Ja tam nie widzę nic zdrożnego w apelu by dzieciaki dobrowolnie podzieliły się się tym co dostały z dzieciakami na misjach w Afryce. Choć poza zwykłym solidaryzowaniem się z dziećmi w Afryce żadnych istotnych skutków to nie przyniesie. (A ten kontynent jest cały czas destabilizowany i każda kasa tam wysłana utonie w morzu potrzeb)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 maja 2018 o 19:51
@Redguard robienie z igły wideł. Gdyby taki sam apel "o zbiórkę na afrykańskie dzieci" był w szkole, nikt by nawet nie pisnął.
No i ten cały cyrk jest jednym z powodów dla ktorych moje dziecko bedzie miało dowolność w wyborze religii po skończeniu 18 tki.
No to autor demota może być dumny bo dostarczył Ci powodu.:P
Teoretycznie, to po skończeniu 18 to i tak będziesz miał g... do gadania. I tak zrobi co chce. (deszcz pada jak chce nie patrzy na to czy mu pozwolisz czy nie) Ale ze wszystkim trzeba poczekać aż ty skończysz 18 :)
"Nie myl mnie z żadnym "wojujacym ateizmem". " Określenia typu klecha sugerują taką postawę.
Każdy ma prawo wychować swoje dziecko w zgodzie ze swoimi poglądami. Ale w argumentacji już jest błąd.
Ale nie można mówić o wyborze gdy się czegoś nie zna. Gdybyś powiedział poślę dziecko do meczetu synagogi i kościoła a po 18 sam zdecyduje, to by to było logiczne. Poznał 3 religie i wybrał.
To samo można by per analogia odnieść do matematyki "nie będę uczył matematyki po 18 zdecyduje". Dlatego dzieci uczy się wszystkiego od matmy do muzyki i plastyki by potem mógł wybrać. Ale aby wybrać trzeba poznać.
A czego się jaś nie nauczy Jan umiał nie będzie.
Wybór w wieku dorosłym bez podstaw z wieku szkolnego jest możliwy ale bardzo rzadki.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
30 maja 2018 o 22:15
@marconiqwer
Na misjach w Afryce, to są klechy, to po pierwsze. Żadne z afrykańskich murzyniątek tej kasy nawet nie powącha, bo rzeczywiście ona utonie.
W przepastnych kieszeniach funkcjonariuszy czarnej mafii - to po drugie i trzecie.
Wychowanie po katolicku wiąże się z ochrzczeniem dziecka.
Jeżeli nie chcecie chrzcić dzieci i pozostawić im wolny wybór wiary to nie bierzcie ślubu kościelnego ani żadnego innego, który wymusza wychowanie w konkretnej wierze.
No ja bym dziecko zapakował papierki po cukierkach, które dostało na prezent. Było nie było to "dowolna ofiara z tego co otrzymało z okazji I Komunii Świętej"
W pełni popieram to, że wierni powinni utrzymywać swój kościół np. płacąc za poszczególne usługi (w przypadku z demota - co łaska). A kto niby ma ten kościół utrzymywać? Muzułmanie z Iranu?
Po pierwsze to może być fake.
Po drugie nawet jeżeli nie jest to jest to odosobiony przypadek a nie "Biały tydzień w polskim kościele".
Kościołów w PL jest od groma.
A to obowiązek jest? Zastrzelą jak się nie przyniesie? Czy może ten wyzwolony i samodzielny wkleja toto ze strachu. Bo co ludzie powiedzą jak się nie pojawi w kościele z pękatą kopertą?
Jaką szmatą trzeba być?
Zamiast okazać Dziecku Wielką Radość i empatię.
Zamiast Dobre Słowo z Księgi.
Wszystko to ch..j.
Dawaj kasę gówniarzu!
Bo do piekła pójdzie Twoja Mama, a potem Ty!
Jeśli dobrowolnie należy się do organizacji finansowo-politycznej, która w zamian za obietnicę życia po śmierci żąda pieniędzy i władzy to co dziwicie się, że trzeba płacić?
Ta tradycja ma już ponad 20 lat. Można dobrowolnie się podzielić, nikt nikogo nie zmusza. Jestem katolikiem, zaangażowanym w życie Kościoła i parafii i te pieniądze trafiają na misje. Jeżeli ktoś nie ma życzenia podzielenia się pieniążkami, to nie i koniec. Po prostu nie wrzucisz ich do koszyczka. Nie widzę problemu. Widzę natomiast taki problem, że jeżeli ktoś nie rozumie znaczenia słów "dowolna" i robi z tego awanturę, wrzuca to do sieci celem wywołania gównoburzy, to musi mieć niestety jakiś uraz do kościoła. Może kapłan źle im to wytłumaczył, albo rodzice sami kościół omijali, a teraz nagle ich taka kartka zaatakowała ;) Nie wiem, nie oceniam, ale powtarzam, że tradycja dzielenia się na misje przez dzieci sięga 20 lat i do tej pory nikt problemu nie widział.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 maja 2018 o 17:57
Od sponsorowania kościołów katolickich niech będzie Watykan.
A ty, proboszczu parafii, skoro chciałeś być Wielkim Ojcem swego rejonu parafialnego, to śmiało teraz swoim samochodem prosto z salonu, podjedź do banku i poproś o kredyt na rzecz parafii. Dobry ojciec łoży na swe dzieci z własnej kieszeni, i nie chce nic w zamian, tylko dobra potomstwa.
Kto jest bogiem w dzisiejszych czasach, drodzy parafianie?
Mieszko I, Bolesław Chrobry, Kazimierz Wielki, Władysław Jagiełło i Zygmunt Stary
Dzieci mają przynieść koperty MISYJNE, czyli, jak rozumiem - mają się podzielić tym, co dostały z ludźmi potrzebującymi w krajach misyjnych (albo na cele utrzymania misji). Cel bardzo szlachetny i chrześcijański, bardzo pasujący do okazji. Zamiast krytykować, zastanówcie się, jaka byłaby wymagana odgórnie reakcja, gdyby o koperty poprosił Owsiak. Jego nie wypadałoby krytykować, ale wystarczy hasło "Kościół", żeby uruchomić falę stereotypowej krytyki.
W wieku trzynastu lat wyparłem się tej średniowiecznej ciemnoty. Dziś chronię przed tym moje dziecko. Ile bzdur je omija pewnie nawet nigdy się nie dowie. Ma 10 lat i dopiero zaczyna rozumieć o co w tym wszystkim tak na prawdę chodzi. Czasem nam dziękuje za to, że nie musi robić tego, do czego koledzy i koleżanki z klasy są przymuszani przez swoich rodziców.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 czerwca 2018 o 1:29
Uczestniczycie w gusłach - płaćcie.
Biały tydzień...dla czarnej mafii... Chciwość kościoła nie ma granicy...
Koperty pewnie każą podpisać imiennie.
Dałbym 1 grosza, niech ksiądz zaniesie jezusowi do rozmnożenia.
czarne złodzieje nawet dzieciom nie odpuszczą, gorsi od urzędu skarbowego i zus :)
Ja tam nie widzę nic zdrożnego w apelu by dzieciaki dobrowolnie podzieliły się się tym co dostały z dzieciakami na misjach w Afryce. Choć poza zwykłym solidaryzowaniem się z dziećmi w Afryce żadnych istotnych skutków to nie przyniesie. (A ten kontynent jest cały czas destabilizowany i każda kasa tam wysłana utonie w morzu potrzeb)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2018 o 19:51
@Redguard robienie z igły wideł. Gdyby taki sam apel "o zbiórkę na afrykańskie dzieci" był w szkole, nikt by nawet nie pisnął.
No i ten cały cyrk jest jednym z powodów dla ktorych moje dziecko bedzie miało dowolność w wyborze religii po skończeniu 18 tki.
No to autor demota może być dumny bo dostarczył Ci powodu.:P
Teoretycznie, to po skończeniu 18 to i tak będziesz miał g... do gadania. I tak zrobi co chce. (deszcz pada jak chce nie patrzy na to czy mu pozwolisz czy nie) Ale ze wszystkim trzeba poczekać aż ty skończysz 18 :)
"Nie myl mnie z żadnym "wojujacym ateizmem". " Określenia typu klecha sugerują taką postawę.
Każdy ma prawo wychować swoje dziecko w zgodzie ze swoimi poglądami. Ale w argumentacji już jest błąd.
Ale nie można mówić o wyborze gdy się czegoś nie zna. Gdybyś powiedział poślę dziecko do meczetu synagogi i kościoła a po 18 sam zdecyduje, to by to było logiczne. Poznał 3 religie i wybrał.
To samo można by per analogia odnieść do matematyki "nie będę uczył matematyki po 18 zdecyduje". Dlatego dzieci uczy się wszystkiego od matmy do muzyki i plastyki by potem mógł wybrać. Ale aby wybrać trzeba poznać.
A czego się jaś nie nauczy Jan umiał nie będzie.
Wybór w wieku dorosłym bez podstaw z wieku szkolnego jest możliwy ale bardzo rzadki.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2018 o 22:15
@marconiqwer
Na misjach w Afryce, to są klechy, to po pierwsze. Żadne z afrykańskich murzyniątek tej kasy nawet nie powącha, bo rzeczywiście ona utonie.
W przepastnych kieszeniach funkcjonariuszy czarnej mafii - to po drugie i trzecie.
Wychowanie po katolicku wiąże się z ochrzczeniem dziecka.
Jeżeli nie chcecie chrzcić dzieci i pozostawić im wolny wybór wiary to nie bierzcie ślubu kościelnego ani żadnego innego, który wymusza wychowanie w konkretnej wierze.
Źródło: http://www.wiszniow.zamojskolubaczowska.pl/index.php/sakramenty/67-sakrament-maestwa
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 maja 2018 o 18:06
MISYJNE - na misje. Tak, źle uczyć dziecko dzielić się tym co ma, z potrzebującymi...
A co ma intencja modlitewna do celu zbierania ofiary?
No ja bym dziecko zapakował papierki po cukierkach, które dostało na prezent. Było nie było to "dowolna ofiara z tego co otrzymało z okazji I Komunii Świętej"
W pełni popieram to, że wierni powinni utrzymywać swój kościół np. płacąc za poszczególne usługi (w przypadku z demota - co łaska). A kto niby ma ten kościół utrzymywać? Muzułmanie z Iranu?
i czego tu nie rozumiesz?
Podatek
No i co z tego mentalni socjaliści?Zakazać?Co w tym złego jeśli, do cholery, TO JEST DOBROWOLNE?
@kapitanmarchewa
Pewnie że dobrowolne , tylko lewaczki odczuwają ból doopy
Że co, mają przynieść kawałek hostii?
Po pierwsze to może być fake.
Po drugie nawet jeżeli nie jest to jest to odosobiony przypadek a nie "Biały tydzień w polskim kościele".
Kościołów w PL jest od groma.
Nie chrzcić, nie posyłać na religię. Jak sami wystawiacie dupę czarnym to nie płakać później że w nią jesteście ruchani.
A to obowiązek jest? Zastrzelą jak się nie przyniesie? Czy może ten wyzwolony i samodzielny wkleja toto ze strachu. Bo co ludzie powiedzą jak się nie pojawi w kościele z pękatą kopertą?
Jaką szmatą trzeba być?
Zamiast okazać Dziecku Wielką Radość i empatię.
Zamiast Dobre Słowo z Księgi.
Wszystko to ch..j.
Dawaj kasę gówniarzu!
Bo do piekła pójdzie Twoja Mama, a potem Ty!
Takie coś mazywamy haraczem. Dawaj kasę a my ci damy zbawienie.
Jeśli dobrowolnie należy się do organizacji finansowo-politycznej, która w zamian za obietnicę życia po śmierci żąda pieniędzy i władzy to co dziwicie się, że trzeba płacić?
Ta tradycja ma już ponad 20 lat. Można dobrowolnie się podzielić, nikt nikogo nie zmusza. Jestem katolikiem, zaangażowanym w życie Kościoła i parafii i te pieniądze trafiają na misje. Jeżeli ktoś nie ma życzenia podzielenia się pieniążkami, to nie i koniec. Po prostu nie wrzucisz ich do koszyczka. Nie widzę problemu. Widzę natomiast taki problem, że jeżeli ktoś nie rozumie znaczenia słów "dowolna" i robi z tego awanturę, wrzuca to do sieci celem wywołania gównoburzy, to musi mieć niestety jakiś uraz do kościoła. Może kapłan źle im to wytłumaczył, albo rodzice sami kościół omijali, a teraz nagle ich taka kartka zaatakowała ;) Nie wiem, nie oceniam, ale powtarzam, że tradycja dzielenia się na misje przez dzieci sięga 20 lat i do tej pory nikt problemu nie widział.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 maja 2018 o 17:57
Ale jakoś nie przeszkadza Wam, że dzieci są zmuszane do udziału w zbiórce WOŚP:
https://wpolityce.pl/polityka/183188-zdarzylo-sie-nawet-tak-ze-jak-dzieci-nie-mialy-pieniedzy-pozyczali-im-nauczyciele-czyli-w-gorlicach-na-wosp-musieli-dac-wszyscy
Pedofilskie QQrvy...
Od sponsorowania kościołów katolickich niech będzie Watykan.
A ty, proboszczu parafii, skoro chciałeś być Wielkim Ojcem swego rejonu parafialnego, to śmiało teraz swoim samochodem prosto z salonu, podjedź do banku i poproś o kredyt na rzecz parafii. Dobry ojciec łoży na swe dzieci z własnej kieszeni, i nie chce nic w zamian, tylko dobra potomstwa.
Kto jest bogiem w dzisiejszych czasach, drodzy parafianie?
Mieszko I, Bolesław Chrobry, Kazimierz Wielki, Władysław Jagiełło i Zygmunt Stary
A jeśli któreś dziecko nie otrzymało ani grosza, tylko pięc quadów, to jak quada do koperty zmieścić?
A tak poważnie- czy w końcu ktoś z patriarchów kościoła katolickiego mógłby jawnie powiedzieć, że ta religia się już kończy i chodzi tylko o kasę?
Dzieci mają przynieść koperty MISYJNE, czyli, jak rozumiem - mają się podzielić tym, co dostały z ludźmi potrzebującymi w krajach misyjnych (albo na cele utrzymania misji). Cel bardzo szlachetny i chrześcijański, bardzo pasujący do okazji. Zamiast krytykować, zastanówcie się, jaka byłaby wymagana odgórnie reakcja, gdyby o koperty poprosił Owsiak. Jego nie wypadałoby krytykować, ale wystarczy hasło "Kościół", żeby uruchomić falę stereotypowej krytyki.
W wieku trzynastu lat wyparłem się tej średniowiecznej ciemnoty. Dziś chronię przed tym moje dziecko. Ile bzdur je omija pewnie nawet nigdy się nie dowie. Ma 10 lat i dopiero zaczyna rozumieć o co w tym wszystkim tak na prawdę chodzi. Czasem nam dziękuje za to, że nie musi robić tego, do czego koledzy i koleżanki z klasy są przymuszani przez swoich rodziców.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2018 o 1:29