@agronomista Na zachodzie np i u nas można w niektórych przypadkach... Ja wiem że dla niektórych można magicznie zmieniać płeć itp, ale płód nadal jest człowiekiem, a nie sosną czy słoniem.
@MajorKaza "zabijanie chorych dzieci dobre" nikt nie zabija chorych dzieci. Płód nie jest dzieckiem. Płód nie jest 6-latką z kucykami jak usiłujecie to wmówić.
3-miesięczy płód jest wielkości myszy o świadomości ślimaka.
@LeClerc2 "Poza tym, co uważasz za lepsze, usunięcie płodu, który nie ma jeszcze świadomości..." a kiedy płód uzyskuje świadomość?
@rdaneel "Płód nie jest 6-latką z kucykami jak usiłujecie to wmówić" 6-latka z kucykami nie jest człowiekiem dorosłym, a człowiek dorosły nie jest starcem. płód jest etapem rozwoju człowieka tak jak 6-latka, dorosły i starzec :)
@rdaneel To czym jest płód? kaktusem? samochodem? Nie to żywy organizm ludzki na poczatkowym etapie rozwoju.
@LeClerc2 Przecież ja nie napisałem że jestem za całkowitym zakazem, tylko że to jest zabicie i zgadzam się że w niektórych przypadkach uśmiercenie może być lepsze niż pozwolenie na to by cierpiało.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 października 2020 o 13:07
@Saladyn1 "To czym jest płód?" płodem?
"Nie to żywy organizm ludzki na poczatkowym etapie rozwoju" Masz rację. I zastanów się co z tego wynika. Płód nie jest 6-latką z kucykami jak usiłujecie to wmówić
@olmajti "płód jest etapem rozwoju człowieka tak jak 6-latka, dorosły i starzec" Tak. Maszy tylko mylne wyobrażenie o tym płodzie. Płód nie jest człowiekiem. Tym co wyróżnia ludzi jest jego świadomość i rozum. Zastanów się jaką świadomość i rozum posiada stadium rozwojowe człowieka mając wielkość myszy i nie doznając otoczenia.
@rdaneel ma niewielką. ale dokładnie taką samą świadomość ma noworodek. człowiek uzyskuje samoświadomość w okolicach 6 miesiąca po urodzeniu. czy to oznacza że takie dziecko też możnaby abortować? to raz. a 2. brak świadomości 3-miesięcznego płodu nie oznacza że pozostawiony sam sobie (bez ingerencji z zewnątrz) tej świadomości nie osiągnie. rozwój człowieka ma miejsce cały czas. ograniczanie dyskusji do argumentu świadomości jest infantylne :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 października 2020 o 13:26
@rdaneel Przecież część osób upośledzonych również nie ma świadomości i nic nie rozumie... a jednak są to ludzie. Nawet zdrowy noworodek nie wpisuje się całkiem w Twoją definicje człowieka.
@Saladyn1 "Przecież część osób upośledzonych również nie ma świadomości" i nie drążmy tego tematu...
"Nawet zdrowy noworodek " i tego też. Bo dojdziemy do niepokojących wniosków. Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek choć ..... i tu już nie drążmy.
@rdaneel Dla niektórych płód to młodsza wersja dziecka, więc wychodzi na to samo.
P.S. "Tym co wyróżnia ludzi jest jego świadomość i rozum." - ta linia właściwie pozwala na zabijanie śpiących ludzi (brak świadomości) oraz głupich ludzi (brak rozumu).
@PIStozwis Nie sądzę, tym bardziej, że wyjątek dopuszczał zabicie dziecka, ze względu na brak kończyn, i do tego wystarczyło podejrzenie. [1]
@MajorKaza "Dla niektórych płód" a niektórzy wierzą w Boga. Mogą? Mogą.
"ta linia właściwie pozwala na zabijanie śpiących ludzi" generalnie odwracasz kota ogonem. Wiesz o co chodzi a ja nie bardzo mam czas i chęci na ubieranie w precyzyjne słowa co mam na myśli pisząc "świadomość" :/
"oraz głupich ludzi" - i dlatego "Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek" i nie drązmy. bo zaczniemy zastanawiać się nad "ludzie są równi".
@MajorKaza
"A co z wcześniakami? Ten sam wiek, ten sam poziom rozwoju, a jednak one są ludźmi, a płody już nie są?"
ale ty umiesz czytać czy nie umiesz czytać?
"Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
"Nie, nie wiem, a precyzja jest bardzo ważna" ok. Świadomość (*) istnienia. Świadomość tego że jestem.
I tak, są ludzie chorzy którzy nie mają tej świadomości. I co mam ci powiedzieć? "Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
(*) - o, google dobre na wszystko:
Świadomość – podstawowy i fundamentalny stan psychiczny, w którym jednostka zdaje sobie sprawę ze zjawisk wewnętrznych, takich jak własne procesy myślowe, oraz zjawisk zachodzących w środowisku zewnętrznym i jest w stanie reagować na nie
@Saladyn1 jakiś procent zapłodnionych komórek nie ulega zagnieżdżeniu. Tak samo jak pewien procent zagnieżdżonych już komórek ulega absorpcji. Ogólnie tylko 30% kobiet zachodzi w ciąże w pierwszym cyklu miesiączkowym. Reszta w kolejnych, nawet po roku starań i nie jest to uznawane za coś dziwnego. Te komórki gdzieś po drodze giną. Nie znam nikogo kto by przeżywał te komórki jako utracone dzieci.
@PIStozwis
Prawo pozwalało na zabicie kogoś takiego.
@rdaneel
Czyli nie chodzi o świadomość. To dobrze, bo jak śpię, to na prawdę nie mam świadomości istnienia.
"Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
No i właśnie zwracam uwagę, że poród nie zmienia nic w podmiocie dyskusji. Równie dobrze można by uznać opuszczenie szpitala. Te dwie istoty są identyczne pod względem rozwoju i kondycji zdrowotnej. Jedna została wyjęta już poprzez cesarskie cięcie. Druga poczeka jeszcze tydzień na przejście przez kanał rodny. Co je w takim razie rozróżnia tak bardzo, że jedną można zabić, a drugą nie? Położenie w przestrzeni? Przejście przez kanał rodny?
@MajorKaza
"No i właśnie zwracam uwagę, że poród nie zmienia nic w podmiocie dyskusji" Zgadza się.
A ponieważ
"Co je w takim razie rozróżnia tak bardzo, że jedną można zabić, a drugą nie?"
niewiele
więc
"Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
Nota bene widać jak bardzo masz dziurę w wiedzy skoro nie widzisz różnic między 3-miesięcznym płodem a 9-miesięcznym tylko koncentrujesz się na [niejawnym] zrównaniu 3-miesięcznego płodu z noworodkiem.
I taki jak ty ma się wypowiadać w tym zakresie?
Powtórzę:
nie ma żadnej różnicy [w tym zakresie] między 3-miesięcznym płodem, 8-miesięcznym czy człowiekiem z IQ na poziomie pantofelka.
...więc...
"Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
@MajorKaza '
"A te, gdzie główka już wystaje, a nóżki jeszcze nie?" ja ci już pisałem n/t twojej dziury w wiedzy? Dochodzi do tego jeszcze brak mądrości.
I tak, wiedza i mądrość oznaczają inne rzeczy.
@MajorKaza Dobry dowód anegdotyczny. Dam głowę że znalazłoby się też zdjęcie uśmiechniętej osoby w obozie koncentracyjnym. To na pewno o czymś świadczy.
@LeClerc2 ma świadomość, ma organy, ma mózg i kręgosłup, ma krew, ma czucie... Nikt nie mówił, że rodzenie dzieci chorych ma być inwestycją i ma się komuś opłacać...
@olmajti to skoro dla rządu PiS to juz jest człowiek to kobieta w ciąży od chwili poczęcia powinna otrzymywać już świadczenie 500+ na dziecko... dlaczego tak nie jest?
@Pasqdnik82 a nie jest to człowiek? Rozumiem że wg niektórych to co czyni człowieka to przejście przez magiczny kanał rodny który sprawia że płód nagle staje się człowiekiem ale idąc Twoim tokiem rozumowania to 500+ przyznaje się na dziecko, a dziecka nie ma do porodu. Orasz swoje własne argumenty ;)
@olmajti ja nic nie oram tylko zapytałem, moze masz dojścia we władzach PiS które właśnie tak uważają, że życie poczęte to juz dziecko i dlaczego rządowy projekt ustawy o świadczeniu 500+ nie jest już wypłacany od tego momentu?
@Pasqdnik82 nie, życie poczęte to etap rozwoju czlowieka. chyba sam nie rozumiesz o czym próbujesz dyskutować. Dlaczego nie ma 500+ na 40-letnie dzieci, bo chyba nie podważysz faktu że 40-latkowie też są dziećmi swoich rodziców :)
@rdaneel Gianna Jessen też była płodem, który miał być usunięty. Ale aborcja nie wyszła (błąd w sztuce) i się przypadkiem urodziła, żyje do dziś.
Nie mniej jednak próba aborcji kosztowała ją niepełnosprawność, choć cudem przeżyła. W papierach ma wpisane "urodzona w wyniku aborcji". Osoba bardzo znana.
@herhor67 Nie ma. Proponuję mały eksperyment: niech sprawdzi Pan, czy jak mówi Pan do kogoś, kto śpi to czy ten ktoś reaguje. Dam sobie rękę uciąć, że funkcjonują tylko bazowe mechanizmy wybudzające przy hałasie.
P.S. Pijani też nie mają świadomości - inaczej nie było by problemu, że ktoś po pijaku poszedł z kimś do łóżka mimo, że nie chciał.
Ale ty wiesz ze kobiety dalej umieraja przy porodach? Będziesz ryzykował życiem i zdrowiem kobiety by urodziła dziecko które zaraz po porodzie umrze? Powiesz jej starszym dzieciom „wasza mama może umrzeć tylko po to by wasz braciszek tez umarł”? Kobiety często się poświęcają np odmawiając chemioterapii w ciąży by dziecko urodziło się ZDROWE. A nie po to by umarło. Wtedy nie ma happy endu.
@CBGB "Ogarnij w końcu, że nie byłoby tej 6-latki z kucykami, gdyby na pewnym etapie rozwoju nie była płodem" cieszę się iż zauważyłeś iż istnieje drobna różnica między płodem a 6-latką z kucykami.
Byłoby dobrze gdybyś np. gdzieś w międzyczasie zorientował się że jak dziecka do tego 6 roku życia nie nauczysz mówić to już się nie nauczy, Że jak nie będziesz go dotykać to wyrośnie z niego psychopata.
A następnie zastanowił się DLACZEGO. I jaki to ma związek ze stwierdzeniem "myślę więc jestem".
Widzę, że demot przyciągnął całą masę samców alfa, którzy uważają, że mają prawo decydować o ciałach kobiet. Zjeby, nie będę z wami dyskyutował i powiem krótko - wypierdaIać do średniowiecza - tam wasze miejsce.
@costamzczymstam To nie są ciała kobiet, Wpisz w google Gianna Jessen, a potem poczytaj.
Taki to płód i ciała kobiet, że przy próbie dokonania aborcji urodziło się dziecko (wyżej wspomniana Gianna). Ale ponieważ próbowano aborcji, ta kobieta została okaleczona do końca życia.
Jest to osoba publicznie znana i łatwo sprawdzić.
Została okaleczona przez lekarzy, którzy składali przysięgę Hipokratesa. No chyba, że pomylili przysięgę Hipokratesa z przysięgą wierności Hitlerowi.
"Umieranie dziecka w męczarniach przez kilkanaście godzin". No to popatrzmy, co na ten temat mówi dr hab. n. med. Tomasz Dangel, specjalista anestezjologii, intensywnej terapii i medycyny paliatywnej. Przewodniczący Rady Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci - sugeruję uważnie przeczytać artykuł bit[kropka]ly/37CMugq - za [kropka] daj po prostu kropkę.
@ZlosliwiecSieciownik Tak samo jak umieranie starych i chorych. A mimo to ich nie usypiamy, a nawet gdyby to trudno by to robić bez ich zgody i jednocześnie zgodnie z konstytucją.
Nie chodzi o promil sytuacji w których dziecko ma wadyi umiera po porodzie, takie ciąże mają poronienia samoistne w 99,99% Tu CHODZI O LEWACKIE POGLADY, gdzie nie ma moralności, dziecko ma być zabite bo matka ma za małe mieszkanie lub inny kaprys. Stary niedolezny człowiek ma być usunięty, bo nie jest produktywny. Do tego dążą lewackie środowiska
Tak tylko napomknę, że dla niektórych wygląda to tak:
> zabijanie norek złe
> zabijanie chorych dzieci dobre
@MajorKaza gdzie zabijają chore dzieci? W Sparcie? Już dawno od tego odeszli.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2020 o 10:46
@agronomista Na zachodzie np i u nas można w niektórych przypadkach... Ja wiem że dla niektórych można magicznie zmieniać płeć itp, ale płód nadal jest człowiekiem, a nie sosną czy słoniem.
@Saladyn1 Kiedy zaczyna się człowiek?
@agronomista Od poczęcia... Choć byli tacy co twierdzili że zaczynał się gdzieś miedzy Słowianami, a ludami germańskimi :)
@MajorKaza "zabijanie chorych dzieci dobre" nikt nie zabija chorych dzieci. Płód nie jest dzieckiem. Płód nie jest 6-latką z kucykami jak usiłujecie to wmówić.
3-miesięczy płód jest wielkości myszy o świadomości ślimaka.
@LeClerc2 "Poza tym, co uważasz za lepsze, usunięcie płodu, który nie ma jeszcze świadomości..." a kiedy płód uzyskuje świadomość?
@rdaneel "Płód nie jest 6-latką z kucykami jak usiłujecie to wmówić" 6-latka z kucykami nie jest człowiekiem dorosłym, a człowiek dorosły nie jest starcem. płód jest etapem rozwoju człowieka tak jak 6-latka, dorosły i starzec :)
@rdaneel To czym jest płód? kaktusem? samochodem? Nie to żywy organizm ludzki na poczatkowym etapie rozwoju.
@LeClerc2 Przecież ja nie napisałem że jestem za całkowitym zakazem, tylko że to jest zabicie i zgadzam się że w niektórych przypadkach uśmiercenie może być lepsze niż pozwolenie na to by cierpiało.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2020 o 13:07
@Saladyn1 "To czym jest płód?" płodem?
"Nie to żywy organizm ludzki na poczatkowym etapie rozwoju" Masz rację. I zastanów się co z tego wynika. Płód nie jest 6-latką z kucykami jak usiłujecie to wmówić
@olmajti "płód jest etapem rozwoju człowieka tak jak 6-latka, dorosły i starzec" Tak. Maszy tylko mylne wyobrażenie o tym płodzie. Płód nie jest człowiekiem. Tym co wyróżnia ludzi jest jego świadomość i rozum. Zastanów się jaką świadomość i rozum posiada stadium rozwojowe człowieka mając wielkość myszy i nie doznając otoczenia.
@rdaneel ma niewielką. ale dokładnie taką samą świadomość ma noworodek. człowiek uzyskuje samoświadomość w okolicach 6 miesiąca po urodzeniu. czy to oznacza że takie dziecko też możnaby abortować? to raz. a 2. brak świadomości 3-miesięcznego płodu nie oznacza że pozostawiony sam sobie (bez ingerencji z zewnątrz) tej świadomości nie osiągnie. rozwój człowieka ma miejsce cały czas. ograniczanie dyskusji do argumentu świadomości jest infantylne :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2020 o 13:26
@rdaneel Przecież część osób upośledzonych również nie ma świadomości i nic nie rozumie... a jednak są to ludzie. Nawet zdrowy noworodek nie wpisuje się całkiem w Twoją definicje człowieka.
@Saladyn1 "Przecież część osób upośledzonych również nie ma świadomości" i nie drążmy tego tematu...
"Nawet zdrowy noworodek " i tego też. Bo dojdziemy do niepokojących wniosków. Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek choć ..... i tu już nie drążmy.
@rdaneel Dla niektórych płód to młodsza wersja dziecka, więc wychodzi na to samo.
P.S. "Tym co wyróżnia ludzi jest jego świadomość i rozum." - ta linia właściwie pozwala na zabijanie śpiących ludzi (brak świadomości) oraz głupich ludzi (brak rozumu).
@PIStozwis Nie sądzę, tym bardziej, że wyjątek dopuszczał zabicie dziecka, ze względu na brak kończyn, i do tego wystarczyło podejrzenie. [1]
[1] http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19930170078/U/D19930078Lj.pdf
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2020 o 14:03
@MajorKaza No cóż. Czyli dla Ciebie mało ważne jest życie takiego dziecka w niewyobrażalnym cierpieniu fizycznym i psychicznym. Brawo.
@MajorKaza "Dla niektórych płód" a niektórzy wierzą w Boga. Mogą? Mogą.
"ta linia właściwie pozwala na zabijanie śpiących ludzi" generalnie odwracasz kota ogonem. Wiesz o co chodzi a ja nie bardzo mam czas i chęci na ubieranie w precyzyjne słowa co mam na myśli pisząc "świadomość" :/
"oraz głupich ludzi" - i dlatego "Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek" i nie drązmy. bo zaczniemy zastanawiać się nad "ludzie są równi".
@rdaneel "Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
A co z wcześniakami? Ten sam wiek, ten sam poziom rozwoju, a jednak one są ludźmi, a płody już nie są?
"Wiesz o co chodzi a ja nie bardzo mam czas i chęci na ubieranie w precyzyjne słowa co mam na myśli pisząc "świadomość""
Nie, nie wiem, a precyzja jest bardzo ważna (szczególnie jeśli chodzi o prawo). Większość problemów wynika z nieporozumień.
@PIStozwis Cierpienie kadłubków jest jak widać niewyobrażalne. Tylko czemu on się uśmiecha?
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_XRknp7VIl5aOdoDiY3mYpVlqgxKPf8go.jpg
@MajorKaza
"A co z wcześniakami? Ten sam wiek, ten sam poziom rozwoju, a jednak one są ludźmi, a płody już nie są?"
ale ty umiesz czytać czy nie umiesz czytać?
"Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
"Nie, nie wiem, a precyzja jest bardzo ważna" ok. Świadomość (*) istnienia. Świadomość tego że jestem.
I tak, są ludzie chorzy którzy nie mają tej świadomości. I co mam ci powiedzieć? "Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
(*) - o, google dobre na wszystko:
Świadomość – podstawowy i fundamentalny stan psychiczny, w którym jednostka zdaje sobie sprawę ze zjawisk wewnętrznych, takich jak własne procesy myślowe, oraz zjawisk zachodzących w środowisku zewnętrznym i jest w stanie reagować na nie
@MajorKaza Ponieważ żyje w Norwegii a nie na Podlasiu?
@MajorKaza On jest w pełni sprawnym intelektualnie człowiekiem. Nie ma tylko kończyn. Czy Ty w ogóle łapiesz o co tak naprawdę chodzi?
@rdaneel PIS przecież takich ludzi potrzebuje. Bez świadomości. Jakiejkolwiek.
@Saladyn1 jakiś procent zapłodnionych komórek nie ulega zagnieżdżeniu. Tak samo jak pewien procent zagnieżdżonych już komórek ulega absorpcji. Ogólnie tylko 30% kobiet zachodzi w ciąże w pierwszym cyklu miesiączkowym. Reszta w kolejnych, nawet po roku starań i nie jest to uznawane za coś dziwnego. Te komórki gdzieś po drodze giną. Nie znam nikogo kto by przeżywał te komórki jako utracone dzieci.
@PIStozwis
Prawo pozwalało na zabicie kogoś takiego.
@rdaneel
Czyli nie chodzi o świadomość. To dobrze, bo jak śpię, to na prawdę nie mam świadomości istnienia.
"Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
No i właśnie zwracam uwagę, że poród nie zmienia nic w podmiocie dyskusji. Równie dobrze można by uznać opuszczenie szpitala. Te dwie istoty są identyczne pod względem rozwoju i kondycji zdrowotnej. Jedna została wyjęta już poprzez cesarskie cięcie. Druga poczeka jeszcze tydzień na przejście przez kanał rodny. Co je w takim razie rozróżnia tak bardzo, że jedną można zabić, a drugą nie? Położenie w przestrzeni? Przejście przez kanał rodny?
@MajorKaza
"No i właśnie zwracam uwagę, że poród nie zmienia nic w podmiocie dyskusji" Zgadza się.
A ponieważ
"Co je w takim razie rozróżnia tak bardzo, że jedną można zabić, a drugą nie?"
niewiele
więc
"Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
Nota bene widać jak bardzo masz dziurę w wiedzy skoro nie widzisz różnic między 3-miesięcznym płodem a 9-miesięcznym tylko koncentrujesz się na [niejawnym] zrównaniu 3-miesięcznego płodu z noworodkiem.
I taki jak ty ma się wypowiadać w tym zakresie?
@rdaneel Porównuję teraz wcześniaka (8-mc) z płodem (8-mc). Czy dzieci wyjęte przez cesarkę można zabić? Nie przeszły przez kanał rodny.
A te, gdzie główka już wystaje, a nóżki jeszcze nie?
@MajorKaza
[jak bardzo masz dziurę w wiedzy]
"Czyli nie chodzi o świadomość" a tu to już szkoda gadać...
@MajorKaza
"Porównuję teraz wcześniaka"
Powtórzę:
nie ma żadnej różnicy [w tym zakresie] między 3-miesięcznym płodem, 8-miesięcznym czy człowiekiem z IQ na poziomie pantofelka.
...więc...
"Dlatego poród jest jakąś cezurą która oddziela człowiek-nieczłowiek"
@MajorKaza '
"A te, gdzie główka już wystaje, a nóżki jeszcze nie?" ja ci już pisałem n/t twojej dziury w wiedzy? Dochodzi do tego jeszcze brak mądrości.
I tak, wiedza i mądrość oznaczają inne rzeczy.
@MajorKaza Dobry dowód anegdotyczny. Dam głowę że znalazłoby się też zdjęcie uśmiechniętej osoby w obozie koncentracyjnym. To na pewno o czymś świadczy.
Śpiący człowiek dalej ma świadomość.
@LeClerc2 ma świadomość, ma organy, ma mózg i kręgosłup, ma krew, ma czucie... Nikt nie mówił, że rodzenie dzieci chorych ma być inwestycją i ma się komuś opłacać...
@olmajti to skoro dla rządu PiS to juz jest człowiek to kobieta w ciąży od chwili poczęcia powinna otrzymywać już świadczenie 500+ na dziecko... dlaczego tak nie jest?
@Pasqdnik82 a nie jest to człowiek? Rozumiem że wg niektórych to co czyni człowieka to przejście przez magiczny kanał rodny który sprawia że płód nagle staje się człowiekiem ale idąc Twoim tokiem rozumowania to 500+ przyznaje się na dziecko, a dziecka nie ma do porodu. Orasz swoje własne argumenty ;)
@olmajti ja nic nie oram tylko zapytałem, moze masz dojścia we władzach PiS które właśnie tak uważają, że życie poczęte to juz dziecko i dlaczego rządowy projekt ustawy o świadczeniu 500+ nie jest już wypłacany od tego momentu?
@Pasqdnik82 nie, życie poczęte to etap rozwoju czlowieka. chyba sam nie rozumiesz o czym próbujesz dyskutować. Dlaczego nie ma 500+ na 40-letnie dzieci, bo chyba nie podważysz faktu że 40-latkowie też są dziećmi swoich rodziców :)
@rdaneel Gianna Jessen też była płodem, który miał być usunięty. Ale aborcja nie wyszła (błąd w sztuce) i się przypadkiem urodziła, żyje do dziś.
Nie mniej jednak próba aborcji kosztowała ją niepełnosprawność, choć cudem przeżyła. W papierach ma wpisane "urodzona w wyniku aborcji". Osoba bardzo znana.
@herhor67 Nie ma. Proponuję mały eksperyment: niech sprawdzi Pan, czy jak mówi Pan do kogoś, kto śpi to czy ten ktoś reaguje. Dam sobie rękę uciąć, że funkcjonują tylko bazowe mechanizmy wybudzające przy hałasie.
P.S. Pijani też nie mają świadomości - inaczej nie było by problemu, że ktoś po pijaku poszedł z kimś do łóżka mimo, że nie chciał.
@dzonsmis "Gianna Jessen też była płodem" i co z tego niby wynika?
@rdaneel Gówno
@dzonsmis No tak mi się właśnie wydawało.
Rozumiem, że dziecko jak dostanie raka to kulka w łeb, żeby matka nie musiała patrzeć jak odchodzi w męczarniach?
Ale ty wiesz ze kobiety dalej umieraja przy porodach? Będziesz ryzykował życiem i zdrowiem kobiety by urodziła dziecko które zaraz po porodzie umrze? Powiesz jej starszym dzieciom „wasza mama może umrzeć tylko po to by wasz braciszek tez umarł”? Kobiety często się poświęcają np odmawiając chemioterapii w ciąży by dziecko urodziło się ZDROWE. A nie po to by umarło. Wtedy nie ma happy endu.
@pikkewyn bzdury gadasz. Płód nie jest 6-latką z kucykami jak usiłujecie to wmówić
@rdaneel Ogarnij w końcu, że nie byłoby tej 6-latki z kucykami, gdyby na pewnym etapie rozwoju nie była płodem. To nie jest fizyka kwantowa.
@CBGB "Ogarnij w końcu, że nie byłoby tej 6-latki z kucykami, gdyby na pewnym etapie rozwoju nie była płodem" cieszę się iż zauważyłeś iż istnieje drobna różnica między płodem a 6-latką z kucykami.
Byłoby dobrze gdybyś np. gdzieś w międzyczasie zorientował się że jak dziecka do tego 6 roku życia nie nauczysz mówić to już się nie nauczy, Że jak nie będziesz go dotykać to wyrośnie z niego psychopata.
A następnie zastanowił się DLACZEGO. I jaki to ma związek ze stwierdzeniem "myślę więc jestem".
to jest piekło nie tylko kobiet...w rodzinach są także ojcowie, którzy cierpią również...
@tenqoba taaa taaa, 8 na 10 ojcow spyeprza bo nie daja rady psychicznie, biedulki
@KulturaOryniacka skąd te statystyki...mam inne doświadczenia, chociaż za wszystkich nie odpowiadam.
@costamzczymstam Uwielbiam, jak tacy ludzie jak Ty usprawiedliwiają aborcję 1000 dzieci rocznie, kilkoma przypadkami.
Widzę, że demot przyciągnął całą masę samców alfa, którzy uważają, że mają prawo decydować o ciałach kobiet. Zjeby, nie będę z wami dyskyutował i powiem krótko - wypierdaIać do średniowiecza - tam wasze miejsce.
@costamzczymstam a czy kobieta ma prawo decydować o przyszłości ojca?
@costamzczymstam trzeba było się zabezpieczyć.
@costamzczymstam To nie są ciała kobiet, Wpisz w google Gianna Jessen, a potem poczytaj.
Taki to płód i ciała kobiet, że przy próbie dokonania aborcji urodziło się dziecko (wyżej wspomniana Gianna). Ale ponieważ próbowano aborcji, ta kobieta została okaleczona do końca życia.
Jest to osoba publicznie znana i łatwo sprawdzić.
Została okaleczona przez lekarzy, którzy składali przysięgę Hipokratesa. No chyba, że pomylili przysięgę Hipokratesa z przysięgą wierności Hitlerowi.
Hmm, a co na to Konfederacja?
Zwierzęta na futra usypia się zastrzykiem, a nie obdziera żywcem ze skóry.
potrzeba dużo kremu żeby nie piekło kobiet :D
Uwielbiam gościa.
Oba przypadki są wstrętne.
"Umieranie dziecka w męczarniach przez kilkanaście godzin". No to popatrzmy, co na ten temat mówi dr hab. n. med. Tomasz Dangel, specjalista anestezjologii, intensywnej terapii i medycyny paliatywnej. Przewodniczący Rady Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci - sugeruję uważnie przeczytać artykuł bit[kropka]ly/37CMugq - za [kropka] daj po prostu kropkę.
@ZlosliwiecSieciownik Tak samo jak umieranie starych i chorych. A mimo to ich nie usypiamy, a nawet gdyby to trudno by to robić bez ich zgody i jednocześnie zgodnie z konstytucją.
Minus za pokazywanie zdjęć tej kreatury...
Nie chodzi o promil sytuacji w których dziecko ma wadyi umiera po porodzie, takie ciąże mają poronienia samoistne w 99,99% Tu CHODZI O LEWACKIE POGLADY, gdzie nie ma moralności, dziecko ma być zabite bo matka ma za małe mieszkanie lub inny kaprys. Stary niedolezny człowiek ma być usunięty, bo nie jest produktywny. Do tego dążą lewackie środowiska