Widać oni szanują krzyż, bo krzyż nie do tego służy by nim komuś przywalić. A swoją drogą - trochę to prowokacyjne było, ale bardzo dobrze ukazuje skalę problemu.
A teraz wyobraz sobie reakcje ludzi jakby ktos po miescie w Polsce biegal z symbolem rodzimowierczym. Czy nie byloby o wiele wiecej jadu. Ba, podejrzewam, ze jakby w Polsce ktos komus nachalnie krzyz przed buzia stawial to by sie ludzie wkurzali. Zreszta poczytajcie o reakcji ludzi(niby katolikow) z miesiecznicy smolenskiej na ludzi z Wielkiej Orkiestry: http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201601/1452605997_0ndfaw_600.jpg
Xar ta tępa dzida z orkiestry nie widzi roznicy miedzy starszymi ludzmi, ktorych juz sie nie da zmienic i z ktorymi spokojnie mozna sobie poradzic, a banda ciapatych narwancow gotowych bic, gwalcic i mordowac na jedno skinienie ? widac ze lewactwo przez nia przemawia pelna geba, trzeba byc durniem zeby nie widziec roznicy
@Moral tak sobie z nimi poradziliśmy, że nam wybrali "Prawyh" i Srawiedliwych do rządzenia. A co zrobi 7tysięcy muzułmanów rozlokowanych po całej Polsce? Tyle co Tatarzy!
@Xar, ale ta demonstracje zorganizlowali rodowici Anglicy, do ktorych nalezy Angflia, a nie do muzulmanskich imigrantow, poza tym Anglia jest chrzescijanskim krajem i chrzescijanie moga chodzic po muzulmanskich dzielnicach, bo to nie jest kraj muzulmanski.
Popieram Rufuza. @Xar To jest kraj rodowitych Anglikow, a nie muzulmanskich imigrantow, to jest kraj chrzescijanski i nawet jak "Anglik" o korzeniach arabskich urodzil sie w Anglii, to musi uszanowac chrzescijanstwo, bo nie jest rodowitym Anglikiem i nie do niego nalezy ten kraj. Anglik, chrzescijanin moze chodzic po wszystkich dzielncicach bo to jego kraj.
Zanim zaczniecie pier*lić głupoty poczytajcie jak można dostać obywatelstwo brytyjskie. Jeśli ktoś jest Brytyjczykiem to jego kraj i nikt nie ma prawa zmuszać go do życia wg określonej religii.
@~Tyle_w_temacie W lewackiej Euripie latwo dostac obywatelstwo? i co? Anglikiem jest ten kto ma rodowitych rodzicow ANglikow, obywatelstwo mozna dostac w latwy sposob, ale to nie swiadczy o niczym.
Tyle_w_temacie: Jeżeli oglądałeś ten film ze zrozumieniem to powinieneś zauważyć, że nikt tam do niczego nie zmusza. W krajach zachodnich (przynajmniej tak mi się wydawało) mamy prawo do wyrażania poglądów a w USA, nawet tych negatywnych. Ziomki z UE nas ograniczają tylko do prawdy, która im odpowiada. Reszta zgromadzeń jest nielegalna:D
Nie do końca w Anglii mieszkają pierwotni mieszkańcy. Brytów jest mało, a powstali oni z wymieszania Celtów z Piktami. Brytów najechali Anglowie i Sasi, ich to jeszcze najeżdżali Rzymianie, Wikingowie, Fryzowie itd. Walia, Szkocja i Zachodnia Kornwalia są na dobrą sprawę najbardziej pierwotne. Dlatego zawsze mnie dziwiło, dlaczego kraj ten to Wielka Brytania. Powinno być Wielka Saksonia.
Organizuję pokojową demonstrację w Nowej Hucie. Bedziemy chodzić i krzyczeć Legia! Legia! zapraszam aktywistów, pozostali z was na youtubie będa mogli zobaczyć jakie agresywne s..syny z tych mieszkańców Nowej Huty.
Aż się patrzeć nie da jak te muslimy się panoszą. Z drugiej strony Wlk. Brytania wzbogaciła się głównie dzięki temu, że podbijała inne regiony i je praktycznie grabiła. Ich bogactwo zostało zbudowane w czasach kolonializmu. Mogli kraść surowce, to teraz jakieś podejrzane typy kradną im kraj. Dziwi mnie tylko, że te wszystkie rządy Europy Zachodniej nie chcą nic z tym robić. Na pewno muszą mieć w tym jakiś interes, bo nie wierze, że są aż tak głupi i ślepi.
@Absalum Głupi i ślepi nie są, tylko za żydowskie łapówki doprowadzą europejskie kraje do ruin, żeby później najbogatsi Żydzi zza wielkiej wody mogli przejąć dobra po zaniżonych cenach. Nowa ojczyzna pejsatych podupada przez produkcję niskiej jakości towarów, np. auta, które jakością ledwo przewyższają produkty z Indii. Europejskie lewaki doprowadzą do wojen domowych w imię tolerancji.
@Absalum Slyszales o czyms takim jak prawo krwii? Np. we Francji aby byc obywatelem francuskim wystarczy miec jednego z rodzicow francuza. A jak z historii zapewne pamietacie Napoleon oglosil sie cesarzem wszystkich Fancuzow, a nie tylko Francji, wlasnie dlatego, ze mieszkancy francuskich kolonii byli francuzami. Podobnie bylo z Imperium Brytyjskim. A wiec w momencie gdy powstalo nowe panstwo takie jak np. Indie to miele z tych osob(szczegolnie starszych) zachowalo dawne obywatelstwo. Wiec ich potomkowie rowniez maja to obywatelstwo, wiec mimo, ze urodzili sie poza Francja maja pelne prawo do przyjazdu do kraju ktorego sa obywatelami. Ot i cala tajemnica.
@t1ger zanim cos sprobujesz wysmiac to sie doksztalc. Prawo krwii to jeden z dwoch sposobow dziedziczenia obywatelstwa, drugim jest prawo ziemi(dlatego wiele kobiet w ciazy z Meksyku probuje dostac sie do USA). Innymi slowy - krwi czyli jeden z rodzicow ma obywatelstwo danego kraju, ziemi czyli ktos jest urodzony w danym kraju.
@Xaruś - może na chwilę zatrzymasz swoją niewyparzoną buzię i sprostujesz swój kardynalny błąd? "Ius sanguinis" lub jak to określiłeś "prawo krwi" to termin prawniczy i należy go zapisywać w cudzysłowiu. Inaczej poprzez prawo krwi sugerujesz sugerujesz inną, martwą od wczesnego średniowiecza zasadę która mieści się w słowach "zabijesz właściciela, majątek jest twój". Rozumiem twoją potrzebę do rugania innych i jednocześnie przez to nią gardzę. Najpierw popraw siebie, a później pouczaj innych. Zacznij od kultury.
@t1ger wpisz sobie w google albo wikipedię prawo krwi i zobacz co Ci wyskoczy. O tym o czym mówisz nie ma ani jednego słowa, więc chyba coś pomieszałeś. Albo jest to tak zapomniane określenie, że mówiąc o prawie krwi ma się na myśli to o czym pisał @Xar.
@The_Atheist Niektórzy widzę nie rozumieją, że wyrażenia właściwe tylko danej grupie bądź nomenklaturze należy zamykać w cudzysłów aby uniknąć nieporozumień. Jeśli ktoś powie "leżę na wozie" rozumiesz dosłownie, że leży na wozie ciągniętym przez konie. W wojsku zaś "wóz" to określenie łóżka. Jeśli jeszcze masz problemy ze zrozumieniem przekazu, może posłuchasz rady Xara? ;)
@t1ger nie chcę się kłócić, ale jeśli jeśli określenie jest slangowe to nie wina osoby która się nim posługuje, że nie zna wszystkim możliwych znaczeń danego zwrotu w jakimś slangu. Określenie o którym mowa ma powszechnie znane znaczenie takie o jakim pisał @Xar. Takie nawet funkcjonuje w słowniku pwn i wikipedii.
@The_Atheist Jeśli nie widzisz różnicy między znaczeniem słownikowym, a odpowiednim sposobem zapisu który ma podkreślić "niedosłowność" danego wyrażenia, a to właśnie jest twój problem, to nie mamy o czym rozmawiać.
Podziwiam odwagę, przyznaję,że ci z krzyżem maja wieksze prawo tam być.
Ale wolałabym aby nikt nie chodził z krzyżem, koranem czy gwiazdą Dawida. Po prostu żeby jeśli ktoś wierzy -robi to osobiście i intymnie
@Xar - W przeciwieństwie do niektórych - są ludzie, którzy potrafią odróżnić idiotę z X grupy od zdania większości grupy. Ty masz z tym najwyraźniej problem. Może więc użyjesz swojej "umiejętności" i poczytasz też o kilku idiotach z lewicy? Będzie łatwiej bo jest ich znacznie więcej.
@zastosuj - może dlatego Xar, że to nie są pojedyncze i odizolowane przypadki? Może dlatego, że każdy sprzeciw wobec tego co robią jest nazywany przez "tolerancyjnych" aktem rasizmu? Przyczyn jest wiele. To nie tak, że nie chcemy ich wszystkich tolerować. Oni nie asymilują się i nie tolerują naszej kultury - dlaczego mamy więc tolerować walką z naszą kulturą na rzecz ich? Mamy takie same prawo do własnych wierzeń jak oni. Patrole muzułmańskie - to samo już mówi, że oni żądają tolerancji, ale nie tolerują tego, że ktoś nie wierzy w allaha. Sorry, ale jak to lewica mówi "zero tolerancji dla nietolerancji". Zastosuj się do własnych zasad.
@Zastosuj_się_do_własnej_rady chcesz przez to powiedzieć że wszyscy idioci z muzułmańskiej społeczności zjechali się akurat do Luton? :D i że nie ma ich nigdzie indziej?
Garstka ludzi w przypadkowym mieście na przypadkowej ulicy. Nie mogę zdecydować czy taka forma jaką zastosowali mi odpowiada, bo jednak była to lekka prowokacja, zwłaszcza z tymi krzyżami, ale tak jak powiedział koleś na końcu "had to be done". Prowokacja miała coś na celu i ten cel osiągnęła - pokazała jacy to są ludzie: agresywni, pełni pogardy dla Europejczyków i przeświadczeni o swojej rosnącej pozycji.
@grunge wyjdź na Nową Hutę albo Wrzeszcze w Gdańsku na Bałuty w Łodzi czy Lecha w Poznaniu. Też tamtejszy element specjalny można uznać za przypadkowych ludzi w przypadkowym mieście.
@tmk123 czy możesz powiedzieć, dlaczego mam się ukrywać ze swoją wiarą. Ja uważam, że mogę robić i mówić wszystko co nie będzie krytykowało i obrażało innych światopoglądów. Jeśli obraża kogoś to, że ktoś nosi krzyżyk na bluzie (a nie pod bluzą jak większość robi), zatrzymuję się przy figurce lub kościele żeby się przeżegnać, powiesi krzyżyk w swoim sklepie, dlaczego nie obraża go to, gdy ktoś manifestuje swoje imię wywieszając tabliczki w samochodach np. Franek przecież to jawna dyskryminacja dla każdego kto tak nie ma na imię, w ogóle imię jest jak pe*is nie powinno się go wyjmować w miejscach publicznych i dawać dzieciom, jak dorosną niech same sobie wybiorą. Podsumowując jeśli obraża cię tylko to, że ktoś ma inny światopogląd (nie ważne jaką religię wyznajesz) niż ty to znaczy, że jesteś głupi i nie różnisz się nic od komuchów oraz dziczy z Bliskiego Wschodu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 stycznia 2016 o 2:30
@Asirre mam wrażenie, że przeczytałeś tylko 3 słowa z mojej wypowiedzi i na ich podstawie odpowiedziałeś mi memem. Jestem spokojnym człowiekiem, więc powtórzę. Czy obraża cię to, że ktoś ma na imię Franek? Czy jak widzisz lub usłyszysz, że ktoś ma na imię inaczej niż ty bulwersujesz się? Nie, bo poco przecież to tylko imię, które za bardzo nie różni się od religii. Imię to słowo, a religia to wiele słów układających się w światopogląd, który określa jedno słowo. Czy naprawdę źle jest mieć własny światopogląd i manifestować go w jakiś sposób, teraz ludzi nawet to obraża. Podsumowując jeśli jesteś ateistą i chcesz nosić koszulkę ,,Jestem ateistą" rób to, jeśli ktoś chce nieść krzyż na plecach niech to robi. Ps. nie mówię o tym żeby wybiegać na ulicę i krzyczeć na cały głos jaką religię wyznajemy, ale po prostu nie wstydzić się jej i np. jak każdy przechodzi obojętnie obok krzyża to zatrzymać się i chociażby przeżegnać, nie zwracając uwagi na to co ludzie pomyślą, jeśli to również jest jak pokazywanie penisa, to ja bardzo chętnie i z dumą będę go pokazywał.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 stycznia 2016 o 5:04
Z deportacją to fajnie brzmi. Ale kraje zachodu nie uciekną od wojny domowej. Jak się zaczną deportacje masowe wybuchną zamieszki, islam się zradykalizuje i... Dalej chyba nie muszę tej opowieści rozwijać.
Ktoś się spodziewał, że będzie inaczej? Kraje zachodu, prędzej czy później czeka wojna domowa, niema już odwrotu. Mam tylko nadzieję że pis, pod żadnym pozorem czy groźbą kar ze strony reżimu eu, nie wpuści tej dziczy do nas. To jest pomylony eksperyment jakiś wgle z wpuszczaniem tak obcej, nieucywilizowanej kultury, w takiej ilości do Europy. Nie wyniknie z tego nic dobrego w przyszłości. Pisu nie lubię ale mam nadzieję że chociaż to jedno dostrzega i się obronimy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 stycznia 2016 o 4:24
W Polsce juz mamy takich oszolomow w rzadzie. Slyszeliscie o wycofaniu spotu o segregacji smieci, bo niby promuje gender? Oczywiscie w "obiektywnych" mediach panstwowych o tym nie uslyszycie.
@Xar proponuje oglądac te media i się wypowiadać,Szyszko i jacys jego przydupasy tłumaczyli w tvp3 dlaczego cofneli spot
i mają rację
tu nie szwecja gdzie model rodziny jest propagowany w ten sposób
@mentor wiesz, że chodzi o to, że ta promocja gendera polega na tym, ze w tym spocie występuje osoba która prywatnie jest gejem? Takie to promowanie gender. @aswertyk co to jest tvp3? TVP1 i TVP2 to znam, ale TVP3 to pierwsze słyszę. Poza tym, to nie był model rodziny, tylko ojciec z synem gotuje i zjawia się ktoś, kto pomaga segregować. To tak jak w innych reklamach pojawia się ktoś kto daje lepszy płyn do naczyń czy proszek albo reklamuje kredyt. I nikt o to afery nie robi. To tylko pokazuje poziom oszołomstwa ludzi w rządzie. Tu nawet słowa o rodzinie nie ma. A jeśli nawet to co, dziadek z wnukiem i synem nie mogą razem piec ciastek?
@Xar O! Nagle media NIE są obiektywne bo nie mówią tego, co ty uważasz za prawdę, tak? Xaruś, to tak nie działa. Prawda jest jedna. Prawdą jest, że większość nie chce oglądać lewicowej propagandy. PO na nią pozwalało i zostało zastąpione w wolnych wyborach PiSem bo ludzie wybrali "mniejsze zło". @TakaPrawda - i występuje tam tylko dlatego, że prywatnie jest gejem. Sam jestem homo i zwyczajnie rani mnie ta niekonsekwencja. Z jednej strony LGBT krzyczy "nie patrzcie nam do łóżek!" aby chwilę później wynieść te "łóżka" na ulice i rzucać nimi w przechodniów czy też zabierają swoje "łóżko" do telewizji... To tylko rodzi niechęć do homoseksualizmu. Poza tym - poczytaj lepiej o powodach wycofania spotu zanim się wypowiesz bo jak na razie tylko szerzysz propagandę ;)
Co z tego, że facet jest gejem? Gejom nie wolno być w telewizji w Polsce czy jak? W tym spocie nie nawoływał do brania w dupsko, tylko do segregacji śmieci - od segregowania ich nikt nie stanie się pedałem. Oszołomska histeria PiSdzielców i tyle.
Zamieńcie kraj na Polskę. Dajcie zamiast krzyża barwy innej drużyny piłkarskiej. Postawcie ich w Nowej Hucie i czekajcie ze stoperem na karetkę. Myślę, że tam to by dopiero białej gorączki dostali i pewnie bardzo niebezpiecznie by się to skończyło.
@Moj_Kot_Lubi_Miauczec tylko że ten argument pokazuje, że najpierw trzeba się zająć dzicza i swołoczą w swoim kraju. Bo to właśnie ta dzicz kieruje się na największych obrońców polskości, a rodakowi spuści W porządny za to, że "zły" kolor ubrania ubrał. Nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie na większe znaczenie bezpieczeństwo na naszych ulicach niż to, że sobie Ku Klux Klan paraduje w Anglii. Moim zdaniem ten przykład podany przez @The_Atheist pokazuje że wszędzie są pieniacze i ludzie mający problemy z nadmiarem agresji i to nie zależy od narodowości i kultury. Różni się tylko pretekst. Poza tym, Twój przykład jest niesmaczny. Ale sytuacja wygląda tak: "na Twoim podwórku ukradli samochód, ale Ty wyszukujesz, że w mieście w Angloi też ukradli samochód" i tym angielskim samochodem się zajmujesz.
Zmień kraj na Polskę, zamiast krzyża... w sumie zostaw krzyż. I przejdź się po uliczce zaludnionej tylko przez The_Atheist i jego kolegów. Krzyż połamią - w imię tolerancji. Ciebie zabiją - bo walka z rasizmem. Ot, lewica. Bo tam u was tylko białych biją i to jest rasizm ;)
Prawda jest taka, ze jeżeli nie przywróci się surowych kar (w tym kary śmierci) oraz nie zwiększy stanowczości w zwalczaniu przestępstw (nawet tych popełnianych przez imigrantów), to przyjdzie drugi Hitler i zacznie wybijacz wszystkich imigrantów, nieważne, czy mają coś wspólnego z przestępczością, czy nie. Jak się skońcżą bliskowschodni imigranci to zacznie się grzebanie w drzewach genealogicznych i badanie czystości rasowej. Winę za to będą ponosić lewaki rządzące obecnie w UE, które swoim zachowaniem wpychają zwykłych ludzi w ręce nazistów.
@tajakjejtam krotka informacja historyczna - okresem rozkwitu Polski byl czas gdy byla ona wielokulturowa, a okresem upadku gdy polskie pospolstwo(nazywane mylnie szlachta) mialo pelnie wladzy a krol byl w sumie tylko od spelniania ich zachcianek.
Nie znam sie na historii Rosji, ale biorac pod uwage jej wielkosc raczej rowniez jest wielokulturowa a nie slyszalem za bardzo o jakichs wiekszych przesladowaniach ludnosci przez XX w. Zasadniczo jesli jedna druga respektuje samorzadnosc drugiej to pokojowe wspolistnienie jest jak najbardziej mozliwe. Na zachodzie problemem jest to, ze nie ma wyraznie postawionych niezmienialnych granic. Gdyby tak bylo to nie byloby tylu problemow. Jednak napuszczanie jednych grup na drugie problemu na pewno nie rozwiaze.
@Xar "Nie znam sie na historii Rosji", "raczej rowniez jest wielokulturowa", "a nie slyszalem",
Więc to są argumenty osoby dorosłej. Nie wiem, ale na pewno jest tak jak sobie ubzdurałem.
@KappaHD z ciekawości. Znasz określenie przesłanki? Można czegoś nie wiedzieć, ale wyciągać logiczne wnioski z jakichś przesłanek. W tym konkretnym wypadku taką przesłanką może być olbrzymia powierzchnia kraju i występowanie różnych ras. Nie chcesz chyba wmawiać ludziom, że w Petersburgu, na Syberii i przy granicy z Chinami żyją tacy sami Rosjanie o takiej samej kulturze, co?
I w ten oto piękny sposób, rozpoczynają sie w Europie czystki etniczne lub, jak ktos woli, nowe wojny krzyżowe. Możemy podziękować naszym wspaniałym politykom. Dzięki nim koniec Europy jaką znamy, wolnej od wojen, powoli upada. A nad horyzontem będziemy widzieli tylko chmury dymu unoszące się z płonących budynków podpalanych zarówno przez muzułmanów jak i chrześcijan. Dziękujemy wam niemcy i francuzi.
Riesling@ zapoznaj sie z historia badz korzeniami uk. tam nie ma islamu. problem w tym ze ludzie przyjezdzaja do uk I sie nie asymiluja tylko chca zmienic tradycje kraju aby im zylo sie jak w kraju z ktorego uciekli....
Ty się zapoznaj z historią. Wielka Brytania podbiła, zniewoliła i wyzyskała tyle narodów, (w tym islamskich także) że powinno się ten kraj sądzić jak hitlerowskie Niemcy i żądać odszkodowań. Surowce, dzieła sztuki, zwierzęta, a nawet ludzi kradli i sprzedawali z zyskiem na całym świecie! Jak oni byli w Indiach, Afryce to było dobrze? Australii i Ameryki Północnej do dziś nie oddali pierwotnym mieszkańcom, tylko się tam rozmnożyli, sprowadzili innych i żyją. Przy tym jeszcze Anglicy ciemiężyli Szkotów i Irlandczyków. Niektóre narody wygubili do ostatniego człowieka np. Tasmańczyków! Nie ma się co nad nimi litować!
@filozof21 Ciekawy jestem, jak by wyglądali Chrześcijanie z krzyżem w Chińskiej Republice Ludowej gdzie ateizm jest ,,religią" narodową, ciekawe dostałby dożywocie w więzieniu o zaostrzonym rygorze czy po prostu by zabili.
Czego oni właściwie chcą od tych kolorowych? Mają wyjechać czy co? Nawrócić się na chrześcijaństwo? W jakim celu biegają z tymi krzyżami? (Swoją drogą widać, że ta babka to stuprocentowa Brytyjka, twarz jak kobyła.)
@Riesling Mi się wydaje, że to była prowokacja, żeby pokazać mocno nietolerancyjne zachowanie muzułmanów na sam widok krzyża, ale sam nie wiem czy tutaj jest jakiekolwiek racjonalne wyjście z sytuacji poza wyłapywaniem niebezpiecznego elementu ze społeczności muzułmańskiej.
Tak się składa, że mam rodzinę we Francji i wiem, co wyrabiają tamtejsi muzułmanie z Północnej Afryki: przepyszne ciasteczka, którymi mnie kuzynka częstowała, super rachatłukum, rzeźby z drewna przesliczne i inne pamiątki - można to kupić na każdym kroku, tak jak egzotyczne przyprawy itp itd. restauracje i bary prowadzą - słowem normalnie pracują, większość mówi po francusku lepiej niż ja. Normalni ludzie. Proponuję Tobie pojechać i zobaczyć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 stycznia 2016 o 20:53
@jonaszewski I dlatego, że twoim zdaniem religie to zło, szerzysz wobec nich nienawiść i dzielisz ludzi za pomocą pasywnej agresji? Ale pójdę twoim tokiem rozumowania. Jak odrzucimy już wszystkie religie to będzie jak w Korei Północnej!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 stycznia 2016 o 9:38
@jonaszewski Przez takich jak ty mamy teraz na zachodzie to co mamy. Wiesz dlaczego źle się dzieje w państwach zachodu? Ponieważ ludzie odeszli jednego z filarów na którym została zbudowana Europa. Pierwszy to grecka filozofia, drugi to rzymskie prawo, a trzeci to katolicyzm. I powinieneś czuć zobowiązanie do chronienia tego, bo polska kultura również jest z tym związana.
@kuba007x gdybysmy dalej pozostawali przywaleni tym filarem to byloby jak w sredniowieczu. Poza tym Europa Zachodnia w duzej mierze byla protestancka i na tej lini(katolicyzm-protestantyzm) bylo wiele sporow. Po prostu wychodzicie z zalozenia, ze jak ktos odrzuca chrzescijanstwo to przyjmie islam. A przeciez najbardziej logiczne jest odrzucenie ich obu, tak samo jak hinduizmu, buddyzmu, zoroastryzmu, judaizmu, konfucjonizmu, religii shinto, sikhizmu, taoizmu czy wierzen Indian.
@t1ger W Korei Północnej panuje kult jednostki. Rzeczywiście, świetna zamiana. @kuba007x W państwach Zachodu źle się dzieje dlatego, że za bardzo szanuje się czyjeś zabobony. Wszystko jedno, czyje. A Europa nie została zbudowana na katolicyzmie, jak Ci się błędnie wydaje; historia Europy jest nieco dłuższa, katolicyzm był w niej obecny przelotnie i w negatywny sposób (jako religia paneuropejska raptem kilkaset lat). Chrześcijaństwo jako takie nieco dłużej; głównym filarem religijnym był jednak raczej politeizm, nie tylko rzymski czy grecki, ale i rdzenny. Zresztą to na nim jest posadowiony katolicyzm - myślisz, że jajko wielkanocne, Boże Narodzenie 25 grudnia, choinka czy karpik to są symbole katolickie? Bzdura. Nawet niedzielę świętujecie zamiast soboty dlatego, że trzeba było zagospodarować cudze wierzenia dla siebie.
@rachmaninoff - usprawiedliwianie dzisiejszych działań muzułmanów naszą historią jest czystym debilizmem (pomijam już fakt, że retoryką identyczną z muzułmańską).
Britain First ogólnie nie jest zbyt popularne i zwykle prostestują przeciwko nim tysiące ludzi, wcale nie muzułmanów. Ale po wydarzeniach w Niemczech może będą bardziej akceptowani.
czy mi się wydaje, czy nie widzę antychrześcijańskich komentarzy? gdzież to jesteście jaśnie oświeceni i wielce tolerancyjni antyciemnogrodzcy ateiści? nie wyśmiewacie chrześcijan? naprawdę? nie uważacie, że ci straszni i "średniowieczni" "katole" przeszkadzają biednym muzułmanom, bo są inni? zaiste dziwię się i jeszcze bardziej Was nie lubię
@sadzio132 Chcesz to masz: Britain First to nie chrześcijanie tylko nacjonaliści. Równie chętnie tłukliby się z Polakami gdyby akurat tak się wahnęły nastroje w newsach z Europy. Z Chrześcijaństwem to oni mają tyle wspólnego że używają krzyży do prowokowania co durniejszych muzułmanów na tym filmiku.
@sadzio132 Może, ale akurat kościół anglikański jest tak słaby że w praktyce jest martwą religią bez praktykujących wyznawców. Mało prawdopodobne żeby ci kolesie w ostatnich latach byli w kościele albo czytali Biblię. Polscy nacjonaliści mogą być realnie chrześcijanami, bo Katolicyzm jeszcze jakoś się trzyma. Ale Anglikanie? Zobaczę jak ludzie robią w pobliżu kościoła coś oprócz jazdy na deskach i pikników na trawie 500-letnich cmentarzy to uwierzę :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 stycznia 2016 o 19:14
Nie robili zwykłego przemarszu tylko prowokowali. Ich celem było sprowokowanie tych ludzi. Jednak z drugiej strony "goście" powinni być odporni na prowokowanie i powinni nie reagować. Gość jest zawsze gościem i jeżeli nie akceptuje gospodarza to powinien na pięcie zawrócić i odejść. Moim zdaniem filmik prezentuje dwie grupy, które zachowują się jak zwyczajni kibole. Dlaczego ta dziewczyna niosąc krzyż pchała się w pyskówki? Akcja prowokacja.
Muzułmanie tak jak i Katolicy... wiedzę o swojej religii czerpią od swoich kapłanów... którzy wybierają to co jest wygodne. Jedną z podstaw Koranu jest to, że wyznawca Allaha ma szanować inne religie.. gdyż wszystkie święte księgi pochodzą od Boga (mowa tutaj o Torze, Biblii i Koranie). Ale tak jak wszelkie sobory zmieniały biblię, wybierały ewangelię, tak przywódcy islamu wybierają to co jest dla nich wygodne.. wybierają często złe rzeczy.. tak je zmieniają że jest to nazywane przez wielu, że jest to religia nienawiści i walki z innymi... ale czy ktokolwiek z tych co tak mówią przeczytał w całości Koran? Czy posługują się tylko fragmentami tak popularnymi wśród polskich "patriotów" ?:)
Niestety religia czy chrzescianska, czy islamska czy nne gusła prowadza tylko do konfliktów. Sa oczywiscie rzesze wierzących jak najbardziej normalnych ale co z tego skoro dety i tak przeważaja. co prawda w islamie bardziej niż u katoli ale to rezultat szybszego rozwoju cywilizacji eurpoejskiej
Ale zauważcie, że muzułmanów się zleciało od cholery, a do manifestantów nikt nie dołączył. Czy to nie smutne? Czy to nie smutne, że oni nie boją się bronić swojej religii, a my siedzimy bojąc się cokolwiek podjąć? A wszyscy w necie i tak napiszą, jak oni by walczyli z islamem, że by ich wszystkich powybijał, a chociażby organizacja 100 osobowa się wzięła, oni nie dołączyli bojąc się kulki.
@Poches - ojej jak strasznie w tej Anglii... zaraz wszyscy tu przyjadą, oh wait.. to milion moich rodaków spierd**lił tam niedawno a kolejne fale dalej spierdzielają... "a my tu siedzimy" - wy tu durne kołki siedzicie bo nikt was nigdzie nie chce.
@rachmaninoff Ponieważ walczyli z "zacofanym" kościołem to teraz tolerują jeszcze bardziej zacofany islam który pozwala na gwałty i na skazanie ofiary tegoż gwałtu za to, że została zgwałcona... Brawo.
ten filmic nie jest zrobiony z przypadkowymi ludzmi w przypadkowym miescie. To Luton - drugie w Anglii miasto pod wzgledem liczbnosci ludnosci muzulmanskiej i jeden z najwiekszych problemow asymilacji ze spoleczenstwem. Na filmie pokazana jest dzielnica Bury Park znane w Anglii getto muzulmanskie. co tam sie z cuda dzieja to sie czlowiekowi z europejskiej kultury w glowie nie pomiesci wliczajac w to ekstremizm islamski. Zanim sie jednak zakochacie w tych ludziach z krzyzami to tez znani w Anglii typki z EDL. Okreslilbym ich jako walczacych z ogniem przy pomocy ognia takze ich protesty to najczesniej glownie prowokacje. Prawda jest taka ze jesli nie walczyliby z islamem obecnie to by sie zabrali na przyklad za imigracje z europy wschodniej w tym za Polakow. Niemniej jednak czasem czlowieka nachodzi ze moze wlasnie to jest metoda na ISLAM ARABSKI w Europie.
A na onecie był dziś sondaż , że 47 % Polaków chce przyjąć uchodźców. Ten sam sondaż wskazał Petru liderem zaufania. Czy oni naprawdę myślą , że ktoś jeszcze wieży w ich sondaże ?
są twarze osób,są ,zapakować w samolot i wysłać do mekki i problem rozwiązany a jak nie to już nie długo będą rezerwaty takie jak anglicy zakłdali indianom
Anglia stracona niestety :) na szczęście u nas ciapaki leżały by jak dywan gdyby tak startowali do naszych rycerzy ortalionu :D kocham nasz "nietolerancyjny" kraj :)
Więc chrześcijanie zaczynają być jak Jehowi i będą teraz po ulicach łazić? Też coś, jedni debile się kłócą z drugimi. Wszystkich pod chodnik i z głowy.
To miasto ma 90% islamistów, 5% litwinów 3% polaków i 2% jakies rodowitych anglików. Wiem mam niedaleko do niego.Jedno pytanie się nasuwa jak można być taką potęgą gospodarczą jak UK a zarazem tak Idiotycznym państwem żeby do tego dopuścić?
Jest sposób by tego uniknąć!
Polacy weźcie się w garść i zbierajcie podpisy póki nie jest za poźno.
Pokażmy im że ten kraj należy do nas a nie do Niemców pod przywództwem Sprzedanej Kanclerz.
dzienreferendalny pl/ ---------------> pod tym linkiem wskazówki oraz wzór do wydrukowania.
Polsko obudź się za długo jesteśmy już oszukiwani, okradani oraz pomiatani przez zdrajców narodu polskiego
oraz przez tych sprzedanych pseudo polityków ue.
Niech żyje wolna Polska!
Chciałem sie odnieść do opini, że krzyż nie służy do bicia a kto to robi nie sznauje tego symbolu. Zakładając, że ludzi w tym chrystusa przybijano do krzyża czyli służył odn do wykonywania egzekucji to tym bardziej niczym niewłaściwym nie będzie przywalić pare razy takim krzyżem
Przydałoby się zmontować tam jakąś wyprawę krzyżową...
A co,znowu byście chcieli dzieci sprzedać?
Jak łatwo zebrać takich typów w jednym miejscu. Brakuje tylko jakiegoś Vickersa wz. 09/27...
@Taka_prawda - Co to ma być za nietolerancja i zaścianek? Ciemnogród proszę zabrać do swojego domu.
@tinnytin Chyba zdajesz sobie sprawę, że ten rzekomy wypad rusków do obozu "uchodźców" był tzw. fejkiem?
@rachmaninoff No co ty? Tacy mili, młodzi chrześcijanie....
@rachmaninoff Jaka siła musi tkwić w Jezusie, że nawet muzułmanie za krzyżem podążają.
Trzeba przyznać, że mają chłopaki (i dziewczyna ;) ) nerwy ze stali... Ja bym chyba jednemu i drugiemu w łeb tym krzyżem przywalił.
Widać oni szanują krzyż, bo krzyż nie do tego służy by nim komuś przywalić. A swoją drogą - trochę to prowokacyjne było, ale bardzo dobrze ukazuje skalę problemu.
A teraz wyobraz sobie reakcje ludzi jakby ktos po miescie w Polsce biegal z symbolem rodzimowierczym. Czy nie byloby o wiele wiecej jadu. Ba, podejrzewam, ze jakby w Polsce ktos komus nachalnie krzyz przed buzia stawial to by sie ludzie wkurzali. Zreszta poczytajcie o reakcji ludzi(niby katolikow) z miesiecznicy smolenskiej na ludzi z Wielkiej Orkiestry: http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201601/1452605997_0ndfaw_600.jpg
Xar ta tępa dzida z orkiestry nie widzi roznicy miedzy starszymi ludzmi, ktorych juz sie nie da zmienic i z ktorymi spokojnie mozna sobie poradzic, a banda ciapatych narwancow gotowych bic, gwalcic i mordowac na jedno skinienie ? widac ze lewactwo przez nia przemawia pelna geba, trzeba byc durniem zeby nie widziec roznicy
@Moral tak sobie z nimi poradziliśmy, że nam wybrali "Prawyh" i Srawiedliwych do rządzenia. A co zrobi 7tysięcy muzułmanów rozlokowanych po całej Polsce? Tyle co Tatarzy!
@Xar, ale ta demonstracje zorganizlowali rodowici Anglicy, do ktorych nalezy Angflia, a nie do muzulmanskich imigrantow, poza tym Anglia jest chrzescijanskim krajem i chrzescijanie moga chodzic po muzulmanskich dzielnicach, bo to nie jest kraj muzulmanski.
Popieram Rufuza. @Xar To jest kraj rodowitych Anglikow, a nie muzulmanskich imigrantow, to jest kraj chrzescijanski i nawet jak "Anglik" o korzeniach arabskich urodzil sie w Anglii, to musi uszanowac chrzescijanstwo, bo nie jest rodowitym Anglikiem i nie do niego nalezy ten kraj. Anglik, chrzescijanin moze chodzic po wszystkich dzielncicach bo to jego kraj.
Zanim zaczniecie pier*lić głupoty poczytajcie jak można dostać obywatelstwo brytyjskie. Jeśli ktoś jest Brytyjczykiem to jego kraj i nikt nie ma prawa zmuszać go do życia wg określonej religii.
@~Tyle_w_temacie W lewackiej Euripie latwo dostac obywatelstwo? i co? Anglikiem jest ten kto ma rodowitych rodzicow ANglikow, obywatelstwo mozna dostac w latwy sposob, ale to nie swiadczy o niczym.
A co z tolerancją, której muzułmanie tak wymagają?
Tyle_w_temacie: Jeżeli oglądałeś ten film ze zrozumieniem to powinieneś zauważyć, że nikt tam do niczego nie zmusza. W krajach zachodnich (przynajmniej tak mi się wydawało) mamy prawo do wyrażania poglądów a w USA, nawet tych negatywnych. Ziomki z UE nas ograniczają tylko do prawdy, która im odpowiada. Reszta zgromadzeń jest nielegalna:D
Nie do końca w Anglii mieszkają pierwotni mieszkańcy. Brytów jest mało, a powstali oni z wymieszania Celtów z Piktami. Brytów najechali Anglowie i Sasi, ich to jeszcze najeżdżali Rzymianie, Wikingowie, Fryzowie itd. Walia, Szkocja i Zachodnia Kornwalia są na dobrą sprawę najbardziej pierwotne. Dlatego zawsze mnie dziwiło, dlaczego kraj ten to Wielka Brytania. Powinno być Wielka Saksonia.
Organizuję pokojową demonstrację w Nowej Hucie. Bedziemy chodzić i krzyczeć Legia! Legia! zapraszam aktywistów, pozostali z was na youtubie będa mogli zobaczyć jakie agresywne s..syny z tych mieszkańców Nowej Huty.
jeszcze parę lat i UK czeka wojna domowa. Czara goryczy kiedyś przeleje się.
@zielik909 Pała goryczy
Aż się patrzeć nie da jak te muslimy się panoszą. Z drugiej strony Wlk. Brytania wzbogaciła się głównie dzięki temu, że podbijała inne regiony i je praktycznie grabiła. Ich bogactwo zostało zbudowane w czasach kolonializmu. Mogli kraść surowce, to teraz jakieś podejrzane typy kradną im kraj. Dziwi mnie tylko, że te wszystkie rządy Europy Zachodniej nie chcą nic z tym robić. Na pewno muszą mieć w tym jakiś interes, bo nie wierze, że są aż tak głupi i ślepi.
@Absalum Głupi i ślepi nie są, tylko za żydowskie łapówki doprowadzą europejskie kraje do ruin, żeby później najbogatsi Żydzi zza wielkiej wody mogli przejąć dobra po zaniżonych cenach. Nowa ojczyzna pejsatych podupada przez produkcję niskiej jakości towarów, np. auta, które jakością ledwo przewyższają produkty z Indii. Europejskie lewaki doprowadzą do wojen domowych w imię tolerancji.
@Absalum Slyszales o czyms takim jak prawo krwii? Np. we Francji aby byc obywatelem francuskim wystarczy miec jednego z rodzicow francuza. A jak z historii zapewne pamietacie Napoleon oglosil sie cesarzem wszystkich Fancuzow, a nie tylko Francji, wlasnie dlatego, ze mieszkancy francuskich kolonii byli francuzami. Podobnie bylo z Imperium Brytyjskim. A wiec w momencie gdy powstalo nowe panstwo takie jak np. Indie to miele z tych osob(szczegolnie starszych) zachowalo dawne obywatelstwo. Wiec ich potomkowie rowniez maja to obywatelstwo, wiec mimo, ze urodzili sie poza Francja maja pelne prawo do przyjazdu do kraju ktorego sa obywatelami. Ot i cala tajemnica.
@Xar - Prawo krwi? A który to mamy rok? 1200? 300 przed naszą erą?
@t1ger zanim cos sprobujesz wysmiac to sie doksztalc. Prawo krwii to jeden z dwoch sposobow dziedziczenia obywatelstwa, drugim jest prawo ziemi(dlatego wiele kobiet w ciazy z Meksyku probuje dostac sie do USA). Innymi slowy - krwi czyli jeden z rodzicow ma obywatelstwo danego kraju, ziemi czyli ktos jest urodzony w danym kraju.
@Xaruś - może na chwilę zatrzymasz swoją niewyparzoną buzię i sprostujesz swój kardynalny błąd? "Ius sanguinis" lub jak to określiłeś "prawo krwi" to termin prawniczy i należy go zapisywać w cudzysłowiu. Inaczej poprzez prawo krwi sugerujesz sugerujesz inną, martwą od wczesnego średniowiecza zasadę która mieści się w słowach "zabijesz właściciela, majątek jest twój". Rozumiem twoją potrzebę do rugania innych i jednocześnie przez to nią gardzę. Najpierw popraw siebie, a później pouczaj innych. Zacznij od kultury.
@t1ger wpisz sobie w google albo wikipedię prawo krwi i zobacz co Ci wyskoczy. O tym o czym mówisz nie ma ani jednego słowa, więc chyba coś pomieszałeś. Albo jest to tak zapomniane określenie, że mówiąc o prawie krwi ma się na myśli to o czym pisał @Xar.
@The_Atheist Niektórzy widzę nie rozumieją, że wyrażenia właściwe tylko danej grupie bądź nomenklaturze należy zamykać w cudzysłów aby uniknąć nieporozumień. Jeśli ktoś powie "leżę na wozie" rozumiesz dosłownie, że leży na wozie ciągniętym przez konie. W wojsku zaś "wóz" to określenie łóżka. Jeśli jeszcze masz problemy ze zrozumieniem przekazu, może posłuchasz rady Xara? ;)
@Xar mogę mieć do Ciebie wielką prośbę? Nie rozmarzaj się.
@t1ger nie chcę się kłócić, ale jeśli jeśli określenie jest slangowe to nie wina osoby która się nim posługuje, że nie zna wszystkim możliwych znaczeń danego zwrotu w jakimś slangu. Określenie o którym mowa ma powszechnie znane znaczenie takie o jakim pisał @Xar. Takie nawet funkcjonuje w słowniku pwn i wikipedii.
@The_Atheist Jeśli nie widzisz różnicy między znaczeniem słownikowym, a odpowiednim sposobem zapisu który ma podkreślić "niedosłowność" danego wyrażenia, a to właśnie jest twój problem, to nie mamy o czym rozmawiać.
Podziwiam odwagę, przyznaję,że ci z krzyżem maja wieksze prawo tam być.
Ale wolałabym aby nikt nie chodził z krzyżem, koranem czy gwiazdą Dawida. Po prostu żeby jeśli ktoś wierzy -robi to osobiście i intymnie
@tmk123 "we takin' over" - tak oto powoli, spokojnie i intymnie muzułmanie przejmą Europę
@x123eeeeeeeeeeeeeeee jakbys posluchal wypowiedzi Rydzyka czy Natanka tez mialbys dosc ciekawa opinie o chrzescijanstwie.
@Xar - W przeciwieństwie do niektórych - są ludzie, którzy potrafią odróżnić idiotę z X grupy od zdania większości grupy. Ty masz z tym najwyraźniej problem. Może więc użyjesz swojej "umiejętności" i poczytasz też o kilku idiotach z lewicy? Będzie łatwiej bo jest ich znacznie więcej.
@t1ger więc dlaczego cała kilkumilionową społeczność muzułmańską w Europie oceniacie po tych kilku idiotach? Chyba ta umiejętność kuleje
@zastosuj - może dlatego Xar, że to nie są pojedyncze i odizolowane przypadki? Może dlatego, że każdy sprzeciw wobec tego co robią jest nazywany przez "tolerancyjnych" aktem rasizmu? Przyczyn jest wiele. To nie tak, że nie chcemy ich wszystkich tolerować. Oni nie asymilują się i nie tolerują naszej kultury - dlaczego mamy więc tolerować walką z naszą kulturą na rzecz ich? Mamy takie same prawo do własnych wierzeń jak oni. Patrole muzułmańskie - to samo już mówi, że oni żądają tolerancji, ale nie tolerują tego, że ktoś nie wierzy w allaha. Sorry, ale jak to lewica mówi "zero tolerancji dla nietolerancji". Zastosuj się do własnych zasad.
@Zastosuj_się_do_własnej_rady chcesz przez to powiedzieć że wszyscy idioci z muzułmańskiej społeczności zjechali się akurat do Luton? :D i że nie ma ich nigdzie indziej?
Garstka ludzi w przypadkowym mieście na przypadkowej ulicy. Nie mogę zdecydować czy taka forma jaką zastosowali mi odpowiada, bo jednak była to lekka prowokacja, zwłaszcza z tymi krzyżami, ale tak jak powiedział koleś na końcu "had to be done". Prowokacja miała coś na celu i ten cel osiągnęła - pokazała jacy to są ludzie: agresywni, pełni pogardy dla Europejczyków i przeświadczeni o swojej rosnącej pozycji.
@grunge wyjdź na Nową Hutę albo Wrzeszcze w Gdańsku na Bałuty w Łodzi czy Lecha w Poznaniu. Też tamtejszy element specjalny można uznać za przypadkowych ludzi w przypadkowym mieście.
@tmk123 czy możesz powiedzieć, dlaczego mam się ukrywać ze swoją wiarą. Ja uważam, że mogę robić i mówić wszystko co nie będzie krytykowało i obrażało innych światopoglądów. Jeśli obraża kogoś to, że ktoś nosi krzyżyk na bluzie (a nie pod bluzą jak większość robi), zatrzymuję się przy figurce lub kościele żeby się przeżegnać, powiesi krzyżyk w swoim sklepie, dlaczego nie obraża go to, gdy ktoś manifestuje swoje imię wywieszając tabliczki w samochodach np. Franek przecież to jawna dyskryminacja dla każdego kto tak nie ma na imię, w ogóle imię jest jak pe*is nie powinno się go wyjmować w miejscach publicznych i dawać dzieciom, jak dorosną niech same sobie wybiorą. Podsumowując jeśli obraża cię tylko to, że ktoś ma inny światopogląd (nie ważne jaką religię wyznajesz) niż ty to znaczy, że jesteś głupi i nie różnisz się nic od komuchów oraz dziczy z Bliskiego Wschodu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2016 o 2:30
http://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2015/11/a089c7b7198c957cea9c7832d2f4dc81.jpg
@Asirre mam wrażenie, że przeczytałeś tylko 3 słowa z mojej wypowiedzi i na ich podstawie odpowiedziałeś mi memem. Jestem spokojnym człowiekiem, więc powtórzę. Czy obraża cię to, że ktoś ma na imię Franek? Czy jak widzisz lub usłyszysz, że ktoś ma na imię inaczej niż ty bulwersujesz się? Nie, bo poco przecież to tylko imię, które za bardzo nie różni się od religii. Imię to słowo, a religia to wiele słów układających się w światopogląd, który określa jedno słowo. Czy naprawdę źle jest mieć własny światopogląd i manifestować go w jakiś sposób, teraz ludzi nawet to obraża. Podsumowując jeśli jesteś ateistą i chcesz nosić koszulkę ,,Jestem ateistą" rób to, jeśli ktoś chce nieść krzyż na plecach niech to robi. Ps. nie mówię o tym żeby wybiegać na ulicę i krzyczeć na cały głos jaką religię wyznajemy, ale po prostu nie wstydzić się jej i np. jak każdy przechodzi obojętnie obok krzyża to zatrzymać się i chociażby przeżegnać, nie zwracając uwagi na to co ludzie pomyślą, jeśli to również jest jak pokazywanie penisa, to ja bardzo chętnie i z dumą będę go pokazywał.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2016 o 5:04
Kosciolow w UK multum, jakos ci muzulmanie nie dewastuja ich, nie niszcza krzyzy i grobow.
@masti23 na razie.
Każdego z tych arabów powinni deportować, w kajdany i do afryki odstawić.
Z deportacją to fajnie brzmi. Ale kraje zachodu nie uciekną od wojny domowej. Jak się zaczną deportacje masowe wybuchną zamieszki, islam się zradykalizuje i... Dalej chyba nie muszę tej opowieści rozwijać.
Ktoś się spodziewał, że będzie inaczej? Kraje zachodu, prędzej czy później czeka wojna domowa, niema już odwrotu. Mam tylko nadzieję że pis, pod żadnym pozorem czy groźbą kar ze strony reżimu eu, nie wpuści tej dziczy do nas. To jest pomylony eksperyment jakiś wgle z wpuszczaniem tak obcej, nieucywilizowanej kultury, w takiej ilości do Europy. Nie wyniknie z tego nic dobrego w przyszłości. Pisu nie lubię ale mam nadzieję że chociaż to jedno dostrzega i się obronimy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2016 o 4:24
Mam nadzieje, że u nas dostaną szybciej wpie*dol.
Jeszcze KolorowaTrolerancja nie wylal tutaj swoich lewackich wypocin?
W Polsce juz mamy takich oszolomow w rzadzie. Slyszeliscie o wycofaniu spotu o segregacji smieci, bo niby promuje gender? Oczywiscie w "obiektywnych" mediach panstwowych o tym nie uslyszycie.
@Xar I dobrze, bo żadnego gendera też nie chcę.
@Xar proponuje oglądac te media i się wypowiadać,Szyszko i jacys jego przydupasy tłumaczyli w tvp3 dlaczego cofneli spot
i mają rację
tu nie szwecja gdzie model rodziny jest propagowany w ten sposób
@mentor wiesz, że chodzi o to, że ta promocja gendera polega na tym, ze w tym spocie występuje osoba która prywatnie jest gejem? Takie to promowanie gender. @aswertyk co to jest tvp3? TVP1 i TVP2 to znam, ale TVP3 to pierwsze słyszę. Poza tym, to nie był model rodziny, tylko ojciec z synem gotuje i zjawia się ktoś, kto pomaga segregować. To tak jak w innych reklamach pojawia się ktoś kto daje lepszy płyn do naczyń czy proszek albo reklamuje kredyt. I nikt o to afery nie robi. To tylko pokazuje poziom oszołomstwa ludzi w rządzie. Tu nawet słowa o rodzinie nie ma. A jeśli nawet to co, dziadek z wnukiem i synem nie mogą razem piec ciastek?
@~Taka_prawda: Więc Xar wprowadził mnie w błąd, bo to nie jest promowanie gender.
@Xar O! Nagle media NIE są obiektywne bo nie mówią tego, co ty uważasz za prawdę, tak? Xaruś, to tak nie działa. Prawda jest jedna. Prawdą jest, że większość nie chce oglądać lewicowej propagandy. PO na nią pozwalało i zostało zastąpione w wolnych wyborach PiSem bo ludzie wybrali "mniejsze zło". @TakaPrawda - i występuje tam tylko dlatego, że prywatnie jest gejem. Sam jestem homo i zwyczajnie rani mnie ta niekonsekwencja. Z jednej strony LGBT krzyczy "nie patrzcie nam do łóżek!" aby chwilę później wynieść te "łóżka" na ulice i rzucać nimi w przechodniów czy też zabierają swoje "łóżko" do telewizji... To tylko rodzi niechęć do homoseksualizmu. Poza tym - poczytaj lepiej o powodach wycofania spotu zanim się wypowiesz bo jak na razie tylko szerzysz propagandę ;)
@mentor to nie @Xar wprowadził Cię w błąd tylko dekle w rządzie widza promowanie gender tam gdzie go niema. I o tym właśnie @Xar napisał
Co z tego, że facet jest gejem? Gejom nie wolno być w telewizji w Polsce czy jak? W tym spocie nie nawoływał do brania w dupsko, tylko do segregacji śmieci - od segregowania ich nikt nie stanie się pedałem. Oszołomska histeria PiSdzielców i tyle.
Zamieńcie kraj na Polskę. Dajcie zamiast krzyża barwy innej drużyny piłkarskiej. Postawcie ich w Nowej Hucie i czekajcie ze stoperem na karetkę. Myślę, że tam to by dopiero białej gorączki dostali i pewnie bardzo niebezpiecznie by się to skończyło.
@Moj_Kot_Lubi_Miauczec tylko że ten argument pokazuje, że najpierw trzeba się zająć dzicza i swołoczą w swoim kraju. Bo to właśnie ta dzicz kieruje się na największych obrońców polskości, a rodakowi spuści W porządny za to, że "zły" kolor ubrania ubrał. Nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie na większe znaczenie bezpieczeństwo na naszych ulicach niż to, że sobie Ku Klux Klan paraduje w Anglii. Moim zdaniem ten przykład podany przez @The_Atheist pokazuje że wszędzie są pieniacze i ludzie mający problemy z nadmiarem agresji i to nie zależy od narodowości i kultury. Różni się tylko pretekst. Poza tym, Twój przykład jest niesmaczny. Ale sytuacja wygląda tak: "na Twoim podwórku ukradli samochód, ale Ty wyszukujesz, że w mieście w Angloi też ukradli samochód" i tym angielskim samochodem się zajmujesz.
Zmień kraj na Polskę, zamiast krzyża... w sumie zostaw krzyż. I przejdź się po uliczce zaludnionej tylko przez The_Atheist i jego kolegów. Krzyż połamią - w imię tolerancji. Ciebie zabiją - bo walka z rasizmem. Ot, lewica. Bo tam u was tylko białych biją i to jest rasizm ;)
Prawda jest taka, ze jeżeli nie przywróci się surowych kar (w tym kary śmierci) oraz nie zwiększy stanowczości w zwalczaniu przestępstw (nawet tych popełnianych przez imigrantów), to przyjdzie drugi Hitler i zacznie wybijacz wszystkich imigrantów, nieważne, czy mają coś wspólnego z przestępczością, czy nie. Jak się skońcżą bliskowschodni imigranci to zacznie się grzebanie w drzewach genealogicznych i badanie czystości rasowej. Winę za to będą ponosić lewaki rządzące obecnie w UE, które swoim zachowaniem wpychają zwykłych ludzi w ręce nazistów.
@tajakjejtam krotka informacja historyczna - okresem rozkwitu Polski byl czas gdy byla ona wielokulturowa, a okresem upadku gdy polskie pospolstwo(nazywane mylnie szlachta) mialo pelnie wladzy a krol byl w sumie tylko od spelniania ich zachcianek.
@tajakjejtam to w kwestii tego, ze od glebokich roznic kulturowych zaczynaja sie wojny. Podalem Ci przyklad z wlasnego podworka, ze tak byc nie musi.
Nie znam sie na historii Rosji, ale biorac pod uwage jej wielkosc raczej rowniez jest wielokulturowa a nie slyszalem za bardzo o jakichs wiekszych przesladowaniach ludnosci przez XX w. Zasadniczo jesli jedna druga respektuje samorzadnosc drugiej to pokojowe wspolistnienie jest jak najbardziej mozliwe. Na zachodzie problemem jest to, ze nie ma wyraznie postawionych niezmienialnych granic. Gdyby tak bylo to nie byloby tylu problemow. Jednak napuszczanie jednych grup na drugie problemu na pewno nie rozwiaze.
@Xar "Nie znam sie na historii Rosji", "raczej rowniez jest wielokulturowa", "a nie slyszalem",
Więc to są argumenty osoby dorosłej. Nie wiem, ale na pewno jest tak jak sobie ubzdurałem.
@KappaHD z ciekawości. Znasz określenie przesłanki? Można czegoś nie wiedzieć, ale wyciągać logiczne wnioski z jakichś przesłanek. W tym konkretnym wypadku taką przesłanką może być olbrzymia powierzchnia kraju i występowanie różnych ras. Nie chcesz chyba wmawiać ludziom, że w Petersburgu, na Syberii i przy granicy z Chinami żyją tacy sami Rosjanie o takiej samej kulturze, co?
I w ten oto piękny sposób, rozpoczynają sie w Europie czystki etniczne lub, jak ktos woli, nowe wojny krzyżowe. Możemy podziękować naszym wspaniałym politykom. Dzięki nim koniec Europy jaką znamy, wolnej od wojen, powoli upada. A nad horyzontem będziemy widzieli tylko chmury dymu unoszące się z płonących budynków podpalanych zarówno przez muzułmanów jak i chrześcijan. Dziękujemy wam niemcy i francuzi.
Zapewne w mediach powyższy materiał pojawi się jako "Chrześcijanie prowokujący spokojnych muzułmanów".
Tak? A po cóż innego to robią? Bo ja nie widzę celu biegania po mieście i wrzeszczenia do jakichkolwiek przyjezdnych, że to "nasze miasto".
Riesling@ zapoznaj sie z historia badz korzeniami uk. tam nie ma islamu. problem w tym ze ludzie przyjezdzaja do uk I sie nie asymiluja tylko chca zmienic tradycje kraju aby im zylo sie jak w kraju z ktorego uciekli....
Ty się zapoznaj z historią. Wielka Brytania podbiła, zniewoliła i wyzyskała tyle narodów, (w tym islamskich także) że powinno się ten kraj sądzić jak hitlerowskie Niemcy i żądać odszkodowań. Surowce, dzieła sztuki, zwierzęta, a nawet ludzi kradli i sprzedawali z zyskiem na całym świecie! Jak oni byli w Indiach, Afryce to było dobrze? Australii i Ameryki Północnej do dziś nie oddali pierwotnym mieszkańcom, tylko się tam rozmnożyli, sprowadzili innych i żyją. Przy tym jeszcze Anglicy ciemiężyli Szkotów i Irlandczyków. Niektóre narody wygubili do ostatniego człowieka np. Tasmańczyków! Nie ma się co nad nimi litować!
Abelard Giza??? Co on tam robi?
i ja sie pytam czemu tego nie ma w wiadomosciach ze rdzenni anglicy sa z wlasnego kraju wyganiani a religia chrzescijanska jest opluwana.
Pewnie dlatego, że to jest taki mały procent, że nie umiał byś go nawet policzyć
A teraz wyobraźcie sobie, jak Chrześcijanie idą tak z krzyżem w jakimś państwie, gdzie religią dominującą jest islam. Jak myślicie, długo by pożyli?
Ciekawy jestem, jak by wyglądali południowcy z półksiężycem w Polsce.. Pewnie też nieciekawie.
@filozof21 Ciekawy jestem, jak by wyglądali Chrześcijanie z krzyżem w Chińskiej Republice Ludowej gdzie ateizm jest ,,religią" narodową, ciekawe dostałby dożywocie w więzieniu o zaostrzonym rygorze czy po prostu by zabili.
Akurat w Anglii katolików dyskryminuje się od kilkuset lat. Np. katolik nie może być premierem.
Czego oni właściwie chcą od tych kolorowych? Mają wyjechać czy co? Nawrócić się na chrześcijaństwo? W jakim celu biegają z tymi krzyżami? (Swoją drogą widać, że ta babka to stuprocentowa Brytyjka, twarz jak kobyła.)
@Riesling Mi się wydaje, że to była prowokacja, żeby pokazać mocno nietolerancyjne zachowanie muzułmanów na sam widok krzyża, ale sam nie wiem czy tutaj jest jakiekolwiek racjonalne wyjście z sytuacji poza wyłapywaniem niebezpiecznego elementu ze społeczności muzułmańskiej.
@Riesling, ja bym ci raził ruszyć dupę na Zachód, i zobaczyć, co muslimy wyrabiają. To się musi skończyć.
Tak się składa, że mam rodzinę we Francji i wiem, co wyrabiają tamtejsi muzułmanie z Północnej Afryki: przepyszne ciasteczka, którymi mnie kuzynka częstowała, super rachatłukum, rzeźby z drewna przesliczne i inne pamiątki - można to kupić na każdym kroku, tak jak egzotyczne przyprawy itp itd. restauracje i bary prowadzą - słowem normalnie pracują, większość mówi po francusku lepiej niż ja. Normalni ludzie. Proponuję Tobie pojechać i zobaczyć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2016 o 20:53
to mówicie że kto jest najbardziej prześladowaną grupą wyznaniową, wymagającą ochrony i tolerancji?
http://bi.gazeta.pl/im/e3/6e/12/z19328483Q,Atak-na-reportera-TVP-Info-br---a-href--https---ww.jpg Wszystkie religie powinny dawno trafić na śmietnik historii... Źródło podziałów, nienawiści i przemocy, bo każdy twierdzi, że tylko on ma rację, a nikt nie umie tego udowodnić.
@jonaszewski I dlatego, że twoim zdaniem religie to zło, szerzysz wobec nich nienawiść i dzielisz ludzi za pomocą pasywnej agresji? Ale pójdę twoim tokiem rozumowania. Jak odrzucimy już wszystkie religie to będzie jak w Korei Północnej!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2016 o 9:38
@jonaszewski Przez takich jak ty mamy teraz na zachodzie to co mamy. Wiesz dlaczego źle się dzieje w państwach zachodu? Ponieważ ludzie odeszli jednego z filarów na którym została zbudowana Europa. Pierwszy to grecka filozofia, drugi to rzymskie prawo, a trzeci to katolicyzm. I powinieneś czuć zobowiązanie do chronienia tego, bo polska kultura również jest z tym związana.
@kuba007x gdybysmy dalej pozostawali przywaleni tym filarem to byloby jak w sredniowieczu. Poza tym Europa Zachodnia w duzej mierze byla protestancka i na tej lini(katolicyzm-protestantyzm) bylo wiele sporow. Po prostu wychodzicie z zalozenia, ze jak ktos odrzuca chrzescijanstwo to przyjmie islam. A przeciez najbardziej logiczne jest odrzucenie ich obu, tak samo jak hinduizmu, buddyzmu, zoroastryzmu, judaizmu, konfucjonizmu, religii shinto, sikhizmu, taoizmu czy wierzen Indian.
@t1ger W Korei Północnej panuje kult jednostki. Rzeczywiście, świetna zamiana. @kuba007x W państwach Zachodu źle się dzieje dlatego, że za bardzo szanuje się czyjeś zabobony. Wszystko jedno, czyje. A Europa nie została zbudowana na katolicyzmie, jak Ci się błędnie wydaje; historia Europy jest nieco dłuższa, katolicyzm był w niej obecny przelotnie i w negatywny sposób (jako religia paneuropejska raptem kilkaset lat). Chrześcijaństwo jako takie nieco dłużej; głównym filarem religijnym był jednak raczej politeizm, nie tylko rzymski czy grecki, ale i rdzenny. Zresztą to na nim jest posadowiony katolicyzm - myślisz, że jajko wielkanocne, Boże Narodzenie 25 grudnia, choinka czy karpik to są symbole katolickie? Bzdura. Nawet niedzielę świętujecie zamiast soboty dlatego, że trzeba było zagospodarować cudze wierzenia dla siebie.
Fajna policjantka (3:46) :D
To ja proponuję powołać bojówki ateistyczne, bo nie chciałbym być zdominowany ani przez oszołomów islamskich ani przez katolickich!
@~asdf1234sdf Ateiści mają w głębokim poważaniu przepychanie się o to, czyj wymyślony przyjaciel jest ważniejszy.
różnica? muzułmanie wywieszają sobie księzyce i gwiazdy w oknie - nikt im nie broni, Anglik idzie z krzyżem - dostaje w morde
jestem ciekaw, czy wiara chrzescijanska rzeczywiście stanowi duza wartość dla przedstawicieli owego patrolu....
@laquemanda, to nie ma w tym kontekście żadnego znaczenia. Chodzi o ukazanie problemu, jakim są islamiści.
@rachmaninoff - Akurat niekoniecznie, muslimy traktują WSZYSTKICH innowierców identycznie, z jednakowaą pogardą i nienawiścią.
@rachmaninoff - usprawiedliwianie dzisiejszych działań muzułmanów naszą historią jest czystym debilizmem (pomijam już fakt, że retoryką identyczną z muzułmańską).
Britain First ogólnie nie jest zbyt popularne i zwykle prostestują przeciwko nim tysiące ludzi, wcale nie muzułmanów. Ale po wydarzeniach w Niemczech może będą bardziej akceptowani.
czy mi się wydaje, czy nie widzę antychrześcijańskich komentarzy? gdzież to jesteście jaśnie oświeceni i wielce tolerancyjni antyciemnogrodzcy ateiści? nie wyśmiewacie chrześcijan? naprawdę? nie uważacie, że ci straszni i "średniowieczni" "katole" przeszkadzają biednym muzułmanom, bo są inni? zaiste dziwię się i jeszcze bardziej Was nie lubię
@sadzio132 Chcesz to masz: Britain First to nie chrześcijanie tylko nacjonaliści. Równie chętnie tłukliby się z Polakami gdyby akurat tak się wahnęły nastroje w newsach z Europy. Z Chrześcijaństwem to oni mają tyle wspólnego że używają krzyży do prowokowania co durniejszych muzułmanów na tym filmiku.
@Albiorix znaczy nacjonalista nie może być chrześcijaninem?
@sadzio132 Może, ale akurat kościół anglikański jest tak słaby że w praktyce jest martwą religią bez praktykujących wyznawców. Mało prawdopodobne żeby ci kolesie w ostatnich latach byli w kościele albo czytali Biblię. Polscy nacjonaliści mogą być realnie chrześcijanami, bo Katolicyzm jeszcze jakoś się trzyma. Ale Anglikanie? Zobaczę jak ludzie robią w pobliżu kościoła coś oprócz jazdy na deskach i pikników na trawie 500-letnich cmentarzy to uwierzę :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2016 o 19:14
normalnie korytarz Tworkowskiego szpitala w godzinach szczytu mi się przypomina i to taki na oddziale zamkniętym
Nie robili zwykłego przemarszu tylko prowokowali. Ich celem było sprowokowanie tych ludzi. Jednak z drugiej strony "goście" powinni być odporni na prowokowanie i powinni nie reagować. Gość jest zawsze gościem i jeżeli nie akceptuje gospodarza to powinien na pięcie zawrócić i odejść. Moim zdaniem filmik prezentuje dwie grupy, które zachowują się jak zwyczajni kibole. Dlaczego ta dziewczyna niosąc krzyż pchała się w pyskówki? Akcja prowokacja.
Muzułmanie tak jak i Katolicy... wiedzę o swojej religii czerpią od swoich kapłanów... którzy wybierają to co jest wygodne. Jedną z podstaw Koranu jest to, że wyznawca Allaha ma szanować inne religie.. gdyż wszystkie święte księgi pochodzą od Boga (mowa tutaj o Torze, Biblii i Koranie). Ale tak jak wszelkie sobory zmieniały biblię, wybierały ewangelię, tak przywódcy islamu wybierają to co jest dla nich wygodne.. wybierają często złe rzeczy.. tak je zmieniają że jest to nazywane przez wielu, że jest to religia nienawiści i walki z innymi... ale czy ktokolwiek z tych co tak mówią przeczytał w całości Koran? Czy posługują się tylko fragmentami tak popularnymi wśród polskich "patriotów" ?:)
Niestety religia czy chrzescianska, czy islamska czy nne gusła prowadza tylko do konfliktów. Sa oczywiscie rzesze wierzących jak najbardziej normalnych ale co z tego skoro dety i tak przeważaja. co prawda w islamie bardziej niż u katoli ale to rezultat szybszego rozwoju cywilizacji eurpoejskiej
Ale zauważcie, że muzułmanów się zleciało od cholery, a do manifestantów nikt nie dołączył. Czy to nie smutne? Czy to nie smutne, że oni nie boją się bronić swojej religii, a my siedzimy bojąc się cokolwiek podjąć? A wszyscy w necie i tak napiszą, jak oni by walczyli z islamem, że by ich wszystkich powybijał, a chociażby organizacja 100 osobowa się wzięła, oni nie dołączyli bojąc się kulki.
@Poches - ojej jak strasznie w tej Anglii... zaraz wszyscy tu przyjadą, oh wait.. to milion moich rodaków spierd**lił tam niedawno a kolejne fale dalej spierdzielają... "a my tu siedzimy" - wy tu durne kołki siedzicie bo nikt was nigdzie nie chce.
@rachmaninoff Ponieważ walczyli z "zacofanym" kościołem to teraz tolerują jeszcze bardziej zacofany islam który pozwala na gwałty i na skazanie ofiary tegoż gwałtu za to, że została zgwałcona... Brawo.
Luton has fallen
doigrają się będzie jak kilkaset lat temu
To kiedy jakaś krucjata czy wyprawa krzyżowa ktoś coś organizuje?
ten filmic nie jest zrobiony z przypadkowymi ludzmi w przypadkowym miescie. To Luton - drugie w Anglii miasto pod wzgledem liczbnosci ludnosci muzulmanskiej i jeden z najwiekszych problemow asymilacji ze spoleczenstwem. Na filmie pokazana jest dzielnica Bury Park znane w Anglii getto muzulmanskie. co tam sie z cuda dzieja to sie czlowiekowi z europejskiej kultury w glowie nie pomiesci wliczajac w to ekstremizm islamski. Zanim sie jednak zakochacie w tych ludziach z krzyzami to tez znani w Anglii typki z EDL. Okreslilbym ich jako walczacych z ogniem przy pomocy ognia takze ich protesty to najczesniej glownie prowokacje. Prawda jest taka ze jesli nie walczyliby z islamem obecnie to by sie zabrali na przyklad za imigracje z europy wschodniej w tym za Polakow. Niemniej jednak czasem czlowieka nachodzi ze moze wlasnie to jest metoda na ISLAM ARABSKI w Europie.
Zaczyna się wojna światów ;) Powoli, ale skutecznie i do celu.
A na onecie był dziś sondaż , że 47 % Polaków chce przyjąć uchodźców. Ten sam sondaż wskazał Petru liderem zaufania. Czy oni naprawdę myślą , że ktoś jeszcze wieży w ich sondaże ?
@Daniellah - przecież to jest prawda, w świecie gimbusów liderem zaufania jest wariat Korwin i jego sztab kuców, w realnym istnieją inne priorytety
@Chrabąszcz2 wariat Korwin ? A ty co z KODu ?
są twarze osób,są ,zapakować w samolot i wysłać do mekki i problem rozwiązany a jak nie to już nie długo będą rezerwaty takie jak anglicy zakłdali indianom
Oni są jak demony pokazać im krzyż to im odp*erdala
Anglia stracona niestety :) na szczęście u nas ciapaki leżały by jak dywan gdyby tak startowali do naszych rycerzy ortalionu :D kocham nasz "nietolerancyjny" kraj :)
Więc chrześcijanie zaczynają być jak Jehowi i będą teraz po ulicach łazić? Też coś, jedni debile się kłócą z drugimi. Wszystkich pod chodnik i z głowy.
Mają bul dupy na dwie zbite deski lol
To miasto ma 90% islamistów, 5% litwinów 3% polaków i 2% jakies rodowitych anglików. Wiem mam niedaleko do niego.Jedno pytanie się nasuwa jak można być taką potęgą gospodarczą jak UK a zarazem tak Idiotycznym państwem żeby do tego dopuścić?
Mogliby trochę konkretnych karków skrzyknąć do ekipy wtedy by tak beżowi nie cwaniakowali
Jakby mi ktoś wymachiwał przed nosem krzyżem to sam by mu w du..ę go wsadził... mimo iż jestem katolikiem
BRAWO za akcje
Jest sposób by tego uniknąć!
Polacy weźcie się w garść i zbierajcie podpisy póki nie jest za poźno.
Pokażmy im że ten kraj należy do nas a nie do Niemców pod przywództwem Sprzedanej Kanclerz.
dzienreferendalny pl/ ---------------> pod tym linkiem wskazówki oraz wzór do wydrukowania.
Polsko obudź się za długo jesteśmy już oszukiwani, okradani oraz pomiatani przez zdrajców narodu polskiego
oraz przez tych sprzedanych pseudo polityków ue.
Niech żyje wolna Polska!
POLSKA LIGA OBRONY wyguglowac zapisać wspomóc żeby w Polsce tak nie było!!
Tam wszyscy są przegrani. Mamy XXI wiek, a czeka Europę najbardziej prymitywna od wieków wojna religijna....
Prowokacją niczego pozytywnego nie osiągną, tylko bardziej ich wkurzą
Chciałem sie odnieść do opini, że krzyż nie służy do bicia a kto to robi nie sznauje tego symbolu. Zakładając, że ludzi w tym chrystusa przybijano do krzyża czyli służył odn do wykonywania egzekucji to tym bardziej niczym niewłaściwym nie będzie przywalić pare razy takim krzyżem
bo moj wyimaginowany przyjaciel jest wazniejszy niz twoj wyimaginowany przyjaciel!
krzyż walczy z polksięzycem a gwiazda dawida zaciera jej kosmate łapska
Zabić, spalić, zdelegalizować
Chodziłbym.
A mogli zabić
Jedno jest pewne ... na ulicach w Polsce skończyło by się to co najmniej na dyskusji z maczetą w ręku ... własciwie to jedyne rozsądne negocjacje ...
arabow trzeba glaskac po glowkach ......bejzbolem !
Inkwizycja Hiszpańska i wszyscy by sie nawrócili...
Brawo!!!!!! Anglicy się budzą!!!!!!