B barteqssss 6 grudnia 2018 o 12:53 -5 / 7 spoiler: na filmiku nic się nie wydarzy, nikt nie zginie. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xynthia 6 grudnia 2018 o 19:39 +10 / 12 @barteqssss No nie mów! A ja ogladąłam z pięć razy z nadzieją, że się w końcu wyp..., no, tego, wywróci. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bardu 7 grudnia 2018 o 11:30 +3 / 3 Trzeba mieć jeszcze napęd na załadunkowej części forwardera, tak jak w tym przypadku :) Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~65428498249 7 grudnia 2018 o 15:20 +1 / 3 @bardu pisze się forfitera... Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bardu 7 grudnia 2018 o 21:59 -2 / 2 @65428498249 do szkoły nieuku Pisowski. Forwarder, koniec, kropka. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~Kapitan_kartofel 7 grudnia 2018 o 11:33 -2 / 2 To raczej nie umiejętności kierowcy, ale zarąbiście dobry sprzęt jakim kierował. Coś jak ciężarówka+ naczepa i byłyby z tego drzazgi. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~Realyst 7 grudnia 2018 o 11:56 +4 / 4 I tak miszcz. Nawet super sprzętem trzeba umieć sie posługiwać. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~Kuce_z_Bronksu 7 grudnia 2018 o 14:49 0 / 0 ,,Słuchaj Dziunia, mam plan..." Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~bfffv 7 grudnia 2018 o 17:59 +1 / 3 i właśnie przez takie użytkowanie przegub od skrętu jest popękany w każdym możliwym miejscu, naprawiałem coś takiego znajomemu Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Elandiel1 7 grudnia 2018 o 21:15 -1 / 1 Właśnie takiego komentarza oczekiwałem - jeszcze kilka takich akcji i ten sprzęt się nie ruszy bo coś strzeli. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bardu 7 grudnia 2018 o 22:01 -1 / 1 @Elandiel1 to "se" węże wymieni. W zapasie zawsze ze 2 ma, każdej średnicy, co by nie brakło ! W końcu "teren" wymaga. Pozdro z LP :) Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~bfffv 8 grudnia 2018 o 17:46 0 / 0 @bardu przewód to jest najmniejszy problem, ale też musiałby mieć zapas oleju hydraulicznego, popękana konstrukcja wyłącza maszynę z użytkowania na kilka/kilkanaście dni i generuje spore koszty. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozdupcewas 7 grudnia 2018 o 18:20 +2 / 2 Ktoś tu sporo czasu spędził na grze w Spintires.. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant 7 grudnia 2018 o 18:28 +1 / 3 Żeby tak jeździć, trzeba mieć przede wszystkim czym. Bardziej niż umiejętności kierowcy, imponują mi tu możliwości pojazdu. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hektop321 8 grudnia 2018 o 23:07 -1 / 1 umiejetnosci tego kierowcy są dopiero rewelacyjne https://link.do/uzHOU Odpowiedz Komentuj obrazkiem
spoiler: na filmiku nic się nie wydarzy, nikt nie zginie.
@barteqssss
No nie mów! A ja ogladąłam z pięć razy z nadzieją, że się w końcu wyp..., no, tego, wywróci.
Trzeba mieć jeszcze napęd na załadunkowej części forwardera, tak jak w tym przypadku :)
@bardu
pisze się forfitera...
@65428498249 do szkoły nieuku Pisowski. Forwarder, koniec, kropka.
To raczej nie umiejętności kierowcy, ale zarąbiście dobry sprzęt jakim kierował. Coś jak ciężarówka+ naczepa i byłyby z tego drzazgi.
I tak miszcz. Nawet super sprzętem trzeba umieć sie posługiwać.
Ta naczepa na osobny naped?
tak hydrauliczny na każdej osi
,,Słuchaj Dziunia, mam plan..."
i właśnie przez takie użytkowanie przegub od skrętu jest popękany w każdym możliwym miejscu, naprawiałem coś takiego znajomemu
Właśnie takiego komentarza oczekiwałem - jeszcze kilka takich akcji i ten sprzęt się nie ruszy bo coś strzeli.
@Elandiel1 to "se" węże wymieni. W zapasie zawsze ze 2 ma, każdej średnicy, co by nie brakło ! W końcu "teren" wymaga. Pozdro z LP :)
@bardu przewód to jest najmniejszy problem, ale też musiałby mieć zapas oleju hydraulicznego, popękana konstrukcja wyłącza maszynę z użytkowania na kilka/kilkanaście dni i generuje spore koszty.
Ktoś tu sporo czasu spędził na grze w Spintires..
Żeby tak jeździć, trzeba mieć przede wszystkim czym. Bardziej niż umiejętności kierowcy, imponują mi tu możliwości pojazdu.
umiejetnosci tego kierowcy są dopiero rewelacyjne https://link.do/uzHOU