B bwieczorek 24 lipca 2018 o 1:39 0 / 6 Na mój gust to dużo więcej niż 3-4 tony. 4 tony by go tak nie złamało, a ja kiedyś wiozlem podobny i ważył 18 ton. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte 24 lipca 2018 o 12:08 +2 / 2 @Glaurung_Uluroki Moim zdaniem, to bliżej mu do 4 m^3. Nie wiem, co to za materiał, ale są gęstsze surowce, niż 2000 kg/m^3 Odpowiedz Komentuj obrazkiem
ZONTAR 24 lipca 2018 o 12:06 +3 / 3 Stary mercedes, niech rzuci kamieniem ten, kto nie widział rdzy na mercach. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw 24 lipca 2018 o 12:24 +4 / 4 Masa to jedno, ale większym problemem jest jej skupienie na małej powierzchni. Gdyby go dał nad tylną osią, to mogłoby się to nieco lepiej udać. Odpowiedz Komentuj obrazkiem Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2018 o 12:24
~drfthrt67 24 lipca 2018 o 13:25 +2 / 2 rama zgniła i w końcu nie wytrzymała ciężaru. Klasyka w dostawczakach. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grescio 24 lipca 2018 o 17:12 +1 / 1 Sprinter to cienias, Iveco Daily by pojechał bez zająknięcia. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Na mój gust to dużo więcej niż 3-4 tony. 4 tony by go tak nie złamało, a ja kiedyś wiozlem podobny i ważył 18 ton.
@Glaurung_Uluroki Moim zdaniem, to bliżej mu do 4 m^3. Nie wiem, co to za materiał, ale są gęstsze surowce, niż 2000 kg/m^3
Stary mercedes, niech rzuci kamieniem ten, kto nie widział rdzy na mercach.
Masa to jedno, ale większym problemem jest jej skupienie na małej powierzchni.
Gdyby go dał nad tylną osią, to mogłoby się to nieco lepiej udać.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2018 o 12:24
Bunt maszyn
rama zgniła i w końcu nie wytrzymała ciężaru. Klasyka w dostawczakach.
Sprinter to cienias, Iveco Daily by pojechał bez zająknięcia.
może w końcu przegnił