Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
904 928
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Fragglesik
+48 / 60

Drzewo życia samo pozbywa się zbytecznych gałęzi..cytat z Praw Murphiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+10 / 18

@stachuW Czy ja coś takiego mówię? Po prostu konstatuję fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2016 o 10:52

T konto usunięte
-2 / 16

@stachuW te żarty były świetne o co ci chodzi?Wyluzuj się.Napij sie browca.Polecam zimnego ...Zywca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
+12 / 32

@stachuW - Jak zawsze w obronie islamu. Żarty żartami - kobieta pokazała jak pokojowy i postępowy jest islam. Jeśli katolicyzm to ciemnogród, to islam jest czarną dziurą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-2 / 18

@stachuW - Oczywiście będziesz też pisał "co autor pominął" w przypadku katolickich księży w temacie pedofilii? :) Historia twoich komentarzy pokazuje, że nie. Więc bronisz jednej grupy ideologicznej. Inaczej byś takie "fakty" dopisywał do każdej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deARKYzator
+1 / 7

stachuW trochę mi cię szkoda
wiesz nie znalazłem jeszcze jakiegoś twojego komentarza który byłby niezminusowany
Co oznacza że jesteś Kato-Przegrywem i nie masz przyjaciół i próbujesz zwrócić na siebie uwagę poprzez kontrowersyjne komentarze z którymi 95% się nie zgadza
Wiec proszę
postaraj się o przyjaciół a nie podążaj za trendem i udawaj jakbyś był elitą
Dziękuję i Współczuję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hazik
+2 / 4

@deARKYzator wiesz,ja też nie podzielam zdania tego gościa,ale szanuję,że jakieś ma,często sprzeczne z moim czy wręcz zawsze.Ma swoje poglądy i ideały,często niezgodne z czyimkolwiek,ale czasem wnosi coś twórczego do dyskusji,lub daje temat do przemyśleń.Jeśli chodzi o demokrację,to pewne hasło pasuje mi tu jak ulał "Nie zgadzam się z twoim zdaniem,ale oddam życie byś mógł je wypowiedzieć". Niech mówi ma do tego pełne prawo,a może czasem jednak ktoś się zastanowi nad jego punktem widzenia,czy słusznym czy nie nie mnie oceniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hkkkkkt
+1 / 3

@stachuW "Gdzie ty widzisz obronę? Wczesniej napisałem to co autor demota pominął, czy to jest dla ciebie bronienie" Oczywiście że widać tutaj obronę islamu, twoja wypowiedź ma drugie dno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-3 / 3

@deARKYzator
A co jest kontrowersyjnego w pisaniu o tym jak było? :P I proszę ze mnie nie robić takiej osoby, od kiedy posiadanie innych poglądów jest dowodem na jakieś przegranie życia ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ChaserJohnDoe
+3 / 17

Źródło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+26 / 32

@ChaserJohnDoe https://en.wikipedia.org/wiki/Pippa_Bacca nazywała się... Giuseppina Pasqualino di Marineo została zgwałcona przez wiele osób.. i zabita w Turcji. Planowała przejechac przez cały Bliski Wschód do Izraela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 października 2016 o 17:52

avatar aio
+3 / 5

@ChaserJohnDoe google.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Endarno
-1 / 15

Niby tragedia ale dziwnym sposobem poczułem ulgę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ochrety
+6 / 12

@Endarno ulgę? Dlatego, że mamy tak okrutnych przedstawicieli gatunku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ochrety
0 / 4

@Wodniq Ale brat zwykle jest zrozpaczony, kiedy jego brat okaże się zwyrodnialcem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfsdfsdff
0 / 2

@Ochrety może jest smutny czy zrozpaczony, ale nie wysyła do niego non stop swoich bliskich i nie daje mu non stop szans na "popisy". Trochę wyobraźni, etap "kto kim się okaże" mamy daaaaawno za sobą jak nie pominęliśmy etap użycia szarych komórek .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ochrety
0 / 4

Anonimie, ale ja nigdzie nie napisałam, że rozsądnie jest jeździć samej stopem, tym bardziej w krajach, w których kobiety są pomiatane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdsdfdfdgsd
0 / 0

@Ochrety na całym świecie nierozsądnie jest jeżdzić stopem, chodzi o to że są miejsca gdzie taka aktywność jest znacznie bardziej nierozsądna niż w innych miejscach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ochrety
0 / 0

@Anonimie, ależ ja to wiem, nie wiem natomiast, dlaczego do mnie masz takie uwagi. Dlatego, że jest mi przykro, że bestialstwo niektórych ludzi sprawia, że jeżdżenie stopem jest ryzykowne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gto65
+18 / 26

No i udowodniła to co wszyscy oprócz idiotów wierzących w multikulti wiedzą od dawna :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
+2 / 22

@stachuW - Zabolało Sociaj Justice Warriora to, że rzeczywistość ma czelność nie zgadzać się z jego ideologią! Tym gorzej dla rzeczywistości, nie? Islam jest przecież taki pokojowy, a śmierć tej kobiety to wyjątek potwierdzający regułę! Tak mówi Stasiu W. który to będzie bronił islamu aż mu głowy na ulicy jakiś mudżahedin nie zetnie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomion
+4 / 4

Że religijny fanatyzm to zło, niezależnie od tego czy pochodzi z Bliskiego Wschodu, czy z naszego rodzimego podwórka? Faktycznie, o tym wiedzą wszyscy za wyjątkiem fanatyków twierdzących że "ich wiara jest lepsza".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-3 / 7

@stachuW i w odpowiedzi na półprawdę przedstawiłeś swoją półprawdę którą jedynie obnażyłem! Tak jak ty "obnażyłeś" półprawdę autora demota! Nic złego w tym niema.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-2 / 4

@t1ger Jaką pol-prawde? Wskaz gdzie sklamalem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-5 / 5

@stachuW A gdzie skłamał autor demota? ;) Wskaż miejsce gdzie skłamał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-3 / 3

t!ger
Sklamał z celem jej podróży. Jej celem było promowanie pokoju na świecie, Teraz czekam na ciebie aż mi powiesz gdzie ja skłamałem. Nie musisz odpowiadać jesli tego nie znajdziesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-5 / 7

@stachuW To wypromowała. Tyle, że to ty zrównujesz kradzież do morderstwa i gwałtu. To jest twoja pólprawda... I czepiasz się niedomówienia. Powiedziałeś tu więcej kłamstw niż autor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

@t1ger
Jeżeli zmiana sensu wypowiedzi jest już dla Ciebie niedomówieniem to Ci gratuluje :D Ja to rozumiem. Ciężko ludziom jest przyznać, że uwierzyli w kłamstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+6 / 8

@daro97 A co do rzeczy ma jej uroda do tego, że została zgwałcona i zabita przez bandę zwyrodnialców? Myślisz że brzydkich kobiet nikt nie gwałci? Wybacz, ale brak mi słów na taki komentarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SkyStyleXxx
+1 / 3

@t1ger Jeżeli @stachuW uważa, że w krajach islamskich jest taka tolerancja i spokój, to zaproponuj mu przejść się w jarmułce po Kairze, Damaszku, Teheranie czy coś lżejszego kalibru jak Algier czy Tunis. Śmiało. Zobaczymy co się stanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 3

Gdzie napisałem, że w krajach islamskich jest tolerancja? Wskaż mi to gdzieś to pogadamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SkystyleXxx
0 / 2

@stachuW Jakbyś był mądrym człowiekiem, a zapewniam cię, że nie jesteś, to zauważyłbyś że jest to myśl przewodnia demota, który kontestujesz choć dodatkowe szczegóły na temat całej nie wykluczają podpisu jaki zawiera. chyba, że jedynie w twoim ciasnym rozumie. Bo jak nazwać człowieka, który pod każdym demotem o zamachu wstawia idiotyczny komentarz typu false flag czy fałszywy zamach? To u antyklerykałów nie rozwinęła się umiejętność czytania ze zrozumieniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

@Skystylexx
O mądrości mówi ktoś kto oskarżał mnie o posiadanie drugiego konta tylko dlatego, że ktoś inny miał podobne poglądy...
Rozumiem, że według Ciebie mówiąc:
Jadę zrobić performance, udowodnię im, że muzułmanie to ciepli i przyjaźni ludzie! Ale ze mnie geniusz!
i
Jadę zrobić performance, ma on na celu promować pokój na świecie
mówisz dokładnie o tym samym, a te dwa zdania logiczne i sensownie znaczą to samo? Pomijam już tematykę "False flag", ponieważ dyskusja z Tobą o tym nie ma sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SkystyleXxx
-1 / 1

@stachuW Od tego zacznijmy, żeby mieć jakieś poglądy wyrobione trzeba coś więcej w życiu przeczytać, niż podpisy pod obrazkami na kwejkach, a sama wiedza z filmików na youtube nie wystarczy, robić z siebie eksperta w danym zagadnieniu. Ale skoro jesteś takim matołem, że nie rozumie nawet zadanego pytania, tylko brnie w ad absurdum, to nie dziwię się, że prawdziwe jest bowiem stwierdzenie, że głupota krzyczy najgłośniej. Tym bardziej, jeżeli nie rozróżnia logiki od semantyki, a pytanie dotyczyło: gdzie jedno wyklucza drugie? Gdzie ten happening wyklucza treść demota? Ale jak na typowego nieogara pewnie nie wiesz, że środowiska artystyczne angażujące się w tego typu wydarzenia, w szczególności dotyczące pokoju na świecie apriorycznie traktują nacje, które przeszły piekło wojen w ostatnich latach (Serbowie, Arabowie, Żydzi. etc) jako przyjazne i pokojowe, co jest odpowiednie dla środowisk liberalnych, których reprezentantami są takie organizacje. Ale u głupków twojego pokoju brak wiedzy historycznej i odpowiedzi na pytanie, dlaczego nie pojechała wówczas do Abchazji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 0

@SkystyleXxx
Ale to jest proste pytanie, wystarczy na nie łatwo odpowiedzieć, nie musisz używać mądrego słownictwa i na każdym kroku mówić jaki to głupi jestem, już wiem że jesteś "mondry" :D
Powiedz mi czy mówiąc "udowadniam, że muzułmanie są przyjacielscy i mili", a "promuje pokój na świecie" mówisz dokładnie to samo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SkystyleXxx
-1 / 1

@stachuW Czyli jesteś jednak skończonym głupkiem. Przynajmniej masz tego jaką wewnętrzną świadomość. Bacca, co możesz łatwo odnaleźć (chyba, że języków nie znasz, ale to już twój problem), była reprezentantką - artystką sztuk wyzwolonych. "Brides on tour" to była akcja promowana przez środowiska liberalne, głównie ukierunkowane według myśli europejskiej lewicy po 1968 r. One są pozytywnie nastawione wobec islamu i ich kulturę cenią wyżej od europejskiej, chrześcijańskiej. Niedawno na krytyce politycznej powstał wysryw, że lepiej by było, jakby Mieszko przyjął islam. Podobne artykuły pisali ludzie związani z grupą denatki. A skoro jesteś matołem i kontekst pytania jest dla ciebie niczym, to nie dziw się, że konserwatywni liberałowie mają 4,95% i nie robią nic, by zaistnieć w przeciwieństwie do mniej liczniej partii razem, o której ciągle głośno, co nie jako odzwierciedla poziom jaki reprezentują. No, chyba że faktycznie jesteś kretynem i sformułowane pytanie można jednoznacznie zastosować, wiedząc, że dotyczy konserwatysty, liberała, marksisty czy nacjonalisty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 0

@SkystyleXxx
To, że wywodziła się z takich środowisk nie musi oznaczać, że celem jej podróży było właśnie udowodnienie, że muzułmanie są przyjaźni itd. Czy ty czytasz ze zrozumieniem? Celem podróży było promowanie pokoju na świecie i koniec. Możesz sobie dopisywać co chcesz ale taki właśnie cel był. Jeżeli jestem ze środowiska katolickiego i jade do Kolumbii by promować pokój na świecie to promuje pokój na świecie czy np. postać Jezusa Chrystusa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SkystyleXxx
-1 / 1

@stachuW Och, nienawiść. Chyba za dużo mangi się naoglądałeś, jeżeli każdego interlokutora traktujesz w ten sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-2 / 2

@SkystyleXxx
Przypominasz mi misiawego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SkystyleXxx
-1 / 1

@Widać, coś odrzuciło mój komentarz, więc zamieszczam jeszcze raz: Jeżeli już dobierasz komentarze, to rób to z głową a nie tym który ci ją zastępuje. Bo jakbyś był na bieżąco z ostatnimi wiadomościami, w szczególności tymi dotyczącymi pokojowej nagrody nobla, to wiedziałbyś, że od lat sześćdziesiątych w Kolumbii toczy się w różnym natężeniu wojna domowa, pomijam już problem kolumbijskich mafii, które odpowiadają za przemyt broni i narkotyków do USA, a także jeden z najwyższych wskaźników porwań na świecie, jakim ten kraj się odznacza. Gdyby Bacca zakładała, że są tam mili ludzie, to właśnie powinna wybrać ten kraj, albo Gruzję gdzie toczyła się wojna z Rosją w tym czasie. A z jakiegoś powodu go nie wybrała, tylko kraje arabskie sprzed tzw. Arabskiej Wiosny. Niestety dla niej, boleśnie przekonała się, że poczynienie takiego założenia to był błąd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

@SkystyleXxx
Miala dotrzec do Izraela. Pewnie spisek żydów co? :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ucho103
+11 / 17

@stachuW Dobrze, że Turcja jest katolicka ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
+5 / 11

@stachuW Pokój po islamsku - zabić niewiernych i niech nastanie pokój :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+1 / 7

@stachuW Moim zdaniem, to bardzo dobrze, że dodałeś fakty, które pominięto w samym democie. Nie wiem dlaczego dostałeś tyle minusów? Tym bardziej, że nie próbujesz bronić ani wybielać bestialstwa oprawców czy umniejszać tragedii jaka spotkała tę dziewczynę. Ujawnienie przemilczanych faktów nie sprawia przecież, że popierasz islamistów a pokazuje rzeczywisty cel podróży dziewczyny- performance artystyczny a nie, jak to wychodzi z treści demota, że owa pani chciała udowodnić, iż ,,islamiści to tacy kochani ludzie" i jej los pokazał jak bardzo się myliła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
+3 / 5

@stachuW Mówisz że chciała promować pokój to wspomniałem o pokoju. Ludzie nie wiecie na jakim świecie żyjecie. Chciała zrobić performance no to zrobiła performance. Promocja pokoju jest w tym że hej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-4 / 8

@aio
Tyle, że jej performance nie miał nic wspólnego z islamem, a na takiej samej zasadzie możemy krytykować katolicyzm, podam ci link z artykułu gdzie jakiś Polak kogoś zgwałcił i co ? Taki sam przykład.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+3 / 5

@~SkystyleXxx Aha, ale co to ma do samego dodania pewnych faktów do zrozumienia sytuacji przedstawionej w democie ? Sama osoba komentującego mnie najmniej interesuje. Dobrze, że dowiedziałam się dodatkowych rzeczy, bo w ten sposób pani przedstawiona powyżej nie jest utopijną, odrealnioną idealistką a jej los nie zostałby zgłoszony do Nagrody Darwina jako wyrafinowany sposób na samobójstwo. Nie zmienia to oczywiście faktów i wniosków, które każdy potrafi przecież odczytać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SkystyleXxx
0 / 4

@bezn Znaczy to mniej więcej tyle, że i tak ci nie przedstawi rzetelnie wszystkich faktów, tylko takie, które mają tylko i wyłącznie w jakiś sposób zaboleć przeciwnika (bo w takich kategoriach stachu czy tam xar patrzą na na innych użytkowników - nie jako dyskutantów, ale jako przeciwników). Osoba rozmówcy jest niezmiernie ważna. Tym bardziej, że niewiele przedstawione wyżej fakty wniosły dyskusji. W w krajach europejskich póki co wojna nie grozi, poza Bałkanami i Ukrainą. Problemem i istnym punktem zapalnym jest islamski Bliski Wschód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SkystyleXxx
0 / 4

Z resztą praktycznie każdy kraj gdzie dominuje islam: Jemen, Nigeria, Somalia, Mali itd itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+2 / 4

@~SkystyleXxx Rozumiem twój punkt widzenia, ale sam przyznaj, ze demot oparty jest na założeniu, że zapewne jakaś lewaczka-feministka kochająca islamistów przekonała się na własnej skórze o sile ich miłości, a to jest zakłamanie w świetle dodatkowych faktów, na które zwrócił uwagę @stachuW. Nie zmienia to oczywiście losów zamordowanej, ani nie wartościuje dodatnio morderców. Sęk w tym, że żadna wiedza nie jest w 100% rzetelna, wedle mnie, a od wyciągania wniosków na podstawie faktów jesteśmy my sami. A co do punktów zapalnych, sam wiesz, że Bliski Wschód coraz bardziej zbliża się do naszych granic, niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SkystyleXxx
-1 / 3

@bezn To już zależy co sama chcesz widzieć. Bo gdyby stosować pewną żelazną regułę, to demot bezpośrednio tego nie sugeruje. Poza tym biorąc pod uwagę inne demoty autora trudno by go wziąć za osobę, która sugerowałaby to na fali poglądów nacjonalistycznych/prawicowych. I teraz pytanie do was obydwu: jaki jest lub był profil działalności "Brides on Tour"? Jesteś pewna, że jest to organizacja absolutnie apolityczna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+1 / 3

@~SkystyleXxx powiem ci, że nie skupiam się na osobie autora dlatego nie zakładam, że przez dany demot przemawia emanacja jakiejś ideologii, ja skupiam się na słowach zawartych w democie. I masz rację, zbyt pochopnie określiłam ową dziewczynę poprzez pryzmat ideologii, bo raczej autor przedstawił ją jako nieroztropną marzycielkę wierzącą w to, że ,,islamiści to ciepli i przyjaźni ludzie", natomiast komentarz odautorski zachowuje lekko drwiący charakter. A co do ,,Brides on Tour", to można uznać, że wszelkie działania artystyczne mają charakter polityczny, bo artyści konstatują rzeczywistość, odnoszą się do niej, a jak wiadomo polityka tworzy świat, w którym żyjemy. Dlatego nie mogę powiedzieć, że pani Pippa Bacca nie zakładała w swoim działaniu skutków apolitycznych, bo ,,co artysta miał na myśli" wiedziała tylko ona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2016 o 23:43

avatar t1ger
-4 / 8

@bezn Ja ci odpowiem skąd u niego tyle minusów. Na półprawdę demota dopisał kolejną półprawdę. Uzupełniłem nieco wyżej jego półprawdę. I się obraził :( Fakty są takie - w Europie się to nie dzieje, dzieje się w krajach muzułmańskich. Stasiu broni islamu mimo, że jest jedynym faktorem łączącym ten gwałt i morderstow z kilkoma poprzednimi. Nie bez powodu na fanpagach autostopowych jest dodawana adnotacja ostrzegawcza dla kobiet przy planach podróży przez kraje muzułmańskie. Islam widzi kobietę jako przedmiot (choć rok temu w Arabii Saudyjskiej stwierdzono, że kobieta to ssak, jest postęp!) a nie jako człowieka. Niema wytłumaczenia dla tak ograniczonego ciemnogrodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
0 / 4

@t1ger
Chcesz powiedzieć, że w Europie nie ma gwałtów i morderstw? :) Czyli teraz zmieniłeś argumenty, teraz to ja przedstawiam pol prawde ta? Odnosze wrażenie, ze to troche na zasadzie "twoje kłamstwo jest bardziejszs niz jego"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-5 / 7

@stachuW Gdzie powiedziałem, że w Europie niema gwałtów i morderstw? Cytat proszę :) No i morderstwa i gwałty są. Masz Niceę i "islamskiego bojownika pokoju" w ciężarówce - morderstwa. Masz gwałty - Nowy Rok w Kolonii. :) Nikt nie mówi, że ich niema. Tyle, że popatrz kiedy w Europie zamordowano i zgwałcono autostopowicza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 3

@t1ger@t1ger
" Fakty są takie - w Europie się to nie dzieje"
Może to nie przypadek zabicia autostopowicza w taki sposób jaki masz na mysli ale można zaliczyć jako zabójstwo -
http://www.se.pl/wiadomosci/polska/pijany-33-latek-uderzyl-w-drzewo-zginal-52-letni-autostopowicz-tragiczny-wypadek-pod-starogardem-gda_656175.html
Masz przyklad. Jesli sie postarasz to znajdziesz wiecej.
To ja Ciebie teraz zapytam: Skad wiesz, ze sie nie dzieja? Masz statystyki policyjne na swoim dysku czy co? :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kubira
0 / 4

Mój komentarz HA HA HA HA żal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Janiż
+1 / 5

Trzeba Angelę wysłać w taką podróż. Ciekawe, czy też będzie miała 'szczęście'...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aio
+1 / 1

W tym przypadku imię i nazwisko to nie przypadek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jhiohio
-2 / 2

co oni gustu nie mają?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+2 / 6

Dziewczyna? Przecież ona ma na oko 30+. I pewnie jest Niemką. :v

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 8

@BlackWolf120 Nie ma to jak totalna ignorancja. Po pierwsze była Włoszką, a, że miała te ponad 30-lat, to co z tego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+1 / 5

@lithium222 Gdzie tu ignorancja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 9

@BlackWolf120 W twoim głupim komentarzu. Internet nie boli i można sprawdzić pewne fakty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2016 o 20:48

B konto usunięte
+1 / 5

@lithium222 Masz okres? Napisałam, że jest Niemką, bo najładniejsza nie jest. Wygląda bardziej jak chłopak. Po drugie, dziewczyna to określenie na kobietę w wieku 16-20 lat, a nie 30+. Myślenie nie boli, ale widać, że niektórzy mają z tym problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 10

@BlackWolf120 I co lepiej ci w ten sposób pisząc o osobie zmarłej? Dobrze, że sama powalasz na pewno urodą. Dla nie takie teksty to czyste chamstwo. Tak więc sama zacznij myśleć, bo ciężko będzie z Tobą. I jak najbardziej do osób starszych nawet potocznie mówisz ,,dziewczyny, z dziewczynami'', już nie spinaj tak pośladów, że tylko nastki są tak określane. Albowiem nie są :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+1 / 5

@lithium222 Tak, lepiej. Wyluzuj trochę, kobieto. To zwykły żart. Jeśli wszystko bierzesz na poważnie i o wszystko się spinasz, to się lepiej zamknij, bo nic mądrego nie mówisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RealRealist
+4 / 8

@BlackWolf120 Problem w tym, że @Lithium222 to jest właśnie typowa feministka. Mówić, że ale od rzeczy, byleby naprodukować sobie postów i zrekompensować sobie w ten sposób kiepskie relacje z facetami. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 7

@BlackWolf120 Nie każdego każde żarty bawią (niektóre są wręcz żenujące i dla mnie Twój takowy jest) Odezwała się ta co od razu skacze z ryjem i toczy pianę o wszystko. :D Tak więc nie zamierzam sie dziecko zamykać. @RealRealist ,,typowa feministka'' dzięki za komplement, niestety nie mam problemu w kontaktach z mężczyznami :* Tak więc nie trafione. Ale przekaże mężowi :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RealRealist
0 / 6

@lithium222 uważaj, bo sama jeszcze uwierzysz, że go posiadasz :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+2 / 4

@lithium222 Aha. Skończyłaś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~konspol
0 / 4

@lithium222 ale wiesz że standardowa odpowiedz każdej feministki na podobny zarzut to natychmiastowe zapewnienie że nie ma sie najmnieeeejszych problemów z relacjami z mężczyznami / ma się duże powodzenie i zainteresowanie / jest się o wyjątkowej urodzie:D Jesteście takimi prostymi i schematowymi istotkami ze aż mój patriarchalny ucieśniacz kobiet się raduje:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@BlackWolf120 Dziecko nie chcesz nie czytaj. Proste? Proste :D To urocze, że zawsze jakieś ,,anonimowe'' nicki mają do mnie jakieś ale. Czyżbyście śledzili, co piszę w internecie? Wzruszające :) No nie przypominam sobie, żebym się rozwiodła :D @konspol Napisałam, że nie mam problemu z relacjami, bo ich nie mam :D Nie napisałam z jaką płcią :> Po prostu ogólnie z ludźmi. To dobrze, że się cieszysz :) a swój wygląd lubię. Jestem nieskromna? Trudno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RealRealist
+1 / 5

@lithium222 najpierw wypadałoby sobie faceta znaleźć, chyba że faktycznie jesteś takim przegrywem (jak każda feministka z resztą), która swoje frustracje po rpacy welewa na facetów w necie. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RealRealist
+2 / 4

@lithium223 tylko że koty się nie liczą w takim przypadku :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RealRealist
+1 / 3

@lithium222 Mnie też przykro z powodu utraty jedynego partnera życiowego jaki był w zasięgu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RealRealist
+1 / 3

@lithium222 Nie moja wina, że z kotem ci nawet nie wyszło. Też nie lubię głupich ludzi, którzy najczęściej są feministkami. :) Krytkowanie grupy ludzi? Och, feministyczna głupota - kolektywna odpowiedzialność. A od macic się odwalcie! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevoreev
+3 / 3

To typowa idiotka artystka. Jeśli świat już widział wszystko to wyjdę z siebie ale wymyślę coś nowego. Już nawet obrazy malowane gównem spowszedniały. Coś jak lady gaga. Ludzie tak bardzo przywykli do tego że będzie szokować że jej wieśniackie stroje już nikogo nie dziwią. A ta idiotka próbując udowodnić że kraje arabskie są takie same kulturowo jak nasze udowodniła jedynie że jest debilką. Selekcja naturalna. Mało prawdopodobne że podróżując przez Europę spotkalby ją taki sam los. Tutaj ludzie oprócz fiutow używają jeszcze mózgu w odróżnieniu od Arabów i murzynów z Afryki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 12

Podróżująca samotnie kobieta nigdy nie jest bezpieczna - nawet w Polsce. Panowie, powiedźcie mi, czemu jesteście takimi dzikusami że kobieta nie może sama wyjść późno w nocy na spacer czy podróżować stopem po świecie, bo zaraz ktoś ją zgwałci? To co mają robić kobiety by były bezpieczne? Siedzieć ciągle w domu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~grogorKASZÓBSKI00
+1 / 7

@BlueAlien Każdy człowiek który jest sam jest w obcym miejscy narażony na niebezpieczeństwo, czemu tylko kobiety mają być zawsze tymi dobrymi a faceci zawsze tymi złymi ? Czemu aż tak nienawidzisz mężczyzn ? Czemu uważasz mężczyzn za gorszych od kobiet ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 5

@BlueAlien "Podróżująca samotnie kobieta nigdy nie jest bezpieczna - nawet w Polsce..." - Czy Ty sugerujesz, że gdyby ona podróżowała stopem w Polsce to także byłaby zgwałcona i zamordowana?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 9

1. Jednak kobiete łatwiej zaatakować. 2. Głównie faceci są tymi co atakują. 3. Więc nawet jeśli atakują innego faceta, to nadal jest to atak, zdziwczenie, wiec moje pytanie nadal jest aktualne - czemu faceci to takie dzikusy, ze czlowiek nie moze byc bezpieczny nigdzie? Albo dostanie vvpierdul, albo zostanie okradziony, albo zgwałcony, albo nawet zabity. 4. A czemu faceci uważają kobiety za głupsze, mniej inteligentne, słabsze, niesamodzielne, puste i bez zainteresowań, beztalencia, nie potrafiące same sobie czegoś zrobić, wymyślić, zawsze potrzebujące faceta, złe, interesowne, materialistki, szmaty, puszczalskie, suki, nielogiczne, zezwierzęcone, i przede wszystkim gorsze we wszystkim od mężczyzn?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 7

@RomecC tak. przecież zdarzały sie przypadki znalezienia w lesie czy rowie martwych kobiet, bez rąk czy głowy, tudzież zgwałconych nastolatek. Ryzyko jest i nas dużo niższe niż u arabusów, ale jednak jest. Wystarczy że stojąc na trasie wieczorem wsiądzie do jakiegoś auta którym jedzie jakiś psychol, pijany naćpany, który wywiezie ją gdzieś, poda jej coś czy podusi chloroformem i gotowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rampampamapamapam
+2 / 4

@BlueAlien @BlueAlien Pojebów nigdzie nie brakuje, w Polse masz o wiele wieksze prawdopodobienstwo ze dostaniesz wpier dol od dresa bedac facetem niz kobieta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hjklkkoiu
-1 / 3

@BlueAlien czemu faceci uważają kobietę za słabsze? Sama piszesz że je łatwiej zaatakować. Czemu uważają za głupsze i mniej inteligentne? Po ocenie rzeczywistości, większości kobiet co jedyne co mają do zaoferowania to seks, nie mają nic innego zero pasji, zainteresowań, wiedzy, ciekawostek, zdolności czy to mechanika, elektryka, elektronika, pirotechnika, informatyka, budownictwo, majsterkowanie. mogę tak wymieniać w nieskończoność. Wrażenie mniejszej inteligencji właśnie stąd wynika, potęgowane jest emocjonalnym podejściem do wszystkiego zamiast spokojnej chłodnej logiki. Wyobrażenia odnośnie 2 osoby są poprzedzone doświadczeniami i obserwacjami, jak zdecydowana większość zachowuje się w taki a nie inny sposób to tak i powstaje stereotyp odnoszący się do ogółu kobiet lecz nie wykluczający obecność istnienia kobiet nie podlegających pod te kryteria. Jak uważasz się za lepszą to nie powinno cię to obrażać, po prostu udowodnij że nie podlegasz pod stereotyp, bo każda uważa że jest wyjątkowa i "nie taka jak inne" a skoro cię to krzywdzi to znaczy że jednak podlegasz pod stareotyp i chcesz przeforsować stereotypowe myślenie jako coś złego, by otrzymać bezpodstawne profity na jakie nie zasługujesz nie robiąc i nie osiągając nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~grogorKASZÓBSKI00
+1 / 3

@BlueAlien 4. Nie opowiadaj pytaniem na pytanie, po za tym to pytanie do ogółu a nie do mnie, więc ponawiam. Powiem, że kobiety częściej zabijają facetów niż jak kobiety, i w cale nie w obronie, a faceci częściej zabijają facetów. Czemu aż tak nienawidzisz mężczyzn ? Czemu uważasz mężczyzn za gorszych od kobiet ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

@~hjklkkoiu "Czemu uważają za głupsze i mniej inteligentne? Po ocenie rzeczywistości, większości kobiet co jedyne co mają do zaoferowania to seks, nie mają nic innego zero pasji, zainteresowań, wiedzy, ciekawostek, zdolności czy to mechanika, elektryka, elektronika, pirotechnika, informatyka, budownictwo, majsterkowanie. mogę tak wymieniać w nieskończoność..." - Znasz większość kobiet? Oferowały Ci tylko seks? Widzisz, obracam się w różnych środowiskach - praca, sport, środowisko religijne. Otacza mnie mnóstwo kobiet z którymi mogę porozmawiać na różne tematy. Mają różna zainteresowania - pogłębianie życia duchowego, taniec, nauka języków, fitness, crossfit, a nawet sztuki walki. Może ja jakiś dziwny jestem, albo mam szczęście że otaczają mnie takie kobiety?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-3 / 9

@BlueAlien "Podróżująca samotnie kobieta nigdy nie jest bezpieczna - nawet w Polsce." - źródło? Bo jak na razie pokazujesz nam przez obrażanie mężczyzn, że jesteś jeszcze gorszym dzikusem. Mi na przykład kobiety które zabrałem autostopem ukradły stary telefon. Czy wszystkie kobiety to złodzieje? Może jedną byłaś ty? Co mam robić abyś mnie znów nie okradła? Być chamem na drodze? Wkradła się dygresja. Gdzie są te źródła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@t1ger Nie no, to że kobieta samotnie podróżująca nigdy nie jest bezpieczna, jest akurat prawdą. Nigdy nie wiadomo na jakiego psychola się trafi i tu niestety narodowość nie ma za wiele wspólnego. Chociaż jak wiadomo są regiony, gdzie jednak niebezpieczeństwo jest większe. Statystyk myślę nie potrzeba, kobiety są jednak częściej ofiarami na tle seksualnym niż mężczyźni, jesteśmy słabsze, trudniej nam się obronić. Dla własnego bezpieczeństwa kobieta nie powinna korzystać z autostopu, czy zapędzać się w pewne rejony sama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hjhjkhjkhjkj
-2 / 2

@RomekC to widać masz szczęście, gdyby więcej osób takie szczęście miało to by powstały inne stereotypy - proste. Jedak co to za zainteresowania? Pogłębianie życia duchowego - nieciekawe jak nic innego się nie umie to w to się idzie, taniec - ciekawe ale mało kogo zainteresuje, nauka języków - standard, każdy uczeń zna angielski i komunikatywny ruski, jeden chce zabłysnąć łaciną ale rzadko kiedy ktoś go zrozumie, fitness, crossfit, a nawet sztuki walki. Sztuki walki to już naprawdę ciekawe mogą być praktyczne ruchy by uszkodzić najłatwiej i najszybciej broniąc się typu krav maga lub jak i gdzie zadać efektywny i jak silny cios, sport to nic specjalnego każdy kto chce mieć formę w tym siedzi. A crossfit to chyba coś gejowskiego bo ze studentami prawa i weganizmem mi się kojarzy;)
Ja, jak i domyślam się większość ludzi nie natrafiliśmy na ciekawe kobiety których jak mówiłem wcześniej ogólny stereotyp istnienia broń boże nie wyklucza. Przykład z mojego związku - wymsknęło mi się stwierdzenie, że ona się niczym nie interesuje, to obraziła się, przeprosiłem i zapytałem jakie ma zainteresowania bo w sumie może aż tak dobrze jej nie znałem i nie wiem jakie one są - to cisza, nie potrafiła odpowiedzieć zupełnie nic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

@~hjhjkhjkhjkj Nie uważam, że takie stereotypy dotyczące kobiet są powszechne. --- "Pogłębianie życia duchowego - nieciekawe [...] taniec - ciekawe ale mało kogo zainteresuje, nauka języków - standard [...] Sztuki walki to już naprawdę ciekawe [...] sport to nic specjalnego..." - Ciekawie wartościowujesz zainteresowania. W czym są one gorsze od "mechaniki, elektryki, elektroniki, pirotechniki, informatyki, budownictwa, majsterkowania"? --- "A crossfit to chyba coś gejowskiego bo ze studentami prawa i weganizmem mi się kojarzy;)" - Przynajmniej nie zabieram głosu w sprawach o których nie mam pojęcia. --- "Przykład z mojego związku..." - Przykro, że masz mniej szczęścia ode mnie. Może szukasz pasji, zainteresowań u niewłaściwych kobiet?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 6

@hjhjkhjkhjkj Jak się związałeś z amebą, bo ci się spodobała wizualnie, to miej pretensje do samego siebie. Większość facetów również nie ma zainteresowań, albo mają mierne pod tytułem ,,sport'' (no bo poogląda parę meczy, siedząc na kanapie), motoryzacja (bo potrafi wymienić, jaki samochód mu się podoba i co w nim jest fajnego, czyli na dobrą sprawę niewiele się różni od laski, która interesuje się np. modą). Najpierw się z człowiekiem rozmawia, poznaje go a potem wchodzi w głębsze relacje. Jak spędza wolny czas, co robi po szkole/ pracy/ uczelni. Są osoby, dla których pasją są np. podróże i podróżują razem, jeździectwo itp. itd. Ja mam zainteresowania naukowe, ale nie rozpowiadam o tym na lewo i prawo, zeby kogoś nie przynudzać. Po prostu, a np. o książkach mogłabym gadać i gadać. Twoje zainteresowania dla kogoś też mogą być tragiczne i nudne (np. dla mnie nie są niczym ciekawym) i co? Obrazisz się?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hjhjhkhjkjh
+1 / 1

@RomekC w czym jedne zainteresowania są gorsze od 2 - otóż złożonością i obszernością tematu. (medycyna i chemia to ogrom informacji nie to co szydełkowanie, fitness, taniec) Byłem na studiach w klasie gdzie 90% dziewczyn było - i wszystkie puste, nudne, proste... Co do wypowiadania się na tematy o których się nie ma pojęcia również tego nie zrobiłem, rzuciłem tylko z czym dana czynność mi się kojarzy i z jaką grupą ja nie chcę być kojarzony poprzez dzielenie ów aktywności, wiem, jestem ignorant;) crossfit to tylko jeden ze sposobów osiągnięcia jednego konkretnego celu, dlatego to zrobiłem bo znam wiele innych dróg, może lepszych. Kobiety w moim otoczeniu były / są jakie są, dobrze że u Ciebie jest inaczej ale świata dalej to nie zmienia.
@lithium222 owszem obrażam się i już Cię nie lubię. Co do dziewczyny - wybrałem ją głównie za zachowanie i charakter / sposób bycia, (w ładnym opakowaniu oczywiście) oraz że była porządna, spokojna, wierna i się nie puszczała. To co piszesz o facetach też prawda, przyznaje - lecz dalej nie zmienia to prawdy o kobietach, (licytowanie się kto gorszy nic nie zmieni) ogólnie wniosek jeden: jakość ludzi upada i ich poziom ładnie odzwierciedlają historyjki z "trudnych spraw". Ja się interesuję praktycznie wszystkim i każdy temat mogę podjąć od wyspecjalizowanej nauki po najprostsze rzeczy w szczegółach których zwykli ludzie na ogól nawet nie dostrzegają. Więc wystarczy informacja czym 2 osoba się interesuje i temat do rozmowy się znajdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 6

@hjhjhkhjkjh Czyli wybrałeś do du**, a więc pretensje do siebie samego. Ciepłe kluchy, żeby się nie rzucały w oczy, były posłuszne i nikt nie odbił. Pójście na skróty, a potem lament, bo baba nie ma zainteresowań. To, że potrafisz rozmawiać na różne tematy, nie sprawia automatycznie, że się tym interesujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hjhjhjhjhjj
0 / 2

@lithium222 do nikogo nie mam i nie miałem pretensji jak wyżej możesz zauważyć i się nie żale. Nie nadinterpretuj informacji, staram się być obiektywny. Mało kto szuka pstrokatych, nieposłusznych, niewiernych, i co pierwszy lepszy janusz z wąsem odbije za pstryknięciem palca. To aż takie dziwne i złe?
"To, że potrafisz rozmawiać na różne tematy, nie sprawia automatycznie, że się tym interesujesz." oo to ciekawe, więc skąd wiedza by podjąć rozmowę pochodzi jak nie z zainteresowań, ze szkoły może?:) Nie jest tu mowa o ogólnikach i byle bełkocie a konkretnej informacji która wynika z zainteresowań, widocznie mylisz "rozmowę" z gadką-szmatką

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-2 / 6

@hjhjhjhjhjj Ja jak najbardziej odbieram Twoje komentarze, jako żalenie się ,,bo kobiety są takie i owakie'' ,,bo w mojej szkole były same nudne, puste''. No spoko, czyli spotykasz się z kimś i zaczynasz radzić o fizyce kwantowej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 2

@~hjhjhkhjkjh "w czym jedne zainteresowania są gorsze od 2 - otóż złożonością i obszernością tematu..." - Ja nie dzielę zainteresowań na lepsze i gorsze ze względu na złożoność i obszerność tematu. Zwłaszcza, że ja mogę się interesować np. chemią, ale ogarniać ją w 1%. A druga osoba interesuje się np. tańcem i ogarnia go w 20%. I jak tu porównać nasze zainteresowania. Już raczej dzielę na bardziej użyteczne i mniej. A także na pożyteczne i szkodliwe. --- "Co do dziewczyny - wybrałem ją głównie za zachowanie i charakter / sposób bycia, (w ładnym opakowaniu oczywiście) oraz że była porządna, spokojna, wierna i się nie puszczała." - Ja bym poszukał o ciekawych zainteresowaniach. --- "Ja się interesuję praktycznie wszystkim i każdy temat..." - Na każdy :-O Weźmy poruszony już crossfit. Co o nim wiesz? Trenowałeś? Skąd czerpiesz wiedzę na jego temat? Ja w żadnym razie nie podejmuję się rozmawiać o mechanice, elektryce, elektronice, pirotechnice, informatyce i budownictwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 października 2016 o 8:12

avatar ~hjhjhjhjhjhj
-1 / 1

@lithium222 To co ja poradzę że określenia "ten stół jest niecieski, ten kot jest włochaty, ten pijak jest głupi" odbierasz jako żale jak są w sprzeczności z twoim zdaniem? Nic nie poradzę, ty jedynie możesz o cenzurę pokrzyczeć. Spotykam się i rozmawia się o WSPÓLNYCH zainteresowaniach, zagranie typu; cześć jestę pszemek, powiedz dlaczego opanowanie kubita i komputer kwantowy zrewolucjonizuje moc obliczeniową komputerów odstraszy nawet tego kto jest w temacie.
@RomeC Jak dzielisz na użyteczne i mniej to i także na złożoność i obszerność - ponieważ chemia przyda Ci się na tysiąc sposobów w życiu codziennym, na 100stron mógłbym się rozpisać ale Ty tylko pomyśl i wyobraź sobie te możliwości, a teraz zrób to samo z tańcem;) "Ja bym poszukał o ciekawych zainteresowaniach" No tego zabrakło, ale ideałów nie ma... Ja też nie podejmuję się rozmów na tamte tematy bo nie ma rozmówców. Co wiem o crossficie? To co z śmiechów internetu oraz logiki, widocznie jest to jakieś nowomodne dostosowanie trybu życia i połączenia go z ćwiczeniami w określony zaplanowany sposób, jak np gotowy set jak ABSII czy 6 weidera na brzuch. Celem poprawy ogólnej zdrowia, sprawności i sylwetki. Zgadłem? Opłaciła się moja ignorancja czy nie bardzo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@~hjhjhjhjhjhj "chemia przyda Ci się na tysiąc sposobów w życiu codziennym..." - Chemia, fizyka i matematyka przydaje mi się głównie do tego aby dziecku tłumaczyć o co w tych przedmiotach chodzi. --- "...a teraz zrób to samo z tańcem;)" - Dzięki niemu można utrzymać dobrą sylwetkę. Można też bawić się z płcią przeciwną dając jej radość. --- "Co wiem o crossficie? [...] jak np gotowy set jak ABSII czy 6 weidera na brzuch. Celem poprawy ogólnej zdrowia, sprawności i sylwetki. Zgadłem? Opłaciła się moja ignorancja czy nie bardzo?" - Takiej odpowiedzi się spodziewałem. Wychodzi na to, że masz pojęcie o bardzo wielu rzeczach i rzeczywiście można z Tobą o nich porozmawiać. Niestety to pojęcie jest bardzo powierzchowne. Życzę Ci abyś w rozmowie nie trafił na kogoś kto rzeczywiście się interesuje tematem rozmowy ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2016 o 15:25

avatar ~hjhjhjhjhjhj
0 / 0

@RomekC dzięki chemii masz witaminy, minerały, zdrowie. Podstawę podstaw na której opiera się biologia określająca dokładniejsze mechanizmy. Na sportowo - węglowodany/ białko i kreatyna, dla odważniejszych i głupszych sterydy dadzą dobrą sylwetkę, chemia pozwoli poznać procesy chemiczne zachodzące w mięśniach, dzięki byle alkoholu tysiąckroć więcej osób na świecie bawi się z płcią przeciwną dając jej radość niż w tańcu, choć do dobrej zabawy nie trzeba ani tańca ani alkoholu. Kupisz sukienkę, biżuterię itd - powstało to dzięki chemii, nie interesuje Cię jak to powstało i jaki barwnik sukienki praktycznie kupić by nie był szkodliwy dla zdrowia, światłotrwały, maksymalnie odporny na czyszczenie i czas?. Nie ukrywałem jaki poziom mojej wiedzy jest o "crossficie" na samiuśkim początku, nie jestem wszechwiedzący, sprawia to wrażenie śmiecioinformacjii co naturalnie zniechęca. Zobacz na nordic walking też nowomodna a nikt, dosłownie nikt na ulicy tych kijków nie używa prawidłowo tylko wlecze jak dziad laskę i efektu się spodziewa bo zapłacił 100zł na 2 rurki. I bądźmy uczciwi, skoro ja nie rozmawiam o tematach o których 2 osoba nie ma pojęcia to działa to też w 2 stronę - w końcu równouprawnienie. Życz mi lepiej bym trafił o osoby mające pojęcie o temacie to się okazjonalnie dowiem ciekawostek, chociaż w ten temat raczej niechętnie się zagłębie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@hjhjhjhjhjhj "dzięki chemii masz witaminy, minerały, zdrowie..." - To samo mam nie mając pojęcia o chemii. --- "...dzięki byle alkoholu tysiąckroć więcej osób na świecie bawi się z płcią przeciwną dając jej radość niż w tańcu..." - To samo. Nie muszę wiedzieć, że alkohol etylowy to C2-H5-OH. --- "Kupisz sukienkę, biżuterię itd - powstało to dzięki chemii..." - Patrz wcześniej. --- "...nie interesuje Cię jak to powstało i jaki barwnik sukienki praktycznie kupić by nie był szkodliwy dla zdrowia, światłotrwały, maksymalnie odporny na czyszczenie i czas?..." - Tak samo może mnie interesować kto wykonał sukienkę? - Czy nie było to dziecko III-go świata zmuszane do pracy? Jakim transportem dotarła do mnie? W jaki sposób pośrednik rozlicza się z producentem? Jaka jest marża? Itd. Z sukienką wiąż się ogrom informacji - poprzez chemię, technologię, materiałoznawstwo, transport, ekonomię, finanse, itd. Te wszystkie informacje na pewno zrobią ze mnie bardziej świadomego użytkownika. Ale jaka będzie cena tego? Będę musiał się znać na wszystkim. Nie da się. Np. piszę teraz do Ciebie na laptopie HP. Nie wiem nawet jaki procesor jest w nim. Ile pamięci operacyjnej on ma. Jaki dysk. Itd. Mamy w firmie serwisanta od IT. Wszystkim związanym z komputerami, laptopami, serwerem, itd. on się zajmuje. Czy jestem przez to gorszym użytkownikiem? Pewnie tak. Gdybym nawet znał się więcej na sprzęcie IT i tak nie mógłbym wykonywać jego pracy. To jest jego działka i on bierze za nią odpowiedzialność i pieniądze. --- Do czego zmierzam? Jestem za wąską specjalizacją. Staram się być jak najlepszy w tym co robię a o wielu ciekawych rzeczach nie mam pojęcia i mnie to nie martwi. --- A wracając to początku naszego wątku, uważam podobnie jak Ty, że ludzie powinni mieć zainteresowania, pasje. Tacy ludzie są ciekawsi. Istnieje wiele kobiet, które niczym się nie interesują. Albo interesują się modą. Istnieje także wiele facetów, którzy mają bardzo ograniczone zainteresowania. Np. piłka nożna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hjhjhjhj
+1 / 1

@RomekC "To samo mam nie mając pojęcia o chemii" --- jak chodzi o jedzenie to nie, nie masz, wtedy jesz wszystko cokolwiek "w misce" jak mom, gmo i chemiczne parówki bezmięsne. Byle by miało kcal. Dalej nawiązując do reszty punktów na raz - Wszystko co "masz" możesz mieć, i to nie interesując się dosłownie niczym, a płacąc pieniądze by to otrzymać, tylko nie wiem co z tego argumentu wynika... Później sam temat sukienki rozkładasz na prawie wszystkie czynniki pierwsze, tak samo, i co z tego jak możesz mieć sukienkę nie interesując się tym:) Chyba jednak poszło w "porównanie wartość zainteresowań" bo odczułem jakby próbę umniejszenia takiej wiedzy. Jak wszyscy stracą wiedzę jak tworzyć c2h5oh to nie będziesz tego miał, a sporo umrze lub oślepnie próbując odtworzyć proces produkcji. Tako teoretyzuje:) Tańczyć też można nie interesując się tym, "tańczyć każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej"
Pewnie że nie da się znać na wszystkim, z reguły "człowiek od wszystkiego jest do niczego", pomysł specjalizacji wąskiej jak najbardziej na plus - chcesz mieć pracę i pieniądze, to rób coś skomplikowanego, to czego inni robić nie potrafią. Wszystko mogą zrobić i wykonać inni ale sama wiedza ma wartość, będziesz wiedział czy Ci nie oszukają, prawidłowo wykonają swoje zadanie, usługa jest sensownie wyceniona, czy da się to zrobić lepiej. Jakiekolwiek pojęcie o czymś choćby ogólne, nie jest niczym złym. To do czego zmierzasz to nie skomentuję, zgadzam się i żadnej nieprawdy się nie dopatrzyłem:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@~hjhjkhjkhjkj :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@hjhjhjhjhjhj Logiczne, że jak ,siedzisz w danej działce'' cos jest dla ciebie fascynujące to o tym możesz więcej powiedzieć, bo się na tym znasz. ale nie oczekuj od całego świata, że również będzie coś wiedział na ten temat! Twoje zainteresowania nie są pępkiem świata i dla kogoś mogą być po prostu nudne. Dla mnie elektronika/ komputery były, są i będą nudne. Ograniczam korzystanie do wyszukiwania informacji, korzystania z Ofiice i Statistici. Mam komuś opowiadać o wpływie bioaktywnych cząsteczek żywności np. kwercetyny na ekspresję określonych genów DNA i na stabilność genomu? Dlaczego? Jeżeli kogoś to intetesuje owszem, ale po co mam kogoś zanudzać? Po co się wymądrzać? Czasem warto i porozmawiać o rzeczach zwykłych o pierdołach, a nie jak to mój kumpel powtarzał ,,po robocie ciągle gadacie o robocie''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hjhjhjhjhjhjhjh
+1 / 1

@lithium222
Już za bardzo zboczyliśmy z tematu - problem był o bardzo wąskich wręcz często zerowych zainteresowaniach kobiet, (później dodałem że jakość mężczyzn także zaczęła schodzić na psy) a nie o oczekiwaniu od nich wszystkiego czym ja się interesuje... Feministki lubią przechodzić od skrajności w skrajność.
"Twoje zainteresowania nie są pępkiem świata i dla kogoś mogą być po prostu nudne" ojeju ale ja już nie mogę powiedzieć tego w stronę kobiet bo będę mizoginem i stulejką? Twoja sprawa co nudne i nieprzydatne, zainteresuj się bardziej angielskim bo albo pakiet office i statystykę(?) źle zapisałaś (tylko zgaduję o co chodziło, a "researchu" mi się robić nie chce). Masz komuś opowiadać o bioaktywnych cząsteczkach żywności jeżeli oboje dzielicie zainteresowania w związku z tym, czemu nie?
Po co się wymądrzać... teraz dożyliśmy takich czasów co same posiadanie wiedzy to wymądrzanie się i trzeba udawać głupka by nie odstawać i być lubianym. Jak kiedyś się "wymądrzałem" tylko na temat wartościowych rzeczy (bo ciekawostek i różności o świecie też nie chciała słuchać, po co mózg zapychać) dla ułatwienia dziewczynie życia, z troską o nią typu - kup telewizor o takich parametrach to będzie lepszy na oczy i ładniejszy obraz miał, kupię Ci (bezpiecznie) komórkę przez neta bo przepłacisz ogromnie w sklepie, zrób mały przewiew bo cieknie z zaparowanych okien od wilgoci i to szkodliwe na multum sposobów, nie wąchaj oparów acetonu z umalowanych paznokci bo to kancerogenne itp itd to miała mi to za złe, bo przy mnie czuła się "taka malutka" i robiła po swojemu np tel kupiła 2-3 razy droższy i o parametrach fatalnych. Ja miałem ponosić konsekwencję jej braku wiedzy, dobrze że podczas okresu mnie nożem nie cięła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
-1 / 3

@~hjhjhjhjhjhjhjh Nie wiem co lubią feministki, myślę, że powinieneś zapytać jakiejś. Jest w Tobie w tym momencie ogrom hipokryzji, bo z jednej strony ,,ciśniesz'' od jakiś feministek, a może sam popełniasz jeden podstawowy błąd? Kobietę, która ma własne zdanie i otwarcie mówi o swoich zainteresowaniach odrzucasz określając feministkami, a interesujesz się ,,słodkimi, ładnymi kotkami''', które właśnie: są ładnym, słodkimi, nic poza tym. Czasem to my wybieramy beznadziejnie. Dobrze napisałam, bo dla upewnienia sprawdziłam jak się piszę (chodziło mi o konkretny program, nie same obliczenia statystyczne). A o mój angielski nie musisz się martwić, dogaduję się z obcokrajowcami, a chyba o to w życiu chodzi? :D Jeżeli dzielimy to tak, ale moim zdaniem należy oddzielać robotę od życia. I czasem porozmawiać o pierdołach i o życiu. A nie wychodzisz z labu idziesz gdzieś niby odpocząć do pubu, a tu ludzie w kółko wałkują ,,jak rozdzielałeś te makrocząsteczki, bo mi coś przez kolumnę nie idzie'' i.. tyle. Nic poza tym, zero życia. Znam ludzi, którzy udają mądrych chociaż nimi nie są. Głoszą jakieś dziwne teorie, uważają, że mają niesamowite zainteresowania, a wszyscy w około są głupi. Zapominają tylko, że coś interesuje ich, kogoś nie. Bycie mądrym a bycie po prostu przemądrzałym to dwie różne rzeczy. Znam ludzi niesamowicie mądrych i inteligentnych o ogromnej wiedzy, a przy tym skromnych i nie szastających wiedzą na lewo i prawo.____________Pisanie frazesów typu ,,wszystkie kobiety'' dobrze o tobie nie świadczy niestety. Nie jestem lesbijką, po co mam coś kupować jakiejś dziewczynie? :D Chłopie jak kupowałam telefon, to sama przegrzebałam strony, poczytałam opinię, pointeresowałam się co i jak. Potem zapytałam kilku ,,siedzących w temacie'', Ogarnęłam najtańszą ofertę (i bezpieczną, ubezpieczoną) i cieszę się obecnie dobrym telefonem, w niskiej (jak na te parametry cenie), a koledzy w szoku, że ,,baba potrafi'' i nie patrzy tylko ,,byle ładne''. Tak samo zrobiłam kupując komputer. Nie można udawać upośledzonej. Każdy ma prawo czegoś nie wiedzieć, czegoś nie rozumieć. Jak ja wiem coś więcej, a ktoś ma z czymś problem, to mu to grzecznie wyjaśniam. Jak ja nie rozumiałam działania pewnych podzespołów, to się pytałam ,,chłopie tłumacz''. Najpierw traktujecie drugą osobę jak sierotę, a potem się dziwicie, że sierotą jest. Nie potrafi? Chce? To się nauczy. Jak mawia moja profesorka ,,nikt się z umiejętnością (wstaw dowolne) nie urodził. Zatem Twoja wina, żeś sierotę wybrał. Jak masz wilgoć w pokoju to się pasuje zainteresować ,,dlaczego''. Rozwój grzybów jest niebezpieczny dla organizmu, a wilgoć temu sprzyja. U mnie pomogły odwilżacze. Wietrzenie nic nie daje, bo zaraz masz ,,przygodę na nowo''. Aceton nie jest taki straszny, są gorsze rzeczy. Praktycznie cały czas pracuję z odczynnikami chemicznymi. Poza tym nie każdy lakier ma aceton, niektóre mają nieco inny skład.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2016 o 23:19

avatar ~Vletes
0 / 0

To tak jak z tym jednym kolesiem, który przejechał rowerem pół świata, a tenże rower skradziono mu dopiero w Polsce. Wszyscy jesteśmy złodziejami. A nie, czekaj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mojbardzooryginalnynick
+2 / 4

@BlueAlien Ty chyba trollujesz. Czemu wierzysz w takie stereotypy? Ze mezczyzna to zwierze, ze tylko tlamsza, zabijaja i gwalca koniety, dlaczego? Skad wzielas teorie, ze faceci twierdza, ze kobiety sa mniej inteligentne czy ze gorsze od mezczyzn? Rownouprawnienie spoleczne jak i prawne jest juz od dawna. A moze ty po prostu generalizujesz? Moze spotkalas kilku seksistowskich mezczyzn i juz uwazasz, ze faceci sa ble, ze faceci to, ze faceci tamto? Nie wiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-3 / 5

poczytaj komentarze facetów na demotach tudzież poogladaj demoty o kobietach, to sie dowiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BlackRipley
+1 / 5

@BlueAlien "Zdaniem sędziów, kobiety które stoją na czele zorganizowanych przestępczych grup, charakteryzują się dużo większym niż w przypadku mężczyzn - przestępców, stopniem okrucieństwa. Często są one sprawczyniami bestialskich i agresywnych czynów, są zdecydowanie bardziej bezlitosne." - ach te delikatne kobietki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EsAmo
0 / 0

Kiedy jesteś sfrustrowany i do tego nie żyjesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
-1 / 1

Klasyczny przykład selekcji naturalnej. Osobniki ze skłonnością do zachowań irracjonalnych i niebezpiecznych, giną zanim zdążą powielić swoje geny. Przyroda działa tak od miliardów lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem