Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
222 261
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
I irvis3000
+7 / 35

taką amebą jak bosak i korwin..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damiano23
-5 / 23

Amebą to sam jesteś.
Albo coś wynegocjują z Putinem, albo zostaną rozbici i Putin posadzi tam prorosyjski rząd.
Przecież EU/Nato nie zrobią nic,
Bidet już 100 razy mówił że nie wyśle wojsk na ukrainę .. to kogo rosja ma się bać ? francuzów z białymi flagami czy małej brytani bez naszych pilotów ? :D

to że nałożą jakieś śmieszne sankcje to oni to mają głęboko w dupie, Putin jest o kilkanaście kroków przed resztą niestety.

negocjacje to w tym momencie jedyne wyjście jeśli chcą uniknąć większego rozlewu krwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
0 / 30

Kolejny zdrajca. Jak Putin nas zaatakuje to ich trzeba będzie ich powiesić pierwszego dnia aby uniknąć dywersji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
+12 / 44

Czego chcesz, taka prawda. Od wielu lat trwała przepychanka między wpływami ze wschodu i z zachodu na Ukrainie. Co oni robili ostatnimi czasy? Pomożemy wam w razie czego, ale tylko trochę, w sumie to nie wiemy, niektórzy to na pewno a ostatecznie niemalże zostali sami. Nieliczne państwa wysyłają im jakieś euro a pozostała większość "wyrazy oburzenia wobec agresji Rosji".

Im dłużej walki się ciągną, tym więcej ludzi umiera. Im szybciej dojdzie do negocjacji, tym szybciej będzie można zakończyć wojnę.

Więc pytam co złego napisał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2022 o 15:15

S konto usunięte
+2 / 22

@TheAvatar322 Też nie wiem o co chodzi autorowi, przecież od miesięcy NATO pompowało ten balonik z napisem Ukraina, a gdy przyszedł czas próby, Stoltenberg obwieścił iż NATO nie wyśle na Ukrainę wojska, co Biden potwierdził, więc do kogo teraz żale?
Gratuluję chłodnego podejścia do tematu, rzadkość tutaj, szybciej można dostać "ruskim trollem" od jakiegoś niedouczonego idioty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
+1 / 17

@TheAvatar322 - Dokładnie. Napisał prawdę, choć niektórzy na to mogą i mają prawo się oburzać.
Aczkolwiek taka szczerość wizerunkowo może być bardzo niekorzystna... co widać jak ludzie to odbierają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Suzzzi86
+2 / 20

@TheAvatar322 nic złego nie napisał. ale trollom tego nie wytłumaczysz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-4 / 12

@TheAvatar322 negocjacji ? w sprawie czego ? zwrotu krymu ? czy zostajemy tam gdzie są nasze wojska, czyli rozbioru ukrainy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Konf
0 / 4

@TheAvatar322 Hmmm, co wynegocjują? Podnóżek Putina i nędzę w stylu Białorusi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sw3
+2 / 24

Jaką amebą umysłową trzeba być aby opisanie sytuacji uznać za poparcie dla niej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 15

Ok, a w jakim charakterze NATO i UE miałyby bronić Ukrainy? Ukraina nie jest członkiem żadnej z tych organizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 3

@kolorowatolerancja
A w jakim charakterze szmaty ruskie atakują Ukrainę? Nie mają wyłączności na możliwość prowadzenia działań wojennych na naszym sąsiedzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 4

@hubert123454 a ty jaki ty scenariusz wydarzeń przewidujesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 29

Ale Konfa zawsze miała jakieś ciągotki do ruskich.
A to pisali, że jacyś bliżej nieokreśleni naukowcy z Rosji coś udowodnili, a to się zdjęcie z ruskim szpiegiem zrobiło itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-5 / 11

@LowcaKomedii Wyjaśnisz gdzie tutaj widzisz te ciągotki?
Czy może sobie tylko coś tam szurasz bez poparcia w faktach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-4 / 12

@LowcaKomedii W którym miejscu napisał, że lepiej?
Nie lubię tego zwrotu, jednak czytanie ze zrozumieniem...
To jest stwierdzenie faktu, a Bosak nie chce porozumienia unii z Putinem.

Zdjęciu jest autentyczne. Przypadkowa osoba sobie podeszła i chciała je zrobić. Sprawdzasz z kim robisz sobie zdjęcia?
Agenci robią je sobie ze szpiegami? Ma to sens?
Do tego jest wyrok polskiego sądu, że Braun żadnym agentem nie jest. Tak więc coś konkretnego poproszę, a nie śmiesznego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+1 / 17

@kondon "Zdjęciu jest autentyczne. Przypadkowa osoba sobie podeszła i chciała je zrobić. Sprawdzasz z kim robisz sobie zdjęcia?" - ale ty jesteś naiwny, by wierzyć w takie tłumaczenia...

"Do tego jest wyrok polskiego sądu" - są wyroki sądu, że gwałtu nie było, bo ofiara nie krzyczała...
Swoją drogą nie wiem czy zdjęcia z rosyjskim szpiegiem są takie śmieszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-4 / 10

@LowcaKomedii No tak, bo agenci robią sobie zdjęcia ze szpiegami. To za to ma dużo sensu.

Czyli szurasz, że jednak sąd nie miał racji?

Odniesiesz się do głównego wątku, czy jednak do Ciebie dotarło, że pleciesz bzdury, a demot jest idiotyczny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-3 / 3

"ta na Facebooku obejmowała 194 tysiące użytkowników"
Taaaa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+1 / 15

@kondon "No tak, bo agenci robią sobie zdjęcia ze szpiegami." - gdyby ci umknęło, to na tych zdjęciach masz jeszcze koleżankę Brauna - Agnieszkę Piwar, która jest również koleżanką Swiridowa i która bardzo lubi, i robi to dużo, pisać o Rosji.
A czytałeś artykuł z drugiego komentarza?
Ja rozumiem, że to same zbiegi okoliczności, że:
- ruskie trolle bardzo lubiły pisać treści antysemickie, zupełnie jak pewni politycy
- ruskie trolle pisały bardzo dużo antyszczepionkowych treści, zupełnie jak pewni politycy
- ci politycy dość często występowali w mediach przychylnych Rosji
- ruskie trolle bardzo lubią wspierać niektóre partie, o czym przeczytasz, jak otworzysz wreszcie link, który dostałeś
- później jeszcze jakieś zdjęcia
Cholera, dużo tych zbiegów okoliczności. Właśnie przez te zbiegi okoliczności napisałem ciągotki. Przecież nic nie zarzucam, ale niesmak pozostaje :)

"Czyli szurasz, że jednak sąd nie miał racji?" - czy szurasz, że każdy wyrok sądu jest sprawiedliwy i że sądy nigdy się nie mylą?
Taki np. Komenda miałby nieco odmienne zdanie.

"Odniesiesz się do głównego wątku, czy jednak do Ciebie dotarło" - no widzisz, ty zawsze widzisz każdy post konfy w białych barwach i zakładasz tylko wersję, która ich wybiela. Dla mnie stwierdzenie "Im szybszy upadek Kijowa tym szybciej będą mogli zasiąść do rozmów z Putinem" jest dość dwuznaczne.
Ty to rozumiesz tylko w jeden sposób, dlatego tak często pisałem ci "twoja ukochana partia".
Ja znając i widząc te ciągotki dostrzegam również drugą wersję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-5 / 7

@LowcaKomedii "Państwa zachodnie narobiły złudzeń Ukraińcom w sprawie UE/NATO, a teraz nie kiwną palcem."
W tym kontekście przekaz jest jednoznaczny.
Z resztą wystarczy chwilę pomyśleć... No chyba, że chce się kogoś zaatakować, wtedy myślenie nad jego realnymi intencjami jest niewskazane.

Przejrzałem, ale wiesz jak się tu komentarze wyświetlają...
Na początku jest jakaś nierealna liczba, prawie 200 tyś. kont. Sprawia to, że cała ta analiza jest niezbyt wiarygodna.
"Zidentyfikowana siatka kont przed wyborami wspiera Konfederację, ale robi to w specyficzny sposób. Rzadko retweetuje wpisy liderów tej skrajnie prawicowej koalicji, nie interesują jej też kampanijne wydarzenia – chyba że dotyczą akcji przeciwko „roszczeniom żydowskim”, związanej z tzw. ustawą 447 amerykańskiego Kongresu."
"Co ciekawe, dwie strony ze zidentyfikowanej siatki nawiązują do ugrupowania Kukiz’15 – to Kukiz TV i Kukiz Army."
"Wróg mojego wroga...", czy mają jakiś związek z Konfederacją?
Tak przejrzałem na szybko i nie widzę powiązań, a jeśli już, to (powiedzmy) podobne interesy.
Użyte określenie "skrajnie prawicowej koalicji" jest kłamstwem i wyrazem braku sympatii (eufemizm) wobec niej.

Jak widzisz sądy nie są takie idealne i mogą działać celowo źle, albo po ludzku popełniać błędy. Przy medycynie takie opcje wykluczasz. Wyciągnij wnioski.

W tym poście nie ma nic niestosownego, a z Bosakiem naprawdę nie zawsze się zgadzam. Po prostu staram się zastanowić co ludzie naprawdę mają na myśli. Odbierać ich tak, jak oni tego chcą, a nie tak, jak mi pasuje, tylko po to, żeby ich zaatakować. Jak Ty myślisz, to ja dobrze wiem, bo nie raz musiałem Ci tłumaczyć po kilka razy o co mi chodzi i Konfederacji. Widzisz to, co chcesz widzieć, co jest dla Ciebie wygodne i co pozwala Ci na atak. Dlatego tak trudno z Tobą rozmawiać i dlatego masz tylu wrogów. Z resztą nie tylko Ty tak robisz, ale chyba większość ludzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
+2 / 4

@Lowcakomedii @kondon Że tak wtrące, do jakiej kategorii można zaliczyć wypowiedzi p.Frasyniuka i p.Ochojskiej o żołnierzach i straży granicznej. Bo rozumiem że nie wpisywały się w retorykę Kremla i były zupełnie przypadkowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 11

@kondon "Jak widzisz sądy nie są takie idealne i mogą działać celowo źle, albo po ludzku popełniać błędy. Przy medycynie takie opcje wykluczasz. Wyciągnij wnioski." - teraz porównujesz 2 kompletne różne rzeczy, strzelając sobie w stopę. Medycyna to nie prawo.
W sądzie masz tylko przekonać sędziego i ławę przysięgłych - subiektywna opinia, medycyna opiera się na odtwarzalnych i rzetelnych badaniach. Właśnie dlatego bardzo często się powtarza, że wyroki w jakiejś sprawie nie mają żadnego znaczenia dla medycyny jako takiej.

I wyrok sądu jest zazwyczaj jeden, badań jest często wiele i są odtwarzalne. Jeśli 20 razy różni ludzie otrzymują podobne wyniki, tzn. że z dużym prawdopodobieństwem tak właśnie jest. Dlatego też pisanie "Jak widzisz sądy nie są takie idealne i mogą działać celowo źle, albo po ludzku popełniać błędy. Przy medycynie takie opcje wykluczasz." jest bez sensu i to ty powinieneś wyciągnąć wnioski.

"Po prostu staram się zastanowić co ludzie naprawdę mają na myśli. " - ja też :)

"Jak Ty myślisz, to ja dobrze wiem, bo nie raz musiałem Ci tłumaczyć po kilka razy o co mi chodzi i Konfederacji" - ty nic nie tłumaczyłeś tylko wybielałeś Konfederację. Przypomnijmy ostatnią rozmowę - Konfa została zbanowana z fb za nienaukowe treści. Rzeczniczka fb mówiła, że byli wielokrotnie upominani, dostawali ostrzeżenia, nakładano na ich pojedyncze posty nakładki, że informacja jest oznaczona jako fake news. Nic to nie dało, więc ich w końcu zbanowano.
Z drugiej strony miałeś WYPOWIEDŹ konfederatów, którzy wydrukowali sobie jakieś 3 posty i powiedzieli, że ICH ZDANIEM to właśnie za te posty dostali bana (nie pokazując żadnych dowodów) i że proszę zobaczyć na nie, ban jest niesłuszny. Tyle, na tym kończyła się ich linia obrony.
Werdykt kondona, widząc wersje dwóch stron i kilka totalnie szurskich postów Konfederacji - Konfederacja mówi prawdę, niesłusznie ich zbanowano... "Widzisz to, co chcesz widzieć, co jest dla Ciebie wygodne". W zasadzie to aż mógłbym cię zapytać - czy wg ciebie konfederacja zrobiła kiedykolwiek coś źle?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-3 / 3

@LowcaKomedii "tzn. że z dużym prawdopodobieństwem tak właśnie jest"
Prawdopodobieństwem, zgadzam się. Zapamiętaj sobie to, co właśnie napisałeś.

" ja też :)"
No właśnie nie. Ty szukasz powodu, żeby wykazać komuś błędy, przez co wygrać dyskusję. Prawdziwe poglądy Cię nie interesują.
Niżej mamy piękny przykład, jak po raz kolejny przekręcasz moje zdanie...
Przyznam szczerze, że kiedyś też tak robiłem i w pewnych sytuacjach dalej tak robię. Jednak kiedy ktoś ma coś ciekawego do przekazania, to staram się go zrozumieć i co raz częściej tak robię.

"kilka totalnie szurskich postów Konfederacji" - nie widziałem takich postów. Przy czym ja bardzo mało ich postów widziałem, bo nie używam fb.
Nie widziałem żadnych konkretów ze strony przeciwnej. Pokaż mi je, to się zastanowię.

Ogólnie to ja nie popieram Konfederacji jako całości, tylko jej część wolnościową, więc jest oczywistym, że nie z wszystkim się zgadzam.
Natomiast ja nie widzę w sejmie nawet porównywalnej partii, więc muszę ją zaakceptować taką, jaka jest. Co nie oznacza, że z wszystkim się muszę zgadzać, bo każda rozsądna osoba ma pewne wątpliwości do partii, którą popiera.

@Dipol Pożyteczni idioci.
Przy czym pani Ochojska prawdopodobnie (bo jej nie znam osobiście) ma dobre serce, które nie pozwala jej racjonalnie myśleć i nie zna się na polityce. Tacy ludzi są społecznie bardzo pożyteczni, jednak nie powinni mieć absolutnie żadnych możliwości wpływu na decyzje podejmowane w państwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
0 / 0

@kondon Co do p.Ochojskiej jestem w stanie przyjąć taką możliwość. Ale pozostali?? Głupota?? Parcie na szkło?? Oby, bo jak pomyślę że PPR ( płatne pachołki rosji) to już widzę co będzie jak Putin zdecyduje się na Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-2 / 2

@Dipol Chęć przypodobania się własnym wyborcom i Europie.
Tak, jak wcześniej byli za ich przyjmowaniem, tak i teraz, tylko teraz to już dotyczyło nas bezpośrednio i do tego doszły interesy biało i ruskie.
Pogubili się w swoich poglądach i interesy Polski zeszły na dalszy plan, o ile w ogóle kiedyś były priorytetem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
+1 / 1

@kondon Teatr się skończył, maski opadły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@kondon „Ty szukasz powodu, żeby wykazać komuś błędy, przez co wygrać dyskusję. Prawdziwe poglądy Cię nie interesują.” – widzisz, mi zależy na tym, aby wskazać gdzie jest racja (np. wykazując błędy), a ty się na jakichś poglądach skupiasz… Możesz mieć poglądy, że ziemia jest płaska, ale czy to znaczy, że masz rację?

„Pokaż mi je, to się zastanowię.” – teraz będzie nieco trudniej, bo siali taką dezinformację, że aż ich zbanowano.
Zresztą, nawet gdybym ci pokazał, to i tak wiemy jak ty się tam zastanowisz :) Już przy ich zdjęciu, gdzie stanęli pod podpisem „szczepienie czyni wolnym”, który przypominał napis z Auschwitz, mówiłeś, że ktoś im tam podniósł ten transparent i oni nie mieli pojęcia o tym, że jest za nimi. Przypominam o jakim zdjęciu mowa:
https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-HvRA-EJ4n-bWj7_baner-szczepienie-czyni-wolnym-na-manifestacji-poslow-konfederacji-jest-komentarz-muzeum-auschwitz-664x442.png
Zresztą, ty dobrze wiesz o jakie posty chodzi, więc nie zgrywaj się. Nawet samo uczynienie Sochy swoją asystentką powinno ci wystarczyć, wydawanie książek „Fałszywa Pandemia” przez fundację Brauna.
Np. takie posty:
https://twitter.com/KONFEDERACJA_/status/1455936829203656706
Bo chyba wiesz jak skuteczna jest amantadyna i jak skutecznie leczył Bodnar, prawda? Przypomnę:
https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,27026992,doktor-bodnar-od-amantadyny-odslaniamy-kulisy-cudownej-terapii.html
A tutaj możesz przeczytać, jak to wcale ich wcześniej nie ostrzegano na fb (masz nawet ich posty):
https://oko.press/konfederacja-usunieta-z-facebooka-za-propagande-antyszczepionkowa/

„Ogólnie to ja nie popieram Konfederacji jako całości, tylko jej część wolnościową” – bardzo wolnościowa, np. wobec innych religii, aborcji itp. Zresztą, już ci pisałem jak ta ich krzyczenie o wolności wygląda w praktyce:
https://www.youtube.com/watch?v=ORHyugCDcik
Czyli najpierw fb może wybierać komu świadczy usługi, po ich zbanowaniu już jednak nie może wybierać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-2 / 4

@LowcaKomedii "mi zależy na tym, aby wskazać gdzie jest racja"
Oczywiście, że rację masz zawsze Ty i zrobisz wszystko, żeby to wykazać.
Dlatego nawet nie interesuje Cię co ktoś napisał czy powiedział, a jedynie szukasz dziur, aby je wykorzystać do ataku.

Podobno w internecie nic nie ginie...

"oni nie mieli pojęcia o tym, że jest za nimi"
Nie przypominam sobie, żebym coś takiego pisał.
W samym transparencie nie widzę też nic złego, więc ten argument do mnie nie trafia.

Z tego co wiem, to ta książka jest zbiorem wypowiedzi naukowców.
Co tam sobie robi Braun z Sochą mnie niezbyt interesuje.
Nie widzę nic złego w tym na twitterze. Czym się ktoś leczy to jego sprawa i nie powinno się nikogo za to karać.

Brak konkretów.
No i co tymi ostrzeżeniami chcesz wykazać?
Durnych flimików nie mam czasu oglądać, tak samo jak Ty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 8

@kondon "Dlatego nawet nie interesuje Cię co ktoś napisał czy powiedział, a jedynie szukasz dziur, aby je wykorzystać do ataku." - już ci napisałem - pisząc, że ziemia jest płaska nie masz racji. Opinia mnie nie interesuje, a fakty.

"Nie przypominam sobie, żebym coś takiego pisał." - właśnie w tak durny sposób ktoś ich bronił pod demotem opisującym tą sytuację i o ile mnie pamięć nie myli na 99,9% to byłeś ty.

"W samym transparencie nie widzę też nic złego, więc ten argument do mnie nie trafia." - wow...

"Z tego co wiem, to ta książka jest zbiorem wypowiedzi naukowców." - ona jest tak samo naukowa, co Ukryte Terapie.

"Czym się ktoś leczy to jego sprawa i nie powinno się nikogo za to karać." - a jak kogoś zarazi przez swoją głupotę?

"No i co tymi ostrzeżeniami chcesz wykazać?" - to, że po raz kolejny nie miałeś racji wybielając Konfederację. Najpierw pisałeś, że w ogóle ostrzeżenia nie dostali, bo łykałeś ich durne tłumaczenia, podczas gdy oni sami w przeszłości kilkukrotnie pisali o tym, że jakieś ostrzeżenie otrzymali.
Także przed banem dostali kilka ostrzeżeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2022 o 12:02

avatar kondon
-3 / 3

@LowcaKomedii Widać co się dla Ciebie liczy...

To nie był ich transparent, szczegółów nie pamiętam teraz, a takich bzdur szukać mi się nie chce. To Twoja teza i to Ty powinieneś mi ją udowodnić.

Nie wiem, nie czytałem.

Nie słyszałem, żeby amantadyna czymś zarażała.

Czy w ogóle dostali, to nie wiem. Dostali za te 3 konkretne posty i żadnych dowodów za inne nie widziałem, a Ty nie byłeś w stanie (i dalej nie jesteś) tego udowodnić.
Podobno z internetu nic nie znika, a Konfederacja ma wielu wrogów, więc te "szurskie" grafiki powinny szeroko krążyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-3 / 3

@LowcaKomedii Drogi kłamco i manipulancie.
Poświęciłem chwilę i znalazłem wypowiedzi w tematach, w których mi coś zarzucasz.

"właśnie w tak durny sposób ktoś ich bronił pod demotem opisującym tą sytuację i o ile mnie pamięć nie myli na 99,9% to byłeś ty."
"To nie oni przynieśli ten transparent."
Później Twój bełkot i durne zarzuty, dalej moja odpowiedź:
"Nie znam historii tego transparentu i nie wiem jak tam było."

Ciąg dalszy Twoich kłamstw:
"Najpierw pisałeś, że w ogóle ostrzeżenia nie dostali"
Kiedy ja napisałem:
"Opieram się na danych, które mam. Przedstaw inne.
Nie twierdzę, że dokładnie tak wyglądała sytuacja."

"Dlatego nawet nie interesuje Cię co ktoś napisał czy powiedział, a jedynie szukasz dziur, aby je wykorzystać do ataku."
No cóż, zdaje się, że miałem rację i nawet mam na to dowody...
Może wyciągniesz wnioski i skończysz wkładać ludziom do ust słowa, których nie wypowiedzieli, a chociaż spróbujesz zastanowić się, co ktoś może mieć na myśli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kastor86
-5 / 5

@LowcaKomedii "a jak kogoś zarazi przez swoją głupotę?" wziąłeś 3-4 dawki szczepionki jesteś bezpieczny, a folairze umrą, jesteś wygrany

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 7

@kastor86 Gdyby to tylko było takie proste.
Swoją drogą a co z osobami, które ze względów medycznych nie mogą się zaszczepić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 6

@kondon „To Twoja teza i to Ty powinieneś mi ją udowodnić.” - a co tu udowadniać? Stoją przy nim, robią sobie na jego tle zdjęcia, nie protestują, więc się z nim zgadzają i utożsamiają.

„Dostali za te 3 konkretne posty i żadnych dowodów za inne nie widziałem” – a dostałeś gdzieś dowód, że to właśnie za te posty dostali, czy tak łyknąłeś na słowo ich wersję wydarzeń?
„Podobno z internetu nic nie znika, a Konfederacja ma wielu wrogów, więc te "szurskie" grafiki powinny szeroko krążyć.” – no i dostałeś przykład.

https://m.demotywatory.pl/5112471/Po-tym-jak-Facebook-zablokowal-profil-Konfederacji-partia
Twoje cytaty. Za co dostali ostrzeżenia:
„Wiesz, że dostali ostrzeżenie np. za dane z ministerstwa?”

„Dostali za dane z ministerstwa, za coś o żydach i 3 nie pamiętam.
Skąd Ty wiesz za co dostali? Fb Ci powiedział, czy sam w nim jesteś?”

„Bo podali za co dostali ostrzeżenia?
https://www.youtube.com/watch?v=oMSFU_PwRuE

„Powiedzieli za co dostali ostrzeżenia. Sprawa trafi do sądu, twierdzisz, że będą kłamać w sądzie?”

„Może i gdzieś były informacje nieprawdziwe (nie wiem, nie używam fb), jednak ostrzeżeń za nie nie było.”

„zamknięcie profilu jest nieusprawiedliwione.
Jeśli twierdzisz, że zamknięto ich za coś innego - proszę o konkretne dane za który post. Tylko nie Twoje domysły, ale dane z konkretnego źródła.”

„Nie interesuje mnie Twoja opinia. Mam Ci to capsem napisać?
Biuro nie podało konkretów.

Ich komunikat jest ogólnikowy i niczego nie dowodzi. Ciężko w takie coś wierzyć. Niech podają treść tych postów, to się zastanowię..”


Odnośnie transparentu:
„To nie oni przynieśli ten transparent.
Nawet jeśli, to jest to protest przeciw przymusowi, nie samym szczepieniom.”

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-3 / 3

@LowcaKomedii "oni nie mieli pojęcia o tym, że jest za nimi"
Nie przypominam sobie, żebym coś takiego napisał. Twoim zdaniem na 99% to ja tak powiedziałem. Tego nie udowodniłeś i do tego się odnosiłem.
Jak widać fałszywie mnie oskarżyłeś.

Nie mam powodów, żeby nie wierzyć, że za te posty dostali ostrzeżenia. Nie widziałem, żeby druga strona to zdementowała.
Nie wiem też jak by mieli to udowodnić...
Gdzie ten przykład? Serio nic nie kojarzę.

W pozostałych cytatach nie widzę nic kontrowersyjnego.
Nigdzie nie napisałem: "Najpierw pisałeś, że w ogóle ostrzeżenia nie dostali"

Czyli dalej jesteś kłamcą i / lub manipulantem.
Ja uważam na słowa, a Ty pleciesz jak Ci wygodnie, byle mieć powód do ataku, to Ci później wychodzą takie bzdury...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 10

@kondon "Czyli dalej jesteś kłamcą i / lub manipulantem." - no właśnie przypadkowo pokazałeś, że ty nim jesteś :)

Dostałeś swój komentarz, gdzie twierdziłeś, że to nie oni przynieśli ten transparent.

"Nie widziałem, żeby druga strona to zdementowała." - po pierwsze, dostałeś tam stanowisko fb z wyjaśnieniem dlaczego ich profil został usunięty.
Po drugie, dostałeś CAŁĄ MASĘ swoich komentarzy, jak to powtarzałeś, że zbanowano ich jedynie za 3 te posty i że ban był niesłuszny. Broniłeś ich rękami i nogami.
Po trzecie, niezwykle zabawnie się teraz patrzy na te twoje próby obrony i pisanie, że wcześniej nie dostali żadnych ostrzeżeń, gdy później dostajesz artykuł (wkleję link jeszcze raz):
https://oko.press/konfederacja-usunieta-z-facebooka-za-propagande-antyszczepionkowa/
z postami, gdzie piszą o swoich ostrzeżeniach.
https://oko.press/images/2022/01/konfed4.png" class="source" rel="nofollow" target="_blank">https://oko.press/images/2022/01/konfed4.png

A Krzysiu po takich postach potrafi później napisać:
„Do Konfederacji nie przekazano żadnego uzasadnienia. Co więcej, Meta działa w tak absurdalny sposób, że jak usunie jakiś materiał, to nie wyjaśnia ani dlaczego usunęli, ani nawet co usunęli, informują tylko kiedy usunęli. Nie jest więc możliwe z ich działań wyciągnąć wnioski”.

"Ja uważam na słowa, a Ty pleciesz jak Ci wygodnie" - właśnie widzę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 marca 2022 o 13:55

avatar kondon
-2 / 2

@LowcaKomedii Coś namieszałeś i obrazek jest 3 razy oraz dostałem 3 powiadomienia.

Znowu nie czytasz dokładnie i nie interesuje Cię nawet o co mi chodzi, tylko szukasz dziury aby się przyczepić i wychodzi Ci paskudna manipulacja.

"Dostałeś swój komentarz, gdzie twierdziłeś, że to nie oni przynieśli ten transparent."
Dalej tak twierdzę i nigdy nie zaprzeczałem, że tak napisałem.

"»oni nie mieli pojęcia o tym, że jest za nimi«"
Nie przypominam sobie, żebym coś takiego pisał."

"Oni wcale nie chcieli być w jego otoczeniu i nawet nie wiedzieli, że ten transparent mają centralnie za plecami, prawda?" ←Twoje pytanie wtedy
"Nie znam historii tego transparentu i nie wiem jak tam było." ←moja odpowiedź wtedy, pisałem tylko, że nie jest ich
Widzisz różnicę, czy mam Ci to rozrysować, żebyś przestał manipulować?

"dostałeś tam stanowisko fb z wyjaśnieniem dlaczego ich profil został usunięty"
Bez żadnych konkretów, a w dodatku już wtedy kwestionowałem podane w nim powody. Dowodów, które by potwierdziły te zarzuty, nie otrzymałem do teraz.

"zbanowano ich jedynie za 3 te posty" ← nie napisałem tak, pisałem o ostrzeżeniach za 3 posty. Dowodów od drugiej strony standardowo brak.

Co do obrazka i zaznaczonego tekstu - zakładam, że chodziło o ograniczenia nałożone na cały profil. Nie ma nic o ostrzeżeniach za konkretne posty.
Różne serwisy często ograniczają różne konta, więc nie ma w tym nic niewiarygodnego.

Może tak pokaż mi te "szurskie" posty Konfederacji za które powinna otrzymać bana?
Bo tak sobie gadasz i gadasz o swoich domysłach, a dowodów nie widziałem. Chyba nie jesteś taki, żeby kogoś oskarżać bez dowodów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 8

@kondon "Coś namieszałeś i obrazek jest 3 razy oraz dostałem 3 powiadomienia." - tu już wina nie po mojej stronie. Gdy biorę edytuj, widzę tylko 1 link. Specjalnie właśnie zedytowałem, bo widziałem po wstawieniu, że pojawiły się 3 obrazki.

"Dalej tak twierdzę i nigdy nie zaprzeczałem, że tak napisałem." - to pytanie: sądzisz, że oni absolutnie nie utożsamiają się z tym napisem i uważają go za przegięcie, czy się z nim zgadzają?
Nie pisz nie wiem, tylko jak ci się wydaje.

"Bez żadnych konkretów, a w dodatku już wtedy kwestionowałem podane w nim powody." - kwestionowałeś na zasadzie "bo tak". To nie jest żadne kwestionowanie.
Z drugiej strony łyknąłeś te 3 losowe posty wybrane przez konfederacje i tu ci jakoś nie przeszkadzał ten brak konkretów i jakichkolwiek dowodów, że to właśnie o te posty chodzi.

"Nie ma nic o ostrzeżeniach za konkretne posty." - jak widać mieli kilka ostrzeżeń i napisane za jakie bzdury.

Masz tu kilka postów i różnych wypowiedzi:
1 https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-02-25/korwin-mikke-przeciwny-maseczkom-w-sejmie-mowil-o-spadku-zdolnosci-intelektualnych/?ref=aside_najnowsze
2 https://twitter.com/konfederacja_/status/1455936829203656706
3 https://konfederacja.com.pl/oto-co-szykuje-rzadprzymuszanie-do-szczepien-na-covid-19-zakazy-dla-niezaszcze/?amp=1
4 https://konfederacja.com.pl/przymus-szczepien-na-covid-wsrod-medykow-nie-tylko-nie-zadziala-ale-dodatkowo-o/
5 https://twitter.com/KONFEDERACJA_/status/1336242867795156998
6 https://twitter.com/KONFEDERACJA_/status/1336242870903332864
7 https://twitter.com/KONFEDERACJA_/status/1336242866314735616
8 https://twitter.com/konfederacja_/status/1370475291462803457
9 https://twitter.com/KONFEDERACJA_/status/1370475297376768002
10 https://konfederacja.com.pl/izrael-wzrost-zachorowan-i-zgonow-mimo-wyszczepienia-pop/
11 https://twitter.com/KONFEDERACJA_/status/1344706723228086273
12 https://twitter.com/KONFEDERACJA_/status/1344706753716494336
13 https://twitter.com/konfederacja_/status/1336960266278416388
14 https://www.donald.pl/artykuly/n9DuSKZ6/jacek-wilk-widowiskowo-zastanawia-sie-nad-sensownoscia-promocji-szczepien
15 https://twitter.com/konfederacja_/status/1477917825486536705 (przeczytaj jak zostali zaorani w odpowiedzi)

Miłego czytania :)
I właśnie za sianie takiej antyszczepionkowej i antyobostrzeniowej propagandy w dobie pandemii powinno, a nawet trzeba banować takie grupy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-2 / 2

@LowcaKomedii Nie ma znaczenia co ja myślę. Włożyłeś mi w usta słowa, których nie powiedziałem. Jesteś kłamcą.
"»Ja uważam na słowa, a Ty pleciesz jak Ci wygodnie« - właśnie widzę :)"
Teraz dopiero widzisz...
Na pytanie zdaje się odpowiadałem, a wydawać nic mi się nie musi, bo Sośnierz (chyba) przyznał, że nie widzi w tym nic złego. Ja również. W ramach ciekawostki, lewica kiedyś też tego używała i chyba nie tylko oni. Więc w polityce to nic nadzwyczajnego.

1. Jest oczywistym, że wyższe stężenie CO2 ogranicza funkcjonowanie mózgu (i nie tylko), a maseczka jego wydalanie. Wniosek jest prawdą, pytanie tylko jak istotną. Może być wyolbrzymiony i tylko tyle.
2. No i co w tym złego?
3. To były plany rządu i ciężko zweryfikować. Część jest prawdziwa, część nie wiem.
4. Opis rzeczywistości z sensownym przewidywaniem konsekwencji. Czy miał rację, to nie wiem.
5. Nie mam wiedzy, by zweryfikować. Dla mnie jedyną wątpliwością są te niezakończone badania, ale to raczej kwestia interpretacji, bo jak m.in. Ty pisałeś, to jest czymś normalnym, że preparat bada się jeszcze po wprowadzeniu go do obrotu.
6. Zdaje się prawda i była ona wycofywana.
7. Też chyba prawda.
8. Z tego co pamiętam, to tak właśnie było.

Dalej mi się nie chce...
Gdzie tu jakaś nieprawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 9

@kondon „Na pytanie zdaje się odpowiadałem, a wydawać nic mi się nie musi, bo Sośnierz (chyba) przyznał, że nie widzi w tym nic złego. Ja również.” – to trzeba być nieco specjalnym, by nie widzieć nic niestosownego w przypadku:
- gdzie ludzi siłą zaciągano do obozów i mordowano, w zasadzie bez powodu
- gdy foliarze się naoglądali filmików z żółtymi napisami i z WŁASNEJ WOLI postanowili być większym zagrożeniem epidemiologicznym, przez co byli NIECO GORZEJ traktowani.
Czyli bezpodstawny mord porównujesz do niezbyt dużych limitów, które sam na siebie nałożyłeś?

„W ramach ciekawostki, lewica kiedyś też tego używała i chyba nie tylko oni.” – nie przypominam sobie i nie wyobrażam, by dokonano tak samo debilnego porównania.

1 „Wniosek jest prawdą,” – wniosek jest szurskim bełkotem. Zgodnie z tą tezą niedotlenienie powinno bardzo często występować u lekarzy, ba, powinno być ich chorobą zawodową. Dodatkowo powinni mieć bardzo niskie IQ. Jak jest w rzeczywistości? No właśnie…

2 „No i co w tym złego?” – w tym, że leczył niesprawdzonym i jak się okazało NIESKUTECZNYM lekiem, z bardzo długą listą skutków ubocznych, i brał za to ciężkie pieniądze?
I przypominam jeszcze raz jak skuteczne było to jego leczenie:
https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,27026992,doktor-bodnar-od-amantadyny-odslaniamy-kulisy-cudownej-terapii.html

3 „To były plany rządu i ciężko zweryfikować. Część jest prawdziwa, część nie wiem.” – aha, to były plany, chociaż w życie nigdy nie weszły. Nie to, że PIS i spółka ma większość w sejmie i gdyby chcieli, to by to weszło. Plus tylko zwróć uwagę na promowanie tych zlotów foliarzy zwanych marszami. Masz ich promocję na dole tego wpisu.

4 „Opis rzeczywistości z sensownym przewidywaniem konsekwencji. Czy miał rację, to nie wiem.” – z szurskim przewidywaniem przyszłości.

5 „Ty pisałeś, to jest czymś normalnym, że preparat bada się jeszcze po wprowadzeniu go do obrotu.” – no i bada się, na tym polega IV faza. To był post typowo zniechęcający do szczepień.

6 „Zdaje się prawda i była ona wycofywana.” – znowu zniechęcanie do szczepień. Żadnego porównania nie ma. To była zupełnie inna szczepionka, od zupełnie innej firmy, na zupełnie inną chorobę. Nie napisali również, oczywiście celowo, jakie było ryzyko narkolepsji, a jakie zgonu w wyniku zachorowania.

7 „Też chyba prawda.” – nie, to nie jest prawda. To jest średni czasu. Jeżeli dysponujesz znacznie większymi środkami, sprzętem, zasobami naukowców oraz ludźmi chcącymi wziąć udział w badaniu, to chyba oczywiste, że czas można skrócić.
W ramach przypomnienia – w badaniu nad amantadyną przez niemal rok nie mogli znaleźć zaledwie 200 chętnych do badania… Tutaj błyskawicznie znaleziono ponad 44 000, przy samej III fazie. Już widzisz ile czasu zaoszczędzono.

8 „Z tego co pamiętam, to tak właśnie było.” – znowu zniechęcanie do szczepień. Jak się okazało, to liczba tych zakrzepów tak samo często występowała bez szczepień. A o zgonach nie wspomnę,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 9

@kondon 8 „Z tego co pamiętam, to tak właśnie było.” – znowu zniechęcanie do szczepień. Jak się okazało, to liczba tych zakrzepów tak samo często występowała bez szczepień. A o zgonach nie wspomnę, mniej niż 5 na milion podanych dawek, a ci tu o zgonach piszą, jakby to było częste zjawisko.
Ba, skoro napisali post, to czy widziałeś u nich później sprostowanie, że wszystkie te kraje wróciły do stosowania tej szczepionki? Nie? Ciekawe, prawda?

Szkoda, że nie odniosłeś się do reszty, w szczególności do ostatniego.

„Gdzie tu jakaś nieprawda?” – widzisz więc, że ban im się należał jak psu buda. Zniechęcali do szczepień jak mogli? Zniechęcali. Czy ani razu nie napisali sprostowania do swoich postów, że np. szczepionka już nie jest wycofana? Nie napisali. Czy zniechęcali ludzi do stosowania obostrzeń? Oczywiście, że tak. Ba, nakłaniali również do wzięcia udziału w tych szurskich marszach organizowanych przez Sochę. Czy zniechęcali do tych szczepień jak tylko mogli? Tak. Czy okazało się, że niezaszczepieni wychodzili w tej całej pandemii znacznie gorzej, przez co ich posty zdecydowanie można uznać za szkodliwe społecznie? Tak. Czy w ogóle przestali zamieszczać te szkodliwe wpisy, gdy już było widać, że niezaszczepieni radzą sobie znacznie gorzej? Oczywiście, że nie. Kursu nie zmienili.
Ban był więc, jak widzisz, jak najbardziej zasadny. W uzasadnieniu bana masz wszystko to, czego się rzeczywiście dopuszczali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-3 / 3

@LowcaKomedii Ja niczego nie porównuję, a ten napis był używany wielokrotnie. To sobie to wyobraź, to nie mój problem.

1. Wniosek jest prawdziwy, kwestią jest jedynie skala. Wyczuwam w tym też robienie sobie jaj z sejmu, który jak pracuje, to sam wiesz.

2. Jak chcesz się leczyć nawet magią, to Twoja sprawa. Nie powinno się za to karać i tyle.

3. Ostatnio były 2 idiotyczne ustawy i też nie weszły. Jak rozumiem nie można było protestować przeciw ich projektom?

4. Przymus budzi wątpliwości i sprzeciw, to jest fakt. Kwitek można załatwić zdaje się za 100 zł, tak więc...

5. Nie oceniam intencji, oceniam jego prawdziwość. Coś się nie zgadza?

6. No a gdzie jakieś fałszywe informacje?

7. Co jest nieprawdą? Okoliczności inne, ok, ale to nie zmienia faktów.
"Standardem dla szczepionek jest 10 lat badań i obserwacji"
Obserwacji nie przyspieszysz.

8. Powołują się na decyzje w innych krajach. To do rządów powinieneś mieć pretensje, nie do nich.
Ja nie używam ani fb, ani twittera, więc zapewne nie widziałem. Cały temat mnie tak średnio interesuje, a teraz to już w ogóle...

"widzisz więc, że ban im się należał jak psu buda. Zniechęcali do szczepień jak mogli? Zniechęcali."
No i? Jak już Ci mówiłem, Ty chcesz ograniczać ludzi za same poglądy i znowu się wygadałeś. Nie podali fałszywych informacji, a myśleć sobie każdy może co chce, no przynajmniej według mnie, bo według Ciebie to wiadomo...

Obostrzenia to tak niezbyt dobrze działają, a niektóre to w ogóle...

"można uznać za szkodliwe społecznie?"
Ciebie też można uznać za szkodliwego społecznie, jak rozumiem kierujesz się już do więzienia, albo chociaż zrezygnowałeś z internetu i to Twój ostatni miesiąc?

Nie widzę żadnych podstaw do nałożenia bana i przekonałeś mnie jedynie do tego, że znowu nie chodzi Ci o prawdę, ale o poglądy różne od Twoich.
Całe te Twoje farmazony powyżej były kompletnie przeciwskuteczne, tak więc oszczędź sobie czasu...

Wytłumaczyłbym Ci dlaczego nie możesz do mnie w ogóle dotrzeć, ale pewnie to olejesz, więc daruję sobie. I nie snuj żadnych domysłów, bo z góry wiem, że będziesz w błędzie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 10

@kondon 1 „Wniosek jest prawdziwy, kwestią jest jedynie skala. Wyczuwam w tym też robienie sobie jaj z sejmu, który jak pracuje, to sam wiesz.” – nie, nie jest prawdziwy. Gdyby był prawdziwy, to na taką skalę zauważono by coś przy zawodach, które takie maski stosują codziennie. Zresztą, masz na to jakikolwiek dowód poza słowami polityka o dość ciekawej reputacji?

2 „Jak chcesz się leczyć nawet magią, to Twoja sprawa. Nie powinno się za to karać i tyle” – żyjemy w kraju i w czasach, gdzie leczeniem zajmują się lekarze, a nie szamani. Lekarze mają leczyć zgodnie z aktualną wiedzą naukową. Jak się nie podoba, to Afryka stoi otworem.

4 „Przymus budzi wątpliwości i sprzeciw, to jest fakt. Kwitek można załatwić zdaje się za 100 zł, tak więc...” - problem polega na tym, że wątpliwości są kompletnie niczym nieuzasadnione.

5 „Nie oceniam intencji, oceniam jego prawdziwość. Coś się nie zgadza?” – oczywiście, masz chociażby sugerowanie, że zostały nieprzeprowadzone rzetelnie. A intencje są jasne – obniżyć zaufanie do szczepień, co, jak widzimy, skutkowało nadmiarowymi zgonami. A już twojemu jednemu koledze opisałem ze wszystkimi danymi jak wyglądała 4ta fala. Tobie też chętnie napomknę:
- przy jej rozpoczęciu mieliśmy 51,4% w pełni zaszczepionych
- stwierdzono 5 800 zgonów wśród w pełni zaszczepionych
- 16 000 wśród niezaszczepionych.
Nie to, że co najmniej 10 000 zgonów można było uniknąć. Brawo konfa, dobra robota z takimi wpisami!

„6. No a gdzie jakieś fałszywe informacje?” – fałszywe jest porównywanie kompletnie innej szczepionki i nieprzytaczanie jakichkolwiek danych. Znowu – chodziło jedynie o odciągnięcie ludzi od szczepień, co skutkowało większą ilością hospitalizacji oraz zgonów. Brawo kuce.

7 „Obserwacji nie przyspieszysz.” – przecież ci mówię, to nie jest standard. Nie ma standardu dla okresu badania szczepień. To jest tylko branie ŚREDNIEJ długości i kłamliwe sugerowanie, że tak powinno być zawsze. Idąc tym tokiem (nie)myślenia szczepionki na grypę nigdy nie powinny powstać.

„8. Powołują się na decyzje w innych krajach.” – powołują się na decyzje WYBRANYCH krajów. Widziałeś u nich, aby pisali, gdzie NIE została wstrzymana lub że to wstrzymanie cofnięto? Widziałeś, aby pisali, że Pfizer został w USA uznany za pełnoprawną szczepionkę? Moderna, nawiasem mówiąc, też.

„No i? Jak już Ci mówiłem, Ty chcesz ograniczać ludzi za same poglądy i znowu się wygadałeś.” – no i ja ci pokazałem ile żyć te poglądy kosztowały. 4ta fala – ponad 10 000 zgonów. Pogratulować.
Jest wołami w regulaminie facebooka napisane, dostali uzasadnienie, słuszne uzasadnienie. Ban jest jak najbardziej zasadny. Dziwi mnie tylko że pozwalali na tą szuriadę tak długo. Ja bym ich zbanował znacznie wcześniej. Przecież te szurskie posty są nawet z czasu przed tym, jak ktokolwiek w Polsce przyjął szczepienie.

„Obostrzenia to tak niezbyt dobrze działają, a niektóre to w ogóle...” – to lepiej w ogóle ich nie stosować i troszeczkę przetrzebić populację :)

„Ciebie też można uznać za szkodliwego społecznie” – czyli jestem szkodliwy społecznie, bo dementuję szurskie kłamstwa. No dla was to może i jestem szkodliwy, rzeczywiście :) Tymczasem ciesz się banem kuców, bo im się należał.

„Nie widzę żadnych podstaw do nałożenia bana” – a ja widzę ich całą masę i jak widać osoby decyzyjne po stronie fb mają takie samo zdanie, co mnie bardzo cieszy.

„Wytłumaczyłbym Ci dlaczego nie możesz do mnie w ogóle dotrzeć” – oblężona twierdza u foliarzy pojawia się bardzo często. Ale, jak już wielokrotnie pisałem, powinieneś odstawić na bok tę jutubową psychologię. Konfa wzięła się w taki sposób za medycynę, zobacz jak wyszło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-3 / 3

@LowcaKomedii 1. https://www.youtube.com/watch?v=uQoMsbq2PXA
2. Nie zgadzam się z tym i tyle, szkoda czasu na tłumaczenia.
4. Mowa była tylko o efekcie, więc zasadność nie ma znaczenia.
5. Sugerowanie, haha. Coś Ci brakuje argumentów :) Miały być kłamstwa, a jakoś ich dalej nie widzę...
6. Znowu jesteś zabawny :) Chcesz zakaz porównań? Ciekawe...
7. Coś złego w odnoszeniu się do średniej? Ty cały czas się do niej odnosisz...
8. Jak rozumiem zasugerowali, że w Europie jest 9 krajów + Polska i że cała Europa je wstrzymała?

Nikomu niczego nie zabraniali, a nawet kilku z nich mówiło, że pewne osoby powinny się szczepić. To jest indywidualna decyzja każdego. Inni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jej podjęcie.

Jak rozumiem w regulaminie fb jest punkt: "nie można być przeciwko przymusowym szczepieniom oraz nie można publikować treści, które by podważały sens szczepień"?
Ja wiem, że Ty byś najchętniej zamknął w obozie każdego, kto myśli inaczej. Nie musisz mi tego powtarzać.

W ogóle nie stosować tych, których skuteczność jej pomijalna. Od razu odwoływać, kiedy nie są konieczne - aby ludzie je szanowali. Samemu dawać przykład, a nie jak pięknie można je olewać. Brać pod uwagę ich konsekwencje. Stosować je zgodnie z prawem!
Nasz rząd podszedł do tej kwestii tragicznie i nic dziwnego, że większość je olała.

Jesteś szkodliwy społecznie, bo lubisz totalitarne rozwiązania, a nie lubisz wolności. Kłamstw nie wykazałeś, więc wykreśl sobie ten punkt :) Dalej nie wiem na jakiej podstawie miałby być. Może pokaż mi ten punkt regulaminu?

Żeby była oblężona twierdza, to musiałbym w coś wierzyć. Tylko ja ten temat mam tak naprawdę gdzieś... Czasami znajdę jakąś ciekawostkę, ale w ogóle tego wszystkiego nie śledzę i nie szukam dowodów na "moje zdanie".
Powinieneś odstawić te demotowe wykłady ;]
Konfederacja ma jakieś 7-10% poparcia i dlatego 40% Polaków się nie szczepi. Faktycznie ich wina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 9

@kondon
Na wszystkie punkty odpowiedziałeś w zasadzie "nie, bo nie" :)
1 Jak ten link niby ma się do maseczek? Ty ogarniasz co linkujesz?
To jest o NIEWIETRZONYCH i ZAMKNIĘTYCH pomieszczeniach. To ma się nijak do maseczek. W zamkniętym pomieszczeniu oddychając zabierasz tlen, a oddajesz dwutlenek węgla.
Gorszego porównania lub filmiku chyba nie mogłeś wysłać. To ma się tak bardzo nijak do omawianej kwestii, że szkoda gadać.

7 "Coś złego w odnoszeniu się do średniej? Ty cały czas się do niej odnosisz..." - nie, i to zależy od kontekstu. Przecież podałem ci przykład - idąc tą poronioną, antyszczepionkową logiką, szczepionki na grypę nie powinny istnieć.

8 "Jak rozumiem zasugerowali, że w Europie jest 9 krajów + Polska i że cała Europa je wstrzymała?" - nie, ale średnio inteligentny odbiorca posta, czyli przeciętny kuc, ma zacząć myśleć - hej, skoro tyle krajów ją wycofuje, to coś z nią musi być nie tak!
Taki jest tego cel i dobrze o tym wiesz, więc nie udawaj głupiego.

""Jak rozumiem w regulaminie fb jest punkt: "nie można być przeciwko przymusowym szczepieniom oraz nie można publikować treści, które by podważały sens szczepień"?" - po pierwsze, w którym miejscu te szczepienia są przymusowe? Coś mi umknęło?
Po drugie, meta zapowiedziała walkę z treściami antyszczepionkowymi:
https://about.fb.com/news/2021/08/taking-action-against-vaccine-misinformation-superspreaders/
Po trzecie, w standardach społeczności masz wołami:
"Ograniczając zasięg treści ocenianych jako fałszywe przez niezależnych zewnętrznych weryfikatorów informacji."
Po czwarte, hej, tak jak twierdzili Konfederaci (dopóki oczywiście ich zdanie się nie zmieniło) - facebook jest normalną firmą i powinien móc decydować o tym komu chce świadczyć swoje usługi :) Nie podobają im się treści antyszczepionkowe, u kuców jest tego pełno, więc sobie ich zbanowali. Powinni mieć takie prawo. Przecież same kuce tak twierdziły.

"Jesteś szkodliwy społecznie, bo lubisz totalitarne rozwiązania, a nie lubisz wolności. " - jesteś szkodliwy społecznie, bo promujesz bardzo szkodliwe ugrupowanie polityczne, wybielając je do granic możliwości. W dodatku, podobnie jak Konfederacja, bardzo wybiórczo podchodzisz do wolności. Czyli jest fajna, kiedy to TOBIE wszystko wolno i masz gdzieś, że twoje decyzje mogą mieć wpływ na innych.

"Konfederacja ma jakieś 7-10% poparcia i dlatego 40% Polaków się nie szczepi. Faktycznie ich wina. " - a przypomnij mi, która partia polityczna tak bardzo wchodzi w tyłek antyszczepionkowcom, pomaga im dostać się do sejmu, rozpowszechnia ich książki itp.?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 marca 2022 o 23:46

avatar kondon
-3 / 3

@LowcaKomedii 1. Tam w tym filmiku było o tym, że zwiększone stężenie CO2 zmniejsza zdolności intelektualne. Maseczki na pewno utrudniają wymianę powietrza, co zwiększa ilość CO2 we wdychanym. Nie wiem, na ile ma to znaczenie przy maseczkach, ale logiczne to jest.

7. Do szczepionek na grypę nikt nie zmusza, a same szczepionki chyba są jedynie delikatnie zmieniane, a nie tworzone od nowa, do tego w nowej technologii.

8. Ty to bez obrażania ludzi myślących inaczej nie dajesz rady... To świadczy tylko o Tobie i po raz tysięczny potwierdza moją tezę.
Sugerujesz, że te kraje wycofywały je bez powodu? Wiesz lepiej od ekspertów sugerujących takie rozwiązanie?

W Europie do normalnego życia były przymusowe. U nas to na szczęście nie przeszło, a tylko niektóre zawody mają taki przymus. Do tego niektórzy niezaszczepieni są gnębieni przez system z tego powodu.
Poblokowali itd. konta związane z jakimiś 12, które rzekomo miały szerzyć dezinformację. Żadnych dowodów, żadnych rozsądnych podstaw. Takie wygodne zwalczanie tych, którzy odważą się myśleć inaczej.
Niezależny weryfikator LowcaKomedii nie potrafił wykazać tych kłamstw...
Skoro ustalili zasady, to powinni ich przestrzegać, a nie dopasowywać jak im wygodnie. Czy w zasadach było, że można usuwać niewygodnych użytkowników? Umów należy dotrzymywać i wolność to nie jest ich łamanie. Z resztą nie przypominam sobie, żebym twierdził, że fb nie może kogoś lub czegoś usunąć. Kwestionowałem zasadność i po prostu wyrażałem swoje zdanie, że się z tym nie zgadzam.

No i jakie to ma znaczenie? Nagle wszyscy niezaszczepieni zaczęli słuchać Konfederacji? Znowu opowiadasz jakieś farmazony bez poparcia w faktach. Znowu jesteś tym, z czym walczysz, ale teraz to dla Ciebie wygodne.
Wymagasz dowodów, a jak Ci pasuje to opowiadasz jakieś bajki o agentach nie mając kompletnie żadnych. Jesteś ogromnym hipokrytą, który tylko szuka okazji do ataku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@kondon "Tam w tym filmiku było o tym, że zwiększone stężenie CO2 zmniejsza zdolności intelektualne. Maseczki na pewno utrudniają wymianę powietrza, co zwiększa ilość CO2 we wdychanym. Nie wiem, na ile ma to znaczenie przy maseczkach, ale logiczne to jest." - Nie, nie jest logiczne... Masz ZAMKNIĘTE pomieszczenie. Nagle ktoś w nim zamienia tlen na dwutlenek węgla - wtedy rośnie stężenie. Maseczka przepuszcza powietrze z zewnątrz. Nie ma żadnego wpływu na ilość CO2, jaką produkujesz. Porównanie jest zwyczajnie głupie, ale rozumiem, że po prostu szukasz na siłę argumentów, by jakoś spróbować wybronić Korwina. Niestety się nie da, ale możesz próbować.

"a nie tworzone od nowa, do tego w nowej technologii." - te również nie były tworzone od nowa... tak samo jak i technologia nie jest nowa, a znana od kilkudziesięciu lat.

"Ty to bez obrażania ludzi myślących inaczej nie dajesz rady." - ja nazywam rzeczy po imieniu. Osoba twierdząca, że ziemia jest płaska jest dla mnie płaskoziemcą, dla ciebie to "osoba myśląca inaczej".

"Niezależny weryfikator LowcaKomedii nie potrafił wykazać tych kłamstw..." - przecież ci wszystko omówiłem, ale jak widzę będziesz starał się ze wszystkich sił wybronić swojej ukochanej partii. Udowodniłem ci, że ban jak najbardziej się należał i że jego uzasadnienie dokładnie odzwierciedla to, co wypisywali. Możesz tupać nóżką, ale tego nie zmienisz. Ale zabawnie mi się czyta jak próbujesz wybronić tych idiotyzmów Korwina :)

"Skoro ustalili zasady, to powinni ich przestrzegać, a nie dopasowywać jak im wygodnie." - no i przestrzegają. Widać po banie. Moglibyśmy mówić o nieprzestrzeganiu, gdyby kuców nie ostrzegano i nie banowano, pomimo wypisywania tych bzdur.

"Kwestionowałem zasadność i po prostu wyrażałem swoje zdanie, że się z tym nie zgadzam." - a ja ci udowodniłem, że dopuścili się wszystkiego, co fb im zarzucało :)

"No i jakie to ma znaczenie? Nagle wszyscy niezaszczepieni zaczęli słuchać Konfederacji? " - takie, że nienaukowa partia nigdy nie powinna być partią rządzącą? Że będzie robić wszystko, by zadowolić swój elektorat, czyli antyszczepionkowców, co mogłoby się odbić na społeczeństwie?

"Wymagasz dowodów, a jak Ci pasuje to opowiadasz jakieś bajki o agentach nie mając kompletnie żadnych. " - wystarczy odrobina logiki. Jaka JEDYNA partia jawnie wspiera antyszczepionkowców?

Ty to byś się chyba pociąć dał za tę swoją konfederację, prawda? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 1

@LowcaKomedii Nie szukam na siłę, bo jest oczywistym, że maseczka utrudnia wymianę powietrza pod nią.

Ile szczepionek do tej pory zostało stworzone i użyte na masową skalę w tej technologii?

Bo to właśnie chodzi o to, że ktoś myśli inaczej, niż Ty. Temat nie ma znaczenia.

Udowodniłeś mi jedynie, że ich nie lubisz i że chcesz banować za poglądy.
Po raz kolejny - zejdź na ziemię, nie będę się przez Ciebie denerwował :) Teraz jesteś śmieszny :)

Ehhh, którą zasadę złamali?
Znowu - niczego nie udowodniłeś... To, że Ty coś uznasz za dowód nie oznacza, że nim jest.

Przy szczepionkach oczekujesz dowodów i logika Ci nie wystarcza...
Jak to fajnie dopasowuje się do sytuacji, zależnie od potrzeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 7

@kondon Nie ogarniasz idiotyzmu tego porównania i porównujesz SKŁAD powietrza w twoim otoczeniu do pewnego filtra, który tego składu nie zmienia a jedynie lekko ogranicza przepływ powietrza.

"Ile szczepionek do tej pory zostało stworzone i użyte na masową skalę w tej technologii?" - te, na miliardach pacjentów. Minął rok, absolutnie nic się z nimi nie dzieje.
A na taką skalę, to mało która szczepionka była używana.

"Bo to właśnie chodzi o to, że ktoś myśli inaczej, niż Ty. Temat nie ma znaczenia." - już ci pisałem, wygadywanie bzdur, że ziemia jest płaska to nie jest myślenie inaczej, a wygadywanie bzdur. Nazywaj rzeczy po imieniu, a nie ubieraj je w ładne słówka.

"Udowodniłeś mi jedynie, że ich nie lubisz i że chcesz banować za poglądy." - udowodniłem, że są szurami, że ich poglądy, do których zachęcają innych, przekładają się na wzrost zachorowań, hospitalizacji oraz zgonów i że jest to sprzeczne z regulaminem facebooka. Że wcześniej już dostawali ostrzeżenia i że swojego nienaukowego podejścia w ogóle nie zmienili, więc ban jak najbardziej był zasłużony.
Oraz oczywiście udowodniłem jak bardzo żałosne jest wypisywanie hasełek "facebook to prywatna firma i może decydować o tym komu świadczą swoje usługi", a następnie "że jednak nie mogą tego robić", gdy się dostaje bana.

"Przy szczepionkach oczekujesz dowodów i logika Ci nie wystarcza..." - ale przy nich mam zarówno dowody, jak i logikę, więc o czym bredzisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 1

@LowcaKomedii "który tego składu nie zmienia a jedynie lekko ogranicza przepływ powietrza."
Skoro ogranicza przepływ, to i skład wdychanego powietrza jest inny, niż w otoczeniu.

Ja też Ci pisałem, że Ty nie robisz tego dla prawdy. To tylko wymówka...

Nie udowodniłeś niczego.

Jak ktoś inny ma logikę, to go wyśmiewasz, jak Ty masz tylko ją (bez dowodów), to jest wszystko ok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@kondon "Skoro ogranicza przepływ, to i skład wdychanego powietrza jest inny, niż w otoczeniu." - borze sosnowy... Chyba powinieneś wrócić do podstawówki. W jaki sposób lekkie ograniczenie przepływu miało by zmienić SKŁAD? Jak będziesz wydychał powietrze przez jedną dziurkę a nie przez 2, to skład wydychanego powietrza się zmieni?

"Ja też Ci pisałem, że Ty nie robisz tego dla prawdy. To tylko wymówka..." - proszę, nie!!

"Jak ktoś inny ma logikę, to go wyśmiewasz" - ale ja ci udowadniam, że tej logiki nie ma i że nie ma NIC, co potwierdzałoby jego urojenia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@kondon Ale to nic nie zmienia... Nosząc maseczkę nie wdychasz / wydychasz mniej tylko robisz to z pewnym oporem. Naprawdę, to komicznie wygląda, gdy z uporem maniaka starasz się wybronić kosmiczną bzdurę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 1

@LowcaKomedii Wdychasz powietrze o większym stężeniu CO2, a mniejszym O2. Nie wiem jakie są dokładnie różnice, ale biorąc pod uwagę, że maseczka w jakimkolwiek stopniu blokuje wymianę powietrza, to jest to faktem.
Na filmiku jest też o tym, że niewielki wzrost tego stężenia już daje efekty, tak więc nie wykluczam, że ta teza jest prawdziwa.
Przy czym coś mi się wydaje, że wtedy robił sobie jaja z poziomu naszego sejmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@kondon "Wdychasz powietrze o większym stężeniu CO2, a mniejszym O2." - w jaki niby sposób? Wymiana tlenowa odbywa się w płucach, nie maseczce...

"Przy czym coś mi się wydaje, że wtedy robił sobie jaja z poziomu naszego sejmu. " - oni ten poziom jeszcze obniżają, także bardziej bym się skłaniał ku temu, że to było na poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 1

@LowcaKomedii Ponieważ pod maseczką jest mniejszy przepływ powietrza i część tego wydychanego (o zwiększonym stężeniu CO2) zostaje, co zmienia skład powietrza pod maseczką i zwiększa poziom CO2 we wdychanym.
Po prostu część powietrza wdychasz jeszcze raz, a ono ma już inny skład. Oddychasz mieszanką powietrza zużytego i świeżego.

Wiesz jak bardzo mnie interesują Twoje opinie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 5

@kondon Czyli czekaj, maseczka ma tak małe pory, że blokuje atomy? Ciekawe.
A jak to się ma do filmików antymaseczkowców typu:
https://www.youtube.com/watch?v=_fPfGU1MizY
?

Wiesz jak bardzo interesuje mnie idiotyczna, szurska obrona szurskich, kompletnie nieudowodnionych tez :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 1

@LowcaKomedii Dyfuzja zajmuje określoną ilość czasu, a maseczka (membrana) ją utrudnia.
Tak w ogóle, to pojedynczych atomów i małych cząsteczek nie da się niczym (materialnym) zatrzymać (w teorii, w praktyce często to pomijalne) i np. taki wodór ucieka sobie z metalowych zbiorników, co da się policzyć. Jak sobie grzebiesz zwykłymi lateksowymi rękawiczkami w rozpuszczalniku, to po pół godziny one nim nasiąkną i już Ciebie nie chronią (nie pamiętam jaki to był rozpuszczalnik i jakiej grubości rękawiczki). Takie tam ciekawostki...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawa_Ficka Możesz sobie zerknąć, szczególnie na dyfuzję przez membranę.
Dla mnie to jest oczywiste. Być może Ty na tym się nie znasz (nie śmieję się) i tego nie rozumiesz, a ja z mojego punktu widzenia nie wiem czego nie rozumiesz.

Nie wiem też co chcesz mi udowodnić tym filmikiem.

Tak bardzo, że odpisujesz mi 150 raz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 5

@kondon "Dla mnie to jest oczywiste. Być może Ty na tym się nie znasz (nie śmieję się) i tego nie rozumiesz, a ja z mojego punktu widzenia nie wiem czego nie rozumiesz." - właśnie dla mnie najbardziej zabawne jest to, że bronisz tak chorej, tak kompletnie nieudowodnionej teorii. Póki jego SŁOWA są kompletnie niczym niepoparte, a life case w postaci, no nie wiem, lekarzy z całego świata, dentystów itp.temu całkowicie zaprzecza, to spokojnie możemy uznać, że szura. I ty oczywiście razem z nim.

Przypomnijmy co ty w zasadzie robisz:
JKM w przypływie geniuszu stwierdził, że
"dwutlenek węgla z wydychanego powietrza powoduje spadek zdolności intelektualnych" i w związku z tym założył maseczkę na sam nos...
https://ipla.pluscdn.pl/dituel/cp/et/etw22b7u49m5efo2njx726z6ynuzjkhj.jpg

A ty teraz podsyłasz kompletnie niezwiązane z tematem filmiki dot. wzrostu ilości CO2 w zamkniętym pomieszczeniu. Teraz, najlepsze rozwodzisz się na temat dyfuzji. I aby ci jakoś pasowała do narracji membraną nazywasz kompletnie nieszczelnie przylegającą maseczkę, z ogromnymi porami... Szczyt kuriozum został osiągnięty. Weź może poszukaj na wikipedii czym jest membrana i czy aby na pewno maseczka by się do nich zaliczała, i to w mowie o gazach...
JKM powiedział głupotę, która miała być nieśmiesznym żartem, a ty chcesz teraz na siłę udowodnić, że ten żart jest prawdą. Cyrk na kółkach.

Zastanawiam się tylko co by się stało, gdyby JKM wyleciał kiedyś z tezą, że ziemia jest płaska. Do czego biedny kondon byłby się w stanie posunąć, by go obronić :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@LowcaKomedii Podsyłasz zdjęcia gościa z maseczką na samym nosie i piszesz, że on to na poważnie... Po co w ogóle zaczynałeś ten temat?
Faktem jest, że maseczka w jakimś stopniu zwiększa ilość wdychanego CO2, że Ty tego nie rozumiesz, to już nie mój problem.
Ja nigdzie nie pisałem, że ma to wpływ na cokolwiek, bo tego nie wiem. Wiem jedynie, że w jakimś stopniu powoduje ona mieszanie się powietrza wydychanego z czystym.

Link o pomieszczeniach potwierdzał, że wzrost stężenia CO2 powoduje spadek zdolności intelektualnych. Nigdzie nie pisałem, że maseczka powoduje taki wzrost, żeby było to zauważalne.

Nie ma znaczenia czy maseczka jest membraną, bo chciałem Ci jedynie pokazać jak działa dyfuzja. Że nie zrozumiałeś, znowu - Twój problem.

Nie wiem czy jest prawdą, pisałem wyżej. Są podstawy do tego, by to przemyśleć.

Podaje Ci naukowe fakty, które potwierdzają jego słowa, ale na Twoją logikę to są brednie, chociaż nie masz o tym pojęcia. Chciałem Ci kulturalnie i na spokojnie wytłumaczyć o co chodzi, to masz to gdzieś i znowu się czepiasz jakiś bzdur, byle się tylko przyczepić. Dałem Ci szansę (po raz kolejny), żeby normalnie porozmawiać... Jak widać nie było warto i tylko straciłem czas. Zupełnie nie interesuje Cię żadna prawda, tylko dowalenie drugiej stronie.
Który to raz już potwierdzasz?
Ty w ogóle nawet dyskutować nie potrafisz. Wymiana argumentów, poszerzenie wiedzy o opinie innych ludzi i wspólne dojście do jakiegoś stanowiska to dla Ciebie abstrakcja. Chcesz jedynie udowodnić innym jaki to jesteś mądry i że cały świat powinien Ciebie słuchać. Wymusić na innych, żeby mieli takie samo zdanie, jak Ty. Jeśli ktoś odważy się mieć inne, to szur i foliarz.

Z Tobą nie da się rozmawiać i ja już mam Ciebie dosyć. Idź sobie pajacuj gdzieś indziej, a mi daj spokój. Jesteś okropnym, toksycznym człowiekiem i nie chcę mieć z Tobą kontaktu.
Nie licz też, że będę odpowiadał na Twoje zaczepki, a na pewno nie będę tego robił na poważnie.
Ocena Twoich komentarzy doskonale świadczy jak bardzo lubiany tu jesteś. Pewnie sobie myślisz, że to złe szury i jak Cię tak nie lubią, to coś dobrego. A przeszło Ci kiedyś przez myśl, że to może jednak z Tobą coś jest nie tak? Pewnie nie, w końcu jesteś taki idealny i wszystkowiedzący...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 4

@kondon "Podsyłasz zdjęcia gościa z maseczką na samym nosie i piszesz, że on to na poważnie... Po co w ogóle zaczynałeś ten temat?" - nie ogarniasz dwóch rzeczy - że on może mówić to, co myśli/chce powiedzieć oraz przy tym zachować się jak pajac, czyli założyć maseczkę na nos.
Sam kiedyś gadał, że gdyby tak się nie zachowywał, to nie byłby tu, gdzie jest. Lubi czasami coś głupiego odwalić, by było o nim głośno. Chociaż mizerne są tego skutki.

"Faktem jest, że maseczka w jakimś stopniu zwiększa ilość wdychanego CO2, że Ty tego nie rozumiesz, to już nie mój problem." - faktem jest, że próbujesz obronić totalnie nieudowodnioną głupotę, bo to Konfederata, więc musisz go bronić.

"Link o pomieszczeniach potwierdzał, że wzrost stężenia CO2 powoduje spadek zdolności intelektualnych" - ale dalej nie ogarniasz, że chodzi o skład w pomieszczeniu, gdzie tylko wzrasta ilość CO2, a tlenu spada. Mowa o zamkniętym pomieszczeniu bez wentylacji.

"Nie ma znaczenia czy maseczka jest membraną" - właśnie ma znaczenia, bo to czyni cały twój wcześniejszy komentarz bezsensownym.

"bo chciałem Ci jedynie pokazać jak działa dyfuzja. Że nie zrozumiałeś, znowu - Twój problem." - po prostu na szybko googlowałeś jak tu obronić wielkiego JKM, a wyszło jak zawsze, bo wymyśliłeś mające się nijak do sytuacji zjawisko.

"Podaje Ci naukowe fakty, które potwierdzają jego słowa" - czytaj ze zrozumieniem. Wyszukujesz na siłę naukowe fakty, które kompletnie nie mają zastosowania w danej sytuacji.
Life case w postaci lekarzy i dentystów z całego świata, od kilku dziesięcioleci kompletnie obala te jego wynurzenia. Dlaczego na tym się nie skupisz?

"Ty w ogóle nawet dyskutować nie potrafisz. Wymiana argumentów, poszerzenie wiedzy o opinie innych ludzi" - a co mnie obchodzą opinie, skoro to nieudowodniona bzdura osoby kompletnie niekompetentnej w danej kwestii. Kim jest JKM, by wypowiadać się na tematy medyczne, w dodatku negując zdanie naukowców?

"Ocena Twoich komentarzy doskonale świadczy jak bardzo lubiany tu jesteś" - oho, argument najwyższych lotów. Ocena świadczy o działalności trolli, niczym więcej. Za chwilę dostaniesz ładny dowód i podetrę się screenem, który pokazuje ile warte są te wasze oceny.

Mam ci zacząć wymieniać innych użytkowników, których minusujecie, bo niszczą foliarskie teorie, ale nie są przy tym tak aroganccy jak ja, czy ci tego oszczędzić?

"A przeszło Ci kiedyś przez myśl, że to może jednak z Tobą coś jest nie tak?" - póki nauka potwierdza co mówię, a obala co mówią szury, to śpię spokojnie i myślę, że ze mną jest wszystko w porządku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@LowcaKomedii Bzdur komentować nie będę, bo i tak wiesz lepiej - szkoda mojego czasu. Ogólnie standardowo manipulujesz moimi wypowiedziami i nie masz pojęcia jaką mam motywacją, nawet nie chcesz wiedzieć o co mi chodzi, tylko standardowo szukasz czego by tu się przyczepić.

Opinie chodzi o innych ludzi, z którymi rozmawiasz. Jeśli Cię nie interesują, to nie zawracaj innym głowy.

Nie raz widziałem Twoje rozmowy z innymi i widziałem jak najróżniejsi ludzie bardzo Cię lubią...

Jakie minusujecie? Ja nie wiem kto to robi i nie mam z tym nic wspólnego. Mam ciekawsze zajęcia, niż gnębienie idiotów.

Nie chodzi o to, czy masz rację, tylko jakim człowiekiem jesteś.
Zachowujesz się jak taki dres, który szuka zaczepki i pretekstu, żeby kogoś pobić, a do tego uważa się z mistrza wszystkiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 4

@kondon "Bzdur komentować nie będę, bo i tak wiesz lepiej " - czy ty nie ogarniasz, że jedynymi bzdurami są tu wynurzenia JKM i ty próbujący go bronić. Zapomnij na chwilę że to wielebny JKM i pomyśl - czy jeżeli maseczki powodowałyby to, co JKM mówi, czy od KILKUDZIESIĘCIU lat, w przypadku milionów lekarzy na całym świecie, nikt by czegoś nie zauważył? Czy naprawdę uważasz, że nie wymyślono by do tej pory jakiejś alternatywy dla maseczek, gdyby te w ten sposób działały? Przecież masz chirurgów, robiących, nie wiem, operacje na otwartym sercu lub czaszce. Czy sądzisz, że ryzykowano by w taki sposób? Po prostu - nic takiego się nie dzieje.
Może faktycznie któraś z grup ma ograniczony dopływ tlenu, szczególnie do mózgu, ale czy aby na pewno są to ludzie noszący maseczki?

"Nie chodzi o to, czy masz rację, tylko jakim człowiekiem jesteś." - ale ja mam gdzieś czy szury mnie lubią czy też nie, nie rozumiesz?
Zacząłbym się nad sobą poważnie zastanawiać, gdyby tacy ludzie mnie popierali i mnie plusowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@LowcaKomedii Być może kalkulacja zysków i strat. To też zależy od masek.
Powtarzam po raz kolejny - ja nie wiem, czy ten efekt jest mierzalny, ale teoretycznie jest faktem. Jakbyś sobie zmierzył gdzieś tam po przecinku, to na pewno wyszłaby Ci różnica. Nic więcej nie napisałem, ale Ty postanowiłeś się czepiać byle czego i olać wszystkie moje wyjaśnienia.
Mam gdzieś kto to powiedział. To Ty patrzysz przez pryzmat autora. Dla mnie to jedynie ciekawostka, o której z kimś normalnym można interesująco porozmawiać.

Nie chodzi o to, czy ktoś Cię lubi. Chodzi o to, jakim człowiekiem jesteś. Sam dla siebie.
Nie chodzi też o to, kto Cię popiera i w jakiej ilości. To bardzo mylące dane, ale czasami mogą naprowadzić do pewnych wniosków. Jeśli wiele osób zwraca Ci uwagę, że coś z Tobą jest nie tak, to warto się chociaż nad tym zastanowić. Oczywiście mogą się mylić, jednak przemyśleć warto. W końcu to dla Ciebie to najważniejsze kim jesteś.
Wyzywasz wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają. Myślisz, że jest jakaś szansa, że Cię polubią? Może to nie tylko jakieś trole, ale po prostu jesteś aż tak niesympatyczny?
Myślisz, że to co robisz, daje coś dobrego światu?
Rozsiewasz wokół mnóstwo nienawiści, nawet, jeśli to zamaskujesz jakąś nauką i dobrymi intencjami. To nie zmienia faktu, że jesteś złym człowiekiem, a Twoje dobro jest fałszywe.
„Ludzie usprawiedliwiają złe czyny dobrymi intencjami. Nie wiem, czy znam większy idiotyzm.”
"Nienawiść to bardzo ciekawe uczucie. Zauważyłem, że ludzie doskonalą się w nim z wielkim zapałem"

Wcześniej pisałeś: "póki nauka potwierdza co mówię, a obala co mówią szury, to śpię spokojnie i myślę, że ze mną jest wszystko w porządku. "
Zobacz, jak się maskujesz. Okrywasz się płaszczem nauki i prawdy, żeby tylko zniszczyć kogoś innego. Piszę Ci o tym cały czas, a Ty cały czas potwierdzasz, że miałem (niestety) rację.
Pokaż mi, że się myliłem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 4

@kondon "Jeśli wiele osób zwraca Ci uwagę, że coś z Tobą jest nie tak, to warto się chociaż nad tym zastanowić" - patrzyłeś na to jakie osoby się ze mną sprzeczają? Same szury, które wypisują kłamstwa i różne banialuki (dlaczego więc zdanie takich osób miało by mnie w ogóle obchodzić) oraz ty - wielki obrońca Konfederacji. Przypomnijmy, że nasza najdłuższa rozmowa zaczęła się oczywiście pod demotywatorem o Konfederacji.
Zauważyłeś, by czepiał się mnie ktoś "normalny"? To nie tak, że zaliczam ciebie w poczet szurów, ale do zupełnie "normalnych" też nie, z racji tego wybielania Konfederacji na każdym kroku, cokolwiek by nie zrobili.

"Wyzywasz wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają." - ale oni nie zgadzają się ze mną, a z nauką.

"Myślisz, że jest jakaś szansa, że Cię polubią?" - pewnie nie i mam to gdzieś. Jeszcze raz pytam - po co miałbym zabiegać o sympatię szurów, pożytecznych idiotów oraz płatnych trolli? Po co?

"Myślisz, że to co robisz, daje coś dobrego światu?" - tak, debunkuje ich kłamstwa wypisywane nieświadomie lub z premedytacją.

"To nie zmienia faktu, że jesteś złym człowiekiem, a Twoje dobro jest fałszywe." - to teraz popatrz w drugą stronę. Uważasz się za "dobrego" człowieka, udajesz miłego i szanującego OPINIĘ innych, a przy tym przyczyniasz się do rozpowszechniania fałszywych informacji, siania dezinformacji, które to działają na szkodę innych. Pod miłym płaszczykiem twoje działania niosą negatywne konsekwencje. Jesteś więc dobrym człowiekiem czy nie? Czy czynienie zła nieumyślnie lub w dobrej intencji to tak naprawdę bycie dobrym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 1

@LowcaKomedii Sprzeczają się najróżniejsze osoby. Ty sobie je wygodnie szufladkujesz, aby łatwiej ich atakować. Czasami też największy idiota może mieć rację.
Ja w ogóle nie jestem fanem Konfederacji, to tylko kompromis. Nie można być fanem kompromisów. Nie wszystko co robią mi się podoba, nie ze wszystkim się zgadzam.

Nauka jest wymówką do ataku. Atakujesz ludzi, a nie ich tezy. Nauka atakuje tezy.

To, że tak ich zaszufladkowałeś, nie oznacza, że nimi są...

"tak, debunkuje ich kłamstwa"
„Najpewniejszym sposobem zorganizowania krucjaty na rzecz jakiejś dobrej sprawy jest obiecanie ludziom, że będą mieli szansę maltretować kogoś. Być zdolnym niszczyć z czystym sumieniem, móc źle się zachowywać i nazywać swoje złe zachowanie »słusznym oburzeniem« - to szczyt psychologicznego luksusu, najsmaczniejszy z moralnych poczęstunków”.
Sposób, w jaki to robisz, zdecydowanie świadczy o tym, że to tylko wymówka. "Po owocach ich poznacie"
Przekonywanie ludzi to bardzo trudna sprawa i agresja bardzo rzadko jest skuteczna.

Nie uważam się za dobrego. Staram się unikać zła.
Nie przyczyniam się do siania dezinformacji, to jedynie Twoja opinia. Nie pokazałeś mi żadnego kłamstwa Konfederacji, a jedynie odmienne spojrzenie na pewne sprawy. Obawy mniej lub bardziej, ale jednak uzasadnione. Konfederacja nie jest przeciw szczepionkom (kilku posłów się zaszczepiło), a jedynie przeciw ich przymusowi i rządowej retoryce, że są jakieś super idealne oraz skończą ten cyrk.

"twoje działania niosą negatywne konsekwencje"
Przede wszystkim zależy od tego, jaką ustalisz hierarchię wartości. Broniąc jednej wartości szkodzisz innej.
Bardzo często jest to przyczyna, z powodu której ludzie nie potrafią się dogadać. Jeśli ja bardziej cenię wolność, której Ty nie, to moje argumenty w jej temacie nie będą w ogóle do Ciebie trafiać.

"Czy czynienie zła nieumyślnie lub w dobrej intencji to tak naprawdę bycie dobrym? "
Pomijając problem z priorytetami, to skomplikowana kwestia.
„Ludzie usprawiedliwiają złe czyny dobrymi intencjami. Nie wiem, czy znam większy idiotyzm.” ←już pisałem
To zależy od prawdziwych intencji, nie udawanych. Płaszczykiem ukrywa się właśnie intencje, nie konsekwencje.
Do bycia dobrym potrzeba też czegoś więcej. Dałbym Ci kilka materiałów i moglibyśmy porozmawiać, jednak już wiem, że je olejesz, więc daruję sobie.

Odbiłeś piłeczkę, ale sam się nie odniosłeś. Ok, nie musisz, ale postaraj się to przemyśleć sam dla siebie, a nie po raz kolejny udowodnić mi, że się mylę i wygrać dyskusję. Cały czas jedynie chcesz mieć rację, a nie wynieść coś z rozmowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hvsarz
-5 / 13

@hubert123454 Zanim skomentujesz, spróbuj zrozumieć. Wpis Bosaka nie popiera Putina, tylko wyraża gorycz wobec postawy zachodu. A wydawałoby się, że to oczywiste...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-2 / 12

Przecież to jest krytyka zbyt słabej reakcji zachodu. Bosak oczekuje mocniejszych reakcji na Putina i to, co robi.
Co tu przyjacielskiego względem Putina?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Damiandem
+2 / 6

No i o co chodzi z tą amebą, przecież to po prostu prawda, że Ukraina sama musi prowadzić walki z Moskalami i można się było tego spodziewać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
+3 / 3

Jak to ładnie wygląda, Putin wchodzi na Ukrainę i w Europie opadają maski. Wychodzi komu na czym zależy i kto kogo ma w d upie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-2 / 6

W zasadzie ma rację...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Konf
0 / 2

@Kocioo Nie ma racji. Im dłużej będzie trwała walka tym większa szansa na niepodległość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rebel7310
+1 / 5

Po co w ogóle upubliczniać jeszcze bardziej wpisy tego dzieciaka intelektualnego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem