Pięć pasów w jedną stronę, pięć w drugą do tego nad nimi 4-pasmowa "autostrada" i kto wie co pod nią a w drugim wypadku zamiast nich 4 pasy i korki jak były tak są
Za to całkiem nie rozumiem czemu nie zbudowali obok linii tramwajowej przy okazji remontu
To dobry system. Biura są małe i dla prestiżu, większość ludzi będzie pracować zdalnie, centra handlowe - 5 km od centrum, magazyny i fabryki - 20km. Centra miast można uczynić ładniejszymi, spokojniejszymi, bardziej eleganckimi.
Pięć pasów w jedną stronę, pięć w drugą do tego nad nimi 4-pasmowa "autostrada" i kto wie co pod nią a w drugim wypadku zamiast nich 4 pasy i korki jak były tak są
Za to całkiem nie rozumiem czemu nie zbudowali obok linii tramwajowej przy okazji remontu
Które zdjęcie jest przed, a które po zmianie?
@FoxCat Opis do zdjęcia po angielsku: "Transformacja Cheong Gye Cheon od (góra) podniesionej autostrady (2002) w (dół) zieloną drogę miejską (2003)".
To dobry system. Biura są małe i dla prestiżu, większość ludzi będzie pracować zdalnie, centra handlowe - 5 km od centrum, magazyny i fabryki - 20km. Centra miast można uczynić ładniejszymi, spokojniejszymi, bardziej eleganckimi.
No to ładnie w rok zdołali rozebrać te drogi, wyrównać brzegi, wybudować mosty i nawet zasiana trawa zdążyła urosnąć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 kwietnia 2022 o 18:16