Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
328 353
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar tomekbydgoszcz
+17 / 31

Putin dał PiSowi władzę więc muszą mu się odpłacać, a te teksty to puste gadanie. Wystarczy spojrzeć kto przejmuje kontrole nad częścią Lotosu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
-1 / 13

@Darksmakosz
Jakie afery?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+1 / 13

@Darksmakosz . Afery i rozkradanie? I przez sześć lat pisowska prokuratura nie wszczęła żadnych śledztw i nie postawiła nikomu zarzutów? Rusz rozumkiem i poskładaj fakty zamiast klepać bzdury zasłyszane z pisowskich szczekaczek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
+3 / 13

@tomekbydgoszcz
http://www.grzechy-platformy.org/afery/
Przez takich jak Ty nic się nie zmieni. Naprawdę nie pamiętasz afer/przekrętów/malwersacji za PO?? PiSowi zajęło ponad 4 lata aby ich przebić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2022 o 23:08

avatar Darksmakosz
+2 / 10

@tomekbydgoszcz Ty i ludzie dający "- "chyba se jaja robicie! Wy naprawdę macie tkz. pamięć komara? że zapominacie co się działo kiedyś? i co się dzieje teraz! to że ci politycy dużo gadają krzyczą itd. a potem sobie rękę podają i piją razem, jedzą razem poza kamerami. Jakie afery?! a choćby Amber Gold czy Afera watowska, hazardowa do tego jeszcze inne trochę dużo by tak wymieniać... te większe, mniejsze. Czemu PIS nic z tym nie robi??? Bo to jest ta sama hołota postkomunistyczna czy ty bencfale umiesz czytać! co ja napisałem?! oni się kłócą na wizji a jak kamery wyłączą to razem wódę chleją, jak mają zamykać jedni drugich, jak to są sami swoi! ty na prawdę poćwicz czytanie ze zrozumieniem! cytat od ciebie "poskładaj fakty zamiast klepać bzdury zasłyszane z pisowskich szczekaczek" Za PO kradli było afer pełno itd. a za PIS to samo jest też kradną i też są afery zapewne w przeliczeniu jeszcze więcej bo jest więcej kasy do rozkradania! ja nie oglądam tego badziewia zwanym TVPIS ani w ogolę TV! W sumie nie chce mi się już więcej pisać kto rozumie to rozumie a idioci tacy jak ty i tak nie zrozumieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
0 / 2

@piotrKrokodyl @Darksmakosz
Afera to ładne słowo tylko nic z tego co tam wymienione żadną afera nie było.
Afera podsłuchowa - możesz mi wyjaśnić co to za afera? Aferą jest to, że politycy przy drinku przeklinają? Serio?
A Amber Gold to co to za afera? Aferą jest to, że ludzie są głupi i tak łatwo dają się nabierać?
I tak moglibyśmy dalej ale szkoda czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
+2 / 8

@piotrKrokodyl Nie masz racji. Wprowadzenie 500+ jest "grzechem, którego nic nie przebije. Jego skutków gospodarczych będziemy się pozbywać bardzo długo a społecznych dwa razy dłużej - nie wiem ile czasu dokładnie, bo nie wiem ile lat jeszcze pis będzie rządził.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2022 o 5:38

P piotrKrokodyl
0 / 2

@tomekbydgoszcz
Afera podsłuchowa - Przeklinają?? przecież służby wbiły do redakcji Wprost i chciały siłą, nielegalnie podpierdzielić wszystkie nośniki danych. Przecież takie akcje robi się tylko w krajach totalitarnych

Amber Gold - słyszałeś o czymś takim jak KNF?? jego zadaniem jest m.in. nadzorowanie instytucji finansowych i pilnowanie tego, aby nie doszło do piramidy finansowej, gdyż każda piramida finansowa może doprowadzić do kryzysu finansowego. Na szczęście dla kraju w Amber Gold inwestowali malutcy szarzy ludzie, a nie jakieś duże podmioty inwestycyjne..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
-1 / 1

@piotrKrokodyl
Służby wbiły, bo dziennikarze na zlecenie partii, wówczas opozycyjnej (jak się później okazało razem z wywiadem rosyjskim), nielegalnie nagrali prywatne rozmowy - tak zrobiono by w każdym demokratycznym kraju!

Amber Gold nie podlegało KNF, bo PiS zakładając SKOKi zadbało o to aby tego typu instytucje były po za kontrolą. Po za tym np. w USA tego typu afery pojawiają się co kilka lat, tam też nie ma demokracji Twoim zdaniem? To jest niestety ryzyko wolności gospodarczej i braku ścisłej kontroli nad obywatelami, tymi naiwnym co się pakują w takie piramidy też.
Nie wspominając już o tym, że Amber Gold przy Skokach i Getback to dosłownie grosze - nawet nie 10%!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
0 / 0

@tomekbydgoszcz
Podsłuchy:
Nie zrobiono by tak w demokratycznym kraju. W normalnym kraju służby domagały by się kopii nagrań. Latkowski miał prawo bronić nośników zgodnie z artykułem 15 prawa prasowego. Wejście do redakcji Wprost skrytykowały m.in. OBWE i Helsińska Fundacja Praw Człowieka.
https://tvn24.pl/polska/metody-nie-do-zaakceptowania-obwe-zaniepokojona-akcja-w-redakcji-wprost-ra441366-3364437
https://web.archive.org/web/20140620095155/http://wyborcza.pl/1,75478,16182034,Helsinska_Fundacja_Praw_Czlowieka__Redakcja__wydajac.html
"Nagrali nielegalnie" - no zajebiście. Politycy będą nam w kuluarach planować życie np. "pracę za miskę ryżu", "C**j tam z tą Polską wschodnią" i marnować nasze pieniądze np. "Polskie Inwestycje Rozwojowe … ich po prostu nie ma", a ciebie będzie interesowało czy takie informacje zdobyto legalnie czy nie.

Amber Gold:
KNF już w 2009 był informowany o Amber Gold. Zamiast przeprowadzić solidną kontrolę i zamknąć spółkę wpisali ich tylko na listę ostrzeżeń. Mogli zapobiec katastrofie - mieli odpowiednie narzędzia, ale tego nie zrobili.
"Po za tym np. w USA tego typu afery pojawiają się co kilka lat, tam też nie ma demokracji Twoim zdaniem?" - nie, moim zdaniem jest tam demokracja. USA są świetnym przykładem w tym przypadku. Ichszy KNF, który nie zwrócił uwagi na olbrzymią ilość kredytów o wysokim stopniu ryzyka i odpowiednio nie zareagował zafundował światu kryzys gospodarczy 2007-2010. Jak pisałem wcześniej na nasze szczęście w Amber Gold nie inwestowały potężne podmioty inwestycyjne.

"Nie wspominając już o tym, że Amber Gold przy Skokach i Getback to dosłownie grosze - nawet nie 10%!" - świetnie. Czyli według Ciebie można kraść/oszukiwać, tylko żeby było to mniej niż kradną inni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 kwietnia 2022 o 8:33

avatar tomekbydgoszcz
-1 / 1

@piotrKrokodyl
W żadnym demokratycznym kraju bez zgody sędziego czy prokuratora nie można nikogo podsłuchiwać! Pomyliło Ci się z nagraniem własnej rozmowy bez wiedzy drugiej strony, to zupełnie inny temat, to jest dopuszczalne ale podsłuchy osób trzecich bez wyraźnego powodu i bez zgody sądu/prokuratury nie!
A po za tym na tych nagraniach nic nie ma po za bełkotem, żadnych konkretów.

Co do Amber Gold albo chcesz mieć demokracje i wolny rynek albo chcesz wszystko wszystkim zakazywać. Zdecyduj się. W demokracji / w gospodarce wolnorynkowej takie firmy będą co kilka-kilkanaście lat się pojawiać, dopóki ludzie będą naiwni i niewyedukowani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
0 / 0

@tomekbydgoszcz
Podsłuchy:
zapomniałem że nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Gdzie napisałem, że wolno podsłuchiwać bez zgody sądu?? Napisałem, że nie wolno służbom nawet takich nielegalnych nagrań po prostu zabrać. Przytoczyłem ci nawet konkretny przepis.

AG:
Czemu zmienisz temat (w sumie nie pierwszy raz gdy z tobą dyskutuje) Co do dyskusji ma kwestia czego ja chcę? Nawet ani razu nie napisałem czy chce wolnego rynku czy gospodarki centralnie planowanje, czy demokracji czy autorytaryzmu.
Dyskutujemy o tym co było, a dokładniej o tym w czym PO dało dupy. Był KNF, który był poinformowany o AG i miał narzędzia, aby AG zamknąć - nie zrobił tego. Przespali temat, a w konsekwencji tysiące ludzi straciło swoje oszczędności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
0 / 0

@piotrKrokodyl
Nie wolno podsłuchiwać ale jak złamiesz prawo to nie wolno policji zabrać nielegalnych nagrań? Serio?

AG: jaka zmiana tematu? Ludzie stracili oszczędności, bo byli głupi, nikt mądry na AG nie stracił, bo nikt mądry tam nie wpłacił ani złotówki.

PO dało d... w wielu tematach ale to nie to samo co afery.

Rozumem: brak argumentów więc atak personalny! Dziękuję, ale piaskiem to ja się rzucałem jak miałem 5 lat, a to było ponad 40 lat temu więc już mnie to nie bawi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
0 / 0

@tomekbydgoszcz
"Nie wolno podsłuchiwać ale jak złamiesz prawo to nie wolno policji zabrać nielegalnych nagrań? Serio?" - dziennikarzowi, który dostał nagrania od informatora TAK!!! Prawo prasowo go chroni. Wróć do podstawówki i naucz się czytać ze zrozumieniem.
" jaka zmiana tematu?" - napisałem Ci na czym polega Twoja zmiana tematu.

"brak argumentów" - ... może zacznij pierw odpowiadać na moje argumenty. Z tego co piszesz to KNF powinno się zlikwidować skoro nie musiał reagować gdy powinien. Piszę więc jeszcze raz: zadaniem KNFu jest nadzorowanie instytucji finansowych. W 2009 KNF dostał pierwsze przesłanki o AG. KNF jednak nic nie zrobił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 kwietnia 2022 o 19:31

avatar tomekbydgoszcz
-1 / 1

@piotrKrokodyl
Nie, jeśli źródło zostało zdobyte za pomocą przestępstwa to nie tylko dziennikarz ma obowiązek je oddać ale również zdradzić personalia swojego informatora. To, że się nie znasz nie upoważnia ciebie chłoptasiu abyś mi zarzucał, że nie umiem czytać ze zrozumieniem. Do podstawówki powinieneś wrócić ty ale nie aby się nauczyć czytać tylko aby się nauczyć kulturalnie dyskutować.
Żegnam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
0 / 0

@tomekbydgoszcz
"jeśli źródło zostało zdobyte za pomocą przestępstwa to nie tylko dziennikarz ma obowiązek je oddać ale również zdradzić personalia swojego informatora" - to może rzucisz mi jakimś aktem prawnym bo według przepisów poniżej nie masz racji:
artykuł 15 prawa prasowego: " Dziennikarz ma obowiązek zachowania w tajemnicy danych umożliwiających identyfikację autora materiału prasowego...".

artykuł 16 prawa prasowego mówi natomiast kiedy dziennikarz jest zwolniony z powyższego obowiązku: "gdy informacja, materiał prasowy, (...) lub inny materiał o tym charakterze dotyczy przestępstwa określonego w art. 240 § 1 Kodeksu karnego..." czyli: "ludobójstwo, udział w masowym zamachu, zamach stanu, zamach na organ konstytucyjny RP, szpiegostwo, zamach na życie Prezydenta RP, zamach na jednostkę sił zbrojnych RP, obiekt albo urządzenie o znaczeniu obronnym, art. 148 zabójstwo, art. 156 spowodowanie ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, sprowadzenie katastrofy, piractwo, pozbawienie człowieka wolności, zgwałcenie lub wymuszenie czynności seksualnej, seksualne wykorzystanie bezradności lub niepoczytalności innej osoby, obcowanie płciowe z osobą małoletnią lub doprowadzenie jej do poddania się czynnościom seksualnym, wzięcie lub przetrzymywanie zakładnika lub przestępstwa o charakterze terrorystycznym, nie zawiadamia niezwłocznie organu powołanego do ścigania przestępstw"

Cała ustawa o prawie prasowym:
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19840050024/U/D19840024Lj.pdf
plus interpretacja:
https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1395857,tasmy-kaczynskiego-czy-mozna-nagrywac-i-ujawniac-rozmowy.html

Prokuratura ma prawo zażądać od dziennikarzy materiałów, ale dziennikarze mają prawo chronić informatora i tak też się stało. Kilka dni po wejściu ABW do redakcji Wprost materiały zostały przekazane zgodnie z prawem.
Ja, OBWE, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Warsaw Enterprise Institute, uważamy że wtargnięcie do redakcji i próba siłowego zarekwirowania materiałów była niezgodna z prawem, ale Ty sobie ubzdurałeś, że jest inaczej (czekam na jakiś akt prawny, który potwierdzi Twoją tezę).

https://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/afera;podsluchowa;abw;wychodzi;bez;laptopa;zdemolowali;nam;redakcje,148,0,1566356.html

Jedyny artykuł według którego można by próbować ścigać Latkowekisgo to art. 267 KK. Dlaczego więc Latkowski i jego koledzy z redakcji nie siedzą w więzieniu? Pewnie dlatego bo nagrane zostały osoby publiczne i tematy rozmów dotyczyły kwestii publicznych - a takie kwestie reguluje także prawo prasowe. Gdyby dziennikarze mieli zdobywać każdy materiał legalnie i za zgodą "podsłuchiwanych" to praktycznie żadna afera w kraju nie wyszła by na jaw (bez różnicy czy to afera PiS, PO, czy innych)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2022 o 0:25

avatar perskieoko
+16 / 26

No i kłamią jak Putin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rex4
+7 / 11

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rex4
+8 / 10

@rex4, chciałem dać 2 obrazki i komentarz, ale ten serwis jakiś ułomny jest.

Coś tam spada (ostatnich lat nie ma). Ja to przede wszystkim nie mogę im darować olanie energii jądrowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ricochet69
+11 / 17

Od Rosjan importowali także umiejętności w zakresie propagandy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sfzgkkp
+5 / 11

@Darksmakosz
Polska importuje ok. 9-10 mln ton węgla z Rosji, a stanowi on 75 proc. ogólnego importu.
15%??? Ha, ha, ha!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
0 / 8

@Darksmakosz "jakie kur** 80% importu węgla! jakieś 15% max" a skąd mamy wg ciebie pozostałe 85%?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
+4 / 8

@sfzgkkp @PWDzP
https://businessinsider.com.pl/gospodarka/blokada-importu-wegla-z-rosji-ile-i-po-co-go-sprowadzamy/kzm2zkd
"Polska nie jest zależna od węgla z Rosji, gdyż zapotrzebowanie na ten surowiec jest zaspokajane w ok. 80 proc. przez polskie źródła"



https://www.money.pl/gospodarka/polska-zakazuje-importu-rosyjskiego-wegla-ekspert-polska-sobie-poradzi-ale-jest-jeden-problem-6752534301788672a.html
"Nad Wisłę trafia rocznie około 9-10 mln ton węgla pochodzącego z Federacji Rosyjskiej (to ok. 20 proc. całego węgla zużywanego w Polsce)."

jeśli autor miał na myśli że "80%" to procent który stanowi procent importu z danego kraju (w tym przypadku z Rosji) a nie, że "80%" węgla używanego w kraju to węgiel importowany to też się myli gdyż jest to około 66%:
https://businessinsider.com.pl/biznes/mozliwe-embargo-na-wegiel-z-rosji-polskie-cieplownie-juz-szukaja-alternatywy/qk3gww7
"W minionym roku 66 proc. zagranicznego węgla pochodziło z Rosji."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
0 / 16

Dodam: w 2015 r. (pod koniec rządów PO) tzw. wskaźnik uzależnienia energetycznego od importu surowców energetycznych wynosił nieco poniżej 30%. Za rządów PiS w 2019 doszedł prawie do 50% (!), obecnie dalej jest powyżej 40%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem