Gdyby było odwrotnie- np. był napis "Proszę nie wchodzić, jeśli masz objawy homoseksualizmu", natychmiast przedstawiono by to, jako współczesną wersję segregacji rasowej, jaka miała miejsce w USA, jako faszyzm i nasłano by na właściciela policję.
Ale to postulat lewicowy, więc wszystko jest w porządku- tolerancja represywna wszak zwalnia z tolerowania określonych grup, jakie lewicy się nie podobają.
Żeby była jasność- ja takim postulatom winszuję. Dzięki nim wiem z kim mam do czynienia i gdzie nie zostawiać pieniędzy. :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
21 sierpnia 2020 o 20:47
@Arbor @Buka1976 Oczywiście że to oni, a ta tabliczka to strzał w głowę, bo nikt nomralny do tego nie wejdzie. Do knajpy sie chodzi jeść i napić a nie filozofiać o jakichś syfach. Ale była lepsza tabliczka gdzieś, że Z maskami nie obsługują
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 sierpnia 2020 o 21:13
@Arbor czyli twierdzisz, że nie wolno być nietolerancyjnym wobec osób nietolerancyjnych? xD Czyli gdyby gdzieś w Anglii powstała knajpa z hasłem "jeśli jesteś ksenofobem, antypolakiem, to proszę nie wchodzić" - to byś zgłosił takie samo zastrzeżenie, bo wszak każdy kto obraża Polaków (a tych na Wyspach jest sporo) ma prawo do swojej nietolerancji?
@vojan , Nie mam zamiaru nikomu zabraniać tego, aby mnie nie lubił, a tym bardziej zmuszać do tego, aby mnie lubił. Jeżeli dyskryminacja narodowościowa w sektorze prywatnym jest społecznie nieakceptowalna, to właściciel knajpy splajtuje z powodu ostracyzmu społecznego- dlaczego do wszystkich "niemiłych" spraw należy od razu angażować państwo i ubierać to w ramy prawa?
"czyli twierdzisz, że nie wolno być nietolerancyjnym wobec osób nietolerancyjnych?"
Tolerancja, to cierpliwe znoszenie czegoś. Nie muszę akceptować np. homoseksualizmu. Mogę homoseksualistów uważać za obrzydliwych, ale tolerancja wymaga ode mnie przyjęcie do wiadomosci, że tacy ludzie są i mają prawo do życia na swoich warunkach i po swojemu, dopóki nie próbują ograniczać moich osobistych wolności. Jeżeli prowadzę knajpę- własną, prywatną- to powinienem móc decydować, kogo chcę w niej widzieć, a kogo nie. Inna sprawa, czy ideologiczne podejście biznesowe jest jakkolwiek opłacalne. Pomijając kwestie ideologiczne: jeśli ktoś jest chamem, prostakiem i zachowuje się wulgarnie, ale nie łamie przy tym prawa, to nie powinienem móc kogoś takiego wyrzucić za drzwi?
Jeżeli uważasz się z kolei za osobę tolerancyjną, to dlaczego podoba ci się fakt, że właściciel jakiejś knajpy segreguje ludzi na tych, którzy mają prawo korzystać z jego usług i na tych, którym tego zabrania? Przecież mechanizm działania dyskryminacji jest tutaj dokładnie taki sam.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 sierpnia 2020 o 22:55
@Arbor nie jest taki sam, bo ktoś równie dobrze mógłby przychodzić z transparentem, napisem na koszulce - whatever - który wyraża pogardę w stosunku do rodziny właściciela knajpy. I wedle Twego rozumowania, właścciel knajpy musi ścierpieć to prywatne zdanie, tę prywatną niechęć do jego rodziny. Nie, nikt nie ma obowiązku być miłosiernym i cierpliwym wobec postaw nacechowanych niechęcią. Pal licho, jak ktoś jedynie w zaciszu wlasnego umysłu wygłasza poglądy, które są mało przyjemne dla danej grupy, ale tutaj raczej napis jest skierowany do tych którzy lubią eksponować na zewnątrz owe prywatne poglądy.
@vojan , ale postawa z powyższego obrazka również jest nacechowana niechęcią. Rozumiem, ze twoje poglądy są lepsze, więc mam obowiązek się do nich dostosować, ponieważ moje uważasz za gorsze?
"ktoś równie dobrze mógłby przychodzić z transparentem, napisem na koszulce - whatever - który wyraża pogardę w stosunku do rodziny właściciela knajpy. I wedle Twego rozumowania, właścciel knajpy musi ścierpieć to prywatne zdanie, tę prywatną niechęć do jego rodziny."
Nie rozumiem, o co ci chodzi z tą koszulką, ale jeżeli ktoś chce sobie taką nosić, to ma do tego prawo. Gdybym uważał, ze nie ma, to powinienem chcieć zamknąć we więzieniu np. Roberta Biedronia, ponieważ publicznie wyrażał sympatię dla zbrodniarza Che Guevary.
"Nie, nikt nie ma obowiązku być miłosiernym i cierpliwym wobec postaw nacechowanych niechęcią."
Czyli co? Państwo policyjne i utworzenie paragrafu na myślozbrodnię?
"ale tutaj raczej napis jest skierowany do tych którzy lubią eksponować na zewnątrz owe prywatne poglądy."
"Raczej", to bardzo oględne stwierdzenie. Właściciel knajpy dokonał dyskryminacji- to jest fakt, czy ci się to podoba czy nie. Twoje oględne postmarksistowskie tłumaczenia tego nie zmienią.
@Arbor kończę tę jałową dyskusję. Skoro uważacie, że należy się tolerancja dla nietolerancji, to widocznie jesteście bezradni w jakiejkolwiek dyskusji.
@vojan , kończ, choć sam ją wszcząłeś. Masz komunistyczne poglądy i warto to sobie uświadomić. No, chyba że jesteś tego świadom, ale wtedy miło by było, gdybyś od razu się przedstawiał- wtedy każdy by wiedział, z jakim elementem ma do czynienia. Źródła twojej moralności daleko odbiegają od szlachetnych.
@Arbor widzisz moj drogi, te "objawy homoseksualizmu" to jest zakazana prawnie dyskryminacja na tle orientacji seksualnej.
Natomiast "objawy homofobii" dotycza tylko pogladu na wolnosc innej osoby. Swoja droga, moze to bar gejowski?
@Arbor A dlaczego rasizm i homofobię są według ciebie atrybutem prawicowości? Coś ci się chyba pomieszało co do wartości cechujących prawicę. Prawica to nie prymitywizm.
@Arbor
Mało kogo obchodzi to gdzie zostawiasz swoje pieniądze zakompleksiony człowieczku.
Twoje uprzedzenia i stereotypowe myślenie nikogo nie interesują.
@Arbor Masz racje w 100%. Ludzie często przyklaskują takim wpisom ponieważ dotykają one ich empatycznej natury i chęci tolerowania każdego. Nie zdają sobie jednak sprawy, że są strasznie manipulowani i ich empatia jest wykorzystywana jako broń przeciwko tym których Lewica zwalcza.
@Arbor Jest pewna różnica pomiędzy homoseksualizmem, rasą a homofobią, rasizmem. Na te pierwsze człowiek nie ma wpływu, Urodził się homo, jest homo, urodził się murzynem, jest murzynem. Na te drugie ma.
@tawarisz12 , homoseksualista ma też wpływ na to, czy będzie normalnym człowiekiem czy lewicowym, komunizującym aktywistą spod tęczowej flagi.
Poza tym i tak nie ma to znaczenia. Albo uznajemy wolność słowa i do głoszenia poglądów, nawet takich, które nam się nie podobają, albo jesteśmy za cenzurą, dyskryminacją i segregacją. Co za różnica, czy segregacja odbywa sie na poziomie rasowym, seksualnym czy światopoglądowym?
@Arbor Pisząc, ze prośba, aby nie wchodzili do lokalu rasiści i homofobi to lewackie postulaty. Prosty wniosek, że uważasz, że ktoś o prawicowych poglądach takiego napisu by nie umieścił. Ergo, atrybutem prawicowości jest rasizm i homofobia. A to raczej atrybut komunistów, bolszewików i tych, którzy uważają się za ,,prawaków" uznając PiS za prawicę czy Hitlera za prawicowego działacza społecznego
@ZrytyRyj , niestety twoje konkluzje trafiają, jak kulą w płot. Fakt, że osoba o prawicowych poglądach nie umieściłaby takiego postulatu jeszcze nie oznacza, że musiałaby być "homofobiczna i rasistowska". Gdyby tak było, to KAŻDA knajpa nie umieszczająca takiego postulatu musiałaby być z góry uznana za homofobiczną i rasistowską. :) Czy tak uważasz?
Lewica ma tendencję do ideologizowania każdej aktywności społecznej, a gospodarka taką formą właśnie jest. Normalnym ludziom prowadzącym biznes (a prawicowcy są z reguły normalni) nie spędza snu z powiek, czy jego klienci są homofobami, rasistami, antysemitami, czy mają poglądy wolnorynkowe, czy może etatystyczne... błagam. :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2020 o 8:43
@Arbor Nic nie jest albo czarne albo białe. Świat jest dużo bardziej złożony, a każdy problem jest wielowymiarowy i swoje źródło często ma wiele (nawet setki) lat temu.
"Aktywiści spod tęczowej flagi" nie są produktem wczorajszym. Jest to odpowiedź na nachalną propagandę mającą na celu dyskryminację homo. Ta kłamliwa propaganda jest rozsiewana od wielu lat przez KK, różne media, organizacje, a która ma swoje źródło w religii. Zaś atak na ciężarówkę (który potępiam, bo zawsze potępiam przemoc fizyczną, czy słowną), był wyrazem pewnego rodzaju bezsilności.
Wiesz, że faszyści, komuniści na całym świecie wycierali i wycierają sobie gęby wolnością słowa? Czy wiesz że wiele zamordystycznych partii, organizacji na świecie ma w swoich nazwach, hasłach słowa "Wolność", "Demokracja"? Kłamstwa, nawoływanie do pogromów, obrażania ludzi, nie można tłumaczyć wolnością słowa. Niestety, ale wolność słowa ma swoje granice.
"Jest to odpowiedź na nachalną propagandę mającą na celu dyskryminację homo. Ta kłamliwa propaganda jest rozsiewana od wielu lat przez KK, różne media, organizacje, a która ma swoje źródło w religii."
Nie w religii, a w życiu społecznym. Homoseksualizm był mniej lub bardziej piętnowany we wszystkich cywilizacjach ludzkości.
Tęczowa flaga, skrótowiec LGBT, tworzenie tęczowego lobby i inne tego typu rzeczy zaczęły powstawać mniej więcej w drugiej połowie lat 60. Inspiracją dla tych środowisk jest myśl marksizmu psychoanalitycznego i teorii krytycznej, które zostały stworzone przez Szkołę Frankfurcką. Środowisko LGBT współcześnie pełni rolę (obok feministek) lumpenproletariatu zastępczego. Zgadzam się, że wielu ludzi z tych środowisk doznało rzeczywistej krzywdy, ale postulaty i ideologia za tym płynąca jest antykulturowa i antycywilizacyjna. Neomarksiści wykorzystali homoseksualistów i kazali im uwierzyć, że ich krzywdy są produktem tradycyjnie pojmowanej kultury i cywilizacji, w związku z czym trzeba te kultury i cywilizację zniszczyć. To są fakty.
"Wiesz, że faszyści, komuniści na całym świecie wycierali i wycierają sobie gęby wolnością słowa?"
Jest wręcz przeciwnie. Faszyści mówili otwarcie, że żadne postulaty antypaństwowe nie mają prawa wybrzmiewać w przestrzeni publicznej, ponieważ są szkodliwe społecznie. Komuniści z kolei wprowadzali "nową rzeczywistość" i teoretycznie zezwalali na wolnosć słowa, ale w praktyce twierdzili, że "nie ma na co narzekać", ponieważ jest tak wspaniale w realiach komunistycznych, że ludzie krytyczni wobec ustroju muszą być obszarnikami, bądź agentami kapitalistycznego zachodu. Nie dostrzegasz analogii między nimi, a LGBT?
"Czy wiesz że wiele zamordystycznych partii, organizacji na świecie ma w swoich nazwach, hasłach słowa "Wolność", "Demokracja"?"
Owszem. Partie komunistyczne, skrajnie lewicowe, genderowe i inne również mają te hasła w swoich postulatach, choć kompletnie się z nimi nie identyfikują.
"Kłamstwa, nawoływanie do pogromów, obrażania ludzi, nie można tłumaczyć wolnością słowa. Niestety, ale wolność słowa ma swoje granice."
Kto dzisiaj nawołuje do pogromów??? Obrażanie ludzi ma być cenzorowane? W takim razie nazywanie kogokolwiek faszystą również powinno być cenzorowane. Antyklerykalizm również powinien być cenzorowany. Nie ma wolności słowa, jeśli ogranicza się ją z tego powodu, że coś kogoś obraża.
"Zaś atak na ciężarówkę (który potępiam, bo zawsze potępiam przemoc fizyczną, czy słowną), był wyrazem pewnego rodzaju bezsilności. "
Od przynajmniej 10-20 lat w mediach, sztuce i w ogóle głównym nurcie zycia społęcznego panuje terror poprawności politycznej i wszelkie krytyczne słowa kierowane wobec homoseksualistów sprawiają, że człowiek jest spychany na margines. Wyraz bezsilności? Nonsens. To agresja i i chęć wprowadzenia nowego zamordyzmu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2020 o 11:24
@Arbor Dokładnie. Ale to już stan zepsutego umysłu, a jak widać dalej te minusy to już naprawdę jest zle. Sami zaczynają sie zachowywać jak naziole i komuchy
Bo mogą i to jest wolność słowa, tolerancja. Ale jakbyś napisał odwrotnie, kolorowi i geje nie będą obsługiwani to afera dotarłaby do Strasburga. I to jest rasizm i homofobia. Kto tu jest bardziej napastliwy?
@Buka1976 nie ma czegoś takiego jak dyskryminowanie nietolerancji. To tak jakbyś musiał ustępować neonazistom, bo wszak też mają prawo być neonazistami i głosić swoje nazistowskie poglądy a ty musisz to uszanować. Nie, to tak nie działa. Albo szanujesz ludzi odrębnych poglądów, orientacji, religii, koloru skóry, którzy krzywdy swoją bytnością ci nie robią, albo licz się z tym, że nie będziesz przez nich akceptowany.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 sierpnia 2020 o 22:45
@vojan No i akceptuję takich ludzi. Nie pochwalam i staram się rozmawiać o tym ale TOLERUJĘ. Tolerować to nie znaczy pochwalać, przyłączać się do nich. Problem jest w tym, że wolność słowa to hipokryzja. Hipokryzja takich ludzi jak ty. Bo moje słowo jest ok a twoje nie. Do póki nikomu nie dzieje się krzywda to powinieneś mieć możliwość wyrażenia swojego zdania. A na swojej posesji powinieneś móc wprowadzić zasady, które tobie się podobają. W przeciwnym razie nie można mówić o wolności słowa i poglądów.
Ps. To co napisali na tabliczce to jest dyskryminacja osób o pewnych poglądach. Więc albo działa to w obie strony albo będzie zakazane całkowicie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 sierpnia 2020 o 22:53
@Buka1976 promowane powinny być postawy pozytywne, łączące, a nie dzielące. Ciąży na nas odpowiedzialność, by budować lepszy świat, by dawać jakiś przykład następnym pokoleniom, a nie uczyć je akceptacji dla nienawiści, pogardy. Bo ludzie potrafią się różnić na wiele sposobów, orientacja czy kolor skóry to tylko najprostsze przykłady. Dlatego takie postawy jak ta z obrazka są jak najbardziej pozytywne.
@vojan Więc chcesz powiedzieć, że nie tolerujesz ludzi z odmiennymi poglądami? Hmmm. Świetny przykład tolerancji dla dzieci. Macie tolerować to co ja wam powiem. Jesteś arogancki, żeby komuś narzucać co ma myśleć, o czym może mówić, w co ma wierzyć. Przypomnę ci tylko, że z takich pobudek jak twoje (narzucajmy poprawność) wysyłano wyprawy krzyżowe. Niemcy i Rosjanie też mieli w programach rację "jedynie słuszne" a każdy pogląd inny zasługiwał na karę. Tu mamy to samo. Uwierz mi, nie miałem nic (i nie mam) do gejów (toleruję ich). Ale te pedały z piórami w dupie gwałcą moje odczucia. Wzbudzają agresję, wprost proporcjonalną do aktów antykościelnych i aktów wandalizmu. Czuję się zastraszony, że nie mogę wyjść na ulicę i wykrzyczeć dość! Moje dzieci nie muszą na to patrzeć. Będę uznany za a homofoba? Tak. Tylko dlaczego te tłumy LGBT nie są uznane za katolifobów albo heterofobów?
@vojan Hipokryzja level max. Jeżeli tylko jedna grupa rości sobie prawo do określania co jest rasizmem i nietolerancją? Jeżeli jedna grupa wymaga specjalnego traktowania w pracy, uniwersytecie itp. Jeżeli wprowadza swoje odrębne prawa religijne na terenie obcego kraju, dopuszcza małżeństwa z nieletnimi, "honorowe" zabójstwa, oblewanie kwasem kobiet? Jeżeli organizuje parady pólnagich ludzi w miejscach publicznych, niszczy obiekty kultu religijnego....
W końcu mam szanować takie zachowania czy nie? Jakoś jestem w stanie zaakceptować fakt, że nie będę przez nich akceptowany.
@vojan , nie zauważasz w swojej narracji stalinowskiego zacięcia? Przykład z obrazka nauczy dziecko, że ma ono prawo dyskryminować ludzi, którzy mu nie odpowiadają. Taka jest tego logiczna konsekwencja! Każdy ma prawo wyznawać poglądy, które uważa za słuszne, nawet jeżeli są one dla ciebie nieakceptowalne. Ucz swoje dziecko tego, co uważasz za słuszne, ale wara od cudzych dzieci i od narzucania im swojej narracji. Jeżeli uważasz zachowanie właściciela powyższej knajpy za dobre, to- będąc konsekwentnym- musisz pozwolić ludziom o innych poglądach do dokładnie tego samego.
I naucz się, że tolerancja nie równa się akceptacji. Możesz czegoś nie akceptować, potępiać to i wyrażać się na tego temat krytycznie, ale musisz to tolerować. Nietolerancja de facto sprowadza się do czynnego ograniczania zachowań, których nie tolerujesz. Jeżeli ktoś jest homofobem, czyli boi się homoseksualistów, brzydzi się nimi, nie lubi ich i nie chce mieć z nimi nic do czynienia, ale jest świadomy faktu, ze tacy ludzie są i nie ma zamiaru np. używać na nich przemocy oraz uznaje ich prawa do postępowania zgodnie z własnym sumieniem, to jest on tolerancyjny! Zaznajom się z takimi podstawowymi pojęciami, jak wolność, akceptacja i tolerancja, ponieważ wprowadzasz mętlik semantyczny.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 sierpnia 2020 o 23:31
@Buka1976 @kondon haha, obaj jesteśmy przeuroczy. Szczególnie kolega kondon. Nawiązujesz jak mniemam do Hitlera, który gejów jako jednych z pierwszych po Żydach ładował do obozów, ale to tych, którzy śmią bronić te mniejszości, śmiesz porównywać do nazistów. Naprawdę trzeba mieć nieźle zrytą banię. Przez poglądy nacechowane nienawiścią próbowano wybić właśnie Żydów, gejów, Polaków. Ale Ty bronisz tego prawa do tej nienawiści. Z tego właśnie wziął się holokaust, bo ktoś uważał siebie za lepszych od innych. Buka, serio, to taki zły przykład dla dzieci, żeby mówić im, że wszyscy ludzie są spoko, wszyscy zasługują na wstępny szacunek, dopóki ci nie robią krzywdy? Ok, są geje, którzy są złymi ludźmi, którzy obrażają katolików albo kogoś innego. Ok, uczmy zatem dzieci aby potępiać właśnie takie postawy takich jednostek, zamiast od razu całe grupy ludzi, bo do tej grupy należą też cudowni, wykształceni, pokojowo nastawieni obywatele, którzy nikomu nie wchodza w paradę, pracują ciężko, kochają bliskich, starają się być dobrymi ludźmi. Bo tak samo złych ludzi można spotkać wśród katolików, wśród księży ilu jest idiotów, zwyrodnialców, znam osobiście przykłady takich, którzy molestowali moją koleżankę, gdy była nastolatką, ale to wciąż nie argument, by pogardzać całą społecznością katolików czy księży. Potępiajmy jednostki, potępiajmy konkretne postawy, a nie całe kolektywy ludzi. Czy to takie trudne do ogarnięcia?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 sierpnia 2020 o 23:20
@irulax no ciekawe gdzie sie spotkałeś z takimi sytuacjami, żeby jakaś inna rasa miała specjalne względy na uniwersytetach. Rozumiem, że posiłkujesz się prasą prawicową i tam czasami zdarzają się takie kwiatki, ale Ty tylko czekasz na nie, żeby mieć racjonalny argument do jakiejś niechęci. Czasami faworyzowane sa kobiety i czego to uczy - żeby być mizoginem? I gdzie widujesz te parady półnagich ludzi? Na starych obrazkach z internetu, z innych państw. Przejrzyj ostatnie parady równości jakie miały mejsce u nas i zobacz jak one wyglądały. Tacy jak Ty żyją wirtualnym światem niechęci. Wyjdź na zewnątrz, poznaj prawdziwych ludzi, którzy czymś się różnią, wierz mi - to otwiera oczy.
@vojan Sam sobie przeczysz. Jakaś schizofrenia czy może dwubiegunowa? Cytuję Ciebie "Buka, serio, to taki zły przykład dla dzieci, żeby mówić im, że wszyscy ludzie są spoko, wszyscy zasługują na wstępny szacunek, dopóki ci nie robią krzywdy?" Więc? Robię ci krzywdę, że nie życzę sobie LGBT w moim lokalu? Ja bronię jednego, każdy ma prawo wyrazić swoje przekonania jeśli nie robi tym krzywdy innym. Problem jest taki, że na tej tablicy jest katolifobia i heterofobia. Nie dostrzegasz tego. A narracja z Niemcami i Rosją były po to abyś mógł dostrzec co złego może się stać jeśli Twoja racja będzie lepsza niż moja. W mojej wypowiedzi nie było słowa o restrykcjach kogokolwiek że względu na rasę, wyznanie.
@Buka1976 Nie ma tam żadnej heterofobii, czy katofobii, już nie bajdurz aż tak. Krzywda ma wszechstronne znaczenie, nie musi oznaczać napaści fizycznej czy werbalnej. Strefy wolne od LGBT przecież w teorii też nikomu nie wyrządzają krzywdy, ale jednak wysyłają krzywdzący komunikat, że ktoś, kto nic złego nie uczynił, jest w danym miejscu niemile widziany. Nawet kluby dla gejów chętnie witają heteryków, kościoły - ateistów, meczety - katolików.
@vojan Natomiast TU nie jest mile widziany. Zwykły katolik, heteroseksualny. Wreszcie zaczynasz widzieć, że wykluczenie jakiejkolwiek grupy społecznej jest jakąś formą dyskryminacji. TU też.
@vojan Np. na uniwersytetach amerykańskich. Zresztą na naszych również się zaczyna ze względu na wyznanie. Czyją prasą mam się posługiwać, skoro już udowodniono masowe kłamstwa, przemilczenia, naginania prawdy w mediach lewicowych?
Czekam na rzetelne przedstawianie rzeczywistości i wooj mnie obchodzi która strona konfliktu kłamie i z jakiego powodu.
"....Na starych obrazkach z internetu, z innych państw." Z obecnych obrazków z innych państw - zresztą zawzięcie walczycie aby u nas było tak samo jak w innych państwach.
"...Wyjdź na zewnątrz, poznaj prawdziwych ludzi, którzy czymś się różnią, wierz mi - to otwiera oczy." - oczywiście, że otwiera oczy. Ty jednak każesz mi ich tolerować bez żadnej refleksji.
To, co piszesz w swoich postach jest zlepkiem zwykłych sloganów. Takim mizianiem po łepkach. W takim dawnym ZSRR też się niby wszyscy kochali, trwała powszechna równość i braterstwo a dziesiątki milionów ludzi poszło w piach.
edycja: literówka
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 sierpnia 2020 o 23:53
@Buka1976 Bycie "anty" czemukolwiek nie jest żadną grupą społeczną. To jest tylko postawa, którą należy tępić. Wedle Twojej porąbanej narracji (nawiązuję tu bardziej do wcześniejszej wypowiedzi), bardziej nazistowska jest walka ze współczesnymi nazistami (wszak każdy ma prawo do swoich poglądów i swojej niechęci) niż sam nazizm.
@vojan Dopóki nie robią ci krzywdy i cię tolerują to co masz przeciwko nim? Jeśli masz cokolwiek to jesteś (jakimś tam) fobem. Lub prościej - nie tolerancyjnym dupkiem. Chciałem też zauważyć, że ty jesteś anty wobec mnie. Dostrzgasz tylko to, że ja jestem przeciw tobie ale własnej fobii wobec mnie już nie Widzisz.
Idę spać. Kopanie się z koniem nie ma sensu. Zwłaszcza, że masz beton zamiast myślenia wielopłaszczyznowego.
@Buka1976 jeśli na potrzebę własnej racji próbujesz jakoś bronić nazizm, no to faktycznie nie ma o czym rozmawiać. Czy naprawdę warto sprowadzać dyskusję na tak żałosny szlak, żeby tylko wybronić swojego stanowiska? Jak uważasz, możesz się oglosić nawet zwycięzcą tej pożal się Boże debaty. Jeśli wybronienie nazizmu jest tego warte. I wcale nie jestem anty wobec Ciebie - jestem anty wobec Twoich poglądów. Tu się różnimy. Ja oceniam jednostkowo, Ty oceniasz kolektywnie. Gdybym przyjął Twoją postawę, zapewne musiałbym być antykatolikiem, antyprawicowcem, antyjeszczecośtam.
@irulax no i o tym mówię, szukasz jakichś szczątkowych informacji z drugiego końca świata i na tym budujesz filary swojej nietolerancji, co pokazuje, że ta nietolerancja była pierwsza, a potem dopiero dobudowywałeś wokół niej jakieś niby racjonalne argumenty. Gdyby iść tym tropem, każdy z rozumem powinien być nietolerancyjny wobec katolików, a szczególnie ich przedstawicieli, którzy wielokrotnie dokonywali haniebnych czynów i to nie gdzieś hen za oceanem, ale tu blisko, niedaleko, na naszym podwórku. I to robili od wieków i robią to wciąż. Ale zaraz rozlegałby się lament, że hola hola, nie wszyscy tacy są, trochę tolerancji.
@vojan Jesteś Poprostu ignorantem. Nie mówię o samym nazizmie tylko o twoim braku tolerancji dla wybranych grup społecznych. Zarzucasz mi coś co sam robisz. Jeśli tego nie dostrzegasz to robisz to aby mnie sprowokować albo jesteś niewierygodnie tępy.
Dobranoc.
@vojan Widzę, że dalsza dyskusja z Tobą jest zwyczajnie pozbawiona sensu, ponieważ zaczyna przypominać dyskusję z 5-cio letnim dzieckiem czerpiącym wiedzę o rzeczywistości z kreskówek.
Naginanie rzeczywistości przez lewicowe media jest masowe a nie "wyjątkowe" jak próbujesz mi wmówić. Nawet nie chce mi się podawać przykładów, bo musiałbym pisać referat na 10 stron a4. Ty przykładów również nie podasz, skoro lewicowe media o nich nie piszą to tematu nie ma - a prawicowych "szmatławców" nie zwykłeś czytać?
Mam tolerować np. BLM okradający sklepy, palący samochody i twierdzący, że to "rekompensata" za krzywdy? Moja "nietolerancja" była pierwsza? Gdyby np. kibole jakiejś drużyny piłkarskiej robili to samo, miałbym im przyklaskiwać?
Zwyczajni ludzie chcący żyć w zwyczajnym kraju mają zwyczajnie przekichane, bo albo dostaną po łbie od fanatyka LGBT albo fanatyka KK. Spora część przyłącza się do jednej lub drugiej grupy rozumując: jeżeli już i tak mam dostać po łbie, to wolę raz niż dwa razy. Mi takie myślenie nie pasuje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 sierpnia 2020 o 1:00
Homofobia? Czyli jak ktoś się boi ludzi? Przecież Homo to człowiek, Fobia to lęk więc wychodzi że jest to lęk przed ludźmi. Cóż ja się ludzi nie boję, co najwyżej nie wszystkich lubię, niektórzy mnie drażnią :)
@wans
A co ma tu etymologia? Że zacytuje SJP «pierwszy człon wyrazów złożonych mający znaczenie: taki sam, jednakowy, podobny». Ale jak pisałem wcześniej, Prawdziwi Polacy są na bakier ze wszystkim co Polskie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 sierpnia 2020 o 10:53
@Syllot
Prawicowcy używają zaś słów, których znaczeń nie rozumieją. BTW. to akurat na zachodzie, tłumaczą naszego murzyna ( ten wyraz piszę małą literą) na "nigger".
A etymologia słowa homoseksualny, w tym członu homo- jest grecka, a nie łacińska.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 sierpnia 2020 o 11:23
To taki slogan "lokal dla LGBT", ale napisany lewicowym językiem, czyli używającym określeń, których nie rozumieją, ale którym się przeciwstawiając, robią z siebie tych dobrych. I tak każdy wie o co chodzi, ale wprost tego nie powiedzieli. Każda krytyka napisu czy lokalu może być teraz uznana za przejaw rasizmu i homofobii.
To tak samo jak Antifą, czyli bandyci i zadymiarze, których lewicowe środowiska broniły niedawno, twierdząc, że krytykowanie Antify, to popieranie faszyzmu, bo się grupa jełopów nazwała "anty-faszyzm". Albo jak ludzie nie kryjący bycia anarchistami, łamią prawo i konsekwencje zrucają już na homofobię i represję państwa wobec osób nieheteroseksualnych, bo zatrzymanie geja łamiącego prawo to homofobia. To takie kręcenie bata na samego siebie. Testowanie ile absurdu i bezczelności ludzie zniosą, zanim rozgonią to towarzystwo. Odwołuję do bajki o chłopcu wołającemu "wilk". W końcu nazwanie kogoś rasistą czy homofobem, będzie wywoływać śmiech, bo ludzie to będą traktować jak bełkot i nikt nie będzie czuł innych emocji przy tych słowach niż irytacji i zażenowanie wobec osoby używającej ich.
Homoseksualiści i osoby o innym kolorze skóry to nie poglądy, tylko ludzie. Homoseksualizm to nie pogląd. Kolor skóry to nie pogląd. Nikt na tej tablicy nie każe nikomu tolerować poglądów.
Znając życie to jakaś wege knajpa z cenami 60 zł za obiad bez zupy. Do tej pory mieli pewnie ze trzech klientów, teraz z całego miasta będą tam podążać. Zwykły chwyt marketingowy. Homofoba i tak obsłużą bo prawo nakazuje, ale lewackie zadki się trochę zrosną bo ostatnio ciągle pękają.
A jakie to objawy rasizmu - dostajesz białej gorączki jak widzisz murzyna?
Objawy homofobii - na widok geja boli cię dupa?
Taka tabliczka to nic dobrego, segregacja ludzi nigdy nie miała pozytywnych skutków. Edukować i edukować ale nie segregować.
Znów biednych homofobów dyskryminują. W ramach wszechobecnej tolerancji należało by okazać współczucie osobom cierpiącym na homofobię.
Fobie to psychiczne zaburzenia lękowe. Nie widzę powodu żeby kogoś kto odczuwa lęk przed osobami o odmiennej orientacji seksualnej potępiać i stygmatyzować . Należy chronić takie osoby przed ekspozycją na to co wywołuje u nich bardzo nieprzyjemne odczucia. Nikt normalny osobie z lękiem wysokości nie karze stawać nad przepaścią aby napawać się tym jak cierpi. Jakim to trzeba być bezdusznym nietolerancyjnym gnojem żeby osoby cierpiące na homofobię narażać na cierpienia spowodowane widokiem tęczowych parad epatujących seksualnością jednopłciową co w ludziach mających lęk przed tym wywołuje odruch wymiotny . Wstydźcie się nietolerancyjni egoistyczni tęczowi!
Z chęcią bym wszedł tylko po to by powiedzieć, kaszląc przy okazji "je**ć czarnych gejów".
A tak dla beczuni. :))))
Oczywiście nic nie mam do czarnych gejów, żeby nie było.
Rozumiem, że Afroamerykanie nie są tam mile widziani. Wniosek opieram na ich często agresywnych postawach na tle rasowym i swoistym dla tej grupy podejściu norm społecznych opartych na seksualności.
Tak czytam te komentarze i po prostu wstyd. Być może były podobne bary w Niemczech lat trzydziestych, gdzie przez podobne hasła sprzeciwiano się nagonce na żydów. I zwolennicy NSDAP używali dokładnie tej samej retoryki na temat tolerancji i wolności przekonań, co większość komentujących.
I to w kraju, gdzie 6 milionów ludzi zginęło z rąk Niemców, w tym homoseksualistów. Wstyd. Po prostu wstyd.
W latach dwudziestych gdyby ktoś coś takiego napisał, nie miałby żadnej całej szyby w lokalu, do tego wrzucono by tam paczkę zawierającą obrzydliwy zapach, którego nie wywietrzono by przez dwa tygodnie. Ech, piękne to były czasy...
I o czym to świadczy, jakie ponosi się konsekwencje z tego tytułu?! Jaja trzeba mieć żeby napisać że nie obsługuje się osób z LGBT. To jest prawdziwa odwaga!
Ciekawe jakby otworzyć knajpę obok, z identycznym napisem tylko zamiast ostatnich dwóch byłoby:
-lewicowych poglądów
-zamykania ust osób z prawicowymi poglądami (preferujemy wolność słowa)
...to czy 1 byłaby afera 2 która knajpa miałaby więcej klientów? :)
Na przeciwko otworzyć restaurację z tablicą:
"Jeśli nie lubisz kolorowych i LGBT a nie masz COVID-a -
-ZAPRASZAMY"
I zobaczyć co lepsze zyski przyniesie
W sumie dobry pomysł. Chociaż nie wiem czemu ostatnio wszyscy mają coś do Murzynów.
Oczywiście zakładając, że słowa jeszcze znaczą to co znaczą.
Gdyby było odwrotnie- np. był napis "Proszę nie wchodzić, jeśli masz objawy homoseksualizmu", natychmiast przedstawiono by to, jako współczesną wersję segregacji rasowej, jaka miała miejsce w USA, jako faszyzm i nasłano by na właściciela policję.
Ale to postulat lewicowy, więc wszystko jest w porządku- tolerancja represywna wszak zwalnia z tolerowania określonych grup, jakie lewicy się nie podobają.
Żeby była jasność- ja takim postulatom winszuję. Dzięki nim wiem z kim mam do czynienia i gdzie nie zostawiać pieniędzy. :)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2020 o 20:47
@Arbor @Buka1976 Oczywiście że to oni, a ta tabliczka to strzał w głowę, bo nikt nomralny do tego nie wejdzie. Do knajpy sie chodzi jeść i napić a nie filozofiać o jakichś syfach. Ale była lepsza tabliczka gdzieś, że Z maskami nie obsługują
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2020 o 21:13
@Arbor bi ty rasista jesteś ,zapewne katolik-takie dziwne czasy
@pastor_ , że co? Na jakiej podstawie wysunąłeś to oskarżenie? Czy może tak nakazało ci napisać twoje wewnętrzne zacietrzewienie i antyklerykalizm? :)
@rafalinformatyk Z maską dość trudno się je i pije. :))
@Buka1976 Ale oni tego nie wiedzą, a też sie ciężko oddycha, jeszcze w lato sobie wymyślili kagańce
@Arbor czyli twierdzisz, że nie wolno być nietolerancyjnym wobec osób nietolerancyjnych? xD Czyli gdyby gdzieś w Anglii powstała knajpa z hasłem "jeśli jesteś ksenofobem, antypolakiem, to proszę nie wchodzić" - to byś zgłosił takie samo zastrzeżenie, bo wszak każdy kto obraża Polaków (a tych na Wyspach jest sporo) ma prawo do swojej nietolerancji?
@vojan , Nie mam zamiaru nikomu zabraniać tego, aby mnie nie lubił, a tym bardziej zmuszać do tego, aby mnie lubił. Jeżeli dyskryminacja narodowościowa w sektorze prywatnym jest społecznie nieakceptowalna, to właściciel knajpy splajtuje z powodu ostracyzmu społecznego- dlaczego do wszystkich "niemiłych" spraw należy od razu angażować państwo i ubierać to w ramy prawa?
"czyli twierdzisz, że nie wolno być nietolerancyjnym wobec osób nietolerancyjnych?"
Tolerancja, to cierpliwe znoszenie czegoś. Nie muszę akceptować np. homoseksualizmu. Mogę homoseksualistów uważać za obrzydliwych, ale tolerancja wymaga ode mnie przyjęcie do wiadomosci, że tacy ludzie są i mają prawo do życia na swoich warunkach i po swojemu, dopóki nie próbują ograniczać moich osobistych wolności. Jeżeli prowadzę knajpę- własną, prywatną- to powinienem móc decydować, kogo chcę w niej widzieć, a kogo nie. Inna sprawa, czy ideologiczne podejście biznesowe jest jakkolwiek opłacalne. Pomijając kwestie ideologiczne: jeśli ktoś jest chamem, prostakiem i zachowuje się wulgarnie, ale nie łamie przy tym prawa, to nie powinienem móc kogoś takiego wyrzucić za drzwi?
Jeżeli uważasz się z kolei za osobę tolerancyjną, to dlaczego podoba ci się fakt, że właściciel jakiejś knajpy segreguje ludzi na tych, którzy mają prawo korzystać z jego usług i na tych, którym tego zabrania? Przecież mechanizm działania dyskryminacji jest tutaj dokładnie taki sam.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2020 o 22:55
@Arbor nie jest taki sam, bo ktoś równie dobrze mógłby przychodzić z transparentem, napisem na koszulce - whatever - który wyraża pogardę w stosunku do rodziny właściciela knajpy. I wedle Twego rozumowania, właścciel knajpy musi ścierpieć to prywatne zdanie, tę prywatną niechęć do jego rodziny. Nie, nikt nie ma obowiązku być miłosiernym i cierpliwym wobec postaw nacechowanych niechęcią. Pal licho, jak ktoś jedynie w zaciszu wlasnego umysłu wygłasza poglądy, które są mało przyjemne dla danej grupy, ale tutaj raczej napis jest skierowany do tych którzy lubią eksponować na zewnątrz owe prywatne poglądy.
@vojan , ale postawa z powyższego obrazka również jest nacechowana niechęcią. Rozumiem, ze twoje poglądy są lepsze, więc mam obowiązek się do nich dostosować, ponieważ moje uważasz za gorsze?
"ktoś równie dobrze mógłby przychodzić z transparentem, napisem na koszulce - whatever - który wyraża pogardę w stosunku do rodziny właściciela knajpy. I wedle Twego rozumowania, właścciel knajpy musi ścierpieć to prywatne zdanie, tę prywatną niechęć do jego rodziny."
Nie rozumiem, o co ci chodzi z tą koszulką, ale jeżeli ktoś chce sobie taką nosić, to ma do tego prawo. Gdybym uważał, ze nie ma, to powinienem chcieć zamknąć we więzieniu np. Roberta Biedronia, ponieważ publicznie wyrażał sympatię dla zbrodniarza Che Guevary.
"Nie, nikt nie ma obowiązku być miłosiernym i cierpliwym wobec postaw nacechowanych niechęcią."
Czyli co? Państwo policyjne i utworzenie paragrafu na myślozbrodnię?
"ale tutaj raczej napis jest skierowany do tych którzy lubią eksponować na zewnątrz owe prywatne poglądy."
"Raczej", to bardzo oględne stwierdzenie. Właściciel knajpy dokonał dyskryminacji- to jest fakt, czy ci się to podoba czy nie. Twoje oględne postmarksistowskie tłumaczenia tego nie zmienią.
@Arbor kończę tę jałową dyskusję. Skoro uważacie, że należy się tolerancja dla nietolerancji, to widocznie jesteście bezradni w jakiejkolwiek dyskusji.
@vojan , kończ, choć sam ją wszcząłeś. Masz komunistyczne poglądy i warto to sobie uświadomić. No, chyba że jesteś tego świadom, ale wtedy miło by było, gdybyś od razu się przedstawiał- wtedy każdy by wiedział, z jakim elementem ma do czynienia. Źródła twojej moralności daleko odbiegają od szlachetnych.
@Arbor widzisz moj drogi, te "objawy homoseksualizmu" to jest zakazana prawnie dyskryminacja na tle orientacji seksualnej.
Natomiast "objawy homofobii" dotycza tylko pogladu na wolnosc innej osoby. Swoja droga, moze to bar gejowski?
@Arbor A dlaczego rasizm i homofobię są według ciebie atrybutem prawicowości? Coś ci się chyba pomieszało co do wartości cechujących prawicę. Prawica to nie prymitywizm.
@ZrytyRyj , gdzie ja coś takiego napisałem?
@Arbor
Mało kogo obchodzi to gdzie zostawiasz swoje pieniądze zakompleksiony człowieczku.
Twoje uprzedzenia i stereotypowe myślenie nikogo nie interesują.
@ferdal , mało mnie obchodzi, co sobie na mój temat fantazjujesz.
@Arbor Masz racje w 100%. Ludzie często przyklaskują takim wpisom ponieważ dotykają one ich empatycznej natury i chęci tolerowania każdego. Nie zdają sobie jednak sprawy, że są strasznie manipulowani i ich empatia jest wykorzystywana jako broń przeciwko tym których Lewica zwalcza.
@Arbor Jest pewna różnica pomiędzy homoseksualizmem, rasą a homofobią, rasizmem. Na te pierwsze człowiek nie ma wpływu, Urodził się homo, jest homo, urodził się murzynem, jest murzynem. Na te drugie ma.
@tawarisz12 , homoseksualista ma też wpływ na to, czy będzie normalnym człowiekiem czy lewicowym, komunizującym aktywistą spod tęczowej flagi.
Poza tym i tak nie ma to znaczenia. Albo uznajemy wolność słowa i do głoszenia poglądów, nawet takich, które nam się nie podobają, albo jesteśmy za cenzurą, dyskryminacją i segregacją. Co za różnica, czy segregacja odbywa sie na poziomie rasowym, seksualnym czy światopoglądowym?
@Arbor Pisząc, ze prośba, aby nie wchodzili do lokalu rasiści i homofobi to lewackie postulaty. Prosty wniosek, że uważasz, że ktoś o prawicowych poglądach takiego napisu by nie umieścił. Ergo, atrybutem prawicowości jest rasizm i homofobia. A to raczej atrybut komunistów, bolszewików i tych, którzy uważają się za ,,prawaków" uznając PiS za prawicę czy Hitlera za prawicowego działacza społecznego
@ZrytyRyj , niestety twoje konkluzje trafiają, jak kulą w płot. Fakt, że osoba o prawicowych poglądach nie umieściłaby takiego postulatu jeszcze nie oznacza, że musiałaby być "homofobiczna i rasistowska". Gdyby tak było, to KAŻDA knajpa nie umieszczająca takiego postulatu musiałaby być z góry uznana za homofobiczną i rasistowską. :) Czy tak uważasz?
Lewica ma tendencję do ideologizowania każdej aktywności społecznej, a gospodarka taką formą właśnie jest. Normalnym ludziom prowadzącym biznes (a prawicowcy są z reguły normalni) nie spędza snu z powiek, czy jego klienci są homofobami, rasistami, antysemitami, czy mają poglądy wolnorynkowe, czy może etatystyczne... błagam. :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2020 o 8:43
@Arbor Nic nie jest albo czarne albo białe. Świat jest dużo bardziej złożony, a każdy problem jest wielowymiarowy i swoje źródło często ma wiele (nawet setki) lat temu.
"Aktywiści spod tęczowej flagi" nie są produktem wczorajszym. Jest to odpowiedź na nachalną propagandę mającą na celu dyskryminację homo. Ta kłamliwa propaganda jest rozsiewana od wielu lat przez KK, różne media, organizacje, a która ma swoje źródło w religii. Zaś atak na ciężarówkę (który potępiam, bo zawsze potępiam przemoc fizyczną, czy słowną), był wyrazem pewnego rodzaju bezsilności.
Wiesz, że faszyści, komuniści na całym świecie wycierali i wycierają sobie gęby wolnością słowa? Czy wiesz że wiele zamordystycznych partii, organizacji na świecie ma w swoich nazwach, hasłach słowa "Wolność", "Demokracja"? Kłamstwa, nawoływanie do pogromów, obrażania ludzi, nie można tłumaczyć wolnością słowa. Niestety, ale wolność słowa ma swoje granice.
@tawarisz12 ,
"Jest to odpowiedź na nachalną propagandę mającą na celu dyskryminację homo. Ta kłamliwa propaganda jest rozsiewana od wielu lat przez KK, różne media, organizacje, a która ma swoje źródło w religii."
Nie w religii, a w życiu społecznym. Homoseksualizm był mniej lub bardziej piętnowany we wszystkich cywilizacjach ludzkości.
Tęczowa flaga, skrótowiec LGBT, tworzenie tęczowego lobby i inne tego typu rzeczy zaczęły powstawać mniej więcej w drugiej połowie lat 60. Inspiracją dla tych środowisk jest myśl marksizmu psychoanalitycznego i teorii krytycznej, które zostały stworzone przez Szkołę Frankfurcką. Środowisko LGBT współcześnie pełni rolę (obok feministek) lumpenproletariatu zastępczego. Zgadzam się, że wielu ludzi z tych środowisk doznało rzeczywistej krzywdy, ale postulaty i ideologia za tym płynąca jest antykulturowa i antycywilizacyjna. Neomarksiści wykorzystali homoseksualistów i kazali im uwierzyć, że ich krzywdy są produktem tradycyjnie pojmowanej kultury i cywilizacji, w związku z czym trzeba te kultury i cywilizację zniszczyć. To są fakty.
"Wiesz, że faszyści, komuniści na całym świecie wycierali i wycierają sobie gęby wolnością słowa?"
Jest wręcz przeciwnie. Faszyści mówili otwarcie, że żadne postulaty antypaństwowe nie mają prawa wybrzmiewać w przestrzeni publicznej, ponieważ są szkodliwe społecznie. Komuniści z kolei wprowadzali "nową rzeczywistość" i teoretycznie zezwalali na wolnosć słowa, ale w praktyce twierdzili, że "nie ma na co narzekać", ponieważ jest tak wspaniale w realiach komunistycznych, że ludzie krytyczni wobec ustroju muszą być obszarnikami, bądź agentami kapitalistycznego zachodu. Nie dostrzegasz analogii między nimi, a LGBT?
"Czy wiesz że wiele zamordystycznych partii, organizacji na świecie ma w swoich nazwach, hasłach słowa "Wolność", "Demokracja"?"
Owszem. Partie komunistyczne, skrajnie lewicowe, genderowe i inne również mają te hasła w swoich postulatach, choć kompletnie się z nimi nie identyfikują.
"Kłamstwa, nawoływanie do pogromów, obrażania ludzi, nie można tłumaczyć wolnością słowa. Niestety, ale wolność słowa ma swoje granice."
Kto dzisiaj nawołuje do pogromów??? Obrażanie ludzi ma być cenzorowane? W takim razie nazywanie kogokolwiek faszystą również powinno być cenzorowane. Antyklerykalizm również powinien być cenzorowany. Nie ma wolności słowa, jeśli ogranicza się ją z tego powodu, że coś kogoś obraża.
"Zaś atak na ciężarówkę (który potępiam, bo zawsze potępiam przemoc fizyczną, czy słowną), był wyrazem pewnego rodzaju bezsilności. "
Od przynajmniej 10-20 lat w mediach, sztuce i w ogóle głównym nurcie zycia społęcznego panuje terror poprawności politycznej i wszelkie krytyczne słowa kierowane wobec homoseksualistów sprawiają, że człowiek jest spychany na margines. Wyraz bezsilności? Nonsens. To agresja i i chęć wprowadzenia nowego zamordyzmu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2020 o 11:24
@Arbor teraz widzę objawy rasizmu wobec homofobów czy faktycznych fanów równouprawnień
@Arbor Dokładnie. Ale to już stan zepsutego umysłu, a jak widać dalej te minusy to już naprawdę jest zle. Sami zaczynają sie zachowywać jak naziole i komuchy
Bo mogą i to jest wolność słowa, tolerancja. Ale jakbyś napisał odwrotnie, kolorowi i geje nie będą obsługiwani to afera dotarłaby do Strasburga. I to jest rasizm i homofobia. Kto tu jest bardziej napastliwy?
Literalnie się do tego sprowadza. Kim są najwięksi rasiści?
@Buka1976 jaką sieczkę trzeba mieć w głowie by nie widzieć różnicy
@pastor_ , jak bardzo trzeba być zdemoralizowanym i mieć wyłączoną zdolność logicznego pojmowania rzeczy, żeby nie dostrzegać analogii?
@pastor_ Jakbyś na to nie spojrzał, to jest dyskryminacja. Jeśli tego nie dostrzegasz to masz sieczkę zamiast mózgu. Tęczową.
@Buka1976 nie ma czegoś takiego jak dyskryminowanie nietolerancji. To tak jakbyś musiał ustępować neonazistom, bo wszak też mają prawo być neonazistami i głosić swoje nazistowskie poglądy a ty musisz to uszanować. Nie, to tak nie działa. Albo szanujesz ludzi odrębnych poglądów, orientacji, religii, koloru skóry, którzy krzywdy swoją bytnością ci nie robią, albo licz się z tym, że nie będziesz przez nich akceptowany.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2020 o 22:45
@vojan No i akceptuję takich ludzi. Nie pochwalam i staram się rozmawiać o tym ale TOLERUJĘ. Tolerować to nie znaczy pochwalać, przyłączać się do nich. Problem jest w tym, że wolność słowa to hipokryzja. Hipokryzja takich ludzi jak ty. Bo moje słowo jest ok a twoje nie. Do póki nikomu nie dzieje się krzywda to powinieneś mieć możliwość wyrażenia swojego zdania. A na swojej posesji powinieneś móc wprowadzić zasady, które tobie się podobają. W przeciwnym razie nie można mówić o wolności słowa i poglądów.
Ps. To co napisali na tabliczce to jest dyskryminacja osób o pewnych poglądach. Więc albo działa to w obie strony albo będzie zakazane całkowicie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2020 o 22:53
@Buka1976 promowane powinny być postawy pozytywne, łączące, a nie dzielące. Ciąży na nas odpowiedzialność, by budować lepszy świat, by dawać jakiś przykład następnym pokoleniom, a nie uczyć je akceptacji dla nienawiści, pogardy. Bo ludzie potrafią się różnić na wiele sposobów, orientacja czy kolor skóry to tylko najprostsze przykłady. Dlatego takie postawy jak ta z obrazka są jak najbardziej pozytywne.
@vojan Więc chcesz powiedzieć, że nie tolerujesz ludzi z odmiennymi poglądami? Hmmm. Świetny przykład tolerancji dla dzieci. Macie tolerować to co ja wam powiem. Jesteś arogancki, żeby komuś narzucać co ma myśleć, o czym może mówić, w co ma wierzyć. Przypomnę ci tylko, że z takich pobudek jak twoje (narzucajmy poprawność) wysyłano wyprawy krzyżowe. Niemcy i Rosjanie też mieli w programach rację "jedynie słuszne" a każdy pogląd inny zasługiwał na karę. Tu mamy to samo. Uwierz mi, nie miałem nic (i nie mam) do gejów (toleruję ich). Ale te pedały z piórami w dupie gwałcą moje odczucia. Wzbudzają agresję, wprost proporcjonalną do aktów antykościelnych i aktów wandalizmu. Czuję się zastraszony, że nie mogę wyjść na ulicę i wykrzyczeć dość! Moje dzieci nie muszą na to patrzeć. Będę uznany za a homofoba? Tak. Tylko dlaczego te tłumy LGBT nie są uznane za katolifobów albo heterofobów?
@vojan Tak, tak. Twoja prawda jest najmojsza i tylko Ty masz rację.
Już to gdzieś słyszeliśmy. Później zginęły miliony ludzi.
@vojan Hipokryzja level max. Jeżeli tylko jedna grupa rości sobie prawo do określania co jest rasizmem i nietolerancją? Jeżeli jedna grupa wymaga specjalnego traktowania w pracy, uniwersytecie itp. Jeżeli wprowadza swoje odrębne prawa religijne na terenie obcego kraju, dopuszcza małżeństwa z nieletnimi, "honorowe" zabójstwa, oblewanie kwasem kobiet? Jeżeli organizuje parady pólnagich ludzi w miejscach publicznych, niszczy obiekty kultu religijnego....
W końcu mam szanować takie zachowania czy nie? Jakoś jestem w stanie zaakceptować fakt, że nie będę przez nich akceptowany.
@vojan , nie zauważasz w swojej narracji stalinowskiego zacięcia? Przykład z obrazka nauczy dziecko, że ma ono prawo dyskryminować ludzi, którzy mu nie odpowiadają. Taka jest tego logiczna konsekwencja! Każdy ma prawo wyznawać poglądy, które uważa za słuszne, nawet jeżeli są one dla ciebie nieakceptowalne. Ucz swoje dziecko tego, co uważasz za słuszne, ale wara od cudzych dzieci i od narzucania im swojej narracji. Jeżeli uważasz zachowanie właściciela powyższej knajpy za dobre, to- będąc konsekwentnym- musisz pozwolić ludziom o innych poglądach do dokładnie tego samego.
I naucz się, że tolerancja nie równa się akceptacji. Możesz czegoś nie akceptować, potępiać to i wyrażać się na tego temat krytycznie, ale musisz to tolerować. Nietolerancja de facto sprowadza się do czynnego ograniczania zachowań, których nie tolerujesz. Jeżeli ktoś jest homofobem, czyli boi się homoseksualistów, brzydzi się nimi, nie lubi ich i nie chce mieć z nimi nic do czynienia, ale jest świadomy faktu, ze tacy ludzie są i nie ma zamiaru np. używać na nich przemocy oraz uznaje ich prawa do postępowania zgodnie z własnym sumieniem, to jest on tolerancyjny! Zaznajom się z takimi podstawowymi pojęciami, jak wolność, akceptacja i tolerancja, ponieważ wprowadzasz mętlik semantyczny.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2020 o 23:31
@Buka1976 @kondon haha, obaj jesteśmy przeuroczy. Szczególnie kolega kondon. Nawiązujesz jak mniemam do Hitlera, który gejów jako jednych z pierwszych po Żydach ładował do obozów, ale to tych, którzy śmią bronić te mniejszości, śmiesz porównywać do nazistów. Naprawdę trzeba mieć nieźle zrytą banię. Przez poglądy nacechowane nienawiścią próbowano wybić właśnie Żydów, gejów, Polaków. Ale Ty bronisz tego prawa do tej nienawiści. Z tego właśnie wziął się holokaust, bo ktoś uważał siebie za lepszych od innych. Buka, serio, to taki zły przykład dla dzieci, żeby mówić im, że wszyscy ludzie są spoko, wszyscy zasługują na wstępny szacunek, dopóki ci nie robią krzywdy? Ok, są geje, którzy są złymi ludźmi, którzy obrażają katolików albo kogoś innego. Ok, uczmy zatem dzieci aby potępiać właśnie takie postawy takich jednostek, zamiast od razu całe grupy ludzi, bo do tej grupy należą też cudowni, wykształceni, pokojowo nastawieni obywatele, którzy nikomu nie wchodza w paradę, pracują ciężko, kochają bliskich, starają się być dobrymi ludźmi. Bo tak samo złych ludzi można spotkać wśród katolików, wśród księży ilu jest idiotów, zwyrodnialców, znam osobiście przykłady takich, którzy molestowali moją koleżankę, gdy była nastolatką, ale to wciąż nie argument, by pogardzać całą społecznością katolików czy księży. Potępiajmy jednostki, potępiajmy konkretne postawy, a nie całe kolektywy ludzi. Czy to takie trudne do ogarnięcia?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2020 o 23:20
@irulax no ciekawe gdzie sie spotkałeś z takimi sytuacjami, żeby jakaś inna rasa miała specjalne względy na uniwersytetach. Rozumiem, że posiłkujesz się prasą prawicową i tam czasami zdarzają się takie kwiatki, ale Ty tylko czekasz na nie, żeby mieć racjonalny argument do jakiejś niechęci. Czasami faworyzowane sa kobiety i czego to uczy - żeby być mizoginem? I gdzie widujesz te parady półnagich ludzi? Na starych obrazkach z internetu, z innych państw. Przejrzyj ostatnie parady równości jakie miały mejsce u nas i zobacz jak one wyglądały. Tacy jak Ty żyją wirtualnym światem niechęci. Wyjdź na zewnątrz, poznaj prawdziwych ludzi, którzy czymś się różnią, wierz mi - to otwiera oczy.
@vojan Sam sobie przeczysz. Jakaś schizofrenia czy może dwubiegunowa? Cytuję Ciebie "Buka, serio, to taki zły przykład dla dzieci, żeby mówić im, że wszyscy ludzie są spoko, wszyscy zasługują na wstępny szacunek, dopóki ci nie robią krzywdy?" Więc? Robię ci krzywdę, że nie życzę sobie LGBT w moim lokalu? Ja bronię jednego, każdy ma prawo wyrazić swoje przekonania jeśli nie robi tym krzywdy innym. Problem jest taki, że na tej tablicy jest katolifobia i heterofobia. Nie dostrzegasz tego. A narracja z Niemcami i Rosją były po to abyś mógł dostrzec co złego może się stać jeśli Twoja racja będzie lepsza niż moja. W mojej wypowiedzi nie było słowa o restrykcjach kogokolwiek że względu na rasę, wyznanie.
@Buka1976 Nie ma tam żadnej heterofobii, czy katofobii, już nie bajdurz aż tak. Krzywda ma wszechstronne znaczenie, nie musi oznaczać napaści fizycznej czy werbalnej. Strefy wolne od LGBT przecież w teorii też nikomu nie wyrządzają krzywdy, ale jednak wysyłają krzywdzący komunikat, że ktoś, kto nic złego nie uczynił, jest w danym miejscu niemile widziany. Nawet kluby dla gejów chętnie witają heteryków, kościoły - ateistów, meczety - katolików.
@vojan Natomiast TU nie jest mile widziany. Zwykły katolik, heteroseksualny. Wreszcie zaczynasz widzieć, że wykluczenie jakiejkolwiek grupy społecznej jest jakąś formą dyskryminacji. TU też.
@vojan Np. na uniwersytetach amerykańskich. Zresztą na naszych również się zaczyna ze względu na wyznanie. Czyją prasą mam się posługiwać, skoro już udowodniono masowe kłamstwa, przemilczenia, naginania prawdy w mediach lewicowych?
Czekam na rzetelne przedstawianie rzeczywistości i wooj mnie obchodzi która strona konfliktu kłamie i z jakiego powodu.
"....Na starych obrazkach z internetu, z innych państw." Z obecnych obrazków z innych państw - zresztą zawzięcie walczycie aby u nas było tak samo jak w innych państwach.
"...Wyjdź na zewnątrz, poznaj prawdziwych ludzi, którzy czymś się różnią, wierz mi - to otwiera oczy." - oczywiście, że otwiera oczy. Ty jednak każesz mi ich tolerować bez żadnej refleksji.
To, co piszesz w swoich postach jest zlepkiem zwykłych sloganów. Takim mizianiem po łepkach. W takim dawnym ZSRR też się niby wszyscy kochali, trwała powszechna równość i braterstwo a dziesiątki milionów ludzi poszło w piach.
edycja: literówka
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2020 o 23:53
@Buka1976 Bycie "anty" czemukolwiek nie jest żadną grupą społeczną. To jest tylko postawa, którą należy tępić. Wedle Twojej porąbanej narracji (nawiązuję tu bardziej do wcześniejszej wypowiedzi), bardziej nazistowska jest walka ze współczesnymi nazistami (wszak każdy ma prawo do swoich poglądów i swojej niechęci) niż sam nazizm.
@vojan Dopóki nie robią ci krzywdy i cię tolerują to co masz przeciwko nim? Jeśli masz cokolwiek to jesteś (jakimś tam) fobem. Lub prościej - nie tolerancyjnym dupkiem. Chciałem też zauważyć, że ty jesteś anty wobec mnie. Dostrzgasz tylko to, że ja jestem przeciw tobie ale własnej fobii wobec mnie już nie Widzisz.
Idę spać. Kopanie się z koniem nie ma sensu. Zwłaszcza, że masz beton zamiast myślenia wielopłaszczyznowego.
@Buka1976 jeśli na potrzebę własnej racji próbujesz jakoś bronić nazizm, no to faktycznie nie ma o czym rozmawiać. Czy naprawdę warto sprowadzać dyskusję na tak żałosny szlak, żeby tylko wybronić swojego stanowiska? Jak uważasz, możesz się oglosić nawet zwycięzcą tej pożal się Boże debaty. Jeśli wybronienie nazizmu jest tego warte. I wcale nie jestem anty wobec Ciebie - jestem anty wobec Twoich poglądów. Tu się różnimy. Ja oceniam jednostkowo, Ty oceniasz kolektywnie. Gdybym przyjął Twoją postawę, zapewne musiałbym być antykatolikiem, antyprawicowcem, antyjeszczecośtam.
@irulax no i o tym mówię, szukasz jakichś szczątkowych informacji z drugiego końca świata i na tym budujesz filary swojej nietolerancji, co pokazuje, że ta nietolerancja była pierwsza, a potem dopiero dobudowywałeś wokół niej jakieś niby racjonalne argumenty. Gdyby iść tym tropem, każdy z rozumem powinien być nietolerancyjny wobec katolików, a szczególnie ich przedstawicieli, którzy wielokrotnie dokonywali haniebnych czynów i to nie gdzieś hen za oceanem, ale tu blisko, niedaleko, na naszym podwórku. I to robili od wieków i robią to wciąż. Ale zaraz rozlegałby się lament, że hola hola, nie wszyscy tacy są, trochę tolerancji.
@vojan Jesteś Poprostu ignorantem. Nie mówię o samym nazizmie tylko o twoim braku tolerancji dla wybranych grup społecznych. Zarzucasz mi coś co sam robisz. Jeśli tego nie dostrzegasz to robisz to aby mnie sprowokować albo jesteś niewierygodnie tępy.
Dobranoc.
@vojan Widzę, że dalsza dyskusja z Tobą jest zwyczajnie pozbawiona sensu, ponieważ zaczyna przypominać dyskusję z 5-cio letnim dzieckiem czerpiącym wiedzę o rzeczywistości z kreskówek.
Naginanie rzeczywistości przez lewicowe media jest masowe a nie "wyjątkowe" jak próbujesz mi wmówić. Nawet nie chce mi się podawać przykładów, bo musiałbym pisać referat na 10 stron a4. Ty przykładów również nie podasz, skoro lewicowe media o nich nie piszą to tematu nie ma - a prawicowych "szmatławców" nie zwykłeś czytać?
Mam tolerować np. BLM okradający sklepy, palący samochody i twierdzący, że to "rekompensata" za krzywdy? Moja "nietolerancja" była pierwsza? Gdyby np. kibole jakiejś drużyny piłkarskiej robili to samo, miałbym im przyklaskiwać?
Zwyczajni ludzie chcący żyć w zwyczajnym kraju mają zwyczajnie przekichane, bo albo dostaną po łbie od fanatyka LGBT albo fanatyka KK. Spora część przyłącza się do jednej lub drugiej grupy rozumując: jeżeli już i tak mam dostać po łbie, to wolę raz niż dwa razy. Mi takie myślenie nie pasuje.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2020 o 1:00
@vojan Nawet nie pomyślałem o Hitlerze, więc napisz tego posta jeszcze raz, bo nie chce mi się tego czytać, mając na uwadze Twoje błędne założenia.
@vojan No i postawa przedstawiona na obrazku JEST DZIELĄCA, a nie łącząca. Czego Ty koorwa nie rozumiesz?
A z ciekawości,czemu nie? Bo co, kelner innego koloru, a barman będzie zagadywał do chłopów, barmanka do kobiet? XD bo innego powodu nie widzę XD
Raz była afera, ze w restauracji była tabliczka, że stop LGBT, teraz afera, że rasizm i homofobia. A tak naprawę firmy szukają taniej reklamy.
Homofobia? Czyli jak ktoś się boi ludzi? Przecież Homo to człowiek, Fobia to lęk więc wychodzi że jest to lęk przed ludźmi. Cóż ja się ludzi nie boję, co najwyżej nie wszystkich lubię, niektórzy mnie drażnią :)
@wans
Prawdziwy Polak z ciebie. Nie znasz znaczenia słów, którymi się posługujesz.
https://sjp.pwn.pl/sjp/homo;2464958.html
https://sjp.pwn.pl/sjp/homo;2464958.html
@BOFH Prawdziwy z Ciebie ignorant. Nie znasz etymologi słów które komentujesz
http://lacina.globalnie.com.pl/slownik-lacinski/?name-directory-search-value=Homo&dir=2
Od kiedy dla lewaków etymologia ma znaczenie? Ostatnio z Murzyna zrobili obraźliwy wyraz bo nie umieli przetłumaczyć Nig.r na polski.
@wans
A co ma tu etymologia? Że zacytuje SJP «pierwszy człon wyrazów złożonych mający znaczenie: taki sam, jednakowy, podobny». Ale jak pisałem wcześniej, Prawdziwi Polacy są na bakier ze wszystkim co Polskie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2020 o 10:53
@Syllot
Prawicowcy używają zaś słów, których znaczeń nie rozumieją. BTW. to akurat na zachodzie, tłumaczą naszego murzyna ( ten wyraz piszę małą literą) na "nigger".
A etymologia słowa homoseksualny, w tym członu homo- jest grecka, a nie łacińska.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2020 o 11:23
ani słowa o antysemitach
kurde, to dobre jest do jakiegoś kawału- chory, czarny homoś wchodzi do baru...
To taki slogan "lokal dla LGBT", ale napisany lewicowym językiem, czyli używającym określeń, których nie rozumieją, ale którym się przeciwstawiając, robią z siebie tych dobrych. I tak każdy wie o co chodzi, ale wprost tego nie powiedzieli. Każda krytyka napisu czy lokalu może być teraz uznana za przejaw rasizmu i homofobii.
To tak samo jak Antifą, czyli bandyci i zadymiarze, których lewicowe środowiska broniły niedawno, twierdząc, że krytykowanie Antify, to popieranie faszyzmu, bo się grupa jełopów nazwała "anty-faszyzm". Albo jak ludzie nie kryjący bycia anarchistami, łamią prawo i konsekwencje zrucają już na homofobię i represję państwa wobec osób nieheteroseksualnych, bo zatrzymanie geja łamiącego prawo to homofobia. To takie kręcenie bata na samego siebie. Testowanie ile absurdu i bezczelności ludzie zniosą, zanim rozgonią to towarzystwo. Odwołuję do bajki o chłopcu wołającemu "wilk". W końcu nazwanie kogoś rasistą czy homofobem, będzie wywoływać śmiech, bo ludzie to będą traktować jak bełkot i nikt nie będzie czuł innych emocji przy tych słowach niż irytacji i zażenowanie wobec osoby używającej ich.
Ty MASZ tolerować nas i nasze poglądy ale my ciebie to już nie.
Homoseksualiści i osoby o innym kolorze skóry to nie poglądy, tylko ludzie. Homoseksualizm to nie pogląd. Kolor skóry to nie pogląd. Nikt na tej tablicy nie każe nikomu tolerować poglądów.
@stts właśnie jedni i drudzy ostatnio pokazali jakie to są z nich nie poglądy.
Dziękują za niewchodzenie? Objawów wskazanych nie mam, ale lubię, jak mi dziękują, więc nie wejdę.
Są jeszcze normalni ludzie w tym kraju.
Znając życie to jakaś wege knajpa z cenami 60 zł za obiad bez zupy. Do tej pory mieli pewnie ze trzech klientów, teraz z całego miasta będą tam podążać. Zwykły chwyt marketingowy. Homofoba i tak obsłużą bo prawo nakazuje, ale lewackie zadki się trochę zrosną bo ostatnio ciągle pękają.
A jakie to objawy rasizmu - dostajesz białej gorączki jak widzisz murzyna?
Objawy homofobii - na widok geja boli cię dupa?
Taka tabliczka to nic dobrego, segregacja ludzi nigdy nie miała pozytywnych skutków. Edukować i edukować ale nie segregować.
Czy jak wejdzie biały z koszulką z napisem "White power" to zostanie wyrzucony?
A murzyn z koszulką z napisem "Black power"?
ja jestem homofobem i rasistą. jeśli by mnie nie wpuścili to znaczy że są nietolerancyjni.
@reevox Czyli cierpisz na zaburzenie - chorobą psychiczną, gratulacje.
a jak się ta choroba nazywa na którą cierpię? pod jaką nazwą mam szukać jej w encyklopedii? może jest jeszcze dla mnie ratunek.
Znów biednych homofobów dyskryminują. W ramach wszechobecnej tolerancji należało by okazać współczucie osobom cierpiącym na homofobię.
Fobie to psychiczne zaburzenia lękowe. Nie widzę powodu żeby kogoś kto odczuwa lęk przed osobami o odmiennej orientacji seksualnej potępiać i stygmatyzować . Należy chronić takie osoby przed ekspozycją na to co wywołuje u nich bardzo nieprzyjemne odczucia. Nikt normalny osobie z lękiem wysokości nie karze stawać nad przepaścią aby napawać się tym jak cierpi. Jakim to trzeba być bezdusznym nietolerancyjnym gnojem żeby osoby cierpiące na homofobię narażać na cierpienia spowodowane widokiem tęczowych parad epatujących seksualnością jednopłciową co w ludziach mających lęk przed tym wywołuje odruch wymiotny . Wstydźcie się nietolerancyjni egoistyczni tęczowi!
czy jeżeli nie jestem gejem to jestem homofobem?
właśnie odnoszę takie wrażenie że to jest coraz bliższe. Jestem ten gorszy, do łóżka chodzę tylko z kobietami.
niestety według środowiska elgiebetów tak.
Tak wyglądała moja jak wyj*****m ma motocyklu
Z chęcią bym wszedł tylko po to by powiedzieć, kaszląc przy okazji "je**ć czarnych gejów".
A tak dla beczuni. :))))
Oczywiście nic nie mam do czarnych gejów, żeby nie było.
Doskonale, będę wiedział gdzie nie wchodzić
Co to za segregacja klientów? IO IO IO IO IO IO KE JUZ JEDZIE, aa pardon...
Tolerancja??
Przypuszczam, że osoby z objawami chrystianofobii lub ojkofobii są za to witane serdecznie.
Dzień dobry utożsamiam się jako właściciel tego lokalu proszę przynieść dzienny utarg XD
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2020 o 18:31
Rozumiem, że Afroamerykanie nie są tam mile widziani. Wniosek opieram na ich często agresywnych postawach na tle rasowym i swoistym dla tej grupy podejściu norm społecznych opartych na seksualności.
Ciekawe, czy mają tablicę "Tych klientów nie obługujemy"? A czarny rasista wejdze, czy nie?
Czyli każdy, bo naturalnym odruchem gdy widzimy kogoś obcego, jest niepokój.
Tak czytam te komentarze i po prostu wstyd. Być może były podobne bary w Niemczech lat trzydziestych, gdzie przez podobne hasła sprzeciwiano się nagonce na żydów. I zwolennicy NSDAP używali dokładnie tej samej retoryki na temat tolerancji i wolności przekonań, co większość komentujących.
I to w kraju, gdzie 6 milionów ludzi zginęło z rąk Niemców, w tym homoseksualistów. Wstyd. Po prostu wstyd.
W latach dwudziestych gdyby ktoś coś takiego napisał, nie miałby żadnej całej szyby w lokalu, do tego wrzucono by tam paczkę zawierającą obrzydliwy zapach, którego nie wywietrzono by przez dwa tygodnie. Ech, piękne to były czasy...
Mogę tak nieśmiało zadać jedno pytanie?
Czy homofobia jest zakazana prawnie? :) Bo jeśli nie, to taki szyld jest złamaniem prawa.
Uprzejmnie informują kogo dyskryminują.
Czy to aby nie przejaw dyskryminacji? ;)
No jak proszą to nie wchodzę.
I o czym to świadczy, jakie ponosi się konsekwencje z tego tytułu?! Jaja trzeba mieć żeby napisać że nie obsługuje się osób z LGBT. To jest prawdziwa odwaga!
Nie jestem homofobem ale jestem przeciwko ruchowi LGBT. Czy wejdę?
Zero tolerancji dla wrogów tolerancji! Takie wolnościowe hasło...
Covidu nie ma chyba.
Ciekawe jakby otworzyć knajpę obok, z identycznym napisem tylko zamiast ostatnich dwóch byłoby:
-lewicowych poglądów
-zamykania ust osób z prawicowymi poglądami (preferujemy wolność słowa)
...to czy 1 byłaby afera 2 która knajpa miałaby więcej klientów? :)
Na przeciwko otworzyć restaurację z tablicą:
"Jeśli nie lubisz kolorowych i LGBT a nie masz COVID-a -
-ZAPRASZAMY"
I zobaczyć co lepsze zyski przyniesie
Rzekomo walczący z dyskryminacją dyskryminują. Fajna "logiką" lewackiej utopii
Trzeba być ułomnym by wierzyć w istnienie homofobii...Nikt się homosi nie boi, normalni ludzie mają dość tego, co odwalają.
Proponuję segregujący rasowo napis "obsługujemy tylko HOMOSAPIENS".