Jeśli przyjrzysz się białej przestrzeni między literką F a czerwonymi pasami, zobaczysz cyfrę 1. Pasy mają symbolizować zawrotną prędkość osiąganą przez bolidy F1.
Logo marki to nie literka H tylko dwoje ludzi (klient i reprezentant firmy) wymieniający uścisk dłoni.
Logo marki zmieniało się na przestrzeni czasu, ale zawsze zawierało trzy paski. W obecnej konfiguracji symbolizują górę, która reprezentuje zmagania jakie stoją przed każdym sportowcem.
Oto, jak opisuje powstanie logo jego projektant Rob Yanov: „Kupiłem parę kilogramów jabłek i włożyłem je do półmiska. Rysowałem je przez tydzień, próbując odnaleźć to właściwe coś. Ugryzłem jedno jabłko i wtedy przez przypadek sobie uświadomiłem, że słowo ‚gryzienie’ (ang. bite) brzmi dokładnie tak samo jak słowo ‚bajt'”.
Pierwsze dwie litery symbolizują sygnał analogowy, a drugie przypominają cyfry 1 i 0, co ma symbolizować sygnał cyfrowy.
W przestrzeni między literkami „o” i „l” można zobaczyć duńską flagę. Jest to absolutny przypadek, ale producent napojów wykorzystywał to w swoich duńskich kampaniach.
Strzałka przypomina uśmiech i ma podkreślać to, że firma chce, aby jej klienci byli zawsze zadowoleni. Strzałka biegnie też od literki A do Z, co symbolizuje, że na amazonie znajdziesz praktycznie każdy produkt.
Akurat logo BMW to wirujące śmigło, bo firma ta zaczynała od produkcji silników.
Otóż to, robili silniki do samolotów :-)
Autor demota się nie przyłożył do zebrania informacji na temat loga BMW :)
taa, a te wiedzę macie z poprzedniej równie mądrej galerii:P
A logo LG to raczej Pac-man.
@Krzyś O tym samym pomyślałem
Ukryte znaczenie-opona w logo firmy produkującej opony. Zaskoczyłeś mnie Autorze.
@waikiki823
opony to może jest 10-20% produkcji tej firmy, wiem co mówię robię tam już kilka lat, opon to ja na chali nie widziałem :P Jesteśmy jednym z kilkudziesięciu fabryk continentala, w niemczech poza naszą jest chyba jeszcze 3.
@~waldek2221 continental robi nie tylko opony, ale ogólnie pojęte wyroby z gumy... Dętki, paski klinowe, osłony przegubów... Jeśli robi coś jeszcze to o tym nie słyszałem. Może podpowiesz coś czego nie wiemy...
Nie Brno a Berno tumoku!
To o F1 było niesamowicie odkrywcze. No kto by pomyślał...
Jedynie Toyota i Hyundai były względnie zaskakujące - wiele z pozostałych nie ma ŻADNEGO ukrytego znaczenia - zwyczajnie przedstawiają to, co "ujawnia" autor ^^
@Spartan89 Ej mam ciekawostkę, którą zadziwicie wszystkie dziewczyny w barze. wiecie, ze szwajcarska flaga przedstawia krzyż? :)
Tak się składa, że większość logo (nie tylko wielkich marek) bazuje na jakimś symbolu związanym z firmą bo o to właśnie chodzi, żeby to nie była tylko nazwa napisana ładnym fontem.
Większość firm budowlanych ma w logo dach albo cegłę, albo domen. Psipadek???
Akurat logo Toyoty symbolizuje męskiego członka w zwisie - synonim klientów marki, którym już nie staje...
@Kolafski A Renault i jego klientki? ;)
Kolejna ciekawostka: VW w logo Volkswagena, to pierwsze litery słów Volks i Wagen.
@AnalnyPenetrator Brawo za spostrzegawczość:) Spokojnie mógłbyś być autorem tego typu demotów.
A ty człowiekiem betonem ;)
Toyota to nie żadna igła z nitką, tylko logo pochodzące od nazwy firmy, a nazwa pochodzi z kolei od nazwiska Sakichi Toyoda - założyciela firmy. Natomiast BMW to po prostu skrót od Bayerische Motoren Werke.
@Quant Natomiast PKP to po prostu skrót od Polskie Koleje Państwowe.
Polskie Koleje Powolne.
@tytusz - tylko, że PKP nie ma w tej galerii, więc praca nie na temat :)
Tak, i zupełnie przypadkiem uścisk ręki reprezentanta firmy i klienta układa się w literę "H' -.-
już pomijając fakt, że ten uścisk jakoś dziwnie wygląda, specjalnie naciągnięty, aby własnie taką literę otrzymać.
@FenrirIbnLaAhad Uścisk dłoni bardziej by przypominał H, gdyby nie był naciągnięty. W tej formie przypomina bardziej przekręcone N, lub znak pioruna, boga nieba.
...jak zwykle gówniana argumentacja. Wszystkie memy typu "rzeczy o których nie miałeś pojęcia", " rzeczy zmieniające świat " to intelektualne gówno dla debili. Koleś, przestań robić takie żałosne prace. Demotywatory mają demotywować a nie debilizować.
same odkrywcze znaczenia... nie miałem pojęcia
Ten Adiddas to mi się kojarzy z tonącym Tytanickiem ;/ Co jest ze mną nie tak?
legenda BMW o wirującym śmigle została wymyślona ponieważ po wojnie nie można było umieszczać znaków narodowych w logo. biało niebieska szachownica widnieje na fladze Bawarii. by móc użyć tego znaku BMW musiało wymyślić "bajkę o śmigle i niebie"
Logo Adidasa wygląda jak tonący Titanic xD