@janharu Od 1971 inflacja dolara jest na poziomie 525%. Do tego wartośc takiego samochodu ze względu na jego wiek, stan i pozycję ikony motoryzacji wzrosła dosyć znacznie. Facet raczej sporo na tym zyskał.
Obecnie Challenger R/T z 1971 w takim stanie zależnie od wersji kosztuje od 80 tys USD do koło pół miliona dolców za Hemi V8.
Takie cacko w 1970 kosztowało około 2500-2000 USD.
Sprawa nieco analogicznie wyglądała z inflacją w Polsce. Ludzie potrafili brać mieszkania na wieloletni kredyt, po czym 1-2 lata później brali wypłatę i spłacali całość z góry. Ot mieszkanie zostało, kwota kredytu podobnie, ale wartość kredytu nijak miała się do wartości mieszkania.
Tak... z wiekiem maleje rozmiar...wora a rośnie sprężarka...
Jaki kapeć z tyłu w tym roku ;)
tył ma zmieniony, kapeć musiał dupę urwać
Lata minęły, kapeć urósł, sprężarka urywa pewnie asfalt :P wtf?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 grudnia 2018 o 21:50
o cholera tyle lat o on dalej go spłaca
@janharu Od 1971 inflacja dolara jest na poziomie 525%. Do tego wartośc takiego samochodu ze względu na jego wiek, stan i pozycję ikony motoryzacji wzrosła dosyć znacznie. Facet raczej sporo na tym zyskał.
Obecnie Challenger R/T z 1971 w takim stanie zależnie od wersji kosztuje od 80 tys USD do koło pół miliona dolców za Hemi V8.
Takie cacko w 1970 kosztowało około 2500-2000 USD.
Sprawa nieco analogicznie wyglądała z inflacją w Polsce. Ludzie potrafili brać mieszkania na wieloletni kredyt, po czym 1-2 lata później brali wypłatę i spłacali całość z góry. Ot mieszkanie zostało, kwota kredytu podobnie, ale wartość kredytu nijak miała się do wartości mieszkania.
Dla ciekawskich, tak wyglądały ceny samochodów w USA w 1970:
http://www.thepeoplehistory.com/70scars.html
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2018 o 2:36