Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1137 1196
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar grubsonvip
+13 / 17

tak jak ja jestem ciekawy w co jakie gry komputerowe grają Niemcy? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kemoT01
+7 / 11

Rosjanie mają ten sam problem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+5 / 7

kemoT01: Nie mają. Niemcy też by nie mieli, gdyby wygrali wojnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dracon2002
+17 / 17

@Declaw: No nie wiem. Na jednym z serwisów oceny Company of Heroes 2 poleciały na łeb na szyję po ruskim bólu dupy o scenę zabicia polskich żołnierzy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nałogowie
0 / 0

no właśnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
+3 / 5

Powiem Ci. Jako że swego czasu grałem sporo w CoD'a 1 (tak, serwery nadal działają), to widywało się różne narodowości. I zgadnijcie jaką nacją grają Niemcy? Tak, dołączają do "państw osi" jak to się ładnie nazywa. I nie mają z tym problemów. :) Ruscy to już w ogóle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karol07
+9 / 13

taki z Hitlera był katolik jak z ciebie intelektualista

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
+75 / 105

Tak jak my. Ucierpieli przecież w tym samym stopniu lub nawet bardziej pod rządami terroru tajemniczej Rasy Nazistów, której pochodzenie do dziś pozostaje nieznane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kalfas
+77 / 83

niektórych ironia mogłaby w dupę kopnąć a i tak jej nie poczuli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
+10 / 24

Prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
+25 / 45

Hitler sam się nie wybrał a komuna została nam narzucona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kot1986
+13 / 19

Na PO też nie głosowało 100% polaków :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-3 / 19

Naziści = Niemcy + inne narodowości, walczące po stronie Adolfa. Analogicznie: Sowieci = Rosjanie + inne narody, wchodzące w skład ZSRR. To na prawdę jest nie do ogarnięcia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kot1986
0 / 8

Tak to jest wiadome, tylko błędem jest mówienie że 100% niemców chciało hitlera i tą całą wojnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
+1 / 11

Nie powiedziałem, ze 100% Niemców było nazistami. Pozwoliłem sobie na odrobinę rozgoryczenia z powodu wszechobecnych sugestii, że było to 0%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2014 o 12:20

avatar ~Sagtre
+10 / 16

Każdy nazista był Niemcem, nie każdy Niemiec był nazistą. I tyle - ot i cała filozofia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
-2 / 8

Niekoniecznie: przecież przed i w trakcie wojny w całej Europie powstawały organizacje narodowo-socjalistyczne. Część historyków klasyfikuje nazizm jako skrajnie radykalną odmianę faszyzmu, niezależną od narodowości sprawców, charakteryzująca się nieopisanym terrorem skierowanym wobec konkretnej grupy społecznej (tego np. nigdy nie robił Mussolini). Za nazistów uważali się m.in. w niczym im nieustępujący węgierscy strzałokrzyżowcy, rumuńscy żelaznogwardziści, no i najbardziej z nich hardkorowi chorwaccy ustasze. Wszystkie te organizacje aktywnie wspierały m.in. egzekucję Holocaustu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sagtre
+1 / 1

Poniekąd masz rację, ale ja zawsze wolałem uproszczenie, że nazizm to po prostu skrajna, niemiecka odmiana oryginalnego, włoskiego faszyzmu, wobec czego wspomniani przez ciebie strzałokrzyżowcy, członkowie Żelaznej Gwardii, Ustasze czy nawet holenderski Ruch Narodowosocjalistyczny Antona Musserta - choć sprzymierzeni z hitlerowcami ideologicznie - byli raczej faszystami, a nie nazistami, właśnie z racji swojego nie-niemieckiego pochodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Patriotaxd
+1 / 1

Tu masz racje ale bardziej ta ludność cywilna, wiele hitlerowców i zbrodaniarzy jeszcze żyje i maja sie dobrze nawet lepiej niż większość niemców.I właśnie mnie najbardziej zastanawia czy żałują tego co robili czy się smięja z tego i uważają te zbrodnie za coś dobrego :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
+1 / 3

Mi w podejściu, że nazizm był ideologią wyłącznie niemiecką przeszkadza głównie to, że sugeruje ona, jakoby wszystko to, co wydarzyło się w trakcie drugiej wojny światowej, było dziełem własnie Niemców, a inne narody jedynie się temu przyglądały. To nie przypadek, że Niemcom tak łatwo przyszło o rozbudzenie skrajnie nacjonalistycznych uczuć wśród pokonanych narodów. Np. Francja, z całą swoją historią ojczyzny praw człowieka, stała się państwem quasifaszystowskim w dużej mierze bez udziału Niemców, skrajny antysemityzm był zakorzeniony i tolerowany praktycznie wszędzie, może z wyjątkiem Wielkiej Brytanii. Swoją droga wielu twórców historii alternatywnej wskazuje, że gdyby nie rewolucja październikowa, to własnie w Rosji, gdzie Żydów nienawidzono jak psów - dużo bardziej, niż w Niemczech - z wielkim prawdopodobieństwem mógłby rozpocząć się Holocaust.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~panbanana
0 / 0

Pozostaje nam się tylko cieszyć, że przynajmniej przez najbliższe kilkanaście lat nikt nie będzie urządzał holokaustu (dla żydów) oraz całopaleń (to dla polaków, a także innych nacji). Szkoda, że kiedyś w takiej czy innej formie masowe eksterminacje znów zawitają do europy. :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sagtre
+1 / 1

@JaroWars: fakt, od tej strony na to nie spojrzałem. Ale byłoby to chyba najlepsze uproszczenie: tak jak na początku Hitler naśladował Mussoliniego, tak potem wiele organizacji - nawet istniejących przed wojną - naśladowało Hitlera, często pod wpływem lub na wzór hitlerowców przeistaczając się z faszystowskich w nazistowskie, niekiedy nie siląc się przy tym nawet na własną symbolikę czy program (vide Duńska Partia Narodowosocjalistyczna). A problem z tymi wszystkimi nazimami i faszyzmami, że tak to ujmę, dodatkowo się komplikuje, gdy dodamy do tego na przykład takiego Franco - jeszcze nacjonalista czy już faszysta? A może żaden? Kiedy nacjonalizm przeradza się w faszyzm - gdy dojdzie do władzy i ma szansę "zrealizować się" w praktyce czy może po prostu ten ostatni jest kolejną, znów skrajną i dużo bardziej agresywną formą tego pierwszego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nieważnejakinick
-1 / 1

jak to nie znane.... To wszystko powstało od włoskiego faszyzmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
-1 / 1

@Sagtre -> Francjo to już w ogóle masakra definicyjna, bo trudno jest jednoznacznie sklasyfikować polityka, który z czasem znacznie liberalizuje swoją politykę. Gdyby sądzić Franco na podstawie początków jego kariery, to kształtuje nam się radykalny faszysta (ale jeszcze nie nazista), szczególnie nienawidzący masonów i socjalistów, choć w tej nienawiści jednak bliżej mu było do Hitlera niż Mussoliniego (vide zabiegi bez znieczulenia celem zlokalizowania "komunistycznego genu" w członkach opozycji). Tak mniej więcej od 1947 r. zaczyna się jego transformacja z takiego quasifaszysty w klerykalnego autokratę (znaczne ograniczenie aparatu represji, no i przywrócenie monarchii, do czego z początku wcale nie dążył). Tak więc trudno tu o jednoznaczne sądy. Podobnie zresztą sprawa ma się z Titą: stalinistą, który umarł jako stosunkowo łagodny patron społecznej gospodarki rynkowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar finerwork
-1 / 7

chyba mają to w duupie , niemcy rządzą w europie , są jednym z najzamożniejszych państw w europie , mają też tanią siłę roboczą to znaczy niewolników którzy na nich robią , między innymi polaków i innych pracowników z za ich wschodniej granicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mirzaq
+6 / 10

Nic dziwnego, skoro u nas nie potrafią w szkole nawet poprawnej pisowni nauczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xyachux
+2 / 4

nijak, twierdzą że to naziści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
+3 / 3

Jakby Hitlera wybrali Polacy, to dzisiaj pewnie by mówili, że wojnę wywołali żydzi. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ahager
+3 / 5

Pewnie dostają takiego samego bólu dupy jak my o ten rosyjski film o roku 1612. Swoją drogą, jestem ciekaw, dlaczego większość filmów o II wojnie to albo źli aż do wyrzygania Niemcy, albo równie źli Japończycy - gdzie pozostali? Gdzie filmy o Sowietach w roli tych złych? Jeden jedyny "Upadek" podszedł do tematu nieco inaczej. To samo z grami komputerowymi: zawsze strzela się albo do Niemców, albo do Japończyków. Nuuuuuuda, ile można? Rosjanie, owszem, są - ale tylko po to, by móc sobie nimi pograć. Hurra, zostańmy wszyscy komunistami i pogońmy Niemców po raz 98127331243. Bleh.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maaciekk
-2 / 4

czują się tak samo jak Amerykanie gdy oglądają filmy o kolonizacji czy niewolnictwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MajKel09
0 / 4

Amerykanie NIE kolonizowali, Europa kolonizowała m. in. Amerykę Północną. Stany Zjednoczone wyzwoliły się i stały się państwem, poza tym Amerykanie to tak naprawdę Europejczycy (biali oczywiście).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompleksowy
0 / 0

Amerykanie kolonizowali zachodnią część Ameryki po uzyskaniu niepodległości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Invi
0 / 0

Bo przegrali wojnę ;) Mi tam się 1612 podobało, wspaniała, potężna Polska która zaprowadziła cywilizację do ruskiej dziczy i potrzeba było sił nadprzyrodzonych żeby ją pokonać ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
+1 / 1

Von Majak, wczoraj pisałeś, że 100 milionów i to w samych Stanach Zjednoczonych. Więc albo minimum 30 milionów Rdzennych Amerykanów w ciągu ostatniej nocy w cudowny sposób powróciło z Krainy Wiecznych Łowów, albo pieprzysz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2014 o 23:23

avatar marcinqwerty
+2 / 2

Von Majak, populacja Indian żyjących kiedyś tam, gdzie teraz są USA, jest szacowana na od 2.1 mln (za Bruce E. Johansen -"Native Peoples of the North America") do 18 (najwyższa podana liczba, przez Dr. Dobyns w 1983) mln. Więc było ich kilka (najczęściej podawane szacunki) milionów, ale Amerykanie zabili 70 milionów, a zrobili to tak sprytnie, że ok. 2 milionów uchowało się do dzisiaj (za US Census Bureau). Taka to wyższa matematyka, made by von Majak. Jak już wcześniej mówiłem, pieprzysz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 listopada 2014 o 0:31

avatar ~WielkiZnawca
+1 / 1

Czują się tak jak powinni - ch**owo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rafaelloturtle
+1 / 1

Czują się tak jak Polacy oglądający polską reprezentację w piłce nożnej - co chwila wpier***l, a raz na jakiś czas zwycięstwo, które propaganda rozdmucha do wielkiego sukcesu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~NieChcęAleMuszę
0 / 0

Zgaduję, że niestety mają na to wyrąbane... Oni to nie my..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikoma
+1 / 1

-A pamiętasz jak w 43 żeśmy polowali na te babuszki?
-Ach tak HAHA.To były czasy.
(o tak właśnie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maaciekk
+3 / 3

w Niemczech o tym się nie mówi, na lekcjach historii materiał jest okrojony ,a wiele filmów i gier jest zakazanych bo są zbyt brutalne lub dotyczą tej tematyki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2014 o 14:00

avatar dracon2002
0 / 0

Nowy Wolfenstein: Nie ma nazistów, jest Reżim *facepalm*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~armagedon_1
+1 / 5

Niemcy nie brali udziału w II wojnie światowej tylko naziści, faszyści a w skrajnych wypadkach hitlerowcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demot16831683
0 / 0

Oni oglądają tylko filmy pokazujące jakie straszne zniszczenia wyrządzili im alianci'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hghgvh
0 / 0

Jak każdy polski "fachowca" oglądając program Usterka... "Zrobiłbym to lepiej"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cobalt54
0 / 0

Czy to jest scena z "Szeregowca Ryana"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fasad
-3 / 3

Obejrzyj "Pokłosie" to sie mniej więcej dowiesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
+1 / 1

Wróć do szkoły na historię, to się dowiesz, czemu powinni się czuć inaczej, niż Polacy na "Pokłosiu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jarek92
0 / 0

Tak jak po ostatnim meczu z Polską :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gość11111
0 / 0

Może puszczają im alternatywną wersje historii, gdzie to oni wygrali wojne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karoolk
0 / 0

Pewnie początek oglądają z zaciekawieniem i nawet się im podoba :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wolfgangg
0 / 0

Ganz normal!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reszkos
0 / 0

ja tylko mam nadzieje, że podle :3

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~doktor_R
0 / 0

Myślę, że porównywalnie do Indian, którzy oglądają western...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
0 / 0

Taki jak "Tańczący z Wilkami" na przykład? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 listopada 2014 o 23:41

avatar balmorian
+1 / 1

"Dziadku coś ty najlepszego odje*ał".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kr333
-2 / 4

Niemcy? Ja im bardzo współczuje, zaatakowali ich Naziści i zmusili do wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefaniacieslak
+1 / 1

To zależy, kto ów film wyprodukował...A zupełnie poważnie: ci prości, normalni, których nikt nie pytał, czy chcą na front (na siłę wcielani do wojska 16-, 17-latkowie) potępiają tę wojnę tak samo jak my. Natomiast ci z góry- znakomita większość kadry oficerskiej- chętnie przywróciłaby stary "porządek". Oczywiście, jak wszędzie, tak i tu nie da się generalizować. Od każdej reguły są wyjątki. I wiem, co mówię, bo mam tu do czynienia ze starszymi ludźmi od lat kilku i niejedno już słyszałam i widziałam...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zenonkosa
+1 / 1

Myślę, że czują się tak jak zazwyczaj Polacy oglądający mecze polskiej reprezentacji w piłkę nożną. Nadzieję mają do końca, że coś z tego będzie, chodź rozum podpowiada, że nic z tego... Jednocześnie zaznaczam, że wygrana z Niemcami w sumie gówno znaczy, bo w kolejnym meczu był remis, a to dopiero początki eliminacji, raz im się udało, mieli szczęście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~feder123
+1 / 1

Babcia mi kiedyś opowiadała , że jak mój dziadek oglądał 4 pancernych i jak Niemcy wygrywali (sam nim był) bo był zadowolony jak nigdy , natomiast jak było odwrotnie bo się wkurzał i wykręcał korki tak ,że nikt inny nie mógł oglądać TV

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aa
-2 / 2

przecież Niemcy nie brali udziału w wojnie.
To byli hitlerowcy albo faszyści.
Jak zresztą wszędzie wokół się pisze - zgineli z rąk nazistów itd itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JosephFernando
+3 / 3

Ciekaw jestem jak się czują Niemcy, gdy do nich się strzela w Wolfensteinie 3D(Tym, który strzela do Szkopów jest Amerykanin polskiego pochodzenia)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~crash111
+2 / 2

A kogo to obchodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~m1m1m
0 / 0

wystrzałowo :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~takitampolaczek
0 / 0

nom, a najlepsze, że w większości tych filmów hitlerowcy padają jak muchy, a prawda taka, że to oni rżnęli na froncie ;) w tak zwanej honorowej walce... do Stalingradu oczywiście heh

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Re_demption
0 / 2

Proszę... Przecież mały Frycek i mały Helmucik uczą się, że to nie Niemcy a naziści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kovalik_rk
0 / 0

Zapewne wg. obecnego pokolenia to prawie jak bohaterowie. Przecież oni wywołali wojnę żeby uwolnić mniejszość żydowską od antysemickich Polaków (tak uczą historii w filmach niemieckich o II wojnie światowej) no i to Polacy w "Polskich obozach koncentracyjnych" unicestwiali żydów więc trzeba było ich ratować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek876
+1 / 1

Powiem tak. Znam sporo Niemców (ok. 20). Byłem z nimi na 10 dniowej wymianie szkolnej. Rozmawiałem z nimi na takie tematy i nikt mi nie powiedział, że to tajemnicza rasa nazistów. Dobrze wiedzieli, że to Niemcy wszystko zaczęli i było im z tego powodu wyraźnie głupio. Zastanówcie się zanim coś napiszecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wściekły_Janusz
0 / 0

No qrwa znowu Niemcy są tymi złymi :D:D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SithPOET
0 / 0

ja my oglądając mecz naszej reprezentacji w piłce nożnej. Od początku wiemy, że kibicujemy złej stronie.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaaaaab
0 / 0

tak jak My oglądając polska reprezentację w piłce nożnej :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
+2 / 2

Jak się czują? "Nic się nie stało, Niemcy nic się nie stało - to naziści byli". A dziadek Helmut to pracował w elektrowni, dlatego na hełmie, który trzyma na strychu, są takie dwa piorunki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Krzyś
0 / 0

Zły pies im gęby lizał ....!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asolzenicyn
-1 / 3

Jak widzą t34 obity blachą i udający "tygrysa" albo taktykę swojej armii kretynów w filmach (rosyjskich i amerykańskich) np. "Furia":)) to zastanawiają się zapewne czy aby ktoś ich nie wrabia w podbicie całej Europy:)) A tak poważnie,to dostali to na co zasłużyli w przeciwieństwie do Rosjan, którzy nigdy nie zapłacili za żadne swoje zbrodnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asolzenicyn
-1 / 5

Nie zapominajcie że 99% żołnierzy Wehrmachtu i Waffen SS pracowało w kuchni i wojnę słyszeli tylko w radiu :))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Karulek
0 / 0

Nie mogę się powstrzymać, to wszystko przez to zdjęcie, to po prostu POPOLUPO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhz
-1 / 1

Nie obchodzi mnie co czują masowi mordercy i rabusie. A że to Niemcy? Sami wybrali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem