Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2511 2530
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~myślsam
+34 / 44

czasem już tak bywa, że jak masz miękkie serce potem musisz mieć twardą d...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Agresiva666
+58 / 72

Szkoda że żydowie w obecnych czasach o tym zapomnieli, a co jakiś czas spluną w stroną Polski i Polaków. Zero poszanowania dla bohaterskich postaw Polaków, którzy nie raz oddali swoje życie z tych "wypranych przez Boga" [najwidoczniej z uczuć] wyznawców Mamona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W weakeater
+13 / 17

@Agresiva666 Najwięcej niestety do powiedzenia o antysemityzmie Polaków mają dziwni ludzie w stylu Tomasza Grossa. Oficjalnie Izrael i Żydzi niewiele do Polaków mają, a nawet nas cenią. W jerozolimskim muzeum Holocaustu Yad Vashem Polacy są wymieniani tylko w jasnym świetle (kiedy jest mowa o kolaborantach nazistów, to w zasadzie ogranicza się to do Ukrainy i Litwy :) ), a odznaczeń "sprawiedliwych wśród narodów świata" nadawanych przez Izrael tym, co pomagali podczas wojny, Polacy mają 1/4 wszystkich. Więc nie jest tak źle, ale oczywiście najgłośniej słyszy się niereprezentatywne kretynizmy Grossów i innych nienawidzących z jakichś powodów Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rzydzior
+8 / 12

@Agresiva666 Żydzi Izraelscy to naprawdę spoko ludzie. Ci żyjący w diasporze to w głównej mierze mendy, które żerują na holokauście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~The_Atheist
-3 / 5

@Agresiva666 sądzisz że zwykli ludzie, ocaleni przez Polaków i ich rodziny, mają jakiś większy wpływ na politykę Izraela albo na działania prominentnych działaczy żydowskich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
-1 / 5

~Rzydzior I to właśnie oni ukuli ten termin "holocaust" A żeby było śmieszniej, to w latach 30 XX w i już wtedy mieli gotowca z liczbą ofiar 6 000 000. Niedowiarkom polecam przeczytać co nieco na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pawellz
+5 / 5

@Agresiva666 a czego się spodziewać od obecnego pokolenia? w dupach się im poprzewracało od dobrobytu i nie chodzi mi tylko o żydów, ale o całą ludzkość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poiman
0 / 14

no ale antysemityzm :( jedwabnem :( pokłosie :( co teraz z anytpolską propagandą? obozy mam nadzieje, dalej są polskie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inkognitko
+3 / 19

@poiman A ja czekam kiedy w tym porąbanym świecie pojawi się wersja: "Polski antysemicki lekarz celowo zaraził śmiertelną chorobą 8tys nieświadomych zagrożenia Żydów!. Odkrywamy akta Stalowej Woli gdzie żydowskie pochodzenie równało się śmierci i to bez jakiejkolwiek ingerencji Nazistów. " (wszystkie określenia i pisownia zastosowane celowo)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Prawie_emeryt
+2 / 18

Z tym, że nic nie jest czarne ani białe. Oczywiście setki tysięcy żydów zostało uratowanych przez polaków, jednak też zdarzały się pogromy, lincze i zabójstwa. Raz mi starszy człowiek opowiadał jak to u niego na wsi wyciągnięto żyda z domu okładano czym popadnie aż zmarł. Najgorsze jest to, że ten dziadek opowiadał to z satysfakcją iż tak postąpiono.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Agresiva666
-1 / 7

Uwiodła mnie Twoja opowiastka. Prawie... .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
0 / 10

@Agresiva666 Trudno pogodzić się z prawdą? Mieliśmy ludzi którzy tępili żydów. Pogódź się z tym. Tak samo jak Niemcy mieli osoby które pomagały Polakom, żydom itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+5 / 7

oczywiście masz racje tylko że sporo żydów z początku współpracowało z komuchami i wielu polaków dzięki nim straciło życie lub zwiedziło świat (część z nich nadal nie wróciło do Polski z "wakacji"). Więc podsumowując Kur** znajdą się wszędzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
+2 / 4

@kuba007x Poszperaj i oceń jaki procent ubeckich morderców Polaków w latach 1945-1953 to byli z pochodzenia ŻYDZI.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Agresiva666
-1 / 1

QPaszeko A ilu tej zarazy było w NKWD ... .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
+9 / 15

Dla porównania mimo, że pomaganie żydom nie było we Francji karane śmiercią, to prawie nikt tego nie robił. Ba, głównie ich wydawali, nawet kolej do ich przewozu prowadzili. A w Polsce ratowano ich najwięcej mimo tego, że był to jedyny kraj, gdzie groziła za to śmierć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2016 o 8:43

R robcichy
+6 / 6

Nikt normalny tego nie neguje. Podobnie jak tej ciemniejszej strony historii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-1 / 11

No i chwała panu Łazowskiemu, pani Sendlerowej, panu prof. Batroszewskiemu, pani Pomorskiej, księdzu Osieckiemu, paniom Kossak i Krahelskiej. I setkom tych, szczególnie tym, którzy ponieśli śmierć za ukrywanie Żydów. A wielki wstyd za tych polskich szmalcowników (z litości pomińmy nazwiska) którzy równie licznie wydawali Żydów na pewną śmierć. I tych szaleńców, którzy sami ich mordowali. A Ty, w takiej sytuacji byłbyś ratującym, obojętnym czy szmalcownikiem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bruk
+9 / 9

@tytusz Zamieniłbym raczej obojętnych, na nieaktywnych. Po prostu nie można od zwykłego szarego człowieka wymagać, aby był bohaterem. Ale nawet on nie był obojętny na holokaust. I zdarzały się jednorazowe przypadki pomocy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hoboja
+3 / 3

@tytusz Rodziny Ulmów z nazwiska nie wymieniłeś. A szkoda... Dla mnie to taki sam symbol polskiej pomocy Żydom (i ofiarności ponad wszystko), jak Sendlerowa. Z tą tylko różnicą, że Sendlerowa była pochodzenia inteligenckiego, a Ulmowie - to proste chłopstwo było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 4

@Bruk Zgadzam się z Tobą. @Hoboja Bohaterów pośród nas było tak wiele, że nie tylko Ulmów nie wymieniłem, ale niestety wielu, wielu innych. Ale dzięki Tobie to nazwisko pojawiło się i to jak widac - dwukrotnie :), A co do chłopstwa - ukrywanie żydów było z ich strony większym bohaterstwem niż przez mieszczuchów - odkrycie żydów ukrywanych na wsi prawie zawsze oznaczało eksterminację CAŁEJ RODZINY, często wielopokoleniowej - w tym dzieci i staruszków. Bywało, ze wraz z sąsiadami. W mieście hitlerowcy nie byli aż tak bezwzględni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hoboja
0 / 0

@tytusz A wiesz może z czego to wynikało? Tj. mniejsza bezwzględność wobec mieszczan? Chłopstwo było uważane za niższe w hierarchii społecznej, czy po prostu było tak nieustępliwe wobec hitlerowców?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-3 / 3

@Hoboja Nie wiem, nie jestem aż takim ekspertem w meandrach faszystowskiego szaleństwa. Ale gdzieś czytałem, że za pomoc Polakom - Żydom zginęło ponad 2000 Polaków - Słowian. Szmalcowników w samej Warszawie było podobno 3-4 tysiące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2016 o 14:31

avatar ~Bruk
+1 / 1

@Hoboja i tytusz Prawdopodobnie z tego, że bardzo duża część w tamtych czasach była głęboko religijna, a to właśnie na wsi kościół ma największy wpływ. Na wsi łatwiej też było ukryć i nakarmić niż w miastach. Mniej ludzi, mniej konfidentów no i partyzantka w lasach. W końcu należy pamiętać, że inteligencja w miastach sama musiała uważać, bo na nią także polowano, a chłopom na początku okupacji sytuacja się nawet troszkę poprawiła (umorzenie długów u żydów itp.) choć tylko na chwilę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
+1 / 1

@tytusz Do tego zestawienia warto dodać pana Korczaka miał szanse przeżyć, ale mimo to został ze swoimi podopiecznymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 2

@kuba007x Pan Janusz Korczak (właśc. Henryk Goldszmit), wielki bohater i wspaniały człowiek, sam był Żydem. Trudno więc dołączać go do "pocztu" Polaków ratujących Żydów z zagłady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
0 / 0

@tytusz Mam tylko taką małą uwagę do twoich słów. Nie pisz o Niemcach, że byli faszystami. Ci zbrodniarze byli przede wszystkim NIEMCAMI i NAZISTAMI. DO faszyzmu im było daleko. I jeszcze jedna sprawa. Może wytłumaczysz to mnie i innym czytelnikom, dlaczego Żydzi nie występowali i w dalszym ciągu nie występują pod swoimi własnymi nazwiskami tylko na siłę się "spolszczyli"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2016 o 23:58

avatar tytusz
-1 / 1

@Paszeko 1. Ne widzę przyczyn, dla których o hitleryzmie, skrajnej odmianie faszyzmu, miałbym nie pisać per faszyzm. To tak, jakbyś zabraniał o krokodylu mówić, że to gad. Nonsens. 2. To że, jak piszesz, Niemcy byli Niemcami to Twój twórczy wkład w rozwój logiki ;) 3. Pytanie o zachowanie innych ludzi - absurdalne. Bo przyczyn było zapewne bardzo dużo. Pamiętaj, że Żydzi ci byli Polakami - obywatelami naszego kraju, więc ich nazwiska- ich sprawa. Zapytaj więc o tę jakże nudną i osobistą kwestię ich, a nie mnie - bo skąd ja nieborak miałbym mieć (obszerną zapewne) listę takich przyczyn? No chyba, że zadałeś pytanie z tezą i zaraz nam tu stosowną teorię spiskową wysmażysz, ale mam nadzieję, że nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
0 / 0

@tytusz Wypowiadasz się w tylu kwestiach w tym democie, że myślałem iż wiesz coś na te tematy, które poruszyłem. Hitleryzm (nazizm) i faszyzm to bardzo różne "religie" Faszyzm to połączenie lewicowości i prawicowości, swoista hybryda a nazizm to lewica w czystej postaci. Faszyzm był jedynie inspiracją dla nazistów w tworzeniu NSDAP. Nazizmowi bliżej do totalitaryzmu niż do faszyzmu. A pytanie o dziwnie spolszczone nazwiska jest jak najbardziej ukierunkowane właściwie. Przecież to ty piszesz o Żydach, ich obronie, mordowaniu i jacy oni są i byli biedni. Pomijasz rodzinę Ulmów i dopiero na zwróconą uwagę niechętnie przyznajesz komuś rację a w jednym szeregu ustawiasz Bartoszewskiego nazywając go profesorem. To chyba z twojej strony żart? Bartoszewski profesorem? To taki sam profesor jak Wałęsa. TO jest mój wkład w rozwój logiki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
-1 / 1

@tytusz Wypowiadasz się w tylu kwestiach w tym democie, że myślałem iż wiesz coś na te tematy, które poruszyłem. Hitleryzm (nazizm) i faszyzm to bardzo różne "religie" Faszyzm to połączenie lewicowości i prawicowości, swoista hybryda a nazizm to lewica w czystej postaci. Faszyzm był jedynie inspiracją dla nazistów w tworzeniu NSDAP. Nazizmowi bliżej do totalitaryzmu niż do faszyzmu. A pytanie o dziwnie spolszczone nazwiska jest jak najbardziej ukierunkowane właściwie. Przecież to ty piszesz o Żydach, ich obronie, mordowaniu i jacy oni są i byli biedni. Pomijasz rodzinę Ulmów i dopiero na zwróconą uwagę niechętnie przyznajesz komuś rację a w jednym szeregu ustawiasz Bartoszewskiego nazywając go profesorem. To chyba z twojej strony żart? Bartoszewski profesorem? To taki sam profesor jak Wałęsa. Opisujesz J. Korczaka jako że był Żydem i nazywał się właściwie Henryk Goldszmit. Trudno więc dołączać go do "pocztu" Polaków ratujących Żydów (???) To jak to, był Polakiem czy nie był? Do mnie wysłałeś natomiast tekst: " Pamiętaj, że Żydzi ci byli Polakami - obywatelami naszego kraju, więc ich nazwiska- ich sprawa." Gdzie tu ta twoja słąwna konsekwencja wypowiedzi? TO jest mój wkład w rozwój logiki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-1 / 1

@Paszeko Ilość bzdur i kłamstw w Twojej wypowiedzi powaliła mnie na kolana. Zacznijmy od kłamstw:
1. Kłamiesz pisząc, ze dołaczyłem Korczaka do "pocztu". Zrobiłem wręcz przeciwnie. Przeczytaj jeszcze raz.
2. Kłamiesz pisząc o niechęci do Ulmów. Z entuzjazmem ich dołączyłem do listy
3. Kłamiesz twierdząc, że piszę, "jacy byli biedni". Nie piszę truizmów, twoja manipulacja jest więc bezprzedmiotowa.
A teraz brednie:
1. nie potrafisz odróżnić narodowości od obywatelstwa. Korczak był obywatelem Polski narodowości żydowskiej. Polskim Żydem, bądź jeśli wolisz, Polakiem narodowości żydowskiej. Teraz zrozumiałeś|? Czegoś pożytecznego się więc dowiedziałeś - jest jakiś pożytek z naszej dyskusji. 2. Bezrefleksyjne powtarzanie bredni po Mikkem z nikogo mędrca nie uczyniło - podobnie ty kompromitujesz się wypowiedziami an temat faszyzmu i nazizmu. To nie religie, ani "religie" lecz ruchy polityczne. Nazizm to nie jest lewica w czystej postaci. Brakło dyktatury proletariatu oraz uspołecznienia środków produkcji, dwóch kluczowych dla "lewicy w czystej postaci" aspektów. Musisz jeszcze sporo się dowiedzieć o ustrojach, zanim zaczniesz się wymądrzać w necie bez ryzyka kompromitacji. I zapamiętaj - faszyzm to BYŁ ustrój totalitarny. Zarówno faszyzm włoski (nota bene: to właśnie we Włoszech Mussoliniego powstało określenie totalitaryzm na ustrój faszystowskiej Italii!), jak i niemiecki. Dziękuję za uwagę.
EDIT: P.S. Pominąłem jeszcze jedną twoją brednię - kwestię prof. Bartoszewskiego. Otóż Bartoszewski był profesorem uczelnianym. Podobnie jak Lech Kaczyński czy (niestety, co za wstyd!) Krystyna Pawłowicz. Odpowiednio Bartoszewski Uniwersytetu Ludwiga-Maksymiliana, Kaczyński Uniwersytetu Gdańskiego, a Pawłowicz Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i UW. Żadne z nich nie było tzw. profesorem belwederskim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2016 o 12:39

avatar Paszeko
-1 / 1

@tytusz Gratuluję "mondrości" jamochłona. Pokaż mi miejsce, gdzie w moim tekście jest napisane, że dołączyłeś Korczaka do pocztu, gdzie napisałem coś innego niż ty wcześniej?. Ja tylko zacytowałem TWOJE słowa o czym każdy może się łatwo przekonać. Religia napisana w cudzysłowie nie jest czasem sarkazmem? Obce słowo czy pojęcie? Ulmów potraktowałeś jak zło konieczne, to wynika z tonu twojej wypowiedzi. Nie pucuj rzeczywistości. Definicje faszyzmu i nacjonalizmu znajdź w encyklopedii PWN http://encyklopedia.pwn.pl/haslo/nazizm;3946339.html http://encyklopedia.pwn.pl/haslo/faszyzm;3900060.html Trochę mało o nich wiesz. Sam przytaczasz nazwisko żydowskie Korczaka i masz czelność mnie pouczać? Dyktatura proletariatu? A czy takowa była w ZSRR? No była, tylko wypaczone zostały idee. Toż to taki sam totalitaryzm jak w nazistowskich Niemczech. Mikke nie jest dla mnie żadnym autorytetem, bo nie lubię farbowanych lisów. Przeczytaj sobie co napisałeś wcześniej I zweryfikuj stosunek do ludzi mających inne poglądy niż TY geniuszu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 0

@Paszeko Komu gratulujesz?Sobie samemu gratulujesz ;) piszesz: "Opisujesz J. Korczaka jako że był Żydem i nazywał się właściwie Henryk Goldszmit. Trudno więc dołączać go do "pocztu" Polaków ratujących Żydów". Nie pytaj mnie, czy sarkazm jest dla ciebie pojęciem obcym - skąd mam wiedzieć, czy masz aż takie luki w wykształceniu? I nie tłumacz bzdur, które piszesz sarkazmem, bo to tak nie działa, że pod płaszczykiem sarkazmu można bredzić. ;) Tonu wypowiedzi też prawidłowo odczytać nie potrafisz... Co ty w ogóle potrafisz? Sądząc po podawanych linkach, być może potrafisz używać google, ale to nie oznacza wiedzy czy mądrości, czego świetnym przykładem są twoje wypowiedzi. Sam też wypaczasz idee, ufam, że nie ze złej woli, lecz ze zwykłej niewiedzy. W jednym zgodzimy się bez kontrowersji - stalinizm to też totalitaryzm. Tylko stawianie z tego powodu znaku równości, to tak jak mówienie, że lis i rdza to to samo - bo oba rude.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 0

@rudy999995 Chwała! Oraz Janowi Romualdowi Kozielewskiemu (występującemu pod nazwiskiem Jan Karski)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
+1 / 1

@tytusz Potrafię znacznie więcej niż ci się wydaje. wklejam ci fragment, bo może zbyt trudne dla ciebie jest znalezienie w jednostronicowym tekście jakiegoś interesującego zdania."Nazizm jako ideologia pokonanych, rozczarowanych i spragnionych odwetu był przepełnionym nienawiścią programem negacji powojennego ładu; zwracał się przeciw liberalizmowi, systemowi wielopartyjnemu i parlamentaryzmowi, demokracji, marksizmowi, komunizmowi i pacyfizmowi, które uznawał za inspirowane i wspierane przez Żydów; występował przeciwko chrześcijaństwu i Kościołom, próbując stworzyć własną „religię germańską”." Skopiuj sobie ten fragment i wydrukuj. Noś przy sobie i czytaj w wolnych chwilach aż go zrozumiesz. Napisz też jeszcze coś odkrywczego. Może zdołasz udowodnić, że Bartoszewski jednak profesorem był. Bez pozdrowień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 0

@Paszeko Zamiast bez sensu prosic mnie o wydrukowanie tego tekstu sam go przeczytaj ze zrozumieniem, albo daj do przeczytania komus, kto potrafi go zrozumieć . Dostrzeżecie wtedy być może, że zdanie owo w żaden sposób nie potwierdza twojej błędnej tezy, że nazizm był czystej postaci lewicą. Nic dziwnego, skoro nie był. Dziwne, że nie potrafisz dostrzec swojej oczywistej omyłki i w odmętach internetu nawet nie potrafisz znaleźc jakiejś choćby jednej, choćby tendencyjnej wypowiedzi, która by zgadzała się z tą twoją bzdurą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mana_Mana
0 / 2

A dziwny trafem antysemitami, których czepiają się Żydzie, nie są Słowacy, ale oni nie szczypali się i zapakowali każdego jednego Żyda z Słowacji do wagonu i nawet zapłacili Niemcom za ich wywózkę (chyba coś koło 2 marek za "sztukę żywca" jak mawiał pewien Słowacki duchowny).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hoboja
+1 / 3

Czemu się czepiają akurat Polaków, jakie rzeczywiście były polsko-żydowskie stosunki, to dość ciekawie opisał Richard C. Lucas w "Zapomnianym Holokauście" (w tłum. Sławomira Stodulskiego). Wyjaśnił też dokładnie fenomen niejakiego histeryka (pisownia zamierzona) J.T. Grossa w jednym ze swoich wywiadów w necie (nie podaję linku, bo będzie, że reklama). Jak znasz angielski, to możesz przeczytać i w oryginale, "Forgotten Holocaust". Tak czy inaczej, w Hameryce (pisownie zamierzona), książkę zjechano, bo była bezczelnie "propolska".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
-1 / 1

A temu się nas czepiają bo to mają we krwi. Przysłowie żydowskie brzmi: "Cóżem ci za dobro uczynił, że tak mnie nienawidzisz"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~myślomy
0 / 2

Najbardziej antysemicki naród, to naród żydowski. Zabili więcej semitów niż sam AH.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
+1 / 3

Gross już szykuje pozew o zarażenie 8 tysięcy Żydów. Stalowa Wola zapłaci bajońskie odszkodowanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Oropi
-1 / 3

Chwalimy się tym, a jednocześnie polskie władze i to obojętnie czy SLD czy PO czy PiS, nie robią nic, aby ludzi którzy wypisują antysemickie, rasistowskie, homofobiczne, seksistowskie itp. hasła karać za mowę nienawiści. Takie to obłudne jest, chwalić się, że kiedyś Polacy ratowali, a nie robić praktycznie nic z ludzkim syfem o mentalności nazistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ressiter
0 / 0

@Oropi A mnie dziwi że Żydzi wszędzie na świecie wywołują niechęć. Dziś przybrało to kretyńską nazwę antysemityzmu, co jest dalekie od ścisłości, ale mniejsza z tym. Natomiast dziwi mnie fakt że nawet w Japonii Żydzi są nielubiani. Czyżby coś było na rzeczy?
Od razu przyznam że osobiście odczuwam do nich niechęć - za obłudę. Skarżą się na rasizm, a sami są skrajnymi rasistami, urządzając Palestyńczykom holocaust. Dlaczego nie mogę ich krytykować i czuć niechęć do takiego zachowania? Bo ktoś taki jak Ty, chciałby żeby taka krytyka była zrównana z nazizmem. Wkurza mnie to i mam w takim razie o dziwo pochwałę dla SLD, Po i PiS-u, dobrze że nic z tym nie robicie! Na zachodzie Europy, czy np. w Szwecji, już taki post by mi nie przeszedł. Wyprane mózgi poprawnością polityczną kazały by mi przepraszać albo jeszcze gorzej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Klaudiapek
-1 / 5

Ludzie!
Czemu ciągle żyjecie tym co było kiedyś. To że kiedyś Polacy ratowali Żydów to prawda, ale to było kiedyś.
I to nie ma nic wspólnego z dzisiejszym antysemityzmem.
Ile Polaków pomogłoby dziś Żydom? Ilu pomogłoby komu kolwiek innemu?
Uchodzcy? To chyba dobrze pokazana gościnność i pomoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nieodpowiedni
+1 / 1

Akurat niedawno była nagłośniona sytuacja z UK, gdzie Polacy obronili ciapatego, którego inni ciapaci zaatakowali za to, że został konwertytą. Później na fb czytałem wypowiedź jednego z tych, którzy bronili sąsiada. Gościu oficjalnie napisał, że nie raz wkur... go jego sąsiad tak, że sam miał ochotę mu doj..., bo to kanalia ponoć itp. Jednak mimo soczystej niechęci nie był nieczuły na cudzą krzywdę, wiele się nie zastanawiając skoczył na pomoc. Osobiście uważam, że to jest obraz typowego Polaka, który potrafi nie lubić, potrafi się naśmiewać z kogoś, ale jak trzeba pomóc to nie będzie patrzył na swoje negatywne emocje, tylko skoczy na ratunek. W sumie myślę, że postąpiłbym podobnie. Z uchodźcami inna sprawa. Typowego Polaka kur... bierze, gdy widzi, że darmozjady dostają za free jedzenie, spanie i jeszcze zasiłki im dopłacają, a na dodatek potrafią być bardziej roszczeniowi niż bezstresowo wychowana gimbaza. A weź się do roboty jeden z drugim, pokaż że ci zależy, więcej pokory i wdzięczności za okazaną pomoc, wtedy nikt nic złego o tobie nie powie. Nie możesz pracować, bo nie masz pozwolenia, sprzątaj obóz dla uchodźców, chodź po ulicach miasta, które cię przyjęło z miotłą i dbaj o porządek. Czy ktoś miałby pretensję do imigranta z taką postawą? Nawet w Polsce nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tankar
0 / 0

Marek Sierocki z Teleekspresu 17:15

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Veytres
-1 / 5

Jeśli ktoś jest tak bardzo przekonany, że w Polsce nie ma antysemityzmu, niech spróbuje nazwać kogoś Żydem. Dlaczego w Polsce traktowane jest to jako obelga i nikt nie chce być nazwany Żydem? Nazwij kogoś Włochem, Hiszpanem, Czechem - najwyżej tylko cię poprawi, że nim nie jest. Ale "Żyd"? Czerwona płachta i byk. Polski lekarz Eugeniusz Łazowski mógł ocalić i dwa razy tyle Żydów - to były inne czasy i inna Polska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GunMeat
0 / 4

A ja ciebie nazwę osłem! I co? Nie lubisz zwierząt, draniu jeden???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Veytres
0 / 4

Udowodniłeś tylko, że mam rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mały_znak_zapytania
+2 / 2

Pomieszałeś dwie sprawy. Owszem zarażał tą bakterią, ale tylko Polaków. Żydów nie mógł zarażać, bo dla nich byłby to wyrok śmierci - chorych zabijano. Chorym na tyfus Żydom pomagał, (oczywiście lecząc ich w międzyczasie) dodając do próbek krwi odczynnik maskujący obecność choroby....

A w moim mieście mieszkał tuż przy getcie lekarz. Pod nosem gestapo ukrywał kilkanaście osób, które uciekły w czasie likwidacji getta. On sam zginął dzień przed wyzwoleniem, pomagając rannym partyzantom. Jego żona dzięki pomocy uratowanych wyjechała po jakimś czasie do USA.

Mamy plac nazwanych ich imieniem plac, niestety większość terenu zajęta jest przez dęby katyńskie i pomnik smoleński.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
0 / 0

Plac Mikołajków w Dębicy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mqatt
+1 / 1

Eh... ratował również Polaków i osoby innych narodowości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~maxgfdf
-2 / 2

O tym filmu nie bedzie. Beda kolejne jak mordujemy zydow i wywolujemy wojne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nadaremno
-1 / 1

Lepiej nie mówić głosno że uratował, bo zaraz zacznie się nagonka na "polskiego dr. mengele"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anulka65
-1 / 1

A tymczasem w Polsce (Polacy ?) kręcą takie filmy jak Pokłosie czy Ida

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hetrhte
+1 / 1

Więc chorych Żydów natychmiast zabijano, a on zarażał ich bakterią, która powodowała, że testy były pozytywne, czyli że wyglądali na chorych? Coś tu śmierdzi albo ktoś przekręcił fakty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ErnestoOddhaugen
+1 / 1

Stalowa Wola?Przecież przed wojną była wioską i dopiero rozwinęła się po wojnie. Wcześniej był Rozwadów, Pławo i inne miejscowości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2016 o 21:27

avatar action5
-1 / 1

Wszystkim dupe byście ratowali , a sami dajecie się zapinać od tyłu ... Polacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
0 / 2

Kiedyś Polacy mieli inny stosunek do żydów niż teraz bo większosć tutaj ludzi ubzdurała sobie,że żydzi jakoby spluwali na polaków zapominając,iż zostali wyróżnieni jako ich obrońcy cóż za idiotyzm.
W tamtych czasach nie istniał ONR który nawoływał do nienawiscie do żydów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NIEkolorowaNIEtolerancja
0 / 4

Wszyscy wiedzą że najwięcej żydów zabili żydzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Delta1985
+1 / 3

@NIEkolorowaNIEtolerancja Mhm to proszę wymień mi jaki żyd zabił ich najwięcej ? prócz hitlera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar De_Press_Czerwona_Zaraza_Youtube
-2 / 2

Nikt nie uratował tylu Żydów co Polacy, nikt też nie był karany śmiercią za pomoc Żydom to prawo wprowadzili Niemcy tylko w Polsce. Polska jak żaden inny kraj nie jest tak nękana przez Żydów oraz Żydzi stoją za wieloma mordami na Polakach. Ja tylko przypomnę.
-Kaci w Katyniu strzelający w tył głowy to Żołnierze Rosyjscy pochodzenia Żydowskiego,
-Dowódcy Armii Czerwonej którzy czekali na prawym brzegu Wisły aż Powstanie Warszawskie się wykrwawi to Żołnierze Rosyjscy pochodzenia Żydowskiego,
-Kaci Sądowi, Sędziowie za czasów PRL to Polacy pochodzenia Żydowskiego,

... i proszę sprawdzić jeżeli ktoś się nie zgadza i udowodnić że Ci ludzie nie mieli korzeni żydowskich. Inna sprawa jest ciekawa że Rosjanie woleli do eliminacji Polaków wybierać właśnie Żydów. Ta ludność nienawidzi Polaków i głównie chodzi o poglądy religijne tak samo trzebią muzułmanów ale i tak samo trzebią chrześcijan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Velsme
+2 / 2

O których konkretnie katach z Katynia mówisz? Beria, który wydał rozkaz, był Gruzinem, Błochin - Rosjaninem bez żydowskich korzeni. Zresztą, około 8% ofiar z Katynia samo miało pochodzenie żydowskie, byli to polscy Żydzi. Prawy brzeg Wisły w czasie powstania trzymał zdaje się 1. Front Białoruski, którym dowodził nominalnie Rokossowski, a więc Polak. Wszyscy żołnierze pod jego rozkazami byli Żydami? Równie dobrze ktoś mógłby rzucić, że ty jesteś Czechem i kazać ci udowodnić, że nie jesteś. Żydzi stali za powstaniem komunizmu, to wystarczy - nie trzeba im doczepiać każdej zbrodni dokonanej na Polakach od początku świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 0

@Velsme Za powstaniem komunizmu stali ludzie różnych narodowości - oprócz godnej reprezentacji Żydów: Marks, Engels, Trocki, Zinowjew i Kamieniew, sporo było Rosjan (Uljanow, Krupska, Bucharin czy Kirow) Gruzinów (Dżugaszwili, Ordżonikidze) czy Polaków (najznamienitszy to chyba Dzierżyński).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aewww
-1 / 1

i nie dobrze i przez takich anty-bohaterow mamy teraz co mamy ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vonSchnapps
-1 / 1

Żydzi dbają tylko o własne interesy i nie będą takich ludzi uważać za bohaterów, bo według Talmudu naturalną koleją rzeczy jest to, że goj żydowi służy jak pies. Oczywiście, ten lekarz wykazał się bohaterskością, niestety jednak w służbie ludziom Polsce nieprzychylnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rocksett6
0 / 0

Jak czytam tutaj komentarze niektórych ludzi to mi się słabo robi. Pomijając już komentarze co do gorszego i lepszego sortu. Ludzie ogarnijcie się, wyłączcie tvn i inne, poczytajcie książki artykuły i poznajcie historię. Jak można pisać pod tym demotem o Jedwabne. Przecież dokonano tam szczegółowych badań m.in dokonanych przez W. Monkiewicza i wyraźnie zostało stwierdzone, że masakry dokonali Niemcy. Cała sprawa została nagłośniona przez Gossena, a jak wiemy jego relacje są sprzeczne z dowodami. Kolejna sprawa dotycząca roszczeń wobec polaków. Czy wiecie, że Żydzi mają wobec nas roszczenia w wysokości kilkunastu miliardów złotych właśnie ze względu na masakrę w Jedwabne? Jak myślicie dlaczego taką kwotę kierują do nas a nie do Niemców. Skoro tak to dlaczego my nie skierujemy roszczeń wobec Niemiec za to jak Polacy ginęli razem z Żydami w obozach. To, ze Polacy pomagali Żydom nie jest mitem. Ale lepiej głosić w polityce i mediach, że to nasza wina. Dlaczego w mediach i instytucjach tak często przedstawia się Polaków w złym świetle? Wiadomo zawsze się znajdzie jakaś czarna owca. Ale jest różnica między paroma Polakami znęcającymi się na Żydach a tysiącami Niemców którzy mordowali ile się dało. A rzucanie haseł typu Pokłosie czy inne to są tak naprawdę puste słowa bez pokrycia. Niech ktoś pokaże mi jasne niepodważalne dowody na to jak Polacy się znęcali i poda liczby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ro54
0 / 0

Jak znam życie, to wkrótce ukaże się w Gazecie Wiadomej artykuł o zbrodniczych polskich lekarzach, którzy w czasie wojny celowo zarażali Żydów bakterią Proteus, pochodną tyfusu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szymon_P
0 / 0

A to jedna z wielu historii, tu jest tylko 8 tysięcy. Był Polak, który ocalił 10 000 Żydów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rac3r5
0 / 0

Aż na usta się ciśnie przysłowie " Pożałuj się dziada a dziad jak odżyje to ci utnie szyję".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adamelka
0 / 0

Jak w ,,World War Z'' :) Tam też wstrzykiwali ludziom chorobę jakąś,żeby zombiaki zmylić.Chociaż one nie były aż tak sztywne i brzydkie jak Niemcy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem