie w siłę, zawiąże pakt z Chinami. Niemcy ciągną z UE ile mogą, a USA kombinuje jak koń pod górę by ukryć/pozbyć się długu u Chińczyków. Dlatego szuka każdej okazji do wojny w EU, bo to w ich interesie. Wojna w EU to świetny biznes, dozbrajać każdą ze stron i $$ same lecą, w dodatku to EU będzie zniszczone przez wojnę po czym amerykanie bohatersko dziarskim krokiem oprawionym w cięzki wojskowy but wkroczą i uratują sytuację gdy już będzie po wszystkim, po czym zażądają skromnej parobilionowej nagrody od EU za pomoc, akurat tyle ile wiszą Chińczykom.

oto co nas czeka, obudź się Europo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wasp_9277
-1 / 1

Dzieki za poprawienie humoru dzisiaj tak rozbudowaną teorią spiskową :) Dobra rada: zanim wyślesz zdanie na 5 linijek przeczytaj je jeszcze raz i upewnij się, że jest logicznie zbudowane. Moim zdaniem Hollande nie dostaje codziennie nowej karteczki pt.: "Co powiedzieć, żeby za 20 lat Niemcy nie chciały nas zagarnąć?", to co powiedział, powiedział, ponieważ według niego może to być prawdą. A moim zdaniem jest tak, że wielu Niemców zostało wmanewrowanych w coś, czego nie popierali. Wielu ludzi w Polsce nie popiera idei tęczy, pozwoleń na gejparady, związków partnerskich homoseksualistów, nie popiera wyprzedawania majątku spółek, które wg rządu są nierentowne, ale wg Czechów już nie itd. - wielu nie zgadza się z obecną polityką Tuska, ale w 2011 na niego głosowali, bo mówił co innego niż teraz robi. My także zostaliśmy wmanewrowani w politykę, której większosć z nas nie popiera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 12:36

P poiman
+4 / 6

ach wystarczy sobie przypomnieć rząd Vichy którzy chyba byli większymi kumplami 3 Rzeszy niż Włochy i Japonia razem wzięci. Ale w sumie czego wymagać od żabojada, tam więcej ma teraz do powiedzenia ciapaty imigrant niż rodowity Francuz ... potwierdza się teza że "prawdziwi Francuzi zginęli podczas 1 Wojny światowej"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ll
+1 / 3

Tak bywa. Nasze polityki skaczą wokół zachodu jak kundelki gotowe spełnić każde życzenie swojego pana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~spozo28
+1 / 3

już żądają przeprosin... co prawda, Żydzi, a nie Niemcy, ale i na nich przyjdzie czas. od następnego roku mamy Żydom mieszkającym poza Polską płacić odszkodowania za II wś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evilone
0 / 4

ogólnie byli niemcy, którzy walczyli po stronie aliantów... i o tych właśnie mówił, WTF ludzie?! nie znacie nawet trochę historii? nie każdy niemiec to nazista, ani teraz ani podczas wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar argo21
+5 / 7

Masz rację, ale tak sformułowana wypowiedź dla ludzi na Zachodzie przyniesie dalsze zdejmowanie winy z Niemców. Nie łudźmy się, że statystyczny Francuz, czy Anglik zna tak historię II wojny jak w Polsce (choć i u nas nie jest cudownie). Francuz i Anglik pomyśli: Hitler zmusił większość społeczeństwa do udziału w wojnie. A to bzdura.Odsetek przeciwników nazizmu był niewielki. I nie ma się co dziwić, bo Hitler wyciągnął kraj z czarnej dziury gospodarczej, dał im sen o potędze, odwoływał się do nadszarpniętej po I wojnie dumy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evilone
-1 / 1

zabieg może i wybielanie, ale 2 wojna światowa powinni już dawno być rozliczona, to że polska jeszcze przyjmuje takie roszczenia to farsa, rząd powinien ogłosić już dawno temu, że należy się zgłosić po swoje do jakiegoś terminu i dalej tylko sprawy odwołań itd. będą rozpatrywane, nie może, być tak, że ktoś przyjeżdża, bo dziadek kiedyś tu coś miał, dziadka nawet nie pamięta, ale własność gdzieś się znajdzie... Izraelowi to już w ogóle nic się nie należy od polski, niech sobie polacy będą antysemitami i sk****synami nawet to nadal nie upoważnia ich do jakichkolwiek odszkodowań po tylu latach, bez jakichś naprawdę poważnych podstaw. Dla mnie gloryfikacja niemców, którzy walczyli po stronie aliantów nie jest wybielaniem niemców, należy potępić takie sformułowanie jako nieprecyzyjne, ale nie należy go odczytywać tak jak jest to napisane, jakby to było coś absolutnie nieprawdziwego. nazizm to nie partia... nazizm to ideologia taka jak komunizm, tylko z innymi wartościami, tylko tymi samymi środkami. hehe niemcy bojący się nazistów ^^ a to dobre, przecież oni byli zmanipulowani w sporej części, tworzono obraz rzeczywistości zupełnie jak teraz poprzez jakieś szopki, propagandę, w końcu wojna się zaczęła, bo W Danzigu niemców polacy biją!! 3 rzesza rusza na ratunek niemieckiej mniejszości w gdańsku okupowanym przez dziwny twór powstały przez klęskę niemców w 1 wojnie światowej, takich zawistników i bandytów, wręcz terrorystów! barbarzyńskie hordy. i teraz każdy właściwie niemiec miał taki ogląd na świat, ciężko nie wspierać kogoś kto rodakom na pomoc leci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ch47
+1 / 3

No po prostu żabojad .Szkoda że nie powiedział że Niemcy weszli do Francji z misją pokojową

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 8:49

avatar ~lukasb
+3 / 3

Polska chce płacić Żydom odszkodowania za Holokaust, więc sami biorą na siebie winę. Durny Kraj z ofiarami losu na stołkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ATAT
-1 / 3

Kiedy patrze na niemców którzy mówią żę są ofiarami nazistów, francuzów którzy mówią żę wplątaliśmy ich w wojne , Żydów którzy chcą odszkodowań i Ruskich którzy "wyzwalali" to zaczynam żałować że Hitler nie zdążył się dorobić broni atomowej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ytjtjf
+1 / 1

Nasz rząd już wprowadził ustawę na podstawie której będziemy płacić żydostwu odszkodowania za holocaust.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~algg
+1 / 3

przecież chodzi o zwykłych Niemców co siedzieli w domu i robili na drutach. Nie każdy Niemiec był mordercą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Glaurung_Uluroki
+2 / 2

Nadal wierzycie, że we Francji system edukacji działa dobrze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Desure
+2 / 2

Owszem, ponieważ Hollande powiedział prawdę - choć wszyscy naziści byli Niemcami, nie każdy Niemiec w latach 30. był nazistą; byli i tacy, którzy się im sprzeciwiali, którzy trafili do obozu w Dachau jako pierwsi jego więźniowie, może zaraz po komunistach. Czytając jednak niektóre komentarze tutaj zaczynam wątpić w polski system edukacji, który najwyraźniej nie uczy ani historii, ani czytania między wierszami, ani nawet czytania ze zrozumieniem, uczy za to podniecać się byle sensacją i oburzać bez powodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yoooozek222
+1 / 1

a nazi przylecieli z kosmosu zawładnęli umysłami niemców i zara po wojnie wszyscy co do jednego odlecieli w ncość !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kopytko121212
0 / 0

Kolejna prowokacja autora. Przecież logicznym jest, że w każdym kraju występują podziały na godzących się i nie godzących z władzą. Polska nie jest wyjątkiem. Także w Polsce poza Patriotyczną Polską i Rządu w Podziemiu byli Volksdeutsche oraz obywatele naszego kraju wspierający Okupanta.

Zdążając do meritum - chyba autor tekstu nie wierzy, że w państwie III Rzeszy nie było części populacji, która sprzeciwiała się idei ludzi - panów (nadludzi) oraz tak globalnej wojnie. Ludzie przede wszystkim chcą świętego spokoju i nie podoba im się przelewanie krwi za którą w przyszłości będą płacić zemstą innych.

To właśnie miał na myśli Prezydent, czy jakiśtam inny polityk który to powiedział. Chodzi tylko i wyłącznie o podział między słowami Niemcy a Naziści. To tak jakby w Polsce pojawił się dyktator, który siłą przejąłby władzę (bądź większym poparciem znaczących ludzi), a następnie zaatakował inne kraje wprowadzając wojnę. Mobilizując wszystko, zabierając towary ze sklepów na potrzebę wojska, no i wprowadzając stan wojenny jakby nie patrzeć. Nie wiem jak Wy, ale ja bym się, łagodnie mówiąc, zdenerwował. Gdyż chciałbym dla mojej rodziny pokoju i życia w normalnych warunkach a nie strachu, że zaraz na moje miasto zostanie zrzucona bomba biologiczna, czy jakieś inne paskudztwo.

Pozdrawiam,
T.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hochwald
+1 / 1

Ciekawi mnie, czy ta zasada zbiorowej winy działa w obie strony. Na przykład Jaruzelski: nikt wprawdzie nie odmawia mu polskiego pochodzenia, ale wszyscy jego przeciwnicy wolą mówić, że był komunistą - czy wobec tego komuniści też byli jakimś narodem z kosmosu? Nie, PRL był przecież polskim reżimem, przez Polaków tworzonym i w Polsce działającym, nazywajmy ich zatem Polakami, nie komunistami, skoro Niemców sprzed kilkudziesięciu lat chcemy uparcie nazywać właśnie Niemcami, niezależnie od ich poglądów, a nie nazistami, tak jak nazywać powinniśmy grupę winną wojnie. Albo niesławny obóz w Berezie Kartuskiej: byli za niego odpowiedzialni wszyscy Polacy jako naród czy też może wybrana kasta, czyli piłsudczycy? Kto tłumił robotnicze protesty w latach '80, cały naród polski czy komuniści?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaabbbcccddd
+3 / 3

Szeregowi Niemcy zasługują na szacunek jak każdy żołnierz. Jednak bez przesady z tymi pierdołami o niewinnych Niemcach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mortar93
+3 / 5

No tak, może jeszcze się okaże, że ci naziści to z dupy się wzięli, albo z kosmosu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
-1 / 1

masz racje tylko skąd się wzięli onr-owcy czy nop-owcy z mekki? Czy z Krymu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mortar93
-1 / 3

Z Polski, jak już koniecznie chcesz wiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
-2 / 2

ta od razu to wasz herb http://demotywatory.pl/4146014
a to oficjalna zrzynka mundurków https://www.google.pl/search?q=onr+sa&client=firefox-a&hs=Tha&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=R6KcU_SwHJLX7AbE5oDYDQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=629#channel=sb&q=onr+mundury+sa&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=EQCX8tVSUlYA9M%253A%3B4PfV6r-biqEBJM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg801.imageshack.us%252Fimg801%252F7940%252Fonr2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.trojmiasto.pl%252FWolactwo-profanuje-pamiec-o-Powstaniu-Warszawskim-SKANDAL-t400480%252C1%252C30.html%3B580%3B463 Patrioci nie robią zrzynek z niemieckich mundurków w dodatku lewaków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 21:34

F Fighter2013
+4 / 4

A co Francuzi wiedzą o II wojnie światowej? Przecież nie brali w niej udziału.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wasp_9277
+1 / 1

I pozamiatane w dyskusji :D Najkrótsze riposty to najczęściej trafne riposty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sciaran
+2 / 2

Dla tych co to myślą, że większość Niemców była ofiarami wojny i nazizmu przypominam, że wybrali oni Hitlera na przywódcę DEMOKRATYCZNIE. Niemcy ponoszą konsekwencje nieroztropności społeczeństwa podczas wyborów. Winę ponosić powinni bardziej niż Hitler, bo takiego wsadzili na stołek. A wierzcie jakby wygrali wojnę to jakby teraz kozaczyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cougar51
+3 / 3

Większość Polaków jest anaalfabetami wtórnymi i nie rozumieją co czytają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~agn29
+2 / 2

a dlaczego nazisci mówili po niemiecku a nie po nazistowsku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
0 / 0

jak znam nasz rząd i prezydenta to takie przeprosiny już są przygotowane ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~raw_deal
0 / 0

Chodzi o naród Niemiecki,nie morderców nazistowskich,kretynie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NikeMaster007
0 / 0

Brak mi słów..., naprawde...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czerwoneokulary
0 / 0

Dlatego tak ważne jest, aby Polacy znali własną historię, bo za kilka lat nikt nie będzie pamiętał, jak było naprawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ariol
-1 / 1

Dwie rzeczy na które chcę zwrócić uwagę:
1) część Niemców nie była winna wojnie, tylko ci którzy na nią zezwolili.
2) zauważcie "Niemcy byli zaś ofiarami takimi jak Żydzi, Polacy..." Wpierw Żydzi, później Polacy. Zostawiam Wam to do własnej interpretacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
0 / 0

eee przecież ruskich zginęło 25 więcej (w tym znacząco cywile) milionów a Niemców sprzeciwiających się legalnej władzy i represjonowanych było 0,9% chyba ci się pomyliło chyba ,że to ironia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
0 / 0

A ty co obrońca szwabów czy sfrustrowany pedał? Jeżeli idąc mam iść twoim wysileniem to dzisiaj mamy czwartą rzeszę LGBT iSSlam a czemu, to sobie zobacz po krajach zachodnich i północy. Krytyka isamu i pedałów i idziesz siedzieć, nie możesz wydać filmu,gry czy książki o drugiej wojnie światowej bez zastąpienia słowa Niemcy na naziści, ktoś z swoimi urojeniami określa się przeciwnie do swoich genitalli a ty nie podzielasz jego opinii publicznie i siedzisz albo płacisz. LGBT profanuje polską flagę nic im nie jest, to tak jak by ktoś wyszedł z PRL-owskim Orłem a obok miał Bieruta, Lenina i Stalina i nic mu nie było. Islamiści zabiją geja to wielka hańba i okrucieństwo, zabiją chrześcijanina nic wielkiego nie warto o tym wspominać. Ogarnij się jesteś przecież stary

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2014 o 1:05

U konto usunięte
0 / 0

no to jesteś obrońcą szwabów co w mojej ocenie jest równoznaczne z obroną pedałów, wiem ,że statystyka nie ma dla ciebie większego znaczenia ,ale poparcie Hitlera w Niemczech to około 80% po zajęciu Francji to poparcie zwiększało się z wjazdem na zsrr w skali 100 km dziennie. Poparcie zaczął tracić dopiero po stalingradzkie i Kursku o czym wiedzieli Alianci bombardując Drezno a wiesz kiedy to było...w 1945 w lutym tak by spadało mu poparcie ,bo nie było tam żadnych celów strategicznych. Drezno ta taka najpiękniejsze miasto Niemiec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Art_Urekk
0 / 0

A mnie się wydaje, że chodziło mu o to, że Niemcy jako naród był ofiarą tej ideologi. To ona sprawiła, że stali się tymkim się stali. Nie ma chyba sensu się tak bulwersować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~politykaklamie
-2 / 2

Widzę że mało kto z was interesuje się polityką i wie co w trawie piszczy...
Prezydent Francji lize du*e Merkel bo przeciez do kogo należy UE ?
UE należy w największej mierze wlasnie do Niemców ktorzy maja najwieksze z tego profity... zaraz po tym jest Francja... są to sojusznicy ktorzy bardzo blisko współpracują w UE i wyciagaja z niej kolosalne pieniadze...
Czemu by mial powiedziec zle slowo na partnera w okradaniu ? Nigdy nic zlego od Francji nie uslyszycie na Niemców bo to nie jest w interesie... a osobą sie wymądrzającym i nie mającym pojecia co sie dzieje na swiecie dziekuje ale prosze nie komentowac :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gzdacz
-1 / 1

To zdanie zostało źle zinterpretowane. Hollande po prostu stwierdził, że ludzie zamieszkujący Niemcy za Hitlera również byli ofiarami faszyzmu. Przecież nie wszyscy Niemcy byli nazistami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U konto usunięte
0 / 0

źle to ująłeś, Niemcy są ofiarami nazizmu ,bo nie spełnił obietnic i przegrał wojnę w gorszej skali niż poprzednią ,a na dodatek wschód kraju został nie tylko zgwałcony ,ale w nowym pokoleniu Niemiec płynie słowiańska krew Rosjan i Polaków. Jak widać za mało ,bo nie ma tam pięknych kobiet o wyrafinowanym guście z instynktem macierzyńskim. My przynajmniej pomogliśmy im przy zwiększeniu przyrostu naturalnego podkowiec wojny a oni co dla nas zrobili, próbują wmówić ,że byliśmy gorsi od nich oskarżają nas o anty semityzm, antypolonizm i rusofobia w ich wykonaniu to jest ok trend..jaką mają kulturę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klyku5
0 / 0

Ktokolwiek trochę zna historię to wie, że Francuzi po raz drugi wyciągają takie tłumaczenie. Po raz pierwszy wyciągnęli je po przegranej Napoleona tyle że na swoją korzyść mówiąc, że to oni padli pierwsi ofiarą tyranii napoleońskiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mijak
0 / 0

Faktem jest, że większość Niemców była ofiarami. Ale faktem jest, że to Niemcy wplątały inne narody w wojnę, choć niektóre (np. Rosja) im w tym pomagały. A jeszcze większym faktem jest, że Polacy byli ofiarami wojny w znacznie większym stopniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdjkfhhjkjhjkhhjkkj
+1 / 1

Spokojnie niedługo zaczną wprowadzać stopniowo nową historie do podręczników i wszystko zaczną od propagandy w podręcznikach szkolnych i historia znów zostanie zakłamana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lll444
0 / 0

Bylo wielu niemcow, ktorzy walczyli z nazizmem i wielu ktorzy musieli uciekac z kraju 10 tysiecy niemcow walczylo w armii brytyjskiej, wielu bylo represjonowanych w niemczech, Historia nie jest czarno biala, zato ten demotywator jest czarno na bialym chu.... i glupi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~FrancisHolender
0 / 0

Chciałem coś napisać o inteligencji Polaków, ale nie potrafię pisać o rzeczach nieistniejących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Teryt
0 / 0

Zacny pocisk!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Chromik
0 / 0

Cóż generalnie nazistów jako takich nie było aż tak dużo - część z Niemców walczyła bo taki był ich obowiazek wobec państwa - ale fakt to ich nie usprawiedliwia - tak więc z pewnego punktu widzenia ten gość powiedział prawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem