może gdy islamiści wejdą do Polski to zrobią z takimi porządek i poskracają o głowy, bo w Polsce wszyscy się już przyzwyczaili do takich sytuacji... byłby to jedyny pozytyw przyjęcia emigrantów. ;)
@JanuszTorun
A i tak potem nie ma gdzie zostawić tego samochodu. Dlatego potrzebne jest nowe, szybkie połączenie kolejowe z Zakopanem. Budowanie drogi w tamtą stronę to tylko przesunięcie korka kawałek dalej.
Nowa trasa Podłęże - Piekiełko. Dopiero wtedy przejazd na odcinku Kraków- Zakopane się faktycznie skróci i to do 90 minut. Za ile ? Kilka mld PLN. Skoro rocznie budżet traci ok. 10 mld PLN przez firmy wyprowadzające zyski, to już dawno ta trasa mogła by powstać, gdyby tylko te OSŁY na Wiejskiej robiły to co do nich należy.
Platforma do samego końca będzie teraz wydawać jak największe kwoty bo wiedzą że zbliża się ich koniec więc ostatkami będą brali co się da i ile się da...
Po raz pierwszy coś komentuje i to w obronie takiej kwoty.
Inwestycja ta zawierać będzie 2 estakady nad bardzo ruchliwą drogą oraz skrzyżowaniem nad którym już w tym momencie jest estakada dla samochodów.
Dodatkowo zostaną wybudowane od podstaw 2 przystanki (Zabłocie oraz Krzemionki)
Dodatkowo w okolicach stacji Zabłocie zostanie wybudowana nowa drroga oraz rondo.
Więc następnym razem sprawdź wszystko zanim coś się komentuje i chce się to wyśmiać
O dziwo jesli chodzi o Kraków i inwestycję w połząceniu z PKP to jest to o dziwo bardzo niska cena
I właśnie tu upatrywałbym problemu (iska cena czesto = niska jakość)
I tak dobrze, że tylko tyle. Znając zachłanność typowych górali, za "ojcowiznę z pradziada, za którą pokolenia krew i pot przelewały", i więcej by dudków pociągnęli. Bardziej upartych, zawziętych i skąpych ludzi nie znajdziecie...
No tak, bo linię kolejową wraz z infrastrukturą i towarzyszącymi elementami (jak przebudowa dróg, przejazdów, przystanków itp.) to dla autora tak jak przeciągnięcie sznurka na tej długości. Dodatkowo zwykle koszt inwestycji nie wzrasta/maleje proporcjonalnie do jej wielkości (im więcej tym wychodzi taniej). Ale autor uważa, że przyjeżdża pan tirem, na pace ma szyny, zwala je na ziemię i ciuchcia śmiga.
@Kasardas Szyny ze złota to przesada, ale wiele podkładów drewnianych jest wykonanych z drewna egzotycznego pochodzącego z krajów afrykańskich, są co prawda droższe niż z krajowego drewna, ale o wiele bardziej wytrzymałe i z lepszymi parametrami technicznymi.
Podsypka granitowa to najzwyklejsza i najtańsza jaka może być.
Znowu demot o wielkim przekręcie, a w tle brak sprawdzonych informacji, czysta manipulacja.
Najlepsze jest to że ludzie mówią że "media kłamią" a sami wierzą i klikają "mocne" we wszystko co jest w internecie bez sprawdzania wiarygodności lub szczegółów.
te "1,5 godziny" to liczone z centrum do centrum? z czasem na znalezienie miejsca parkingowego w Zakopanem? W sezonie turystycznym?
btw. 2058 m tunel w Lubniu ma kosztować miliard, ile to jest za metr?
i o ile skróci czas dojazdu? o zero?
Ewidentnie sprawa dla NIK-u.
może gdy islamiści wejdą do Polski to zrobią z takimi porządek i poskracają o głowy, bo w Polsce wszyscy się już przyzwyczaili do takich sytuacji... byłby to jedyny pozytyw przyjęcia emigrantów. ;)
Samochodem jedzie się ze 3 godziny, bo przez ok. połowę drogi jest korek i podjeżdżanie po kilka metrów.
@JanuszTorun
A i tak potem nie ma gdzie zostawić tego samochodu. Dlatego potrzebne jest nowe, szybkie połączenie kolejowe z Zakopanem. Budowanie drogi w tamtą stronę to tylko przesunięcie korka kawałek dalej.
Nowa trasa Podłęże - Piekiełko. Dopiero wtedy przejazd na odcinku Kraków- Zakopane się faktycznie skróci i to do 90 minut. Za ile ? Kilka mld PLN. Skoro rocznie budżet traci ok. 10 mld PLN przez firmy wyprowadzające zyski, to już dawno ta trasa mogła by powstać, gdyby tylko te OSŁY na Wiejskiej robiły to co do nich należy.
Taniej było by znaleźć sposób na teleportację.
Platforma do samego końca będzie teraz wydawać jak największe kwoty bo wiedzą że zbliża się ich koniec więc ostatkami będą brali co się da i ile się da...
Pralnia pieniędzy bo jak to inaczej nazwać?
Po raz pierwszy coś komentuje i to w obronie takiej kwoty.
Inwestycja ta zawierać będzie 2 estakady nad bardzo ruchliwą drogą oraz skrzyżowaniem nad którym już w tym momencie jest estakada dla samochodów.
Dodatkowo zostaną wybudowane od podstaw 2 przystanki (Zabłocie oraz Krzemionki)
Dodatkowo w okolicach stacji Zabłocie zostanie wybudowana nowa drroga oraz rondo.
Więc następnym razem sprawdź wszystko zanim coś się komentuje i chce się to wyśmiać
O dziwo jesli chodzi o Kraków i inwestycję w połząceniu z PKP to jest to o dziwo bardzo niska cena
I właśnie tu upatrywałbym problemu (iska cena czesto = niska jakość)
Czy to nie będzie przypadkiem prawda w ubranku cenzora?Tak piętnowana tutaj manipulacja?
I tak dobrze, że tylko tyle. Znając zachłanność typowych górali, za "ojcowiznę z pradziada, za którą pokolenia krew i pot przelewały", i więcej by dudków pociągnęli. Bardziej upartych, zawziętych i skąpych ludzi nie znajdziecie...
TORY NA TIRY
No tak, bo linię kolejową wraz z infrastrukturą i towarzyszącymi elementami (jak przebudowa dróg, przejazdów, przystanków itp.) to dla autora tak jak przeciągnięcie sznurka na tej długości. Dodatkowo zwykle koszt inwestycji nie wzrasta/maleje proporcjonalnie do jej wielkości (im więcej tym wychodzi taniej). Ale autor uważa, że przyjeżdża pan tirem, na pace ma szyny, zwala je na ziemię i ciuchcia śmiga.
szyny ze złota na sekwojowych podkładach na granitowej podsypce
@Kasardas Szyny ze złota to przesada, ale wiele podkładów drewnianych jest wykonanych z drewna egzotycznego pochodzącego z krajów afrykańskich, są co prawda droższe niż z krajowego drewna, ale o wiele bardziej wytrzymałe i z lepszymi parametrami technicznymi.
Podsypka granitowa to najzwyklejsza i najtańsza jaka może być.
Znowu demot o wielkim przekręcie, a w tle brak sprawdzonych informacji, czysta manipulacja.
Najlepsze jest to że ludzie mówią że "media kłamią" a sami wierzą i klikają "mocne" we wszystko co jest w internecie bez sprawdzania wiarygodności lub szczegółów.
te "1,5 godziny" to liczone z centrum do centrum? z czasem na znalezienie miejsca parkingowego w Zakopanem? W sezonie turystycznym?
btw. 2058 m tunel w Lubniu ma kosztować miliard, ile to jest za metr?
i o ile skróci czas dojazdu? o zero?
1,5h autem? Chyba w środku nocy