Ten demot krąży po internecie jak Ziemia po orbicie. Po pierwsze porównujesz starą remontowaną drogę do drogi kamiennej które są "wieczne" że tak powiem. Po drugie na zdjęciu pokazana jest stara wykruszona nawierzchnia jezdni, to tak jakbyś narzekał że masz z*ebany strop w mieszkaniu bo panele ci się wytarły. Po trzecie gdybyśmy budowali takie drogi z takich materiałów to nie wiem czy w Polsce powstałby chociaż 1000 km autostrad. Poza tym widać że autor jest raczej ignorantem w tej dziedzinie bo układ makadamowy warstw obowiązuje cały czas w budownictwie drogowym.
Wolałbyś mieszkać w zimnym, wilgotnym zamczysku przy świadomości, że jego mury są na 1000 lat, czy we współczesnym Ytongu i kartongipsie, ale z wygodami? Wolisz toporną, obdrapaną, smierdzącą i prądożerną lodówkę z komuny, która chodzi już 50 lat i wytrzyma następne 50, czy raczej nową, praktyczną, z założeniem, że za 15 lat wymienisz?
Wieczna trwałość nie jest nadrzędnym celem, do którego zawsze warto dążyć. Nie do zdarcia były późne telewizory i monitory CRT. I co z tego? Tyle, że trafiły na śmietnik w pełni sprawne a nie zużyte.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 października 2019 o 9:33
@daclaw Wolę starą kamienicę, w której jest chłodno w najbardziej upalne lato niż współczesne mieszkanie w kartongipsie, które latem przemienia się w piekło. A najlepiej nowy dom zbudowany na bazie klasycznego projektu z odpowiednią izolacją i przemyślanym układem, z wykorzystaniem także materiałów z odzysku.
Wystarczy kilka dni jazdy 40-tonowych ciężarówek po drodze rzymskiej i będzie to wyglądało gorzej niż ta asfaltówka. O komforcie jazdy po bruku nawet nie wspomnę.
Ten demot krąży po internecie jak Ziemia po orbicie. Po pierwsze porównujesz starą remontowaną drogę do drogi kamiennej które są "wieczne" że tak powiem. Po drugie na zdjęciu pokazana jest stara wykruszona nawierzchnia jezdni, to tak jakbyś narzekał że masz z*ebany strop w mieszkaniu bo panele ci się wytarły. Po trzecie gdybyśmy budowali takie drogi z takich materiałów to nie wiem czy w Polsce powstałby chociaż 1000 km autostrad. Poza tym widać że autor jest raczej ignorantem w tej dziedzinie bo układ makadamowy warstw obowiązuje cały czas w budownictwie drogowym.
@Dragoo Jeszcze należało by zwrócić uwagę na natężenie ruchu, rodzaj i ilość pojazdów na drodze.
@hek_sa dokładnie. A nie wiem czy autor chciałby jeździć po takich kocich łbach.
bo w życiu chodzi o to aby budować a nie zbudować, kasa się kręci
jak po tej drodze "z kiedyś" puściłbyś przeważone o 50% zestawy które nominalnie powinny ważyć do 40t to też by padła po 8 dniach
Wolałbyś mieszkać w zimnym, wilgotnym zamczysku przy świadomości, że jego mury są na 1000 lat, czy we współczesnym Ytongu i kartongipsie, ale z wygodami? Wolisz toporną, obdrapaną, smierdzącą i prądożerną lodówkę z komuny, która chodzi już 50 lat i wytrzyma następne 50, czy raczej nową, praktyczną, z założeniem, że za 15 lat wymienisz?
Wieczna trwałość nie jest nadrzędnym celem, do którego zawsze warto dążyć. Nie do zdarcia były późne telewizory i monitory CRT. I co z tego? Tyle, że trafiły na śmietnik w pełni sprawne a nie zużyte.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2019 o 9:33
@daclaw Wolę starą kamienicę, w której jest chłodno w najbardziej upalne lato niż współczesne mieszkanie w kartongipsie, które latem przemienia się w piekło. A najlepiej nowy dom zbudowany na bazie klasycznego projektu z odpowiednią izolacją i przemyślanym układem, z wykorzystaniem także materiałów z odzysku.
Wystarczy kilka dni jazdy 40-tonowych ciężarówek po drodze rzymskiej i będzie to wyglądało gorzej niż ta asfaltówka. O komforcie jazdy po bruku nawet nie wspomnę.