Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
122 136
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Nobody1984
+4 / 6

Rozumiem ze kotek dostał medal pośmiertny... Bo raczej 4 pitbulle VS kot , nawet zjeżony i wściekły to z koteczka zostanie jedynie trochę futerka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+13 / 17

Z właścicielami psów jest jak z lewakami, którzy bronią muzułmanów. Najpierw mówią nie on nie gryzie zawsze jest spokojny, po czym słyszymy że jakiś zagryzł to dziecko to inwalidę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
0 / 8

@Dragoo psy normalnie nie atakuja ludzi. Jesli tak sie dzieje, to najpewniej albo z wyglodzenia (co jest w pewnym sensie normalne) albo poniewaz doswiadczaly wczesniej przemocy ze strony ludzi. A poza tym i tak nie sadze, ze historia zmyslona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dociekliwy
-1 / 1

@Jeremi978 Byli już ludzie, którzy myśleli podobnie do ciebie (celowo z dużej litery). Zbudowane przez nich obozy "dla tych, których nie szkoda" do dzisiaj stoją jako ostrzeżenie dla potomnych. Tak swoją drogą Stephen Hawking jest inwalidą, a zarazem jednym z najinteligentniejszych ludzi na świecie, a ty co, dalej siedzisz w piwnicy u rodziców?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dociekliwy
-1 / 1

@Jeremi978 Czy ty w ogóle zdajesz sobie sprawę, co proponujesz? Eugenika nie bez powodu jest uważana z jedną z największych zbrodni w dziejach ludzkości. Likwidowanie ze społeczeństwa jednostek gorzej przystosowanych jest jedną z cech systemów totalitarnych. Zacznie się od niepełnosprawnych, potem osoby, np. których IQ jest niższe niż 100 punktów. Następnie osoby, z którymi się nie zgadzamy. Radzę ci przeczytać "Nowy, wspaniały świat" Huxleya, może to trochę otworzy ci oczy. Rozwiązanie, które proponujesz stoi w sprzeczności z całą naszą cywilizacją, w której podstawowym prawem każdego człowieka jest prawo do życia. Poza tym nie wiem, czy wiesz, ale osoby z zespołem Downa nie mają dzieci. Każdy człowiek, obojętnie w jakim stadium rozwoju, chory czy zdrowy zasługuje, by żyć i ma prawo do ochrony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
0 / 2

@dociekliwy A jakbyś nie zauważył, nasza cywilizacja wymiera, więc chyba nie jest dobrą cywilizacją? A chyba nie masz IQ poniżej 100, to się nie boisz. Hmm? Każdy człowiek zasługuje na życie. Spoko. Tylko kto i za co będzie się tymi ludźmi opiekował? Bo ja to czarno widzę. Ja chcę świata ludzi pięknych, mądrych, zdrowych. Bo chyba każdy taki chce być? Jakoś nikt nie marzy o byciu chorym. To byłby dobry świat. Gdyby zastosować eugenikę, po dłuższym czasie ludzie byliby mądrzejsi, a jeśli byliby mądrzejsi, to nie dawaliby sobą manipulować i rządzący musieliby się z nimi liczyć. Ale świat pełen ludzi pięknych, mądrych, zdrowych nie podoba się władzy i kościołowi. Bo takimi nie jest już łatwo rządzić. To właśnie dla biednych, chorych, głupich skierowana jest obrzydliwa religia chrześcijańska, nastawiona na kasę. Bo takim łatwiej wmówić głupoty jak np. bóg. I o wiele łatwiej ich wyzyskiwać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2017 o 10:54

D dociekliwy
0 / 2

@Jeremi978 Zgoda na eugenikę, a więc mordowanie ludzi, tylko dlatego, że nie odpowiadają przyjętym przez nas standardom prowadzi prostą drogą do totalitaryzmu i tyranii. Byłoby to zaprzeczenie wszelkiej istniejącej moralności. Co jeśli uznałbym, że głoszenie przez ciebie takich poglądów jest oznaką choroby psychicznej? Czy w takim wypadku mogę cię zabić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dociekliwy
0 / 0

@Jeremi978 Pomijając już element moralności twojego planu, byłby on nieskuteczny. Naukowcy już dawno dowiedli, że eliminacja ze społeczeństwa wadliwych genów nie doprowadzi do ich zaniknięcia. Człowieku wystarczy sięgnąć choćby do wikipedii, nie wymagam od ciebie studiowania podręczników z genetyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
0 / 2

@dociekliwy. Nie czytasz mnie ze zrozumieniem. Nikt tu nie mówił o mordowaniu. Mordowanie to eugenika negatywna. Wystarczy zajrzeć do internetu! ;P Może Ty masz jakieś zapędy do mordu, tylko je ukrywasz. Hmmm? Powiedziałem o posiadaniu mniej dzieci przez jednostki chore, a więcej przez zdrowe. Noo jasne, że usuwanie chorych jednostek nie sprawi, że wadliwe geny znikną. Dlatego powiedziałem o aborcji i in vitro. To jest rozwiązanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2017 o 10:58

D dociekliwy
0 / 2

@Jeremi978 Każdy człowiek ma również prawo posiadać dzieci i jeśli nie krzywdzi ich nikt nie ma prawo mu ich odebrać. Aborcja również jest zabiciem żywego ludzkiego organizmu, zaś in vitro jest potwornie nieskuteczne i wiąże się ze wzrostem ryzyka występowania wad genetycznych. Choroby genetyczne najczęściej powodowane są przez geny recesywne, więc do momentu powstania płodu nie można mieć pewności, że dwóch zdrowych rodziców pocznie zdrowe dziecko. Zabicie zaś dziecka to morderstwo obojętnie jak to nazwiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
0 / 2

@dociekliwy A proszę Cię bardzo! Tylko się nie zdziw, że kiedyś Europa wymrze albo stoczy się w kryzysie. Im mniej chorych czy inwalidów, tym lepiej dla naszego państwa. A płód to nie dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dociekliwy
0 / 0

@Jeremi978 "Zarodek jest człowiekiem, bo jeśli nie, to czym jest? Nie jest jedynie tkanką ludzką, bo jeśli tak, to czyją? – zauważył podczas konferencji naukowej w Polskiej Akademii Nauk prof. Andrzej Legocki z Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN." Taki krótki cytat dla ciebie. Wolałbym, żeby nasza cywilizacja upadła, niż żeby miałaby być budowana na śmierci i cierpieniu niewinnych ludzi. Niemcy próbowali eliminować słabe jednostki ze społeczeństwa, ale nie przyniosło to efektów. Eugenika jest równie nieskuteczna, co niemoralna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
0 / 2

@dociekliwy Moralność to wymysł ludzi z moralnością niewolniczą, żeby ograniczać tłum i ludzi z moralnością panów. Polecam poczytać Nietzsche. Ja za to mam nadzieję, że kiedyś będę żył w takim, normalnym świecie, prowadzącym do rozwoju cywilizacji, bez chrześcijaństwa i lewactwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dociekliwy
0 / 0

@Jeremi978 Chrześcijaństwo blokujące rozwój? Nie wiem, czy to pojmiesz, ale epoką, w której dokonano najwięcej odkryć, epoką najintensywniejszego rozwoju było średniowiecze. Moralność niewolników, moralność panów, Nietzsche? Dokładnie to samo mówili naziści, oni też wykorzystywali filozofię Nietzschego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
-1 / 1

@dociekliwy Noo popatrz Pan! Ale szok. A ja myślałem, że najwięcej wynalazków i odkryć było w starożytności. Chrześcijaństwo blokuje rozwój, choćby podając przykład ludzi których palono na stosach za inne poglądy, np. za teorię heliocentryczną. A poza tym, chrześcijaństwo jak większość religii jest źródłem wojny. Tylko, że naziści wypaczyli tą filozofię. Nietzsche uważał, że człowiek bez względu na to jakiej jest narodowości, jeżeli ma określoną moralność, np. znajduje w sobie wolę mocy każącą mu dokonywać wielkich odkryć, prowadzić narody (jak np. Napoleon) itp. wtedy jest człowiekiem, z moralnością panów. Natomiast naziści wymyślili sobie, że byle bezdomny czy pijak ma moralność panów, bo jest Niemcem. Moim zdaniem, Nietzsche gdyby zobaczył co z jego filozofią robi Hitler, to by się przewrócił. Poza tym, Nietzsche mówił, że Niemcy są czynnikiem który w barbarzyński sposób niszczy kulturę i się tym delikatnie mówiąc brzydził. Więc argument nie trafiony. A swoją drogą, Ku Klux Klan też są chrześcijanami i mają fundamenty chrześcijańskie, a chyba nie jesteś z KKK? Szach mat. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dociekliwy
0 / 0

@Jeremi978 Ku Klux Klan mordował również księży katolickich. Możesz mnie oświecić, kogo spalono na stosie za teorię heliocentryczną? Nie jest ważne jak zdefiniujemy tę twoją rasę panów, kim by ktoś nie był nie ma prawa mordować innych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
-1 / 1

@dociekliwy Choćby Giordano Bruno. Chociaż nie akurat za teorię heliocentryczną, ale został spalony bo miał inne poglądy. W imię chrześcijaństwa zginęło o wiele więcej ludzi, niż przez nazizm. Choćby holokaust i zniszczenie kultury Indian. Albo zniszczenie kultury Słowian. Wobec tego chrześcijaństwo, podobnie jak nazizm jest ideologią zbrodniczą, i moim zdaniem powinno zostać zdelegalizowane, a przez lata grabione przez czarnych własności trafić w ręce ludu, którego bezczelnie okradali. Powiem Ci ciekawostkę. Wiesz co to jest kazirodztwo? A wiesz dlaczego jest zakazane przez naszą kulturę? Bo z kazirodztwa rodziły się chore dzieci, a takich nasze społeczeństwo nie chciało! Ta dam! Więc w pewnym sensie popierasz eugenikę, a eugenika jest częścią naszej kultury. Noo skoro według najnowszych badań kobieta po 40 roku życia ma podobne prawdopodobieństwo urodzenia chorego dziecka, co prawdopodobieństwo urodzenia chorego dziecka w wyniku kazirodztwa, a kazirodztwo jest nielegalne, to zakażmy również rodzenia dzieci kobietom po 40 roku życia. Żebyś mnie źle nie zrozumiał, ja w żadnym wypadku nie popieram zboczeństw, brzydzę się nimi, chcę tylko znaleźć jakiś sens w prawie i spójność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dociekliwy
0 / 0

@Jeremi978 Naprawdę oskarżasz chrześcijaństwo o holokaust? Biskupi sprzeciwiali się rzezi Indian, dokonali tego konkwistadorzy, ponieważ uważali, że Indianie są gorsi od nich. Nie było zniszczenia kultury Słowian, ani Indian, po prostu cywilizacja słabsza została wyparta przez lepszą i silniejszą. Kazirodztwo jest zakazane również dlatego, że jest to zboczenie, a nie tylko z powodu wzrostu ryzyka zachorowań. Dowodem na to jest to, że było zakazane, zanim ludzie poznali genetykę i statystykę. Co do czarnoskórych, to chyba powinieneś popierać ich okradanie, przecież okradały ich jednostki lepsze według ciebie, lepiej przystosowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
0 / 0

@dociekliwy Tak tak, biskupi sprzeciwiali się rzezi, a Hitler nie wiedział o holokauście! A jak już jesteśmy przy pewnym panu z wąsikiem, to katolicy go popierali. Księża go popierali. A nawet esesmani przysięgali kończąc: "Tak mi dopomóż bóg!". Wiesz dobrze, że miałem na myśli księży, a nie murzynów. A może pukanie kobiety po 40 jest zboczeniem? Bo wg mnie to kto normalny chce taką starą? Noo i dochodzimy przynajmniej do zgody. Żeby czasem silniejsza cywilizacja z eugeniką nie wyparła obecnej cywilizacji. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dociekliwy
0 / 0

@Jeremi978 Przedstaw mi dowód na to, że KK popierał rzeź Indian. Co do popierania Hitlera przez katolików to z czego to wnioskujesz? Obóz Dachau dla księży? Czy może z tego, że NSDAP przegrało tylko w katolickiej Bawarii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
0 / 0

http://s1.dmcdn.net/LrbA/1280x720-HI1.jpg
A pokaż mi dowód, że Hitler wiedział o holokauście. Na pewno popierali, bo kościół zawsze był łasy na kasę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2017 o 12:26

avatar mrajska
0 / 0

Może chciały sie pobawic, a tu odrazu w łeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2017 o 8:31

avatar ~ed_wood
+2 / 2

@mrajska dokładnie... z opisu wynika, że to babcia zaatakowała psy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alienapacz
+2 / 2

Pewnie był to kot w butach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JustTheDud
+6 / 8

Coś tej historii brakuje... Autor po prostu pominął ważne szczegóły i fakty!

Psów było szesnaście, chorych na wściekliznę i AIDS owczarków NIEMIECKICH! 117-latka właśnie przesadzała niewiele młodszą jabłonkę, gdy ta zorganizowana sfora wtargnęła na jej posesję. Z głupim wyrazem pyska psy patrzyły na sparaliżowaną staruszkę na wózku, z marną emeryturą, do której wnuki nie przychodziły, bo się wstydziły, a dzieci umarły. Złe psy postanowiły zaatakować biedną staruszkę, ale honorowo, bo pojedynczo. Babcia ostatnim paralitycznym ruchem ręki pieprznęła szpadlem pierwszego psa w łeb, na następne nie miała jednak many. Wtedy do akcji wkroczył komisarz Puk, który był kotem staruszki. Na przednich łapach miał dziesięć pazurów, a każdym z nich poderżnął tętnicę szyjną dziesięciu złowieszczych psin. Kolejne pięć psów zaczęło uciekać, ale dogoniła ich staruszka i zabiła pod kołami wózka inwalidzkiego.
Właścicielce psów było bardzo głupio, bo zazwyczaj w jej domu nie ma wybitych okien, gdy szesnaście psów bawi się razem. Jak się okazało, właścicielka była neonazistką, a psy należały do HitlerDogen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sila1989
0 / 2

z tyłu jeszcze smok je osłaniał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jeremi978
-4 / 4

Trele morele. A skąd wiecie, że było jak napisane? Albo, że to nie jest zmyślone? Hm...? Ja znam sporo głupich starych ludzi i nie zdziwiłbym się, gdyby to starucha pierwsza ciepła tego psa w łeb, a później zmieniła tą historię, że to ona była zaatakowana. Mnie pogryzł w życiu tylko jeden pies. Jak byłem mały i chciałem go pogłaskać. I właśnie miał złe przeżycia z ludźmi. Nigdy więcej żaden pies nie zrobił mi krzywdy. Pewnego razu siedziałem spokojnie w parku, aż tu jak spod ziemi wyrósł przede mną owczarek niemiecki. Skoczył na mnie. Dał łapki mniej więcej tam, gdzie są dołki strzeleckie. Odruchowo zasłoniłem podbródkiem szyję. Nie wiedziałem co zrobić. I wiecie co się stało? Agresywny pies wziął i polizał mnie po mordzie, a potem pobiegł dalej. Tak się bałem, a on tylko chciał się przywitać. Innym razem podbiegł do mnie ogromny amstaf. Stałem jak sparaliżowany, podbródek zasłaniał szyję. Psina tylko mnie obwąchała, polizała po ręce i poszła sobie. Nie popieram puszczania psów luzem, ale mi krzywdy nie zrobiły. I uważam, że ludzie sporo wyolbrzymiają. Jasne, że takie przypadki się zdarzają, ale nie każdy duży pies to morderca. A jak mam być szczery, to właśnie małe kundle z mojego doświadczenia są najbardziej agresywne i zawzięte. Ogólnie to psy mnie lubią. Odwrotnie z kotami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2017 o 8:26

avatar Jeremi978
-3 / 3

@mooz O wiele więcej chodzi po ulicy niebezpiecznych ludzi. I jakoś ich nie zabijamy. Przypomnij sobie czasy pierwszej wojny światowej, kiedy to jednego dnia po obu stronach konfliktu mogły zginąć dziesiątki tysięcy ludzi. Spróbuj wyliczyć, ilu ludzi ginie zabitych przez innych ludzi, choćby w wojnach albo przez bandytów. A potem policz, ilu ludzi ginie przez agresywne psy. Wychodzi na to, że to ludzi powinieneś się bać, a nie agresywnych psów. Osobiście sądzę, że gdy zagryza pies, jest to inne morderstwo niż gdy zabija człowiek. Bo pies to tylko zwierze, z inteligencją 3-4 latka. A co innego o wiele inteligentniejszy dorosły człowiek. Po kimś inteligentniejszym i cywilizowanym spodziewałbym się określonych zachowań. Co innego pies. Ja bym dawał śmiertelny zastrzyk w d...pę każdemu mordercy, bez względu na to jakiego jest gatunku. I nie, nie równam ludzi ze zwierzętami, chociaż człowiek to też zwierzę. Uważam, że człowiek powinien być lepszy, a nie jest. Oczywiście wyjątek to np. działanie w samoobronie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grescio
+1 / 1

"Przecież on nie gryzie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lorrrddd
+2 / 2

Choć trudno w to uwierzyć, to doprowadzony do furii kot potrafi w 10 sekund zrobić krwawą PAPKĘ z pyska każdego, nawet bardzo groźnego i ciężkiego psa! Sekret tkwi w szybkości i nieprzewidywalności mega szybkich masakrująco - tnących kocich łap.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~frankieKiller
0 / 2

Jakby nie patrzeć, wszystkie 4 do uśpienia a właścicielce należy się za to słona kara. Ludzie giną przez takie psy i mnie osobiście nie obchodzi czy byłoby wybite okno, takie zwierzęta się usypia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czyngisczanskuhwysyny
+1 / 1

jakby zaatakowały ją cztery pitbule to by leżała w pięciu miejscach jednocześnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem