@KateWlodarska. Przecież po to zrobiono badania, żeby więcej sprzedawać, większość ludzi chce być wyjątkowa a nie przeciętna/ normalna więc firma nie będzie tego słowa używała a marketingowcy dorobili do tego jeszcze teorię o wykluczeniu bo to modne tak jak pisanie o firmie, ze jest ekologiczna, dba o zrównoważony rozwój, nie zatrudnia dzieci, nie używa GMO, parabenów, oleju kokosowego itp. A potem kombinują jak wybrnąć wizerunkowo gdy ktoś nakręcił film komórką jak dzieci w Bangladeszu czy Indiach produkują koszulki Disneya robiąc kolorowe nadruki z toksycznych farb, czy jak 2013 r. zawalił się kompleks Rana Plaza na przedmieściach Dhaki, stolicy Bangladeszu. W jednej z największych współczesnych katastrof budowlanych zginęło ponad 1,1 tys. osób, a 2 tys. zostało rannych. Po tej tragedii największe światowe marki odzieżowe, które przenoszą szycie ubrań do Azji ze względu na niższe koszty produkcji, przekazały w sumie 18,5 mln dol. wsparcia finansowego dla rodzin ofiar.
Ale patrząc z drugiej strony - co to znaczy "szampon do włosów normalnych"? Jakie to są NORMALNE włosy?
@didja Kiedy nie potrzebują magicznych dopisków suche, tłuste itd.
@didja teraz będą tłuste, suche i popier dolone :P
@Kamikadze10001 nie masz włosów tłustych, ani suchych ani zniszczonych farbowaniem, masz po prostu przeciętne
@baranina13
Żadna kobieta nie kupi szamponu do włosów przeciętnych. Przecież każda z nich chce być wyjątkowa i mieć wyjątkowo piękne włosy.
Nie kupować taki produktów i się nauczą, kto tutaj jest siłą.
@KateWlodarska. Przecież po to zrobiono badania, żeby więcej sprzedawać, większość ludzi chce być wyjątkowa a nie przeciętna/ normalna więc firma nie będzie tego słowa używała a marketingowcy dorobili do tego jeszcze teorię o wykluczeniu bo to modne tak jak pisanie o firmie, ze jest ekologiczna, dba o zrównoważony rozwój, nie zatrudnia dzieci, nie używa GMO, parabenów, oleju kokosowego itp. A potem kombinują jak wybrnąć wizerunkowo gdy ktoś nakręcił film komórką jak dzieci w Bangladeszu czy Indiach produkują koszulki Disneya robiąc kolorowe nadruki z toksycznych farb, czy jak 2013 r. zawalił się kompleks Rana Plaza na przedmieściach Dhaki, stolicy Bangladeszu. W jednej z największych współczesnych katastrof budowlanych zginęło ponad 1,1 tys. osób, a 2 tys. zostało rannych. Po tej tragedii największe światowe marki odzieżowe, które przenoszą szycie ubrań do Azji ze względu na niższe koszty produkcji, przekazały w sumie 18,5 mln dol. wsparcia finansowego dla rodzin ofiar.
Był przypadek(?) kiedy trzymano kosmetyki do włosów afro pod kluczem bo tylko takie kradziono. Ciekawe kto to robił.
Zapewne łysy biały :)))
Niech piszą że ich produkty są dla nienormalnych - na pewno zyskają tłum nowych klientów.