S Sevivo 21 stycznia 2019 o 15:22 +6 / 8 Czy ktoś tutaj mi chce wmówić, że całkiem poważni ludzie wydają kasę na coś co nie ma wartości i na tym zarabiają? Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Arbor 21 stycznia 2019 o 16:37 +5 / 5 @Sevivo , ma wartość taką, że wiedzą, jakie reklamy do ciebie kierować i jakim typem konsumenta jesteś. Dane przeciętnych ludzi nikogo nie interesują. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Kharman 22 stycznia 2019 o 3:28 +1 / 1 Dopuki nie okaże się że te dane zostały wykorzystane do dark ads i manipulacji procesami demokratycznymi... Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Czy ktoś tutaj mi chce wmówić, że całkiem poważni ludzie wydają kasę na coś co nie ma wartości i na tym zarabiają?
@Sevivo Tak.
@Sevivo , ma wartość taką, że wiedzą, jakie reklamy do ciebie kierować i jakim typem konsumenta jesteś. Dane przeciętnych ludzi nikogo nie interesują.
Dopuki nie okaże się że te dane zostały wykorzystane do dark ads i manipulacji procesami demokratycznymi...