@bartoszewiczkrzysztof Co najwyżej Egiptowi. Koszt przejścia przez Kanał to tyle co koszt paliwa płynięcia wokół Afryki. Jedyne co się kupuje, to czas. Przy nadpodaży tonażu, nie jest to problem. Wystarczy wiedzieć za wszacu, że kanał zakopali i flota się dostosuje. Korek po Ever Given wynikał z zaskoczenia, Stanęło tam trochę statków, które nie mogły już zawrócić, bo miały przeładunki na Malcie lub w Pireusie. Jakby nie było Kanału, tę samą sieć połączeń się zrobi przez Algeciras lub przez Tanger Med. Miesiąc czasu i wszystko będzie działać. Pracowałem 10 lat jako planista transportu morskiego.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 września 2021 o 14:03
Jak ten "stanie okoniem" w kanale sueskim, to Europie grozi upadłość
@bartoszewiczkrzysztof Co najwyżej Egiptowi. Koszt przejścia przez Kanał to tyle co koszt paliwa płynięcia wokół Afryki. Jedyne co się kupuje, to czas. Przy nadpodaży tonażu, nie jest to problem. Wystarczy wiedzieć za wszacu, że kanał zakopali i flota się dostosuje. Korek po Ever Given wynikał z zaskoczenia, Stanęło tam trochę statków, które nie mogły już zawrócić, bo miały przeładunki na Malcie lub w Pireusie. Jakby nie było Kanału, tę samą sieć połączeń się zrobi przez Algeciras lub przez Tanger Med. Miesiąc czasu i wszystko będzie działać. Pracowałem 10 lat jako planista transportu morskiego.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2021 o 14:03
Chiny lubią to.
Jego nazwa jest cierniem w oku dla ekoświrów xD
24k kontenerów z towarami które za rok wylądują na śmietniku
Zwierzaki do Biedry płyną
Serio? Nie szło te 8 brakujących z tyłu dokleic, albo do stróżówki wsadzić?