Zawsze znajdzie się jakiś przykład ja wspomnę o hitmanie absolution z 2012 roku (jedna z moich ulubionych gier) tam postać właśnie tak się zachowuje tyle że to znak rozpoznawczy postaci.
@Thevipervip przecież to Rezydent Evil w wydaniu trzech pierwszych klasycznych wersji. Oczywiście każdy może tu znaleźć pewne porównania w poruszaniu się do innej gry, ale fakt który świadczy dobitnie że autor wzorował się na RE to ujęcie otwierających się drzwi, które w grze stanowiło element wczytywania się kolejnej lokacji. a drugi element to statyczna kamera bardzo charakterystyczna dla tej serii.
Może 10 lat temu.
@Thevipervip Tylko 10? Ja bym dał z około 20
Zawsze znajdzie się jakiś przykład ja wspomnę o hitmanie absolution z 2012 roku (jedna z moich ulubionych gier) tam postać właśnie tak się zachowuje tyle że to znak rozpoznawczy postaci.
@Thevipervip przecież to Rezydent Evil w wydaniu trzech pierwszych klasycznych wersji. Oczywiście każdy może tu znaleźć pewne porównania w poruszaniu się do innej gry, ale fakt który świadczy dobitnie że autor wzorował się na RE to ujęcie otwierających się drzwi, które w grze stanowiło element wczytywania się kolejnej lokacji. a drugi element to statyczna kamera bardzo charakterystyczna dla tej serii.
Chyba ktoś zatrzymał się w przeszłości
Ale dziady na tej stronie. Współczesne gry mają ładne i płynne animacje.