Nałożony na śrubę trzymającą jarzmo hamulca. Jestem pełny podziwu że ten klucz nie spadł w trakcie jazdy. Najwyraźniej śruba musiała być z gównolitu i zwyczajnie klucz się zakleszczył na śrubie - innej opcji nie widzę.
Ale ten przewód jest gumowy i na nim wszystko pracuje. Po ugięciu się zawieszenia mógłby wypaść. A jeśli by nie mógł to nie dałoby się przypadkiem pozostawić tam klucza a celowo raczej nikt tego nie robi
@rafik54321
Na tym odcinku - zacisk - mocowanie na kolumnie amortyzatora - przewód hamulcowy nie pracuje przy ugięciu zawieszenia. Jego ugięcie zmienia się tyko w miarę zużywania się klocków i przesuwania się zacisku na prowadnicach. W tym przypadku wyraźnie widać lekkie załamanie se przewodu w miejscu gdzie dotyka klucza.
Prawdopodobnie ktoś zdejmował zacisk razem z jarzmem i tak go zakładał. Wepchną klucz pod przewód i o nim zapomniał. Powinien użyć nasadki z przedłużką.
Zawieszenie przód Fiat Panda, jeżeli felga oryginalna to Panda 100HP - za dużo czasu spędzam (hobbistycznie) pod swoim egzemplarzem :D. Co ciekawe kiedyś dokładnie to samo zrobiłem z nasadką :D.
Nie ruszaj go bo śruba puści. Tak zrobili to doceń i zaufaj mechanikom. :D
Klucz wymienia się razem z mechanikiem.
Nooo, bardzo dobra robota!
Klucz jak klucz ale wydaje się że tarcza hamulcowa do wymiany
Jedynie w przypadku pęknięcia przewodu hamulcowego.
Nałożony na śrubę trzymającą jarzmo hamulca. Jestem pełny podziwu że ten klucz nie spadł w trakcie jazdy. Najwyraźniej śruba musiała być z gównolitu i zwyczajnie klucz się zakleszczył na śrubie - innej opcji nie widzę.
@rafik54321
Widać że przewód hamulcowy go trzyma
Ale ten przewód jest gumowy i na nim wszystko pracuje. Po ugięciu się zawieszenia mógłby wypaść. A jeśli by nie mógł to nie dałoby się przypadkiem pozostawić tam klucza a celowo raczej nikt tego nie robi
@rafik54321
Na tym odcinku - zacisk - mocowanie na kolumnie amortyzatora - przewód hamulcowy nie pracuje przy ugięciu zawieszenia. Jego ugięcie zmienia się tyko w miarę zużywania się klocków i przesuwania się zacisku na prowadnicach. W tym przypadku wyraźnie widać lekkie załamanie se przewodu w miejscu gdzie dotyka klucza.
Prawdopodobnie ktoś zdejmował zacisk razem z jarzmem i tak go zakładał. Wepchną klucz pod przewód i o nim zapomniał. Powinien użyć nasadki z przedłużką.
Jak zacznie pukać.
Jeździć, obserwować.
to awaryjne otwieranie bagażnika
Zawieszenie przód Fiat Panda, jeżeli felga oryginalna to Panda 100HP - za dużo czasu spędzam (hobbistycznie) pod swoim egzemplarzem :D. Co ciekawe kiedyś dokładnie to samo zrobiłem z nasadką :D.