Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1021 1024
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A konto usunięte
+5 / 9

demotywatorowicze nadal nie wiedzą o co chodzi w reklamie ;P pierwotne instynkty sprawiają, że np. nadal masz w pamięci pewne wkurzające reklamy. No właśnie, pamiętasz te, a tych fajnych już niekoniecznie ;P marketerzy nie są głupi, więc najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić jest odcięcie się czasem od tego wszystkiego i medytacja. Oczywiście nie jest to takie fajne jak oglądanie filmików. No i koło się zamyka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2020 o 10:35

avatar t1ger
+1 / 1

To, że mam w pamięci że dana marka mnie wnerwia sprawia że kupię jej produkt? To jakby ateiści chodzili do kościoła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+2 / 8

Tak to nie działa. I tak kupisz. Jeśli nie dzisiaj to za dwa miesiące. I to będzie własnie efekt tej reklamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
+5 / 5

Wybierając produkt trzeba zwracać uwagę na składniki,materiał wykonania i opinie o produkcie (marce) ewentualnie jeszcze kraj pochodzenia. Wtedy można kupić towar zazwyczaj w podobnej cenie co ten reklamowany ale za to dużo lepszej jakości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+6 / 8

@misteriusz Tylko to już się nazywa świadome konsumenctwo(?). Z własnego doświadczenia wiem, że znakomita większość ludzi nie wie co chce. Miałam sposobność pracować w dużym sklepie AGD więc przez dział gdzie pracowałam przewijały się setki ludzi. Znakomita większość osób zainteresowana danym produktem nie wiedziała czego wymaga. 99% klientów (ocenione na oko) zadawała tylko jedno pytanie "Tani i dobry." Zrobiłam parę razy mały eksperyment i dopytałam "Co to znaczy tani? Co to znaczy dobry?" po czym widziałam przerażony wzrok klienta. Nawet bym powiedziała, że mniej osób niż jedna na 100 potrafiła powiedzieć, że chce odkurzacz np. cichy, z turbo/elektro szczotką, lekki, "żeby worków nie kupować" (ta sugestia też czasem padała). Moim zdaniem też dlatego reklamy działają. Oswajają klienta z marką, a potem on idzie i kupuje nie zastanawiając się nawet czy mógłby wybrać lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MIKKOP
-2 / 6

W sklepie przy regale: nie kupię tego, to mi przerywa filmiki, nie powiedział nikt nigdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1986Andy
+1 / 3

@MIKKOP: Ma Pan dowód?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sanjzu
+1 / 1

I cyk adblock włączony i mam wyjebkę na reklamy a jak podoba mi się dany kontent to wtedy albo robię dotację albo dodaję go do wyjątków i sprawa załatwiona. A jak pokazuje mi się powiadomienie że mam włączonego adblocka to używam adblocka żeby je dodać do reguł do rzeczy blokowanych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mavey
+3 / 3

Osobiście jeżeli jakaś reklama pojawi się raz czy dwa, to mam to gdzieś.
Natomiast jeżeli pojawia się paręnaście razy - po prostu wpisuję sobie produkt na listę rzeczy, których nigdy nie kupię.
Wystarczy się tego konsekwentnie trzymać.
W ten sposób nigdy nie korzystam z pewnego e-pośrednika hotelowego, nigdy nie kupię też pewnej marki czipsów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Janek_159753
+1 / 1

Podstawą dobrej reklamy jest stworzenie wrażenia, że ten produkt jest Ci potrzebny. Dlatego jest tyle badań, jak to reklama jest skuteczna. Przecież branża reklamowa produkuje i sprzedaje WYŁĄCZNIE reklamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mam2koty
0 / 0

Nienawiść przejdzie, ale info w mózgu zostanie:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
+1 / 1

"firma x? Kojarzę. Zła z tego co pamiętam"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

A potraficie odróżnić kto stworzył reklama a kto ją wam dostarcza? Widać, że łatwo wami manipulować skoro tak emocjonalnie podchodzicie do reklam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
+1 / 1

Wyłączam głos i włączam inną przeglądarkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem