@lechista94 To przejedź się do polskich prywatnych stoczni. Tych sprywatyzowanych. Zamówień mają na dziesięć lat do przodu. Ważne żeby tylko głupoty pisać.
@pogromca_polactwa Jak doliczysz do tego 10 związków zawodowych, niekompetentnego prezesa i cały zarząd po znajomości zmieniający się co 3 miesiące (oczywiście każdy dostaje odprawę na kilka lat) to zapewniam Ci że nie ma takiego kontraktu który by się opłacił.
Tak jak wydobycie węgla. Jak się umie to jest opłacalne, ale że państwo nic nie umie zrobić to póki nie będzie to prywatne to nieopłacalność jest wpisana w wiele państwowych spółek.
Polskie stocznie, które są w prywatnych rękach, radzą sobie doskonale i nie mają żądnych problemów z zamówieniami. Problemy mają tylko te, które są pod wpływem hołoty z Solidarności. Znowu kolejny dzieciak z demotów, który nie ma pojęcia co wrzuca.
Ja w takim razie dają sobie rady niemieckie stocznie, w których pracownikom płaci się 4 razy tyle co w tych "które są pod wpływem hołoty z Solidarności" i w których pracownicy nie pracują po 12 godzin ? Znowu bezwolne golemy wypisują nauczone regułki.
Żeby taki stateczek jak jest pokazany na zdjęciu zbudować, to trzeba mieć po pierwsze odpowiednie narzędzia a po drugie odpowiednie umiejętności. O technologii się nie wypowiadam, bo to się samo przez się rozumie. W Polsce nigdy nie były budowane tej klasy wycieczkowce. Polskie stocznie specjalizowały się w innych okrętach. Teraz buduje się niewielkie jednostki na zamówienie INNYCH stoczni jako podwykonawcy. Owszem, są firmy budujące jachty ale to drobnica. Podobnie jest zresztą z całym przemysłem oprócz wydobywczego. Produkuje się w Polsce wiązki przewodów do samochodów, szyby itp pierdoły.
W Polsce :)
@lechista94 To przejedź się do polskich prywatnych stoczni. Tych sprywatyzowanych. Zamówień mają na dziesięć lat do przodu. Ważne żeby tylko głupoty pisać.
@pogromca_polactwa Jak doliczysz do tego 10 związków zawodowych, niekompetentnego prezesa i cały zarząd po znajomości zmieniający się co 3 miesiące (oczywiście każdy dostaje odprawę na kilka lat) to zapewniam Ci że nie ma takiego kontraktu który by się opłacił.
No, u nas tak - jak może się coś opłacać przy polskim gospodarowaniu?
Tak jak wydobycie węgla. Jak się umie to jest opłacalne, ale że państwo nic nie umie zrobić to póki nie będzie to prywatne to nieopłacalność jest wpisana w wiele państwowych spółek.
Polskie stocznie, które są w prywatnych rękach, radzą sobie doskonale i nie mają żądnych problemów z zamówieniami. Problemy mają tylko te, które są pod wpływem hołoty z Solidarności. Znowu kolejny dzieciak z demotów, który nie ma pojęcia co wrzuca.
Ja w takim razie dają sobie rady niemieckie stocznie, w których pracownikom płaci się 4 razy tyle co w tych "które są pod wpływem hołoty z Solidarności" i w których pracownicy nie pracują po 12 godzin ? Znowu bezwolne golemy wypisują nauczone regułki.
Mieszkam w Trójmieście prywatne stocznie mają zamówienia na kilka lat do przodu ;) i zatrudniają nowych pracowników . Więc ten demot z dupy wzięty .
z tego co wiem to kontenerowce dla Polski robi się w Korei bo jakoś polskie stocznie nie były zainteresowane więc w czym problem?
@alienapacz To, że ktoś nie wygrał lub nie brał udziału w przetargu, nie oznacza, że nie był zainteresowany.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2015 o 14:29
Już niedługo na stadionie Lecha.
fajnie tylko że ja konkretnie wiem że nie były zainteresowane polskie stocznie tematem, chcesz to się dowiedz dokładnie i nie marudź
Kto mówił takie bzdury?
Żeby taki stateczek jak jest pokazany na zdjęciu zbudować, to trzeba mieć po pierwsze odpowiednie narzędzia a po drugie odpowiednie umiejętności. O technologii się nie wypowiadam, bo to się samo przez się rozumie. W Polsce nigdy nie były budowane tej klasy wycieczkowce. Polskie stocznie specjalizowały się w innych okrętach. Teraz buduje się niewielkie jednostki na zamówienie INNYCH stoczni jako podwykonawcy. Owszem, są firmy budujące jachty ale to drobnica. Podobnie jest zresztą z całym przemysłem oprócz wydobywczego. Produkuje się w Polsce wiązki przewodów do samochodów, szyby itp pierdoły.
Gdy były państwowe to bankrutowały gdy są w rękach prywatnych to nie mogą nadążyć z zamówieniami, standard w PL.
Wszystko jest opłacalne jeśli znajdziesz odbiorców którzy za to zapłacą.
Tylko z tuskiem zielono wyspiarzem