Zamiast się tłumaczyć
powinien odstąpić od umowy "z przyczyn niezależnych od wykonawcy" (tornado jest taką przyczyną); oddać kasę - jeżeli została wpłacona - i na tym zakończyć sprawę.
Po jakiego grzyba dorabiać do tego tą całą wioskową psychologię?
@BrickOfTheWall Juz wyjasniam jak wioskowo nie wytlumaczysz lub olejesz to Anetka opisze ze twoja restauracja przywiozla jedzenie po 2h ale slowem nie wspomni ze bylo tornado w tym czasie co odbije sie na twojej renomie
@Saerion85
Jeżeli wykonawca nie odstąpił od wykonania to oznacza tyle, że warunki pogodowe mu nie przeszkadzają i obowiązują wszystkie ustalenia umowy - w tym czas dostarczenia zamówienia.
A jeżeli dostawca nie chciał być tak formalny, nie chciał odrzucać zamówienia - powinien powiadomić odbiorcę o opóźnieniach w chwili składania zamówienia (o tornadzie wiadomo było wcześniej) a nie kleić opowieści o tym jaki fajny z niego boss dopiero wtedy gdy klientka zadzwoniła z reklamacją.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 kwietnia 2023 o 15:41
Myśli, że dotarło. Naiwny.
Anetka zamawiała jedzenie w trakcie tornada? Czy może nie zauważyła tego tornada? Czy tez restauracja przyjęła zlecenie i też tego nie zauważyła?
Zamiast się tłumaczyć
powinien odstąpić od umowy "z przyczyn niezależnych od wykonawcy" (tornado jest taką przyczyną); oddać kasę - jeżeli została wpłacona - i na tym zakończyć sprawę.
Po jakiego grzyba dorabiać do tego tą całą wioskową psychologię?
@BrickOfTheWall Juz wyjasniam jak wioskowo nie wytlumaczysz lub olejesz to Anetka opisze ze twoja restauracja przywiozla jedzenie po 2h ale slowem nie wspomni ze bylo tornado w tym czasie co odbije sie na twojej renomie
@Saerion85
Jeżeli wykonawca nie odstąpił od wykonania to oznacza tyle, że warunki pogodowe mu nie przeszkadzają i obowiązują wszystkie ustalenia umowy - w tym czas dostarczenia zamówienia.
A jeżeli dostawca nie chciał być tak formalny, nie chciał odrzucać zamówienia - powinien powiadomić odbiorcę o opóźnieniach w chwili składania zamówienia (o tornadzie wiadomo było wcześniej) a nie kleić opowieści o tym jaki fajny z niego boss dopiero wtedy gdy klientka zadzwoniła z reklamacją.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2023 o 15:41