A tak na serio. Na drodze kozakowanie musi się w końcu skończyć źle, nawet jeśli jesteś kierowcą rajdowym. Z tego prostego powodu, że droga publiczna, to nie zamknięty odcinek rajdowy. Zawsze ktoś może wyjechać, zawsze coś się może stać.
Tak więc jak widać nawet "co lepszy trafi w słupek, a co dopiero głupek" XD.
@starydziad nie dziwne. SUV to nic innego jak nadmuchana osobówka na nieco wyższym zawieszeniu ;) .
Rasowa terenówka powinna mieć podwozie na ramie, a do ramy przykręcone nadwozie.
SUVy, jak chyba wszystkie współczesne osobówki ma nadwozie samonośne (gdzie nadwozie i podwozie jest jedną bryłą). Taka budowa jest dobra pod kątem wypadków drogowych (pochłania dużo energii), ale nie jest wytrzymała.
Trening czyni mistrza!
To taki instynkt rajdowca, nawet jakby chciał to nie potrafi powoli jechać. Wsiada do samochodu instyknt się załącza, nic nie poradzisz
Marka zobowiązuje XD.
A tak na serio. Na drodze kozakowanie musi się w końcu skończyć źle, nawet jeśli jesteś kierowcą rajdowym. Z tego prostego powodu, że droga publiczna, to nie zamknięty odcinek rajdowy. Zawsze ktoś może wyjechać, zawsze coś się może stać.
Tak więc jak widać nawet "co lepszy trafi w słupek, a co dopiero głupek" XD.
@rafik54321 pod wAUbrzychem prawko stracil za przekr.na 3 mc tylko
Jak nie byl pijany to nie zawracaj gitary.
A pognieciony jak zwykły Golf.
@starydziad nie dziwne. SUV to nic innego jak nadmuchana osobówka na nieco wyższym zawieszeniu ;) .
Rasowa terenówka powinna mieć podwozie na ramie, a do ramy przykręcone nadwozie.
SUVy, jak chyba wszystkie współczesne osobówki ma nadwozie samonośne (gdzie nadwozie i podwozie jest jedną bryłą). Taka budowa jest dobra pod kątem wypadków drogowych (pochłania dużo energii), ale nie jest wytrzymała.