Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
151 314
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N niebieskipompon
+10 / 54

Ale że co... bo nie bardzo rozumiem ? ktoś im śpiewać zabronił? Mają czas i chęci to wychodzą , śpiewają , manifestują ... Nie zamykajmy seniorów w domach ,ruch to zdrowie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antylewakantylewak
+16 / 32

Ale jak mają żyć za marne 2000zł na miesiąc rzekł mazguła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AVictor
+12 / 20

Czemu nikt nie protestował jak w 1993 rząd Olszewskiego upadł bo chciał wprowadzić ustawy odsuwające agentów SB z rządu i instytucji rządowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 20:05

avatar survive
+4 / 4

@AVictor bo nie było nikogo kto by namawiał do protestów czy nawet je organizował, najemni obrońcy demokracji zbudowanej na układzikach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fumanchu
+10 / 38

Armatki wodne na ten upal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Poyson
+15 / 23

Bez przesady, niech se krzyczą i tupią, przecież im tylko o to chodzi żeby potraktowano ich armatkami lub pałkami, wtedy dopiero będą mieli męczenników, ofiary dyktatury pisu które uczynią swoimi autorytetami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+43 / 101

Kochanemu sądownictwu rodem z PRLu pali się grunt pod nogami, a pożyteczni idioci manifestują, choć sami do końca nie wiedzą w jakiej sprawie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 14:24

H HarryLepper
+4 / 50

@Ashardon Średnia wieku polskich sędziów wynosi 38 lat. Policz, ile mieli lat w 1989.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+12 / 36

@HarryLepper System sądownictwa nie został praktycznie w ogóle ruszony po tzw. "transformacji". Nie chodzi o konkretne osoby, ale o system sądownictwa jako taki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HarryLepper
+8 / 40

@Ashardon W 1990 wymieniono 60% składu sędziów. Google nie boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+8 / 26

@HarryLepper Proszę Cię, to zwykła farsa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+11 / 33

@antypacan Dlaczego miałyby zostać ruszone, skoro nie potrzeba bystrości Sherlocka Holmesa by zdać sobie sprawę, jak bardzo stary układ boi się nadchodzących zmian?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+7 / 17

@antypacan Byłem kiedyś pożytecznym idiotą, albo jak wolisz - tępakiem, bo zmarnowałem dwukrotnie swój głos w wyborach oddając go na PO. Dałem się wkręcić w tę medialną chucpę, że Polska stanie się wreszcie normalnym krajem. Czekałem k***a długie 8 lat, żeby na końcu być świadkiem afery podsłuchowej, gdzie minister w rządzie mojego kraju powiedział wprost, że Polska istnieje już wyłącznie na papierze. Kim trzeba być, żeby po takich wydarzeniach nadal popierać takich ludzi i wierzyć, że chcą dobrze dla Polski?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+6 / 12

@Ashardon jeśli uważasz, że upartyjnienie to odpowiedni przejaw walki z komunizmem, to nie dziw się potem, że ludzie nie będą traktować twych wypowiedzi poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rikross
-1 / 9

@Ashardon Pytanie: Po zmianie w KRS, państwo postanowi wybudować pomnik, kościół, czy coś innego na twojej działce, zabierze ci ją. Do jakiego sądu pójdziesz? Czy może będziesz po prostu cieszył się, że władza postanowiła coś zrobić z twoją własnością, tak jak teraz jesteś zadowolony ze zmiany?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KL89
+1 / 1

@HarryLepper "Średnia wieku polskich sędziów wynosi 38 lat". Średnio to człowiek i pies mają po 3 nogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pan_x
0 / 2

@Ashardon Dupa tam. Fakt, że sądy trzeba odkurzyć, ale PIS kładzie tylko nowe dywany ze swoim logiem, pod którymi i tak będzie brud.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marecki384
+1 / 1

@Ashardon Ile w tym pisie ci płacą za komenty???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamcza
-2 / 44

Tłum ? te 1000 osób autor demota nazywa tłumem nie rozwalaj mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dotqa
+3 / 39

To cudowne, jak 50 tys. baranów protestuje w imieniu kasty, która jest bezkarna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xylar
0 / 12

@Dotqa Jeszcze bardziej "cudowne" jak ktoś rozpowszechnia tę smieszną informację o 50 tysiącach osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+2 / 2

@Dotqa nie chodzi o to, żeby nie reformować sądownictwa. Problem dzisiejszego sądownictwa główny jest taki, że jest za bardzo upolitycznione. Przykład afer w Warszawie. Rozwiązanie PiS? Upolitycznić je jeszcze bardziej. Komunistów w sądach już nie ma, więc argument o dekomunizacji jest z tyłka wzięty. Większość wywalono w 89, ci co zostali sami wymarli. Natomiast w PiS komunistów, w tym prokuratorów ścigających opozycję trochę się uchowało. Przecież jeden z autorów projektu zmian jest komunistowskim prokuratorem, który stracił stołek w takcie dekomunizacji! I tak, zmiany są potrzebne, ale kierunek zmian jaki proponuje PiS to pogłębienie patologii. Zresztą patrząc na to co stało się z TVP ciężko uwierzyć mi, że tutaj będzie inaczej. Też miała być obiektywna i niezależna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tellchar
-1 / 3

@Dotqa @overconscious - ustawa wprowadzona przez PiS zmienia tylko tyle, że sędziowie będą odpowiedzialni przed Ziobro. Nadal będą przewały, tyle tylko że zamiast bogaczy powiązanych z PO i SLD przewały będą robić ludzie powiązani z PiS. A dla przeciętnego obywatela nic się nie zmieni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadzio132
+17 / 39

Ciekaw jestem, czy oni w ogóle wiedzą przeciwko czemu protestują? Zwykle to tak wygląda, że jak spytasz KODowca, o co mu chodzi to albo zacznie pluć na Kaczyńskiego (nie merytorycznie, tylko w stylu, że taki to on głupi ciul nie jest) albo zacznie pluć na Ciebie, bo nagle jesteś przeciwko demokracji. Zmiana w naszym sądownictwie jest moim zdaniem konieczna, bo nasze sądownictwo jest, nie oszukujmy się, lekko do dupy. Może akurat nie taka żeby jedna partia wybierała tych sędziów, ale jest konieczna. Szczerze mówiąc ta opcja, że 2/3 posłów wybiera jest chyba najbardziej sensowna z tych, które padły, ale na to niestety nikt się nie zgodzi, bo nikomu to nie pasuje. Swoją drogą, kiedyś miałem takiego nauczyciela w szkole, który powiedział, że dobry kompromis to taki, w którym żadna strona nie jest zadowolona, więc w myśl tego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 14:30

avatar agronomista
+1 / 5

@sadzio132 Mamy takie przysłowie. "wpaść z deszczu pod rynnę" i ono idealnie oddaje tą całą reformę. Zmiany personalne to nie jest odpowiedź na nic. Sądy działały i działać będą wedle prawa ustanowionego przez sejm i to złe prawo dające się interpretować na setki różnych sposobów jest problemem. Przebieg spraw sądowych nie ulegnie zmianom, a jedynie istnieje niebezpieczeństwo tendencyjnych wyroków w razie konfliktu z administracją rządową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadzio132
-1 / 3

@antypacan Jakby tak prześledzić historię to Polska wcale źle na dyktaturze nie wychodziła. Poza tym mówiąc o tym, że u nas nagle ma być dyktatura gadasz dokładnie jak ci, którzy nie wiedzą po co są pod sejmem. Inna sprawa, że raczej dyktatury u nas w tej chwili nie będzie. @agronomista Dlaczego zmiany personalne są złe? Od czegoś trzeba zacząć - inna osoba to inne spojrzenie być może trafne. Choć nie da się nie zgodzić z tym, że to będzie takie wpadnięcie z deszczu pod rynnę, bo wszystko, co u nas robione przez polityków jest z reguły złe. Niestety, czwartego wyjścia w tej chwili nie zaproponował nikt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 17:54

avatar agronomista
0 / 4

@overconscious to i tak Ci się nic nie zmieni. Liczba sędziów i tak jest ograniczona. Więc ministerstwo wymieni tylko ich tam gdzie samo potrzebuje swoich ludzi, a na dole będzie jak jest. Ta ustawa to tylko zwiększanie uprawnień władzy wprowadzona na fali niechęci do danej grupy społecznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+1 / 3

@overconscious reforma to kompletnie co innego, nie twierdzę, że nie warto reformować. Tylko, że jedynie zaślepiony człowiek może nie dostrzegać, iż rząd planuje wprowadzać w Polsce 100% partiokracje, że reforma całego wymiaru sprawiedliwości nie ma tu nic do rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadzio132
0 / 0

@antypacan Ty napisałeś tę książkę, że tak ją reklamujesz, czy co? :D Warto czytać też inne rzeczy. I ogólnie, jak weźmiesz pod uwagę jakie rzeczy działy się, gdy rządził u nas jeden gość, a jakie, gdy rządziło tych gości więcej wyciągniesz proste wnioski. Kazimierz Wielki zastał Polskę drewnianą zostawił murowaną - jeden facet, rozbiory zaś nastąpiły, gdy była demokracja szlachecka, co ktoś już przede mną raczył zauważyć. Kolejna ciekawostka: jedną z przyczyn było to, że część szlachty zaczęła donosić Rosji na własny kraj, chyba nie muszę mówić, co robi tzw. "opozycja totalna". Nie mówię, że mamy nagle wejść w dyktaturę, bo zrobi się fajnie, mówię tylko, jak patrzy na to nasza historia. A jeszcze o upolitycznieinu sądów: ja też ni jestem za tym żeby władzę zostawiać w pełni politykom, wolałbym żebym ja jako obywatel miał możliwość wpłynięcia na to, kto siedzi w sądzie. Problem jednak jest w tym, że naród polski nie dorósł do demokracji na tyle by zdecydować się na taki krok. Dlaczego tak sądzę? Frekwencja na wyborach - oto odpowiedź. Było raz i to całkiem niedawno, referendum, na które przyszło 8% ludzi. 8%. Demokracja nie sprawdzi się, gdy naród nie będzie chciał wykorzystywać jej dla swoich potrzeb, nie zadziała, gdy, jak to się mówi, nie ruszymy dup z domu i nie postawimy cholernego krzyżyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
-1 / 3

@overconscious mówisz cały czas o potrzebie reformy, ale reformy nie ma. Gdyby partia rządząca chciała uczciwie te reformy zrobić, to zrobiłaby to przez kilka miesięcy w trybie rządowym. Gdzie ustawa poprzedzona by była szerokimi konsultacjami społecznymi w oparciu o ekspertyzy specjalistów pozarządowych. Tak to mamy tylko zamach, i nic więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hell1937
+13 / 25

Tiaaaa, cały czas pamiętsam, jak PO szczuło na PiS za referendum... taka to "wolność" w rozumieniu OBYDWU partii i ich fanatyków.
POyebom tylko przypomne ich aroganckie słowa:"Jak wygracie wybory, to przegłosujecie co chcecie". I co? Teraz zdziwko i płacz w necie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamcza
+8 / 24

PO i "nowoczesne" durnie gdzie byliście kiedy PO uchwalało ustawę 1066 ?! Jak śmiecie wycierać swoje mordy konstytucja nie znając jej ?! Art. 26. Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej służą ochronie niepodległości państwa i niepodzielności jego terytorium oraz zapewnieniu bezpieczeństwa i nienaruszalności jego granic. http://pikio.pl/ustawa-1066-niebezpieczna-dla-spoleczenstwa/ Teraz aby przypomnieć tej garstce kretynów pod sejmem o tej ustawie należało by poprosić o pomoc Niemieckie służby aby ich pogoniły przy pomocy pały i gazu. Już nawet nie wspomnę o tym,że to co się dzieje w Polsce zostaje w Polsce a wy kretyni popieracie zdrajców i donosicieli . Art. 82. Obowiązkiem obywatela polskiego jest wierność Rzeczypospolitej Polskiej oraz troska o dobro wspólne. Popierając Ryszarda Petru i jego "Nowoczesna",kod,sld,psl jak i PO, sami łamiecie konstytucje powyżej dowód.

Teraz na dobitkę której i tak nie zrozumiecie wy wyprani z własnych myśli, przywołajcie sobie pana Rzeplińsiego i jak skandował i jawnie popierał PO I Nowoczesna czasie sprawowania sędziowskiego mandatu, już pamiętacie wyprańce ?



Art. 178.


3.Sędzia nie może należeć do partii politycznej, związku zawodowego ani prowadzić działalności publicznej nie dającej się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów.


Ciekawi mnie czy ktokolwiek z kodowskiej hałastry zna te artykuły wklejone z .... no właśnie skąd ?


A od siebie dodam, że nigdy nie głosowałem i nie zagłosuje na po,pis,sld,pls,nowoczesna itp, osobiście głosowałem raz w życiu chodz prawo dawało mi więcej okazji, głos oddałem na Kukiz15 i oddam go ponownie bo gorzej niż było za PO już chyba w Polsce nie będzie za pis nie jest o wiele lepiej, ale przynajmniej nie jest mi wstyd. Za pokraki z po na arenie międzynarodowej.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 15 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 15:49

D deanthehunter
+4 / 10

@kamcza I nikt nie poleci z Tobą w dyskusje bo przegra. Nie pamiętają. Dla nich to była kraina mlekiem i miodem płynąca. Tylko niech sobie te "wyprańce" przypomną jak wyglądał Marsz Niepodległości za czasów PO a jak wygląda teraz. O "akcji widelec" też nie pamiętają. A teraz pasowałoby tak ich wszystkich co źle o tym rządzie, premierze, prezydencie mówią potraktować tak jak wtedy kibiców Legii. Oj pasowało by...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 15:37

C konto usunięte
-4 / 10

Przykro mi bardzo Panu, Panie Kamcza, odkryć rąbka tajemnicy, ale to właśnie posłowie PiS-u łamią regulamin i to w najgorszy możliwy sposób. Ustrój panujący w Polsce polega na dialogu między koalicją lub partią rządzącą, a opozycją. Proszę spojrzeć na rządy PiS-u:
Grudzień 2016: opozycja ZMUSZONA to zablokowania mównicy po usunięciu posła opozycji, który jedynie stwierdził, że "muzyka łagodzi obyczaje"
Lipiec 2017: POSEŁ Jarosław Kaczyński wchodzi na mównicę bez zgody i żadnego trybu, co sam stwierdza, a następnie OBRAŻA posłów opozycji nazywając ich kanaliami. Marszałek Sejmu nie reaguje. Następnego dnia posłanka Krystyna Pawłowicz mówi, że posłowie opozycji mają mordy, które mają zamknąć. Przewodniczący komisji nie reaguje. Dwa dni po haniebnych słowach Pana Jarosława K. poseł opozycji wchodzi bez trybu na mównicę (wg. niego jedynie przechodził), za co od razu zostaje usunięty przez Marszałka. Zgoda: został przywrócony, ale po burzy rozpoczętej przez opozycję. Mam do Pana pytania:
1. Dlaczego Pan Piotrowicz nie przerwał głosowania, gdy śpiewany był Hymn Polski? Ba, nawet nie wstał?
2. Dlaczego Pan Jarosław K. nie został usunięty z obrad i nie wyłączono mu mikrofonu, mimo że wszedł na mównicę bez żadnego trybu?
3. Dlaczego wg. Pana dobrą zmianą jest uzależnienie sądownictwa od jednego człowieka, co za tym idzie jednej partii?
4. Dlaczego niszczone są legendy Solidarności przez PiS? Bo nie stoją bo ich stronie?
5. Dlaczego Pan Jarosław K. pluje jadem podczas Miesięcznic Smoleńskich, zamiast modlić się za pamięć zmarłego brata?
6. Dlaczego PiS traktuje protestujących jak hołotę, mimo że gdy sami byli w opozycji, to także protestowali?

Smutno mi, gdy widzę tak zaślepionych nienawiścią ludzi, że nie widzą jak PiS wprowadza na nowo PRL...
Smutno mi, gdy ludzie oddają swoją wolność za 500 złoty...
Smutno mi, gdy posłowie kłamią w żywe oczy i niszczą wolność obywateli, a sami obywatele im przyklaskają...
Smutno mi, gdy opozycja zmuszona jest do tak trudnych działań, bo partia rządzącą w ogóle nie próbuje udawać, że nie ma ich w czterech literach...
Smutno mi, gdy partia rządzącą nie słucha adwokatów z ugrupowań niezwiązanych z żadną partią...
Smutno mi, gdy wspominam, że większość głosujących 2 lata temu zagłosowało na zdradziecką, ślepo idącą za zaślepionym nienawiścią człowiekiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamcza
+1 / 7

@Carnessus Łamanie regulaminu sejmu a łamanie konstytucji to dwie różne sprawy... Niech pan idzie na manifestacje "Komitetu Obrony Debilizmu" bo tam pana miejsce, może w końcu dobijecie do 5000 tyś protestujących tylko nie zdziwcie się jak na spotkanie wyjdzie wam kilka milionów obywateli Polski kiedy w końcu przegniecie pałkę.

6. Dlaczego PiS traktuje protestujących jak hołotę, mimo że gdy sami byli w opozycji, to także protestowali? Żarty sobie pan robi ściągaj pan betonowe klapy z oczu i patrz jak PO traktowało choć by Marsze Niepodległości, czyli Najważniejsze święto Rzeczpospolitej Polski.Ideologiczne śpiewki wsadz pan sobie w swoje gumofilce i skupmy się faktach które są takie, że to PO i Nowoczesna łamały i łamią konstytucje Polski.Mam nadzieje, że Pis chodz raz pokaże, że ma jaja i ukaże demonstrantów jak i co ważniejsze organizatorów tej farsy z całą surowością prawną,bo wstyd przed światem kiedy pokazują sceny wyjęte żywcem z zakładu zamkniętego dla umysłowo chorych.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 9 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 16:18

C konto usunięte
-3 / 5

A czym były tzw. Marsze Niepodległości? Spotkaniami chuliganów? O to Panu chodzi? A teraz jest grzecznie, tak? To o czym to świadczy?
Niech Pan ściągnie wreszcie betonowe klapki z oczu i zauważy, że tak źle, jak jest teraz, to nie było. Niech Pan nie patrzy, kto jak się zachowuje, tylko co PiS wprowadza i kto jest przeciwny tym zmianom: PO, Nowoczesna, KOD? To tylko wierzchołek góry lodowej: adwokaci, legendy Solidarności, to też kanalie wg. Pana?
Co do Kukiz15, na którego Pan głosował, nie przypomina coś Panu styl jego działania? Pamięta Pan Pana Palikota? Alternatywa dla PO-PiS-u... Palikot też miał być, partia Ziobry też taka miała być. Do trzech razy sztuka, jak to się mówi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamcza
+2 / 2

@Carnessus Poziom pana zaślepienie odbiera mi mowę i chęć do dalszej rozmowy jest pan już stracony i nic panu nie pomoże, na szczęście ludzi tak ślepych i niemyślących jest coraz mniej sondaże przeprowadzane wśród młodych są optymistyczne po i nowoczesna za 10 lat przestaną istnieć, wracając jeszcze na chwile do pana ehh "Legendy Solidarności " ? O Agencie Frasyniuk ? czy o Bolku jest mowa bo tyle tych "Legend", że można się pogubić a Ci adwokaci to tacy pokroju p. Giertycha ? A może pan prof Zygmunt Bauman ? Zatwardziały komunista wynoszony pod niebiosa przez tych samych adwokatów i "Legendy Solidarności" ? Koniec mojej rozmowy z betonem pana pokroju następuje od teraz nie miałem przyjemności rozmawiać z osobą bez poglądów i elementarnej wiedzy. I n koniec przestań pan wycierać sobie mordę demokracja bo nie znasz pan znaczenia tego słowa, i przestań pan obywatelom którzy oddali legalne głosy na legalnie wybrany rząd odbierać wolności bo to oni są w większości i to przytłaczającej jak i rosnącej a jeżeli rząd nie odpowiada to chodziarz niech się pan dostosuje do konstytucji którą wyprańce pana pokroju bronią a tak na prawdę łamiąc ją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 16:49

avatar kamcza
0 / 4

@antypacan

http://telewizjarepublika.pl/rekoczyny-w-sejmie-posel-po-t-lenz-brutalnie-atakuje-posla-pis-wideo,51487.html
http://pikio.pl/posel-pis-napadniety-i-oblany-woskiem-podczas-kupowania-ziemniakow/
https://www.wprost.pl/kraj/10057676/Ekipa-TVP-zaatakowana-na-spotkaniu-KOD-z-Michnikiem-Wy-PiS-owskie-mordy.html

My normalni nie musimy nawet was atakować wy swoją głupotą i hipokryzja wykończycie się sami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 16:58

avatar kamcza
0 / 2

@antypacan

Widziałem twoje wypowiedzi pod kilkoma innymi demotami wydaje się jasne , że sympatyzujesz z tymi wyprańcami z pod sejmu ale nie wykluczam pomyłki jeżeli tak to przepraszam, a nawiązując skąd u mnie te rozróżnienie "Wy" "my" to z przyjemnością tłumaczę a mianowicie za pisem nie jestem co da się wywnioskować z moich wypocin ale muszę powiedzieć, że w tym konkretnym aspekcie nie zdradzili kraju i nie złamali konstytucji co nie oznacza, że wcześniej tego nie zrobili np. Podpisem Św. Lecha Kaczyńskiego pod haniebnym i sprzecznym z konstytucja Rzeczpospolitej Polski "Traktatu Lizbońskiego" ale wracają do sedna, tamta zdrada jest mam nadzieje do odkręcenia przez kolejne pokolenia ale to co się teraz dzieje przez tych "Obywateli Polski" którzy to obywatelstwo mają tylko w dokumencie to woła o pomstę do nieba bo jak można rozumieć jawne popieranie ludzie którzy jawnie łamią przepisy których naturalna konsekwencja powinien być proces z rozdziału XVII czyli "https://www.arslege.pl/kodeks-karny/k1/s195/" i nie uważam kodowca, powca, sldowca, "nowoczesnego" itp za mego rodaka i stąd do rozróżnienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 17:19

avatar kamcza
-2 / 2

@antypacan Na twoim miejscu jeszcze raz zastanowił bym się kto jest mniejszym złem,bo podobnie jak ty uważam, że pis jest mniejszym złem ale w stosunku do peło czy kodu itp a dlaczego tak myślę ? Takie hobby czytanie dokumentów sejmowych ustaw itp, polecam lektury tych za po i z pis otworzą Ci nieco szerszą perspektywę.I nie mówę tu o tych durnych ustawach typu 500+ bo to mam głęboko nie mam dzieci a i tak więcej niż jedno nie wchodzi w grę, tylko o tych ustawach o których żadne media nie wspomniały nawet. Polecam też zapoznać się z pełną dokumentacją ustawy o sądach o którą cały ten cyrk kiedy tylko pojawi się pełna w internetach bo na razie nie mogę znalezć ale z tego co wyczytałem nas obywateli nic z nie powinno niepokoić bo zakładam, że nie wierzysz w ani jedno słowo jednej ani drugiej strony. Bo ten pan poniżej widzę, że beton prosto z tv leje bezpośrednio do głowy, bez żadnych filtrów. A jako wisienkę na torcie Polecam "Traktat Lizboński" Który wraz z ustawa 1066 odebrał nam suwerenność, ale gwarantuje Ci, że jeżeli znajdziesz czas i chęci na te setki bądz co bądz stron zmienisz światopogląd o 180 stopni i nagle Rosja stanie się dla Ciebie oaza wolności i praw obywatelskich.

PS. Jeżeli ktokolwiek ma link który prowadzi do pełnej dokumentacji o ustawie o które cały ten kwik proszę o wklejenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 9 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 17:53

C konto usunięte
-2 / 2

Proszę przestać obrażać Pana Wałęsę i Pana Frasyniuka, bo o ich "współpracy z SB" magicznie odkryto po 2015, gdy PiS doszedł do władzy.
Pan Giertych? To niech Pan poczyta, jak Kaczyński potraktował go i Pana Leppera w latach 2005-2007. Dodam kolejnego "zdrajcę": Pan Marcinkiewicz.
A teraz proszę mi odpowiedzieć: jest Pan za ustawami o sądach?
Wie Pan, co będzie, jak zostaną wprowadzone?

Inaczej trochę:
Niech Pan poczyta o sytuacji w Niemczech w Dwudziestoleciu międzywojennym, a w sumie niech wszyscy poczytają. A potem popatrzy na historię Polski, MOŻE Pan zrozumie...

Jeśli chodzi o mnie, to nie jestem "betonem", jak był Pan "uprzejmy" mnie nazwać, co jedynie świadczy o Pana niskiej inteligencji, bo wiedza to nie wszystko. Jestem za to osobą, która widzi, że pod płaszczykiem "dobrych zmian" Kaczyński stara się ukryć stworzenie sobie państwa autorytarnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanJanuszTracz
+8 / 20

Nagle kazdy jeden polak jest wielkim znawcą prawa po studiach prawniczych i ma w malym palcu niuanse polskiego systemu sadownictwa hahahahaha, przeciez Ci gamonie nawet nie wiedza po co tam ida :D. Mysle ze po prostu osoby ktore popieraja PO i Nowoczesna bo maja jakies korzysci w rodzinie z tego teraz musza w ramach "podziekowania" i okazanja lojalnosci wobec Peło iść i robic dobre wrazenie, a w sumie w dupie chyba maja o co chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kowal86
+7 / 13

@PanJanuszTracz jak to jakaś gimnazjara pod drzewem powiedziała publicyście - " w sumie nie wiem o co chodzi z tymi sądami, bo się nie znam. Jestem tutaj po to, by bronić wolności." Także zgadza się w 100% to, co napisałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kowal86
-1 / 15

Póki sobie śpiewają, to spoko. Ale jak będą rozróby przez tych zdrajców, SBków z wypranymi pseudomózgami i lesbami z LGBcoś tam w roli głównej, to siętam przejadę i wyręczę policję. Ten kraj nie należy do nich, jakby sobie chcieli to wyobrażac. A skoro wolności oddać nie umieją, to ich do tego powinna zmusić policja. I tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-4 / 6

@Kowal86 Na szczęście ten kraj nie należy także do Ciebie. Przyjdź pod Sejm, hitlerku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamcza
+2 / 6

@belzeq

Zdajesz sobie sprawę, że takich pustostanów pod sejmem jest zdecydowana mniejszość w Polsce ? a Kiedy obecni Gimnazjaliści i Licealiści osiągną wiek wyborczy twoi przypuszczali idole z PO,kodu i nowoczesnej zostaną wyrzuceni na śmietnik historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 17:02

P Puolalainen
+2 / 10

Nowoczesna i PO oraz wolność. Kurcze, mieszkam za granicami kraju, więc pewnie o połowie przekrętów nie wiem a i tak lista byłaby dłuuuga. Mam na myśli przekręty PO. A co do Nowoczesnej to nie wiem skąd oni są ale co wywiad, co wypowiedź i nie wiem, czy oni tak na poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2017 o 15:25

M mintas6292
+2 / 6

Ciekawe ile z osób a tak ekscytujących się tymi zmianami w sądach zapoznało się z tymi nowymi ustawami. Wszyscy słyszą o wprowadzaniu jakieś dyktatury UE zanim zaczęto głosowanie już zaczęła postępowanie karne. Czy oni zapoznali się z rozwiązaniami tam zawartymi? Jest taka nagonka, takie ciśnienie że zwyczajnie brak słów. Osobiście nie mam zdania na ten temat bo nie znam tych zmian a hasłami z mediów sie nie sugeruje. A kto z was zerknął do tej ustawy albo zna faktyczną jej treść?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukson997
0 / 4

Tutaj należy przypomnieć słowa Lecha Wałęsy z 2012 kiedy pod sejmem protestowali górnicy «na miejscu Tuska kazał by spałować.....»

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamcza
0 / 2

@lukson997 Hah słuszna uwaga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Daj_przyklad_pierwszy
-4 / 8

!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zauważyliście coś?
Demoty przestały być zabawne, stały się irytujące.
Kiedyś objawiały szybko prawdę o pseudo manifestacjach lewicy i wypranych umysłowo ruchach nazifeminizmu, a teraz zamieszczają demoty... pochwalające zgromadzenia w sprawie sądownictwa.
Czyżby Demoty zostały przejęte przez kapitał żyd.owski?
.
.
A do autora demota informacja. Ludzie którzy tam są mają albo interes w pozostawieniu starego układu, albo NIE MAJĄ KOMPLETNIE POJĘCIA O CO CHODZI.
Nagle są specjalistami od prawa??? Nie idą i jak barany powtarzają za wolność, za wolność... nie wiedząc kompletnie o co chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Racjel
+1 / 3

@Daj_przyklad_pierwszy Czyli jak rząd był bardziej "lewacki" to naśmiewanie się z "lewactwa" było ok, a jak teraz rząd jest "prawacki" to naśmiewanie się z "prawactwa" to zdrada i bycie baranem podążającym za starym układem? Nie dociera do ciebie, że jawne łamanie konstytucji w celu namaszczenia jednej osoby 100% władzy w Polsce jednak narusza wolność? Zastanów się tak na spokojnie jak dużą władzę będzie miał teraz jarosław, i jaką masz gwarancję, że będzie z niej racjonalnie i uczciwie korzystać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vo0
-2 / 2

A czy przypadkiem to nie są ci sami co skandowali "chcemy uchodzców nie narodowców" ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xylar
+1 / 1

+77 (144) na głównej. Huh?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Guodny
+2 / 4

Konstytucję przerabia się w liceum na WOS-ie lub wcześniej. Jest tam mowa o tym ile trwa kadencja sędziów i jak wyglądają wybory. Niech zmieniają, ale nie skracając wszystkim kadencję. Jeśli chcą rządzić dalej niech wygrają sprawiedliwe wybory. Dlaczego tak zależy im na reformowaniu Sądu który jako jedyny orzeka o ważności wyborów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eninede
0 / 0

komunizm - ludzie protestują, demokracja - ludzie protestuja... WTF ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antymonachomachia
0 / 0

"wspólnie zaśpiewał ten legendarny utwór" - myślałem, że Linkin Park..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fumanchu
0 / 0

pol na pol , prawie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Racjel
+2 / 4

Ja rozumiem, że sądy wymagają gruntownej naprawy, wiem jak sędziowie pracują. Widzę też żałosne zachowanie opozycji, która jest chyba największą siłą PiS-u. Tylko na litość boską, dawanie 100% władzy liderowi partii jest lepszym rozwiązaniem według was? Naprawdę osoby popierające PiS sądzą, że ta partia składa się z samych świętych? Powiedzcie mi proszę jaką gwarancję będziemy mieli, że jak pan ziobro przejedzie dziecko na przejściu dla pieszych wyląduje on w więzieniu? Kto go tam wsadzi? Jaką będę miał gwarancję, że uzyskam odszkodowanie jeśli po wykonaniu przetargu nie otrzymam wynagrodzenia od Państwa? Który sędzia odważy się skazać kogokolwiek powiązanego z partią? Wy naprawdę myślicie, że kaczyński, ziobro czy macierewicz to święci i nie będą chronić swoich tyłków? Skąd to nagłe zaufanie do polityków? Przecież po wejściu w życie tych ustaw to będzie ukryta monarchia.

Pomijając nawet wątpliwą uczciwość (osobiście wiem o kilku przekrętach polityków partii rządzącej), to przecież kaczyński jest niestabilny emocjonalnie i butny jak nikt do tej pory na polskiej scenie politycznej, pokazał to choćby ostatnio... Jak się okaże, że mogą przegrać wybory, to ogłoszą je jako nieważne... Kto im cokolwiek zrobi?

Stosujcie te same standardy do wszystkich polityków! Dlaczego PiS ma teraz jakąś taryfę ulgową i mogą robić wszystko? Dlaczego Nowak po ,jak to teraz ziobrowska prokuratura określiła, uznaniowym niedoszacowaniu zegarka o 10 tys zł stracił stanowisko, a np. Szyszko niedoszacował o niecałe 0,5 mln zł i prokuratura umarza postępowanie? Dlaczego PiS oszukując bardziej jest też niby bardziej uczciwy? To nie daje wam do myślenia, że jak umorzyć można wszystko to i skazać też będzie można teraz każdego? Niech ktoś wspierający PiS przedstawi mi jakieś racjonalne wyjaśnienie, albo choć jeden argument poza "bo PO to złodzieje/kwiczy kasa oderwana od koryta/postkomuniści". Dodam, że nigdy nie pracowałem na państwowej posadzie, nikt mi nigdy w życiu nic nie załatwiał, nie mam jeszcze 30 lat i jestem raczej kapitalistą przy jednoczesnym umiarkowanym konserwatyzmie kulturowym, no i katolik oczywiście. Więc prędzej można sejm nazwać miejscem poważnym niż mnie komunistą lub lewakiem...

Zapraszam do dyskusji na argumenty, osoby piszące oklepane hasełka będę oczywiście ignorował :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Racjel
0 / 0

@overconscious Nie neguję diagnozy twojej i PiS-u, ale dałeś głupie porównanie, bo sędziów jest ok. 10 tys. w Polsce, a członków PiS ok. 30 tys. Powiązaniami i kumoterstwem można się niestety w każdej "elicie" licytować. Dodam też że sędziowie nie mieli jednak wpływu na prokuraturę i media. zbyszek z jarkiem mają wpływ na media, prokuraturę, sądy i ustawodawstwo. To trochę więcej mimo wszystko. Moim zdaniem więc jest to leczenie malarii arszenikiem :/

P.S. 1 Fajnie że wspominasz "albo prokurator z rejonu potrąci dziecko.". Prokuratura jest już od dawna pod jurysdykcją zbyszka ;) Coś się chyba słabo orientujesz jak daleko sięgają macki PiS.

P.S. 2 Zauważ, że PiS nie kryje się z kumoterstwem, szyszko nie miał problemu z kamerą Polsatu wręczając kopertę od "córki leśniczego", a też inni posłowie tej partii nie mają z tym problemu. Chociażby elżbieta witek mówiąca o kumoterstwie w PiS w polsatowskim "Graffiti", że nie żyją na pustyni... Bo co im teraz kto zrobi? Ich elektorat z jakiegoś nieznanego mi powodu pozwala PiS na te same grzechy za które tak nienawidzi PO. To jest dla mnie największy absurd :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Racjel
0 / 0

@overconscious Mam doświadczenie z sądami i z politykami PiS :) i ja nie widzę różnicy, jak dobrze rozumiem ty za to ufasz, że zbyszek z jarkiem będą uczciwi i nie będą nadużywać swojej władzy. Taka ufność wobec polityków według mnie może tylko źle się skończyć. Patrząc choćby właśnie po kumoterstwie czy TVP to dodatkowo trudno uwierzyć w kryształowość polityków PiS. Przykładem może być też ukrywanie majątku, prezes ukrywa poprzez instytut Lecha Kaczyńskiego - ale to wiem tylko z KRS i innych ogólnych źródeł danych. Ukrywanie majątku przez zbyszka znam już bardziej osobiście ;) Wiem, że zwolennicy PiS takie argumenty omijają, bo właściwie nie da się ich zbić i zanegować(w obu przypadkach), tylko może po prostu sam to przemyślisz i będziesz im trochę mniej ufał...

To co piszesz o wymiarze sprawiedliwości to myślisz że zmieni ta ustawa? Nic się nie zmieni, jedynie nazwiska i sympatie polityczne. Jeśli masz więc powiązania z partią to pewnie będzie cię to cieszyło, profity dla lojalnych zawsze się znajdą. Jakoś SKOK-ami nie chcą się zająć choć znikło wielokrotnie więcej pieniędzy niż przy Amber Gold. Kolejne padają i kolejne nie podejmowanie działań przez prokuraturę, a miliardy znikają z funduszu gwarancyjnego...

P.S. Zgadzam się, wyłącz TVN ale i TVP/Trwam. Racjonalne myślenie i życiowa wyobraźnia to moja mocna strona i dlatego właśnie nie ufam PiS jak i PO :) Ty wierzysz, że ci pierwsi są uczciwi i mnie chcesz uczyć wyobraźni? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Racjel
0 / 0

@overconscious Ja nie twierdzę że nie warto zmieniać, ja twierdzę, że nie można tego robić tak jak PiS to robi. W tym wypadku lekarstwo jest gorsze niż choroba, co zauważają nawet prawicowi działacze i dziennikarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
0 / 2

Nie chodzi o to, żeby nie reformować sądownictwa. Problem dzisiejszego sądownictwa główny jest taki, że jest za bardzo upolitycznione. Przykład afer w Warszawie. Rozwiązanie PiS? Upolitycznić je jeszcze bardziej. Komunistów w sądach już nie ma, więc argument o dekomunizacji jest z tyłka wzięty. Większość wywalono w 89, ci co zostali sami wymarli. Natomiast w PiS komunistów, w tym prokuratorów ścigających opozycję trochę się uchowało. Przecież jeden z autorów projektu zmian jest komunistowskim prokuratorem, który stracił stołek w takcie dekomunizacji! I tak, zmiany są potrzebne, ale kierunek zmian jaki proponuje PiS to pogłębienie patologii. Zresztą patrząc na to co stało się z TVP ciężko uwierzyć mi, że tutaj będzie inaczej. Też miała być obiektywna i niezależna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+1 / 1

I jak uzależnienie sędziów od partii rządzącej ma te problemy rozwiązać? Nam jest potrzebna głęboka reforma prawa, a nie upolitycznienie sądów. Jeżeli ktoś wierzy, że proponowana reforma zrobi porządek z kumoterstwem, to jest naiwny, Oczywiście usunie część obecnych układów by zrobić miejsce nowym. Starczy zobaczyć co się stało w urzędach po zmianie prawa o służbie cywilnej. Średnio rozgarnięci urzędnicy, uwikłani w różne układy zostali zastąpieni totalnie nieogarniętymi partyjniakami uwikłanymi w różne układy. To samo będzie tutaj, po prostu PiS wpakuje kilku swoich komuchów na stołki z których ich wykopano po odsunięciu PZPR, wywali tych, których nie lubi i zastąpi wiernymi partii. Ot i tyle się zmieni.

Bo gdyby jakakolwiek ich wcześniejsza zmiana tego typu przyniosła dobre skutki, to może i bym uwierzył, ale tak? Przecież ta partia pod względem kumoterstwa jest jeszcze gorsza od PO czy SLD bo i ci i ci w układach tkwią, ale oszuści z PO i SLD przynajmniej kryli się z tym a ci w biały dzień przed kamerami....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Racjel
+1 / 1

@Elathir fajne argumenty z TVP i urzędami. Zgadzam się z tobą w 100%, diagnozy tego rządu są w dużej mierze trafne, ale ich rozwiązania albo tylko wymieniają układ albo pogarszają jeszcze sytuację lub ewentualnie mogłyby być za te same pieniądze znacznie bardziej skuteczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
0 / 0

@Racjel dlatego tym bardziej te zmiany są denerwujące, jest przyzwolenie społeczne i okazja na poprawę patologii. Diagnoza obecnej władzy też często jest dobra. Tylko odnoszę wrażenie, że właśnie na tej społecznej potrzebie zmiany oni chcą jedynie ustawić swoich i tyle. A nie wiadomo kiedy znowu będzie równie dobra okazja na reformy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
0 / 6

Noo niektórzy z tych którzy tam stali powinni pożegnać się z wolnością.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marekjajos
+3 / 5

Zaspiewali i fajnie. Dozylismy czasow, gdy byla komuna krzyczy, ze popadamy w komune. Tak im koryt szkoda, za az swiat zwariowal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L limulus
0 / 4

"Wolność kocham i rozumiem. Wolności oddać nie umiem". Dokładnie. Dlatego nie możemy oddać ponownie władzy układowi PO-Nowoczesnej. Umiłowanie wolności kontrastuje z wypowiedziami "będziesz siedział' albo "będziesz wisiał". Nie wspominając o groźbach lidera opozycji, który zapowiadał kary 5 lat więzienia dla posłów głosujących za ustawą o SN.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michkrak
0 / 0

Oj, ś.p. Bogdan Łyszkiewicz chyba się w grobie przewraca. Ramię w ramię zresztą z Jackiem Kaczmarskim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar greony12
0 / 0

mówiono mi ze to po to by wyrzucić komunistów z rządu, a Bieszczady ścinane są bo tam są chore drzewa, ja jakoś niezbyt daje w to wiarę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LinguaPura
-1 / 1

Debile. Wokół pełno debili. Zamiast protestować wolałbym posłuchać mądrych alternatyw, propozycji zmian na lepsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Craw7
-2 / 4

Jak ta ustawa wejdzie w życie, to nic tylko wyjeżdżać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kowal86
-4 / 4

@Craw7 Co tu dużo mówić, wypier*alaj zatem. Do Izraela, Niemiec. Tam, gdzie przyjmą Cie jak swojego. PA PA PA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Craw7
-1 / 1

@overconscious , @Kowal86
Nie, tylko wyraziłem swoje zdanie bo żyjemy w kraju gdzie jest wolność słowa :) Nikogo nie obraziłem, nikogo nie skomentowałem. Po prostu wyraziłem swoje zdanie, a chce wyjechać przez takich właśnie jak Wy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kowal86
-1 / 3

@Craw7 Winę łatwiej zwalić na innych. Czas się sobie samemu przyjrzeć i zwalidować swoje poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Craw7
-1 / 1

@Kowal86 Na nikogo nie zwalam winy, to nie jedyny powód ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Okomorskie
-1 / 1

komuna protestuje :) jak dla mnie wszyscy sedziowie do zwolnienia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZielonyOny
0 / 0

I kto to śpiewa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamelieon
-1 / 1

G*wno tam rozumieją. Sąd, który pozwalał na dziką reprywatyzację, na niszczenie Stoczni, Hut, Kopalni i Cukrowni, wydawał wyroki za przyniesienie krzesła na wiec, pozwalał rugać obywateli, którego sędziowie kradną wiertarki w sklepach i nie pozwalają zdjąć za to immunitetu, bo znają się od czasu prokuratur Stalinowskich - tego bronią. PiS nie umie się za to kompletnie zabrać, ale bronić tej bandy zwykłych przestępców nie zamierzam! I nie zamierzam patrzeć, jak odwalają w ich obronie cyrk!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem