Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
363 379
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~rozmówca1
-4 / 28

W sumie chodziłem do szkoły, gdzie trzeba było nosić mundurek, chłopcy musieli mieć krótko obcięte włosy, dziewczyny nie mogły farbować włosów, malować paznokci i mieć mocnego makijażu. Tak było napisane w regulaminie szkoły i każdy, kto do niej szedł miał tego świadomość i musiał go zaakceptować, albo liczyć się z konsekwencjami. Ta dziewczyna też znała regulamin, więc nie rozumiem, o co cała afera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
0 / 26

Ma średnią 4,4 i kilka stypendiów a móżdżek ptasi. To dość częste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dawdaw
+10 / 20

@pokos Sam masz ptasi móżdżek.
Wszystkie przepisy traktowanie są dosłownie, ta dziewczyna pokazała że jest to zwyczajnie głupie.
Na przykład ta bluzka w dosłownym rozumieniu przepisów ma za duży dekolt, jednak w rozumieniu ogólnym nie ma go wcale ponieważ dekolt to zbyt głębokie wcięcie odsłaniające piersi a ta bluzka nie odsłania niczego.
Zapewne gdyby ubrała zapiętą pod szyje koszulę cthru (prześwitującą) problemu by nie było bo jest zgodna z regulaminem mimo że wszystko było by widoczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
-5 / 19

@dawdaw . Masz ten sam problem co ona, niby czytać potrafisz, ale nie rozumiesz o co chodzi. Strój ma być stosowny, przyzwoity, skromny, adekwatny do miejsca i sytuacji. Kiedyś takie regulacje w ogóle nie były potrzebne, ale wyrosło pokolenie niewychowanych debili i teraz np. w instrukcji kuchenki mikrofalowej trzeba im pisać, że nie wolno w niej suszyć żywych zwierząt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dwdaw
+12 / 24

@pokos To powiedz mi którego z tych wymogów ta bluzka nie spełnia ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dawdaw
+9 / 13

@aberg " Bluzka hiszpanka dodaje kobiecie seksapilu.'
Chyba w krajach arabskich.

Ale w sumie czemu sie dziwić jak na demotach same zniewieściałe prawiczki która jak tylko zobaczą dziewczynę w leginsach czy sukience nad kolana od razu wyzywają ja od ku rew...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prylikm
+5 / 5

No ale możecie mi wreszcie powiedzieć, który punkt regulaminu złamał ten strój? XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
0 / 2

@dawdaw @prylikm wystarczy, że szkoła ma napisany w regulaminie zakaz odsłaniania ramion. W niektórych miejscach odsłonięte ramiona traktuje się tak samo jak duży dekold. 18-letnia dziewczyna ma już świadomość do jakiej szkoły chodzi i jak jej nie pasują zasady może ją zmienić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2018 o 21:38

avatar ~fgsd45r
+5 / 5

@Slawa238 @Tomekkruk Co nie zmienia faktu że ślepe przestrzeganie regulaminu jest głupie.
Niedawno w moim mieście policja oskarżyła faceta o nielegalne posiadanie broni (broń wykopał podczas prac polowych) mimo że tej broni nie da się już użyć a mimo to grozi mu 8 lat więzienia...
Tylko dlatego że takie as przepisy
https://www.pch24.pl/images/min_mid_big/big/46553.jpg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

@Tomekkruk "Przepisy ktoś robi po to by ich przestrzegać..."
Przepisy są interpretowane przez ludzi. A z opisu całej sytuacji wynika, że ta pani dyrektor podała się do dymisji ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
-1 / 1

Co za pochrzaniona szkoła. Mam nadzieję, że Bóg nie wypuści tych drani z piekła. Wmówili sobie, że uczniowie są dla nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CtrlD
+2 / 20

No bez przesady gdy chodziłem do podstawówki a było to dawno zabraniano dziewczynom używać makijażu (włącznie z malowaniem paznokci), nosić dużych kolczyków (a te mogły być tylko w uszach), teoretycznie obowiązywały mundurki ale na te przymykano oko w starszych klasach (7 - 8) ale to była podstawówka. W tym przypadku mamy do czynienia ze szkołą średnią i nie wyobrażam sobie aby ktoś się mógł czepić takiej bluzki u 18 letniej dziewczyny przecież ten dekolt ani kawałka piersi nie pokazuje. Wolność USA... po zawieszeniu powinna przyjść do szkoły w burce lub habicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
+8 / 28

A więc to jest ta słynna wolność w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
+7 / 15

@Glaurung_Uluroki "Twarde prawo ale prawo?" chyba nie rozumiesz do czego się odnosi ta sentencja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
+6 / 10

@sceptyk00 A obrażanie innych użytkowników jest zgodne z regulaminem tego portalu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro97
-1 / 11

No tak, to jest wolność. Szkoła ustala regulamin taki jaki chce, a dziewczyna może w dowolnej chwili zmienić szkołę, jak coś jej się nie podoba, jakiej większej wolności Ty oczekujesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justnoonee
+1 / 3

@Hostis_Humani_Generis dozwolone, gdy obrażają żółci. Odpyskujesz i jest ban z miejsca. "Równe" zasady

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptyk00
+2 / 2

cenzor usunął wpis sceptyka nie podając powodu. ZA KOMUNY cenzor MUSIAŁ PODAĆ PODSTAWĘ PRAWNĄ INTERWENCJI. w "wolnej europie" byle dupek może bezkarnie kasować/banować co mu się żywnie podoba. BO MOŻE. oczywiście żadnej cenzury wobec wszechobecnych wulgaryzmów, opluwania wartości chrześcijańskich. ot, stalinowska wolność w nowoczesnym wydaniu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rgsefd
-5 / 5

Ciekawe czy Hamburgerania tak bardzo interesują się polską jak cebulaki Hamburgeryką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Symulakr
+15 / 21

@Ghash Sugerujesz kolektywizm społeczny? Ujednolicanie ludzi za młodu to idealna fabryka na tworzenie szarych mas na usługach rządów, grup interesu itd. Tym bardziej, że mundurki zawsze miały i mają beznadziejny krój. Nie mówię, że chodzenie z dekoltami jest spoko, wręcz przeciwnie, ale nie popadajmy w paranoje i skrajności, bo widzę, ze karne społeczeństwo korei północnej to mokre sny rygorystów co albo nie mieli własnego życia, bo na nic im nie pozwalano, albo od kaw w Starbucksie niektórym kofeina spaliła mózgi przy laptopach z logiem jabłka. Mundurki wyglądają często jak stroje wciągniecie z pajaców na rozmiary ludzkie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+5 / 5

@Ghash Sam pewnie mundurka nie nosiłeś, ale następne pokolenia chciałbyś udupić, co? W moim gimnazjum wprowadzono mundurki-kamizelki w ostatniej klasie. Zimą zakładaliśmy je na bluzki, ale latem? No halo, kto by się w tym gotował? Na zakończenie roku ciągnęłam tę szmatę za rowerem, a potem podpaliłam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Symulakr
+3 / 5

@Tomekkruk Po pierwsze nigdy nie istniał idealny mentoring na zasadach uczeń, mistrz. To jedno. Po drugie ujednolicanie nieważne czy to się nazywa hierarchia czy kolektywizm to po prostu tworzenie odmóżdżonych ludzi bez własnej świadomości i własnego zdania. Łatwiej sterować konformistami niż ludźmi, którzy mają inny pomysł na życie niż chce tego społeczeństwo, państwo czy inne, społecznikowi lobby. Wielu chętnie by powróciło do czasów indoktrynacji kultury postfiguratywnej, ale na szczęście wszystko poszło z tym kierunku, ze jest na to za późno. Nie jestem za pajdokracją, ale to co było jest pewną formą reżimu, by tworzyć masy o monolitycznych potrzebach. Orwell niewiele się pomylił co do indoktrynacji ludzi. Zresztą sama hierarchia funkcjonuje na zasadach komunizmu społecznego. Tam gdzie nie ma miejsca na indywidualizm może być tylko na robienie wody z mózgu. Szara jednostka to produkt społecznego imperatywu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2018 o 17:44

avatar Slawa238
-2 / 2

@Symulakr Nie sprowadzaj indywidualizmu do wystrojenia się jak papuga. Wyróżnianie się ubraniem często jest formą zakrycia braku własnego zdania i pustki wewnętrznej (patrz współczesne celebrytki). Ze szkół z mundurkami i o ścisłym rygorze wychodziły naprawdę wspamiałe umysły jeśli tylko pozwolono im na rozwijanie swojej osobowości i intelektualnej kreatyności

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomaszProblem
-2 / 2

@Ghash Mundurki to dobry wstęp do nauki dyscypliny. A społeczeństwo bez dyscypliny nie ma racji bytu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obeznany
+3 / 13

A co ma średnia do tego? Idąc tym tropem myślenia, to dobrze zarabiających powinno się uniewinniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

@Obeznany Może to, że ta dziewczyna, mimo tego "ekstrawaganckiego" stroju, jest dobrą uczennicą? To znaczy nie jest zbuntowaną nastolatką, która nie radzi sobie z nauką i szkoło, a jej stój jest jest manifestacją "pogardy" dla nauki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obeznany
0 / 2

@RomekC Co do stroju, to oczywiście urzędnicza głupota. Nie wszyscy mają słabe wyniki w nauce, bo pogardzają nauką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shamcia
+6 / 12

@Krzysztof798 Twoim zdaniem dziewczyna ubrała się jak prostytutka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shamcia
+6 / 6

@Krzysztof798 Dwie sprawy:
Podziel się proszę liczbą prostytutek, z których usług korzystałeś (a zatem masz 100% pewność, że taki zawód wykonują).
Demot tego nie wyjaśnia, ale w całej historii chodzi o to, że dziewczyna, gdy zwrócono jej uwagę założyła kurtkę i ją zapięła, a i tak została zawieszona w prawach ucznia.
https://heavy.com/news/2017/05/michelle-cline-hickory-ridge-high-school-principal-summer-dress-code/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@shamcia Wydaje mi się, że Krzysztof i Tomek pomylili kultury w których rozgrywa się opisane wydarzenie.
Panowie @Krzysztof798 i @Tomekkruk, opisana sytuacja miała miejsce w Stanach Zjednoczonych a nie na Bliskim Wschodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

@Tomekkruk "...tu jest sedno problemu - panna złamała regulamin instytucji, która w wolnym kraju ma prawo sobie ustalać regulamin jak chce..."
I tu jest pies pogrzebany. Dyrektorka i Ty twierdzisz, że panna złamała regulamin. Ja nie widziałem na oczy tego regulaminu. Podejrzewam, że jest tam zapis o "wyzywającym ubiorze". Dla mnie jej bluzka nie jest wyzywająca. Dla dyrektorki i Ciebie jest.
Widzisz, że ocena jej ubioru jest sprawą subiektywną.

"...wygląda jak prostytutka..."
Właściwie to po takim stwierdzeniu nie powonieniem z Tobą rozmawiać. Masz jakieś skrzywione spojrzenie na kobiety.
Poniżej zdjęcie prostytutek. Nie widzisz różnicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

@Tomekkruk "...Zakładam jednak, że kretyn go nie pisał..."
Widzisz, jednak to ta pani dyrektor podała się do dymisji. Czyli koniec końców górą była ta uczennica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
+14 / 16

Pytanie czy zwrócono jej uwagę i poproszono o inny strój a ona uparcie nie chciała się na to zgodzić? Czy po prostu podszedł do niej dyrektor i z miejsca oznajmił: "wypier*alaj!"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar auto1
-3 / 13

@kenzol xD szanuje dyrektora :P
A tak naprawdę, no cóż jeżeli złamała zasady to poniosła karę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shamcia
+5 / 7

@kenzol @auto1 Założyła kurtkę, zapięła ją, a dyrka i tak ja zawiesiła. To ogólnie grubsza historia, więcej w komentarzu z 5 sierpnia 2018 o 16:31

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrex001
0 / 0

@film100 W USA jest 5-stopniowy system oceniania, od A do D oceny pozytywne i E lub F - ocena niedostateczna (A jest najwyższa). Średnia 4,4 u nich, to sporo ponad 5,0 u nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Symulakr
0 / 0

@film100 Może dlatego Ameryka zawsze kojarzyła się ludziom z bogatym rajem,a Polska z czymś przeciwnym. Oczywiście American Dream dawno temu to docinanie kuponów po micie wypalonym po zimnej wojnie, ale to przeświadczenie u nas, że żeby coś osiągnąć trzeba mieć piekło pozbawienia czasu na własne życie jest żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XiadzBiskup
+5 / 5

Uroczystości wręczenia świadectw zwykle są nudne, więc prawdopodobnie wiele nie straciła. Dla mnie byłaby to nagroda, bo jakoś nie sprawiało mi przyjemności słuchanie, jak dyrektorka gwiazdorzy, pieprząc jak potłuczona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
+2 / 6

@XiadzBiskup No może i tak ale jak wspomniano laska miała dobrą średnią - nie wiem jak w usa wygląda sprawa świadectw z paskiem ale może mogła błysnąć podczas rozdania świadectw na sali gimnastycznej, dostać książkę w nagrodę, uścisk dyrektora, zrobić selfi jak jest wyróżniana przed całą szkołą - wiesz tu mogło chodzić o kwestie prestiżu i pokazania że jest lepsza i mądrzejsza (oczywiście według nauczycieli tylko)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MW56
+6 / 6

Jak czasami słyszę o różnych aburdach z krajów zachodniej Europy, Kanady albo USA, to cieszę się, że jestem Polakiem i mieszkam w Polsce a nie na tak zwanym "postępowym zachodzie". Owszem, u nas jest mnóstwo absurdów, ale na pewno nie aż takie, jak ten wymieniony w tym democie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
0 / 4

Jakby nie patrzeć to nie wygląda dobrze w tej bluzce, dużo odkrywa a resztę mocno podkreśla - to raz a dwa nie rozumie o co problem szkoła ma regulamin, takie tam panują zasady i tyle w temacie, może przestępstwa nie popełniła ale jakieś zasady złamała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@krzysio6666 "...dużo odkrywa a resztę mocno podkreśla..."
Dużo :-O Co Ty tam widzisz oprócz kawałka barków?
Nawiasem mówiąc nie czytałem regulaminu, Ty zapewne także nie. Sądzę jednak, że nie ma w nim sprecyzowanych wytycznych typu: stój musi zakrywać całkowicie barki oraz zakrywać ciało powyżej 5 cm nad piersiami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
-1 / 1

@RomekC Nie jest istotne co ja widzę albo nie widzę, podobnie z resztą jak nie jest istotne co ty widzisz czy nie widzisz, w szkole jest regulamin i podejrzewam że tam pisze co jest ok a co nie jest ok, co i jak ma być zakryte a co może być odkryte - tyle w temacie, można się bulwersować że jak można, czemu się czepiają ale jak mieli to zapisane w regulaminie to pasuje się stosować a oni mogą wyciągać konsekwencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@krzysio6666 "Nie jest istotne co ja widzę albo nie widzę, podobnie z resztą jak nie jest istotne co ty widzisz czy nie widzisz..."
Istotne jest co widziała pani dyrektor.

"...w szkole jest regulamin i podejrzewam że tam pisze co jest ok a co nie jest ok, co i jak ma być zakryte a co może być odkryte..."
Podejrzewasz, mówisz... Ja podejrzewam, że nie jest on tak precyzyjny. I to od osoby interpretującej zapis zależy czy uzna coś za przekroczenie regulaminu lub nie.

"...można się bulwersować że jak można, czemu się czepiają ale jak mieli to zapisane w regulaminie to pasuje się stosować a oni mogą wyciągać konsekwencje."
Historia zakończyła się podaniem się do dymisji pani dyrektor...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
-1 / 1

@RomekC Trudno wypowiadać mi się na temat regulaminów szkól bo całe szczęście ja szkołę mam już za sobą i całe szczęście to były czasy kiedy raz dzieciaki nie szalały z ubiorem, dwa nie było mundurków czy innych uniformów i po trzecie jednak te 15 -20 lat temu był powiedzmy ogólnie inny świat. Natomiast zdaje się że jakiś czas temu wprowadzono mundurki do polskich szkół i tam chyba były dość precyzyjne zapisy co jest mundurkiem i jak powinien wyglądać uczeń, a w przypadku panny z demota - powiem w prost w tej bluzce wygląda źle, ona faktycznie ją odkrywa, taki dekolt to nie do szkoły, sprawy nie polepsza też fakt że dziewczyna ma czym oddychać - jak pisałem dla mnie zbrodni nie popełnia ale jak ktoś na początku ustalił że odkrywanie ciała i eksponowanie jego walorów jest nie mile widziane w tej szkole to tego robić się nie powinno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~olik74
0 / 4

Ta bluzka jest bardziej seksowna niż pójście do szkoły w samym staniku. Kobiety to wiedzą i robią specjalnie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aberg
-2 / 2

A ja jak to napisałam to zostałam zminusowana. Już lepiej by było jakby poszła w koszulce na ramiączkach byłoby to bardziej skromne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

Jesteś fetyszystą jeśli podnieca Cię bluzka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pani_Informatyk
+9 / 13

Jeżeli to jest niestosowny strój, to ja współczuje następnym pokoleniom. Co jutro, burka? Bo dzinsy i bluzka prowokują niedoroz****? Jeżeli ktoś uznaje, że taki strój jest prowokujący, i to u dziewczyny, która wygląda co najwyżej na 15 lat, to chyba ma z sobą problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2018 o 14:13

M Morog
+2 / 4

Protestantyzm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SebaD86
+1 / 1

@Jastomek - czekałem aż to ktoś napisze...







... ale fakt - wielkie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
-2 / 6

popieram, szkoła to nie wybieg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aqq300
+5 / 7

Czyżby szkoła rejigijna/prowadzona przez religijne stowarzyszenie? Czy to jest ta słynna, chrześcijańska tolerancja? Czy w tym kierunku powinniśmy podążać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~maks2321313
0 / 4

@Aqq300 @Aqq300 I w tym właśnie tkwi problem, że tego typu poglądy są kojarzone z chrześcijaństwem. Polecam obejrzeć lub przeczytać NDE prof. Howarda Storma. Do znalezienia np na youtube. Proszę zwrócić uwagę na to, że podczas swojego przeglądu życia wszyscy obecni byli na waleta :) . KKK nigdzie nie określa golizny jako coś złego. Tak właśnie działa zło. Pruderyjni pseudo - chrześcjianie wprowadzają wstyd i złe emocje związane ze sferą seksualnosci. Złe emocje w tych ludziach narastają a kończy się tak jak na redtubach czy pornhubach. W każdym razie w duzym uproszczeniu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+3 / 3

@Tomekkruk Może przyczyną tych "znacznie lepsze rezultaty w życiu dorosłym" jest to, że jest to "elita w USA, i generalnie ludzie majętni" a nie "dress code" i "dyscypliny"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 2

@Tomekkruk "Sukcesu nie mierzy się odziedziczonym majątkiem, tylko własnymi osiągnięciami..."
Proszę, pokaż w którym miejscu się z tym nie zgadzam?

"...Jest powód dla którego elity i bogatsza klasa średnia posyła swoje pociechy do takich, a nie innych szkół..."
Powód jest taki, że te szkoły są lepsze. Trafia tam lepsza młodzież. Młodzież, która chce coś w życiu osiągnąć jak ich rodzice. Czyli z domu wynosi to coś.

"...Bez ciężkiej pracy i dyscypliny sukcesu nie będzie i to powie ci każdy, kto się w życiu czegośuczciwie dorobił - od naukowców, artystów (prawdziwych, a nie tych plastikowych z tv), polityków, sportowców na biznesmenach kończąc..."
I dochodzimy do sedna - "ciężkiej pracy". A postawa do niej jest wynoszona z domu.

"...I dlatego ci ludzie wychowują swoje dzieci w określony sposób..."
Kolejna rzecz z którą muszę się zgodzić - "ci ludzie wychowują swoje dzieci w określony sposób". To nie szkoła ich wychowuje ale rodzice. Szkoła jest dodatkiem w wychowaniu.

"...ty robolu zadowól się ideologicznym pier**lamento o wolnościach, prawach do nic nie robienia i prawach do roszczenia sobie czegoś na co się nie zapracowało."
Bardzo bym prosił abyś to rozwinął. Skąd Ci się wzięło, że jestem robolem? Gdzie popieram "prawa do nic nierobienia"? O czym piszesz mówiąc "prawa do roszczenia sobie czegoś na co się nie zapracowało"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aqq300
0 / 0

@Tomekkruk - szkoła ma UCZYĆ. A w zasadzie pokazywać, czego uczeń powinien SIĘ NAUCZYĆ. Od wychowywania sa RODZICE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shamcia
+12 / 14

Szkoda, że demot nie przedstawia całej historii.
Dziewczyna, gdy dyrektor Michelle Cline zwróciła jej uwagę, pożczyła lekką kurtkę (jacket) od koleżanki i zapięła ją pod samą szyję. Dyrektor, z którą Summer miała wcześniej konflikty, zarządała aby dziewczyna przebrała się w gabinecie (O_O #1). Summer odpowiedziała: "I apologize, but I can't get anywhere with you, unless my mum is on the phone". Dzieciak czekał na telefon od matki, a w tym czasie wezwano 'School resource officer' (SRO), który trzymał rękę na pistolecie, gdy dyrektor zagroziła: "Daję Ci ultimatum. Nie udało nam się skontaktować z Twoją mamą, więc albo pójdziesz do stróżówki (O_O #2) i przebierzesz się w inną koszulkę albo Cię aresztujemy". Niedługo po tym mama Summer zadzwoniła i dziewczyna zgodziła się pójść do gabinetu, ale dyrektor podjęła już decyzję o zawieszeniu. Po fali krytyki dyrektor Cline zrezygnowała ze stanowiska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deathrider123
+6 / 6

@shamcia możesz podać link do źródła ?
Jeśli historia faktycznie tak wyglądała, to dobrze że gościówka poleciała z roboty. Wzywać uzbrojoną ochronę do laski w takiej a nie innej koszuli to już paranoja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 4

to chyba jakaś mocno prawicowa szkoła im. Donalda Trumpa ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2018 o 17:19

T tlmundi
-4 / 6

Ciekawe czy ta bluzka byla tak samo zalozona jak do zdjecia bo mozliwe ze z racji szerokiego dekoltu jedno ramie moglo byc calkiem odktyte i czesc (duzego) biustu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bludragon
+4 / 6

Drodzy panowie, jeżeli dla was ta bluzka za dużo odsłania i jest zbyt "seksowna"(co poniektórzy tu nawet sugerowali że to ubiór podobny do tego co noszą prostytutki), to niestety polecam wam się przejść do dobrego lekarza który sprawdzi czy z waszą głową wszystko w porządku. Przestańcie się zachowywać jak zwierzęta gdy poczują, że samica ma ruję. Używanie mózgu naprawdę nie boli. Prawda jest taka, że dziewczynie widać trochę ramion o to wszystko. Nie ma tu nic wyzywającego, zwykła dziewczyna w zwykłej koszulce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

@Jastomek Pewnie byś szczytował gdyby była w samym biustonoszu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar S_Jupiter
-4 / 6

i bardzo dobrze, może to ją nauczy, za naszych czasów było nie do pomyślenia, że wgl seks w szkole, a teraz? co druga chwali się jaki to automat do lodów, tragedia po prostu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kostryt
+2 / 2

@S_Jupiter Ile ty masz lat,że odkryte do połowy ramiona kojarzą ci się z seksem oralnym? Jesteś w okresie dojrzewania czy co? Cebulandia się śmieje z muslimów a niedługo sama wprowadzi burki. Jak dobrze,że nikt się nie czepia Januszy w samych gaciach, albo otyłych prawiczków,którzy mają większe cyce od nastolatek a im stanika nikt nosić nie każe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
0 / 0

Zawieszałbym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Suzzzi86
0 / 0

może jakby nie miała bluzki wsadzonej do spodni, wyglądałaby o wiele lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem